Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Firmaautode maksustamisest (lisatud küsitlus: Kas oled ettevõtja?") märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas oled ettevõtja?
Jah
53%
 53%  [ 17 ]
Ei
46%
 46%  [ 15 ]
hääli kokku : 32

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 11:38:40 vasta tsitaadiga

Küll sellel ettevõtjal on elu ikka raske. Makse peab maksma icon_smile.gif

Lõppkokkuvõttes on suures pildis ju ettevõtja ise selle olukorra esile kutsunud. Süües kasvab isu ja ahnus ajab upakile. Kui kõik oleks mõistuspärasem, õiglasem ja ausam, siis ei oleks vaja riigil ka sellisel tasemel selliseid olukordi lahendada. Kauboikapitalismi tunnus.

Ei kavatsegi hakata õigustama ühte või teist poolt, aga minu, kui füüsilise isiku jaoks oli see olukord ebaõiglane küll, kus ettevõtja soetas endale sõiduautosid, millega reaalsuses ettevõtlusega sidusus oli kas ähmane või lausa puudus ning tegi seda enam, kui 50% odavamalt. Ei ole aus ja õiglane. Sellele on raske vastu vaielda.

_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rtfm99
HV kasutaja

liitunud: 08.04.2007




sõnum 18.07.2016 12:17:28 vasta tsitaadiga

Rasmus kirjutas:
Küll sellel ettevõtjal on elu ikka raske. Makse peab maksma icon_smile.gif

Lõppkokkuvõttes on suures pildis ju ettevõtja ise selle olukorra esile kutsunud. Süües kasvab isu ja ahnus ajab upakile. Kui kõik oleks mõistuspärasem, õiglasem ja ausam, siis ei oleks vaja riigil ka sellisel tasemel selliseid olukordi lahendada. Kauboikapitalismi tunnus.

Ei kavatsegi hakata õigustama ühte või teist poolt, aga minu, kui füüsilise isiku jaoks oli see olukord ebaõiglane küll, kus ettevõtja soetas endale sõiduautosid, millega reaalsuses ettevõtlusega sidusus oli kas ähmane või lausa puudus ning tegi seda enam, kui 50% odavamalt. Ei ole aus ja õiglane. Sellele on raske vastu vaielda.

millise arvutuskäigu järgi saab firma auto 50% odavamalt kui füüsiline isik?

_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 12:18:09 vasta tsitaadiga

rtfm99 kirjutas:
millise arvutuskäigu järgi saab firma auto 50% odavamalt kui füüsiline isik?


Arvutuskäik pole oluline, Taavi excel ütleb nii... icon_idea.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.07.2016 12:40:43 vasta tsitaadiga

tsitaat:
millise arvutuskäigu järgi saab firma auto 50% odavamalt kui füüsiline isik?


