praegune kellaaeg 17.06.2024 09:55:48
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 49 ] |
Ei |
|
42% |
[ 209 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 188 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 47 ] |
|
hääli kokku : 493 |
|
autor |
sõnum |
|
ivokas
HV veteran
liitunud: 14.10.2006
|
15.03.2014 17:33:08
|
|
|
Ma julgen väita 165-le tehtud kõnede põhjal, et reageeritakse küll harvaesinevatele vigadele. Päris põhjalikult uuritakse detaile
armjan, sa võid vabalt need vinguvad postitused kahe silma vahele jätta , su poolt jagatav info on siin üks asjalikemaid. Ma ka enne virisesin rohkelt, aga ei viitsi enam ja ei näe sügavat mõtet ka. Parem tüütan 165-te ja kui vaja mingist veast märk maha jätta, siis tekst siia, või Elioni feissi lehele.
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
15.03.2014 17:35:51
|
|
|
Hmm, et siis elion ei paku seepärast Viasat Motor HD kuna kanali overall bitrate on liiga kõrge? (~13.1 Mbps)
See seletaks kohe, miks on elionil HD kanalite valik nii kehv. Viasat ilmselgelt enda HD kanalit rohkem kokku ei luba pakkida ja ilmselt ega teisedki ei luba.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
15.03.2014 17:40:26
|
|
|
armjan kirjutas: |
mannatera kirjutas: |
Tompa kirjutas: |
Huvitav on see, et kui Elioni maha tehakse siis tulevad vastused kohe, aga kui ma päris vea välja käin siis ei vasta keegi? Küsin uuesti kuidas selle DD veaga on? |
Elioni süsteemides ei ole kunagi vigu. Klient on ise süüdi! |
tegeletakse. Pole unustatud.
jägaja, mida selle kirjatükiga peale hakata? Ei tea, et võrdlus teistega tehtud oleks. ei ole määrav. oluline on, et NutiTV töötab, areneb.
Vabadus on valida. sealt ka vanale tagasiminek nendele, kes soovivad. Paljud on tagasi läinud, on sulle väga vaja teada? selle järgi otsustad ka ise tahad sama või mitte? Ühes postis mainisin, kui tahad, mine tagasi ja ole rahul.
Vabandan, aga see jutt praegu on täiesti sisutühi, mis võrdub täiesti mittevajaliku halana.
Üksikutega ei tegele ükski ettevõte, kui soovid sellised: "soovin menüüsse nuppu see ja see, sest see mis praegu seal, MULLE ei sobi". Suuremale osale sobib.
kui räägime vigadest, on ka need üksikjuhtumite puhul lahendamisele kuuluvad. Sa tead Elionis selliste probleemidega tegelemise protsesse vist minust paremini. Kui nii, siis anna konkreetne näide.
Soovijaid ja tagasiminejaid ON tõepoolest vaid käputäie. Mis sellel kliendisõbralikkusega pistmist?
Enne oli hala, et ei ole võimalus valida. Nüüd on võimalus, ikka hala. Mida sa soovid? Tõsiselt üle viskab selline vingumine - mittemidagi ütlev puhas eestlaslik vingumine. |
Ja hakkab jälle pihte, et too mingi näide ja viide sellele.
Ma olen korduvalt kirjutanud, et olen tavaline tarbija ning Elioni siseinfot ei oma.
Protsentidest ja üksikutest probleemidest kõnelevad siin aga kasutaja indrekp ja ka armjan, kui nüüd lugeda postitusi siis kooruvad sealt välja, et need on üksikud probleemid, mis justnagu enamikke tavalisi televaatajaid ei kiusa.
Küll aga on kummaline komme Elionis töötavatel isikutel sellist infot siin küsimas käia. Samas on need küsijad oma pädevuse piires Elioni siseasjadega siinkirjutavatest tavakasutajatest ilmselgelt paremini kursis.
Võrdlusi teeb kasutaja indrekp siin tihtipeale. Starman on tal pidevalt näitena varnast võtta. Samas kirjutab ta, et kodus tal sellist teenusepakkujat pole. Võrdlusi teeb ta siis ilmselt foorumisi kirjutatu põhjal.
