proovisin ka ära selle noir benchi 1920x1200 ja ultra rt. 9946 punkti, fps alla 90 ei läinud, enamasti istus kuskil 100+ peal. üsna kaunis pilt peab tunnistama.
youngbloodile tuli rtx reflections patch.
rtx2080, 1440p ja meil leben fps on enamasti 150 ümber, rtx juurde on 80-90 ümber.
peegeldavaid pindu on muidugi rtx reflections peale keerates oluliselt rohkem. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Panin korra Reshade GI peale, läks ka kohe maha. No ei näinud mingitki erinevust... Sama ROTR-s, ROTR on lihtsalt väga ilusaks tuunitud, GI pigem hakkab lõhkuma pilti.
Young Blood Reshade ReflectiveBumpmappinguga(RBM)? Oleks erinevust märgata RTX ja RBM vahel?
486, Nii on jah. Täpselt nii nagu valgus peegeldub saab arvutada ka helilainete liikumist. Uue põlvkonna PS5 konsool väidetavalt omab seda featuuri (RT Audio) ja loodetavasti jõuab see ka arvutitele mingi aeg. Sõltub muidugi mängutootjast.
Ise tunnen, et heli on mängudes pikalt vaeslapse ossa jäetud. Eriti pärast seda, kui Microsoft väljastas Vista ja EAX raudvaraline kiirenduse kasutamine muutus raskemaks + EAX tugi kadus mängudest, kuna kõik liikus tarkvaralise audio peale.
Kohati mäng isegi ei toimi normaalselt, kui kasutad eraldi helikaarti ja heliseaded Windowsis liiga kvaliteetseks keerad. Pean silmas kui on üle 44100Hz määratud Windowsis.
Tehniliselt pole ka mingit takistust teha RT Audio prose tuumade peal. See võib olla hea kompromiss, sest graafikakaarti see ei koorma aga paneb 8, 10, 12 ja 16 tuumalised prosed tööle millegi nimel mängudes. Ma ei tea kas PS5 lahendus kasutab prose või graafika poolt kiibist (tegu on monoliitse kiibiga).
Tomorrow, annab mingit reaalset kasu ka näiteks kui 24kHz või 48kHz signaal võimu antakse, mis nagunii võimu puhul üle 20kHz on lõigatud ja kõlarite/kõrvaklappide puhul 18kHz välja ei suuda anda? kõrv nagunii üle 17-18kHz vastu ei võta.
Antud juhul ei ole vist küsimus "100kHz vs 5kHz" vaid kuidas heli ruumiliselt esitatakse. Ja nagu RTX nõuab ka see korralikku valemite läbitöötlust ehk eraldi raua peal saaks parema tulemuse. Mu Corsairi Void Pro USB helikaardijupil(mis maksab vast ~10€) on võime Dolby Stereo luua. Muu heli on kõik plekine aga kui BFVs BR modes vaenlase heli järgi meeskonnakaaslastest 5s varem jõuad tuvastada, siis on edumaa mäekõrgune. Ja BFV ei ole just mingist aspektist musternäidis. Korralik tarkvara + riistvara oleks teretulnud küll, aga AMD Hawaii kiibi küljes juba oli Audio kiip ja ma ei tea, et seda kusagil kasutatud oleks...
Rohkem häid näiteid ei oskagi tuua, aga helitausta tähtsust näitab juba DOOM(2016), ilma korraliku "käristamiseta tagataustal", poleks see mäng pooltki väärt.
/rant on
Spoiler
Lihtsam on punase markeriga teha fotol täpile ring ümber ja siis seda "suurepärast graafilist ilu" presenteerida 1500€ eest kui midagi reaalselt parendada. Millest ka aru oleks saada ilma, et peaks ainukest effekti pausile panema ja siis punase ringi ja 100 noolega märkima, et näe, siin see erinevus ongi.
see, mida vael ütles. heli ruumilise esitamise arvutused on rt-le väga sarnased ja võiks lihtsalt benefitida vastavast rauast.
et raua toega ruumilisest audiost kasu oleks ja see laiemalt leviks on vaja apit. directsound3d on siis täna vist põhiline pretendent?
edit:
Link _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
eelkõige panin selle ~3:30 slaidi pärast, kus otse hobuse suust kirjas, mida rt cored teevad. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
cool. audio koha pealt, AMD implementeeris juba aastaid tagasi ray castingul töötavat helisüsteemi, AMD TrueAudio nime alt. Thiefi mängus sai seda isegi proovitud.
RT uuel konsoolil ja seega AMD raual kinnitatud. Ikkagi GPU osa peal jooksmas? MS toode, siis vaikselt käis läbi peast mõte et 16thread CPU peal jooksutavad BHV vb CPU peal nagu World Of Tanks. Ja 3D Audio ka tulemas, nagu siin eespool teema tõstatati.
Huvitav oli loomulikult vaadata tüüpi rääkimas "RT pole nvidia teema ainult nagu ME alati rääkinud oleme" Samas üks viimaseid videosi DF poolt oli nvidia RTX shill:P
Igaljuhul seda videot oli huvitav vaadata, uut infot täis.
Gears of War RTGI ja Shadows jooksutamas, esialgu.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.