50% on meelevaldne number, tegelikkuses saab ettevõte täna segakasutuses olevas sõiduki soetusmaksumuselt ja jooksvatelt kuludelt 50% osas km tagasi. Kui aga võrrelda nüüd eraisik vs firma suuremas pildis, siis eraisik selleks, et ta saaks endale midagi soetada, suva on tegemist auto või jäätisega, maksab kõigepealt palga pealt ära tulumaksu, sotsmaksu, töötuskindlustuse ja viimaks, kui asja kallale asub veel lisaks ka käibemaksu. Ettevõte, kui ta soetab endale vara, ei maksa brutotulust pmst midagi, käibemaksu küll, aga selle saab kõigi ettevõtlusega seotud kulude pealt tagasi, M1 kategooria sõiduki pealt täna siis tõsiküll 50%.
Nüüd asjast ka, ehk siis autod. Maksuameti probleem on lihtne, nemad tahavad igasugust eratarvet, so eraisikut maksustada, kuis saab, mida oli näha ka eelnevalt pildilt. Firmaauto, mida kasutatakse aga erasõitudeks, tekibtab probleemi, et osa eraisiku tulust voolab seetõttu justkui maksuvabalt kõrvale, seda võidakse ja tihtilugu käsitletaksegi, kui varjatud töötasu osa. Analoogne kamm tekkis selle nö OÜ'tamisega, ehk siis oli võimalus astuda töölepingu asemel ettevõte-ettevõte lepingulisse suhtesse, mis jätab võimaluse jätta maksmata maksud töötasult, esmapilgul vaid sotsmaksu ja töötuskindlustuse osa, kuid tegelikkuses ka suure osa tulumaksu, kui raha ettevõttest mitte välja võtta dividendidena. Riigi probleem siinjuures ongi selles, et ta tahab raha kohe, nüüd ja praegu, sest tema kulud on jooksvad.
Wirxi probleem, on paljuski tema enda tekitatud, ehk selline võimalus, kus ettevõtjale tuleb auto üle 50% odavamalt kätte, tekitab soovi tarbida sama raha eest rohkem ja nii ka tehakse. Eputamise palgaks on aga kadedus. Tuttav, kes aastaid soomes firmat pidanud, rääkis näiteks sealsest kultuurist, kus ettevõtjad reeglina ei eputa uhkete autodega. Sealt tekib kohe ridamisi probleeme. Esiteks tunnevad kliendid, et nad maksavad üle, missiis, et turuhinnad ja blabla, tegemist on psühholoogilse efektiga. On olnud ka juhuseid, kus ka sina ise, kes sa mingit toodet või teenust tarbid ja uhke autoga pidurite krigisedes letti lendad, saad vastava kogemuse osaliseks. Konkreetne juhtum olla olnud selline, et hind lepiti telefoni teel kokku ja kui porssega kohale lennati, muutus number järsku märksa kõrgemaks. Kolmas probleem, et satutakse kergemini maksuameti huviorbiiti ja seda ei taha keegi. Seetõttu hoitaksegi madalat profiili, teenitakse raha, ja sõidetakse Ferraridega, kuid mitte omal maal. Nüüd on see kõik meile jõudnud ja vilju maitseme üsna pea.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kodanik2
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 13:55:30 vasta tsitaadiga

Rasmus kirjutas:
Küll sellel ettevõtjal on elu ikka raske. Makse peab maksma icon_smile.gif

Lõppkokkuvõttes on suures pildis ju ettevõtja ise selle olukorra esile kutsunud. Süües kasvab isu ja ahnus ajab upakile. Kui kõik oleks mõistuspärasem, õiglasem ja ausam, siis ei oleks vaja riigil ka sellisel tasemel selliseid olukordi lahendada. Kauboikapitalismi tunnus.

Ei kavatsegi hakata õigustama ühte või teist poolt, aga minu, kui füüsilise isiku jaoks oli see olukord ebaõiglane küll, kus ettevõtja soetas endale sõiduautosid, millega reaalsuses ettevõtlusega sidusus oli kas ähmane või lausa puudus ning tegi seda enam, kui 50% odavamalt. Ei ole aus ja õiglane. Sellele on raske vastu vaielda.


Kuidas seos ettevõtlusega puudub kui ettevõtja iga päev peab ringi liikuma ja raha teenima, et saaks omale leiva lauale ning töötajatele palga makstud? Kui tundub olukord hirmus ebaõiglane, siis hakka ettevõtjaks ja ise endale tööandjaks. Teeni nii palju raha kui iganes soovi on, maksa makse ning ettevõtlusega seotud asjad saad kuludesse kanda - kas või 100% kui need sõidud on kõik raha teenimiseks vajalikud.


viimati muutis kodanik2 18.07.2016 13:56:02, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.07.2016 13:55:39 vasta tsitaadiga

Eks umbes nii ole jah. Tegelikult saab riik vähem raha, mõeldaks üldiselt rohkem väljaspool tarbimisele ja skeemid lähevad edevamaks kellel võimalusi rohkem. Ehk küll välistab selle üksiktegelasest naabrimehe OÜ tegevuse, aga suuremad lasevad ikka oma rada.
Pigem tegelgu igasugu pankrotimeistritega ja kui see töö tehtud räägime eetikast.


