Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Paljusid autosid ootab tuleval aastal karmimate keskkonnanõuete tõttu hinnatõus märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 11:21:26 vasta tsitaadiga

Draqula kirjutas:
Etz kirjutas:
No Brüsseli palgaga, pole ju mingit vahet, palju see auto maksab... icon_biggrin.gif

Tegelikult saavutatakse sellega hoopis vastupidine tulemus, uusi ja vähem saastavamaid autosid müüakse vähem ja selle asemel tossutatakse hoopis 3.0TDI vull-opsions kõik-off pillidega.
Vähemalt meil siin Eestis hakkab see asi küll nii välja nägema. icon_neutral.gif


Neile vanadele diislitele on osadesse linnadesse sissesõit juba keelatud/piiratud - pigistatakse neid ka.


Nimeta palun mulle, need Eestis asuvad linnad, kus see on keelatud? icon_rolleyes.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 11:31:43 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
Draqula kirjutas:
Etz kirjutas:
No Brüsseli palgaga, pole ju mingit vahet, palju see auto maksab... icon_biggrin.gif

Tegelikult saavutatakse sellega hoopis vastupidine tulemus, uusi ja vähem saastavamaid autosid müüakse vähem ja selle asemel tossutatakse hoopis 3.0TDI vull-opsions kõik-off pillidega.
Vähemalt meil siin Eestis hakkab see asi küll nii välja nägema. icon_neutral.gif


Neile vanadele diislitele on osadesse linnadesse sissesõit juba keelatud/piiratud - pigistatakse neid ka.


Nimeta palun mulle, need Eestis asuvad linnad, kus see on keelatud? icon_rolleyes.gif


Eestis veel ei ole, kuid Euroopas on (vähemalt kehtestatud aastaarvud, mil hakkavad piirangud kehtima) ja praktika on näidanud, et EU piirangud jõuavad siia varem või hiljem.
Kui sa tahad sellega öelda, et Eestil on oht muutuda muu Euroopa autode prügikastiks siis jah, sellega olen nõus.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 25.11.2019 12:06:18 vasta tsitaadiga

Eks seal seaduste osas veel liikuda jah.
UK trahv on firmale 2500 ja eraisikule 1000.- kui filter eemaldatud.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 12:48:33 vasta tsitaadiga

On selle otsusega mingi seletuskiri ka kaasas kuidas olemasolevate tehnoloogiate ja ressurssidega need nõuded reaalselt aastaga täidetavad on? Või käib asi mingitel eeldustel et võiks ja peaks? Kas keegi on hinnanud neid ressursse mis oleks vajalikud niivõrd massiliseks akutootmiseks et aasta pärast harju keskmine ilma trahvideta normidesse mahuks? Sest trahv ei ole ju norm vaid hoiatus kõrvalekaldumise eest.

Üks vanasõna käis eeldamise kohta.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 179 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 12:54:04 vasta tsitaadiga

Vaadake õhusaaste kaarti
icon_arrow.gif https://maps.who.int/airpollution/

https://reisijuht.delfi.ee/news/news/tallinn-paigutati-maailma-seitsme-puhtaima-ohuga-pealinna-nimekirja?id=78505305
tsitaat:
Maailma puhtaima õhuga pealinnad on:

10. Madrid, Hispaania

9. Monaco, Monaco

8. Helsingi, Soome

7. Tallinn, Eesti

6. Montevideo, Uruguay

5. Edinburgh, Šotimaa

4. Ottawa, Kanada

3. Canberra, Austraalia

2. Wellington, Uus Meremaa

1. Stockholm, Rootsi


Ja siis tulevad sellised arvamusartiklid: https://epl.delfi.ee/arvamus/tiit-terik-ka-tallinn-voiks-bensiini-ja-diiselautod-valja-ajada?id=88101935

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 25.11.2019 13:27:03 vasta tsitaadiga

