Sest arta lihtsalt onab ühes mapi nurgas ja klikib hiirele oma HE-ga. Selles on see vahe.
Aga muidu on siin olijate postitustest ning videotest väga kasuolnud. Viimasel ajal on sessiooni WN8 tõusnud 2k ning 61% WR pealt 2400 WN8 peale ning WR 66% peale Need mängud sisaldavad ka artaga onni ladumist ning täringute veeretamist Mu pihtasaamise % on, aga nigel. 26% laskudest on mööda, mida on arvuliselt kokku liialt palju. Kannatust peab treenima ehk rohkem.
Minu arust arty puhul me võiks rääkida hoopis sellisest asjast, et kaotada ära see, et artyd näevad kõik spotitud tanke reaalajas ringi siblimas.
Arty ei peaks seda üldse nägema - seda enam, et kontekstiks on tankid teise maailmasõja ajast.
Teised tankid saaksid arty tuld tellida - samamoodi nagu praegu tanki peal vajutad klahvi T. Sellel hetkel arty saab teada selle koordinaadi kuhu ta peab laskma - seda näeb ka, mis tank seal parasjagu on ja mis asendis jne. Põhimõtteliselt näeb siis sama pilti selle tanki kohta nagu praegu ainult, et see on snapshot. Arty ei näe seda mida see tank seal teeb - ei enne ega pärast tule tellimist.
See paneks inimesi arvestama sellega, et sa peadki vaenlase tankil lindi maha laskma või ta muul moel liikumatuks tegema, et arty saaks selle hävitada.
Sellega põhimõtteliselt olekski arty tasakaalustatud. _________________ SC: -huviline-
Steam: Huviline
Minu arust arty puhul me võiks rääkida hoopis sellisest asjast, et kaotada ära see, et artyd näevad kõik spotitud tanke reaalajas ringi siblimas.
Arty ei peaks seda üldse nägema - seda enam, et kontekstiks on tankid teise maailmasõja ajast.
Teised tankid saaksid arty tuld tellida - samamoodi nagu praegu tanki peal vajutad klahvi T. Sellel hetkel arty saab teada selle koordinaadi kuhu ta peab laskma - seda näeb ka, mis tank seal parasjagu on ja mis asendis jne. Põhimõtteliselt näeb siis sama pilti selle tanki kohta nagu praegu ainult, et see on snapshot. Arty ei näe seda mida see tank seal teeb - ei enne ega pärast tule tellimist.
See paneks inimesi arvestama sellega, et sa peadki vaenlase tankil lindi maha laskma või ta muul moel liikumatuks tegema, et arty saaks selle hävitada.
Sellega põhimõtteliselt olekski arty tasakaalustatud.
Keegi ei mängiks artyt üldse. Oskused ei puutuks asjasse, see ei oleks enam RNG vaid hiromantia _________________ minu lugupeetus
Minu arust arty puhul me võiks rääkida hoopis sellisest asjast, et kaotada ära see, et artyd näevad kõik spotitud tanke reaalajas ringi siblimas.
Arty ei peaks seda üldse nägema - seda enam, et kontekstiks on tankid teise maailmasõja ajast.
Teised tankid saaksid arty tuld tellida - samamoodi nagu praegu tanki peal vajutad klahvi T. Sellel hetkel arty saab teada selle koordinaadi kuhu ta peab laskma - seda näeb ka, mis tank seal parasjagu on ja mis asendis jne. Põhimõtteliselt näeb siis sama pilti selle tanki kohta nagu praegu ainult, et see on snapshot. Arty ei näe seda mida see tank seal teeb - ei enne ega pärast tule tellimist.
See paneks inimesi arvestama sellega, et sa peadki vaenlase tankil lindi maha laskma või ta muul moel liikumatuks tegema, et arty saaks selle hävitada.
Sellega põhimõtteliselt olekski arty tasakaalustatud.
