gamescom (August 19-22) – This is the big one folks! I’m happy to announce that we will unveil the first public hands-on demo of Guild Wars 2 at gamescom in Cologne, Germany! If you want to be the first in your guild to play GW2 (and you’re in Europe), this is the show to attend. Naturally, we’ll have tons of ArenaNet staff on-hand, including studio head Mike O’Brien and German community manager Martin Kerstein, plus lots of cool activities. But let’s face it; we know it’s all about the game. We’ll have more details about the GW2 demo in the near future.
Graafiline pool ei suuda mind ainult erutada. Oleks aeg algsest edasi minna, kuid praegu pakutud ekraanitõmmised küll midagi kenamat ei paista lubavat.
Mulle graafika ikka meeldib, guild warsil on alati olnud nii, et ei tehta mingeid pisiasju ilusaks vaid üleüldine pilt, et ilus oleks vaadata kui ei hakka mingeid väiksemaid detaile passima. Ma niiväga loodan, et ritualist klass tuleb ka ikka taas mängu Kuid vaevalt, et Charr saab selline olla. Charr'ide ala tundus ka videode põhjal väga rets ja mõnusalt sünge, igast tossu ja kraami täis nagu peaks Tuleb meelde kohe prophecies lume campaign (nime ei mäleta, sorrii kuid seal oli ka charride baasides ringi hulkumine ja nende retsimine ), nostalgia.
Jah, GW on tõesti kena, konkreetne. Aga ma eeldaks üle nende aastate natukene suuremat arengut. Väga pettunud ei ole, sest mängukogemus on alati tähtsam.
Ohjah.. GW toob head mälestused. Mul on üsna nukker olla, et Healer klass on tahtlikult kaotatud, kuid kindlasti ma vaimustun nende uutest ideedest, kui mängule käed külge saan.
Esimene pool minutit on küll hollywoodi komöödia 3 tonti lasevad vibuga ja taevast sajab nooli nagu automaadivalangust
Ega ma ei mängi esimest korda arvutiga, aga raske tõsiselt võtta seda. Graafika tundus enneolematult kehva, samas varem ainult mõningaid pilte näinud. _________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Ma ei võta pilte absoluutse tõena, aga mõne pildikese järgi oli päris kena see. Hetkel on suhteliselt sama mis esimesel osal.
Igastahes ootasin märksa etemat. _________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Ma ei võta pilte absoluutse tõena, aga mõne pildikese järgi oli päris kena see. Hetkel on suhteliselt sama mis esimesel osal.
Igastahes ootasin märksa etemat.
Nii palju kui ma esimest osa mängind olen, siis võin küll öelda, et on paremaks tehtud. Muutus pole muidugi väga suur, aga GW oli minu jaoks vähemalt alati ka mäng, mis suhteliselt kehva arvuti peal jooksis sujuvalt.
Pealegi kui lubatakse kõik maailm teha nüüd rohkem MMO'likuks ehk igal pool palju rohkem sagimist ja värki, siis ongi vast loogiline, et mingi über graafika ei ole.
Võrreldes ülejäänud MMO'dega, siis väga vähestel on parem graafika minu arvates.
Aga mnjah, muidu tundub hea mäng tulevat, kindlalt hoian silma peal.
Mikiki, graafika kohta jooksis mäng tõesti väga hästi, üks suurimaid üllatusi oli see.
Lihtsalt vanaga ja piltide põhjal arvasin vähe paremaks graafika.
Hea tundub ta kindlasti tulevat. _________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Graafika ja kõik mulle meeldib kuid see on natuke jama, et tehti mingiks third person shooteriks ära või mul lihtsalt tundub. Jooksed ringi klõpsid spelle, dodged mingi vibunooli ja pöörled ringi.
veso, mulle just meeldib see. Tuleb meelde, kuidas ma alati tahtsin seda WoWis teha kui spelle lasin, oleks hea meelega samal ajal ringi joosta tahtnud. Nüüd mu unistused täituvad ja ilmselt tuleb see peamiseks põhjuseks, miks mängu osta tahan.
Aga mis mulle ei meeldi on see, et 2D pinnal liikumine tundub ikka ebareaalne. See, kui kiiresti su jalad liiguvad ja see kui kiiresti sa edasi liigud pole vastavuses...