E6 on ka seal lubatud. ei ole totaalne keeld.
Seda enam, et GPF tuleku tõttu tuleks siis ka bensukad keelata icon_lol.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zyclon
HV vaatleja

liitunud: 16.12.2003




sõnum 25.11.2019 13:30:53 vasta tsitaadiga

Üks ''pisikene detail'', mis peast rohelistel (ei pannud jutumärkidesse, kuigi võiks) alati tähelepanuta jääb... saastab see auto mis ringi liigub. Suvaline moodne ökotoode, millel heitgaasid ja kütusekulu minimaalsed, aga sõidab ütleme 30k+ aastas on kordades keskkonnale kahjulikum kui v8 või v12 hobiauto, mis Eesti oludes sõidab suvel loetud päevad. Paraku mõjub punase lipuna just see teine kategooria, mille eest saad rahvavaenlase ja kulaku sildi ja ähvarduse surnuks maksustatud saada.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 25.11.2019 13:35:31 vasta tsitaadiga

Uunikum ei lähe ju selle seaduse alla?
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 13:41:26 vasta tsitaadiga

zyclon, x2
Magic, kõik pole uunikumid ja ei saagi kunagi selleks (nõuded selleks väga karmid)

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Reaper
Kreisi kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005




sõnum 25.11.2019 15:35:32 vasta tsitaadiga

Ma olen nüüd 20 aastat 60kW masinaga sõitnud. Vaikselt tekib aeg uuema auto vaatamiseks, kere roostetab läbi.

Ja olen nüüd oma eluga nii kaugele jõudnud, et võiks endale midagi veidi paremat lubada.

Sugulased ostsid mõni aastat tagasi endale W12 mootoriga Touaregi. Ma nii kaugele ei küündi icon_biggrin.gif

Lepiks täitsa poole vähemaga. V6 mootor ja 100-150kW. Ideaalis.

Alati on võimsad autod lubatud olnud, miks nüüd enam ei ole?! Mingid Brüsseli (Strasbourgi) tolad tulevad mulle ette kirjutama, mis on lubatud ja mis pole! Revolutsioon! Teeme ka kollaseid veste!

PS. Tanel: puhta õhu osas oleme me tõesti õnnistatud. Tallinn rannikuäärne linn, tuult ka parasjagu, puhub saasta minema. Pealegi pole Tallinn ka (mitme) miljoni linn, vaid ainult pool sellest.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 25.11.2019 16:14:27 vasta tsitaadiga

Mina seda hala ei jaga, et saastavaid ent rahakotile soodsaid transporditehnoloogiaid peaks samas vaimus saama tarbida. See on olemuslik paratamatus, et saastamine on odavam, kui mittesaastamine, samal põhjusel on tootmine koondunud riikidesse, kus keskkonnapiirangud leebed või täiesti olematud.

Miks siin just keskkondasäästvama transpordi eest maksta ei taheta, jääb samuti arusaamatuks, teisi keskkonnasäästu nõuetest tulenevate teemadel maksame ju ilma kärata. Kui Aasias lastakse reovesi otse jõkke, prügi samuti, on see palju odavam, kui meil Brüsseli diktaadi järgi reoveepuhasteid ülal pidada ja sinna kollektoreid ehitada, samuti mis takistaks meid prügi randa koguda ja buldooseriga üle kalda serva ära lükata, linnades kus jõgi, saab otse jõkke ja jõgi kannab prügi minema, tasuta icon_smile.gif - kindlasti odavam, kui eraldi nõutega prügilaid rajada või eurodirektiivi järgi taaskasutatavaid materjale sortida-koguda-ümbertöödelda.
Vähem saastamise eest tulebki rohkem maksta - see on reegel ja normaalsus.

Siit läbi käinud argumendid on veel veidramad, kas see, et Aasia saastab ropult ja USA ei jää palju maha, peaks meie jaoks olema argumendiks samuti rohkem saastada. Sama ka selle linnade õhupuhtuse statistikaga, kas see, et Tallinn on hea õhupuhtusega linn, peaks tähendama justkui seda, et meie õigus-võimalus peaks saama rohkem saastada, sest meil justkui on ruumi saastamiseks. Või peaks me olema rahul ja õnnelikud, et meil saasteprobleemi ei ole ja tegema endast kõik, et see ka ei tekiks ega süveneks.