viimati muutis Magic 18.07.2016 13:57:05, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Porno Parm
mugavuspagulane
Porno Parm

liitunud: 30.11.2003




sõnum 18.07.2016 13:56:16 vasta tsitaadiga

no mis seal muud teha kui keskööl vaatad aknast välja ja näed wannabe Norriseid askeldamas auto ümber pudelid käes icon_lol.gif
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 6 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 18.07.2016 14:11:32 vasta tsitaadiga

Kodanik2
Kui ettevõtja peab normaalseks, et peab seda mõne porschega tegema?
Minu poolest sõidku keskklassi autodega palju tahavad, aga kui ettevõtluse eesmärgiks on teatava margi autode odavam ost ja ülalpidamine, siis hakkab siiski kriipima.
Samas sellest, mida ettevõtja ostab "eraisikuna", on mul täiesti ükskõik.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kodanik2
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 14:18:57 vasta tsitaadiga

madoc kirjutas:
Kodanik2
Kui ettevõtja peab normaalseks, et peab seda mõne porschega tegema?
Minu poolest sõidku keskklassi autodega palju tahavad, aga kui ettevõtluse eesmärgiks on teatava margi autode odavam ost ja ülalpidamine, siis hakkab siiski kriipima.
Samas sellest, mida ettevõtja ostab "eraisikuna", on mul täiesti ükskõik.


Ei, sellest ma pole rääkinud, et seda peaks Porchega tegema, piisab Skodast. See kuidas KW põhise või luksumaksu kaudu regulatsioon tuleks teha, on teine küsimus.
Kuid hetkel hakatakse kõige rohkem pitsitama just neid kes reaalselt ka autot kasutavad ettevõtluseks.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wirx
HV Guru
wirx

liitunud: 03.08.2002




sõnum 18.07.2016 15:10:55 vasta tsitaadiga

Sealt samast tabelist kõige-kõige odavam auto Dacia. Kui firmal on tehtud töötajatega leping, et võivad töö autot ka teinekord erasõitudeks kasutada, siis nende muutmine oleks päris keeruline, kes see ikka tahab hüvest ilma jääda. Samas 5 aasta jooksul tuleb Dacia pealt maksta 7800€, aga firma on suur ja kasutusel on nt 50 Daciat, see teeb kokku 390'000€, porschedega sõidavad väga vähesed ning riik ei võida suurt miskit raha, kui selle seaduse läbi laseb. See seadus on mõeldud ikka raha pumpamiseks analoogsetest firmadest, kus on 10+ töötajat, väikefirma on painduv ja suudab vajaduse korral(kasvõi autot maha müües) maksust mööda hiilida.
_________________
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.07.2016 15:16:31 vasta tsitaadiga

Nonäed, isegi siit foorumist joonistub välja üleüldine mõttemall, prolel ja riigiametnikul ei ole suurt vahet, nad ei ole kunagi ettevõtlusega kokku puutunud, ega tea, mis tähendab olla ettevõtja, seega mängib siinkohal suurt rolli ikka kadedus, näiline võrdsustamine, üritus rohkem makse kätte saada ja teha nägu, et kõik on ikkagi puhtalt ettevõtja hüvanguks, elu läheb lihtsamaks ja odavamaks. Tegelikkuses paistavad aga kõige selle tagant välja eelpoolmainitud põhjuste traagelniidid. Kes siis võidab ? peamiselt ikka riik ise, sest ta on avalikult tunnistanud oma suutmatust sõidupäevikuid kontrollida, mis tähendab, et täna on siiski suur võimalus vasakule panna. Paraku ei loe ma täna mitte kusagilt välja, mida tehakse mikroettevõtetega, kus era ja töösõitude vahekord on kõige segasem, aruandlus seetõttu ka kõige koormavam, ning kasutatakse erasõidukeid, mis ei ole firma bilansis. Täna tuleb selliste sõitude jaoks pidada päevikut, varemalt oli kasutusel autokompensatsioon, mis muidugi tasapisi ajale jalgu jäi (rahalises mõttes) ja lõpuks kaotati sootuks.
Minuarust on selle tulevase maksustamise seotus masina võimsuse ja vanusega totaalne jama, liiati natukene lühinägelik, el autod alles hakkavad kanda kinnitama, Model S'i võimsus on 60kW, toyota Yarisel 68, eat this. Kokkuvõttes oleks ainukene õige parameeter maksustamisel siiski masina hind, tema bilansiline väärtus, see on otseses sõltuvuses rahast, mis "riigil maksudena saamata jääb, sest erasõite tehakse ettevõtte autoga".

