Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Vananematu
HV veteran
liitunud: 28.09.2003
|
16.04.2005 23:04:45
|
|
|
möh, rooliga aint tasubki seda mängu proovida, ning konkurentsivõimeline ei saa klaveriga elus ees olla limps ;P
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Serio
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2004
|
16.04.2005 23:18:48
|
|
|
Ma ostsin rooli siis kui rbr välja tuli, polnud ka enne isegi proovinud rooli. Nüüd ei kujuta ettegi, et peaksin klaveriga sõitma Auto füüsika on ju tasemel, katsu klaveriga päris autot juhtida Cmr või klaveriga taguda
Endal on DFP rool ja ülimalt rahul ostuga Sidurist puudust küll ei tunne ja ma ei tea, kas eestis ka kuskil siduriga pedaale müüakse.
Rooliga tunnetad ilusti ära millal kaob pidamine ja millal hakkab libisema.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
rh
HV vaatleja
liitunud: 06.04.2005
|
16.04.2005 23:35:19
|
|
|
Seda, et mingit väga odavat ka ei tasu osta. Ostsin kunagi ammu mingi rooli, ikka mingi 4 aastat tagasi. see oli tasemel. Kuid ostsin nüüd uue arvuti ja see ei läinud enam järgi, polnud game porti. Siis mõtlesin, et ostan mingi odava ära 350eeku ja oh imet panin korra järgi, sõitsin ühe ringi midagi ja viskasin kohe nurka seisma ja seisab seal siia maani. Mõtlesin veits ja uurisin ja sain teada, et game port on helikaardi küljes niisiis ostsin helikaardi ja lükkasin oma vana hea rooli järgi ja kohe teine asi ikka. Tunned ikka, et rooli käes hoiad ja juhitavus on ka kohe kõvasti parem.
_________________ RBR Eesti Liiga |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Serio
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2004
|
18.04.2005 00:11:13
|
|
|
Krt, tänane sõit oli karm, teisel katsel panin otse puusse Austraalia radadel on ikka raske sõita, vead on kerged tulema, väike kõks tagaotsaga vastu valli ja rohkem polegi vaja et hakata pöörlema ja tiirlema.
Eestlasi langes ka nagu loogu ja lõppu ei jõudnudki keegi aga vaadates aegu ja kohti, paistab et eestlased on tasemel sõitjad
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
svenman
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.04.2003
|
18.04.2005 10:14:00
|
|
|
Minu sõit hakkas päris normaalselt. Sõitsin enda tempos ja erilisi riske ei võtnud. Need kes eespool sõitsid, eksisid järjest, nii et enne eelviimast katset olin tõusnud juba kolmandaks. Siis see saatuslik katse algas. Muljusin ikka korralikult ja jõudsin üle poole katsest kindlasti ära sõita. Siis umbes 160 km/h enne hüppele minekut millegipärast korrigeerisin natuke sõidusuunda. Maandudes oli juba külg ees ja siis ei olnud enam midagi teha. Sellise hoo pealt siis panin külg ees otse puusse Päriselus oleks sellise laksu saanud, et vist ei saaks siin seda rääkida kuna juhi uks võttis löögi omale. Täna hommikustele sõitudele ei jõua, aga kui õhtul sõit on, siis kindlasti platsis. Ostsin nõks aega tagasi rooli ka ära, nii et nüüd saab asja tõsisemalt võtma hakata
|
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
Serio
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2004
|
18.04.2005 13:00:37
|
|
|
Lugege siit
Itaalased räägivad oma probleemidest ja edspidistest RBR-Online plaanidest. Põhiline, mis mulle meeldis, ja mille kallal nad töötavad, et autot saab parandada ainult hooldusalas. 8) Selline variant viib ikka ülima ettevaatlikkusele rajal
Kaks kohta on veel vaba championshipis Vaatasin, et Erksxx'il on puudu peugeot võistkonnakaaslane, pange kirja kes soovib
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
rh
HV vaatleja
liitunud: 06.04.2005
|
18.04.2005 14:14:47
|
|
|
Mul on hakanud viimasel ajal kehvasti minema. Eile siis katkestasin paar rada ennem lõppu. Ühel prantsusma rajal tuli ka seal üks päris hea crash kui autol polnd viga midagi peale selle, et uks jäi lopendama. Katkestus tuli siis soome rajal kus ühel tagasipöördel hakkasin kiirendama kuid üks äär oli nats lume peal ja kiirendamisellt tõmbas rohkem lume sisse kuid seal kohe olid kivid nii, et sõitsin kividesse väikse hooga ja oligi toss väljas.
