Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  SurfData märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Mooses
HV vaatleja

liitunud: 12.11.2002




sõnum 13.11.2002 09:54:32 Tarne peab olema täpne, mitte kiire! vasta tsitaadiga

Lp foorumlased! Tulge maa peale tagasi! Kogu arvutiäri ei käi ainult teie heaks ja ümber. Julgen välja käia tuntud valemi: siinsed kommenteerijad teevad kuni 90% IT-äri alasest tagasisidest ja kuni 10% käibest. SEE EI OLE SOLVANG, vaid arvamus. Enamik firmasid on siiski oma klientidest ja nende arvamusest väga huvitatud. Ma ei oska pahaks panna kui nende prioriteet on sellel kliendisegmendil, kes teeb 90% käibest.
Aga kliendile kõike kokku lubav müüja on alati ohtlik, töödaku ta auto- või arvutipoes. Mõneti on see ka mõistav, nii raske on ju kliendile halbu uudiseid edastada. Tegelikult oleks pidanud kohe ütlema, et selle toote tarne on problemaatiline, "helistage kell kolm" on ilmselge argus reaalne seis edastada. Mõnikord algab selline vassimine juba tarnekanali algusest, ainult kogenematu müügimees ei märka probleemi ja süstib klienti ülemäärast optimismi. Kliendi "kohe kätte"-õhinaga liituv müügimees tekitab stressi nii iseendale, partneritele kui kliendile.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pioneer
HV vaatleja


liitunud: 23.11.2002




sõnum 23.11.2002 20:09:20 vasta tsitaadiga

JL kirjutas:
To Tanel:

Tegelikult on sul õigus.

AGA, kui arvutifirma annab mulle lubaduse, et selleks ja selleks ajaks on asi kohal on see tema probleem ja mind kui lõpptarbijat ei huvita hilisemad vabandused, et näed maaletooja ei toonud, jäi saadetisest maha jne...


täpselt nii !
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Heins
HV veteran

liitunud: 04.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.11.2002 02:22:46 vasta tsitaadiga

Vääga hea pood thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif icon_exclaim.gif Sai sealt HDD ostetud... Pidin küll mingi tunni ootama kuna HDD oli seifis sefi võti oli omaniku käes ja omanik autoga paranduses (keegi oli talle otsa sõitnud)... No sain siis peale tunni ajast ootamist ketta kätte ja mingi 300 eequ alet ka veel!!!
Kommentaarid: 143 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anc
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.07.2002




sõnum 30.09.2003 15:32:12 vasta tsitaadiga

lugu selline, et millalgi (s.o. 3-4kuud tagasi) ostsin 2 Coolermaster case fan'i. Üks kukkus kohe kolisema ning viisin selle tagasi. kohapeal avastati, et ohhoo, päris koledat häält teeb. pika kobisemise ja undamise peale vahetati siiski uue vastu välja. nüüd, kus arvuti vahepeal 2kuud seisis (olin ise eestist väljas), on ilmnenud kolin ka kahel teisel ventilaatoril. eriti just sellel, mis kõige vanem (mida ei vahetatud) ja mis kogu aeg ainult Spire Whisperrock III heatsingi peal istunud. saatsin maili ja kurtsin probleemi: üks koliseb suurematel pööretel, teine aegajalt. vastused, mis sain olid aga äärmiselt ebaviisakad. siinkohal siis tooks nad esile

30.09.2003 11:53
Kulla A H tundub, et oleta osavate käte ringis käind ja need need oskused pole olnud piisavad et teha korpusesse auk kuhu paigaldada probleemita coole 80×80
Olen seisukohal et ükski tootja pole suuteline tegeme paindumatuid vetilaatoreid.

Arvan et tuleb paigaldus auk üle vaadata ja osta mujalt cooler / igaks juhuks.

Mei ei osta ekstra praak partiisis odavalt sisse / kuidagi solvav tundub see jutt..

