Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Samsung Eesti tootefoorum märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 54, 55, 56  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.11.2010 15:00:57 vasta tsitaadiga

Kas peale Mobitec-i Eestis keegi veel Samsungi mobiiltelefonide ametlikku garantiiremonti teostab?
_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.11.2010 15:09:55 vasta tsitaadiga

Tere

Ostsin Poolast Samsungi kodukino ja sooviks teada, et kas garantii kehtib üle euroopa?
Et kui näiteks midagi katki läheb, saab selle Eestis garantiisse viia, mitte ei pea poola tagasi tassima poodi, kust ma selle ostsin.

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.11.2010 15:58:54 vasta tsitaadiga

SamsungEE kirjutas:
arm2004 kirjutas:
mu küsimus on INNOV8 ehk GT-i8510 kohta - kas on lootust selle softi ka koduste vahenditega uuendada? korra olen seda ka klienditeenindusest küsinud, aga seal vastas mulle ilmselt keegi venelane, kes arvatavasti ei saanud küsimusest aru. igatahes kõigepealt soovitas PC Studio'st update'da (mis loomulikult oli juba enne proovitud ja ei tööta raip - kõigepealt "refreshib connection"it ja siis väidab, et pole uuendusi, kuigi olen enam kui kindel, et peale 07.10.2008 ON uuendusi) ja siis kästi raha eest ServiceNET'i või kelleiganes kätte saata icon_confused.gif
Tavaliselt on probleemiks tõesti see, et PC Studio ei ole updatetud. Siin välismaise foorumi link mis võib abiks olla - http://www.gersbo.dk/2008/12/samsung-has-released-official-firmware-update-for-the-i8510-innov8.html

PCStudio on värskeim, ver 7.2.24.9. ja tundub, et igasugune teiepoolne tugi sellele mudelile on läbi - kodulehelt pole ammu juba PCStudiot saada ja olemasolev PCS ei saa enam update-serveriga ühendustki. garantiiperioodi lõpuni võiks tugi ikka olemas olla icon_rolleyes.gif (mul seda veel umbes poole aasta jagu)

välimaistel saitidel olen kolanud nii mis tapab ja vajadusel saaksin ka muude vahenditega, kui PCS, selle uuenduse tehtud, aga ei tahaks nagu telefoni "telliseks" lasta icon_rolleyes.gif

mure ongi selles, et tugi oli puudulik from day one, ning seda ei suvatsetudki parandada. ning vaadates mis toimub Galaxy S'i ja Froyo updatega (pidevat edasi lükkamist pean silmas; enne tuleb juba Gingerbread välja, kui selle uuendusega maha saadakse), siis tekib tunne, et järgmine telefon saab mul non-Samsung olema, kuna seda vana toe-probleemi pole siiani lahendatud...
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 19.11.2010 09:13:32 vasta tsitaadiga

SamsungEE, kõvaketta garantiiküsimus:
hd321kj s/n somqjdwpb50987 320gb, 7200rpm 16m.. väidetavalt saadud ORDI komplekteeritud arvutist. veebi alusel garantiiline aga siia alale väidetavalt mitte müüdud..

ketas on tuksis, mismoodi selle väljavahetamisega oleks ?

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
naaskel
jooda

liitunud: 26.11.2001




sõnum 19.11.2010 12:51:48 vasta tsitaadiga

Kus teie sülearvuteid (R700) hooldada saab ning millised on orienteeruvad hinnad? Vaja oleks korralik puhastus teha icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 117 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 103
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MartinV
HV vaatleja

liitunud: 10.06.2009




sõnum 21.11.2010 00:01:40 vasta tsitaadiga

Mitmene processor on Samsung S5620 montel ? Ei leia netist icon_razz.gif
Tänks beer_yum.gif
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 12:20:25 vasta tsitaadiga

PCman kirjutas:
Teeks siis otsa lahti - oman sellist monitori nagu Samsung T220. Teatavasti pole sellel küljes auke, et saaks seinale kinnitada.