tsitaat:
Kui firmal on tehtud töötajatega leping, et võivad töö autot ka teinekord erasõitudeks kasutada, siis nende muutmine oleks päris keeruline, kes see ikka tahab hüvest ilma jääda.


See on antud juhul tööandja teadlik risk, ning sellist lepingut naljalt ilma lisaklausliteta ei tehta, veel enam, pistes sellise asja töölepingusse, kinnitad sa puht mustvalgel, et auto on palgalisa. N1 kategooria puhul antakse vahel sellised load ja antud masinaklass ei ole ka maksuameti silmis teemaks. M1 puhul aga, kes sõlmib sellise töölepingu lisa, ilma erisoodustusmaksu kinnipidamiseta, riskib teadlikult sellega, et seadus võib muutuda ja töölepingusse lisatud klausel kajastub seetõttu lisakuluna, või lahkub töötaja.


viimati muutis Markos 18.07.2016 15:35:01, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 18.07.2016 15:35:10 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Nonäed, isegi siit foorumist joonistub välja üleüldine mõttemall, prolel ja riigiametnikul ei ole suurt vahet, nad ei ole kunagi ettevõtlusega kokku puutunud, ega tea, mis tähendab olla ettevõtja, seega mängib siinkohal suurt rolli ikka kadedus, näiline võrdsustamine, üritus rohkem makse kätte saada ja teha nägu, et kõik on ikkagi puhtalt ettevõtja hüvanguks, elu läheb lihtsamaks ja odavamaks.

Ei?

Keegi uuele regulatsioonile takka ei kiida (vähemalt siin). Pigem öeldakse, et praegusest on paremat regulatsiooni vaja. Vaest ettevõtjat keegi otseselt kiusata ei soovi. Mul isiklikult pole ka midagi selle vastu, et töötaja oma tööautoga koju veereb.
Samas on tänavapilt siiski üsna viltu (ei näe väga 518d ringi liikumas). Kuna eraisikutele "jokk"tamiseks seadus võimalusi ei anna, siis tulebki muutused ette võtta.


viimati muutis madoc 18.07.2016 15:38:15, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.07.2016 15:36:46 vasta tsitaadiga

No millegipärast loen ma postitusi, kus porssega töösõitude tegemine ei ole hea, skodaga küll, vaheta vormi palju tahad, sisu jääb samaks.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 18.07.2016 15:40:14 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
No millegipärast loen ma postitusi, kus porssega töösõitude tegemine ei ole hea, skodaga küll, vaheta vormi palju tahad, sisu jääb samaks.

Aga miks sinu arust peab porssega seda tegema? (soodustatud korras)
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rtfm99
HV kasutaja

liitunud: 08.04.2007




sõnum 18.07.2016 15:43:44 vasta tsitaadiga

ilmselgelt on kulutused porgele suuremad kui skodale.
_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 15:49:59 vasta tsitaadiga

madoc kirjutas:
Markos kirjutas:
No millegipärast loen ma postitusi, kus porssega töösõitude tegemine ei ole hea, skodaga küll, vaheta vormi palju tahad, sisu jääb samaks.