Täna hommikusele esimesele sõidule jõudsin napilt. Sai kiiruga arvuti käima pandud ja kui sõitma hakkasin siis sain aru, et rool ei tööta, nii siis pidin kohe klaveri krahmama ja ega sealt midagi head ei tulnud. Kuskil tili mingi katus ja pidin abi kutsuma. Mingi üle minuti tuli kaotust. Teiseks rajaks sain rooli tööle aga ei jõudnud ilusti ära calibreerida ja ei olnud eriti hea sõita ja kuskil siis panin puusse.
Nüüdseks olen katkestanud ka juba tänases teises sõidus. Algus läks päris hästi, olin juba neljas. USA kiiremat sorti rajal läks sõit küllaltki normaalselt kuid lõpus peale kollaseid märke õnnestus mul ikkagi kividesse sõita. Hoogu nagu ei olnudki kuid läks otse. Olid muidugi keskmised kummid ka all. Kuiv oli. Aga pole midagi teha. Eks tasapisi hakkab paremini minema kui saaks rooliga sama tunnetuse kätte nagu klaveriga oli.
Ok siis järgmise rallini.
_________________ RBR Eesti Liiga |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
wa666ou
HV veteran
liitunud: 23.05.2003
|
18.04.2005 19:03:13
|
|
|
Ma vaatan, et igasugu championship'se tekib nagu seeni pärast vihma, mis muidugi väga positiivne.
rh, ei ole viga. Olen ise katkestanud ka vähema pärast. näiteks, winamp taustal mängis liiga kõvasti ja ma ei kuulnud piisavalt mootorihäält, et pöördeid hinnata ja no vale käiguga puusse. Jama ju Ja no RBR selline loll mäng kah, et ei saa Wini ja tagasi.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
|
Serio
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2004
|
19.04.2005 00:45:58
|
|
|
Teisipäeva õhtul järgmine ralli
Seekord 80-le sõitjale. Lähevad juba julgeks ära
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
eckh
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.12.2001
|
19.04.2005 12:38:44
|
|
|
Mul veel üks küsimus setuppide kohta.
Pühapäeval olid ühes leg-is koos Frazier Wells ja Cote D'Arbros II. Valisin asfaldikummid nendeks katseteks, kas nüüd setup võetakse kah mõlemaks katseks see, mis mul on asfaldiradadeks määratud või sõidan ma siiski esimest rada vaikimisi määratud kruusaseadega ja teist asfaldiseadega ? Ehk siis kas setupi paneb paika kummivalik või kiiruskatse ?
|
|
Kommentaarid: 103 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
|
rh
HV vaatleja
liitunud: 06.04.2005
|
19.04.2005 12:40:39
|
|
|
Niipalju kui mina tean paneb setupi paika kummivalik.
_________________ RBR Eesti Liiga |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
eckh
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.12.2001
|
19.04.2005 14:39:59
|
|
|
Hmm, praegu just proovisin offline-s Frazier Wellsi asfaldikummide ja asfaldiseadega ja ma võin vanduda et pühapäeval oli setup teine. Asfaldiseadega ei suuda ma kuidagi aega alla 2:20 saada (pühapäeval sain 2:12), auto hüppab jäiga vedrustuse tõttu tee peal nagu segane, normaalsest sõidust ei tule midagi välja.
|
|
Kommentaarid: 103 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
|
svenman
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.04.2003
|
19.04.2005 14:41:38
|
|
|
Võin suhteliselt kindlalt väita, et kummivalik määrab setupi. Kuna ise sõitsin ka sama katse asfaldi kummiga ja mul asfaldi seade on pandud hästi alajuhitavaks, siis oli hästi tunda, et isegi kiiremates kurvides pidi kässeri appi võtma, et mitte otse panna.
|
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
eckh
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.12.2001
|
|
Kommentaarid: 103 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
|
Serio
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2004
|
19.04.2005 16:07:28
|
|
|
Täpselt ei tea aga seal on kolm setupi võimalust
1. Gravel
2. Tarmac
3. Snow
Ja siis veel eraldi rehvivalik.