Kuskil käis läbi EL-i statistika, kus kõikides sektorites tööstus, energiatootmine jne on suudetud saastamist vähendada, ainuke sektor, kus saastamine ei ole vähenenud ja on suurenenud on transpordisektor. Ilmselgelt, kui senised meetmed ei ole saaste piiramisel olnud piisvalat tõhusad on vajalik temaatikaga veel nõudlikulmalt tegeleda.
Ka need uued kehtima hakkavad nõuded ei ole ju päeva pealt tekkinud vaid autotootjatele olnud teada juba mitmeid aastaid.

Suures pildis, me peaks end võrdlema odavate ja saastavate tööstusriikidega või raha lugeva ja saastava USA-ga, Euroopa Liit on ja peakski olema keskkonnasäästu liider, ja meil tuleks selle üle olla uhke - me oleme piisvalt võimekad ja targad, et suudame end majandada keskkonda säästes.
Kui me langeme samale tasemel aasia või usaga, on ainult aja küsimus kui saame solgijõed ja alad, mis ei kõlba inimesele elamiseks.
Võimalikult puhas loodus pärandada tulevastele põlvedele võib olla sisulisem väärtus, kui lisaeurod pangaarvel.

_________________
---------------
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 16:25:44 vasta tsitaadiga

H_K,
Väga õige mõtted. Meie keskkonna säilimisele ei ole eetiline panna hinnasilti.

Aga...
Ülemaailmse vabamajanduse tingimustes võib osutuda keerukaks ellu jääda, kui ühisturul võisteldakse ebavõrdsetel alustel - kui ainult EU ettevõtted saavad omale selga rämedad piirangud siis see nõrgestab tugevalt nende toote hinna konkurentsivõimet ning kahtlen, et kas isegi EU tarbija ise on valmis maksma kõrgemat hinda, paljalt teadmise eest, et säästab sellega loodust.

Kuskil peab olema tasakaalupunkt majandusliku ellujäämise ja loodussäästu vahel.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 25.11.2019 16:27:32 vasta tsitaadiga

zyclon, Linnade autokeeld on minumeelest mõeldud linnaõhu parandamiseks mitte globaalse soojenemise vältimiseks. 30kkm vist linnas maha ei sõida.

Mina pakun välja lahenduse, et E6 normile mittevastavaid autosid linna sisse mitte lubada v.ä. kui leppida riigi poolt paigaldatava gps+3g mooduliga, mis arvutab sulle kokku kui palju sa "rohelises" alas saastasid.

Seljuhul uute E6 punnidega sõitjad ei pea muretsema et riik jälgib neid. Hobiautoga kruiisijad lepivad et riik näeb mitu kilomeetrit sa pühapäeval maha sõisid, 3 tonni kaaluva monstrumiga saastajad maksavad nii et vähe pole.

Samas pistikhübriidi saastamise hulka on vist võimatu arvutada. Kui iga päev laadida siis ei saasta üldse, kui üldse ei lae siis saastab iga päev.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 16:31:32 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:




Eesti osakaal on 0,05 %.
Allikas: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_carbon_dioxide_emissions


Vaadake uuesti seda tabelit ja mõelge, kuivõrd Eesti (ja teiste Põhjamaade) võimuses seda kliimat muuta ikka on.
Tapame vaid enda konkurentsivõime ja majanduse ära, Hiinas aga ehitatakse sadu uusi kivisöeelektrijaamu...

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
zyclon
HV vaatleja

liitunud: 16.12.2003




sõnum 25.11.2019 16:37:08 vasta tsitaadiga

H_K kirjutas:

Kuskil käis läbi EL-i statistika, kus kõikides sektorites tööstus, energiatootmine jne on suudetud saastamist vähendada, ainuke sektor, kus saastamine ei ole vähenenud ja on suurenenud on transpordisektor. Ilmselgelt, kui senised meetmed ei ole saaste piiramisel olnud piisvalat tõhusad on vajalik temaatikaga veel nõudlikulmalt tegeleda.
Ka need uued kehtima hakkavad nõuded ei ole ju päeva pealt tekkinud vaid autotootjatele olnud teada juba mitmeid aastaid.


