Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Andre
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
01.07.2010 16:46:33
|
|
|
On ju tööga otseselt seotud ja pealegi on Stig ka tööl samal ajal!
_________________ HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS! |
|
tagasi üles |
|
|
m0nx
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.10.2005
|
02.07.2010 00:57:13
|
|
|
kui sisse mahun sõidan kah enne proovin korra vähemalt sõitmas kah käia
|
|
tagasi üles |
|
|
HDTanel
Overclocker
liitunud: 15.12.2002
|
02.07.2010 01:19:46
|
|
|
Mina vist oma 44,9 ajaga sisse ei saaks jah?
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
tagasi üles |
|
|
Andre
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
02.07.2010 07:59:59
|
|
|
PlatoonSgtElias, augustis on Cojones del Monito GP, mis on mõeldud kõigile uustulnukatele. Proovi seal kindlasti ja tee trenni ka.
Allstarsi võiksid rajakõrvalt mõttega vaadata - kindlasti saad ideid, mida ise proovida ja küll kiirus ka tuleb.
_________________ HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS! |
|
tagasi üles |
|
|
Andre
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
02.07.2010 21:51:11
|
|
|
Osalejatele arvamuse avaldamiseks pakume välja võistlusformaadi, mis välistab loosifaktori.
Võistlus koosneks 10 sõidust. Kõik sõidavad kõikide kartidega. Lõpliku paremusjärjestuse otsustavad punktid.
Osalustasu oleks sel juhul 800.-/osaleja kohta.
Kas see oleks huvitav ja osalejatele vastuvõetav
Kui jääb kalliks, töötame välja alternatiivse formaadi, mille puhul jääb osalustasu samasse suurusjärku tavalise etapiga.
_________________ HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS!
viimati muutis Andre 03.07.2010 11:06:07, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
|
tsihh
HV veteran
liitunud: 05.03.2003
|
02.07.2010 21:53:20
|
|
|
10x mitu ringi sa mõtled? Elama päris ei tahaks minna sinna
|
|
tagasi üles |
|
|
Andre
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
|
tagasi üles |
|
|
jkddp
HV veteran
liitunud: 22.12.2004
|
02.07.2010 22:17:36
|
|
|
10 x 10 - selle asja nimi on pigem tingimustega kohanemine?
_________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida |
|
tagasi üles |
|
|
Hessu
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.07.2005
|
03.07.2010 00:48:28
|
|
|
Huvitav idee, siin hakkab juba mängima ka vastupidavaus
Aga sellisel juhul ei ole siis mingit võistlus momenti, ainult ajasõit?
|
|
tagasi üles |
|
|
jkddp
HV veteran
liitunud: 22.12.2004
|
03.07.2010 00:58:47
|
|
|
Hessu, täpselt! Kõikide aegade KESKMINE.
_________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida |
|
tagasi üles |
|
|
Hessu
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.07.2005
|
03.07.2010 01:50:26
|
|
|
jkddp kirjutas: |
Hessu, täpselt! Kõikide aegade KESKMINE. |
Kõikide? Kaldun arvama, et ikka parimate aega keskmine. Kõiki päris ei saa arvestada, keegi jääb ette või teeb vea ees ja on ka sinu aeg rikutud.
|
|
tagasi üles |
|
|
jkddp
HV veteran
liitunud: 22.12.2004
|
03.07.2010 02:20:48
|
|
|
nu see on statistiklist aegu küsitav ju? kui juba 10-kardiga ja VEEL kümme ringi sõidad siis vast tõesti keskmine võiks olla see mis on näitavaim aeg? see näitaks ju parima spetsialisti. Hää variant sel juhul oleks ju nn parimate aegade summa? (tõesti võiks hinna piiriks jääda tõesti selle nn sõitude summs mis ( zoomski, näitas 800eeku võiks max olla - osalejate puudus võib tekkida...)
see on see õppimisvõime mis viiks edasi? pigem ikka see.
muidu on õldse nii, et kõik sõidavad kardiga nummer 6 ja sellejärgi saab stardijärjekorra või mis? Seda pigem ju vaja vältida?
mnjahhh, kui mindaks muud teed siis ongi nii, et kisub sinna nn nr6 teed? Kõik me miskil määral oskame sõita (eriti see FK sünnipäeva GP etapp näitas - kus vast 5-7 sõitjat alla 43.xx sõitsid), oluline on just kardi valitsemis ja omandamis oskus mis näitab seda aega - pidurite ja gaasi tunnetus, pluss kardi vea nüansid.
antud 10x10 juhul oleks "+" asjaks vast see, et vahepeal karte ei remondita-õlitata. kõigil samad tingimused.
_________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida |
|
tagasi üles |
|
|
The Stig
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.09.2008
|
03.07.2010 09:09:52
|
|
|
Ma küll ei taipa, mis keskmistest aegadest te siin räägite, kuid selle formaadi mõte on see, et tehakse 10 võistlussõitu, mis kõik on 10 ringi pikad.
