Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
04.04.2016 21:40:48
|
|
|
anubis kirjutas: |
Kas iga lisanduv päev muudab keskmist ebasoovitavas suunas? Samas ta ei tohiks mõjutada fikseeritud aastat, millel sinu väited põhinevad? Aasta, mis sinu sõnul on kõige indikatiivsem konkreetselt kõigi Eesti päiksepaneelipaigalduste ja nende tasuvuse/mõistlikkuse iseloomustamiseks?
Tõesti?
(installatsiooni iseloomustav number 1-31 ei ole kuigi indikatiivne ega võimalda teha kokkuvõtet ilma kogu eesti päiksepaneeliinfot ülekäimata. Kas see on mõistlik?) |
Ma ei soovi endale nii rumalat suuvoodrit, seega lõpeta juba oma lolluse minu väideteks väitmine! Ma pole kusagil väitnud, et iga lisanduv päev keskmist ebasoovitavas suunas muudaks. Aga kuna iga päevaga (tegelikult valgel ajal ka tundidega) lisanduvad uued andmed, siis päevased keskmised vähehaaval muutuvad. Kui arvutad täna, siis on vahe ebaoluline. Kui aga poole aasta pärast, siis võib tulemustes olla oluline vahe, eriti nendes installatsioonide puhul, mis on siiani olnud töös 2 talve ja 1 suve.
Kas sul on mingi suhtlemisvaegus ja hullaripalatis keegi ei viitsi su iba enam kuulata?
Mina sinu asemel läheks ja häbeneks nurga taga vaikselt mõne kuu, kui oleksin nii rumalat juttu kirjutanud, nagu sina.
Järjesta installatsioonid nimivõimsuse järgi kahanevalt, ja peaksid saama praktiliselt sama järjestuse Ainsana oli vist 11 kW installatsioone 3 tk, aga ka need on graafikult loetavate näitajate põhjal identifitseeritavad..
viimati muutis Sults 04.04.2016 21:42:58, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
04.04.2016 21:42:23
|
|
|
Üks päev muudab keskmist nii märgatavalt?
Selge. Annab hea pildi sinu valitud info korrelatsioonist reaalse maailmaga.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
04.04.2016 21:45:21
|
|
|
anubis kirjutas: |
Üks päev muudab keskmist nii märgatavalt?
Selge. Annab hea pildi sinu valitud info korrelatsioonist reaalse maailmaga. |
Debiilik, õpi lugema!
Fakt on see, et arvutad sa täna, homme või kahe nädala pärast, need punktid sirgele ei rivistu!
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
04.04.2016 21:46:14
|
|
|
Aitab küll - väikene AM ehk aitab aega leida maharahunemiseks. Kaasfoorumlaste solvamine ei ole kohe kindlasti aktsepteeritav käitumine.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
04.04.2016 21:48:44
|
|
|
Selle vestluse võiks kuskile mujale tõsta. Vaba mikrofon vms.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
04.04.2016 23:46:25
|
|
|
igaljuhul Tesla Fremonti tehas ei suuda tuleviku nõudlusele vastata ja ehitatakse ka tehas Euroopasse..nagu järeldub
insideevsi kokkuvõttest Eloni vastustest seoses M3-ga:
Spoiler
(kunagi 2012a oli jutt koostetehasest Hollandis link )
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
04.04.2016 23:48:35
|
|
|
Soomlastel peaks olema vaba tootmisvõimsust Valmetis. Suurusjärk on küll selline, et vajaks tervet tehast.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
05.04.2016 10:51:36
|
|
|
Kas äkki võiks olla elektriautode üldteema, kus toimuks edasi suhteliselt mõttetu madistamine teemal kas ja miks elektriauto kui selline (peaks niigi ammu selge olema, et sisepõlemismootoris kasutatav ja maapõuest ammutatav kraam saab otsa või läheb viimase piisa kättesaamine mõttetult kalliks, seega me vajame elektriautosid) ning selle teema siin saaks jätta Model 3 spetsiifiliseks aruteluks?