Mõtle nüüd selle väite üle pikemalt järgi veidi. Kui tööstuse ja tootmise kõige saastavam osa viia arengumaadesse (seda on ju igal huvilisel päris kerge kontrollida, et selline liikumine on toimunud), rääkimata ohtlikest jäätmetest mida on üliodav tuimalt arengumaadesse vedada. Kas siis reaalselt on need tootmisettevõtted leiutanud keskkonnasõbralikuma tootmise või ei ole? Transpordisektoriga on selline probleem, et mitte kuidagi ei saa oma maale vanaema juurde või lapsi huviringi sõidutamise kilomeetreid outsourcida vaestesse aasia või aafrika riikidesse. Rääkimata rasketranspordist, mida paraku veel omakorda võimendab just see tootmise liikumine odavama tööjõukulude ja lõdvema seadusandlusega piirkondadesse.

Degreal, Tartus võibolla ei sõida. Tallinn+Harjumaa kui elad põlluarenduses ja peres on lapsed võib see 30k päris kiirelt tulla sõltuvalt elu ja töökorraldusest. Ise ka imestan neid inimesi, aga nad on reaalselt olemas, nähtud ja küsitletud icon_neutral.gif


viimati muutis zyclon 25.11.2019 16:43:38, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 16:39:25 vasta tsitaadiga

loodust säästab see kui inimene enam omale autot ei osta ja autoga ei sõida, ei "vana diisliga hollandist" ega kindlasti mitte ka uue ja üliägedat elektriautoga, mille ta just meeletu raha eest oma vana aga veel täitsa toimiva diisli asemele ostis. eelkõige kehtib siis see viimane.

kusjuures on inimesi, ja isegi reaalselt tean mõnda sellist, kes sõidavad ka linnas 30kkm maha :S või noh, vähemalt kuskil nii 75% sellest sõidetakse maha linnas. ja need "lähen kruiisin täna terve õhtu linna peal ringi sest mul pole oma eluga midagi targemat teha" tegelased on enamasti just sellised uute ja uhkete autode omanikud. ning see sõitmine on igas võimalikus mõttes täiesti useless ja pointless

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reaper
Kreisi kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005




sõnum 25.11.2019 17:02:13 vasta tsitaadiga

Wiltz:
https://en.wikipedia.org/wiki/Conspicuous_consumption
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 17:09:11 vasta tsitaadiga

no näed, isegi üle sajandi vana termin juba icon_biggrin.gif
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vondur
Kreisi kasutaja
Vondur

liitunud: 31.01.2006




sõnum 25.11.2019 18:21:37 vasta tsitaadiga

Tasapisi hakkab ka kõige optimistlikumale homo europicusele kohale jõudma, et Brexit polnudki nii halb idee kui tundub? Põlevkivitööstuse paneme kinni, hakkame punnvõrri mootoriga autosid ostma, internet on reguleeritud, meie tolmuimejad ja kodude valgustus on reguleeritud ja üldse, kogu meie elu on reguleeritud Brüsseli ja Strasbourghi bürokraatide poolt. Me täidame kõik "soovitused" mis euroopast tulevad ja meie peas pesitseb ikka veel illusioon, et Eesti on iseseisev riik.
_________________
Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 18:27:50 vasta tsitaadiga

Ma ei saa aru, mis pagana põhjusel maksustatakse maksumaksmise potentsiaali? Kas riik siis ei taha maksuraha enam?
Kui kõik sõidaksid 95g/km(co2) emissiooniga, ehk 4.1L/3.6L küttekuluga, siis jääks ju riigil aktsiis saamata.....

Võrdluseks 100Mm läbimine:
Mina, oma keskmise 14L/100km maksan 100Mm kohta 9458.4€ vedelkütuse aktsiisi + selle käibemaksu (pole arvutatud kütuse enda käibemaksu)
Uue normi vääriline auto maksaks 100Mm kohta ainult 2769.96€ aktsiisi ja selle käibemaksu.

