486, Bloodborne on koos patchiga 29,89gb suurune. PS4 minimaalne ketta/pooljuhtketta suurus on 160gb. Seega ise saad valida kui suurt kasutad, aga isiklikult alla 250gb ei mõtleks - jube kiirelt täitub .
Olen ka nüüd mõned õhtud mänginud ja peaks ütlema, et meeldib rohkem kui Demon's Souls/Dark Souls _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Mäng nüüdseks läbi ja mõtlesin anda väikese ülevaate. Panen spoilerisse, kes julge, see loeb.
Spoiler
Meeldib:
*Leveli disain on meeletult hea ja läbimõeldud!
*Helidisain on samuti kiiduväärt. Tekitab kõleda tunde kustahes liikudes.
*HUB/keskus on jälle olemas! See oli üks element, millest ma Dark Souls 1-2 puudust tundsin.
*NPC-d on kõik omanäolised ja huvitava dialoogiga (ning tihtipeale omapärase otstarbega).
*Relvade ja riietuse disainiga on kõvasti vaeva nähtus, kõigel on oma n-ö jume olemas.
*Bossid põhinevad kõik ausal võitlusel. Ükski ei ole selline pooleldi ülelaskmine nagu oli Dragon God või Bed of Chaos. Samuti ei ole liigselt palju humanoidseid bosse nagu Dark Souls 2 puhul.
*Gemid-rune'd annavad enese ja relvade uuendamisele uue maigu.
*Kogu mängu müstilisus. Mitte midagi ei dikteerita sulle ette. Näiteks 10 insight'ga tekkiv lisa vendor Hunter's Dreamis või Tonsil Stone'ga Yahar'ghul-i pääsemine. Või, et kaanon-lõpp on varjatud?
Neutraalne:
*Relvade vähesus. Jah kõigil relvadel on 2 kuju ja eelnevates Soulsi mängudes on olnud palju kasutuid relvi, aga veidi rohkem variatsiooni ei teeks halba.
*1 upgrade path relvadel. Jep gemid muudavad su relva atribuute, aga näiteks tuli ja välk võinuks olla ka eraldi upgrade pathid.
*Inventari ja seljas kantava varustuse raskuse puudumine. Mõnes mõttes loogiline, et quick-steppida peab saama, sest muidu sinuga kööga, aga tundub, et mäng tehti sellega lihtsamaks.
Ei meeldi:
*Mäng on lühike. Tõsiselt, ma otsisin kõik nurgatagused läbi ja esimene läbimängimine võttis 38h aega (Dark Souls 2 oli ca 50h, Dark Souls 1 ca 60h ja Demon's Souls ca 75h). Tõsi mul on nüüdseks kogemus olemas. Sõber teeb samaaegselt läbi, tal eelnev kokkupuude Soulsi mängude puudub ja tal on praegu juba 38h ning umbes 6 bossi tapetud. See ei ole muidugi pettumus, sest 38h on tänapäeva mängude puhul väga pikk aeg. Lihtsalt eelnevates Soulsi mängudes on rohkem bosse olnud.
*Patchidega läheb jube kaua aega. Siiani on Ebrietas'e lifti bug sees ning frame pacing probleem samuti.
*Laadimisajad on pikad. SSD veidi leevendab seda ja tulev patch pidi samuti asja parandama. Mul on aga mäng ju läbi nüüdseks... .
486, mis ekstra laadimistest sa räägid? _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
pole enam tulukest, sama hea süsteem nagu demon's souls'is, et ainult puhke alal võid omale levelit ja stuffi juurde keerata
Endale see "puhke ala" meeldib, saab rahus sinna minna ja ei pea muretsema, et keegi sind invade'ib vms juhtub. Kasutan "pausi" funksiooni asemel kui vaja korraks eemale minna. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Online featuure unustasin mainida. Mind on invadetud kokku täpselt 1x . See oli ka
Spoiler
Nightmare frontieril, kuna seal on herald, kes otsib sulle kogu aeg vastast
.
Co-op'i sisuliselt ei proovinudki, kuna tahtsin kõiki bosse esmalt solo kogeda. Nüüd NG+ käsil ja ehk nüüd.
Chalice dungeone ka ei maininud, kuna ei arva neist suurt miskit. Alguses on huvitav, aga siis hakkab üksluiseks minema. Raskus on ka seinast-seina, dungeoni vastased võivad ülilihtsad olla ja siis boss 1-shotib sind tuimalt. Teinekord on vastupidi. Eriti imelik on muidugi see, et chalice dungeonid ei skaleeru NG+'ga. Seega nt NG++ ajal neid teha on ilmselt mõttetu.
Laadimisaja osas - Hunter's Dreami transportides on laadimisaeg oluliselt lühem kui kuskile mujale - ca 11 sekundit (kui mujale 40 sekundit). Sealt muidugi uude sihtkohta transportides on ikka pikk aeg.
Ise ootasin ka Chalice dungeon'idest rohkem, kasulikku nänni võiks rohkem saada _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Mind on vist 3x kokku invade'itud. Coop'i kasutan stabiilselt. Olen nii teistele abiks kui vahest kutsun kedagi enda maailma appi. Enamus ajast vist on coop'i peale läinud. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
warsteine, mul mäng alles kuskil poole peal
Mis varustust kasutasid/lemmikud olid?
Endal momendil Ludwig's Holy Blade + Repeating Pistol ja Hunter Axe + Cannon; seljas Bone Ash Set.
