Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Computech märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Andrus Luht
itimees.ee
Andrus Luht

liitunud: 11.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2013 23:13:57 vasta tsitaadiga

Grayzag kirjutas:
Tundub, et sain ka vastu pükse, pea nädalaga ei suudeta laos olevat pakki smartposti panna.
Emailidele ei vasta.. Tuli mõte, et ehk saab mõnda Eesti firmat usaldada, aga ei. Oleks ma ennem seda teemat näinud oleks €50 otsa pannud ja Amazonist tellinud, oleks kah juba käes..

Grayzag, negatiivne kommentaar Computech.ee'i profiili on puudu!

_________________
Äriklassi serverilahenduste müük, paigaldus ja haldus. SaaS / PaaS / IaaS lahendused
Kasutatud äriklassi serverite, andmesalvede ja võrguseadmete ost-müük-rent
Tier-3 privaatpilvede, virtuaal- ja virtuaal-privaat-serverite lahendused. 24/7 haldus, monitooring
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 318
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Grayzag
HV kasutaja
Grayzag

liitunud: 24.01.2012




sõnum 06.08.2013 23:27:15 vasta tsitaadiga

Peale kommentaari jätmist ja Paypali dispute avamist on tulnud vastus ning mina sain oma raha tagasi.

Loodan, et teised saavad ka kas oma tooted kätte või raha tagasi.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 06.08.2013 23:34:01 vasta tsitaadiga

Paypali?
_________________
---
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Grayzag
HV kasutaja
Grayzag

liitunud: 24.01.2012




sõnum 07.08.2013 11:43:23 vasta tsitaadiga

Sai makstud jah Paypaliga, kodulehel on neil suur logo, et võtavad vastu ka sellega makseid.

Nüüd hea meel, et nii sai tehtud, kõvasti turvalisem kui pangaülekanne.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Harril
HV vaatleja

liitunud: 08.08.2013




sõnum 08.08.2013 11:49:20 vasta tsitaadiga

Väga halb kogemus.
Arve iPhone eest esitati 03.07.2013
Arve iPhone eest tasuti 04.07.2013

Täna on 08.08.2013 ja siiamaani on kaup saamata. Siim Ruga viitab kenasti müügitingimustele, aga täita neid ei taha. Kus on siis lubatud kaup? 30 päeva on möödas, kaupa pole, keegi ühendust ei võta, et leida mõistlikku lahendust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vla
HV vaatleja

liitunud: 08.08.2013




sõnum 08.08.2013 14:33:28 vasta tsitaadiga

Panen ka oma juhtumi kirja. Tellisin läppari 20 juuni ja tegin ettemaksu kätte lubati toimetada järgmise nädala jooksul. Tänaseks pole läpparit ega ettemaksu tagastatud. Nädal tagasi laekus 1/6 ettemaksust vabandusega, et rohkem raha pole. Kõnedele kas vastatakse sms -iga, et kohe helistatakse tagasi või ei vastata üldse. Tagasi keegi loomulikult ei helista. E-mailidega sama lugu kui mõni üksik vastus ka tuleb siis on enamasti vastuse sisu ebamäärane ja asjasse mittepuutuv. Samas tellimuse hilinemise kohta pole saadetud ühtegi teadet. 16 juuli tühistasin tellimuse kuid raha ootan siiamaani. Mis puutub müügitingimustesse siis mina ei ole nendega nõustunud kuna kogu tellimuse protseduur käis meili teel mitte läbi e-poe.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karusloom
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2004




sõnum 08.08.2013 14:39:22 vasta tsitaadiga

aru ma ei mõista kas ei ole siis ühtki aktiivset tünga saanut kes viitsiks asjale ametliku käigu anda, saaks kodanikule kehtestada äritegevus keelu ning parimal juhul trahv ning rootsikardinad.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.08.2013 15:08:37 vasta tsitaadiga

vla kirjutas:
...Nädal tagasi laekus 1/6 ettemaksust vabandusega, et rohkem raha pole....

Mis see tähendab?

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 08.08.2013 15:24:57 vasta tsitaadiga

Aeron kirjutas:
vla kirjutas:
...Nädal tagasi laekus 1/6 ettemaksust vabandusega, et rohkem raha pole....

Mis see tähendab?


See tähendab,et kohustused ülevatavad tulu.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erko
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.08.2013 15:50:42 vasta tsitaadiga

Ramm kirjutas:
Aeron kirjutas:
vla kirjutas:
...Nädal tagasi laekus 1/6 ettemaksust vabandusega, et rohkem raha pole....