On olemas põhjus ja tagajärg, arvan et tuleb tegeleda esimesega



Andres Rakver

Luha 16, Tallinn, 10129

tel: +372 6311319

www.surfdata.ee

mail: andres@surfdata.ee



Sellele vastasin küsimusega millest selline ebaviisakus jms, et ei mõelnud kedagi solvata jne.
Uus kiri tuli selline:



Võtame asja kokku: te ostsite meilt 2 odavat vnetilaatorit.
Keerasite need oma korpuse peal paindesse, niiet 1 hakkas lärmi tegema.
Me vahetasime selle välja.
Nüüd ütlete, et mõlemad lärmavad ja andke raha tagasi.

Ma ei ole paha inimene, aga ma ei leia, et oleks põhjust teile midagi tagasi maksta.
Endal ei ole imelik küsida või?

8min hiljem:

Ok, milleks tülitseda, tooge need ventilaatorid meile garnatiisse, anname nad üle maaletoojale ja laseme tal otsustada.
Kui nad meile kasvõi välja vahetatakse, saate oma raha tagasi.
Eelmise ventilaatori maksime niigi oma taskust.

niiet siis põhimõtteliselt pakutakse varianti mul kasutada tehase garantiid, oodata kuid. mis teie sellest arvate? mina ütleks et see on neetult ebaviisakas kuidas nad suhtlevad ning fakt, et garantii täitsa puudub on muidugi üle kõige


Ei soovitaks sealt midagi osta. Pärast kukuvad veel sõimama ja mõnitama ka, garantiid niikuinii pole...
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anc
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.07.2002




sõnum 30.09.2003 15:34:12 vasta tsitaadiga

pakuti et viimane mail vabandab. mina aga ütleks et see on otsene näkku sülitamine - oota seni kuni maaletooja tagasi saadab. see võtab kuid ju kui nad seal omavahel hakkama saavad.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.09.2003 16:35:46 vasta tsitaadiga

Anc kirjutas:
pakuti et viimane mail vabandab. mina aga ütleks et see on otsene näkku sülitamine - oota seni kuni maaletooja tagasi saadab. see võtab kuid ju kui nad seal omavahel hakkama saavad.
tundes neid natuke, siis antud juhtumi alusel ei annaks ma seda hinnangut kogu firma tegevusele.
Ootaks heameelega ära nende avalikud kommentaarid.
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kk
HV veteran
kk

liitunud: 30.03.2002




sõnum 30.09.2003 18:54:19 vasta tsitaadiga

Minuarust on nende poolt täiesti mõistetav suhtumine. Kui on tõesti näha, et venti on kahjustatud siis peaks neile aitähh ütlema, et on nõus sellega tegelema. Ja ega maaletooja otsus ei tähenda tehasesse saatmist. Oleneb muidugi maaletoojast see aeg aga ei imesta, kui asi 2 päevaga korras.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 7 :: 3 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
surfer_eemalt
HV vaatleja

liitunud: 30.09.2003




sõnum 01.10.2003 14:34:40 vasta tsitaadiga

.. jaa meie jaoks on siiski kliendi seisukohad tähtsad ilma et seda pisikest seika erandina esile tuua. Arvan, et leiame kompromissi mis rahuldab mõlemaid pooli.
_________________
... eile oli esmaspäev
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anc
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.07.2002




sõnum 02.10.2003 14:40:12 vasta tsitaadiga

kk kirjutas:
Minuarust on nende poolt täiesti mõistetav suhtumine. Kui on tõesti näha, et venti on kahjustatud siis peaks neile aitähh ütlema, et on nõus sellega tegelema. Ja ega maaletooja otsus ei tähenda tehasesse saatmist. Oleneb muidugi maaletoojast see aeg aga ei imesta, kui asi 2 päevaga korras.


näha küll ei ole et kahjusatud on. peale minu pole neid vente veel keegi vaadanudki
mdx otsustasin et 190eek pärast ei ole mõtet sebida nende maaletoojatega jne. las ta olla. ja sellest suhtumisest, et kes alla ~4k eest sealt kaupa ostavad ei ole nende jaoks kliendid olen juba firma endiselt töötajalt ka kuulnud.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
[raVen]
HV kasutaja
[raVen]