Sain just Tonitrus'e - tundub huvitav, kuid pole jõudnud veel sellesse süveneda. _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
beastbeats, Ludwig's Holy Blade'st, vähemalt minu arvates, paremat relva ei ole. Mulle väga hästi sobib selle move-set ja tugev R2. Kasutan seda ka NG+ nüüd. Hunter's Axe on muidugi ka üpris hea oma "pühkiva" löögi tõttu ja sobib hästi rahva taltsutamiseks . Tonitrus on väga efektiivne relv paljude bosside vastu, endal on ta +9 peale arendatud.
Ise kasutan peamiselt Ludwig's Holy Blade +10 koos tavalise püstoliga +10 või cannon +10. Cannon on muidu väga priima relv, aga kuna ta 10 lasku korraga ära kasutab, siis kasutan vaid mõne bossi peal. Näiteks
Spoiler
Amygdala
vastu on see ülimalt efektiivne. Muidu tulirelvana kasutan tavalist püstolit ja ainult parry-miseks - hea-säästlik.
Sain uue huvitava relva, mida kindlasti testida tahan. Selleks on Burial Blade. Kuidas seda saada on suur spoiler (üks lõpubossidest), aga relv tundub oma löögiraadiuse osas ületavat ka Hunter's Axe'i.
Riietuse osas kannan seda, mis parajasti rohkem keskkonnaga kokku läheb (Nightmare frontieril frenzy res varustust jne). Kui puhast def atribuuti vaja, siis Cainhurst set. Bone ash on ka muideks päris hea paraku ma tegin seda chalice dungeonit üsna hilja .
MÄRKUS: Neile kes veel ei tea, siis mängu lõpp ei nulli Chalice Dungeonite progressi ära, NG+ jätkad sealt, kus pooleli jäid. Raskus ka ei tõuse.
MÄRKUS2: Neil, kel mäng läbi, võidad seda lugeda:http://www.kotaku.co.uk/2015/04/09/whats-really-going-on-in-bloodborne . Sisuliselt kogu suurem pilt kokkupanduna. Väga mindblowing süžee
486, no Eurogamer küll kirjutab, et laadimisaegu parandati 5-15 sekundi JAGU. See tähendab originaalajast 5-15 sekundit maha. Kui varem oli 40, siis nüüd on 25. See 5 sekundit on tõenäoliselt ükskõik millise laterna juurest -> Hunter's Dreami liikudes.
See video ka tõestab: load time . Esimene laadimine ca 17 sekki, teine ca 9 sekki (Hunter's Dreami), kolmas 30. Koju jõudes peaks proovima palju SSD-st kasu on nüüd.
see on küll hea, et enam ei pea seda totakat kirja vaatama vaid saab hinte lugeda. huvitava kas algselt ei jõutud asja valmis, eelnevates osades olid kogu aeg hindid ees kui laadis midagist _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
angel, küllap see oli jah prioriteetide nimekirjas viimaste seas. Nüüd post-launch poleerimine.
Detailid:
Reduced loading times (approx. 5-15 seconds; may vary by circumstance)
Fixed bug that left certain lifts and elevators inoperable
Fixed bug that resulted in bosses becoming immobilised
Fixed bug that left players unable to advance NPC events during multiplayer
When the PS4 is put into Rest Mode during online play, the game will now return to the main title screen upon resuming play. This will resolve matchmaking issues related to Suspend/Resume
See tähendab, et Ebrietas'e lift parandati ka ära . Nüüd oleks vaja veel, et nad CA eemaldaksid.
EDIT: Eurogamer testib uue patchiga tulevaid laadimisaegu sauce . Tundub, et isegi hübriidketas tasub end ära.
EDIT 2: Mul on nüüd NG+ lõpu eel, aga tegelen hoogsalt hoopis Chalice Dungeonitega. Jään oma arvamuse juurde, et tegu oleks natuke nagu järelmõttega või sisu filleriga, aga bossid on ägedad. Mõned lausa palju raskemad kui vanilla mängu omad. Hetkel tegemata veel Great Isz chalice ja Great Pthumeru Ihyll chalice.
Mu oled telku peal näeb ikka väga ilus välja ja mulle meeldib see tule värk. Palju parem kui ds2. Kui pimedamaks läheb lihtsalt vahetad sek relva.
Sai korra ka Ips molul proovitud ja tolle pilt ikka märkimis väärselt viletsam. Pealegi led valgustuse t6ttu pole pimedad kohad üldsegi pimedad, väga nõme _________________ zero
Mu oled telku peal näeb ikka väga ilus välja ja mulle meeldib see tule värk. Palju parem kui ds2. Kui pimedamaks läheb lihtsalt vahetad sek relva.
Sai korra ka Ips molul proovitud ja tolle pilt ikka märkimis väärselt viletsam. Pealegi led valgustuse t6ttu pole pimedad kohad üldsegi pimedad, väga nõme
Ei saagi nagu täpselt aru, et kas tulid oma OLED telekaga eputama, või mis see point olema pidi?
ZacXz, veidi proovisin invadeda. Surmad - tapmised üsna 50:50, ma pole väga hea PvP-ja paraku . Jään parem vana hea pve peale. Muidu vastase leidsin iga kord üsna kiiresti, isegi oma level range-s. PS: CO-OP level range suurendati -+20 peale, seega vb invade level ka?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.