Vaatame siin paar postitust tagasi, kuidas kasutaja armjan kirjeldab, et nemad pole süüdi, et Samsungi TVs Elioni TV rakendus ei tööta.
Ja paar posti hiljem kirjutab endale vastu, et tegalikult pole kasutajal vajagi teada, kuidas ettevottes mingid siseasjad käima peavad, ehk siis...
Elion ja Samsung sõlmisid mingi kokkuleppe, et hakkavad kahasse mingit teenust arendama. Reklaamiti ja reklaamitakse seda suurelt messidel kui ka tavainimestele Elioni e-poes, et see TV omab juba sisseehitatud IPTV rakendust.
Kui aga klient kaebab ebakindla teenuse üle siis aetakse asi partneri kaela, et meie pole süüdi aga see teine osapool on..
Vaata, tegelikult on see Elioni siseasi, kuidas nad oma probleemi lahendavad koostööpartneriga. Samsung pole ka ainus koostööpartner ju teil.
Kui peaks tekkima mingid probleemid kliendile osutatavas teenuses siis ei lükata seda , meie pole süüdi, vaid see on keegi teine kraesse, klient ostab teenust Elionilt, mida siis peab teenusepakkuja ka tagama.
See on elementarne käitumisreegel, et kliendi probleeme ei lükata kellegi teise alltöövõtja kaela!
Näiteks:
Klienti ei huvita, et Motorola püsivaras on mingi probleem ja seetõttu vahel pilt hakib. Kas klient peaks Motorola poole siis ise pöörduma
.vVõi Thompsoni ruuteritarkvaras on viga ja seetõttu VOIP ei tööta stabiilselt. Pöörduge tootja poole, lugupeetud klient. Meie pole süüdi. Me ainult müüme riistvara
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
viimati muutis jägaja 15.03.2014 17:53:29, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
15.03.2014 17:46:04
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Spoiler
armjan kirjutas: |
mannatera kirjutas: |
Tompa kirjutas: |
Huvitav on see, et kui Elioni maha tehakse siis tulevad vastused kohe, aga kui ma päris vea välja käin siis ei vasta keegi? Küsin uuesti kuidas selle DD veaga on? |
Elioni süsteemides ei ole kunagi vigu. Klient on ise süüdi! |
tegeletakse. Pole unustatud.
jägaja, mida selle kirjatükiga peale hakata? Ei tea, et võrdlus teistega tehtud oleks. ei ole määrav. oluline on, et NutiTV töötab, areneb.
Vabadus on valida. sealt ka vanale tagasiminek nendele, kes soovivad. Paljud on tagasi läinud, on sulle väga vaja teada? selle järgi otsustad ka ise tahad sama või mitte? Ühes postis mainisin, kui tahad, mine tagasi ja ole rahul.
Vabandan, aga see jutt praegu on täiesti sisutühi, mis võrdub täiesti mittevajaliku halana.
Üksikutega ei tegele ükski ettevõte, kui soovid sellised: "soovin menüüsse nuppu see ja see, sest see mis praegu seal, MULLE ei sobi". Suuremale osale sobib.
kui räägime vigadest, on ka need üksikjuhtumite puhul lahendamisele kuuluvad. Sa tead Elionis selliste probleemidega tegelemise protsesse vist minust paremini. Kui nii, siis anna konkreetne näide.
Soovijaid ja tagasiminejaid ON tõepoolest vaid käputäie. Mis sellel kliendisõbralikkusega pistmist?
Enne oli hala, et ei ole võimalus valida. Nüüd on võimalus, ikka hala. Mida sa soovid? Tõsiselt üle viskab selline vingumine - mittemidagi ütlev puhas eestlaslik vingumine. |
Ja hakkab jälle pihte, et too mingi näide ja viite sellele.
Ma olen korduvalt kitjutanud, et olen tavaline tarbija ning Elioni siseinfot ei oma.