Kui nüüd on tulemas näiteks kruusa ja asfaldi katse peale hooldusala, siis laetakse setup esimese raja pinnase järgi, st. Gravel lahtris olev setup ja see rehv mis sa valisid. Sa võid näiteks Gravel lahtrisse panna oma asfaldi seade. Järgmised katsed sõidetakse sama seadega enne järgmist hooldusala.
See on minu arvamus.
Esitasin umbes sama küsimuse Onlaini foorumisse.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
19.04.2005 16:26:44
|
|
|
Tre,
Vägagi loogiline oleks, ET setup valitakse sinu määratud järjekorra alusel (ehk kas kruus, asfalt, lumi) või kui määramata on siis default. Edasi juba valitud kummit. Ehk..kummist ei tohiks seal küll midagi sõltuda, muidu poleks eelnevatel määratud valikutel mõtet. Ehk mina saan aru, et asi käib nii..on näiteks SS1- asfalt ja SS2- kruus. Siis kui sul on pandud asfaldile asfaldi seade ja kruusale kruusa seade ning valid kummakski katseks asfaldi kummid näeb asi välja järgmine -> SS1 -setup: asfalt, kumm: asfalt;
SS2- setup: kruus, kumm: asfalt
Equ
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Serio
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2004
|
19.04.2005 16:44:48
|
|
|
Yep, see on loogilisem kui minu pakutud variant Ootame ära ametliku vastuse, mis arvatavasti tuleb sama mis Equ kirjutas.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
eckh
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.12.2001
|
19.04.2005 16:45:16
|
|
|
Pühapäevase kogemuse põhjal on mul ka siiski tunne, et setup-i valik käib raja järgi. Niipalju kui ma siis Cote D'Arbroz-i sõita jõudsin käitus auto nii nagu ta asfaldiseades peaks käituma. Tõestada seda paraku ei saa, sest kahjuks katkestasin sellel katsel ja replay-d salvestada ei saanud.
Ehk siis rehvid on kogu leg-i jaoks ühed, aga setup vastavalt rajakatte tüübile.
Realistlikkuse koha pealt oleks loogilisem just vastupidine olukord.
|
|
Kommentaarid: 103 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
|
Serio
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2004
|
19.04.2005 16:52:33
|
|
|
Ametlik vastus, mis on sama mis Equ pakutud variant.
Copypaste vastus:
setup:
remember that in every gravel stage, the utility loads the gravel setup, in tarmac stage the utility loads the tarmac setup and in the snow stage the utility loads the snow setup.
tyres:
it's different for the tyres because every stage loads the selected tyres...
ex.:ss1 tarmac ss2 gravel, in setups you load correctly gravel setup for gravel stage and tarmac setup for tarmac stage, and the tyres you load the tarmac int tyres:
ss1 you run with the tarmac setup and the tarmac int tyres
ss2 you run with the gravel setup and the tarmac int tyres
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Vananematu
HV veteran
liitunud: 28.09.2003
|
19.04.2005 22:41:21
|
|
|
kuulge, see oli juba rbr utiliidi algusaegadest peale ju nõnda, kuskohast see veel teemasse tuli ? koguaeg olnud, et asfalid rajal laetakse asfalid seadistus ning kruusa peal kruusa seadistust jne... ning aint kummid jäävad kogu katsete vältel samaks kuni järgmise hooldusalani.
PAROOL :
361358 - http://www.rbr-online.net/forum/index.php?showtopic=756
krdi jama on, mul ütleb, et vale parool
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
eckh
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.12.2001
|
19.04.2005 23:32:54
|
|
|
mul ka ütles aga mingi aja pärast lasi sisse
Jama!!!
Esimesed kolm katset sai ilusti läbi, neljanda alguses pärast start nupu vajutamist jäi ette must pilt. Vajutasin paar korda enterit, siis ühel hetkel kostus hääl "looks like the gearbox is broken" ja nii mu ralli lõppes. Kahju, sest Serioga oli päris kõva rebimine.
|
|
Kommentaarid: 103 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
|
wa666ou
HV veteran
liitunud: 23.05.2003
|
19.04.2005 23:43:09
|
|
|
on keegi varem sellist asja näinud:
esimene kord minu jaoks.
