Eks kirjutan neile ja uurin, millised väljaminekud mind ootaksid. Telia tulevikuinternet või mis iganes selle nimi ka pole, on siiani õhkõrn unistus, kuigi siin oleks tõenäoliselt vähemalt 10+ majapidamist, kes hea meelega loobuksid nõukaagsest vaskkaablist ja liituksid optikaga. Meie vaskkaabel on kusagilt katki ja pole viitsimist selle parandamisega tegeleda. Juhtmevaba on selle kaudu pakutavasti kordades kiirem ja odavam.
Taoltuses oli küsimus, - "Kinnitan, et esitatud aadressile ei ole loodud juurdepääsuvõimalust lairiba teenusele kiirusega üle 30 Mbit/s." Kuigi mul Tele2 4G olemas, taotlesin ikkagi, sest minu loogika alusel 4G ei ole lairiba teenus, sest ka külatee, kuigi seal mõni vahest sõidab üle saja rauas, ei ole siiski kiirtee. Vaatame mis edasi saab.
Tellisin oma naisele uue Samsung S20ne e-poest. Tarne kohal järgmine päev ja kõik ilus. Aga selgus et pidin hoopis kasutama 14 päevast tagastusõigust sest kodus tekkis tüli. Seega viisin 28ndal oktoobril tutika kinnises pakendis telo tagasi Tele2-e Kristiine esindusse. Karpi polnud ma lahti teinud (see nn turvakleebis "do not trust if seal is damaged" oli kinni-terve) kuid teenindaja ütles et protseduur näeb ette et ikkagi tuleb üle kontrollida et kõik olemas on jne, ekspertiisi saata jms. Lõikas seal nina all karbi lahti, tsekkas üle, täitsin tagastusankeedi vms ja sammusin ära. Täna 3ndal helistati seoses selle tagastussooviga, et "ekspertiisi" väitel on telefoni kõrvaklappe kasutatud jms ja vaja 12 euri hüvitist maksta (ei hakanud isegi sellesse juttu süvenema, vaid sõitsin kohe oma jutuga sisse et võimatu.."). Rääkisin loo ära, et uus telo, turvakleebisega, teie töötaja lõikas lahti ja ütlesin kuupäeva ja kellaaja, et vaadake ise turvakaamerast järgi.. Seepeale oli vaikus ja öeldi, et uurime edasi kus miscommunication tekkis.
Tra on sindrinahad, raudselt by default nõuavad inimestelt selliste asjade eest raha arvates et nkn neid on kasutatud. Nüüd siiani pole enam mulle helistatud ja ootan ikkagi raha tagasi..
Neli päeva möödas, vaikus majas. Täiesti kästilematu. Täna võtsin kätte ja kirjutasin tele2 kodukale live chattis uuesti oma probleemist ja et esmaspäevast saati nüüd pole mingit tagasisidet ega lahendust probleemile saanud. Tädikene edastas mingid avaldused "teistesse osakondadesse" eesmärgiga et kiirendatud korraga minuga ühendust võetakse. Kliendi suhtlus ikka täiesti olematu, kui ise ei uuri ja puuri siis... Kui nüüd täna reedese seisuga ühendust ei võeta siis liigutan oma numbrid ka mujale.
Kerge pettuse ära peitmine. "Maksame tagasi ja loodame, et meediasse asi ei jõua"
Raha kätte saadud, siis võiks Tele2 poolt meedia kaudu selgitusi ikka nõuda.
