Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Starfield märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Esmamulje Starfieldist:
Väga viis
11%
 11%  [ 9 ]
Hea
25%
 25%  [ 19 ]
Käib kah
19%
 19%  [ 15 ]
Alla keskmise
28%
 28%  [ 22 ]
Täielik käkk
14%
 14%  [ 11 ]
hääli kokku : 76

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2023 22:33:14 vasta tsitaadiga

Veel paar asja, mis mängu heaks teevad icon_lol.gif

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 211 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Online

sõnum 16.09.2023 12:04:43 vasta tsitaadiga

Õhtul ennem magama minemist hea meelelahtuslik vaatamine icon_lol.gif

Link

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
IBOX4REAL
HV kasutaja
IBOX4REAL

liitunud: 20.06.2005




see post läheb kustutamisele sõnum 16.09.2023 17:58:11 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:
labidas kirjutas:
Tüüpiline. Lastakse alpha välja. Aasta pärast võib öelda, et beta versioon töötab päris hästi. Kahe aasta pärast, kui tuleb Gold Edition kõigi DLC ja muu pudruga, siis võib öelda, et mäng on lõpuks valmis releasiks.


tegelikult on ka teine põhjus.
Aastaid tagasi polnud mängijad sellised "lilleõied" , et iga pisasja pärast vinguksid. Vanasti ei eeldanud keegi, et mäng peaks ideaalne olema. Eeldati , et mängu mängimisest saadakse meeldiv elamus. Enda suhtumist vaadates võib ka täheldada, et mõne asja üle ei peaks tegelt virisema.

Vanasti ei tahetud ka mängu eest 70 raha saada, ei olnud preorereid, DLC või micro transactions lisaks bugisele mängule.
Mängud ise olid kah lihtsamad, odavamad teha ja kiiremini valmivad.
Isegi AAA mängudega julgeti eksperimenteerida.

Kahjuks nüüd on mängud rohkem äri kui meelelahutus. AAA mängu tegemine võtab 3+ aastat mida loetakse nüüd kiireks ja kümneid kui mitte sadu miljoneid raha.
Sellega seoses ei juleta enam riske võtta kõrgemal tasemel ja vorbitakse järgesi või remake/remaster.


Ja isegi siis kui mängud võtavad nagu 3+ aastat aega, siis nad tulevad ikka katkise ja vigasena välja.

Sama asi kehtib laiemalt meelelahutuses. Kui vaatan vahepeal 1990 - 2005 filme uuesti siis seal on palju rohkem mitmekesisust. Praegu justkui tehakse kõike mingi proovitud ja töötava valemi järgi. Kõik viimase aja AAA mängud on igavad ja üksluised minu jaoks olnud. Ma naudin indie stuudiote 2d pixelgraafikaga mänge palju rohkem kui enamus open world mängumaailmu. Nagu ennist öeldud, vanasti julgeti riskida, prooviti uusi ideid ja katsetati. Nüüd pole suurte stuudiote taga enam mängutegijad vaid osanikud, keda huvitab kasum ainult.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.09.2023 08:57:32 vasta tsitaadiga

Väga põhjalik sätete analüüs, et kuidas need mõjutavad pildikvaliteeti ja jõudlust:


Link
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MadCow
HV vaatleja

liitunud: 26.05.2007




sõnum 17.09.2023 14:28:12 vasta tsitaadiga

-Kaivo- kirjutas:
B klass tahab saada 15 killi ja c klass 30 killi et unlockida " skill" . Tõmbasin piraadi laevastikule vee peale sisuliselt, kui hakkasin süvenema.


Ei pea seda nii tegema. Õnneks saab neid "kille" ka MAST'is simulaatoris. Veidi pussredamist on aga suht nobedalt ikkagi.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 17.09.2023 19:58:49 vasta tsitaadiga

Kas meeskonna lisamine laevale mingit realset kasu annab peale " kosmeetilise" ilme ?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 18.09.2023 11:23:21 vasta tsitaadiga

Miks igakord kui ma kuskil suva planeedil maandud. Kellegi teise laev ka lendab must üle ja maandub lähedal. Ja miks see k6lab nagu ma oleks maal kus on 6hk. Näiteks plutol on ilusti kuulda seda teist laeva, k6lab nagu lennuk maanduks. Kas seal aja jooksul k6ikkidele planeetidele kunstlik atmosfäär tehtud? V6i on see mäng nii null kaasahaarav? Pole veel nii kaugele j6udnud aga see kosmose kraam hakkab aina rohkem häirima. Väga halvasti tehtud. Iga quest nagu mine sinna teise galaxia otsa ja siis tule tagasi. Ja npc kes selle questi andis seisab samas kohas samasugune nagu päevagi poleks möödunud. Tegelt sellised lennud v6ttaks sajandeid ja kauem aega. V6rreldes FO3 ja 4 kus sai end sisse elada, sest maailm oli usutavam. Ainuke hea asi on tulistamine aga relvad suht jürad. Ehk tuleb veel midagi ägedat. FO76 maailm oli isegi etem kui see.
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.09.2023 12:44:09 vasta tsitaadiga