Üldvõitja on see, kes kogub kümne sõiduga enim punkte.
Parimad ja halvimad ringiajad, ka keskmine, ei mängi mitte mingit rolli.
Kvalifikatsiooni ei toimu, vaid ennem teen(me) kindlaks, mis kardid on kiiremad, mis halvemad ja selle järgi paneme nad stardikohtadele ja kardid esimesesks sõiduks loosime.
Kõige kiirem kart stardib alati viimaselt kohalt ja kõige aeglasem esikohalt.
Kartide stardikoht on läbi võistluse sama, ainult sõitja vahetub, ehk siis kui zoomski läheb esimesse sõitu kardiga 7. mis asub kuuendas stardiruudus, saab olema tema kardiks teises sõidus 13, mis asub viiendas stardiruudus.
Kolmandas sõidus saab zoomski kardi, mis asub stardis kohavõrra eespool kui 13 jne jne, kuni kõik kardid on läbi katsutud.
Diil?
_________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2 |
|
tagasi üles |
|
|
Andre
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
03.07.2010 10:55:37
|
|
|
Eelmisele postile on ainult niipalju lisada, et kohapunktide jagamisel oli siiski plaanis anda ka lisapunkt igas sõidus kiireima ringi eest ja ehk on veel mõni täpsustus tulemas, mis asja huvitavamaks teeb.
Kohanemisest üldse ei räägi FK tähtede sõidus.
Kõik, kes konkreetselt sellel GP-l starti tulevad on oma aegadega tõestanud, et on ammu kohanenud sealsete oludega.
Nüüd olekski vaja konkreetseid vastuseid, kas see formaat oleks äge ja osavõtjatele vastuvõetav.
Võistlus ise juba nädala pärast.
Teen kohe küsitluse ja palun aegadetabelis figureerivatel potentsiaalsetel osalejatel vastata ASAP.
Kui see formaat ei sobi, siis jõuame midagi traditsioonilisemat veel välja töötada.
Seda formaati sarja etapiga võrdse osalustasu eest ei saa kahjuks.
Hääletada võiks kõik need, kes on tabelis, ehk siis sõitnud FK-s alla 44s.
Hääletuses puudub variant võib-olla.
Võiks ära jätta selgituse, et jah kui kümne hulka mahun.
Tuleb eeldada, et mahub, sest tegelik seis selgub vahetult enne starti.
Pealt vaatama on niikuinii oodatud kõik!
_________________ HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS!
viimati muutis Andre 03.07.2010 14:36:57, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
|
m0nx
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.10.2005
|
03.07.2010 10:57:04
|
|
|
mnjaa....
kallis+keeruline....
mis siis, kui arvatakse, et üks kart on kõige sitem ja teine on natuke vähem sitem jne ja siis sõitude keskel avastatakse, et see kart mis arvati, et on tagaltpoolt 4s kart on hoopis kõige sitem kart, mis siis saab?
igasugune segav faktor nagu tühi rehv jne jääb ikka mängu ja ei tule sellest formaadist ikka mingit võrdsust välja.... kartide väärtus muutub oluliselt sõidu käigus... need kes algul saavad kiire kardiga sõita, neil tõenäoliselt veab....
|
|
tagasi üles |
|
|
Andre
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
03.07.2010 11:04:47
|
|
|
m0nx, mida veel saaks teha selliste faktorite vältimiseks, kui praegu on tehtud?
Saa palun ükskord aru, et tehnikaspordis on alati risk, et midagi võib katki minna.
Igal alal on nii. Jooksjal võivad ka naelikud katki minna.
Kartide järjestuse selgitavad Stig ja Brook eelmisel õhtul välja sel teel, et sõidetakse kõigi kartidega ajad sisse.
Keegi ei hakka midagi umbropsu arvama.
_________________ HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS!
viimati muutis Andre 03.07.2010 11:07:10, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
m0nx
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.10.2005
|
03.07.2010 11:07:46
|
|
|
seda ma mõtlengi, et FK on piisavalt näidanud, et seda faktorit ei saagi välja... isegi mitte topelt etapi tasuga...
kui käia välja 800 ja ikka läheb metsa see kardi värk, siis on valusam rahakotile lihtsalt
pigem siiski proovida miskit 400ga leiutada...
midagi pühapäeva GP sarnast, pööratud stardijärjekordadega vms.
|
|
tagasi üles |
|
|
The Stig
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.09.2008
|
03.07.2010 12:06:31
|
|
|
Nagu elu on näidanud, ei olene just alati tulemus kinni kardis, vaid pigem selle piloodis.
Niisuguse formaadiga võistlus välistab "Ta võitis, kuna joppas loosiga 6 otsa" arutelud võistlusjärgselt.
Tuleb olla mees suure M-iga ja pärast kõikide kartidega kümne ringi läbimist koguda kõigist rohkem punkte.