Tellisin oma naisele uue Samsung S20ne e-poest. Tarne kohal järgmine päev ja kõik ilus. Aga selgus et pidin hoopis kasutama 14 päevast tagastusõigust sest kodus tekkis tüli. Seega viisin 28ndal oktoobril tutika kinnises pakendis telo tagasi Tele2-e Kristiine esindusse. Karpi polnud ma lahti teinud (see nn turvakleebis "do not trust if seal is damaged" oli kinni-terve) kuid teenindaja ütles et protseduur näeb ette et ikkagi tuleb üle kontrollida et kõik olemas on jne, ekspertiisi saata jms. Lõikas seal nina all karbi lahti, tsekkas üle, täitsin tagastusankeedi vms ja sammusin ära. Täna 3ndal helistati seoses selle tagastussooviga, et "ekspertiisi" väitel on telefoni kõrvaklappe kasutatud jms ja vaja 12 euri hüvitist maksta (ei hakanud isegi sellesse juttu süvenema, vaid sõitsin kohe oma jutuga sisse et võimatu.."). Rääkisin loo ära, et uus telo, turvakleebisega, teie töötaja lõikas lahti ja ütlesin kuupäeva ja kellaaja, et vaadake ise turvakaamerast järgi.. Seepeale oli vaikus ja öeldi, et uurime edasi kus miscommunication tekkis.
Tra on sindrinahad, raudselt by default nõuavad inimestelt selliste asjade eest raha arvates et nkn neid on kasutatud. Nüüd siiani pole enam mulle helistatud ja ootan ikkagi raha tagasi..
Neli päeva möödas, vaikus majas. Täiesti kästilematu. Täna võtsin kätte ja kirjutasin tele2 kodukale live chattis uuesti oma probleemist ja et esmaspäevast saati nüüd pole mingit tagasisidet ega lahendust probleemile saanud. Tädikene edastas mingid avaldused "teistesse osakondadesse" eesmärgiga et kiirendatud korraga minuga ühendust võetakse. Kliendi suhtlus ikka täiesti olematu, kui ise ei uuri ja puuri siis... Kui nüüd täna reedese seisuga ühendust ei võeta siis liigutan oma numbrid ka mujale
Just hetk tagasi sain raha oma kontole tagasi, võib nüüd joone selle teemaga alla tõmmata. Teistele ja endale tulevikuks õppetund et tõepoolest tasub toodet tagastades teha fotod-videod, et hiljem vaidlustesse selgust tuua..
Mis siin naljakat? Ma täitsa kaaluks sellise paketi võtmist maale.
Neid piiramatuid pakette on ju kogu aeg olemas olnud. Vähemalt neti osas konkreetselt, kõnede ja sms osas antakse tasuta selliseid kogused, mida ei suuda ära tarbida, nii, et võib öelda, et ka kõned ja sms -d on tasuta, mms -d on ja jäävad alati tasuliseks. Ärikliendile maksab kõik piiramatult, va mms -d, kokku umbes 23.- kuus. Kaubeldes saab ka odavamalt.
Kuskil kuu aega tagasi oli Tele2-l miski pakkumine, et kõik piiramatult (nett,kõned,sms) ja kui tood teise nr juurde enda alla siis teine number sai -50% vms. Hetkel maksan kahe piiramatu paketi eest kokku 28 (või 29) euri.
Mis mõttes? Ruuteris tõmbab 500giga kuus kohati. Telefoniga läheb 200-300giga vahepeal. Mis sul veel vaja?
Igas mõttes = kõik piiramatult paketi sees. MMS -d on piiramatult? Kui ei ole, siis kvalifitseeru pakett selliseks kus kõik on piiramatult sees ja alla 40.- kuutasuga.
MMS-nimeline nurisünnitis on ju tänapäeval kõikvõimalike muude üle IP käivate alternatiividega asendatud. Ma saatsin vist mingi 10a tagasi eksikombel ühe. Minul neid küll vaja pole.
MMS-nimeline nurisünnitis on ju tänapäeval kõikvõimalike muude üle IP käivate alternatiividega asendatud. Ma saatsin vist mingi 10a tagasi eksikombel ühe. Minul neid küll vaja pole.
Kahjuks iPhone saadab neid endiselt netivabades kohtades ja seda teadmata (lastel eriti) võib vaid ühe MMS -i saatmine minna kallimaks kui kogu paketi kuutasu :(.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.