Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Prozer
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2008
|
14.02.2010 12:06:25
|
|
|
harvestimine ruulib
Teine osa üllatuslikult parem ja huvitavam kui esimene. Selle mängu küll ostan
_________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
omgwtf
HV Guru
liitunud: 23.10.2006
|
14.02.2010 12:08:37
|
|
|
Mida erinevat see harvestimini teeb? 1. olen 3x läbi teinud ja ainult savenud tüdruku,sama oli ka nüüd 2.osa Plaan teha nüüd teistkordselt ka läbi,kuid mõtlen,et kas harvestin või mitte
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
|
K3ndu
HV Guru
liitunud: 25.10.2009
|
14.02.2010 13:01:15
|
|
|
omgwtf kirjutas: |
Ilma läägita ja 20-30FPS See ju ongi lägg juba.. |
Ei ütleks nii sa polegi lägg näinud, pelasin GRIDI läbi Celeroniga, FPS 15-25.
|
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
14.02.2010 13:33:34
|
|
|
K3ndu kirjutas: |
omgwtf kirjutas: |
Ilma läägita ja 20-30FPS See ju ongi lägg juba.. |
Ei ütleks nii sa polegi lägg näinud, pelasin GRIDI läbi Celeroniga, FPS 15-25. |
lääg ei = stabiilne slide show seega alla 30 fps'i mängu mängida on ikka suht piin küll...
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
14.02.2010 14:48:04
|
|
|
Prozer kirjutas: |
harvestimine ruulib
Teine osa üllatuslikult parem ja huvitavam kui esimene. Selle mängu küll ostan |
esimeses osas harvestimine ei ruulinud, said iga 3 päästetud tüdruku pealt 200 adamit +plasmiid, teises saad samamoodi booust kui päästad, usun et on kasulikum , mäng on hea ja lhtsalt than teist lõppu näha
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
omgwtf
HV Guru
liitunud: 23.10.2006
|
14.02.2010 14:59:31
|
|
|
Läks ka teine ring käima
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramones
HV veteran
liitunud: 09.07.2004
|
14.02.2010 17:48:14
|
|
|
nolifer, esimese osas näed juba siis teist lõppu kui kasvõi 1 little sisteri ära harvestid. Ei ole vaja kogu mängu uuesti läbi teha. Vähemalt mina mäletan küll sedamoodi.
viimati muutis Ramones 14.02.2010 20:25:57, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
14.02.2010 18:10:22
|
|
|
Ramones, nii oli jah .
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Aah
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.09.2007
|
15.02.2010 00:16:43
|
|
|
omgwtf kirjutas: |
Läks ka teine ring käima |
tuleks see 16:10 fix kah nüüd välja. Läheks ise ka teisele ringile. Üks väheseid mänge mille SP on niivõrd paeluv. Kolmas ring on random , hea ja paha pooleks Kuidas tuju on.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Prozer
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2008
|
15.02.2010 02:11:14
|
|
|
sai kah läbi - pole midagi öelda, võikalt hea asi valmis tehtud.
küsimus muidugi et kas on pointti teiste lõpuvideode pärast uutele ringidele minna: http://www.youtube.com/watch?v=jPirb9hwBDU
_________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
mutabor
HV veteran
liitunud: 06.06.2002
|
15.02.2010 15:02:00
|
|
|
keegi siin enne ütles et pikem kui esimene. samas mõned vennal teine ring käsil :O. palju siis mänguaeg olnud et lõpuni ära teha?
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramones
HV veteran
liitunud: 09.07.2004
|
15.02.2010 15:16:18
|
|
|
mutabor, ma pakun, et rahulikult liikudes ja igat nurgatagust uurides 20-30h. Mul läks esimese osaga 22h (kõik nurgatagused käisin läbi). Teist ei ole veel läbi teinud. Kahjuks aega ei oska öelda kuna xfire ei ole taustal jooksnud. Ma pakun, et oma 15h kindlasti (olen hetkel Fontaine Futuristicu poolepeal).
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
15.02.2010 16:49:58
|
|
|
Ramones kirjutas: |
nolifer, esimese osas näed juba siis teist lõppu kui kasvõi 1 little sisteri ära harvestid. Ei ole vaja kogu mängu uuesti läbi teha. Vähemalt mina mäletan küll sedamoodi. |
teen ta pigem sellepärast läbi et mäng on hea
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
jeanman
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2004
|
17.02.2010 19:10:28
|
|
|
Mul üks asi arusaamatu, nimelt, et saveda peab logima live-sse mis nagu ma aru saan on läbi neti.Kuid kui mul nett puudub, kas ma siis ei saagi saveda vai?Või olen maasjast valesti aru saand.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramones
HV veteran
liitunud: 09.07.2004
|
17.02.2010 20:14:50
|
|
|
jeanman, saab ka offline profiili luua.
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
jeanman
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2004
|
17.02.2010 20:22:05
|
|
|
Ramones kirjutas: |
jeanman, saab ka offline profiili luua. |
Kas Live saab offline luua?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
|
K3ndu
HV Guru
liitunud: 25.10.2009
|
17.02.2010 21:08:53
|
|
|
Jah kui hakkad kasutajat tegema siis seal mingi tekst ja siis seal üks sõna sinist värvi ja klikid selle peale siis saad.(mingi local profile vms)
|
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
MatchMaker
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.06.2007
|
18.02.2010 23:34:25
|
|
|
Ei hakkagi esimest ja teist osa eraldi hindama kuna need mõlemad kokku on siiski üks kompott. Parimat AI pole siiski veel üheski mängus kohanud, graafikast kuni mängitavuseni arvatavasti parim shooter siiani. Ja ka pointilt. 10/10 Mitte ühtegi viga selle mängu juures ei leidnud.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
19.02.2010 00:23:55
|
|
|
Mis seal AI's siis erilist oli? Jookseb ühtemoodi peale nagu enamus "no" AI mängudes. Need "võimed" on suht sama mõttetud kui ennegi. Kasutad enamasti Freeze + kaikaga pikki molli = win win. Ehk siis rohkemat pole vaja.
in short -> On kõvasti paremaid fps'e nii 3rd person kui 1rst person.