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
05.04.2016 11:30:52
|
|
|
Vabas Mikrofonis oli elektriautode teema, aga see suri välja.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
05.04.2016 20:14:30
|
|
|
Tesla olevat ka astunud CharIN liikmeks.. ehk siis CCS laadijate leeri..kuhu kuuluvad lisaks Volvole ka need liikmed link
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
07.04.2016 08:57:37
|
|
|
1994. aastal Eestisse paigaldatud esimeste päikesepatareide kontrollimisel 2013. aastal selgus, et ligi 20aastase töötamise järel olid kõik paneelid töökorras ning nende tootlus oli vähenenud vaid 6%. Faktidele tuginedes annavad paneelitootjad garantii, et 30 aasta jooksul säilib 80% nende tootlusest.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
07.04.2016 09:05:12
|
|
|
Ja midagi S-Mercedese ja Model S'i olemisele samas klassis (või siis mitteolemisele). Kui üks kaotab protsendi turuosa ja teine võidab sama protsendi siis on autod samas klassis.
http://www.aripaev.ee/borsiuudised/2016/04/06/tesla-toukas-mercedese-troonilt
Sellest lähtuvalt on Model 3 täpselt Audi A4/BMW 3 seeria ja Mercedese C klassi konkurent. Ma eeldan, et Saksa kolmik "ootab" tema turuletulemist.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
08.04.2016 10:19:14
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
1994. aastal Eestisse paigaldatud esimeste päikesepatareide kontrollimisel 2013. aastal selgus, et ligi 20aastase töötamise järel olid kõik paneelid töökorras ning nende tootlus oli vähenenud vaid 6%. Faktidele tuginedes annavad paneelitootjad garantii, et 30 aasta jooksul säilib 80% nende tootlusest. |
Kas neid kommertsteateid maksab ikka nii tõsiselt võtta? http://www.aripaev.ee/veebiraamat/2016/04/07/paikesepaneelid-on-meie-tulevikuenergia
Huvitav, et kui juba nende paneelide ülemõõtmine ette võeti, siis jäeti artiklis detailsemalt kajastamata nende vanade paneelide ilmselt "suurepärane" saavutus energia tootmisel.
Pealegi, toonased paneelid olid kallid ja ehitatud korralikult (kuigi tehnoloogia praegustest veelgi väiksema tootlikkusega), ränist, metallist, klaasist. Tänapäevased säästupaneelid on plastiku sees. Plastikud kipuvad päikse käes üsna kiiresti vananema. Seega üksühele neid varasemaid tehnoloogiaid kestvuse poolest võrrelda ei anna. Igatahes oleks huvitav näha, milline näeb välja 20 aastat pidevalt loodusjõudude meelevallas olnud paneel, millele pole tehtud kalleid hooldusi ja remonte. Kui kole näb välja 20 aastat ilmastiku käes olnud pöastikust seinavooder, võib mitmel pool näha.
Ka võib vajada katusekattematerjal vahetamist enne paneelidele lubatud eluea täitumist. Nt bituumensindlitele paigaldatud paneelide puhul (sindlite eluiga on u 20...30) aastat, seda arvestamata paneelide hooldamiseks toimuva täiendava katusel tatsamiseta, mis katusekatet kahtlemata ohustab. http://g1.nh.ee/images/pix/900x599/WnHO2dBUGzU/leppoja-puhkekeskus-paikesepaneelid-vallo-valdmann-70791205.jpg
Kas rahe, lume- ja tuulekoormus paneele ei ohusta? Nende vastu ei aita ka tootjagarantii.
Mis Teslasse puutub, siis nemad on ennegi oma lubadusi väiksemaks kärpinud (Powerwall jms), seega kõik pole päris kuld, mis Elon suust välja ajab.
Model 3 on leidnud ka päris teravat kriitikat pagasiluugi ägeda disaini pärast, mis on liiga pisike, kuid laseb märja või lumise auto korral kogu luugile ja tagaaknale kogunenud vee/lume luugi avamisel otse pagasiruumi.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
08.04.2016 10:38:57
|
|
|
Sults kirjutas: |
Kas rahe, lume- ja tuulekoormus paneele ei ohusta? Nende vastu ei aita ka tootjagarantii. |
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
08.04.2016 12:50:03
|
|
|
http://www.solardave.com/index.php/cracked-solar-panel-picture/
Keegi loll on lõhkumas käinud, nagu ka artikli kommentaarides mainitud.
http://www.japantimes.co.jp/news/2015/06/16/national/wild-winds-cause-damage-injury-gunma/#.Vwd7Xfl97Dc
Kui tuul on piisavalt tugev, et autosid ümber keerata, siis kõik, v.a spetsiifiliselt ankurdatu ja tormivarjenditeks ehitatu, saab kahjustusi.
https://www.youtube.com/watch?v=rXXxFBf0lEg
Paneel on terve ju? Tõmmati katuselt ja lendas veidi. Kehv ja õrnake, tõesti.
edit: pigem näen selle videojuures probleemi kehvas paigalduses. 10m2 purje ei hoia kinni paar kronsteini metallraami küljes, kui too puri on paigaldatud 45-kraadise nurga-all sobivas tuulesuunas.
