Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Metro Exodus märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2019 01:59:38 vasta tsitaadiga

GTX 1080 1440p i7 6700k (aeg uuendada, kui miskit tuleb prosede poolt) jooksutab mängu high peal kenasti ära koos tesselation'iga. Ainuke koht kus madalat fps'i näha võis on nn "kõrbe" level. See suitsu/tolmu efekt tõmbab mingil müstilisel põhjusel kaardi kooma aga mitte midagi väga jubedat.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2019 05:15:46 vasta tsitaadiga

tegin just benchi "sillal" @volga. seal kus mingi ilge peetäis tõrvikuid põleb, samal ajal on tohutu weather effect peal ja umbes paarkümmend tonti korraga pildis. panin benchi jooksma ja hakkasin neid maha kõmmutama AK'ga. kogu actioni peale sain seni madalaima average fps - 51, miinimum polnud isegi väga madal ehk siis 35. arvestades mängu graafikat, effecte ja kõike seda peenet mudru, mis ekraani täidab siis ikka väga hästi.
mängu ametlik benchmark muidugi annab vist mõnevõrra kehvemaid tulemusi. no ei tea, võibolla ma pole veel piisavalt kaugele progressinud omadega aga seni võib rahule jääda. ausalt öeldes arvasin, et seda mängu enam 980ga ei mängi ja lõpuks olen lihtsalt sunnitud uue kaardi ostma (nagu läks kunagi esimese metro mänguga) aga noh võta näpust icon_lol.gif peaks vist proovima kuidas asi jookseb vana hea i5 2500k peal ja rx580'ga.

mis puudutab AI'd mängus siis olgugi, et alguses see mulle nagu mingit muljet ei jätnud siis praeguseks olen aru saanud, et tegelikult on mängus isegi on targemaid AI'sid, mida seni olen kohanud. vähemalt kõige kõrgema raskuse peal mängides midagi liiga lihtsat siin ei ole. väga hästi läbi mõeldud ja väga dünaamiline. ei mingit skriptitud "see vend jookseb alati selle tünni taha ja too vend viskab alati granaadi täpselt sulle kanni alla". AI "awareness" on päris mitmeastmeline ja samuti mõnusalt dünaamiline. isegi repliigid, mida tüübid ütlevad, langevad actually kokku sellega, mis päris maailmas ja päriselt sel hetkel toimub. seriously impressive. aga noh, ma olen ilmselt ainuke niivõrd suur metro fänn ka, kes igat firefighti umbes 20 korda erinevat moodi läbi mängib ja kõik erinevad võimalused läbi proovib. casual läbi jooksmise juures arvatavasti jääb inimestel päris palju peeneid nüansse märkamata

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Evil
Hull
Evil

liitunud: 23.12.2004




sõnum 07.03.2019 19:04:24 vasta tsitaadiga

t2ring kirjutas:
Endale Metro seeria väga meelinud, seega võtsin ka umbes nädal tagasi mängu ette ja nüüd siis lõpuks sain läbi. Jäin rahule, story oli hea, graafika ilus. Ühtegi buggi ega errorit ei esinenud, seega vist vedas? Ainuke asi, mis endiselt häirib on see, et Artyom ei räägi, ainult loading screenides. AI oli nagu ikka, tõesti rumal, aga see väga ei kottinudki, pigem huvitaski rohkem story ja atmosfäär.

Spoiler Spoiler Spoiler


Et Metro seeria meeldib ja eelmistes osades Artyom ei rääkinud ja siis nüüd äkitselt peaks jubedalt vatrama hakkama? Minu arust on küll hea et tüüp vait on, teised räägivad sinu eest ka ja enam veel.
Olen ka pelanud Metrot nüüd omajagu ja ei pidanud üldse pettuma. Väga hea on. Võrreldes selle pasaga(ülejäänud mängud) mida stabiilselt välja tuleb, on tegu ikka meistriteosega. thumbs_up.gif
Esimest osa mängisin vähemalt 5x läbi, last light-i sai ainult ühe korra läbi tehtud. Peab uuesti ette võtma. icon_smile.gif
Kommentaarid: 231 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 193
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SilQ
HV Guru
SilQ

liitunud: 19.10.2006




sõnum 07.03.2019 19:57:54 vasta tsitaadiga

Evil, Jah, aga varem ei ole ta nii seltskondlik olnud, kui nüüd.
_________________
If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2019 20:13:02 vasta tsitaadiga

haha...seltskondlik, sa mõtled, et varem pole tal sellist seltskonda (meeskonda, naiskonda) pidevalt ümber hänginud? icon_lol.gif või seda, et tüüp osaleb joomamängudes ja tutvub üle küla erinevate inimestega? aga võibolla ma pole lihtsalt veel piisavalt palju mänginud ja ei teagi kui seltskondlikuks tüüp muutub icon_lol.gif

see on väga hästi sõnastatud point, mäng on tõesti meitriteos. ja võibolla isegi mitte niivõrd selle tõttu, et ta oleks 100% perfektne absull kõiges, seda ta ei ole. lihtsalt kui võrrelda kõige muu pasaga (mis on ikka viimasel ajal alla igasugust arvestust) siis ilmselgelt midagi paremat hetkel ei ole, ei ole ka juba ammu tehtud ja kahjuks kardan, et tükk aega nüüd jälle ei tehta ka. see mäng jääb ilmselt ka kõigi uute graafikakaartide üheks ja ainukeseks päris benchmarkiks veel mitmeteks aastateks