Tundub asjalik mõte... _________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Kuidas oskused asjasse ei puutu? Minu meelest positsiooni valiku ja positsiooni vahetamise oskus ongi ainuke oskus siin mängus. Ülejäänu on kõik vähemal või suuremal määral juhuslik. _________________ SC: -huviline-
Steam: Huviline
Kuidas oskused asjasse ei puutu? Minu meelest positsiooni valiku ja positsiooni vahetamise oskus ongi ainuke oskus siin mängus. Ülejäänu on kõik vähemal või suuremal määral juhuslik.
Ma mõtlesin arty mängimise oskust. Lihtsalt screenshoti järgi lasta, loota, et see tank seisab seal ja ei liigu? Lisaks peaks mürks tunduvalt kiiremini lendama, sest muidu ei ole üldse lootust tabada. No nagu railgun v nii, st paigal seista ei tohiks üldse. Nagu pilt tehakse on 500- 1000 dmg nätakas kirjas
Kui keegi hakkab rääkima, et SPG ei vaja skilli, siis usun, et Andrez3d on uuesti nõus vastupidist tõestama _________________ minu lugupeetus
Kuidas oskused asjasse ei puutu? Minu meelest positsiooni valiku ja positsiooni vahetamise oskus ongi ainuke oskus siin mängus. Ülejäänu on kõik vähemal või suuremal määral juhuslik.
Ma mõtlesin arty mängimise oskust. Lihtsalt screenshoti järgi lasta, loota, et see tank seisab seal ja ei liigu? Lisaks peaks mürks tunduvalt kiiremini lendama, sest muidu ei ole üldse lootust tabada. No nagu railgun v nii, st paigal seista ei tohiks üldse. Nagu pilt tehakse on 500- 1000 dmg nätakas kirjas
Kui keegi hakkab rääkima, et SPG ei vaja skilli, siis usun, et Andrez3d on uuesti nõus vastupidist tõestama
Ära saa nüüd valesti aru, ma ei taha üldse öelda, et arty mängimine ei nõua skilli. Mina näiteks liikuvale tankile ikka nii lihtsalt pihta ei oska lasta.
Minu mõte on natuke ajendatud sellest, et hetkel mulle ei tundu, et arty oleks eriliselt seotud kogu meeskonnaga kui sellisega.
Arty mäng on suurest selline (ei räägi mingist peenemast meta-gamingust):
1. otsid omale koha ja pre-aimid enda sihiku mingisse kohta kus arvad tanke olevat.
2. ootad, et keegi teeks tankid kaardil nähtavaks.
3. kogu sellest sipelgamerest otsid omale sobiva targeti ja vajutad nuppu.
4. otsid omale uue koha ja läheb sama tegevus edasi.
Mis puudutab lihtsalt screenshoti järgi laskmisesse, siis kui see tank on trackitud või on mootor ära lastud - on seal siis vahet kas on screenshot olukorrast või live pilt. Nagunii seisab see tank seal kohapeal niikaua kui toimub remont.
Minu mõte on ikkagi pigem see, et arty ei istu ju mingi live kaart ees ja ei otsi omale sihtmärke. Arty tuld tellitakse konkreetse sihtmärgi pihta. Sihtmärgi nimetab see, kes seda tuld tellib. Arty muus osas funktsioneerib samamoodi nagu praegu, seda ei ole minu meelest tarvis muuta.
Kui tellid tuld põõsas passiva tanki pihta siis pole mingit vahet. Kui tahad liikuva masina pihta tuld tellida võid ka seda teha, aga sel juhul pihta saamise tõenäosus on juba omaette teema. Selleks ongi meeskonna teiste liikmete poolt tarvis vaenlase tank enne seisma panna.
Samas keegi ei keela niisama paugutada mingit piirkonda kus lahing käib (area denial). Oma tankide asukohtasid võib ikka näha, kes raadioga on kättesaadavad.
Igaks juhuks mainin veel, et minu mõte ei ole siin tekitada järjekordset vaidlust kas on vaja skilli või ei ole vaja skilli - ükskõik mis tankitüübiga mängimise puhul.