Kas pole mitte mõned meist oma kehva tulemust just olematu loosiõnne kaela veeretanud?
Praegu väljapakutud formaadi juures aga oleneb 90% mehest ja 10% kardist - Sa kas kohaned või ei tee seda mitte.
10% panen siis tõenäosust, et kellelgi meist lõhkeb rehv või lõppeb bensiin otsa.
Kuigi olen ise sel päeval tööl ja tahaks näha, kui midagi sellist peaks aset leidma.
Muidugi ei keela keegi igaühel enne igat sõitu temale kuuluva kardi rehve ja kütusepaaki kontrollida.
Alati vahetatakse rehv ära, kui ta omab lõhkemisohtu ja pärast viite (pooli) sõitu, kontrollin ma niikuinii ka kõikide kartide rehvirõhku, et ka need oleksid võrdsed.
Ma ei saa aru, mis probleem praegu on?
Kuidas saab juhtuda see, et mõni kehvem kart satub ikkagi taha otsa startima, kui ma ise sõidan kõikide kartidega ringiaja ja nende põhjal paneme stardipositsioonid?
Siis on asi nii, et kart, millega on võimalik teha kiirem ringiaeg, stardibki tagantpoolt.
Pealegi on veel nädal aega tegeleda kartidega ja ma loodan kohalikku kaadrit piisavalt tüüdata, et nad kõik karpad üle vaataks ja muud olulisemad vigurid korda teeks (mitte, et seal praegu romula oleks).
Mis keskmisest te siin üldse räägite?
Keskmine eesti mees joob elujooksul keskmisest rohkem õlut?
_________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2 |
|
tagasi üles |
|
|
Andre
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
|
tagasi üles |
|
|
iguaan
HV veteran
liitunud: 23.11.2003
|
03.07.2010 14:09:00
|
|
|
aga mis siis saab, kui mingi kart saab poole sõidu peal kapitaalselt otsa? ootame kuni ära parandatakse või jääb lihtsalt teistel sõitmata sellega. hetkeseisuga võtaks selle 40jah60ei variandi
|
|
tagasi üles |
|
|
Andre
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
03.07.2010 14:12:19
|
|
|
Kui tõesti peaks täiesti ära lõppema, siis on vääramatu jõud ja saab järgmiseks sõiduks asenduskardi.
_________________ HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS! |
|
tagasi üles |
|
|
Riivo77
HV Guru
liitunud: 20.11.2006
|
04.07.2010 14:15:29
|
|
|
m0nx kirjutas: |
mis siis, kui arvatakse, et üks kart on kõige sitem ja teine on natuke vähem sitem jne ja siis sõitude keskel avastatakse, et see kart mis arvati, et on tagaltpoolt 4s kart on hoopis kõige sitem kart, mis siis saab? |
Tegelikult pole sellel ju mingisugust tähtsust. Sellise formaadi mõte ongi ju selles, et igaüks sõidab korra iga kardiga ning see, mis stardikohal mingi kart on, pole oluline. Kui tagant 4-s kart osutub tegelikult kõige sitemaks, siis juhtub see, et igaüks meist sõidab korra kardiga, mille kohta arvati, et ta on tagant 4-s, aga tegelikult osutus kõige sitemaks.
|
|
tagasi üles |
|
|
Andre
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
04.07.2010 22:31:50
|
|
|
Ainult 8 häält on küsitlusele antud
Kas tõesti pean hakkama potentsiaalseid osalejaid läbi helistama
Võistluseni on jäänud vähem kui nädal!
Huvipuuduse korral kaalume võistluse sel hooajal ära jätmist.
_________________ HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS! |
|
tagasi üles |
|
|
tsihh
HV veteran
liitunud: 05.03.2003
|
04.07.2010 22:41:30
|
|
|
Ei pannudki tähele seda hääletust, nüüd hääletatud
|
|
tagasi üles |
|
|
Taux007
HV veteran
liitunud: 27.08.2005
|
04.07.2010 22:56:08
|
|
|
Täna käisin sõitmas esimest korda FK-s kardiga ning teist korda elus üldse. 57 sek oli esimene ring, 47 sek viimane ring. Kuna tuttav ees, siis ta ütles miskit, et kart nr 6 ei ole enam nii võimekas, kuna "teda keerati pisut maha konkurentsivõime tõstmiseks" Samas usun, et teise sõidu suudaks ikka juba 45 seki kanti rühkida (täna sõitsin plätudega ja need sunnikud tahtsid pidevalt jalast ära tulla). Kui suur potentsiaal mul üldse osalemiseks oleks, s.t. kas mul maksaks tulla osalema?
Samas, 800 krooksu on mu jaoks tiba liiast. Tavahinna heal juhul ehk suudaks palgast näpistada korra.
Edit: mu kart oli miskit 11 vms nummeriga ja pidurid olid jube nadid.
|
|
tagasi üles |
|
|
|