Küll aga on kummaline komme Elionis töötavatel isikutel sellist infot siin küsimas käia. Samas on need küsijad oma pädevuse piires Elioni siseasjadega siinkirjutavatest tavakasutajatest ilmselgelt paremini kursis.
Võrdlusi teeb kasutaja indrekp siin tihtipeale. Starman on tal pidevalt näitena varnast võtta. Samas kirjutab ta, et kodus tal sellist teenusepakkujat pole. Võrdlusi teeb ta siis ilmselt foorumisi kirjutatu põhjal. |
Kirjutatud on, et käputäis, Sinu andmetel tegi seda meedia. Käputäis on see tõesti. Minul on küsimus - mis muutub sul paremaks või halvemaks, kui saad näha numbreid? Palun pöördu elioni ametlike kanalite pidi Elioni poole ja saada oma küsimus sinna. Saad ametliku vastuse.
Kui indrek on teinud võrdlusi, kus parem, halvem, loodan, et seda ta enam ei tee.
Siin küsite vabatahtlikult infiot ja seda saate nii palju, kui seda saame anda. See ei ole ametlik kanal ja sellega pead ka SINA arvestama. Siia anname niigi palju rohkem infot kui nn tavakasutajal vaja on või seda ta sooviks.
Mulle on sellega ok aga ma ei seedi, kui hakatakse lahmima info põhjal, mida ei oma. Kuio küsid minult otse, kas annan sulle numbri tagasiminejate kohta - vastus on EI - mina ei anna. Sellega võiks see teema siin läbi olla mitte lahmida edasi, kui ebasõbralikud me oleme.
Pöördu Elioni poole ja kommunikatsioonitiim annab Sulle ametliku vastuse. Siin selle üle halamine on lõputu võitlus, mis ei anna kellelegi mitte midagi.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
15.03.2014 17:50:22
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Hmm, et siis elion ei paku seepärast Viasat Motor HD kuna kanali overall bitrate on liiga kõrge? (~13.1 Mbps)
See seletaks kohe, miks on elionil HD kanalite valik nii kehv. Viasat ilmselgelt enda HD kanalit rohkem kokku ei luba pakkida ja ilmselt ega teisedki ei luba. |
Ma arvan, et on aega süsteemi muuta ja optilise kasutajatele kvalitseemaid striime pakkuda. Niikuinii on juba optilise kasutajatel mitmeid eeliseid (suuremad kiirused, parem hinna-kiiruse suhe jns). Asi see ülks eelis siis veel luua. Ja ma ütlen seda ise vase kasutajana (veel). Elion peab HD kanalite lisamise muutma oma prioriteediks. Praegu on raud (telekad) ees omadega selles osas mida nad suudavad näidata vs mida elion suudab pakkuda.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
15.03.2014 18:03:08
|
|
|
armjan kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Spoiler
armjan kirjutas: |
mannatera kirjutas: |
Tompa kirjutas: |
Huvitav on see, et kui Elioni maha tehakse siis tulevad vastused kohe, aga kui ma päris vea välja käin siis ei vasta keegi? Küsin uuesti kuidas selle DD veaga on? |
Elioni süsteemides ei ole kunagi vigu. Klient on ise süüdi! |
tegeletakse. Pole unustatud.
jägaja, mida selle kirjatükiga peale hakata? Ei tea, et võrdlus teistega tehtud oleks. ei ole määrav. oluline on, et NutiTV töötab, areneb.
Vabadus on valida. sealt ka vanale tagasiminek nendele, kes soovivad. Paljud on tagasi läinud, on sulle väga vaja teada? selle järgi otsustad ka ise tahad sama või mitte? Ühes postis mainisin, kui tahad, mine tagasi ja ole rahul.
Vabandan, aga see jutt praegu on täiesti sisutühi, mis võrdub täiesti mittevajaliku halana.
Üksikutega ei tegele ükski ettevõte, kui soovid sellised: "soovin menüüsse nuppu see ja see, sest see mis praegu seal, MULLE ei sobi". Suuremale osale sobib.
kui räägime vigadest, on ka need üksikjuhtumite puhul lahendamisele kuuluvad. Sa tead Elionis selliste probleemidega tegelemise protsesse vist minust paremini. Kui nii, siis anna konkreetne näide.