Mis see tähendab?


See tähendab,et kohustused ülevatavad tulu.

Kohustused ületavad varasid ikka. Kui kaupa pole kliendile antud (müüdud), pole ka tulu.
Ühesõnaga, pankrot icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 08.08.2013 17:23:28 vasta tsitaadiga

Harril kirjutas:
Väga halb kogemus.
Arve iPhone eest esitati 03.07.2013
Arve iPhone eest tasuti 04.07.2013

Täna on 08.08.2013 ja siiamaani on kaup saamata. Siim Ruga viitab kenasti müügitingimustele, aga täita neid ei taha. Kus on siis lubatud kaup? 30 päeva on möödas, kaupa pole, keegi ühendust ei võta, et leida mõistlikku lahendust.


Tere,

Huvitav mis siin arusaamatuks jäi? Kui tellimus tühistada, siis ei maksa ka enam mingit kaupa oodata. Või tarnime kauba ja kanname raha ka veel tagasi?

"6.3. Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutaja tasutud summa tagasi hiljemalt kolmekümne (30) kalendripäeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kättesaamisest."

Sama kehtib ka kõigile teistele, kes soovivad oma tellimuse tühistada.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 08.08.2013 17:28:43 vasta tsitaadiga

clown.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vla
HV vaatleja

liitunud: 08.08.2013




sõnum 08.08.2013 17:37:20 vasta tsitaadiga

Ei no on ikka kino küll aja meest kuu aega taga, et teada saada millal kaup tuleb ja siis kui mõistad tellimuse tühistada siis pead 30 päeva raha ootama. Küll ikka mõnel inimesel on soovunelmad. Konkreetselt minu puhul see skeem ei rakendu kuna ei ole nõustunud müügitingimustega. Ja isegi kui oleks nõustunud pidanuks ammu ettemaks tagastatama. Sa ise lubad ju kauba tarnida kuni 7 päeva jooksul ning kui selle aja jooksul ei ole sa tarninud ega teatanud uuest tarneajast on sul kohustus raha tagastada. Kui keegi selle väljapakutud tarneaja jooksul tellimuse üles ütleb siis võib olla oleks sul jah õigust oma müügitingimusti rakendada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 08.08.2013 17:43:20 vasta tsitaadiga

vla kirjutas:
Ei no on ikka kino küll aja meest kuu aega taga, et teada saada millal kaup tuleb ja siis kui mõistad tellimuse tühistada siis pead 30 päeva raha ootama. Küll ikka mõnel inimesel on soovunelmad. Konkreetselt minu puhul see skeem ei rakendu kuna ei ole nõustunud müügitingimustega. Ja isegi kui oleks nõustunud pidanuks ammu ettemaks tagastatama. Sa ise lubad ju kauba tarnida kuni 7 päeva jooksul ning kui selle aja jooksul ei ole sa tarninud ega teatanud uuest tarneajast on sul kohustus raha tagastada. Kui keegi selle väljapakutud tarneaja jooksul tellimuse üles ütleb siis võib olla oleks sul jah õigust oma müügitingimusti rakendada.


Tere,

Kas mõnele kirjale olen jätnud vastamata? See, et mina isiklikult telefonile alati vastata ei saa on iseasi. Vastav info on kodulehel ka olemas. Pealegi on e-mail alati parem suhtlusviis, sest kõik on kirjalik ja pärast ei saa väita, et keegi ütles nii ja tegelikult tegi naa.

Ja see, et mõnel Eesti ettevõttel on keerulised ajad ei tähenda automaatselt pankrotti või midagi muud säärast. Mõelda ja arvata võib muidugi kõike - seda keelata ei saa.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Harril
HV vaatleja

liitunud: 08.08.2013




sõnum 08.08.2013 18:01:32 vasta tsitaadiga

Ma ei ole tellimust tühistanud, olen kauba eest tasunud ning ootan kaupa. Möödas on 35 päeva.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vla
HV vaatleja

liitunud: 08.08.2013




sõnum 08.08.2013 18:02:00 vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:
vla kirjutas:
Ei no on ikka kino küll aja meest kuu aega taga, et teada saada millal kaup tuleb ja siis kui mõistad tellimuse tühistada siis pead 30 päeva raha ootama. Küll ikka mõnel inimesel on soovunelmad. Konkreetselt minu puhul see skeem ei rakendu kuna ei ole nõustunud müügitingimustega. Ja isegi kui oleks nõustunud pidanuks ammu ettemaks tagastatama. Sa ise lubad ju kauba tarnida kuni 7 päeva jooksul ning kui selle aja jooksul ei ole sa tarninud ega teatanud uuest tarneajast on sul kohustus raha tagastada. Kui keegi selle väljapakutud tarneaja jooksul tellimuse üles ütleb siis võib olla oleks sul jah õigust oma müügitingimusti rakendada.