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rastaman
Kreisi kasutaja
rastaman

liitunud: 27.02.2011




sõnum 07.03.2019 20:37:32 vasta tsitaadiga

..But can it run Metro ? nagu vanasti Crysisega icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 08.03.2019 00:09:45 vasta tsitaadiga

Mis see ikka nii meistriteos on - graafika on superlux, aga robustne liikumine, inimeste emotsioonid, suhtlus - see kõik annab soovida...
Võib-olla olen mõnevõrra ülekohtune, aga eeldaks, et tänapäevases mängus on liikumine sujuvam mitte "glunky". Võib-olla tõesti olen teistsuguste mängudega harjunud...

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.03.2019 04:03:16 vasta tsitaadiga

Sa võiksid oma kriitikat natuke lahti ka seletada. Robustsest liikumisest nagu eelnevalt ei rääkinud midagi, see on mingi uus asi...aga mina küll ausalt öeldes aru ei saa, mida sa selle all siis nüüd silmas pead. Misasi see täpsemalt seal robustne on või mis selle robustseks teeb?
Ainukesed hetked kui minul liikumine robustne ja (mõtled vist clunky?) on olnud, need on need hetked kui mäng loadib maailma sisse vms. Aga no selle üle ma hetkel viriseda kuidagi ei saa sest ise ma vabatahtlikult installisin mängu praegu mingi suht igivana ja üsna aeglase hdd peale icon_lol.gif ning rami on mul ka kõigest 8gb, eks seda loadimist siis ole jah.

Nö. suhtlemine ehk siis dialoogid on mängus tõesti kohati väga segased jah ning see on ka üks nendest peamistest kriitikat väärivatest punktidest. Aga minumeelest selline asi saab omada ehk parimal juhul 5% osakaalu kogu mängu hinnangu juures. Aga no lets be honest, kas sa MÄNGID mingit mängu selle pärast või selle eesmärgiga, et seda niinimet inimeste suhtlemist ja mingeid vahevideoid vaadata? Või ikka selle pärast, et reaalselt mängida? Kui ma tahan emotsionaalset draamat ja hirmus tihedat suhtlust vaadata või kuulata siis ma võtan ette mõne filmi ja lasen hea maitsta. Arvutimängult nagu ei oskagi sellist asja oodata...asjaolu, et viimasel ajal suur osa lääne mänge paneb tõesti vist 90% oma budgetist vahevideote ketramise peale (ja SIISKI on need enamasti täielik p*sk!) ja 10% actual mängu arendamisele, ei tähenda küll, et selline lähenemine olekski õige või mis iganes moel hea lõpptulemuse mõttes. Seega, meistriteos võib vabalt olla ka mäng, millele annab 9 või 8 punkti 10'st. Kui kõik ülejäänud mängud saavad minu käest 5 või max 6 punkti siis on ju üsna selge miks üks on meistriteos ja teised kõik on generic mainstream jama

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 08.03.2019 09:05:11 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
Sa võiksid oma kriitikat natuke lahti ka seletada. Robustsest liikumisest nagu eelnevalt ei rääkinud midagi, see on mingi uus asi...aga mina küll ausalt öeldes aru ei saa, mida sa selle all siis nüüd silmas pead. Misasi see täpsemalt seal robustne on või mis selle robustseks teeb?
Ainukesed hetked kui minul liikumine robustne ja (mõtled vist clunky?) on olnud, need on need hetked kui mäng loadib maailma sisse vms. Aga no selle üle ma hetkel viriseda kuidagi ei saa sest ise ma vabatahtlikult installisin mängu praegu mingi suht igivana ja üsna aeglase hdd peale icon_lol.gif ning rami on mul ka kõigest 8gb, eks seda loadimist siis ole jah.