Soovijaid ja tagasiminejaid ON tõepoolest vaid käputäie. Mis sellel kliendisõbralikkusega pistmist?
Enne oli hala, et ei ole võimalus valida. Nüüd on võimalus, ikka hala. Mida sa soovid? Tõsiselt üle viskab selline vingumine - mittemidagi ütlev puhas eestlaslik vingumine. |
Ja hakkab jälle pihte, et too mingi näide ja viite sellele.
Ma olen korduvalt kitjutanud, et olen tavaline tarbija ning Elioni siseinfot ei oma.
Küll aga on kummaline komme Elionis töötavatel isikutel sellist infot siin küsimas käia. Samas on need küsijad oma pädevuse piires Elioni siseasjadega siinkirjutavatest tavakasutajatest ilmselgelt paremini kursis.
Võrdlusi teeb kasutaja indrekp siin tihtipeale. Starman on tal pidevalt näitena varnast võtta. Samas kirjutab ta, et kodus tal sellist teenusepakkujat pole. Võrdlusi teeb ta siis ilmselt foorumisi kirjutatu põhjal. |
Kirjutatud on, et käputäis, Sinu andmetel tegi seda meedia. Käputäis on see tõesti. Minul on küsimus - mis muutub sul paremaks või halvemaks, kui saad näha numbreid?
|
Loe minu postitusi, palun. Numbreid ei küsi mitte mina, vaid keegi teine tahab millegipärast minult mingisuguseid numbreid. Kuidas tavakasutaja peaks neid teadma?
Numbrid on sellised, nagu Elioni pressiteenistus seda meedia vahendusel kirjutab. See on kõik, mida avalikkusele serveeritakse.
Me parem ei hakka tooma Google vahendusel näiteid, kuidas ainuüksi Eesti ettevõtted vassivad ja ilustavad oma numbritaga. Kuni vahele jäädakse.
Kas avalikkusele esitatud numbrid on reaalsed või ilustatud, teab ainult nende edastaja.
Muuseas, see numbrite jama võiks tõesti lõppeda ja natuke tagasi kerides võttis indrekp selle numbrite jutu väga ilusti kokku, et kust need numbrid avalikkusele tulevad jne. Nii, nagu see ka on.
Seega, ärge ise enam küsige mingeid numbrilisi fakte või muid Elioni siseasju, mida avalikus niikuinii ei tea.
Mis ei takista avalikkust sellegipärast spekuleerimast. Kas paned seda pahaks, et foorumis ja meedias seda tehakse.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
15.03.2014 18:10:12
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
Hmm, et siis elion ei paku seepärast Viasat Motor HD kuna kanali overall bitrate on liiga kõrge? (~13.1 Mbps)
See seletaks kohe, miks on elionil HD kanalite valik nii kehv. Viasat ilmselgelt enda HD kanalit rohkem kokku ei luba pakkida ja ilmselt ega teisedki ei luba. |
Ma arvan, et on aega süsteemi muuta ja optilise kasutajatele kvalitseemaid striime pakkuda. Niikuinii on juba optilise kasutajatel mitmeid eeliseid (suuremad kiirused, parem hinna-kiiruse suhe jns). Asi see ülks eelis siis veel luua. Ja ma ütlen seda ise vase kasutajana (veel). Elion peab HD kanalite lisamise muutma oma prioriteediks. Praegu on raud (telekad) ees omadega selles osas mida nad suudavad näidata vs mida elion suudab pakkuda. |
Njh, elioni ei taha sellest millegipärast aru saada.
Üks osa siin ajab, et pilti ei saagi paremaks kuna juba sisse tuleb selline kuubihunnik. See jutt on ausaltöelda puhas BS.
