Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  VMT: RBR Online märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 16.04.2005 23:04:45 vasta tsitaadiga

möh, rooliga aint tasubki seda mängu proovida, ning konkurentsivõimeline ei saa klaveriga elus ees olla limps ;P
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Serio
HV kasutaja
Serio

liitunud: 05.12.2004




sõnum 16.04.2005 23:18:48 vasta tsitaadiga

Ma ostsin rooli siis kui rbr välja tuli, polnud ka enne isegi proovinud rooli. Nüüd ei kujuta ettegi, et peaksin klaveriga sõitma icon_confused.gif Auto füüsika on ju tasemel, katsu klaveriga päris autot juhtida icon_lol.gif Cmr või klaveriga taguda icon_razz1.gif
Endal on DFP rool ja ülimalt rahul ostuga thumbs_up.gif Sidurist puudust küll ei tunne ja ma ei tea, kas eestis ka kuskil siduriga pedaale müüakse.
Rooliga tunnetad ilusti ära millal kaob pidamine ja millal hakkab libisema. thumbs_up.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rh
HV vaatleja
rh

liitunud: 06.04.2005




sõnum 16.04.2005 23:35:19 vasta tsitaadiga

Seda, et mingit väga odavat ka ei tasu osta. Ostsin kunagi ammu mingi rooli, ikka mingi 4 aastat tagasi. see oli tasemel. Kuid ostsin nüüd uue arvuti ja see ei läinud enam järgi, polnud game porti. Siis mõtlesin, et ostan mingi odava ära 350eeku icon_razz1.gif ja oh imet panin korra järgi, sõitsin ühe ringi midagi ja viskasin kohe nurka seisma ja seisab seal siia maani. Mõtlesin veits ja uurisin ja sain teada, et game port on helikaardi küljes niisiis ostsin helikaardi ja lükkasin oma vana hea rooli järgi ja kohe teine asi ikka. Tunned ikka, et rooli käes hoiad ja juhitavus on ka kohe kõvasti parem.
_________________
RBR Eesti Liiga
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Serio
HV kasutaja
Serio

liitunud: 05.12.2004




sõnum 18.04.2005 00:11:13 vasta tsitaadiga

Krt, tänane sõit oli karm, teisel katsel panin otse puusse icon_evil.gif Austraalia radadel on ikka raske sõita, vead on kerged tulema, väike kõks tagaotsaga vastu valli ja rohkem polegi vaja et hakata pöörlema ja tiirlema.
Eestlasi langes ka nagu loogu ja lõppu ei jõudnudki keegi aga vaadates aegu ja kohti, paistab et eestlased on tasemel sõitjad beer_yum.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
svenman
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.04.2003




sõnum 18.04.2005 10:14:00 vasta tsitaadiga

Minu sõit hakkas päris normaalselt. Sõitsin enda tempos ja erilisi riske ei võtnud. Need kes eespool sõitsid, eksisid järjest, nii et enne eelviimast katset olin tõusnud juba kolmandaks. Siis see saatuslik katse algas. Muljusin ikka korralikult ja jõudsin üle poole katsest kindlasti ära sõita. Siis umbes 160 km/h enne hüppele minekut millegipärast korrigeerisin natuke sõidusuunda. Maandudes oli juba külg ees ja siis ei olnud enam midagi teha. Sellise hoo pealt siis panin külg ees otse puusse icon_lol.gif Päriselus oleks sellise laksu saanud, et vist ei saaks siin seda rääkida kuna juhi uks võttis löögi omale. Täna hommikustele sõitudele ei jõua, aga kui õhtul sõit on, siis kindlasti platsis. Ostsin nõks aega tagasi rooli ka ära, nii et nüüd saab asja tõsisemalt võtma hakata icon_wink.gif
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Serio
HV kasutaja
Serio

liitunud: 05.12.2004




sõnum 18.04.2005 13:00:37 vasta tsitaadiga

Lugege siit
Itaalased räägivad oma probleemidest ja edspidistest RBR-Online plaanidest. thumbs_up.gif Põhiline, mis mulle meeldis, ja mille kallal nad töötavad, et autot saab parandada ainult hooldusalas. 8) Selline variant viib ikka ülima ettevaatlikkusele rajal icon_razz1.gif