P.S. sõit läks täna igatahes kassi saba alla
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
|
rh
HV vaatleja
liitunud: 06.04.2005
|
20.04.2005 00:26:01
|
|
|
Läksin suurte lootustega võistlema . Paar rada sõitsin ära kuid siis edasi hakkas minu nime järgi errorit vsikama ja lõpptulemusena ei saanudki enam oma egu kirja ja olingi võistlusest väljas. Küsisin ka mis jama on ja öeldi midagi, et olin kaks korda rada lõpetanud . Omast arust küll midagi muudmoodi ei teinud kui tavaliselt. Loodame, et järgmine kord sellist jama ei tule.
_________________ RBR Eesti Liiga |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Serio
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2004
|
20.04.2005 00:45:22
|
|
|
Sellist pilti pole ma veel ette saanud, ei tahaks ka eriti Pidi ikka kõva laks rahva sekka olema. 8)
Tänane ralli lõppes edukalt. Ideaalsest sõidust oli asi kaugel, esimesed jaapani rajad sain kenasti läbi koos väikeste rabandustega. Põhiline action algas inglismaal, kus kolmanda SS-i sain napilt läb. Panin seal paarkorda metsa ja 1/3 rajast läbisin pool autot kraavis. Nüüd tulid kaks rada, millest üks asfalt ja teine kruus. Probleem jälle rehvivalikul, valisin suht lambist kruusarehvid ja tundub, et olin vist ainuke kes sellise valikuga bisanne raja läbi tegi, kaotust esimesele 1 min. Täiesti ebakindel sõit koos mõningate paanikahetketega. Viimasel katsel oli mul siis eelis teiste ees ja mille ma suutsin ära kasutada võttes katsevõidu Lõpusirgel võtsin kurvist viimast ja rullusin üle finishijoone
Kokkuvõttes teine koht
Bisanne kruusarehviga ja viimane katse finishijoonel üle katuse
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Vananematu
HV veteran
liitunud: 28.09.2003
|
20.04.2005 00:50:28
|
|
|
Niih, teisipäevane sõit möödas ja... Alustas seda võistlust 80 sõitjat üle kogu laia maailma, nendest kaheksakümnest sõitjast oli 8 eesti ralliässa, kes konkureerisid ka omavahel.
Minule algas sõidupäev päris lahedalt, kuna ma unustasin oma personaalseaded valimast ning läksin kahele esimesele jaapani katsele default seadistusega siis... Väga jube oli sõita, esimesel katsel kaotasin minut ja 16 sekundit esimesele. Auto libiseses meeletul, ei saanud gaasi üldse vajutadagi, oli vahel tunne.
Teisele katsele minnes ei saanud ka veel valida sedeid ümber ning kuna ma toda rada tundsin paremini, siis kaotust esimesele tuli üle poole minuti natuke.
Kolmandal katsel vahetasin kähku kohutava default seded ära ning hakkasin siis rebima juba, läksin ja läksin muidu edasi , kohad tõusid ja läksin järjest konkurentsivõimelisemaks, kuid ühtegi katsevõitu ei tulnud mul siiski... ühel ainsal asfaldi rajal olin lähedal jäädes 3ndaks. Enne seda ainsat asfaldi rada pidi valima kummid 2 katse jaoks millest üks oli ka kruusa katse, see see raske usa metsa rada pikk ja koledate mägedega ... mina igaljuhul valisin asfaldi kuivad kummid ning pärast asfaldi rada läksin siis kruusale, kartsin isegi hullemat, kaotust esimesele tuli 39 sekundit, kuid selle eest sai nende asfaldi kummidega paar tõsisemat libisemist läbi elatud ja vahel oleks ka pusse kündnud, väga lähedalt läks ühes kurvis üks tappvalt kõva puu mööda...
Üldkokkuvõttes jäin siis 5ndaks ning lõpetajaid oli kokku ainult 12 80-st ... Endale oli see ralli õppimiseks rohkem, kuna ma vahetasin meeskonda ja olen nüüd citroeni sõitja 8) , kuid auto tahab harjumist, esimestel katsetel tundsin väga ebakindlalt end auto roolis, koguaeg pidurdasin ja asfaldi radadel ei osanud kässarit kasutada õigesti selle citroeniga.
lõpetajad
Minu esimene jaapani katse default seadega
Minu viimane katse kruusal asfaldi kummidega
Asfaldi rada bisanne õige kummiga
viimati muutis Vananematu 20.04.2005 15:15:53, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
|