tulen ka vist, ma väga plärada ei viitsi aga kui see ainus võimalus siis siis
E: jap, onlines jätab vahele kaardilugeja. Eriti kõva kui tagasipööret ei maini
no mida ma räägin kurat ma mõtlesin et mul luulud.
aga ei 8 inimesega täitsa fun aegu võrrelda ja lapata. gg, next time again. Peab harjutama kõvasti et vastu saada ikka. Ma nende R5 autodega üldse ei oska, ikka vanade A grupi pannidega last.
Arvustused sellised mainly raceneti pärast. Inimesed peavad normaalse interneti ostma.
Lisaks tuleb palju negatiivseid tagasisidesid hiinlastelt, kellel väidetavalt oli algselt lubatud hiina keeles mängu, aga nüüd ikkagi ei tulnud ning paljud selle pärast pahased. Ehk siis kaks põhjust kesisele hindele: always online single player ja hiinlased.
Oi mis ma avastasin! Üritan nüüd jälgida, millal järgmine sõit teil toimub. Nüüd olen oma 15 tundi harjutanud, ehk nüüd võib juba "avalikult" sõita Discorti nimi on Simmi _________________ You are never too old for video games
eile oli päris vinge, algul mõtsin küll et ah mis ma Tänaku sugulastega mõõtu võtan .. lasen parem rahulikult omas tempos. reaalsus oli aga see, et isegi minusugune amatöör suutis ühe korra esimeseks tulla seega, SimmiTr, vahet pole palju sa sõitnud/harjutanud oled .. need sõidud on pisut midagi muud.. üks siinsetest hulludest näiteks istus pea koguaeg katkise rehviga viimaste seas
Mul Dirt Rally kah olemas ja 60+tundi gameplay, aga ma pole pool aastat rooli kapist välja võtnud Nüüd kui DR2.0 välja tuli, puhusin tolmu maha ja hakkasin kihutama. Reaalselt tulin Forza Horizon 4-st, panin Xbox one puldi käest ja istusin rooli taha. Polnud väga sujuv üleminek. _________________ You are never too old for video games
viimati muutis SimmiTr 01.03.2019 11:46:42, muudetud 1 kord
Sai jah suht enamus sõite katkise rehviga oldud. Kehvemal juhul sõitsin 3tk puruks ja plnud enam uut alla panna. Mingis sõidus olin essa päris hea eduga ja põmaki lõigates vedrustus vms läks ning üks ratas risti all ja enam paremale pöörata ei saanud. Lõpuks argentiinas suutsin 0.1 sek eduga katsevõidu võtta _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Sai jah suht enamus sõite katkise rehviga oldud. Kehvemal juhul sõitsin 3tk puruks ja plnud enam uut alla panna. Mingis sõidus olin essa päris hea eduga ja põmaki lõigates vedrustus vms läks ning üks ratas risti all ja enam paremale pöörata ei saanud. Lõpuks argentiinas suutsin 0.1 sek eduga katsevõidu võtta
Päris palju rehvi lõhkumisi tuli enamikul ette. Ise suutsin terve õhtu peale äkki vaid 3-4 rehvi ära lõhkuda. Osad suudsid ühel katsel sama palju ära lõhkuda.
Ma lasin lõpu kurvis gaasi maha, sealt se 0.1 s edu sulle tuli. Ei väga vinge, millalgi kordama.
nad jah võiks teha ringi, et automaatkastis aab kasutada aga muid abisi mitte
E: võtsin täna ühe austraalia raja ette... Hetkel Top 1 aeg Sai suhteliselt rahulikult võetud, saaks veel kiiremini aga siis ilmselt lendaks ka 99% suurema võimalusega kuhugi kraavi
Link _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Virtual vs Real comparison (same stage, same car, same driver)
SS: Zagórze / Baranowo
Car: Škoda Fabia R5 / Škoda Fabia R5
Driver: Miko Marczyk / Miko Marczyk
Real Co-driver: Szymon Gospodarczyk
Car setup: Default, Soft tires
Steering wheel rotation: 510 degrees same as in real Škoda Fabia R5
Virtual vs Real comparison (same stage, same car, same driver)
SS: Zagórze / Baranowo
Car: Škoda Fabia R5 / Škoda Fabia R5
Driver: Miko Marczyk / Miko Marczyk
Real Co-driver: Szymon Gospodarczyk
Car setup: Default, Soft tires
Steering wheel rotation: 510 degrees same as in real Škoda Fabia R5
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.