Mulle meenub, et mootor kadus tagant ära, kui ma pedaalima hakkamisel , kui mootor järele tulin, vajutasin kohalt mineku hooba lisaks.
See võis ka olla lihtsalt kokkusattumus.
Margus kirjutas:
LED Mul pole sellist jama olnud äkki kehv kontakt kuskil. Kogu suhtdowni saad teha aku maha ja power on muidu jääb kontrollerisse vool peale.
Minul sellist nalja ei tee kui pedaalimise ajal kasutada seda 6kmh pigem oleks nagu piduri anduriga mingi veidrus. Disconnecti piduri juhtmeid äkki mõni näitab hambaid. Need pidurid kui ma mäletan on 2 pinniga alist ilmselt midagi leiab kuid ma ise pole pidurit kakkunud mis keemia selle pinoutiga on ja kas pakutav waterproof otsik üldse leidub. Pidur peaks vajutusel signaali peatama või alustama signaali mis kontrasse läheb. Mingi asi pidi contra segamini ajama kas signaalid kuskilt jooksid errorisse.
Kui Pas sensor oleks siis ei saagi liikuma ja viskab veo mingi hetk tagant ära aitab ainult full shutdown ,et vedu tagasi saada katsu jah pidureid ja gaasi disconnectida kui ikka on midagi siis pigem võib olla kah see PAS sensor hoopis kui sagedamaks läheb.
Kui ikka kontra mingi asi errorisse ajab kui isegi disconnectitud pidurid gaas siis on järgi 1-3 asja ainult kas pas kas contra või display. Kuid ennem jälile ei saa kui hakkab tihedamini kontrollerit errorisse ajama. Kui pedaalimise ajal vedu katkeb nii umbes kilomeeter, paar võib ka olla PAS sensor.
Pas sensor on reaalsem sest see pidevalt vee all vihmase ilmaga kui kuiva ilmaga pole nii sage ja vett peale valada tekib issue tihedamini kuival ajal siis jah tuleb leida uus sensor ise sain alist ok asja kuigi pinouti pidin ringi lappama. Alist ostes saada kiri müüjale, et otisiku pinnid oleks pistikust lahti ühendatud ja pärast avad kontrolleri leiad mis on ground data ja + sensor tuleb osta koos magnetitega ja ilmselt võti ka ,et pedaalid ja võll kätte saada. Juhul kui selgub ,et ikka on PAS sensor.
Pidurid ja gaas on vähem tõenaolisem ,et need kontrollerit errorisse ajaksid. Piduri puhul oleks lihtsalt vedu stop korraks. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 22.04.2021 14:47:25, muudetud 1 kord
See ratas pole vihma näinudki. 50km ca sõidetud ja rehvil on isegi vormivalu ribad keskel alles. Või kui, siis on tehase praak.
Ma loksutan need kaabelduse konnektorid igaks juhuks üle.
Pole olnud võimalust eriti neid vigu saada, kuna eile sai aku esimest korda tühjaks.
Margus kirjutas:
Kui pedaalimise ajal vedu katkeb nii umbes kilomeeter, paar võib ka olla PAS sensor.
Kui ikka issue on jätkuv siis jah garantii kui nad parandada tahavad kui üldse või annvad uue. Mingi asi pidi olema mis errorisse kontra ajas ja peale shutdowni toimib jälle. Kui aku oleks siis ei tuleks üldse voolu. Mina oma PAS sensori probleemiga ei hakanud neid tülitama oli enne 2hte aastat ilmselget oleks pikalt saadetud. Suvel saab juba kolmas aasta sellel rattal. Pigem kas display PAS või kontroller seal võib kala kuskil olla. Ma ei usu mootorisse väga ,et sealt sai halb signaal tulla kuid pole ka välistatud. Juhtmed lahti kinni kui ikka veidrus siis tuleb tagasi viia las purgavad. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Plasthammakad on murekoht.
Vist on suur vahe kas pidev või hetk. Üldiselt temperatuur paneb asja paika. Oleneb ka välisõhu tempist. Üle 100°C magnet/mähis pole ehk hea.
Kui mõõta ei saa, siis teha pikk sõit konstantse võimsusega ja käega katsuda mootorit. Kui kätt saad korraks vaevalt hoida, siis on paha paha.
Uhasin selle akuga suvel umbes 12 000km maha (~100 osalist tsüklit).
Mõõtsin mõni päev tagasi üle ja tulemus oli 72.1Ah. Ehk siis aastane mahtuvuse kadu ~2%. Vool sõidul üle 0.4C ei lähe ja laadin 0.05-0.08C tavaliselt. Talvel hoiustasin ~3.5v per cell peal.