Mida sa tõestada püüad? Et päiksepaneelid on õrnad ja kehva kvaliteediga? Kui jah, siis see ei õnnestunud nende näidetega, kahjuks. Suvalised pildid tormikahjustustest ei ole tõestusmaterjal, et päiksepaneelid ei ole jätkusuutlikud. Samamoodi oleks pilt autoõnnetusest tõestusmaterjal, et autod lagunevad sõiduajal tükkideks.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
08.04.2016 14:11:22
|
|
|
See, et keegi on lõhkumas käinud, on lihtsalt ühe kommentaatori oletus. Ja see silt seal on RAADIOSAATJATE kohta, mitte päikesepaneelide kohta. Ja on üsna tüüpiline silt väljaspool asustust paiknevate järelevalveta seadmete juures. Kui see oligi mingi vandaali tegu, pidi ta olema väga tugev, kui uskuda DVDRW videot, sest isegi rahekahuritega pommitamine ja suure pickup autoga üle sõitmine ju paneele ei kahjustavat (mingi suva naabripoiss sellega juba hakkama ei saa, nagu DVDRW video tõestas. Aga ükskõik, kuidas paneeli ka ei kahjustata, see kahandab paneelide energeetilist efektiivsust.
Aga millest ma siis rääkisin? Kui see tugev tuul paneelid enneaegselt ära lõhub, siis langeb ju nende energeetiline efektiivsus veelgi.
Kahju, et meie riigiasutused ei jaga avalikkusele korrektselt infot, sest need eespoolmainitud pea 20 aastased päiksepaneelid on ju Veeteede Ameti haldusalas ja nende kohta peaks olema korralik kuluarvestus, kui sageli neid paneele on hooldamas ja remontimas käidud ja kui palju nad on oma eluea jooksul elektrit tootnud.
anubis kirjutas: |
https://www.youtube.com/watch?v=rXXxFBf0lEg
Paneel on terve ju? Tõmmati katuselt ja lendas veidi. Kehv ja õrnake, tõesti.
edit: pigem näen selle videojuures probleemi kehvas paigalduses. 10m2 purje ei hoia kinni paar kronsteini metallraami küljes, kui too puri on paigaldatud 45-kraadise nurga-all sobivas tuulesuunas |
Video väidab, et klaasid jäid terveks, mitte, et paneel on terve (täiesti töökorras). Ometi oli seal näha purunenud osi (vähemalt raamiosi) küll, mis selle installatsiooni juures tuleb taastamisel asendada. Jälle täiendav energiakulu. Seda DVDRW näidatud uhket demovideot vaadates ju seda ei usukski, et selline asi võimalik oleks.
anubis kirjutas: |
Mida sa tõestada püüad? Et päiksepaneelid on õrnad ja kehva kvaliteediga? Kui jah, siis see ei õnnestunud nende näidetega, kahjuks. Suvalised pildid tormikahjustustest ei ole tõestusmaterjal, et päiksepaneelid ei ole jätkusuutlikud. Samamoodi oleks pilt autoõnnetusest tõestusmaterjal, et autod lagunevad sõiduajal tükkideks. |
Mina ei püüa midagi tõestada, jagan vaid reklaamteksti vahele natuke teistpidist infot elust enesest. Fännid ja müügiagendid end nagunii kõigutada ei lase ja fännavad ja promovad edasi. Ma ei sunni sind oma arvamust muutma, aga ka minul on õigus oma arvamusele. Ehk on sellest niigi palju kasu, et keegi, kes endale paneele paigutada kavatseb, valib seetõttu kohe alguses piisavalt tugeva konstruktsiooni, ega raiska fossiilenergiat säästukonstruktsioonide katsetamisele.
Edit: Teemakohane päevauudis kah:
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/graafik-tesla-meie-uue-mudeli-menu-on-suurem-kui-uhelgi-teisel-tootel-maailma-ajaloos?id=74180217
viimati muutis Sults 08.04.2016 15:07:49, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
08.04.2016 14:11:55
|
|
|
igas teemas mõni hater.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
08.04.2016 14:14:38
|
|
|
Nafta fanboy mis muud
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
08.04.2016 14:22:55
|
|
|
Ja siis veel üks radikaalne mõte, et äkki...
... räägiks Model 3'st siin Model 3 teemas!!!
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
08.04.2016 15:18:13
|
|
|
Olekski imelik, kui autod 5 aastaga algosadeks laguneks.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
08.04.2016 15:22:40
|
|
|
sooty kirjutas: |
Olekski imelik, kui autod 5 aastaga algosadeks laguneks. |
Biolagunevad plastikmaterjalid...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
|