Nö. suhtlemine ehk siis dialoogid on mängus tõesti kohati väga segased jah ning see on ka üks nendest peamistest kriitikat väärivatest punktidest. Aga minumeelest selline asi saab omada ehk parimal juhul 5% osakaalu kogu mängu hinnangu juures. Aga no lets be honest, kas sa MÄNGID mingit mängu selle pärast või selle eesmärgiga, et seda niinimet inimeste suhtlemist ja mingeid vahevideoid vaadata? Või ikka selle pärast, et reaalselt mängida? Kui ma tahan emotsionaalset draamat ja hirmus tihedat suhtlust vaadata või kuulata siis ma võtan ette mõne filmi ja lasen hea maitsta. Arvutimängult nagu ei oskagi sellist asja oodata...asjaolu, et viimasel ajal suur osa lääne mänge paneb tõesti vist 90% oma budgetist vahevideote ketramise peale (ja SIISKI on need enamasti täielik p*sk!) ja 10% actual mängu arendamisele, ei tähenda küll, et selline lähenemine olekski õige või mis iganes moel hea lõpptulemuse mõttes. Seega, meistriteos võib vabalt olla ka mäng, millele annab 9 või 8 punkti 10'st. Kui kõik ülejäänud mängud saavad minu käest 5 või max 6 punkti siis on ju üsna selge miks üks on meistriteos ja teised kõik on generic mainstream jama
Robustse liikumise all pean silmas peakarakteri enda liikumist, kui ka teiste mängijate, loomade jms.
See on kuidagi robotlik, näoilmed, kui istuvad toolil siis tõmblevad imelikult, nagu lapsekingades robot, kes proovib inimemotsioone järgi teha.

Dialoogid ning suhtlemine ei oma minu jaoks kohe kindlasti ainult 5% osakaalu. Minu jaoks on see lausa peamine, sest ma ei ole nii öelda "graafika-p***", vaid otsin peale visuaalsuse ka suhtlemises ja ka lihtsalt helidest emotsiooni. Vahevideod mulle iseenesest meeldivad, sest need jutustavad sisu. Kui paar-kolm (võib-olla rohkem) aastat tagasi ma neid loading-screen jutte pea üldse ei kuulanud, siis nüüd kuulan kõik ära, sest see on nauding, kuidas jutustatakse enda mängimisele juurde. Nagu rollimängu juhtimine, "lore" tekitamine, "immersion" võimendamine.
Arvutimäng sobib just filmi (tegelikkuses pigem sarja või raamatu, kestuse mõistes) asenduseks, sest sina ise oled seal juhirollis, aga samas mulle ei meeldi, kui antakse liigselt vabad käed. Metro on alati olnud selles osas hiilgav, et hoitakse ikkagist käest kinni (mitte raskusastme mõistes) ning juhitakse läbi raamatul baseeruva jutustuse.

Mina annaksin sellele mängule:
Graafika 8/10
Story (raamatu põhjal, pole väga keeruline, kui juba valmis kirjutatud) 7/10
Karakterite inimlikkus (5/10)


PS: Kui hakkad arutlema selle üle, mis on kellelegi oluline mängus, siis võta teadmiseks, et tegemist on isikliku arvamusega, mis ei saa olla vale. Kui sinu jaoks on dialoogid 5% olulisusega, siis see ei tähendaks, et teise jaoks ei võiks olla olulisim. Just food for thought - ei mõelnud etteheitena või midagi.

PPS: Võib-olla on asi ka selles, et mängin paralleelselt ka Skyrimit, kus on normaalselt mod-e peale topitud. S.h immersion citizens, mis annab üldisele maailmale elu sisse.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SilQ
HV Guru
SilQ

liitunud: 19.10.2006




sõnum 08.03.2019 10:11:46 vasta tsitaadiga

Kommenteerin ka Metrot siis veel pikemalt:

Wiltz, Seltskonna all mõtlen seda, et eelmistes Metrodes on ta 90% ajast üksi liikunud ja pole kellegagi rääkida, kuigi ma olen nõus, et ka varem mind natukene häiris, et ta üldse ei taha rääkida (seda ka foorumis välja öelnud korduvalt), aga nüüd nagu häirib eriti. Miks nad kirjutavad sellist dialoogi sisse millega küsitakse Artjomilt küsimus? Ja siis natukese ajapärast vastab Miller sellele ise. Mõned laused oleks võinud ju sisse viia kui selline on dialoog.

Ma olen LKits'ega nõus. Liikumine on küll nagu puuhobusel. Kõige alenaljakam on Artjomi varju vaadata, litsalt mingi püstine tokk hõljub nagu kummitus. Kui vaatad maha ja kõnnid, siis mees kõnnib tibu sammudel aga hästi kiiresti, nagu pikkuseks oleks mingi 1,40. Aga kui jooksma hakkad siis oled 2+ meetrine mees. Keeramine, kohapeal keerad 90 kraadi, siis jalalabad lihtsalt libisevad maapeal, vahepeal korra liigutab ühte jalga ka. Kui nüüd keegi küsib, mida ma vahin neist varjudest ja jalgadest? Andke andeks, aga ma olen 10+ tundi seda mängu mänginud, no ikka on olukordi kus märkad varju või vaatad oma jalgu kui kõnnid. Kui kõik muu on vägevaks tehtud miks see siis aastast 90'nd on? Jätnud mingil kaardil mingi maja vähem välja ehitamata aga teinud liikumise korda mida ma pean terve rännaku vahtima.

Emotsioonidega on kohati probleeme küll, dialoog on normaalne, mina ei oska nagu hinnata seda. Pole väga selliste SP'de mängude suur mängija, et võrrelda teistega. Üldiselt on see mäng Ukrainlaste tehtud, et kõik kes Vene keelt jagavad, räägivad, et Vene keeles on ikka kordades parem.