Tere,

Kas mõnele kirjale olen jätnud vastamata? See, et mina isiklikult telefonile alati vastata ei saa on iseasi. Vastav info on kodulehel ka olemas. Pealegi on e-mail alati parem suhtlusviis, sest kõik on kirjalik ja pärast ei saa väita, et keegi ütles nii ja tegelikult tegi naa.

Ja see, et mõnel Eesti ettevõttel on keerulised ajad ei tähenda automaatselt pankrotti või midagi muud säärast. Mõelda ja arvata võib muidugi kõike - seda keelata ei saa.


Tere
Kui saata paari nädala jooksul 5 - 6 emaili ja sa lõpuks saadad ühe emaili vastu siis jah kirjadele sa vastad aga samas kirjade sisule mitte. Keerulised ajad ei tähenda sugugi alati pankrotti aga nähes kui palju on ainuüksi siin pretensioone siis pole see võimatu. Aga siiski miks ei ole tagastatud meie ettemakset.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pyramiid
HV vaatleja
pyramiid

liitunud: 01.10.2009




sõnum 08.08.2013 18:44:13 vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:

Kas mõnele kirjale olen jätnud vastamata? ...


Jah, Siim, oled jätnud vastamata, korduvalt! Kõik on dokumentaalselt tõestatud!
Viitad siin kogu aeg oma müügitingimustele, aga ise neid kuidagi täita ei taha. Kasvõi juba selles osas, kui lubad teatud aja jooksul kauba tarnida ja seda teha ei suuda, siis sinust ei kuule kipu ega kõppu! Kuigi peaksid enda tingimuste järgi ju ise ühendust võtma ja pakkuma lahenduse. Niikaua kui klient ise ei hakka uurima, mis ja kus, niikaua on vaikus. Ja siis ongi need vastuseta kirjad, vastamata kõned - ühesõnaga hakkab vassimine pihta.

karusloom kirjutas:
aru ma ei mõista kas ei ole siis ühtki aktiivset tünga saanut kes viitsiks asjale ametliku käigu anda, saaks kodanikule kehtestada äritegevus keelu ning parimal juhul trahv ning rootsikardinad.


Ära selle pärast muretse! Siin enne ka juba mainiti, et igal oinal oma mihklipäev!
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
centraaL
Kreisi kasutaja
centraaL

liitunud: 29.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.08.2013 19:52:54 vasta tsitaadiga

Öeldakse, et "let sleeping dogs lie", mille motot olen ka pikka aega antud teemas rakendanud, aga peale 8 lehte rahuolematust otsustasin ka lõpuks sõna võtta ja oma kogemusest Computechis töötades olukorda selgitada, kuidas asjad Computechis toimisid ~ca 1-1.5 aastat tagasi, alustan lõpust.

Teemaväliselt suhtlesin hiljuti endise kliendihalduri Tiiduga, kes peale mind minu koha üle võttis (ametikohta on raske defineerida, sekretär/müügihaldur/klienditeenindaja/"juhiabi"/tee-midagi-mees jne, ühesõnaga ei olnud ka töötajal suuremat aimu, mida ta tegema pidi), kes sai klientidelt vatti kauba mittesaabumise ning muude asjus ja mainis, et lahkus ettevõttest päevapealt, sest ka talle viskas kopa ette see, mis toimus, küll on kaup kulleri käes ära eksinud, tarne veninud hulgilao (huvitav, et Acme, ELKO ja ALSO suutsid kõikidele teistele klientidele kauba õigeaegselt tarnida ja JetPak ei ole veel pankrotis, ehk peaks üks eelnevatest firmadest laimu eest kohtusse pöörduma?) tõttu ja nii edasi. Ma oleks peale ~1-aastast "kullerifirmaga" kaasnenud pornot ammu kullerfirmat vahetanud ja asi lahendatud.