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2003 00:23:34 vasta tsitaadiga

kahju sellest loost. ega me seda esimest ventilaatorit muidugi luubi all vaatama ei hakanud ja siinkohal võib nõustuda, et hinnang sai pandud kogemustele tuginedes - sama partii ventilaatoreid sai müüdud enne seda juhtumit ja ka pärast, paar tk on ka endal kasutusel ja midagi sellist pole rohkem täheldanud. niiet kliendile tõenäoline tundunud variant, et terve partii on lihtsalt vigane, ei ole seda arvestades võimalik. ventilaator üldiselt ei tohi alt vedada ja nad on ka küllaltki hoolikalt disainitud. kui ventilaator lõpetab kriitilises punktis töö, näiteks protsessori peal, võib tulemuseks olla protsessori sissekõrbemine. kuidas seda sel juhul garantiitada - ventilaatori tootja ei tahaks eriti protsessorist kuulda, ja protsessor pole valmistatud toimimaks jahutuseta... icon_rolleyes.gif
selliste vidinate garantiitamine tõepoolest õrn teema. üldiselt vahetame need eranditult oma kulul välja, sest linna teise serva toimetamine, ootamine ja uuesti järgi minek pole seda väärt ei meie ega kliendi meelest. sellepärast ka natuke erinev suhtumine asjasse - kui see tundub ebamõistusepärane. olen nõus, et klienti protsess kui selline ei peagi huvitama ja tema jaoks määrab garantii headuse see, kuidas edasimüüja talle seda serveerib.
alati ei ole kerge olla kõigi meele järgi, seda eriti kiirel ajal, nagu sügis seda olema kipub. samas ei nõustu ma ka väitega, nagu ei oleks pisividinate huviline meie jaoks tähtis - ka selliseid soove on võimalusel alati täidetud ja pigem torkavad üksikud erandid lihtsalt rohkem silma. kuna klient tunneb, et temasse pole suhtutud piisava tähelepanu ja abivalmidusega.
oleme edaspidi selliste asjade koha pealt tähelepanelikumad... ja garantiiasjades palun pöörduge otse minu poole, kuna see teiste tööülesannete hulka tegelikult ei kuulu.
kui selle teema algataja peaks veel olema valmis meiega koostööd tegema, siis ootaks teda mainitud ventilaatoritega külla, ja ma garanteerin, et ta saab endale kohe uued vastu (natuke on ahvatlev ikka, eks, kes siis müra sees olla tahab). püüame aidata nii nõu kui jõuga. icon_wink.gif
näiteks mina pean korpuse ventilaatoritega täitmise asemel olulisemaks korraliku korpuse valimist - tuleb lõppkokkuvõttes odavam ja on ka silmale ilusam vaadata. korralik korpus summutab ka ise süsteemi poolt tekitatavat müra. ja see, kui tootja kirjutab tootekirjeldusse, et kaup on low-noise, ei pruugi tähendada, et see teiste tootjate sama hinnaklassi toodetest vaiksem on. spire cooleritest soovitaks valida pigem whisperrock4, mis on tõesti hea vaikne. iseasi, kui hästi ta kõrgel sagedusel töötavaid protsessoreid jahutada suudab. ja tõsi küll, selle teema juurte hargnemahakkamise ajal polnud seda mudelit veel olemaski...

timm/surfdata
timm@surfdata.ee

_________________
"Miks üleüldse keegi üritab midagi ida-eurooplastelt osta?" imestab thaivisa.com foorumis üks kohalik.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anc
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.07.2002




sõnum 04.10.2003 03:06:05 vasta tsitaadiga

vot see on nüüd küll meeldiv vastus;) esimene viisakas st.
korpusega on selline lugu, et kui ostsin siis olid need polnud aimugi, et võiksin tahta lisajahutust. ventikate avad olid ju olemas jne. aga asja muutis vajalikuks idee teha vaike arvuti. selle ka sain, ehitasin baybusi ja kõik ventilaatorid töötavad 7V peal, efekt sama, mis 1 vent vähem (ilma selle küljeavata) ja 12V peal. niiet õnnestunud juhus kastile.