Mis mulle meeldiks, aga enam ei ole: Turg, market. Varem kui ringi kolasid ja mingit träna leidsid, said sa need turul padruniteks müüa või vahetada millegi vastu. Nüüd, kas ta ei võta neid asju maast üleski, või lihtsalt benchtoolis teed juppideks. Me oleme open worldis, miks ei oleks võinud sinna ka mõned turud sisse viia? Oleks teinud mängu isegi pikemaks, et käid vahepeal sealt turult läbi, müüd ostad vahetad ja siis missioonile. Seljakoti mahtu oleks pidanud siis ka suurendama, et saaks natuke rohkem asju kaasa võtta.
Samuti on kadunud, baarid, prostitutsioon, lasketiirud ja muu selline.
Kummitused/vaimud ka kadunud. Mõni maja võiks ju kummitada.

Muus osas on aga mõnus:
Olustik õhkkond on Metrolik. Kaardid detailsed ja huvitavad. Mängu kulg nauditav.
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 08.03.2019 11:06:57 vasta tsitaadiga

Ma olen ainus keda häirib see iga liigutuse jaoks hold "e"? Pole üldse sujuv ja kohe kuidagi ei sobi.
Kommentaarid: 488 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 396
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.03.2019 12:09:13 vasta tsitaadiga

pots4t4j4 kirjutas:
Ma olen ainus keda häirib see iga liigutuse jaoks hold "e"? Pole üldse sujuv ja kohe kuidagi ei sobi.


reaalselt ainuke miinus mängus ja vb ,et vahel ai natuke rumal.
ise mõtlesin ka ,et milleks???
redelist ronimine võiks nagu automaatselt toimida wtf...
ainuke koht kus hold sobib on kui relva laiali lammutad...
tõiselt tüütuks läheb kui teed kõik side questid ja lootid kõik nurga tagused.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 08.03.2019 12:58:20 vasta tsitaadiga

Selle "E" hoidmise kohapealt on mul mõni olukord ära jäänud, kus jõuan kiirelt ümber mõelda. Oleksin lihtsalt "E" vajutamisega liikunud, oleksin vastase käest tina saanud.
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.03.2019 19:07:11 vasta tsitaadiga

Ma ise maratonisin vahetult enne release ka eelnevad Metro mängud ja see Artyomi tumm olek sai kuidagi naturaalseks.
Kui selline olukord tekkis, kus peaks midagi vastama, tegin seda enda peas ja 80% juhtudel oli konversatsioon loogiline. Ise pigem eelistan sellist tumma varianti, sest kui Artyom ütleks midagi, millega ma nõus ei ole või ise ei ütleks, siis see jällegi minu jaoks rikuks immersionit veidi.
Pluss kui veel mõelda mitu varianti on mängijal mängustiili ja moraalide jne koha pealt, st. kas "gunz blazing, tapan iga hingava olendi ja nende varju, miski ei koti" Artyom räägiks sama juttu kui hiiliv, hooliv, maailmat avastav jne.
Mulle sobis hästi see variant ühesõnaga icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.03.2019 19:10:02 vasta tsitaadiga

LKits, ei vaielda isikliku arvamuse üle pole loomulikult midagi. Tahtsingi aru saada, kas tõesti on näiteks dialoogid ja karakterite näoilmed nii suure kaaluga kellegi jaoks. Kui on, siis on...selles osas vaielda pole mõtet ja eks siis kahjuks nii ongi, et mis minu jaoks meistriteos, see sinu jaoks mitte.
Muidugi üks asi siiski jääb mulle natuke küsimärgi alla, millised on need mängud, kus need dialoogid ja näoilmed siis mäekõrguselt paremad on? Mina pole ühegi sellise otsa vist seni sattunud. On olnud ehk 1,2tk mis parimal juhul võrdväärsed.

Ma ei tea millest see tuleb, aga mind näiteks pole liikumine küll kordagi isegi mitte pannud mõtlema selle peale, et äkki seal on midagi valesti. Muidugi ma pole ka otseselt üritanud lugeda kokku sammude arvu, ega näiteks ka vahtinud ette maha kõndides. Võibolla tõesti, et kui oleksin midagi sellist teinud siis saaksin ka aru millest jutt käib, samas raske ette kujutada, et see mind kuidagi segada võiks sest mängides ma ikkagi vaatan otse ette ning ei jälgi pidevalt oma varju. Ja ma olen vist juba rohkem kui 10h mänginud icon_biggrin.gif Naljakas lugu, pean tunnistama, et ma pole vist ka OMA varju kordagi nii spetsiifiliselt tähele pannud. Teisi varjusid loomulikult olen märganud ja vaadanud.

