Tüüpiline. Lastakse alpha välja. Aasta pärast võib öelda, et beta versioon töötab päris hästi. Kahe aasta pärast, kui tuleb Gold Edition kõigi DLC ja muu pudruga, siis võib öelda, et mäng on lõpuks valmis releasiks.
tegelikult on ka teine põhjus.
Aastaid tagasi polnud mängijad sellised "lilleõied" , et iga pisasja pärast vinguksid. Vanasti ei eeldanud keegi, et mäng peaks ideaalne olema. Eeldati , et mängu mängimisest saadakse meeldiv elamus. Enda suhtumist vaadates võib ka täheldada, et mõne asja üle ei peaks tegelt virisema.
Vanasti ei tahetud ka mängu eest 70 raha saada, ei olnud preorereid, DLC või micro transactions lisaks bugisele mängule.
Mängud ise olid kah lihtsamad, odavamad teha ja kiiremini valmivad.
Isegi AAA mängudega julgeti eksperimenteerida.
Kahjuks nüüd on mängud rohkem äri kui meelelahutus. AAA mängu tegemine võtab 3+ aastat mida loetakse nüüd kiireks ja kümneid kui mitte sadu miljoneid raha.
Sellega seoses ei juleta enam riske võtta kõrgemal tasemel ja vorbitakse järgesi või remake/remaster.
Ja isegi siis kui mängud võtavad nagu 3+ aastat aega, siis nad tulevad ikka katkise ja vigasena välja.
Sama asi kehtib laiemalt meelelahutuses. Kui vaatan vahepeal 1990 - 2005 filme uuesti siis seal on palju rohkem mitmekesisust. Praegu justkui tehakse kõike mingi proovitud ja töötava valemi järgi. Kõik viimase aja AAA mängud on igavad ja üksluised minu jaoks olnud. Ma naudin indie stuudiote 2d pixelgraafikaga mänge palju rohkem kui enamus open world mängumaailmu. Nagu ennist öeldud, vanasti julgeti riskida, prooviti uusi ideid ja katsetati. Nüüd pole suurte stuudiote taga enam mängutegijad vaid osanikud, keda huvitab kasum ainult.
Miks igakord kui ma kuskil suva planeedil maandud. Kellegi teise laev ka lendab must üle ja maandub lähedal. Ja miks see k6lab nagu ma oleks maal kus on 6hk. Näiteks plutol on ilusti kuulda seda teist laeva, k6lab nagu lennuk maanduks. Kas seal aja jooksul k6ikkidele planeetidele kunstlik atmosfäär tehtud? V6i on see mäng nii null kaasahaarav? Pole veel nii kaugele j6udnud aga see kosmose kraam hakkab aina rohkem häirima. Väga halvasti tehtud. Iga quest nagu mine sinna teise galaxia otsa ja siis tule tagasi. Ja npc kes selle questi andis seisab samas kohas samasugune nagu päevagi poleks möödunud. Tegelt sellised lennud v6ttaks sajandeid ja kauem aega. V6rreldes FO3 ja 4 kus sai end sisse elada, sest maailm oli usutavam. Ainuke hea asi on tulistamine aga relvad suht jürad. Ehk tuleb veel midagi ägedat. FO76 maailm oli isegi etem kui see. _________________ zero
Kas meeskonna lisamine laevale mingit realset kasu annab peale " kosmeetilise" ilme ?
jep, erinevatel liikmetel erinevad skillid, mis laevale määrates aktiveeruvad (juhul kui tegemist on tech skillidega)
igatahes Piloting 4 ehk C klass käes, tuli ikkagi kergelt, Crimson Fleet questline-i lõpetades
siinkohal peab ütlema, et Freestar Rangers ja Crimson Fleet questline-d on enam-vähem OK (Crimson Fleet meeldis isegi rohkem), main story üpris üksluine ja vaimuvaene (täiesti kopipasta FO4jast) _________________ !!
renx09, ma ei mõista kas ta kuskil näitab ka millised boonused nüüd laevas töös on? Kus neid perke näha sai, kui NPC-ga juttu ajama hakkad näitab? Kus ma tean kas töötab või mitte tra nii beta mäng _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
kuidas on võimalik nii saamatu olla? menüüs all vasakul nurgas valid laeva menüü, sealt crew ja seal saab määrata kes laeval, kes outpostis jne, need skillid mis aktiivsed on valge taustaga _________________ !!
Liiga hea vend unustas ainult ühe pisikese detaili.. et noh need planeedid vaata.. SA PEAD FAKING JALA KÕIK 1000 PLANEETI LÄBI KÕMPIMA sest tulevikus jalgratast vms enam ei eksisteeri. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Liiga hea vend unustas ainult ühe pisikese detaili.. et noh need planeedid vaata.. SA PEAD FAKING JALA KÕIK 1000 PLANEETI LÄBI KÕMPIMA sest tulevikus jalgratast vms enam ei eksisteeri.
