Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
Etz
HV Guru
![Etz Etz](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/7288a9a440683d3f02f1ddb6780d00dc.gif)
liitunud: 27.01.2005
|
25.11.2019 11:21:26
|
|
|
Draqula kirjutas: |
Etz kirjutas: |
No Brüsseli palgaga, pole ju mingit vahet, palju see auto maksab...
Tegelikult saavutatakse sellega hoopis vastupidine tulemus, uusi ja vähem saastavamaid autosid müüakse vähem ja selle asemel tossutatakse hoopis 3.0TDI vull-opsions kõik-off pillidega.
Vähemalt meil siin Eestis hakkab see asi küll nii välja nägema. ![icon_neutral.gif](images/smiles/icon_neutral.gif) |
Neile vanadele diislitele on osadesse linnadesse sissesõit juba keelatud/piiratud - pigistatakse neid ka. |
Nimeta palun mulle, need Eestis asuvad linnad, kus see on keelatud?
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
25.11.2019 11:31:43
|
|
|
Etz kirjutas: |
Draqula kirjutas: |
Etz kirjutas: |
No Brüsseli palgaga, pole ju mingit vahet, palju see auto maksab...
Tegelikult saavutatakse sellega hoopis vastupidine tulemus, uusi ja vähem saastavamaid autosid müüakse vähem ja selle asemel tossutatakse hoopis 3.0TDI vull-opsions kõik-off pillidega.
Vähemalt meil siin Eestis hakkab see asi küll nii välja nägema. ![icon_neutral.gif](images/smiles/icon_neutral.gif) |
Neile vanadele diislitele on osadesse linnadesse sissesõit juba keelatud/piiratud - pigistatakse neid ka. |
Nimeta palun mulle, need Eestis asuvad linnad, kus see on keelatud? ![icon_rolleyes.gif](images/smiles/icon_rolleyes.gif) |
Eestis veel ei ole, kuid Euroopas on (vähemalt kehtestatud aastaarvud, mil hakkavad piirangud kehtima) ja praktika on näidanud, et EU piirangud jõuavad siia varem või hiljem.
Kui sa tahad sellega öelda, et Eestil on oht muutuda muu Euroopa autode prügikastiks siis jah, sellega olen nõus.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
25.11.2019 12:06:18
|
|
|
Eks seal seaduste osas veel liikuda jah.
UK trahv on firmale 2500 ja eraisikule 1000.- kui filter eemaldatud.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
elukaz
HV Guru
![elukaz elukaz](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/fe428a4f082cb0659d49ad2144f673be.jpg)
liitunud: 06.09.2004
|
25.11.2019 12:48:33
|
|
|
On selle otsusega mingi seletuskiri ka kaasas kuidas olemasolevate tehnoloogiate ja ressurssidega need nõuded reaalselt aastaga täidetavad on? Või käib asi mingitel eeldustel et võiks ja peaks? Kas keegi on hinnanud neid ressursse mis oleks vajalikud niivõrd massiliseks akutootmiseks et aasta pärast harju keskmine ilma trahvideta normidesse mahuks? Sest trahv ei ole ju norm vaid hoiatus kõrvalekaldumise eest.
Üks vanasõna käis eeldamise kohta.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Tanel
HV Guru
![Tanel Tanel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/tanel_avatar_141.png)
liitunud: 01.10.2001
|
25.11.2019 12:54:04
|
|
|
Vaadake õhusaaste kaarti
https://maps.who.int/airpollution/
https://reisijuht.delfi.ee/news/news/tallinn-paigutati-maailma-seitsme-puhtaima-ohuga-pealinna-nimekirja?id=78505305
tsitaat: |
Maailma puhtaima õhuga pealinnad on:
10. Madrid, Hispaania
9. Monaco, Monaco
8. Helsingi, Soome
7. Tallinn, Eesti
6. Montevideo, Uruguay
5. Edinburgh, Šotimaa
4. Ottawa, Kanada
3. Canberra, Austraalia
2. Wellington, Uus Meremaa
1. Stockholm, Rootsi |
Ja siis tulevad sellised arvamusartiklid: https://epl.delfi.ee/arvamus/tiit-terik-ka-tallinn-voiks-bensiini-ja-diiselautod-valja-ajada?id=88101935
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
25.11.2019 13:27:03
|
|
|
E6 on ka seal lubatud. ei ole totaalne keeld.