Korvpallid, jalkad ja asjad, mida üle sati pressitakse (ka eestisisesed mängud) on suht enamus kõik HDs seal. See mis selle pildiga tehakse, on ausaltöelda masendav.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
15.03.2014 18:25:10
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
Hmm, et siis elion ei paku seepärast Viasat Motor HD kuna kanali overall bitrate on liiga kõrge? (~13.1 Mbps)
See seletaks kohe, miks on elionil HD kanalite valik nii kehv. Viasat ilmselgelt enda HD kanalit rohkem kokku ei luba pakkida ja ilmselt ega teisedki ei luba. |
Ma arvan, et on aega süsteemi muuta ja optilise kasutajatele kvalitseemaid striime pakkuda. Niikuinii on juba optilise kasutajatel mitmeid eeliseid (suuremad kiirused, parem hinna-kiiruse suhe jns). Asi see ülks eelis siis veel luua. Ja ma ütlen seda ise vase kasutajana (veel). Elion peab HD kanalite lisamise muutma oma prioriteediks. Praegu on raud (telekad) ees omadega selles osas mida nad suudavad näidata vs mida elion suudab pakkuda. |
see raud on juba palju aastaid ees kahjuks
ma varemgi märkinud, et Eesti longib euroopa sabas ja pilve tagant päike ei paista kusagilt otsast
igaks juhuks märgin ära, et see kõik ei lähe elioni kapsaaeda, aga pool kindlasti.
sellest on varemgi juttu olnud, et peaks eristama vase ja optilise kasutajaid, hetkel viimased kannatavad esimeste pärast (mitte et ma vase inimesi nüüd süüdistaks).
lisaks veel selle, et kui enamus tavakasutajaid ei kurda, ei tähenda, et probleemi pole (kõiksugused häired), nad lihtsalt paar korda sõimavad telekat, vaatavad edasi. mõni, kellel peale 10 korda närv yle viskab, siis teavitab ka elioni probleemist.
siinsetel kasutajatel, kellel on probleeme, teavitavad siit kaudu kohe (see ongi ju foorumi/teema mõte arutleda asja üle)
ja kõigil meil on yhine eesmärk-saada asi paremini tööle. Ja kui midagi korda tehakse, siis tädi maali lasnamäelt, saab ka asja korda, kuigi pole probleemist teavitanud...... kõik on rahul
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
15.03.2014 18:27:42
|
|
|
No elioni viga on ju puhtalt selles, et on vaja vägistada see nutitv iga hinna eest kaugemaisse kolkasse mööda mädananud kaablit.
Oleks nad omal ajal endal DVB-T sagedused kasutusele võtnud ning sealt kaudu maarahvale pilti pakkuma, oleksime ehk vähe paremas seisus.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
15.03.2014 18:52:11
|
|
|
taandan endapoolsed vastamised foorumist. Kui mõnele spetsiifilisele asjale vastust vaja, teen seda. Jälgin aga edasi.
Probleemide tagasiside olen ma ka arvesse võtnud ja neid arendusse saatnud.
Mina enam tuleveskitega ei võitle. See, mida ma püüdsin parandada siinses, on feilinud. Vähemalt pole ma näinud endapoolset abi teile.
Kui anan mõne info - näiteks Smasung-Elion, on see ikkagi edasi kurjakuulutav arutelude rägastiku jätkamine.
Olge tublid.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
15.03.2014 19:22:20
|
|
|
armjan kirjutas: |
taandan endapoolsed vastamised foorumist. Kui mõnele spetsiifilisele asjale vastust vaja, teen seda. Jälgin aga edasi.
Probleemide tagasiside olen ma ka arvesse võtnud ja neid arendusse saatnud.
Mina enam tuleveskitega ei võitle. See, mida ma püüdsin parandada siinses, on feilinud. Vähemalt pole ma näinud endapoolset abi teile.
Kui anan mõne info - näiteks Smasung-Elion, on see ikkagi edasi kurjakuulutav arutelude rägastiku jätkamine.
Olge tublid. |
Pole tõsi, et sa ei ole andnud tagasisidet, millest pole meile, AHVidele kasu olnud. Sinu info on igati positiivne olnud.