Videot ei vaadanud, aga vastan su lausele nii.
Bethesda ei teinud jalgratast või siis mingit sõidukit mängu just selleks, et sa ei kõmbiks neid 1000 planeeti läbi. Selleks, et sa ei saaks seda teha, kuna planeedid on ikkagi väikesed ja piiratud.
1000 planeti tehti selleks, et sul tekiks tunne, et tegu on suure ja tühja kosmosega, kui sinna mingi liikuva masina oleks pannud, siis oleks need alad pidanud olema tunduvalt suuremad.
Nii palju vahepeal on selgunud, et lisaks sellele, et planeedi jalutatavad alad on piiratud 5x5km, on lisaks sellele
piiratud ka see, palju sa neid automaatselt genereeritavaid alasid üldse teha saad planeedile. Et siis alade arv on piiratud. Õnneks mõlemad saab modidega maha võtta.
Tahaks nagu vastata sellise jutu peale mdiagi, kuid ei oska öelda muud kui, et siis ei oleks mõtet olnud teha isegi nii suurt mapi kuna keegi ei viitsi neid läbi jalutada.
Vaatasin video läbi ka, kõik õige
Tegemist on lihtsalt pooliku mänguga. Seda on näha igast asendist. Tahteti "immersive" space game'i, kus on palju planeete ja tähti aga nende avastamine käib jala, kuna muidu oleks liiga kiire läbi avastada kõik kohad, kus saab käia. Paljud on lihtsalt tühjad planeedid.
Pakun, et aasta pärast kui tuleb mingi hulk suurema sisuga mod'e peale, siis tekib ka miskit avastamist. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
kõige rohkem katki on see, et arendati eelmise põlvkonna mootorile, Fallout 4 in space on korrektne kirjeldus asjale
kõik kordub, mis oli FO4-jaga, modijad peavad jälle arendajate töö ära tegema, nii sisu kui vormi osas - kellel Bethesda osas mingid illusioonid olid, on ise süüdi
muidugi see probleem, et palju tühje planeete on... ma ei tea mis huvitav ettekujutus sul universumist on... _________________ !!
Liiga hea vend unustas ainult ühe pisikese detaili.. et noh need planeedid vaata.. SA PEAD FAKING JALA KÕIK 1000 PLANEETI LÄBI KÕMPIMA sest tulevikus jalgratast vms enam ei eksisteeri.
Videot ei vaadanud, aga vastan su lausele nii.
Bethesda ei teinud jalgratast või siis mingit sõidukit mängu just selleks, et sa ei kõmbiks neid 1000 planeeti läbi. Selleks, et sa ei saaks seda teha, kuna planeedid on ikkagi väikesed ja piiratud.
1000 planeti tehti selleks, et sul tekiks tunne, et tegu on suure ja tühja kosmosega, kui sinna mingi liikuva masina oleks pannud, siis oleks need alad pidanud olema tunduvalt suuremad.
See on lihtsalt laisk disain. 16 aastat tagasi tegi BioWare UE3 peal samuti suured kaardid ja andis Mako sõiduki millega seal sõita. Ma kiire otsinguga ei leidnud kui suured ME1 kaardid olid aga eeldan, et need pidid olema suuremad. Äkki 16x16km.
Ka seal oli sama probleem, et baasid või ressursid mida leida olid suuresti copy-paste ja mõttetud. Ma mäletan legendary edition läbi tehes paar aastat tagasi, et ühes baasis avastasin suure tühja ruumi. Isegi mingit mööblit polnud seal. Täiesti tühi.
Bethesda oleks pidanud võtma selle aluseks ja tegema asju paremini. Parem las olla 50 planeeti kus on mõtet isegi jala uitama minna kui 1000 planeeti kus pole suurt midagi.
Näiteks BioWare lahendas selle ME2 hoopis nii, et nad kaotasid need planeedid ära ja maanduda sai spetsiaalsetes kõrvalmissioonides (N7 missions). Kõik need missioonid olid täiesti unikaalsed ja kuigi neid olid vähem ja planeedil vabalt jalutada enam ei saanud, siis oli kokkuvõttes tegu huvitama mänguga.
Mass Effect Andromeda puhul kaaluti samuti algul prodseduuriliselt genereeritud planeete aga tehnoloogia polnud tollal veel selleks valmis ja otsustati poole tosina planeedi kasuks kus olid unikaalsed questid jms.
Kuigi isegi seal tekkis teatav repetition kuna kaks neist planeetidest olid kõrbed, selle erisusega, et ühel oli ohuks radiatsioon ja teisel oli ohuks kuumus.