Eks selle dialoogi koha pealt on mänguloojad ilmselgelt teinud vägagi teadliku valiku. See ei ole päris kindlasti kogemata või "lihtsalt juhtus", et peategelane dialoogides ei pläkuta. Minule jõuab väga hästi kohale miks see nii on tehtud...vähemalt ma arvan, et mulle jõuab kohale ja tean, et mulle meeldibki selliselt lahendatud dialoog rohkem ja paremini. Mind tõsimeeli pigem häiriks vastupidine lahendus, kuigi mängu üldhinnangut sisuliselt ei mõjuta ei üks ega teine. Aga nagu varemgi juba öeldi siis pole see Artjomm ja üheski varasemas metro mänguski miskit rääkinud, seega see on set standard ja tegelikult oli täiesti ette teada asi. Mind paneb imestama, et inimestele see justkui üllatusena tuleb

"Kui selline olukord tekkis, kus peaks midagi vastama, tegin seda enda peas ja 80% juhtudel oli konversatsioon loogiline" exatly!!!

Turgu ei ole mängus sellepärast, et nüüd on selle asemel teistsugune relva ja varustuse süsteem. Jah, esimese metro süsteem padrunitega oli ka jummala fine...kuid olgem ausad, neid turgusid oli terve mängu peale ikkagi vist paar tükki ja näiteks selle tõsiselt korraliku automaadi said sa sealt turult osta alles umbes nii mängu viimase 5% ajaks. Sul võis varem olla "pappi" küll aga relva lihtsalt varem nendel turgudel ei müüdud ja kõik. Või oli nii, et müüdi küll aga sul lihtsalt ei saanud kuidagi olla nii palju currencyt, et seda varem osta. Igatahes minu jaoks olid need turud esimeses mängus pigem pettumus ja praegune süsteem tundub palju parem sest see annab oluliselt rohkem flexibility't.

Dialoogide osas, ma küll otseselt vene keelt ei räägi, kuid olen seda õppinud ja nö. põhimõtteliselt tean kuidas räägitakse...jah, need dialoogid mängus ON KÕIK MÕELDUD vene keele jaoks ning vene keeles esitamiseks. Ja selles pole mingit kahtlustki, et need kõlavad vene keeles suht perfektselt ja inglise keelde on lihtsalt tehtud mingi robustne tõlge suht totaka kõlaga icon_biggrin.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SilQ
HV Guru
SilQ

liitunud: 19.10.2006




sõnum 08.03.2019 19:41:24 vasta tsitaadiga

Liikumisega, ma olin mänginud 5 minutit kui need sammud mind häirisid. Aga nagu, üld pilti see ei mõjuta. Jalge ette tuleb juba sellepärast vahtida, kui otsid maast vaenlase relva või kotti. Või kui viske noa oled mööda visanud.

Vastuste andmine kellelegi võib olla ka valikutega, ala Q ütleb seda, E ütleb toda. Mind isiklikult ei häiri, et ta vait on, vaid miks dialoogi luuakse palju selliseid koht kus ta peaks midagi ütlema? Ta võiks kas või mõmiseda või midagi sellist. Kui ta naine laua verd täis köhis oli kõigil ohetamist ja ahetamist, ainult Artjom vahtis nagu oleks see igapäevane icon_smile.gif.

Huvitav, me oleme vist hoopis teisi mänge mänginud. Turul sai tihti käidud ja päris palju oli sealt osta ja vahetada. Muidugi ma olen mängustiililt selline, kes kolab iga viimsegi kui maja nurga läbi ja korjab kõik ülesse. Samas kui kedagi tappa üritan, siis kas noaga visata või seljatagant rünnata, seega, sain mina väga häid asju osta juba esimeselt turult. Uuesti mängides raskus astet tõstes enam nii ilus olukord ei olnud, leitavate padrunite hulk vähenes. Metro 2's oli mul koguaeg padrunid maksimaalselt käes. Sama on praeguse metroga. Töölaua taga tavaliselt lammutan kõik kuulid osadeks ja alustan mõne üksiku padruniga taskus. Naastes tagasi on jälle taskud manti täis. Turg võiks ikkagi olla, isegi siis kui on selline lammutamise süsteem.

_________________
If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.03.2019 20:29:39 vasta tsitaadiga

Ma turu puudumise koha pealt neutraalne, aga see element kindlasti suur pluss, et on the go saad sihikuid ja muid attachmente vahetada.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.03.2019 20:35:42 vasta tsitaadiga

Vot ei tea siis, ma korjan ka kõik maast üles ja teen relvad tühjaks, 100%. aga oma jalgu näinud ei ole. Ma tõstsin FOV 60 pealt 66 peale ka confis, kuigi seda alles poole senise mänguaja pealt, seega see ei tohiks ka varvaste nägemist mõjutanud olla. Tegelikult ma korra eile rongis oma jalgu isegi nägin, aga see oli täiesti mittemängulises olukorras ja natuke kogemata.