Allikas: Töötasin ise õnnetuseks kunagi Computechis, kus asjad paraku lõpupoole täpselt nii käisidki, et töötaja(te)l polnud õrna aimugi, mis toimus, peale minu lahkumist olevat asjad palju hullemaks läinud, seega kui Siim peaks kunagi läbi ime mingi uue töötaja palkama, siis pole vast mõtet viha tema peal välja elada, sest tema teeb nii nagu boss käsib, aga boss ei tea tihti ka ise, mis toimub või kuidas asjad käivad. 2011 alguses oli asi veel täitsa okei, aga niipea kui koliti uude kontorisse, hakkasid asjad allamäge käima ja klientidest oli sisuliselt ükskõik, senikaua kuni raha oli ära kantud.

Seni kuni mina seal töötasin, olid kõik kliendid, kes soovisid kaupa õigel ajal kätte saada idioodid, sest kaup polnud ju eluliselt tähtis. See kehtis eriti igasuguste looside ja muu kohta, mis tasuta ära anti, sest selles mõttes polnud ju vahet, kas kaup saabub nädala või 5 kuu pärast, kraam pole eluliselt vajalik, nii et mida siin vinguda. Kui tuli mõni kõne, millele vastata ei soovinud, siis jäi see minu või Tiidu hooleks ja kindlasti tuli mainida, et Siimul on hetkel kiire, teda ei ole või helistab hiljem tagasi. Mobiiltelefon oli 90% juhtudel suunatud kontori lauatelefonile, mis tähendas, et Siimu oli võimatu kätte saada. Katteta lubadusi anti nii meile kui klientidele, seega ei saa ka "kliendihaldurid" kursis olla sellega, mis toimub, sest Siim ei soostu antud informatsiooni jagama ja töötaja toetub ainult ähmasele informatsioonile, mida Siim soostub välja jagama.

Kokkuvõttes lubatakse esialgu kokku pudrumägesid, ent kui klient peab kuu aega "24h" tarnet, mis nüüd on küll muutunud 2-7 päevaseks, ootama, siis ei koti see mitte kedagi ja kohapeal leiutatakse igasuguseid skeeme välja, et nägu päästa.

Arvan, et antud informatsioon on asjakohane, piisavalt objektiivne ning omast kogemusest seestpoolt soovitan soojalt kellelgi antud ettevõttest kaupa mitte tellida kui 30-50€ rahavõit ei ole just piisav summa närvi- ja ajakulu tarbeks.

Ja Siim, kui sa kavatsed siin mõne tüüpilise vastuargumendiga lagedale tulla, siis võid arvesse võtta, et mingeid üllatusi sa mulle ei valmista ja oma posti kirjutades olen ma kõigega arvestanud, nii et soovi korral lao julgelt, soovi korral võid mulle PMi või e-maili saata ja selgitan sulle kõik üksipulgi erinevate seadustike paragrahvide järgi ära, miks ja kuidas mul on õigus siia postitada nii nagu ma seda praegu teen, minu postitus on vaid hoiatus teistele foorumikasutajatele antud ettevõttest kaupa mitte tellida ja seda mitte ainult minu arvamuse kohaselt.

Pajatada oleks küllaltki, samuti ka mõni lindistus siia riputada, aga ärgem laskugem äärmustesse ja piirdugem vaid sellega, et ei soovitaks vihavaenlaselegi mitte kellelgi antud ettevõttest kaupa tellida, kui ei ole soov kulli ja kirja visata ja loota, et ehk jõuab tõesti kaup mõne päevaga või siis hoopis 2 kuuga.

Ilmselt võib eeldada, et ühel eelmisel foorumikasutajal on täiesti õigus, et vanemad tarned tellitakse uute arvete laekumiste arvelt ja kui vahepeal peaks käima rahasuts, siis annab ka mõned uuemad tellimused sisse anda, aga samas ei tasu unustada ka prioritiseeritud tellimusi, kellega on mingil moel juba soojad suhtes sees.

Lõpetuseks: pigem tasuks uskuda konkukaga sõitvat närtsudes hipit, kes ka tegelikult oma sõna peab kui triiksärgis ja Lexusega sõitvat "ärimeest", kelle sõna on väärt alla nulli.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winman
HV Guru
Winman

liitunud: 29.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2013 18:27:40 vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:
Winman, https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=7605731#7605731 - Lahendatud ja klient jäi rahule.