Nagu sa astud oma jalgadega näiteks 0,7meetrit aga su karakter liigub edasi terve meetri ja siis näeb välja nagu sa liiguksid libedal jääl. Isegi dekaad vana mäng WoW suudab seda paremini teha.
Ei see liikumine on suht algeline alles niikuinii, seda jõuab veel miljon korda poleerida, see mind ei häirinud. Peamine asi oli UI nägemine, kuidas see combat tegelikult on ja muu taoline. Mulle isiklikult meeldib täiega atmosfäär ikka, Guild Wars 1's olid ka väga mõnusad alad mis on siiamaani meelde jäänud. Kryta lumised alad kus sai Charre maha löödud, Factioni maailma see kristalne meri ja Nightfallis olid isegi mõned kohad päris vinged, mida rohkem hakkasid selle nö. mingi portali poole liikuma (ei mäleta nime täpselt enam). Eye of the Northi pole kunagi mänginud kahjuks, niiet selle kohta ei oska öelda kuigi tundus ka päris lahedaid alasid omav expansion.
Guild Wars 1's oligi kõige kõige vastikum tunne see liikumine... ja üldse kõik karakterid tundusid nagu õhus hõljuvat... ja mõned linnad olid lihtsalt täiesti surnud.
Lihtsalt kui sa olid kuskil dungeonis, siis oli tunne nagu karakter oleks üldse teises maailmas, lihtsalt projekteeritud...
viimati muutis Azatris 22.08.2010 22:36:22, muudetud 1 kord
Egas jah, liikumine oli essas ka natuke libisev aga ma arvan, et GW2's tehakse see meeldivaks hiljem. Mõned väiksed külad olid jah natuke tühjad aga need peamised linnad kus ikka tegevus toimus olid küll korralikult NPCsid ja rahvast täis.
Niipalju kui ma kuulnud olen, pole enam terve maailm instanced. Kuid see algusala mis seal walkthrough's oli, tundus küll nagu mingi instanced teema (suur boss hüppas välja ja siis tapsid teda seal NPCdega jne) või ma lihtsalt ei märganud teisi mängijaid. See mulle meeldib, et antakse ainult mingi 10 skill sloti ainult kätte. Ei saa kogu oma kupatust ekraanile toppida ja kõiki skille toksida.
See 10 (kas 1-es mitte 8 polnud?) on kogu aeg olnud ning see muudabki GW-si pvp haruldaseks sest sul on mitmeid spelle ja builde mida kasutada aga piiratud arv skill slote nii et pead targalt valima
See 10 (kas 1-es mitte 8 polnud?) on kogu aeg olnud ning see muudabki GW-si pvp haruldaseks sest sul on mitmeid spelle ja builde mida kasutada aga piiratud arv skill slote nii et pead targalt valima
Täpselt. Mõnusalt palju töötavaid builde sai teha, mis pvp's olid head jne. Mitte üks ja sama teema nagu igas teises MMO's tänapäeval. Kõik abilitid laual ja kliki seda mis parasjagu sobivaim on. Aa, üks asi täiesti meelest ära läind, kas GW2's on ka ikka Primary/Secondary profession süsteem? See tegi erinevate buildide tegemise eriti suureks ja huvitavaks. Mul kahju, et Ritualist GW2'e ei tule, ma vähemalt arvan, et ei tule. Lemmik klass oli ikkagi GW1's.
Mul oli ka Ritualist lemmik GW's... Täiega mõnus oli mingi huvitavale saksa guildile abiks olla... mõnus tunne. Ma sain suht vähe olla korralikes partydes.
Aga ma loodan tegelikult, et ei tule primary/secondary süsteemi... kuigi palju loodan. Minu jaoks oli keeruline saada secondary classi skille ja siis veel neid kombineerida... mulle ei meeldi dualism lihtsalt. Skille on niigi jalaga segada.
Kuskil jäi kõrva taha, et GW2's tuleb 8 klassi vist. Niiet Elementalist, Warrior, Ranger on kindlalt. Necromancer võiks minion masterina jälle mängu tulla, see oli mõnus unique klass minu arust. Võibolla tehakse üldse täiesti uued klassid juurde vms. Et ei lisata mingit Dervishi jne. Ma lihtsalt loodan mingit Rt sarnast kutti näha.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.