Kaks kohta on veel vaba championshipis Vaatasin, et Erksxx'il on puudu peugeot võistkonnakaaslane, pange kirja kes soovib thumbs_up.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rh
HV vaatleja
rh

liitunud: 06.04.2005




sõnum 18.04.2005 14:14:47 vasta tsitaadiga

Mul on hakanud viimasel ajal kehvasti minema. Eile siis katkestasin paar rada ennem lõppu. Ühel prantsusma rajal tuli ka seal üks päris hea crash kui autol polnd viga midagi peale selle, et uks jäi lopendama. Katkestus tuli siis soome rajal kus ühel tagasipöördel hakkasin kiirendama kuid üks äär oli nats lume peal ja kiirendamisellt tõmbas rohkem lume sisse kuid seal kohe olid kivid nii, et sõitsin kividesse väikse hooga ja oligi toss väljas.
Täna hommikusele esimesele sõidule jõudsin napilt. Sai kiiruga arvuti käima pandud ja kui sõitma hakkasin siis sain aru, et rool ei tööta, nii siis pidin kohe klaveri krahmama ja ega sealt midagi head ei tulnud. Kuskil tili mingi katus ja pidin abi kutsuma. Mingi üle minuti tuli kaotust. Teiseks rajaks sain rooli tööle aga ei jõudnud ilusti ära calibreerida ja ei olnud eriti hea sõita ja kuskil siis panin puusse.
Nüüdseks olen katkestanud ka juba tänases teises sõidus. Algus läks päris hästi, olin juba neljas. USA kiiremat sorti rajal läks sõit küllaltki normaalselt kuid lõpus peale kollaseid märke õnnestus mul ikkagi kividesse sõita. Hoogu nagu ei olnudki kuid läks otse. Olid muidugi keskmised kummid ka all. Kuiv oli. Aga pole midagi teha. Eks tasapisi hakkab paremini minema kui saaks rooliga sama tunnetuse kätte nagu klaveriga oli.
Ok siis järgmise rallini.

_________________
RBR Eesti Liiga
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wa666ou
HV veteran

liitunud: 23.05.2003




sõnum 18.04.2005 19:03:13 vasta tsitaadiga

Ma vaatan, et igasugu championship'se tekib nagu seeni pärast vihma, mis muidugi väga positiivne.

rh, ei ole viga. Olen ise katkestanud ka vähema pärast. näiteks, winamp taustal mängis liiga kõvasti ja ma ei kuulnud piisavalt mootorihäält, et pöördeid hinnata ja no vale käiguga puusse. Jama ju icon_wink.gif Ja no RBR selline loll mäng kah, et ei saa Wini ja tagasi.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Serio
HV kasutaja
Serio

liitunud: 05.12.2004




sõnum 19.04.2005 00:45:58 vasta tsitaadiga

Teisipäeva õhtul järgmine ralli
Seekord 80-le sõitjale. Lähevad juba julgeks ära icon_smile.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eckh
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2005 12:38:44 vasta tsitaadiga

Mul veel üks küsimus setuppide kohta.
Pühapäeval olid ühes leg-is koos Frazier Wells ja Cote D'Arbros II. Valisin asfaldikummid nendeks katseteks, kas nüüd setup võetakse kah mõlemaks katseks see, mis mul on asfaldiradadeks määratud või sõidan ma siiski esimest rada vaikimisi määratud kruusaseadega ja teist asfaldiseadega ? Ehk siis kas setupi paneb paika kummivalik või kiiruskatse ?
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rh
HV vaatleja
rh

liitunud: 06.04.2005




sõnum 19.04.2005 12:40:39 vasta tsitaadiga

Niipalju kui mina tean paneb setupi paika kummivalik.
_________________
RBR Eesti Liiga
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eckh
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2005 14:39:59 vasta tsitaadiga

Hmm, praegu just proovisin offline-s Frazier Wellsi asfaldikummide ja asfaldiseadega ja ma võin vanduda et pühapäeval oli setup teine. Asfaldiseadega ei suuda ma kuidagi aega alla 2:20 saada (pühapäeval sain 2:12), auto hüppab jäiga vedrustuse tõttu tee peal nagu segane, normaalsest sõidust ei tule midagi välja.
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
svenman
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.04.2003




sõnum 19.04.2005 14:41:38 vasta tsitaadiga

Võin suhteliselt kindlalt väita, et kummivalik määrab setupi. Kuna ise sõitsin ka sama katse asfaldi kummiga ja mul asfaldi seade on pandud hästi alajuhitavaks, siis oli hästi tunda, et isegi kiiremates kurvides pidi kässeri appi võtma, et mitte otse panna.
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eckh
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2005 14:50:06 vasta tsitaadiga

http://www.hot.ee/eckh/1704-ss4.rpl
http://www.rbr-online.net/index.php?ind=rbr-standings&op=det_ss&rally=367&n=4&ss=61&cat=