-Kaivo- kirjutas:
Kas meeskonna lisamine laevale mingit realset kasu annab peale " kosmeetilise" ilme ?


jep, erinevatel liikmetel erinevad skillid, mis laevale määrates aktiveeruvad (juhul kui tegemist on tech skillidega)

igatahes Piloting 4 ehk C klass käes, tuli ikkagi kergelt, Crimson Fleet questline-i lõpetades

siinkohal peab ütlema, et Freestar Rangers ja Crimson Fleet questline-d on enam-vähem OK (Crimson Fleet meeldis isegi rohkem), main story üpris üksluine ja vaimuvaene (täiesti kopipasta FO4jast)

_________________
!!
Kommentaarid: 304 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 244
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 18.09.2023 17:53:42 vasta tsitaadiga

renx09, ma ei mõista kas ta kuskil näitab ka millised boonused nüüd laevas töös on? Kus neid perke näha sai, kui NPC-ga juttu ajama hakkad näitab? Kus ma tean kas töötab või mitte icon_lol.gif tra nii beta mäng
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.09.2023 18:56:44 vasta tsitaadiga

kuidas on võimalik nii saamatu olla? menüüs all vasakul nurgas valid laeva menüü, sealt crew ja seal saab määrata kes laeval, kes outpostis jne, need skillid mis aktiivsed on valge taustaga
_________________
!!
Kommentaarid: 304 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 244
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 19.09.2023 04:16:46 vasta tsitaadiga

Tundub, et see NOVA GALACTICu cockpit on veidi bugine, tahtsin üle oma laeva hüpata ja.. icon_lol.gif välja ei saa

Link

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2023 07:26:34 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 26.09.2023 02:37:57 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:

Link


Liiga hea icon_lol.gif vend unustas ainult ühe pisikese detaili.. et noh need planeedid vaata.. SA PEAD FAKING JALA KÕIK 1000 PLANEETI LÄBI KÕMPIMA sest tulevikus jalgratast vms enam ei eksisteeri.

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2023 08:20:34 vasta tsitaadiga

HDTanel kirjutas:


Liiga hea icon_lol.gif vend unustas ainult ühe pisikese detaili.. et noh need planeedid vaata.. SA PEAD FAKING JALA KÕIK 1000 PLANEETI LÄBI KÕMPIMA sest tulevikus jalgratast vms enam ei eksisteeri.

Videot ei vaadanud, aga vastan su lausele nii.

Bethesda ei teinud jalgratast või siis mingit sõidukit mängu just selleks, et sa ei kõmbiks neid 1000 planeeti läbi. Selleks, et sa ei saaks seda teha, kuna planeedid on ikkagi väikesed ja piiratud.
1000 planeti tehti selleks, et sul tekiks tunne, et tegu on suure ja tühja kosmosega, kui sinna mingi liikuva masina oleks pannud, siis oleks need alad pidanud olema tunduvalt suuremad.
Nii palju vahepeal on selgunud, et lisaks sellele, et planeedi jalutatavad alad on piiratud 5x5km, on lisaks sellele
piiratud ka see, palju sa neid automaatselt genereeritavaid alasid üldse teha saad planeedile. Et siis alade arv on piiratud. Õnneks mõlemad saab modidega maha võtta.
Kommentaarid: 211 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tint
HV veteran

liitunud: 26.01.2003




sõnum 27.09.2023 11:05:03 vasta tsitaadiga

Tahaks nagu vastata sellise jutu peale mdiagi, kuid ei oska öelda muud kui, et siis ei oleks mõtet olnud teha isegi nii suurt mapi kuna keegi ei viitsi neid läbi jalutada. icon_lol.gif
Vaatasin video läbi ka, kõik õige
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 27.09.2023 14:34:30 vasta tsitaadiga

Tegemist on lihtsalt pooliku mänguga. Seda on näha igast asendist. Tahteti "immersive" space game'i, kus on palju planeete ja tähti aga nende avastamine käib jala, kuna muidu oleks liiga kiire läbi avastada kõik kohad, kus saab käia. Paljud on lihtsalt tühjad planeedid.

