Ilmselt radade tõttu (turvalisus). Tavalisel F1 rajal oleks paras naljanumber neid vaadata. Formula E positiivne külg on see, et enne 2039-t ei saa F1 elektrimootoreid kasutama hakata (kui just lepingut ei muudeta).
Muidu usas on huvitav sari Stadium Super Trucks . seal saab aegajalt pulli ikka. keset sõitu on ""virtuaalne turvaauto" alati , et uuesti kõik kokku tuua. _________________ pWn
Formula E üks pointifest ongi, et võidusõit tuuakse linnadesse inimeste lähedale. Vähene müra ja väiksemad kiirused võimaldavad seda sarja linna südametes pidada. Mul ei oleks küll kahju kui midagi sellist Tallinnas toimuks. Lisaks on see elektrifitseerimise valdkond just selline uus insenertehniline väljakutse. Sisepõlemismootorite edasi arendamine on suht mõttetu... eriti F1 tasemel asjade, milledest ei kandu tavalistele autodele mitte midagi. Sellise taseme asjade tootmisprotsessid on täiesti teised.
Aga linnarajad on mõistagi ka ka minu arvates täiesti jurad.
Võiks küll nüüd ilusti välja teenitud puhkusele minna.
Võiks, saaks huvitava hooaja _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Formula E üks pointifest ongi, et võidusõit tuuakse linnadesse inimeste lähedale. Vähene müra ja väiksemad kiirused võimaldavad seda sarja linna südametes pidada. Mul ei oleks küll kahju kui midagi sellist Tallinnas toimuks. Lisaks on see elektrifitseerimise valdkond just selline uus insenertehniline väljakutse. Sisepõlemismootorite edasi arendamine on suht mõttetu... eriti F1 tasemel asjade, milledest ei kandu tavalistele autodele mitte midagi. Sellise taseme asjade tootmisprotsessid on täiesti teised.
Aga linnarajad on mõistagi ka ka minu arvates täiesti jurad.
ei tahaks nagu väga. pool nädalat linn kinni, kellele seda jama vaja on? samamoodi nagu nende ratastega jooksvate ujujatega oli siin üksvahe, ei saand nädalavahetuseks linnast välja ega pühapäeval linna tagasi.
f1'st tuleb väidetavalt kütuse arendus lihtsurelikele, kuna raketikütus keelati ära ja kästakse tavalist 98 kasutada.
ei tahaks nagu väga. pool nädalat linn kinni, kellele seda jama vaja on? samamoodi nagu nende ratastega jooksvate ujujatega oli siin üksvahe, ei saand nädalavahetuseks linnast välja ega pühapäeval linna tagasi.
Mis s*tta sa ajad? Ironmani ajal sai vabalt liikuda kui just 100% magistraali polnud vaja kasutada sihtpunkti tõttu
Vormelirada on lisaks juba eos oluliselt väiksema alaga. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
ei tahaks nagu väga. pool nädalat linn kinni, kellele seda jama vaja on? samamoodi nagu nende ratastega jooksvate ujujatega oli siin üksvahe, ei saand nädalavahetuseks linnast välja ega pühapäeval linna tagasi.
Mis s*tta sa ajad? Ironmani ajal sai vabalt liikuda kui just 100% magistraali polnud vaja kasutada sihtpunkti tõttu
Vormelirada on lisaks juba eos oluliselt väiksema alaga.
pärnu mnt ja tallinn-saue-saku-viljandi-luhamaa-peetrijaani (aka männiku kiirtee) olid kinni. ainukesena oli kuskilt karukürva puiestee kaudu võimalik tallinna-saku vahet kulgeda.
Said küll ju, pidid lihtsalt harjumuspärase asemel teist trassi kasutama _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
F1 peaks sisepõlemismootri maha jätma ja nö selle elektrimootori vahele jätma ja järgmise suure sammuna tulevikus hoopis vesinik kütuse peale minema.