No tee mis tahad, ei ole asfaldiseade. Praegu proovides tundub default kruusaseade kõige lähedasem olevat.
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Serio
HV kasutaja
Serio

liitunud: 05.12.2004




sõnum 19.04.2005 16:07:28 vasta tsitaadiga

Täpselt ei tea aga seal on kolm setupi võimalust
1. Gravel
2. Tarmac
3. Snow

Ja siis veel eraldi rehvivalik.
Kui nüüd on tulemas näiteks kruusa ja asfaldi katse peale hooldusala, siis laetakse setup esimese raja pinnase järgi, st. Gravel lahtris olev setup ja see rehv mis sa valisid. Sa võid näiteks Gravel lahtrisse panna oma asfaldi seade. Järgmised katsed sõidetakse sama seadega enne järgmist hooldusala.
See on minu arvamus. icon_wink.gif
Esitasin umbes sama küsimuse Onlaini foorumisse.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 19.04.2005 16:26:44 vasta tsitaadiga

Tre,

Vägagi loogiline oleks, ET setup valitakse sinu määratud järjekorra alusel (ehk kas kruus, asfalt, lumi) või kui määramata on siis default. Edasi juba valitud kummit. Ehk..kummist ei tohiks seal küll midagi sõltuda, muidu poleks eelnevatel määratud valikutel mõtet. Ehk mina saan aru, et asi käib nii..on näiteks SS1- asfalt ja SS2- kruus. Siis kui sul on pandud asfaldile asfaldi seade ja kruusale kruusa seade ning valid kummakski katseks asfaldi kummid näeb asi välja järgmine -> SS1 -setup: asfalt, kumm: asfalt;
SS2- setup: kruus, kumm: asfalt

Equ

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Serio
HV kasutaja
Serio

liitunud: 05.12.2004




sõnum 19.04.2005 16:44:48 vasta tsitaadiga

Yep, see on loogilisem kui minu pakutud variant icon_wink.gif thumbs_up.gif Ootame ära ametliku vastuse, mis arvatavasti tuleb sama mis Equ kirjutas.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eckh
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2005 16:45:16 vasta tsitaadiga

Pühapäevase kogemuse põhjal on mul ka siiski tunne, et setup-i valik käib raja järgi. Niipalju kui ma siis Cote D'Arbroz-i sõita jõudsin käitus auto nii nagu ta asfaldiseades peaks käituma. Tõestada seda paraku ei saa, sest kahjuks katkestasin sellel katsel ja replay-d salvestada ei saanud.

Ehk siis rehvid on kogu leg-i jaoks ühed, aga setup vastavalt rajakatte tüübile.
Realistlikkuse koha pealt oleks loogilisem just vastupidine olukord.
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Serio
HV kasutaja
Serio

liitunud: 05.12.2004




sõnum 19.04.2005 16:52:33 vasta tsitaadiga

Ametlik vastus, mis on sama mis Equ pakutud variant.
Copypaste vastus:
setup:
remember that in every gravel stage, the utility loads the gravel setup, in tarmac stage the utility loads the tarmac setup and in the snow stage the utility loads the snow setup.
tyres:
it's different for the tyres because every stage loads the selected tyres...

ex.:ss1 tarmac ss2 gravel, in setups you load correctly gravel setup for gravel stage and tarmac setup for tarmac stage, and the tyres you load the tarmac int tyres:

ss1 you run with the tarmac setup and the tarmac int tyres
ss2 you run with the gravel setup and the tarmac int tyres
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 19.04.2005 22:41:21 vasta tsitaadiga

kuulge, see oli juba rbr utiliidi algusaegadest peale ju nõnda, kuskohast see veel teemasse tuli ? koguaeg olnud, et asfalid rajal laetakse asfalid seadistus ning kruusa peal kruusa seadistust jne... ning aint kummid jäävad kogu katsete vältel samaks kuni järgmise hooldusalani.


PAROOL :


361358 - http://www.rbr-online.net/forum/index.php?showtopic=756

krdi jama on, mul ütleb, et vale parool
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eckh
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2005 23:32:54 vasta tsitaadiga

mul ka ütles aga mingi aja pärast lasi sisse

Jama!!!

Esimesed kolm katset sai ilusti läbi, neljanda alguses pärast start nupu vajutamist jäi ette must pilt. Vajutasin paar korda enterit, siis ühel hetkel kostus hääl "looks like the gearbox is broken" ja nii mu ralli lõppes. Kahju, sest Serioga oli päris kõva rebimine.
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wa666ou
HV veteran

liitunud: 23.05.2003




sõnum 19.04.2005 23:43:09 vasta tsitaadiga

on keegi varem sellist asja näinud:


esimene kord minu jaoks.