Pakun, et aasta pärast kui tuleb mingi hulk suurema sisuga mod'e peale, siis tekib ka miskit avastamist.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 64 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2023 14:58:26 vasta tsitaadiga

kõige rohkem katki on see, et arendati eelmise põlvkonna mootorile, Fallout 4 in space on korrektne kirjeldus asjale
kõik kordub, mis oli FO4-jaga, modijad peavad jälle arendajate töö ära tegema, nii sisu kui vormi osas - kellel Bethesda osas mingid illusioonid olid, on ise süüdi

muidugi see probleem, et palju tühje planeete on... ma ei tea mis huvitav ettekujutus sul universumist on...

_________________
!!
Kommentaarid: 304 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 244
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2023 15:02:30 vasta tsitaadiga

IceUul kirjutas:
HDTanel kirjutas:


Liiga hea icon_lol.gif vend unustas ainult ühe pisikese detaili.. et noh need planeedid vaata.. SA PEAD FAKING JALA KÕIK 1000 PLANEETI LÄBI KÕMPIMA sest tulevikus jalgratast vms enam ei eksisteeri.

Videot ei vaadanud, aga vastan su lausele nii.

Bethesda ei teinud jalgratast või siis mingit sõidukit mängu just selleks, et sa ei kõmbiks neid 1000 planeeti läbi. Selleks, et sa ei saaks seda teha, kuna planeedid on ikkagi väikesed ja piiratud.
1000 planeti tehti selleks, et sul tekiks tunne, et tegu on suure ja tühja kosmosega, kui sinna mingi liikuva masina oleks pannud, siis oleks need alad pidanud olema tunduvalt suuremad.

See on lihtsalt laisk disain. 16 aastat tagasi tegi BioWare UE3 peal samuti suured kaardid ja andis Mako sõiduki millega seal sõita. Ma kiire otsinguga ei leidnud kui suured ME1 kaardid olid aga eeldan, et need pidid olema suuremad. Äkki 16x16km.
Ka seal oli sama probleem, et baasid või ressursid mida leida olid suuresti copy-paste ja mõttetud. Ma mäletan legendary edition läbi tehes paar aastat tagasi, et ühes baasis avastasin suure tühja ruumi. Isegi mingit mööblit polnud seal. Täiesti tühi.

Bethesda oleks pidanud võtma selle aluseks ja tegema asju paremini. Parem las olla 50 planeeti kus on mõtet isegi jala uitama minna kui 1000 planeeti kus pole suurt midagi.
Näiteks BioWare lahendas selle ME2 hoopis nii, et nad kaotasid need planeedid ära ja maanduda sai spetsiaalsetes kõrvalmissioonides (N7 missions). Kõik need missioonid olid täiesti unikaalsed ja kuigi neid olid vähem ja planeedil vabalt jalutada enam ei saanud, siis oli kokkuvõttes tegu huvitama mänguga.

Mass Effect Andromeda puhul kaaluti samuti algul prodseduuriliselt genereeritud planeete aga tehnoloogia polnud tollal veel selleks valmis ja otsustati poole tosina planeedi kasuks kus olid unikaalsed questid jms.
Kuigi isegi seal tekkis teatav repetition kuna kaks neist planeetidest olid kõrbed, selle erisusega, et ühel oli ohuks radiatsioon ja teisel oli ohuks kuumus.

Hetkel tundub see 5x5km lihtsalt mootoril limiidina, kuna selle suurendamisel pidavat crashid tihenema. Ma isegi mõistaks seda limiiti siis kui need väiksemad alad oleks täis huvitavaid sidequeste või väärtuslikku looti aga ei ole ju.
Videos tuuakse ka hästi välja see, et tegu on tulevikuga aga mängu mehhaanika ehk siis relvad jms on pmst samad mis FO4's. Võibolla laevad (space ships) on ainus asi mis on tehnoloogiliselt arenenum ja huvitav.

Kogu see 1000 planeeti on huvitav esimesed paar korda aga kui seda piisavalt korrata muutub see tüütuks ja igavaks.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 27.09.2023 17:14:38 vasta tsitaadiga

Ma pole vist siiani ühtegi märkimisväärselt head automaatselt genereeritavate kaartidega/aladega mängu kohanud. Kõige parema tulemuse saab siis kui alguses juba hunniku andmeid ette söödad. Umbes civilisation stiilis.