Seda enam, et GPF tuleku tõttu tuleks siis ka bensukad keelata
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
zyclon
HV vaatleja
liitunud: 16.12.2003
|
25.11.2019 13:30:53
|
|
|
Üks ''pisikene detail'', mis peast rohelistel (ei pannud jutumärkidesse, kuigi võiks) alati tähelepanuta jääb... saastab see auto mis ringi liigub. Suvaline moodne ökotoode, millel heitgaasid ja kütusekulu minimaalsed, aga sõidab ütleme 30k+ aastas on kordades keskkonnale kahjulikum kui v8 või v12 hobiauto, mis Eesti oludes sõidab suvel loetud päevad. Paraku mõjub punase lipuna just see teine kategooria, mille eest saad rahvavaenlase ja kulaku sildi ja ähvarduse surnuks maksustatud saada.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
25.11.2019 13:35:31
|
|
|
Uunikum ei lähe ju selle seaduse alla?
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Tanel
HV Guru
![Tanel Tanel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/tanel_avatar_141.png)
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Reaper
Kreisi kasutaja
![Reaper Reaper](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/ac546f1fff780b1b3d9b1e8e9ba9f6d9.jpg)
liitunud: 29.08.2005
|
25.11.2019 15:35:32
|
|
|
Ma olen nüüd 20 aastat 60kW masinaga sõitnud. Vaikselt tekib aeg uuema auto vaatamiseks, kere roostetab läbi.
Ja olen nüüd oma eluga nii kaugele jõudnud, et võiks endale midagi veidi paremat lubada.
Sugulased ostsid mõni aastat tagasi endale W12 mootoriga Touaregi. Ma nii kaugele ei küündi
Lepiks täitsa poole vähemaga. V6 mootor ja 100-150kW. Ideaalis.
Alati on võimsad autod lubatud olnud, miks nüüd enam ei ole?! Mingid Brüsseli (Strasbourgi) tolad tulevad mulle ette kirjutama, mis on lubatud ja mis pole! Revolutsioon! Teeme ka kollaseid veste!
PS. Tanel: puhta õhu osas oleme me tõesti õnnistatud. Tallinn rannikuäärne linn, tuult ka parasjagu, puhub saasta minema. Pealegi pole Tallinn ka (mitme) miljoni linn, vaid ainult pool sellest.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
H_K
Aeg Maha 2n
![H_K H_K](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/18b6c4f9990f3a72ad271fb0aab84529.jpg)
liitunud: 09.01.2002
|
25.11.2019 16:14:27
|
|
|
Mina seda hala ei jaga, et saastavaid ent rahakotile soodsaid transporditehnoloogiaid peaks samas vaimus saama tarbida. See on olemuslik paratamatus, et saastamine on odavam, kui mittesaastamine, samal põhjusel on tootmine koondunud riikidesse, kus keskkonnapiirangud leebed või täiesti olematud.
Miks siin just keskkondasäästvama transpordi eest maksta ei taheta, jääb samuti arusaamatuks, teisi keskkonnasäästu nõuetest tulenevate teemadel maksame ju ilma kärata. Kui Aasias lastakse reovesi otse jõkke, prügi samuti, on see palju odavam, kui meil Brüsseli diktaadi järgi reoveepuhasteid ülal pidada ja sinna kollektoreid ehitada, samuti mis takistaks meid prügi randa koguda ja buldooseriga üle kalda serva ära lükata, linnades kus jõgi, saab otse jõkke ja jõgi kannab prügi minema, tasuta - kindlasti odavam, kui eraldi nõutega prügilaid rajada või eurodirektiivi järgi taaskasutatavaid materjale sortida-koguda-ümbertöödelda.
Vähem saastamise eest tulebki rohkem maksta - see on reegel ja normaalsus.
Siit läbi käinud argumendid on veel veidramad, kas see, et Aasia saastab ropult ja USA ei jää palju maha, peaks meie jaoks olema argumendiks samuti rohkem saastada. Sama ka selle linnade õhupuhtuse statistikaga, kas see, et Tallinn on hea õhupuhtusega linn, peaks tähendama justkui seda, et meie õigus-võimalus peaks saama rohkem saastada, sest meil justkui on ruumi saastamiseks. Või peaks me olema rahul ja õnnelikud, et meil saasteprobleemi ei ole ja tegema endast kõik, et see ka ei tekiks ega süveneks.