Pean lisama, et tuttav kes selle telefoni eest ettemaksu tegi ja siis peale kuuajalist lubamist lõpuks ka telefoni kätte sai, on rahul küll telefoniga, aga Computech.ee Siim lubas talle ka 30 eurot tagasi maksta, kuna ootamise ajal oli hind langenud!
30 eurot ripub seega õhus ja ei mingit tagasisidet telefoni ostjaga thumbs_down.gif
Kommentaarid: 1440 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 1066
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Harril
HV vaatleja

liitunud: 08.08.2013




sõnum 16.08.2013 13:33:14 vasta tsitaadiga

Arve iPhone eest esitati 03.07.2013
Arve iPhone eest tasuti 04.07.2013

08.08.2013 kirjutas Siim Ruga foorumis "Huvitav mis siin arusaamatuks jäi? Kui tellimus tühistada, siis ei maksa ka enam mingit kaupa oodata. Või tarnime kauba ja kanname raha ka veel tagasi? "

AGA mis rahast räägitakse, mis kaubast? Isegi e-mailile ei vastata, et anda infot kauba hilinemisest või võimalikest lahendusvariantidest.

16.08.2013 on sama seis, pole raha ega kaupa.

Inimesele, kes tühistas oma tellimuse üle 30 päeva tagasi pole tänaseni raha tagastatud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.08.2013 14:19:47 vasta tsitaadiga

No kui siin juba andmiseks läks, siis kirjutan ka veidi. Pole küll niiväga pettasaanu, aga just teeninduse osas nuriseks. Nimelt algusaegadel, kuskil märtsis tahtsin ka arvutit soetada Computechiks (hea, et seda ei teinud). Kaup jäi katki, kuna pidin ise pidevalt kontaki otsima ja uurima, et kas ja millal saab. Lõpuks viskas üle ja soetasin arvuti Notebooks.ee-st. Seal olid väga viisakad teenindajad ja sain asjad kiirelt aetud. Kusjuures, mulle anti isegi arvuti kätte ilma, et ma eelnevalt oleks ühtegi senti maksnud. Võta õppust Computech icon_smile.gif Muidugi mõista maksin hiljem kõik sularahas ühe isiku kätte ära.
+ Computechist soetasin ühe hiire ja Siim pidi pärast arve mulle meilile saatma garantii jaoks, aga seda ootan senimaani.. icon_smile.gif Ega enam eriti puudust ei tunnegi.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andrus Luht
itimees.ee
Andrus Luht

liitunud: 11.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2013 15:06:46 vasta tsitaadiga

Jube hala käib, et computech on paha ja halb aga negatiivse on sellele ahvile pannud ainult kolm inimest peale minu!?

icon_question.gif icon_exclaim.gif

_________________
Äriklassi serverilahenduste müük, paigaldus ja haldus. SaaS / PaaS / IaaS lahendused
Kasutatud äriklassi serverite, andmesalvede ja võrguseadmete ost-müük-rent
Tier-3 privaatpilvede, virtuaal- ja virtuaal-privaat-serverite lahendused. 24/7 haldus, monitooring
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 318
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 18.08.2013 20:37:40 vasta tsitaadiga

See negatiivne siin ei anna midagi, kuid ma loodan et vähemalt tarbijakaitsesse on keegigi pöördunud.
_________________
---
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.08.2013 01:00:49 vasta tsitaadiga

Oma sõnu võiks valida sõltumata asjaoludest ...
Ma ei ole senini aru saanud, mis müstilist rahuldust Andrus sellest teemast saab või mis isiklik vimm ta hinges on...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Andrus Luht
itimees.ee
Andrus Luht

liitunud: 11.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.08.2013 10:01:07 vasta tsitaadiga

Aeron, mul on sügavalt isiklik vimm valetajate, vassijate, keerutajate, susserdajate, tühjade lubaduste jagajate ja muidu mudakihti kuuluvate "ärimeeste" vastu. Said ammendava vastuse? AHV on aga HV kasutaja akronüüm kui see sulle odana hinge torkas...
_________________
Äriklassi serverilahenduste müük, paigaldus ja haldus. SaaS / PaaS / IaaS lahendused
Kasutatud äriklassi serverite, andmesalvede ja võrguseadmete ost-müük-rent
Tier-3 privaatpilvede, virtuaal- ja virtuaal-privaat-serverite lahendused. 24/7 haldus, monitooring
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 318
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Computech mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.