Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
MRKXC
HV vaatleja
liitunud: 24.06.2010
|
15.12.2020 14:16:40
|
|
|
See on loogiline, Jõulud kiire aeg, kõik tellivad posti teel ja saatmisega läheb aega. Kui ma kirja neile saatsin, et mingi jama tellimusega(süsteemi kuskile kinni jäänud vms).
Isiklikul pole kiire paki kättesaamisega, aga inimesel kelle PC ketast vahetan on
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
15.12.2020 14:31:54
|
|
|
Ise lükkasin AT ostud edasi Jaanuari-Veebruari. Siis peaks olema olukord maha rahunenud.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
15.12.2020 16:23:30
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Eks nad ei jõua lihtsalt kõigile "õu, kus mu kaup on, eile juba maksin ära" tüüpidele kogu aeg vastata. Jõulud kiire aeg ja kõik ostavad posti teel... paratamatu. Küll need pakid kohale jõuavad.
Ega Arvutitark mingi orjatööjõudu kasutav Amazon pole |
Keegi ei olegi ilmselt personaalset teavitust eeldanud. Mina pidasin silmas, et pigem olgu kohe 7 tp tarneag, mitte 1-3 tp vms.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
tiirP
HV Guru
liitunud: 07.01.2005
|
15.12.2020 19:31:58
|
|
|
Peale tänast kirja, anda endapoolne hinnang tellimuse lõpuleviimise osas, lükkus 7.dets tellitud ja makstud laos oleva kauba kullerile üle andmise daatum 18.dets. peale.
Tegelikult ei pea ma ka seda lõplikuks enam, kunas ka küsimustele vastuseid ei anda enam. Usaldus on kahju saanud.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
15.12.2020 19:38:16
|
|
|
tiirP, ma ei salli üldse kuidas nad võidavad endale kogu aeg 3 päev. Reedene pakk=esmaspäev kui just smartposti ei tellinud
Ma siin varemgi maininud, et kui on 1-3p kirjas (normaaloludes, mitte jõulud ja muu cräp), siis tasub tellida esmaspäev või reede (neljapäev ka)...muul juhul ei tasu enam rääkida 1-3p tarneajast.
Jõulude ajal võiks mingi pakendaja palgata jah, 6 päeva läks aega, et laos olev toode jõuaks minuni, mis läks kohe pakkimisse...
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Metsjeesus
HV Guru
liitunud: 12.07.2004
|
15.12.2020 20:33:46
|
|
|
Ma katsun ka inimlikult aru saada tarneaja teemalisest jutust, aga siiski - ma vaatan HINDA, aga ma olen selline inimene, kes võib kiiruse eest peale ka maksta. Ehk mingis hinnaklassis ma tunnen end mugavalt "kiireimat pakkujat" eelistada. Seda enam mind häirib asjade kulg, kui eeldatav tarne 1-3p ei ole mitte "oih läks 5" vaid kuu. Logistik ja veebimees võiks rohkem sünkis olla.
Ma arvan, et jõulude mainimine pole mingi mastaapne "iga aastane" argument.
_________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine |
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
15.12.2020 20:36:22
|
|
|
tsitaat: |
Ma arvan, et jõulude mainimine pole mingi mastaapne "iga aastane" argument.
|
Hetkel on paraku, ses suhtes....hea meel kui kellegi hästi läheb hetkel
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Muhekas
HV Guru
liitunud: 29.10.2011
|
16.12.2020 11:57:42
|
|
|
Huvitav, et olen mitmel erineval korral helistanud Arvutitarga infoj a e-poe tellimuse numbrile ja keegi ei vasta seal
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
16.12.2020 12:11:01
|
|
|
siin on neil ka kahju mingit infi jagada vist, et mis toimub nagu ?
|
|
Kommentaarid: 488 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
396 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
16.12.2020 12:14:27
|
|
|
Kiire on, kas see ilmselge ei ole? Tellimuste hulk on see aasta ilmselt suurem kah kui tavaliselt.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
16.12.2020 14:26:26
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Kiire on, kas see ilmselge ei ole? Tellimuste hulk on see aasta ilmselt suurem kah kui tavaliselt. |
Kas see ei peaks ka ilmselge olema, et kaupleja märgib ausalt pikema tarneaja enne tellimuse esitamist ära, mitte ei veiderda peale ostu sooritamist tarneaegadega?