Kuskil käis läbi EL-i statistika, kus kõikides sektorites tööstus, energiatootmine jne on suudetud saastamist vähendada, ainuke sektor, kus saastamine ei ole vähenenud ja on suurenenud on transpordisektor. Ilmselgelt, kui senised meetmed ei ole saaste piiramisel olnud piisvalat tõhusad on vajalik temaatikaga veel nõudlikulmalt tegeleda.
Ka need uued kehtima hakkavad nõuded ei ole ju päeva pealt tekkinud vaid autotootjatele olnud teada juba mitmeid aastaid.
Suures pildis, me peaks end võrdlema odavate ja saastavate tööstusriikidega või raha lugeva ja saastava USA-ga, Euroopa Liit on ja peakski olema keskkonnasäästu liider, ja meil tuleks selle üle olla uhke - me oleme piisvalt võimekad ja targad, et suudame end majandada keskkonda säästes.
Kui me langeme samale tasemel aasia või usaga, on ainult aja küsimus kui saame solgijõed ja alad, mis ei kõlba inimesele elamiseks.
Võimalikult puhas loodus pärandada tulevastele põlvedele võib olla sisulisem väärtus, kui lisaeurod pangaarvel.
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
25.11.2019 16:25:44
|
|
|
H_K,
Väga õige mõtted. Meie keskkonna säilimisele ei ole eetiline panna hinnasilti.
Aga...
Ülemaailmse vabamajanduse tingimustes võib osutuda keerukaks ellu jääda, kui ühisturul võisteldakse ebavõrdsetel alustel - kui ainult EU ettevõtted saavad omale selga rämedad piirangud siis see nõrgestab tugevalt nende toote hinna konkurentsivõimet ning kahtlen, et kas isegi EU tarbija ise on valmis maksma kõrgemat hinda, paljalt teadmise eest, et säästab sellega loodust.
Kuskil peab olema tasakaalupunkt majandusliku ellujäämise ja loodussäästu vahel.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
25.11.2019 16:27:32
|
|
|
zyclon, Linnade autokeeld on minumeelest mõeldud linnaõhu parandamiseks mitte globaalse soojenemise vältimiseks. 30kkm vist linnas maha ei sõida.
Mina pakun välja lahenduse, et E6 normile mittevastavaid autosid linna sisse mitte lubada v.ä. kui leppida riigi poolt paigaldatava gps+3g mooduliga, mis arvutab sulle kokku kui palju sa "rohelises" alas saastasid.
Seljuhul uute E6 punnidega sõitjad ei pea muretsema et riik jälgib neid. Hobiautoga kruiisijad lepivad et riik näeb mitu kilomeetrit sa pühapäeval maha sõisid, 3 tonni kaaluva monstrumiga saastajad maksavad nii et vähe pole.
Samas pistikhübriidi saastamise hulka on vist võimatu arvutada. Kui iga päev laadida siis ei saasta üldse, kui üldse ei lae siis saastab iga päev.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Tanel
HV Guru
![Tanel Tanel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/tanel_avatar_141.png)
liitunud: 01.10.2001
|
25.11.2019 16:31:32
|
|
|
Vaadake uuesti seda tabelit ja mõelge, kuivõrd Eesti (ja teiste Põhjamaade) võimuses seda kliimat muuta ikka on.
Tapame vaid enda konkurentsivõime ja majanduse ära, Hiinas aga ehitatakse sadu uusi kivisöeelektrijaamu...
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
zyclon
HV vaatleja
liitunud: 16.12.2003
|
25.11.2019 16:37:08
|
|
|
H_K kirjutas: |
Kuskil käis läbi EL-i statistika, kus kõikides sektorites tööstus, energiatootmine jne on suudetud saastamist vähendada, ainuke sektor, kus saastamine ei ole vähenenud ja on suurenenud on transpordisektor. Ilmselgelt, kui senised meetmed ei ole saaste piiramisel olnud piisvalat tõhusad on vajalik temaatikaga veel nõudlikulmalt tegeleda.