Need kohad dialoogis on ilmselt mõeldud selleks, et sa oma peas mõtledki ise välja, mida (sina) selle koha peal ütleksid või peaksid ütlema. Või siis niiöelda vastad oma mõttes, mitte, et mäng valib ja ütleb kõik need vastused sinu eest ära. See on selgelt valitud stiil mängulooja poolt. Eks osadele meeldib, osadele mitte.
Valikvastustel ma näeksin mingisugust pointi vaid siis kui erinevaid valikud reaalselt muudavad mängu käiku, mitte lihtsalt dialoogi käiku vaid ka seda, mis ja mismoodi edasi saab. Samas see tekitaks natuke ebameeldiva tunde pidevalt, et aga mis siis kui ma oleksin hoopis nii öelnud? Hakka siis kõigi dialoogide kõiki vastuseid üles kirjutama ja selle pärast mängu hiljem uuesti läbi mängima, et kõik võimalikud kombod ära näha icon_neutral.gif Võib pisut tüütuks minna..

Sa ei saanud ju turul käia, metro 1 (ja ka 2) oli täiesti lineaarne koridorimäng. Turgu sai külastada siis kui turg oli "koridori" peale loodud. Sa ei saanud sinna minna siis kui ise tahad suvalises kohas, suvalises ajal lihtsalt mingist koridori kõrvaluksest. Ma ei saa täpselt muidugi väita kui palju või kui vähe neid turu kohti seal oli, aga minu mälu ütleb, et mitte nüüd just liiga palju. Ilmselt mitte rohkem kui ühe käe sõrmi. Mida sealt siis niiväga osta oli? Relva upgrade sai osta ning laskemoona. Granaate ja medkiti ka vist, thats pretty much it. Upgrade saab nüüd mängus sees dünaamiliselt (minu jaoks palju mõistlikum lahendus) ning ammot saab teha kogutud ressurssidest. Kah suht okei lahendus sest miks muidu ma peaksin üldse explorema ja neid asju koguma?
Ma mängin nii, et kõigepealt tapan kõik täristades, siis loadid üritan kõik samad vennad tappa stealthiga, lõpuks loadin veel ja tapan kõik vennad mingi vahepealse komboga ehk improviseeritult icon_lol.gif Mulle üldiselt meeldib, et selles mängus ei ole päris iga kuul nii meeletult arvel ja soovi korral saab vahel ka päästikut all hoida. Samas ei saa ka ainult päästikut all hoides mängida sest siis saaksid isegi ressurssid suht kiirelt otsa, millest kuule treida.
Metro 2 minu jaoks oli generic crap, ma ei pea seda isegi metro seeria mänguks ausalt öeldes sest see jäi igast küljest alla juba esimesele osale. Uus metro seevastu ületab esimest kõiges, seega minu jaoks exodus ongi metro 2 thumbs_up.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SilQ
HV Guru
SilQ

liitunud: 19.10.2006




sõnum 08.03.2019 22:04:33 vasta tsitaadiga

FOV 75 siin, varbad tihti ekraanis.

tsitaat:
Sa ei saanud ju turul käia, metro 1
Kuidas ei saanud, sain ju. Ega keegi relva ähvardusel seal käskinud olla. Kui sa sattusid laagrisse siis sa võisid minna, aga ei pidanud.
tsitaat:
... neid turgusid oli terve mängu peale ikkagi vist paar tükki ...
Ikka rohkem kui paar. Seal müüdi kõike, varustust (kiivreid, veste jne) gaasimaski filtereid, viske nuge, pomme, molotve, erinevat moona, uprgrade jne. Erinevas linnas oli erinev kaup. Ma ei ütle, et üks süsteem on teisest parem, vaid nad võiksid olla mõlemad ja maast kõik ülesse korjata, mitte kappi avades saan vajutada E tähte, aga mitte midagi ei võta icon_biggrin.gif kuna kõike on piisavalt.
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.03.2019 02:02:30 vasta tsitaadiga

Umm, lugesid ikka nendest kolmest sõnast edasi ka? icon_biggrin.gif Kirjeldasin ju, et ei saanud suvalise koha peal mängu ajal lihtsalt turule minna, vaid kui parasjagu oli koridori sisse progetud, et nüüd tuleb turg siis sa said seal oma asjad ära ajada ning läksid edasi. Kui tahtsid tagasi minna siis oleksid pidanud kogu tee läbi juba "ära tehtud" koridore tagasi kõmpima (kui selline tagasiminek üldse seal võimalik oli, läbi mingite teatud "loading uste"). Kui tahtsid järgmisele turule minna siis sul polnud aimugi millal see tuleb ja mingit otseteed sinna ei olnud.