Aga miks sinu arust peab porssega seda tegema? (soodustatud korras)
Aga mis seal vahet on kas on Porge või Skoda? Miks ühega on ok aga teisega mitte?
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.07.2016 15:52:42 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Aga miks sinu arust peab porssega seda tegema? (soodustatud korras)


Ei peagi, võib aga ei pea, samas see postitus kinnitas jälle seda seda ... noh, krdi ketserid lasevad siin porssedega ringi, mina ei saa skoodatki makstud. Ma võin ka omale kartulimedal rinda lüüa, minu auto on rohkem maksma läinud, kui wirxi porsse icon_smile.gif absoluutnumbrites.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 18.07.2016 15:53:20 vasta tsitaadiga

miks peaks ettevõte rohkem kulutama?
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 18.07.2016 15:54:28 vasta tsitaadiga

Riigi seisukohalt on kasulik tootlus/eur. Škoda teenib eesmärki (tulu). Ma ei näe, et Porsche seda tehes lisanduks mingeid reaalseid eeliseid 99% juhtudel. Seega on tootlus mõlema autoga sama, aga kulu (eur) palju suurem. On ikkagi vahe.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 15:55:35 vasta tsitaadiga

Aga miks siis Skoda? Ladaga oleks ju veel parem tootlus.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 18.07.2016 15:56:23 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Aga miks siis Skoda? Ladaga oleks ju veel parem tootlus.


lada läheb katki, tootmisprotsessi tekib katkestus
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 18.07.2016 15:58:32 vasta tsitaadiga

Max Powers kirjutas:
Renka kirjutas:
Aga miks siis Skoda? Ladaga oleks ju veel parem tootlus.


lada läheb katki, tootmisprotsessi tekib katkestus

Ladaga võib kallis töötaja/juht surma saada... icon_rolleyes.gif

Õnneks ükski seadus ei hakka sundima Škodasid ostma.


viimati muutis madoc 18.07.2016 15:59:11, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.07.2016 15:58:50 vasta tsitaadiga

Oma raha, ise teenitud, kirevasepäralt, mis see krt teiste asi on. Aga no joonistuvad need tagamaad kenasti välja, siin pole midagi öelda enam ja edasine diskussioon sellel teemal on siiralt mõttetu. Kurb on see, et järjekordselt käkitakse midagi kokku, ja need, kellel tõesti võiks kergemaks minna, ei muutu midagi või tekib mingi uus kulu kusagilt. Parim, mis olla sai, oli erisoodustusmaks enne selle viimast tõstmist, kõik sõitsid, maksid ja keegi ei mölisenud. Peale maksutõusu sõideti edasi, aga maksu enam niipalju ei laekunud, sest leiti muud moodused. Riigi exceli loogika ei tööta 8'l korral 10'st puhtalt seetõttu, et unustatakse ära faktorid, mida tabel arvutada ei suuda. Maksud peavad olema mõistlikud, siis neid makstakse ja maksukäive on korralik. Paraku on igasugune maksutõus bürokraatlikule valitsusele sisse kirjutatud, eksponendina.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
riaak
HV Guru
riaak

liitunud: 22.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 16:00:30 vasta tsitaadiga

Markos, kas sinu arust on ok, kui ostan ettevõttele auto ning teen sellega ainult erasõite kuna see ikkagi minu raha ja mis see raisk teiste asi on?
_________________
¯\_(ツ)_/¯
Kommentaarid: 118 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.07.2016 16:04:49 vasta tsitaadiga

Ma ei ole seda kunagi väitnud, samas enamasti see nii ei ole. Niipalju, kui mina ettevõtjaid tean (usu, neid on palju), siis on töösõidud enamikul pooleks erasõitudega. Tegelikult jõuame selle kommunistliku teemaarendusega lõpuks sinnamaale välja, et ettetvõtja peaks ka sotsmaksu maksma.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Firmaautode maksustamisest (lisatud küsitlus: Kas oled ettevõtja?") mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.