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
kabu-kabu
HV vaatleja
liitunud: 12.10.2005
|
16.12.2020 14:27:37
|
|
|
Kiire... Täna sai siis nädal, laokaubana kirjas olnud GPU tellimusest. See on ainuke asi tellimuses. Kleebi aadress peale ja anna kullerile. Ajakulu umbes 1 minut... Ja ei mingit selgitust, miks viibib. Jube lihtne vabandus, et jõulud ja kiire ja palju tellimusi. Loll kes vabandust ei leia.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
alexcrx
HV kasutaja
liitunud: 29.03.2006
|
16.12.2020 15:59:17
|
|
|
Väga vabandame telllimuste hilinemise eest, püüame siin iga päev kauba vastuvõtmise ning välja saatmise võimekuse tõsta. Põhiliseks probleemi tekkimise põhjuseks on 50% tellimuste kasv vs detsember 2019 ja 90% vs november 2020.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
16.12.2020 16:03:27
|
|
|
softis kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
Kiire on, kas see ilmselge ei ole? Tellimuste hulk on see aasta ilmselt suurem kah kui tavaliselt. |
Kas see ei peaks ka ilmselge olema, et kaupleja märgib ausalt pikema tarneaja enne tellimuse esitamist ära, mitte ei veiderda peale ostu sooritamist tarneaegadega? |
Absoluutselt.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
16.12.2020 16:33:50
|
|
|
No mu Cablemod seiklus lõppes.
19. nov tehtud tellimus.
kliendile üleandmine esinduses 30.nov.
Detsembri esimesel kahel nädalal öeldi, et saadetis ei ole veel neile saabunud milles minu ostetud toode sees. Ja et kohe-kohe saabub.
Vahepeal on terves EU's antud Cablemod juhtmejupikud out-of-stock ja alates detsembri algusest casekingis üleval info, et saabub jaanuaris alles. Olin rõõmus, et sain ostetud õigel ajal.
Aga ei läinud nii. Lõpuks nüüd uurides õnneks valgustati, et minu kaupa pole üldse teele pandudki sealt kus AT oli selle tellinud. Ning seal kohas out-of-stock ning on pidevalt AT tellimust edasi lükatud. Ja öeldi valik, et kas oodata jaanuari keskpaigani või taha tagasi avaldus teha.
Kolm asja mis kruvivad praegu...
- Nagu nii, et silm ka ei pilgu rääkida kliendile, et homme-ülehomme saabub, vabandame. Ja siis järgmine kord sama. Kui tegelikult kõik peale kliendi teavad, et ei saabu midagi. Ning 3 nädalase tarnega asjal lasta üle üädalaga ning loota, et äkki kaup tuleb vahepeal lattu, et siis omakorda veel uuesti oodata 3 nädalat kuni see kliendini toimetada.
- 1,5 kuuks sai siis AT ettevõtet tasuta laenuga toetatud
- Tuleb ikka ise koguaeg kätt pulsil hoida, suruda, küsida, jne... (koguaeg tunne, et tahetakse keerata - tellimuste staatuse konkreetset jälgimist ei ole - ainult kolm valikut: tellimata, tellitud ja esinduses mis jätavad tõlgendamiseks ikka kosmilist ruumi)
Ei üldista. Mõni töötaja on ka asjalik - olgugi, et wtf uudised vähemalt profesionaalne.
Samuti ei laida või kiida AT... Lihtsalt kirjeldan olukorda.
_________________ Inflation Nation |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
16.12.2020 18:29:02
|
|
|
Viimane aeg sattunud läbi Magistrali, Rocca, Vesse ja Kesklinna esindustest. Teenindus nii nagu peab.
Rocca esindusest ostsin vale toote (lähim võimalik alternatiiv) kuna kuskil kohapeal päris õiget pole ning proovisin, et ehk sobib. Ei sobinud. Pikema jututa vahetati välja (telliti õige asemele). Öeldi, et läheb umbes kolm nädalat. Läks 20 päeva, sain vajaliku asja.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
mada
HV vaatleja
liitunud: 15.08.2006
|
16.12.2020 20:31:25
|
|
|
alexcrx kirjutas: |
Väga vabandame telllimuste hilinemise eest, püüame siin iga päev kauba vastuvõtmise ning välja saatmise võimekuse tõsta. Põhiliseks probleemi tekkimise põhjuseks on 50% tellimuste kasv vs detsember 2019 ja 90% vs november 2020. |
Esimese asjana võiks tarneajad veebis ära parandada, mitte kellelgi poleks kobisemist, kui pikk tarneaeg oleks teada enne tellima asumist, mitte ei peaks seda alles peale arve tasumist emailist lugema.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Miiro
HV kasutaja
liitunud: 01.12.2009
|
17.12.2020 02:04:34
|
|
|
Kah täiega pettunud AT-s. 7. sai tellitud mõned kettad ja 8. juba oli valmis pakkimiseks ja esimest korda oli kullerile üleandmiseks märgitud 9. detsember. Siis 10. sai uuritud, et kus mis on ja öeldi et pakivad ja saadavad esimesel võimalusel ja kuupäev pandi 11. kui kullerile üle antakse. Tänasele kirjale sain vaid jälgimis lingi ja kuupäev nüüd 18. Oleks teadnud, et nii pikalt läheb siis oleks mujalt võtnud.
Järgmine aasta pühade paiku võiks AT tarne 2-4 päeva muuta rahus 7+ päeva, siis teab et mitte tellida
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Fisher
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.05.2002
|
17.12.2020 10:38:25
|
|
|
Küsimus natuke Arvutitarga ja üldiselt Eesti arvutipoodide kohta.