Ega minagi ei väida, et üks süsteem on parem kui teine, aga mind ei häiri ka praeguse süsteemi juures mitte miski. Mis mind eelmise süsteemi juures häiris oligi see, et need turud (no tegelt see oli lihtsalt 3 kaupmeest kuskil koridori peal) olid väga jäigalt ette progetud kohtades ja mängijana mul ei olnud mingit valikut tegelikult, et millal ma sellist turgu külastada saan. Võimalus seda teha oli siis kui mäng seda ette nägi ja mitte varem. Samuti ei teadnud täpselt kunagi millal järgmine selline turg tee peale satub.

vaatasin just järgi, esimeses mängus oli turg 5 chapteris 6st (viimases ehk 6ndas sai lihtsalt tasuta asju võtta, mida ei saa just turuks nimetada..). seega kokku oligi neid 5 tükki mängu peale ning igas chapteris 1. chapter samas oli päris pikk jupp mängu. nii et jah sul on õigus, et rohkem kui paar, aga mitte rohkem kui ühe käe sõrmede jagu icon_biggrin.gif point jääb sama igatahes. turg on ettemääratud koha peal iga chapteri alguses ja seal pead siis tegema oma valikud ja otsused kõik ära. kusjuures, sa võid ju inimesi tappa ainult noaga ja mitte ühtegi kuuli kulutada aga selles mängus pole just ainult inimvastased...peale jooksvat tontide hordi vist viskenugade ja seljatagant hiilimisega ikka ei tapa või mis? icon_biggrin.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 09.03.2019 14:04:39 vasta tsitaadiga

Mulle mäng meeldis juba algusest peale,kui peaks sinna aasta ajaga mingit lisa contenti juurde tulema, siis ostan kindlasti ka selle steami omale. Eile õhtul mängisin siis jõudsin kuhugi piraatide laagrisse ja sealt edasi tuli mingi suurem maja kus oli radioaktiivne ala ja ma ei tea kuidas edasi saan,filtrid täiesti otsas icon_biggrin.gif lähedal polnud mingit baasi ka kus neid juurde teha... minumeelest ei saa öleda et AI on väga loll vms ... Ise päris hardcoreproäss raskusastmega ei mängi ,mängin normaliga ja nii mõndagi kohta olen teinud ma ei tea 50X kuna rauas ainult 2 kuuli ja 100 tonti lendab peale icon_eek.gif Ükskord istusin kuskil vagunis ja ootasin millal vennad mind otsima tulevad,kuna mul polnud ühtegi kuuli ega padrunit võtsin palja käega neid pimedas maha kuna nad ise tulid minu juurde icon_biggrin.gif sellesmõttes jah võib-öelda küll et AI on rumal ,aga muidu nad ikka jooksevad varju ka kisavad nagu ikka sellistes mängudes on kombeks. Graafika on ikka seal jõe ääres ja kus see suur karu on ikka megailus,sellel hetkel oli küll tunne et krt kunagi tahaks ka seda RTX kaarti.graafika saab seal panna extreme peale ma vaatasin ,et ma ei tea minu raal seda siis vaevalt ära jooksutab aga uktra peal jookseb ka mul täitsa ok,kuigi jah osades kohtades jõnksutab natuke küll. relvasi on küül väga erinevaid ja palju aga kahju et neid ei saa endale kuhugi koguda ja seda suurt relva mida peab pumpama vahepeal ,ma ei saa aru kas see on mingi õhupüss ? ja seda ei sa saa üldse nagu mingi teise relva vastu vahetada.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.03.2019 18:09:36 vasta tsitaadiga

õhupüss jah, aga päris võimas. sellega saab headshot'e teha ja kuulid on sigaodavad. 1 raud=1 kuul ja igal ajal saad koti lahti tõmmata ja neid kuule juurde keevitada. volga mapil juba saab suht head upgrade'd sellele õhupüssile tasuta, st. neid ei pea isegi otsima kuna oma jope rongi peal kingib need.

see ongi mõeldud mängus nö. last chance relvaks ka ühtlasi, kui sul muud relvad on rühjad või ei sobi üldse näiteks gunz blazingu jaoks siis võtad õhupüssi ja nopid vaikselt vaenlasi. kasutasin seda näiteks terminalis zombie-ahvide peal palju sest neid oli seal ikka mitukümment tükki ja tavarelva kuule oleks läinud päris palju.

AI on seni mängitud mängudest kõige targem, mida olen kohanud. ausalt öeldes ma ei tea, mida inimesed loodavad või arvavad, kes seda AI'd kehvaks peavad. Et mida see AI siis nagu tegema peaks? Kui neid on arvult palju siis nad on suht julged ja agro'd aga siiski päris lampi mööda lagedat välja peale ei jookse. Kui vähem siis hiilivad ja otsivad vaikselt. Kui väga vähe ja suurem osa kambast surnud siis juba annavad alla. Mis selle juures rumalat on? Suurem osa encounterites on mul lihtsalt way superior relvad ja varustus ning see eelis, et mina hiilin kuskilt kohale ja AI nö. ei tea minu kohalolekust kuni selle hetkeni kui kiirelt 3 venda juba maha tõmban hea positsiooni pealt. Kui seda ei oleks ja näiteks AI awareness oleks tehtud nii heaks, et ligi hiilimine on sisuliselt võimatu siis ma usun, et paljusid püssivõitlusi mängus oleks võimalik võita ainult juhul kui vahepeal save'ks.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SilQ
HV Guru
SilQ