P.S. sõit läks täna igatahes kassi saba alla icon_cry.gif
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rh
HV vaatleja
rh

liitunud: 06.04.2005




sõnum 20.04.2005 00:26:01 vasta tsitaadiga

Läksin suurte lootustega võistlema icon_razz.gif . Paar rada sõitsin ära kuid siis edasi hakkas minu nime järgi errorit vsikama ja lõpptulemusena ei saanudki enam oma egu kirja ja olingi võistlusest väljas. Küsisin ka mis jama on ja öeldi midagi, et olin kaks korda rada lõpetanud icon_confused.gif . Omast arust küll midagi muudmoodi ei teinud kui tavaliselt. Loodame, et järgmine kord sellist jama ei tule.
_________________
RBR Eesti Liiga
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Serio
HV kasutaja
Serio

liitunud: 05.12.2004




sõnum 20.04.2005 00:45:22 vasta tsitaadiga

Sellist pilti pole ma veel ette saanud, ei tahaks ka eriti icon_lol.gif Pidi ikka kõva laks rahva sekka olema. 8)
Tänane ralli lõppes edukalt. Ideaalsest sõidust oli asi kaugel, esimesed jaapani rajad sain kenasti läbi koos väikeste rabandustega. Põhiline action algas inglismaal, kus kolmanda SS-i sain napilt läb. Panin seal paarkorda metsa ja 1/3 rajast läbisin pool autot kraavis. Nüüd tulid kaks rada, millest üks asfalt ja teine kruus. Probleem jälle rehvivalikul, valisin suht lambist kruusarehvid ja tundub, et olin vist ainuke kes sellise valikuga bisanne raja läbi tegi, kaotust esimesele 1 min. Täiesti ebakindel sõit koos mõningate paanikahetketega. Viimasel katsel oli mul siis eelis teiste ees ja mille ma suutsin ära kasutada võttes katsevõidu icon_razz.gif Lõpusirgel võtsin kurvist viimast ja rullusin üle finishijoone icon_razz1.gif
Kokkuvõttes teine koht beer_yum.gif
Bisanne kruusarehviga ja viimane katse finishijoonel üle katuse
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 20.04.2005 00:50:28 vasta tsitaadiga

Niih, teisipäevane sõit möödas ja... Alustas seda võistlust 80 sõitjat üle kogu laia maailma, nendest kaheksakümnest sõitjast oli 8 eesti ralliässa, kes konkureerisid ka omavahel.
Minule algas sõidupäev päris lahedalt, kuna ma unustasin oma personaalseaded valimast ning läksin kahele esimesele jaapani katsele default seadistusega siis... Väga jube oli sõita, esimesel katsel kaotasin minut ja 16 sekundit esimesele. Auto libiseses meeletul, ei saanud gaasi üldse vajutadagi, oli vahel tunne.

Teisele katsele minnes ei saanud ka veel valida sedeid ümber ning kuna ma toda rada tundsin paremini, siis kaotust esimesele tuli üle poole minuti natuke.
Kolmandal katsel vahetasin kähku kohutava default seded ära ning hakkasin siis rebima juba, läksin ja läksin muidu edasi , kohad tõusid ja läksin järjest konkurentsivõimelisemaks, kuid ühtegi katsevõitu ei tulnud mul siiski... ühel ainsal asfaldi rajal olin lähedal jäädes 3ndaks. Enne seda ainsat asfaldi rada pidi valima kummid 2 katse jaoks millest üks oli ka kruusa katse, see see raske usa metsa rada pikk ja koledate mägedega icon_smile.gif ... mina igaljuhul valisin asfaldi kuivad kummid ning pärast asfaldi rada läksin siis kruusale, kartsin isegi hullemat, kaotust esimesele tuli 39 sekundit, kuid selle eest sai nende asfaldi kummidega paar tõsisemat libisemist läbi elatud ja vahel oleks ka pusse kündnud, väga lähedalt läks ühes kurvis üks tappvalt kõva puu mööda...

Üldkokkuvõttes jäin siis 5ndaks ning lõpetajaid oli kokku ainult 12 80-st icon_confused.gif ... Endale oli see ralli õppimiseks rohkem, kuna ma vahetasin meeskonda ja olen nüüd citroeni sõitja 8) , kuid auto tahab harjumist, esimestel katsetel tundsin väga ebakindlalt end auto roolis, koguaeg pidurdasin ja asfaldi radadel ei osanud kässarit kasutada õigesti selle citroeniga.

lõpetajad
Minu esimene jaapani katse default seadega
Minu viimane katse kruusal asfaldi kummidega
Asfaldi rada bisanne õige kummiga


viimati muutis Vananematu 20.04.2005 15:15:53, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  VMT: RBR Online mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.