Starfieldi ühest probleemist räägiti muidugi hiljuti lekkinud microsofti? dokumentides. Rahad on nii suured, et investorid ei julge riskida ja nii tehaksegi asja mis korra juba töötas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 28.09.2023 08:51:21 vasta tsitaadiga

Sellise keskmise baasi template genereerimine vajab kuskil ühe inimese poole aasta tööd.
Huvitavate kohtade genereerimine on kallis. AI poolt assetide genereerimine paistab kuum teema olevat eks näis kuidas tehnoloogia õnnestub.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 28.09.2023 09:35:05 vasta tsitaadiga

Tundub et kogu raha kulus siis reklaami, haibi tekitamiseks ja ülemuste palkadeks.

Panin eileõhtul korraks mängu käima.
Räägiks siis lähemalt sisealade valgustusest.Näiteks õpetuseala baas. Ruumid kohe enne baasist väljumist. mingi 5 minutit mängu algusest.

Poisid on lihtsalt põrandale tõmmanud heledama alaga ringid. Valgus allika ja valguse langemise vahel pole teinekord mingit seost. Mõni heledam ring on tehtud kohta kus pole ühtegi valgus allikat.
Enamus valgus allikaid on tunduvalt tumedamad kui põrandal olev valgus. Kohe nii tumedad et tekib küsimus kas tegu on lambi või lihtsalt seina konstruktsiooniga.
Tekib selline mulje, et ruumi valgustavad põrandal olevad heledad ringid. Täpselt vastupidi sellele kuidas asjad tegelikult olema peaks.
Totaalne käkk.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 28.09.2023 09:53:35 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Tundub et kogu raha kulus siis reklaami, haibi tekitamiseks ja ülemuste palkadeks.

Panin eileõhtul korraks mängu käima.
Räägiks siis lähemalt sisealade valgustusest.Näiteks õpetuseala baas. Ruumid kohe enne baasist väljumist. mingi 5 minutit mängu algusest.

Poisid on lihtsalt põrandale tõmmanud heledama alaga ringid. Valgus allika ja valguse langemise vahel pole teinekord mingit seost. Mõni heledam ring on tehtud kohta kus pole ühtegi valgus allikat.
Enamus valgus allikaid on tunduvalt tumedamad kui põrandal olev valgus. Kohe nii tumedad et tekib küsimus kas tegu on lambi või lihtsalt seina konstruktsiooniga.
Tekib selline mulje, et ruumi valgustavad põrandal olevad heledad ringid. Täpselt vastupidi sellele kuidas asjad tegelikult olema peaks.
Totaalne käkk.

Mängundus on ilmselgelt väljasuremisele määratud, kui vigisetakse ainult pildi kvaliteedi nüansside pärast.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tint
HV veteran

liitunud: 26.01.2003




sõnum 28.09.2023 10:17:41 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Mängundus on ilmselgelt väljasuremisele määratud, kui vigisetakse ainult pildi kvaliteedi nüansside pärast.

Ja kõik muu on selle mänguga korras siis või? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rastaman
Kreisi kasutaja
rastaman

liitunud: 27.02.2011




sõnum 28.09.2023 10:17:46 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:
Tundub et kogu raha kulus siis reklaami, haibi tekitamiseks ja ülemuste palkadeks.

Panin eileõhtul korraks mängu käima.
Räägiks siis lähemalt sisealade valgustusest.Näiteks õpetuseala baas. Ruumid kohe enne baasist väljumist. mingi 5 minutit mängu algusest.

Poisid on lihtsalt põrandale tõmmanud heledama alaga ringid. Valgus allika ja valguse langemise vahel pole teinekord mingit seost. Mõni heledam ring on tehtud kohta kus pole ühtegi valgus allikat.
Enamus valgus allikaid on tunduvalt tumedamad kui põrandal olev valgus. Kohe nii tumedad et tekib küsimus kas tegu on lambi või lihtsalt seina konstruktsiooniga.
Tekib selline mulje, et ruumi valgustavad põrandal olevad heledad ringid. Täpselt vastupidi sellele kuidas asjad tegelikult olema peaks.
Totaalne käkk.

Mängundus on ilmselgelt väljasuremisele määratud, kui vigisetakse ainult pildi kvaliteedi nüansside pärast.

oi vigisemist jagub ka paljuks muuks
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 28.09.2023 10:19:57 vasta tsitaadiga

Tint kirjutas:
tsitaat:

Mängundus on ilmselgelt väljasuremisele määratud, kui vigisetakse ainult pildi kvaliteedi nüansside pärast.

Ja kõik muu on selle mänguga korras siis või? icon_biggrin.gif

Ei ole. Probleeme on nagu muda, aga mingi valguseprobleemi kriitika on ikka üle võlli.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Starfield mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.