Küll aga lased sa ennast kiskuda mingitesse foorumlaste aruteludesse ja intriigidesse ja loomulikult on siin igalühel oma visioon, kuidas ja milline peaks asi olema. Kõike ei tasu hinge võtta. Kuid see on foorumi olemus. Elionil on ju ametlik foorum ka olemas, kus ilmselt käivad ka siinsed kasutajad jutustamas.
Igatahes tänud sulle siin aegajalt paari tarkusetera välja otsimast sellest üldisest jutust IPTV, teenuse kui sellise kohta.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.03.2014 19:37:56
|
|
|
Millegipärast on viimastel kuudel selline tunne, et kirjutaks mingi üli pika postituse siia vastusteks aga siis mõtlen ringi ja kustutan ära, lihtsalt tundub tuuleveskitega võitlemine, sest pärast tuleb kõik niikuinii tsitaadiga tagasi. Tüütu lugu, aga mis teha, palka pole ka küsinud selle tänamatu töö eest siin foorumis, peab hakkama enda peale rohkem mõtlema
PS. avasin hetkeks foorum.elion.ee ja siis tuli mul kohe meelde miks ma seal enam ei käi, sama sisukad postitused jõuavad ka siia teemasse aegajalt.
NB! siiski ausalt, siin on väga asjalikke tegelasi ja postitusi kuid teatud isikud suudavad tuju nii negatiivseks teha, et sünnivadki vaidlused ja intriigid.
edit: üks neist olen ilmselt mina
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
LiivaneLord
Sõpradele "Olavi"
liitunud: 20.06.2006
|
15.03.2014 19:48:01
|
|
|
indrekp, Ära võta südamesse, aga asjast teadja inimesena ootaks sinult pigem rohkem asjalikkust, seni oled tõesti üsna sageli nendele intriigidele kaasa aidanud. Mõistetav, et kui ei tea tehtavatest uuendustest või ei tohi neist rääkida, siis ei saa, ei tohi, aga siiski võiks kõrgematele ülemustele aeg-ajalt meelde tuletada, et kliendid soovivad teada, mida iga järgneva tarkvara versiooniga muudeti. See annab klientidele lootust, et üritatakse vigasid parandada, ühtlasi mõjub see reklaamina, et Elion hoolib. NB! Ära asju edaspidi millegagi võrdle, sul ei tule see hästi välja, võrdlused tikuvad olema kohatud.
armjan on näidanud professionaalsust, aga kippus ka käest ära minema viimasel ajal. Hoia meid uuendustega kursis.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
15.03.2014 20:48:54
|
|
|
LiivaneLord kirjutas: |
indrekp, Ära võta südamesse, aga asjast teadja inimesena ootaks sinult pigem rohkem asjalikkust, seni oled tõesti üsna sageli nendele intriigidele kaasa aidanud. Mõistetav, et kui ei tea tehtavatest uuendustest või ei tohi neist rääkida, siis ei saa, ei tohi, aga siiski võiks kõrgematele ülemustele aeg-ajalt meelde tuletada, et kliendid soovivad teada, mida iga järgneva tarkvara versiooniga muudeti. See annab klientidele lootust, et üritatakse vigasid parandada, ühtlasi mõjub see reklaamina, et Elion hoolib. NB! Ära asju edaspidi millegagi võrdle, sul ei tule see hästi välja, võrdlused tikuvad olema kohatud.
armjan on näidanud professionaalsust, aga kippus ka käest ära minema viimasel ajal. Hoia meid uuendustega kursis. |
Pean ütlema, et olen foorumi jutuajamistel end lasnud liigest infomürast mõjutada ja sealt tulevad emotsioonid sisse. Edaspidi, nagu alguses, ma ei lähe nendega kaasa.
Saan öelda, et klinte kuulatake ja on tõesti asju, mida ei saa siin rääkida. Olen ka seisnud mitmete siin kirjutatud soovide eest ja muutusi, parandusi sellega seoses on tulemas. Kui aeg küps, annan nendest teada. Samuti ma hoian ka versioonide uuendustest siinseid kursis nagu tegin seda eelmise versiooni puhul.