liitunud: 19.10.2006




sõnum 09.03.2019 19:14:14 vasta tsitaadiga

AI on nii erinev, on kohti kus teed arvuti taga facepalmi ja on kohti kus vaatad, et ohoh, üllatav.
Paar näidet.
Varjuvad mitte millegi taha. Keset välja, mingi kaks õlekõrt lehvivad tuules, kükitab sinna taha maha ja lõugab seal, "ma leian su". Kordagi isegi ei vaata mu poole, veel vähem tulistaks. Kohe mängu alguses, üks vaenlane varjus mingi ime väikse käru taha, mis vaevalt varjas ta tagumiku ära. Kuna ta oli ainuke ootasin mida ta teeb, umbes 5 minutit kannatasin, siis läksin lihtsalt tipa-tapa tema taha ja ootasin mis ta siis teeb, ikka ei midagi, noh lõin siis noa kaela.
Osad vaenlased hakkavad sind otsima, aga osad aga mitte. Vahel on nii ajuvaba ka see, et näen laager, hakkan vaikselt hiilima, on õhtu, hämar, lambid asjad kinni. Ja järsku keegi karjub "sissetungija" ja hakkab kütma. Ma esimese hooga ei saa aru kust kuul tulebki, optilise sihikuga leian lõpuks venna ülesse. Kuidas tema mind leidis?
Tundub, et osade vaenlaste puhul polegi sisse programmeeritud, et nad laskesid, nende töö on lihtsalt vahtida kuskitl tagant välja ja siis peitu tõmmata. Mõni on teravamaks pliiatsiks tehtud.
Rumaluseks võib ka lugeda seda, mida nad suust välja ajavad. On situatsioon kus jälle läks käest ära, seega alles viimane vaenlane, kes ei soovi alla anda, aga karjub kuskil "anna alla, me oleme ülekaalus" nagu mis moodi?
Või siis just oli nii: hüttide laager, viimane vaenlane oli elus. Karjub kuskil, "ma tunnen seda džungelit, ma leian siit isegi hiire ülesse" aga mina teda kohe ei suutnud leida, seega sai ta seda lauset karjuda oma 5 korda. Kui ma ta lõpuks leidsin, kükitas ta kuskil tünni taga seljaga minu poole. Mind pidid otsima mitte siin varbaküüsi vahtima.

_________________
If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.03.2019 22:00:49 vasta tsitaadiga

See on tõsi, et need olukorrad varieeruvad icon_biggrin.gif Õnneks valdavalt siiski on (vähemalt minul) AI käitunud mõistlikult. Ma mängin ka suurima raskuse peal, kuigi ma ei usu, et see tegelikult neid nüansse väga mõjutab. Fine-tuningut annaks AIle kindlasti teha siin, kuid basics on siiski parem kui teistes mängudes, mida olen mänginud. Juba selles osas, et igasugust kivisse raiutud scriptingut ja väga piiratud tegevust on silmnähtavalt vähem.
Niipalju kui olen mänginud siis ühtegi lausmüstilist AI märkamist ma pole veel näinud. Kui nad mind näevad siis on olnud mingi põhjus, mis tõesti kohe ei pruugi päevselge olla aga kasvõi näiteks loadist uuesti tehes tuleb välja. ma kas olen püsti asendis ja liigun kiirelt (täitsa loogiline, et võib märgata, ka hämaras pimedas), liigun kuskil valgemas/valgustatumast alast läbi või siis lihtsalt vaenlase silmasirge juhtub just sel hetkel parasjagu keerama täpselt minu peale. Vahel olen unustanud, et mul taskulamp põleb ja vahel on vist isegi mingite helide põhjal ära tabatud.

Nende hüüdlausete koha pealt ma üritaks asja võtta mitte nii sõnasõnalt, et kui mingi vend midagi karjub siis ta KINDLASTI 100% peab ka just täpselt nii ja täpselt seda tegema. Miks sa arvad, et see hüüdmine ei või ollagi sinu ehk mängija segadusse ajamiseks teadlikult? võibolla tüüp, kes seal karjub tegelikult teab väga hästi, et ta on viimane elusolend ja karjub nii vihaselt hoopis sellepärast, et ta loodab, et sa siis ei julge teda ise otsima ja maha laskma minna? icon_lol.gif pull oleks tegelikult kui tüübid üritaksid põgenema ka, aga samas saan aru, et ega mingil üksikul vandil nagu pole seal kuskile eriti põgeneda...tondid ja kollid sööks ta nagunii kohe ära icon_lol.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 10.03.2019 12:30:54 vasta tsitaadiga

Sain eile õhtul teist korda selle karuga siis kokku ... need kes teavad, need teavad icon_biggrin.gif Ütleme nii et see oli minu jaoks üks raskemaid kohti mängus,mul ikka võttis tükk aega et aru saada mis moodi ma temast vabaneda saaksin icon_razz.gif see ikka väga imelikult tehtud ja vahepeal on ka ikka suht raske kuskil tunnelites joostes pole ju mingit kaarti suht umbropsu olen jooksund umbes edasi , välgumihkel käes,ämblikud ees ja taga ja siis avastan lõpuks et uhh jõudsin vist õigesse kohta ...
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Metro Exodus mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.