Samsung.ee lehe kaudu sai infot ka küsitud aga seniajani vaikus.

On Samsungil mingeid spets kinnitusi olemas või peab ise midagi külge aretama?
Üks variant on tellida Samsung'i wall-mount kit nimega 'TWMB-1900'
http://www.amazon.com/Samsung-WMB1900T-Mount-Bracket-19-22/dp/B001CD50LI/ref=pd_bbs_7?ie=UTF8&s=electronics&qid=1237469829&sr=8-7 Eestis selle toote saadavust kahjuks ei ole.

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 13:11:33 vasta tsitaadiga

Priidik199 kirjutas:
Popkala kirjutas:
Sai ostetud telefon Samsung GT-S5230Wifi, alguse wifi ei töötanud, siis sain kuidagi tööle ja nüüd jälle lampi lõpetas töötamise,
Et mis teema sellega nagu on ja kuidas tööle saab wifi ?


Mul on sama küsimus. Päris mitu sellist inimest pöördunud minu poole sama probleemiga. Ei oska neid kuidagi aidata.
Fakt on see, et nende telefonidega on probleemid ning kuna on oodata lahendust?
Soovitame pöörduda hooldusesse, lastakse uus tarkvara peale ning saab korralikult tööle. Gonsiori 33, Tallinn on nt moblade hoolduskeskus aga võib viia ka ostukohta.
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 15:02:09 vasta tsitaadiga

MummikAl kirjutas:
mis vahe nendel telekatel on peale välimuse, kaalu ja hinna?

UE32C6530UWXBT
UE32C6510UWXBT
UE32C6500UWXBT
UE32C6000RWXBT


link
Sisulist vahet pole kuna nad on kõik 6-seeria omad. Erinevus on ainult disainis ning UE32C6000RWXBT tarkvara on pisut erinev teistest loetletud TV-dest.
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 15:03:52 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
timok kirjutas:
Tere!
Kas Samsung Galaxy 5 e. i5500 saab endale ka Androidi uuenduse 2.1-lt 2.2-le?

Tänud ette !

... täpselt sama küsimus I5800 kohta, väidetavalt peaks see telefon saama millalgi 2.2 uuenduse, kuid kas selle kohta on ka mingit konkreetsemat infot ?
I5500 ehk Galaxy 580 tarkvara saab ametlikult 2.2 Froyo uuenduse jaanuaris. Android on küll v 2.2 versiooni välja lasknud kuid Samsung lisab eesti keele ning modifitseerib mudelitele vastavaks. GalaxyS uuendus on saadaval juba detsembri algusest.
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 15:17:29 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
SamsungEE kirjutas:
arm2004 kirjutas:
mu küsimus on INNOV8 ehk GT-i8510 kohta - kas on lootust selle softi ka koduste vahenditega uuendada? korra olen seda ka klienditeenindusest küsinud, aga seal vastas mulle ilmselt keegi venelane, kes arvatavasti ei saanud küsimusest aru. igatahes kõigepealt soovitas PC Studio'st update'da (mis loomulikult oli juba enne proovitud ja ei tööta raip - kõigepealt "refreshib connection"it ja siis väidab, et pole uuendusi, kuigi olen enam kui kindel, et peale 07.10.2008 ON uuendusi) ja siis kästi raha eest ServiceNET'i või kelleiganes kätte saata icon_confused.gif
Tavaliselt on probleemiks tõesti see, et PC Studio ei ole updatetud. Siin välismaise foorumi link mis võib abiks olla - http://www.gersbo.dk/2008/12/samsung-has-released-official-firmware-update-for-the-i8510-innov8.html

