Mulle on sellised jookse-hüppa-nuputa stiilis puldiga mängitavad mängud alati meeldinud ... seega ootan huviga.
Erilist sügavat füüsika loogikat ma sellistelt mängudelt nagu Tomb Raider ja Prince of Persia nüüd ka ei oota, lihtsalt selline mõnus ajaviide.
Loodetavasti jääb mäng ikka oma liistude juurde ja ei liigu ära rohkem shooteri poole kui juba on.
XATM092 arvab, et ta on seletanud selle pildi kompositsioonivead. Ma siis seletan lahti neid asju/vigu mis tunduvad ilmselged, aga ta siiski ei näe.
- Tood argumendina, et tol hetkel oli ta laev Jaapani läheduses. Kuidas on jääkirves kasulik nii kaugel poolaar-aladest ja mäestikest. Retooriline küsimus. Tõenäoliselt lihtsalt pandud sinna kuna see oleks "lahe" relv. Isegi vibu tundub tänapäevases stsenaariumis natuke absurdne - Laral alati ju püstolid olnud.
Kui Sa, olles teel polaar-aladele oma polaar-varustusega, elaksid üle laevahuku ning üks vähestest asjadest mis alles jääb on see jääkirves siis Sa jätaksid selle lihtsalt randa vedelema kuna Sinu kinnises mõttemailmas on asjal vaid üks otstarve?
Sellel noorel Laral veel neid püstoleid ei ole.
tsitaat:
Origin story. "This new Tomb Raider concept reboots the franchise by exploring the origins of Lara Croft's transformation into a hardened adventurer as you unravel the story behind the island's mysterious past."
asdasd kirjutas:
- Argument, et ta on sõlmesidumise algstaadiumis ei tundu pildi puhul ka väga vettpidav (kuigi hea argument). Miks? Sest ta tõmbab paela hammastega enda poole ja on selle endal ümber näpu keerutanud - teeb kogu protsessi ainult kohmakamaks. Kuigi seleteatav näiteks sellega, et ta on väga noor ja veel amatöör seikleja (seletaks ka noa puudumise).
Kust Sa tead, et Ta seda just kindlasti tõmbab antud pildil? Äkki üritab seda hammastega pingul hoida samal ajal seda lühemaks rebides?
Kui Sa ehk tähele pole pannud siis tegemist ongi noore ja veel amatöör seiklejaga.
Noaga ei vedanud, uppus koos laevaga.
asdasd kirjutas:
- Arter katki - Siis ta oleks pikali ja voolaks verest tühjaks. Mingi kerge riidetükk hoiaks teda elus ainult mingis telekamängus.
Ütle seda sõjaveteranidele kes on lahingu käigus oma jäsemetest ilma jäänud kuid siiani siiski elus on.
Ega seda pilti ei maksa tõesti nii tõsiselt võtta Ma saan aru, et üritad seletada neid loogikavigu, kuid läheb kuidagi ainult hullemaks.
Niisiis ta hakkas minema polaar-aladele Jaapani juurest. Suht nüri ettevõtmine juba eos. Lennaku norrasse, seal neid ekspeditsiooni laevu küllaga.
Laeval pidi olema mingi varustuse ruum, kust siis leidusid vähemalt need kaks asja: vibu ja jääkirves. Samas ruumis oli kindlasti mitu nuga ja püstolit, aga neid pole vaja ju.
Sõjaveteranid tõenäoliselt pääsesid ikka kaas-sõdurite abiga.
Mu point oli lihtsalt, et see pilt pole väga loogiline - samas kui paljud arvutimängu süzeed on? Lihtsalt tundub sürr plot tulevat. (Näiteks hakkad mingeid antiik-tulnukaid hakkima jääkirvega vms.)
See pilt on tõesti kõigest concept art millega üritatakse edasi anda mängu temaatikat.
Seleta lahti miks Jaapan ei kõlba? Äkki oli Laral seal mõni sõber kelle abiga sai see reis korraldatud?
Miks Sa arvad, et see kirves kuskilt varustuse ruumist leiti? Miks Sa arad, et sellises õnnetuses kogu varustus alles peaks jääma mis kaasas oli?
Püstolid...
tsitaat:
the origins of Lara Croft's [b]transformation into a hardened adventurer[b]
Mida kaas-sõdurid haavatute haavadega tegid?
Sürr oleks asi siis kui algaja Lara oleks ennetanud, et Ta esimestel seiklustel läheb vaja tervet arsenali relvu mis Tal eelnevates mängudes pidevalt on olnud.
Ja maagiliselt oleks kogu relvaladu laevahukus terveks jäänud..
Algaja seikleja on sattunud laevahukku mingile kahtlasele saarele ning üritab kõikvõimalike käepäraste vahenditega ellu jääda. Keegi pole veel ametlikult lahti seletanud miks Tal just selline varustus on aga juba keegi vingub, et plot on loogikavigu täis.
Mingi Robina Crusoe üksinda saarel.
See eit muudab ka iga mänguga oma välimust. Vastavalt, mis hetkel ilus on. Ime, et ta veel blondiks ei tehtud. _________________ zero
486, Tomb Raider ongi ju üsna lineaarne olnud. Ja tegu ei ole halva asjaga.
Millisest TRist sa räägid? 1-5 olid kõik otsi ennast ogaraks. Alates Legendist muutus lineaarseks jamaks! AoD oli midagi vahepealset. _________________ zero
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.