muideks... kogu selle seletamise käigus on juhtunud selline huvitav asi, et ma pole märganud, et kumbki ventilaator koliseks. seda muidugi ei saa eitada, et nad seda tegid ja kindlasti teevad edasi aeg-ajalt. eks näis mis toimub ja toimuma hakkab. ma kruvisin nad korra maha ja panin uuesti peale (seda küll selleks, et õhuvool parandada (heatsingi peale panin imema, et kuum õhk otse välja läheks mitte ei jääks kasti tiirlema)

aga isegi kui ma garantiisse ei viitsi neid tooma hakata (ei häiri või lihtsalt ei ole võimalust nii kaugele seigelda) siis minu eesmärk on saavutatud - viisakas vastukaja firmalt. äärmiselt positiivne, et selleni jõuti!

Edu
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2003 21:02:57 vasta tsitaadiga

ise nende suht pikaajaline klient juba (vast 5 a)

viimati muutis RCC 24.07.2005 14:37:23, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2003 21:08:09 vasta tsitaadiga

siin on neil märgitud vahva saadavus icon_razz.gif
Kingston DDRAM PC-3200 400MHz 512MB CL 2,5
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Anc
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.07.2002




sõnum 04.12.2003 00:38:38 vasta tsitaadiga

irw! kes selle määrab muidu? firma poolt niimoodi?
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LordVader
Lõuapoolik
Lõuapoolik
LordVader

liitunud: 19.07.2002




sõnum 04.12.2003 10:44:01 vasta tsitaadiga

Olen ka nendega kokku puutunud - garantiist ei maksa unistada. Aga ma ei viitsi pikalt jahuda, võibolla Ivan Orav teab
rohkem pajatada kui tuju tuleb.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 6 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2003 11:35:14 vasta tsitaadiga

Anc,
tsitaat:

irw! kes selle määrab muidu? firma poolt niimoodi?

firmad saavad ju ise onlines hindu ja saadavust muuta icon_wink.gif
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Anc
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.07.2002




sõnum 04.12.2003 14:29:57 vasta tsitaadiga

oki toki icon_razz.gif
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2003 16:00:04 vasta tsitaadiga

kuda garantiist ei maksa unistada?
garantii annab tootele tootja
firma kui ta ei ole seda suuteline vahendama on samahästi kui olematu firma
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LordVader
Lõuapoolik
Lõuapoolik
LordVader

liitunud: 19.07.2002




sõnum 08.12.2003 09:26:05 vasta tsitaadiga

HPTA374 kirjutas:
kuda garantiist ei maksa unistada?
garantii annab tootele tootja
firma kui ta ei ole seda suuteline vahendama on samahästi kui olematu firma


No mine siis ja osta sellelt "tootja firmalt" otse.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 6 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.12.2003 14:33:27 vasta tsitaadiga

arvad et ple ostu ve
igaljuhul olen
ja millise hinnaga icon_razz.gif
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LordVader
Lõuapoolik
Lõuapoolik
LordVader

liitunud: 19.07.2002




sõnum 08.12.2003 17:30:33 vasta tsitaadiga

HPTA374 kirjutas:
arvad et ple ostu ve
igaljuhul olen


Mida sa pole?
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 6 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.12.2003 20:57:33 vasta tsitaadiga

et ei ole ostnud tootjalt otse
see on nagu kalevi kommipood uksest sisse ja otse ja omadega
kaugels see taiwan siis su arust on?
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
raibs
HV vaatleja
raibs

liitunud: 23.04.2003




sõnum 08.12.2003 21:52:21 vasta tsitaadiga

Nii tagasihoidlikult...näited palun?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
noonius
HV kasutaja
noonius

liitunud: 20.08.2002




sõnum 23.12.2004 16:36:27 vasta tsitaadiga

igati cool koht. Sain toite pealt, mis maksab 1640 kruunu 40 krooni alla. Pealegi täitsid tellimuse, mis pidi kaks päeva aega võtma, ainult ühe päevaga. thumbs_up.gif
_________________
tsitaat:

Mingi paks pihv paugub siin
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sarvedega
HV vaatleja

liitunud: 07.08.2004




sõnum 07.02.2005 23:19:07 vasta tsitaadiga

Igati tore koht! Ostan teinekordki sealt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  SurfData mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.