PCStudio on värskeim, ver 7.2.24.9. ja tundub, et igasugune teiepoolne tugi sellele mudelile on läbi - kodulehelt pole ammu juba PCStudiot saada ja olemasolev PCS ei saa enam update-serveriga ühendustki. garantiiperioodi lõpuni võiks tugi ikka olemas olla icon_rolleyes.gif (mul seda veel umbes poole aasta jagu)

välimaistel saitidel olen kolanud nii mis tapab ja vajadusel saaksin ka muude vahenditega, kui PCS, selle uuenduse tehtud, aga ei tahaks nagu telefoni "telliseks" lasta icon_rolleyes.gif

mure ongi selles, et tugi oli puudulik from day one, ning seda ei suvatsetudki parandada. ning vaadates mis toimub Galaxy S'i ja Froyo updatega (pidevat edasi lükkamist pean silmas; enne tuleb juba Gingerbread välja, kui selle uuendusega maha saadakse), siis tekib tunne, et järgmine telefon saab mul non-Samsung olema, kuna seda vana toe-probleemi pole siiani lahendatud...
Alati saab abi Hoolduskeskusest (http://mobitec.ee/). Kui on aga kindel soov ise kodus updateda, siis on võimalik ka vanema versiooniga proovida. Üks valik siin : http://samsungi8510.com/i8510-innov8-firmware/
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 15:28:49 vasta tsitaadiga

SKG kirjutas:
Kas peale Mobitec-i Eestis keegi veel Samsungi mobiiltelefonide ametlikku garantiiremonti teostab?
Alates 1.12.10 on Mobitech ainuke.
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 15:50:18 vasta tsitaadiga

knoppix kirjutas:
Tervist.
Soetasin loetud kuud tagasi EMT filiaalist Samsung GT-S3370 mobiiltelefoni. Mobiilitarkvara ei ole muudetud st. ei ole paigaldatud või kasutatud lisatarkvara & 3. osapoolte tarkvara.

Miks on teatud aplikatsioonid nt. uTalk ning enamjaolt kõik mängud venekeelsed? (ilmselt siiski kõik, aga ei suuda oma argumente kinnitada ). Kas see on loomulik, et ostes saan kaasa niiöelda kakskeelse telefoni ning pean leppima hulga võõrkeelsete aplikatsioonidega?

Pärast antud kogemust olen samuti Samsungi toodetest kahtleval arvamusel.


Mart352 kirjutas:
dvd vader kirjutas:
tervist!

kas kõik samsungi tooted, mis kusagil müügil eestis on, käivad mingil hetkel just teie juurest läbi? olen omanud ja oman siiani mõnda samsungi toodet, kuid mingil põhjusel ühegi samsungi tootega ei ole kunagi kaasa tulnud eestikeelset kasutusjuhendit. kõige hullemini läks ühe printeriga, mille ostsin ühelt eesti veebilehelt, kus mitte ainult puudus eestikeelne materjal, puudus isegi ingliskeelne materjal, kõik oli ainult vene keeles. lisaks olid ka printeril kirjad vene keeles. ja pärast draiveri installimist selgus, et printeri seadistamine oli samuti kõik venekeelne.

pärast neid kogemusi ei ole eriti tahtnud samsungi tooteid osta.

kas võite kindlalt öelda, et sellised ebakõlad on nüüdseks lahenduse leidnud?

tänan tähelepanu eest,

dvd vader


Täpselt sama tahtsin eile küsida aga polnud aega kirjutada pikalt.
Endal samamoodi koju ostetud Samsungi printeril vene keelsed kirjad peal. Töö juurde sai eelmine aasta ostetud. ja ka nupud vene keelsete tähtedega ning menüü oli ka alguses vene keeles.


Karbis on alati kaasas ka eestikeelne juhend kui telefon või mõni muu toodang on ostetud Eestist. Probleem võib olla edasimüüjas, kes tarnib tooteid otse Venemaalt ja siis jääb eestikeelne manuaal puudu. Alates suvest oleme lisanud ka uunenud kodulehele samsung.com eestikeelseid juhendeid. Seda siiiski ainult uuematele mudelitele. Eesti väiksuse tõttu pole tõesti palju rakendusi mis eesti keelt räägiks. Teeme usinalt arendajatega koostööd ja ajapikku hakkavad ka rakendused eesti keelt rääkima. Aga tuleb tunnistada, et suurem enamus rakendustest jäävad inglise või muus suuremas keeles suhtlema, eriti Androidis.