Või siis FIA loob eraldi sarja vesinik autode jaoks ja pikemas perspektiivis hoopis ühendada elektrimootor ja vesinik tehnoloogia Aga see on ainult arvamus, mis tegelikult tulevikus hakkab saama, ei tea veel.
FIA teeb suures plaanis täpselt seda, mida autotootjad tahavad. Kui autotootjad leiavad, et sisepõlemismootoritest on veel kasu ja neid maksab arendada (ning ka arendatakse aina karmistuvate reeglite tõttu), siis FIA ei keela F1's sisepõlemismootoreid ära vaid suunab tiime säästlikuma kütusetarbimise juurde. Tänapäeva F1-mootorite kasutegur on üle 50%, aga tänavasõidukites 30-midagi %. Nii et tehnoloogiat ja know-how, mis tasapisi teedele jõuab, on F1'st tulemas küll ja veel. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
FIA teeb suures plaanis täpselt seda, mida autotootjad tahavad. Kui autotootjad leiavad, et sisepõlemismootoritest on veel kasu ja neid maksab arendada (ning ka arendatakse aina karmistuvate reeglite tõttu), siis FIA ei keela F1's sisepõlemismootoreid ära vaid suunab tiime säästlikuma kütusetarbimise juurde. Tänapäeva F1-mootorite kasutegur on üle 50%, aga tänavasõidukites 30-midagi %. Nii et tehnoloogiat ja know-how, mis tasapisi teedele jõuab, on F1'st tulemas küll ja veel.
Muidugi et niipea ei vahetata sisepõlemismootoreid välja, selles ma olen muidugi et kindel. Vesinikkütus jõuab ennem e-formelisse kui F1'te.
F1 peaks sisepõlemismootri maha jätma ja nö selle elektrimootori vahele jätma ja järgmise suure sammuna tulevikus hoopis vesinik kütuse peale minema.
bugbrake, mida sa vesinik kütuse peal oleva mootori alla silmas pead? Praegu on vesiniku kasutamiseks põhimõtteliselt 2 varianti: esiteks vesiniku põletamine, ehk siiski sisepõlemismootor ja teiseks vesinikelemendi abiga elektri tootmine, ehk siiski elektrimootor
Või on veel mingi variant, kuidas vesinik otse liikumiseks muundada? _________________ Честных психов можно не лечить...
tehnoloogiat ja know-how, mis tasapisi teedele jõuab, on F1'st tulemas küll ja veel.
Ma ei saa nõustuda sellega.
Sisepõlemismootor ise ei muutu efektiivsemaks. F1 kasutab MGU-K (Motor Generator Unit - Kinetic) ja MGU-H (Motor Generator Unit - Heat) mooduleid.
"The MGU-K alone produces more power than Fit Hybrid’s combined engine and motor output of 103 kW"
See on energia, mis tüüpilisel autol lihtsalt tuulega minema lendab.
Kui sa nüüd tahad seda lenduminevat energiat ikkagi kuidagi kinni püüda, siis pead hakkama sõiduautole kalleid juppe külge kruttima. Ühest küljest säästad raha väiksema kütusekuluga, teisest küljest kulutad raha uutele juppidele. Tasuvuspunkt võib olla alles 100'000 km läbimise järel.
Võite ise üle arvutada. Kui peene tehnikaga säästad ühe liitri kütusekulult 100km kohta, mis maksab 1,3 eurot. Siis 1300 eurot säästad 100'000 km kohta.
Seda teemat on varemgi korduvalt veeretatud. Need peened tolerantsid, eksootilised materjalid, käsitööna valmivad detailid - ei ole rakendatavad autotööstuses.
Lisaks: Milline tehnoloogia on tulnud sõiduautodele F1-est viimase 15 aasta jooksul?
Rohkem aitavad sellised asjad nagu:
Shell eco marathon
Bridgestone World Solar Challenge
... äkki oskate lisada mõned.
See link ei vasta kuidagi esitatud küsimusele. Ma jään enda seisukoha juurde, et F1 tehnoloogiatest ei tule seeriatoodetavatele sõidukitele mitte midagi. Kunagi jah... enam mitte.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.