Pean üle pika aja tegelema arvutijupi garantiiga ja viisin ühe kuu aega vana Razeri klaviatuuri Arvutitarka (osad klahvid hakkasid andma topelt-klikke), vaatan netist, et "Eeldatav käsitlusaeg 3 nädalat." .. et kas see on Eesti arvutipoodidele tavapärane tegelemise aeg või üldse standard EU-s arvutijuppide garantiikäsitlusel?
Mitte üldse paha pärast, ega edaspidi ostaks sealt, kus garantiiga asjad kiiremini liiguvad, Amazoniga on näiteks asjad suht siva toiminud.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
Mugman
HV kasutaja
liitunud: 25.12.2015
|
17.12.2020 11:02:50
|
|
|
Plinn... Tellisin 27 novembril e-poes klienditeenindusega suheldes lian li 3x120unifanid. Meili peale tuli kenasti tellimuse kinnitus, kõik nii nagu ikka.
Tellimusel märgitud, et eeldatav saabumine esindusse 16.12 kell 14.00.
Käed sügelevad juba ja tahaks oma veel veidi pooliku arvuti komplektseks teha seega täna helistasin, uurisin lootuses, et äkki juba kuskil riiulis ootab programmi sisestamist neil vms.
Kõne ajal kutt siis klõbistas arvuti taga, uuris asja veitsa ja ütles, et ei olegi tegelt saada....
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Klooose
HV vaatleja
liitunud: 14.12.2007
|
17.12.2020 11:25:36
|
|
|
Mugman kirjutas: |
Plinn... Tellisin 27 novembril e-poes klienditeenindusega suheldes lian li 3x120unifanid. Meili peale tuli kenasti tellimuse kinnitus, kõik nii nagu ikka.
Tellimusel märgitud, et eeldatav saabumine esindusse 16.12 kell 14.00.
Käed sügelevad juba ja tahaks oma veel veidi pooliku arvuti komplektseks teha seega täna helistasin, uurisin lootuses, et äkki juba kuskil riiulis ootab programmi sisestamist neil vms.
Kõne ajal kutt siis klõbistas arvuti taga, uuris asja veitsa ja ütles, et ei olegi tegelt saada.... |
Vana hea. Ise ootasin samamoodi klaviatuuri üle kuu ning siis kanti lihtsalt raha tagasi.
_________________ Ära arva kunagi, et see on täiuslik. |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
jaank
HV veteran
liitunud: 14.01.2007
|
17.12.2020 13:24:35
|
|
|
Kas Eestis üldse keegi enam normaalse ajaga garantiid toimetab? Ilmselt Dell, Lenovo... jne kategooriast keegi.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
Ernits
HV veteran
liitunud: 12.02.2006
|
17.12.2020 13:31:44
|
|
|
jaank kirjutas: |
Kas Eestis üldse keegi enam normaalse ajaga garantiid toimetab? Ilmselt Dell, Lenovo... jne kategooriast keegi. |
Lenovol on küll ametlikud garantiipartnerid Eestis, vähemalt Tartus ja Tallinnas saab läpaka seerianumbri alusel uksest sisse astuda ja töösse anda.
|
|
Kommentaarid: 96 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
17.12.2020 15:43:21
|
|
|
Klaviatuurid, hiired, kettad, mälud, videokaardid ja muud sarnased vidinad lähevad ju tagasi tootjale. Sellest ka see pikk käsitlusaeg.
Läpakad on täiesti teine teema. Need saadetakse edasi Eestis olevatele garantiiremondi teostajatele või siis Lätti-Leetu. Kui läpaka ametlik remontija Tallinnas, siis pole mõtet Arvutitarka viia, vaid otse remontijale.
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
kabu-kabu
HV vaatleja
liitunud: 12.10.2005
|
18.12.2020 22:37:53
|
|
|
Pandi siis täna mu kaart teele. Eks näeb kas homme kuller helistab või mitte.
Aga nüüd väike vandenõunurgake. Juhuslikult vaatasin, et täna on neile tekkinud kohapeale 2 sama kaarti mida minagi ootasin laokaubana üle nädala. Tundub, et minu tellitud ning makstud kaart äriti enne maha ja nüüd oodati uut partiid, et mulle kaart saata. Muu jutt jõuludest ja lao ülekoormusest on jama. Tellimus sisaldas 1 eset, mis oli laokaup. Ja seda pandi teele üle nädala aja, samal ajal ei võetud telefoni vastu, e kirjadele ei vastatud või vastati ülbelt, et jur isikutele ei võimaldata tellimuse tühistamist. Sellele kirjale sai vastatud ja viidatud arvutitarga enda e-poe klasutustingimustele, ei kõlvanud isegi vastust saata neiu Julianna poolt.
Väga negatiivne kogemus...
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
|