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 15:52:28 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Tere

Ostsin Poolast Samsungi kodukino ja sooviks teada, et kas garantii kehtib üle euroopa?
Et kui näiteks midagi katki läheb, saab selle Eestis garantiisse viia, mitte ei pea poola tagasi tassima poodi, kust ma selle ostsin.


Vastavalt EU direktiivile kehtib garantii üle Euroopa, muidugi kui tegu on Euroopasse toodetud mudeliga. Kui ost oli sooritatud ametlikust müügikohast siis võib sirge seljaga jalutada Hoolduskeskusesse : http://www.samsung.com/ee/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 16:04:48 vasta tsitaadiga

naaskel kirjutas:
Kus teie sülearvuteid (R700) hooldada saab ning millised on orienteeruvad hinnad? Vaja oleks korralik puhastus teha icon_rolleyes.gif
Vastuse leiad siit - http://www.samsung.com/ee/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KulleS
HV veteran

liitunud: 21.04.2004




sõnum 22.11.2010 16:25:04 vasta tsitaadiga

SamsungEE kirjutas:
MummikAl kirjutas:
mis vahe nendel telekatel on peale välimuse, kaalu ja hinna?
UE32C6530UWXBT
UE32C6510UWXBT
UE32C6500UWXBT
UE32C6000RWXBT
link

Sisulist vahet pole kuna nad on kõik 6-seeria omad. Erinevus on ainult disainis ning UE32C6000RWXBT tarkvara on pisut erinev teistest loetletud TV-dest.

Huvitun 40" isendist.
Poes soovitati seda UE40C6620UWXBT http://euronics.delfi.ee/tootekaart/35277/Telerid_ja_3D/Televiisorid/UE40C6620UWXBT
Et olevat uuem paneel kui 6500 seerial. Kodulehel teil sellist mudelit üleval ei ole rääkimata infost, et kas on uus ja parem paneel.
Või on ikka tegu 6'nda seeriaga, st sisu saama, muutub ainult disain? icon_rolleyes.gif

Ja kas on kusagilt võimalik vaadata, mis filmi, soundi ja supaka formaate toetab Samsung üle DLNA?

Tänu ette thumbs_up.gif
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 16:54:15 vasta tsitaadiga

MartinV kirjutas:
Mitmene processor on Samsung S5620 montel ? Ei leia netist icon_razz.gif
Tänks beer_yum.gif
Monte (S5620) CPU-d Samsung kahjuks ei avalda kuna tegu on suletud OP süsteemil toimiva telefoniga.
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 16:57:10 vasta tsitaadiga

Draax kirjutas:
Võib-olla natuke rumal küsimus, aga miks tuleb Samsungi monitoriga kaasa ainult VGA kaabel? Tootetutvustustes (nt. neti kohta) monitoride puhul tihtipeale pakis olevaid kaableid välja ei tooda.

VGA kaablid on ainult sellepärast kaasas, et see on laialt levinud port. HDMI kaablid võtavad varsti koha üle. Kindlasti poes müüja käest üle küsida mis kaablid karbis kaasas on. Müüja kohustus on see selgeks teha ning teisi kaableid kaasa soovitada kui vaja.

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 22.11.2010 17:03:46 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
SamsungEE, kõvaketta garantiiküsimus:
hd321kj s/n somqjdwpb50987 320gb, 7200rpm 16m.. väidetavalt saadud ORDI komplekteeritud arvutist. veebi alusel garantiiline aga siia alale väidetavalt mitte müüdud..

ketas on tuksis, mismoodi selle väljavahetamisega oleks ?
Kui see on müüdud teisele alale, siis annab komplekteerija garantii. Peate ORDI poole pöörduma.
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 22.11.2010 17:06:14 vasta tsitaadiga

SamsungEE kirjutas:
Draax kirjutas:
Võib-olla natuke rumal küsimus, aga miks tuleb Samsungi monitoriga kaasa ainult VGA kaabel? Tootetutvustustes (nt. neti kohta) monitoride puhul tihtipeale pakis olevaid kaableid välja ei tooda.