Uhasin selle akuga suvel umbes 12 000km maha (~100 osalist tsüklit).
Mõõtsin mõni päev tagasi üle ja tulemus oli 72.1Ah. Ehk siis aastane mahtuvuse kadu ~2%. Vool sõidul üle 0.4C ei lähe ja laadin 0.05-0.08C tavaliselt. Talvel hoiustasin ~3.5v per cell peal.
Äärmiselt põnev informatsioon mulle, mul omal ka särtsukas auto asendaja ja vabaaja veetmiseks, tänu eelmise soodsa talvele(mitte selle) sai uhatud 21 000 km maha, seda iga ilmaga, torm, maksimum vihm jne.
Huvitav oleks teada palju see Panasonic BD aku kaalub sul? Palju läbisõita saad sellega ja mis kiiruse juures? Mitme wattiga sa seda laadid tavaliselt? _________________ 7Endine elektrirataste vihkaja, nüüdseks mitme elektriratta omanik, elektriratastega läbitud kokku (total ~70 000+ km aastast 2018)
Ei ole eriti kerge, aga ratta kuju võimaldab seda probleemideta peale panna - massikese on piisavalt madalal.
Sõidab ~35km/h ja soodsatel tingimustel paneb Tallinnast Tartusse ühe soojaga ära (ma ei vänta!).
Kui aega on siis laadin 2-3A ehk 120-180w. Suvel tavaliselt panin ööseks 6A laadima, siis oli hommikuks parasjagu jälle täis (~12h laadimisaeg kui tühi).
Eks alguses ongi seda entusiasmi rohkem, ise ei viitsi enam igasuguse ilmaga sõita... eks peab ikka tervise peale ka mõtlema. Eelmine aasta tuli ära 17 000+ km.
Ei ole eriti kerge, aga ratta kuju võimaldab seda probleemideta peale panna - massikese on piisavalt madalal.
Sõidab ~35km/h ja soodsatel tingimustel paneb Tallinnast Tartusse ühe soojaga ära (ma ei vänta!).
Kui aega on siis laadin 2-3A ehk 120-180w. Suvel tavaliselt panin ööseks 6A laadima, siis oli hommikuks parasjagu jälle täis (~12h laadimisaeg kui tühi).
Eks alguses ongi seda entusiasmi rohkem, ise ei viitsi enam igasuguse ilmaga sõita... eks peab ikka tervise peale ka mõtlema. Eelmine aasta tuli ära 17 000+ km.
Väga kena. Kui ma ei eksi siis sa olid vist see kellel total km mingi üle 90 000km? Kas nt. mingid erilisi probleeme on ette tulnud (kodar katki, velg välja vahetamist, võll väsib ja murdub jne?) Politsei on vahest nt. järgi sõitnud mõni minut, et uurida mis imeloomaga sõidad? _________________ 7Endine elektrirataste vihkaja, nüüdseks mitme elektriratta omanik, elektriratastega läbitud kokku (total ~70 000+ km aastast 2018)
Ainuke "õnnetus" mis mul kunagi juhtus oli see, et minu esimesel mootoril (MP2) oli vaja juhtmeid vahetada ja mul kukkus suure 500C kolvi otsast suur lärakas sulatina otse mähisesse ning pidin uue mootori panema. MP2 sõitsin ära ~40 000km, peale seda panin MP3 kuna tahtsin väänet saada ja mul on esivedu 20'', mis on ka traktori eest.
See on sõitnud 60 000+ ja sõidab edasi. Võll pole katki läinud vms, aga seda ilmselt ka seetõttu, et ees on massi palju vähem. Ainuke asi, mida läheb nagu sokke on rehvid. Selle vastu ei saa... vahepeal proovisin taga ka tsiklirehvi kuid sellega on see halb asi, et kui tee peal katki peaks minema (varem või hiljem see juhtub), siis seda lappida / sisekummi vahetada on tõeliselt kehv. Seega kolisin jalgrattarehvide peale tagasi. Kui torkekindel riba sisse panna siis tegelikult väga hullusti ei kimbuta see katkise rehvi probleem. ENNE lappisid iga 500km tagant neid - teepeenrad on rämpsu täis.
Politsei pole huvi tundnud, sest ega ma ei kima ka. 30-35 km/h on täiesti piisav, et rahulikku kulgemist nautida.
Ainuke "õnnetus" mis mul kunagi juhtus oli see, et minu esimesel mootoril (MP2) oli vaja juhtmeid vahetada ja mul kukkus suure 500C kolvi otsast suur lärakas sulatina otse mähisesse ning pidin uue mootori panema. MP2 sõitsin ära ~40 000km, peale seda panin MP3 kuna tahtsin väänet saada ja mul on esivedu 20'', mis on ka traktori eest.