Ka need uued kehtima hakkavad nõuded ei ole ju päeva pealt tekkinud vaid autotootjatele olnud teada juba mitmeid aastaid.
|
Mõtle nüüd selle väite üle pikemalt järgi veidi. Kui tööstuse ja tootmise kõige saastavam osa viia arengumaadesse (seda on ju igal huvilisel päris kerge kontrollida, et selline liikumine on toimunud), rääkimata ohtlikest jäätmetest mida on üliodav tuimalt arengumaadesse vedada. Kas siis reaalselt on need tootmisettevõtted leiutanud keskkonnasõbralikuma tootmise või ei ole? Transpordisektoriga on selline probleem, et mitte kuidagi ei saa oma maale vanaema juurde või lapsi huviringi sõidutamise kilomeetreid outsourcida vaestesse aasia või aafrika riikidesse. Rääkimata rasketranspordist, mida paraku veel omakorda võimendab just see tootmise liikumine odavama tööjõukulude ja lõdvema seadusandlusega piirkondadesse.
Degreal, Tartus võibolla ei sõida. Tallinn+Harjumaa kui elad põlluarenduses ja peres on lapsed võib see 30k päris kiirelt tulla sõltuvalt elu ja töökorraldusest. Ise ka imestan neid inimesi, aga nad on reaalselt olemas, nähtud ja küsitletud
viimati muutis zyclon 25.11.2019 16:43:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
25.11.2019 16:39:25
|
|
|
loodust säästab see kui inimene enam omale autot ei osta ja autoga ei sõida, ei "vana diisliga hollandist" ega kindlasti mitte ka uue ja üliägedat elektriautoga, mille ta just meeletu raha eest oma vana aga veel täitsa toimiva diisli asemele ostis. eelkõige kehtib siis see viimane.
kusjuures on inimesi, ja isegi reaalselt tean mõnda sellist, kes sõidavad ka linnas 30kkm maha :S või noh, vähemalt kuskil nii 75% sellest sõidetakse maha linnas. ja need "lähen kruiisin täna terve õhtu linna peal ringi sest mul pole oma eluga midagi targemat teha" tegelased on enamasti just sellised uute ja uhkete autode omanikud. ning see sõitmine on igas võimalikus mõttes täiesti useless ja pointless
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Reaper
Kreisi kasutaja
![Reaper Reaper](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/ac546f1fff780b1b3d9b1e8e9ba9f6d9.jpg)
liitunud: 29.08.2005
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
25.11.2019 17:09:11
|
|
|
no näed, isegi üle sajandi vana termin juba
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Vondur
Kreisi kasutaja
![Vondur Vondur](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/357461192898b2434c08cd3f91f09709.jpg)
liitunud: 31.01.2006
|
25.11.2019 18:21:37
|
|
|
Tasapisi hakkab ka kõige optimistlikumale homo europicusele kohale jõudma, et Brexit polnudki nii halb idee kui tundub? Põlevkivitööstuse paneme kinni, hakkame punnvõrri mootoriga autosid ostma, internet on reguleeritud, meie tolmuimejad ja kodude valgustus on reguleeritud ja üldse, kogu meie elu on reguleeritud Brüsseli ja Strasbourghi bürokraatide poolt. Me täidame kõik "soovitused" mis euroopast tulevad ja meie peas pesitseb ikka veel illusioon, et Eesti on iseseisev riik.
_________________ Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte... |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ThedEviL
HV Guru
![ThedEviL ThedEviL](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/08ca7b76fd1a9bc1113368ca544f2c38.gif)
liitunud: 13.03.2003
|
25.11.2019 18:27:50
|
|
|
Ma ei saa aru, mis pagana põhjusel maksustatakse maksumaksmise potentsiaali? Kas riik siis ei taha maksuraha enam?
Kui kõik sõidaksid 95g/km(co2) emissiooniga, ehk 4.1L/3.6L küttekuluga, siis jääks ju riigil aktsiis saamata.....
Võrdluseks 100Mm läbimine:
Mina, oma keskmise 14L/100km maksan 100Mm kohta 9458.4€ vedelkütuse aktsiisi + selle käibemaksu (pole arvutatud kütuse enda käibemaksu)
Uue normi vääriline auto maksaks 100Mm kohta ainult 2769.96€ aktsiisi ja selle käibemaksu.