VGA kaablid on ainult sellepärast kaasas, et see on laialt levinud port. HDMI kaablid võtavad varsti koha üle. Kindlasti poes müüja käest üle küsida mis kaablid karbis kaasas on. Müüja kohustus on see selgeks teha ning teisi kaableid kaasa soovitada kui vaja.


Kui aus olla siis ma ise ostu tehes ei pööranud tähelepanu sellele. Enda arvutil on näiteks DVI väljundiga videokaart ja kui poleks juhuslikult kodus leidunud DVI->VGA üleminekut, oleks jäänud monitor ilma pildita poest tulles. Loomulikult vanemate arvutite omanikud eelistaksid VGA kaablit ja mitut kaablit "igaks juhuks" pole mõtet kaasa panna.
Pigem on see probleem üldine ja ei puuduta ainult Samsungit - kui vaadata monitoride tootetutvustusi arvutikauplustes (nii letil kui veebis) siis reeglina kaasatulevad kaablid märgitud ei ole.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 23.11.2010 12:34:07 vasta tsitaadiga

Draax kirjutas:
SamsungEE kirjutas:
Draax kirjutas:
Võib-olla natuke rumal küsimus, aga miks tuleb Samsungi monitoriga kaasa ainult VGA kaabel? Tootetutvustustes (nt. neti kohta) monitoride puhul tihtipeale pakis olevaid kaableid välja ei tooda.

VGA kaablid on ainult sellepärast kaasas, et see on laialt levinud port. HDMI kaablid võtavad varsti koha üle. Kindlasti poes müüja käest üle küsida mis kaablid karbis kaasas on. Müüja kohustus on see selgeks teha ning teisi kaableid kaasa soovitada kui vaja.


Kui aus olla siis ma ise ostu tehes ei pööranud tähelepanu sellele. Enda arvutil on näiteks DVI väljundiga videokaart ja kui poleks juhuslikult kodus leidunud DVI->VGA üleminekut, oleks jäänud monitor ilma pildita poest tulles. Loomulikult vanemate arvutite omanikud eelistaksid VGA kaablit ja mitut kaablit "igaks juhuks" pole mõtet kaasa panna.
Pigem on see probleem üldine ja ei puuduta ainult Samsungit - kui vaadata monitoride tootetutvustusi arvutikauplustes (nii letil kui veebis) siis reeglina kaasatulevad kaablid märgitud ei ole.
Eks praegu on selline aeg kus vana veel töötab, kuid uus tuleb peale. Aasta-kahe pärast on monitoridel standardina kaasas arvatavasti HDMI kaablid. Alati on poes võimalik karp enne ostu lahti teha ning igaksjuhuks üle kontrollida.
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
liina727
HV vaatleja

liitunud: 17.11.2010




sõnum 23.11.2010 20:25:20 vasta tsitaadiga

Tere, tore näha, et samsung siin kliente aitab. Küsimus - kus ma oma telefoni garantiiremonti saaksin viia? Kas mustamäel on ka mõni koht?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 24.11.2010 14:07:57 vasta tsitaadiga

liina727 kirjutas:
Tere, tore näha, et samsung siin kliente aitab. Küsimus - kus ma oma telefoni garantiiremonti saaksin viia? Kas mustamäel on ka mõni koht?
Ametlik hoolduskeskus Samsungi mobiilidele asub kesklinnas Gonsiori 33.
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 25.11.2010 10:45:04 vasta tsitaadiga

Kõikidele küsimustele millele ei ole veel vastatud proovime leida lahenduse lähipäevil. Kindlasti kellelegi vastamata ei jäta!
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2010 10:45:59 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Samsung Eesti tootefoorum mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 54, 55, 56  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.