Pigem võiks vastupidi ju olla. Mida säästvam auto, seda suurem maks. Nimetagem seda säästumaksuks. Säästmine on ju popiks saanud, kõik mis on popp, tuleb maksustada.

Ja kallan, palju tallan, aga kliima soemaks pole meil läinud. Ikka on külm icon_mad.gif
Peab vist coalrolleri peale mõtlema...
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 18:47:39 vasta tsitaadiga

ThedEviL, küll see topeltmaksustamine tuleb. Nagu elektriautode teemas näha, mõned hõõruvad juba käsi.
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 25.11.2019 18:52:13 vasta tsitaadiga

Vondur kirjutas:
Tasapisi hakkab ka kõige optimistlikumale homo europicusele kohale jõudma, et Brexit polnudki nii halb idee kui tundub? Põlevkivitööstuse paneme kinni, hakkame punnvõrri mootoriga autosid ostma, internet on reguleeritud, meie tolmuimejad ja kodude valgustus on reguleeritud ja üldse, kogu meie elu on reguleeritud Brüsseli ja Strasbourghi bürokraatide poolt. Me täidame kõik "soovitused" mis euroopast tulevad ja meie peas pesitseb ikka veel illusioon, et Eesti on iseseisev riik.

Miks siis britid endiselt nende Euro6 nõuete järgi rallivad ja kohati mandri euroopast isegi karmimalt plaanivad linnades tossutajaid piirata.
Ajalooliselt britid tööstuspioneeridena kivisütt põletades on sudu ja saastega aastakümnetepikkused kogemused. Ma pole väga kursis nende keskkonnasäästu eurodirektiivide saamislooga, puusalt pakuks, et britid võisid olla selles teemas ühed eestvedajad.
Meie autohuvilised oni oma ettekujutuse brittide autokultuurist tuletanud Top Gear-i nimelisest saatest ja sealsest huumorist, mis ülistab ülearu võimsaid fossiilipõletajaid ning saastamisvabadust ja tögab säästutehnoloogiaid. Selle meelelahutuse pealt tulestiste laiendamine kogu Suurbritanniale ja keskkonnapoliitikatele ei tarvitse olla päris adekvaatne.
Paradoksaalselt suur osa Clarksoni huumorist saabki olla võimalik tänu tõsiasjale, et Londonis ja riigis tervikuna ajaga piiranguid koguneb, mis saastamist piirab ja seeläbi võimsama tehnikaga liiklemise teeb tülikaks või kalliks.

Ma millegipärast eioleks väga veendunud, et Brexiti järgne Suurbritannia saadab keskonnasäästu ja saastevähendusmeetmed prügikasti ja asub jõuliselt saastamise vabadust realiseerima. Isegi, kui see mõnel populistlikul poliitikul õnnestuks, tuletavad saastamisega kaasnevad probleemid õige pea meelde, miks saastamist piirama asuti.

Et Eesti iseseisvus on tarviline selleks, et me end ja planeeti teistest enam saastada võimalik oleks... nojah...

_________________
---------------
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2019 18:54:48 vasta tsitaadiga

UK vähe suurem riik kah doh.gif
Ma sõnastaks selle pigem nii, et kui meil majandus tapetud, mis selle kaitsmisest enam kasu on.
See Eesti 0,05% ja sealt 0,0001% ühele või teisele poole ei mõjuta hiiresittagi, pigem mahub see see mõõtmisvea piiresse.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hans
Nii ränk on olla.

liitunud: 17.09.2004




sõnum 25.11.2019 18:54:51 vasta tsitaadiga

Kuidas see majanduse tapab, kui tuleb osta 1.0 TSI hybrid golf nüüd 3.0TDI A6 asemel varsti eestlastel?
_________________
------
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 25.11.2019 18:56:07 vasta tsitaadiga

degreal kirjutas:
Samas pistikhübriidi saastamise hulka on vist võimatu arvutada. Kui iga päev laadida siis ei saasta üldse, kui üldse ei lae siis saastab iga päev.

200km läbimisel on asi juba nihu jah.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Paljusid autosid ootab tuleval aastal karmimate keskkonnanõuete tõttu hinnatõus mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.