Aga aja mõrvamiseks täitsa OK mäng.
Unreal 3 shit mootori kohta on graafika samas täitsa OK isegi. Ei kiirita ega "hõõgu" nagu enamus U3 mootorit kasutatavates mängudes. 1-2 kohas vist seni kohanud ka seda U3 supper textuuri loadingut kus üks hetk on sul low textuurid (kui ruumi astud) ja teine hetk laetakse "high" textuurid mis on natuke vaadtavamad.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
MatchMaker
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.06.2007
|
19.02.2010 01:26:28
|
|
|
Võimetega on nii, et kõik oleneb sellest kuidas mängid. Kui pealiskaudselt jooksed läbi siis arusaadav, et tunduvad mõttetud. Ise kasutasin üsna tihti seda hüpnoosi värki ja lasin tegelastel omavahel võidelda. AI puhul pean silmas eelkõige seda, et ai ei ole üksluine vaid tal on oma loomulik käitumine. Pole ju seda, et vaenlased jooksevad kõik korraga otse peale, üheseõnaga AI jättis tõeliselt elusa tunde, mida pole siiani veel üheski teises mängus kohanud.
FPS kohta, half life seeriale ja BioShockile ei ole praktiliselt mitte ühtegi vastast.
Unreali mootor on tegelikult korralike mängude jaoks ikka üsna esmaklassiline pole midagi öelda.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
19.02.2010 03:05:04
|
|
|
Selles suhtes et mäng võiks sundida sind teatud võimeid kasutama, kohanduma etc mitte laskma ühe juttiga stabiilselt ühte sama jura. Enamus "asjalike" mänge tutvustavad sulle uusi relvi ja siis panevad sind ka mõtlema, et millises koosluses sa neid kasutad, mis sullle sobivad ning milliseid relvi kaasas tassida et ellu jääda /tõhus oleks.
Kui sa seal arvad et AI on hea siis sa pole vist eriti palju mänge mänginud. In short -> olen paremat AI'd näinud. (Fear, FarCry, SC3 ... veel mõned ehk).
Enamus mängudes ei jookse vaenalsed lampi korraga peale alati... kui just see teemaks ei ole (zombied etc). Aga ka seal Bioshock 2 jooksevad sageli mingid "valangud" peale. Näiteks kui õeke sul seda adamit kavab. Suht lampi spawnivad nurga taga ja siis tormavad peale. Täesti tavaline ja kerge AI. Aegajalt jah nad nagu "kombivad" seal ja teevad oma asju aga nii kui sind näevad jooksevad niisama peale. Ei usu et seda keeruline progreda on tüüpidele kes asja jagavad. Ei tundu eriti keerulise süsteemi järgi töötav AI olevat.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramones
HV veteran
liitunud: 09.07.2004
|
19.02.2010 11:15:24
|
|
|
angel kirjutas: |
Suht lampi spawnivad nurga taga ja siis tormavad peale. |
Mitmeid kordi nägin ka kuidas täpselt minu kõrvale/ selja taha spawnisid. AI seal küll midagi väga erilist ei tundu olevat tõesti.
Relvade valik on tõesti selline, et väga ei sunnita erinevaid relvasid kasutama ja saab mängu algusest lõpuni sama arsenaliga teha. Ise mängisin terve mängu läbi vaid automaati, needipüssi/ leeke, elektrit kasutades. Teistest relvadest lasin ainult mõned lasud. Ei tundnud kordagi vajadust mingit erilist strateegiat arandada vaid otse peale ja tuld toimis suurepäraselt (mängisin medium tasemel - hard nõuab vast pisut rohkem plaanimist).
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
Aliorg
HV vaatleja
liitunud: 18.09.2007
|
19.02.2010 12:35:57
|
|
|
See mäng päris hea, visuaalne ja heli pool on tõeliselt kvaliteetsed. Aga häirib selles mängus kõige tähtsam asi. Relvadega laskmine pole lahe. Tunnetus on väga algeline. Nagu mängiks Alien vs Predatori 2 te. (väga kõva mäng, aga see oli aastal 2001) . Meil on aasta 2010 ning see relvade tunnetus on nii imelik. Sul ei jää üldse tunnet, et suur võimas relv käes. Mängides nagu tekib kohustus, et ma pean seda relva laskma, et edasi lihtsalt liikuda. Bioshock iga oli täpselt sama teema minu jaoks. Tagasiside laskmisele on nagu hernepüssiga raua paitamine. Ja kui ma pean seda terve mängu jooksul tegema siis see ei tõmba väga sisse. Deadspaceis sa tundsid, kui lasid relvast ja said korraliku tagasiside. Mind huvitab, mida teie sellest arvate. Miks on disainimise juures just selline otsus vastu võetud. Ma tahaks seda mängu nautida, aga ei suuda tänu sellele.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
K3ndu
HV Guru
liitunud: 25.10.2009
|
19.02.2010 13:33:24
|
|
|
Ja läbi see saigi, lõpp oli suhteliselt hea ,aga mäng oli natuke liiga lügike.
|
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
äss
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.07.2008
|
19.02.2010 19:30:26
|
|
|
Kegi teab mis seal tegema peab kus on need suured ape taolised loomad. Neid sünnib lihtsalt nii palju juurde, et võimatu nendest jagu saada.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
|