Kui pole olnud vastust mingile küsimusele, ei tähenda, et pole seda märgatud;)
Osa muutuseid on kiired tulemas, teised nõuavad suuremat tööd ja ei saa olema kiired. Arendus - ärireeglid, nõuded jms võtab enne arendusi oma aja. NutiTV kõhus toimuv on suur maailm, kus osade muudatustega ei saa kiirelt joosta. Usun, et iga arendustega kursisolev teab seda.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
16.03.2014 02:16:58
|
|
|
armjan, infomüra elimineerimiseks kasuta "ignoreeri" nupukest. Peidab selle tekitaja postitused.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Nokia
Serverid.ee
liitunud: 06.10.2004
|
16.03.2014 10:11:08
|
|
|
Viljandis viimasel ajal öösel 12 ajal on insta hakk kõikidel kanalitel + interneti kiirus tõmbab umbes 50kb/s, kellelgi veel viljandis taolist jama? (Isegi hetkel nett koomas, nagu keegi peaks nasa keskust kuskil)
_________________ Web3 | ERC721A |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
p2ep
HV veteran
liitunud: 13.12.2003
|
16.03.2014 10:31:22
|
|
|
Nokia kirjutas: |
Viljandis viimasel ajal öösel 12 ajal on insta hakk kõikidel kanalitel + interneti kiirus tõmbab umbes 50kb/s, kellelgi veel viljandis taolist jama? (Isegi hetkel nett koomas, nagu keegi peaks nasa keskust kuskil) |
Ma öösel kell 12 magan, aga igal õhtul kell 8 käib häire läbi.
Nett on praegu OK:
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
kullese
HV vaatleja
liitunud: 19.12.2010
|
16.03.2014 10:42:49
|
|
|
Tere.
Kas siin on mõni kes oskaks öelda kas uue nuti tv-ga hakkb tööle lg magic remote. mul on lg 42la660s ja digibox on Motorola vip 1003. sooviks teada kas saan kuidagi selle magic remote ühendada selle Motorola poxiga.
Ettetänades Raido
|
|
tagasi üles |
|
|
ivokas
HV veteran
liitunud: 14.10.2006
|
16.03.2014 10:54:21
|
|
|
Hakkab. Välja arvatud "back" nupp.
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
kullese
HV vaatleja
liitunud: 19.12.2010
|
16.03.2014 11:09:53
|
|
|
ivokas kirjutas: |
Hakkab. Välja arvatud "back" nupp. |
Kas siis tuleb elioni uus pult ka ikka hankida või saab hakkama ainult magic remotiga.
|
|
tagasi üles |
|
|
ivokas
HV veteran
liitunud: 14.10.2006
|
16.03.2014 11:15:41
|
|
|
Seda uusnutiaretist on ikka vaja.
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
iFlop
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.05.2003
|
16.03.2014 13:28:10
|
|
|
Täna sain teada, et Motorola digiboksis saab HDMI CEC tööle vaid siis, kui mingisugusele uuele nuti paketile üle minna.
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
16.03.2014 14:07:44
|
|
|
iFlop kirjutas: |
Täna sain teada, et Motorola digiboksis saab HDMI CEC tööle vaid siis, kui mingisugusele uuele nuti paketile üle minna. |
HDMI CEC tuligi alles koos uue nutitv menüüga kaasnevas KreaTV tarkvaras, enne seda polnudki. Juhib vaid toidet sisse/välja, teisi puldi käsklusi see veel ei juhi. (ei sõltu nutitv'st vaid kreatv'st)
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
iFlop
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.05.2003
|
16.03.2014 14:21:20
|
|
|
indrekp, kuna teleka taga on nüüd ka ressiiver, siis kiire googledamise tagajärjel jäi mulje, et Motorola boks toetab CEC'i. See oligi üks põhjustest, miks Amino boksi välja vahetasin. Lihtsalt leian, et CEC võiks olla boksi lahutamatu osa, mis ei ole seotud teenustega. Ning power on/off tugi oleks täiesti piisav
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
16.03.2014 14:29:44
|
|
|
iFlop, võibolla armjan, selgitab sulle miks vana nutitvga töötav motorola kreatv pole sisaldanud ja ei sisalda CECi.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|