See on sõitnud 60 000+ ja sõidab edasi. Võll pole katki läinud vms, aga seda ilmselt ka seetõttu, et ees on massi palju vähem. Ainuke asi, mida läheb nagu sokke on rehvid. Selle vastu ei saa... vahepeal proovisin taga ka tsiklirehvi kuid sellega on see halb asi, et kui tee peal katki peaks minema (varem või hiljem see juhtub), siis seda lappida / sisekummi vahetada on tõeliselt kehv. Seega kolisin jalgrattarehvide peale tagasi. Kui torkekindel riba sisse panna siis tegelikult väga hullusti ei kimbuta see katkise rehvi probleem. ENNE lappisid iga 500km tagant neid - teepeenrad on rämpsu täis.
Politsei pole huvi tundnud, sest ega ma ei kima ka. 30-35 km/h on täiesti piisav, et rahulikku kulgemist nautida.
Mul omal commuting bike läheb ka umbes 35välja, täitsa mõnus sellise kiirusega sõita, keskklinnas keskmine ikka 25 alla isegi. Ma olen ka kasutanud erinevaid kumme, need 12EURosed kummidele keskmiselt tuli auk iga 1000km tagant.
Hetkel ainuke kumm just commutingus mida usaldan aastaid on MARATHON MONDIAL. Bike24 oli vist hinnaga 37.-EU. Läbisõita saan sellega 10 000 ja siis vahetan tagumise ette ja jälle 10 000.
Viimati oli auk 6000km ja nüüd üle 10 0000 sõidetud jutti ja pole auku olnud. Kahjuks 26" on kõige väiksem suurus millele on kummi saada... Võibolla kui igapäev sõita Tartu mnt. võib aukusi tihedamalt tulla. Seal olen kummidele saanud ikka orasi, mille eemaldamiseks olen pidanud näpitsad appi võtma. _________________ 7Endine elektrirataste vihkaja, nüüdseks mitme elektriratta omanik, elektriratastega läbitud kokku (total ~70 000+ km aastast 2018)
Tobe on see, et kummide puhul pannakse kaalule väga suurt rõhku (tehakse võimalikult kerged), sealt ka see kergesti purunemine.
Mul vaja just kõige paksemat, laiemat, odavat ja rasket kummi.
Ise olen täheldanud, et kallim hind enamasti ei = torkekindlam kumm.
Maxxis hookworm 30€ kumm + paksu kihiga lohv läksid hullemini katki ja kulus samakiiresti kui 10€-sed kummid.
Lõpuks oli 15 lappi lohvil
Praegu olen nende peale jäänud: https://www.veloplus.ee/et/toode/valiskumm-cst-26x2-125-c1218-45052
Ja panen topeltlohvi.
Enamuse elektri ratasete raam kaalub ise juba 25kg+ koos raske akuga kuskile tõstmine juba kunst omaette. Kui kummid kiviks pole pumbatud siis kaugele raske asjaga ei jõua. Pedaalija kaalub kah tublisti juurde veel.
Kui aku peaks kaaluma veel 25 kg siis oleks juba nagu tsemendi kott. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Pigem alternatiiv nkonis müüdavatel asjadel on paberid korras. Ei pea ostma. Need on kõvasti paremad kui alist või kuskilt netipoest osta.
Ise siiski nendest ei teeks. Kui 2p nendest teha siis piiripeal lahjema riistaga. Kuid ja selliseded brändid pannakse elektri rataste akudesse küll kui poest ostad tõuksi või kalisopeedi. Seda just väiksema mahtuvusega akudesse.
Hiinlased väga usinalt treivad 2500mah pulkasid ma pole ühtegi low brändi näinud mis oleks 3000-3500mah
47grammi ja 1000 tsükklit 70% Miiinus kraadides võid hoida kuu aega siis läheb kanni kui kauem jutt on neil kõigil üks.
Kuid üsna siva võid need kanni keerata kui speci ei jälgi. Pigem kanni lähevad kui hakkad seal julmalt kiiresti laadima ja liiga kangelt tühjendama.
Ise siiki ei julgeks neid 0-25c säilivad 1 aasta. Ma ei ütleks ,et halvad on kuid eks igaüks ise teab. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 29.04.2021 08:00:33, muudetud 2 korda
Need eve elemendid on ikka ülimalt laialt kasutusesolevad elemendid. Mingi hetk sõitsid vast kõik renditõuksid nende peal. 1-2 hooaega sõitnud elemendid näitavad siiani uueväärse mahtuvust.
Võtsin ka neid poole odavamalt ligi ühest teisest allikast ja teen vast oma rattale 2 akut. _________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.