Hetkel tundub see 5x5km lihtsalt mootoril limiidina, kuna selle suurendamisel pidavat crashid tihenema. Ma isegi mõistaks seda limiiti siis kui need väiksemad alad oleks täis huvitavaid sidequeste või väärtuslikku looti aga ei ole ju.
Videos tuuakse ka hästi välja see, et tegu on tulevikuga aga mängu mehhaanika ehk siis relvad jms on pmst samad mis FO4's. Võibolla laevad (space ships) on ainus asi mis on tehnoloogiliselt arenenum ja huvitav.
Kogu see 1000 planeeti on huvitav esimesed paar korda aga kui seda piisavalt korrata muutub see tüütuks ja igavaks.
Ma pole vist siiani ühtegi märkimisväärselt head automaatselt genereeritavate kaartidega/aladega mängu kohanud. Kõige parema tulemuse saab siis kui alguses juba hunniku andmeid ette söödad. Umbes civilisation stiilis.
Starfieldi ühest probleemist räägiti muidugi hiljuti lekkinud microsofti? dokumentides. Rahad on nii suured, et investorid ei julge riskida ja nii tehaksegi asja mis korra juba töötas.
Sellise keskmise baasi template genereerimine vajab kuskil ühe inimese poole aasta tööd.
Huvitavate kohtade genereerimine on kallis. AI poolt assetide genereerimine paistab kuum teema olevat eks näis kuidas tehnoloogia õnnestub.
Tundub et kogu raha kulus siis reklaami, haibi tekitamiseks ja ülemuste palkadeks.
Panin eileõhtul korraks mängu käima.
Räägiks siis lähemalt sisealade valgustusest.Näiteks õpetuseala baas. Ruumid kohe enne baasist väljumist. mingi 5 minutit mängu algusest.
Poisid on lihtsalt põrandale tõmmanud heledama alaga ringid. Valgus allika ja valguse langemise vahel pole teinekord mingit seost. Mõni heledam ring on tehtud kohta kus pole ühtegi valgus allikat.
Enamus valgus allikaid on tunduvalt tumedamad kui põrandal olev valgus. Kohe nii tumedad et tekib küsimus kas tegu on lambi või lihtsalt seina konstruktsiooniga.
Tekib selline mulje, et ruumi valgustavad põrandal olevad heledad ringid. Täpselt vastupidi sellele kuidas asjad tegelikult olema peaks.
Totaalne käkk.
Tundub et kogu raha kulus siis reklaami, haibi tekitamiseks ja ülemuste palkadeks.
Panin eileõhtul korraks mängu käima.
Räägiks siis lähemalt sisealade valgustusest.Näiteks õpetuseala baas. Ruumid kohe enne baasist väljumist. mingi 5 minutit mängu algusest.
Poisid on lihtsalt põrandale tõmmanud heledama alaga ringid. Valgus allika ja valguse langemise vahel pole teinekord mingit seost. Mõni heledam ring on tehtud kohta kus pole ühtegi valgus allikat.
Enamus valgus allikaid on tunduvalt tumedamad kui põrandal olev valgus. Kohe nii tumedad et tekib küsimus kas tegu on lambi või lihtsalt seina konstruktsiooniga.
Tekib selline mulje, et ruumi valgustavad põrandal olevad heledad ringid. Täpselt vastupidi sellele kuidas asjad tegelikult olema peaks.
Totaalne käkk.
Mängundus on ilmselgelt väljasuremisele määratud, kui vigisetakse ainult pildi kvaliteedi nüansside pärast.
Tundub et kogu raha kulus siis reklaami, haibi tekitamiseks ja ülemuste palkadeks.
Panin eileõhtul korraks mängu käima.
Räägiks siis lähemalt sisealade valgustusest.Näiteks õpetuseala baas. Ruumid kohe enne baasist väljumist. mingi 5 minutit mängu algusest.
Poisid on lihtsalt põrandale tõmmanud heledama alaga ringid. Valgus allika ja valguse langemise vahel pole teinekord mingit seost. Mõni heledam ring on tehtud kohta kus pole ühtegi valgus allikat.
Enamus valgus allikaid on tunduvalt tumedamad kui põrandal olev valgus. Kohe nii tumedad et tekib küsimus kas tegu on lambi või lihtsalt seina konstruktsiooniga.
Tekib selline mulje, et ruumi valgustavad põrandal olevad heledad ringid. Täpselt vastupidi sellele kuidas asjad tegelikult olema peaks.
Totaalne käkk.
Mängundus on ilmselgelt väljasuremisele määratud, kui vigisetakse ainult pildi kvaliteedi nüansside pärast.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.