Pigem võiks vastupidi ju olla. Mida säästvam auto, seda suurem maks. Nimetagem seda säästumaksuks. Säästmine on ju popiks saanud, kõik mis on popp, tuleb maksustada.
Ja kallan, palju tallan, aga kliima soemaks pole meil läinud. Ikka on külm
Peab vist coalrolleri peale mõtlema...
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Tanel
HV Guru
![Tanel Tanel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/tanel_avatar_141.png)
liitunud: 01.10.2001
|
25.11.2019 18:47:39
|
|
|
ThedEviL, küll see topeltmaksustamine tuleb. Nagu elektriautode teemas näha, mõned hõõruvad juba käsi.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
H_K
Aeg Maha 2n
![H_K H_K](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/18b6c4f9990f3a72ad271fb0aab84529.jpg)
liitunud: 09.01.2002
|
25.11.2019 18:52:13
|
|
|
Vondur kirjutas: |
Tasapisi hakkab ka kõige optimistlikumale homo europicusele kohale jõudma, et Brexit polnudki nii halb idee kui tundub? Põlevkivitööstuse paneme kinni, hakkame punnvõrri mootoriga autosid ostma, internet on reguleeritud, meie tolmuimejad ja kodude valgustus on reguleeritud ja üldse, kogu meie elu on reguleeritud Brüsseli ja Strasbourghi bürokraatide poolt. Me täidame kõik "soovitused" mis euroopast tulevad ja meie peas pesitseb ikka veel illusioon, et Eesti on iseseisev riik. |
Miks siis britid endiselt nende Euro6 nõuete järgi rallivad ja kohati mandri euroopast isegi karmimalt plaanivad linnades tossutajaid piirata.
Ajalooliselt britid tööstuspioneeridena kivisütt põletades on sudu ja saastega aastakümnetepikkused kogemused. Ma pole väga kursis nende keskkonnasäästu eurodirektiivide saamislooga, puusalt pakuks, et britid võisid olla selles teemas ühed eestvedajad.
Meie autohuvilised oni oma ettekujutuse brittide autokultuurist tuletanud Top Gear-i nimelisest saatest ja sealsest huumorist, mis ülistab ülearu võimsaid fossiilipõletajaid ning saastamisvabadust ja tögab säästutehnoloogiaid. Selle meelelahutuse pealt tulestiste laiendamine kogu Suurbritanniale ja keskkonnapoliitikatele ei tarvitse olla päris adekvaatne.
Paradoksaalselt suur osa Clarksoni huumorist saabki olla võimalik tänu tõsiasjale, et Londonis ja riigis tervikuna ajaga piiranguid koguneb, mis saastamist piirab ja seeläbi võimsama tehnikaga liiklemise teeb tülikaks või kalliks.
Ma millegipärast eioleks väga veendunud, et Brexiti järgne Suurbritannia saadab keskonnasäästu ja saastevähendusmeetmed prügikasti ja asub jõuliselt saastamise vabadust realiseerima. Isegi, kui see mõnel populistlikul poliitikul õnnestuks, tuletavad saastamisega kaasnevad probleemid õige pea meelde, miks saastamist piirama asuti.
Et Eesti iseseisvus on tarviline selleks, et me end ja planeeti teistest enam saastada võimalik oleks... nojah...
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Tanel
HV Guru
![Tanel Tanel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/tanel_avatar_141.png)
liitunud: 01.10.2001
|
25.11.2019 18:54:48
|
|
|
UK vähe suurem riik kah
Ma sõnastaks selle pigem nii, et kui meil majandus tapetud, mis selle kaitsmisest enam kasu on.
See Eesti 0,05% ja sealt 0,0001% ühele või teisele poole ei mõjuta hiiresittagi, pigem mahub see see mõõtmisvea piiresse.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
25.11.2019 18:54:51
|
|
|
Kuidas see majanduse tapab, kui tuleb osta 1.0 TSI hybrid golf nüüd 3.0TDI A6 asemel varsti eestlastel?
_________________ ------ |
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
3 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
25.11.2019 18:56:07
|
|
|
degreal kirjutas: |
Samas pistikhübriidi saastamise hulka on vist võimatu arvutada. Kui iga päev laadida siis ei saasta üldse, kui üldse ei lae siis saastab iga päev. |
200km läbimisel on asi juba nihu jah.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|