Pakkusin lihtsalt välja mismoodi ma näeks, et arty mäng võiks välja näha _________________ SC: -huviline-
Steam: Huviline
Ära saa nüüd valesti aru, ma ei taha üldse öelda, et arty mängimine ei nõua skilli. Mina näiteks liikuvale tankile ikka nii lihtsalt pihta ei oska lasta.
Minu mõte on natuke ajendatud sellest, et hetkel mulle ei tundu, et arty oleks eriliselt seotud kogu meeskonnaga kui sellisega.
Arty mäng on suurest selline (ei räägi mingist peenemast meta-gamingust):
1. otsid omale koha ja pre-aimid enda sihiku mingisse kohta kus arvad tanke olevat.
2. ootad, et keegi teeks tankid kaardil nähtavaks.
3. kogu sellest sipelgamerest otsid omale sobiva targeti ja vajutad nuppu.
4. otsid omale uue koha ja läheb sama tegevus edasi.
Mis puudutab lihtsalt screenshoti järgi laskmisesse, siis kui see tank on trackitud või on mootor ära lastud - on seal siis vahet kas on screenshot olukorrast või live pilt. Nagunii seisab see tank seal kohapeal niikaua kui toimub remont.
Minu mõte on ikkagi pigem see, et arty ei istu ju mingi live kaart ees ja ei otsi omale sihtmärke. Arty tuld tellitakse konkreetse sihtmärgi pihta. Sihtmärgi nimetab see, kes seda tuld tellib. Arty muus osas funktsioneerib samamoodi nagu praegu, seda ei ole minu meelest tarvis muuta.
Kui tellid tuld põõsas passiva tanki pihta siis pole mingit vahet. Kui tahad liikuva masina pihta tuld tellida võid ka seda teha, aga sel juhul pihta saamise tõenäosus on juba omaette teema. Selleks ongi meeskonna teiste liikmete poolt tarvis vaenlase tank enne seisma panna.
Samas keegi ei keela niisama paugutada mingit piirkonda kus lahing käib (area denial). Oma tankide asukohtasid võib ikka näha, kes raadioga on kättesaadavad.
Igaks juhuks mainin veel, et minu mõte ei ole siin tekitada järjekordset vaidlust kas on vaja skilli või ei ole vaja skilli - ükskõik mis tankitüübiga mängimise puhul.
Pakkusin lihtsalt välja mismoodi ma näeks, et arty mäng võiks välja näha
ja mis osas erineb tavalise tanki mäng nende 4 punkti arvestuses arty mängust? DT või hevy tank käitub täpselt sama moodi - roomab nurga taha ja preaimib oletatava koha välja, kust tank peaks tulema. hea näide erick-u enda gif.
screenshoti järgi laskmisel sa ei arvesta arty sihiku paika sättimise kiirust, sihiku täpseks sättimise kiirust, mis on 2-4 sec, mõnel tankil veesl suurem ning mürsu lennu aega. ehk siis 99% juhtudest on isegi 10sec remont kiirem, kui arty paika sättimine.
kogu mapi nägemine - sellisel juhul ei tohiks ka teised tankid minimapil asetsevaid tanke näha, mis kuskil kaugel on, sest tankidel on sama tehnoloogi.
Kuidas oskused asjasse ei puutu? Minu meelest positsiooni valiku ja positsiooni vahetamise oskus ongi ainuke oskus siin mängus. Ülejäänu on kõik vähemal või suuremal määral juhuslik.
Ma mõtlesin arty mängimise oskust. Lihtsalt screenshoti järgi lasta, loota, et see tank seisab seal ja ei liigu? Lisaks peaks mürks tunduvalt kiiremini lendama, sest muidu ei ole üldse lootust tabada. No nagu railgun v nii, st paigal seista ei tohiks üldse. Nagu pilt tehakse on 500- 1000 dmg nätakas kirjas
Kui keegi hakkab rääkima, et SPG ei vaja skilli, siis usun, et Andrez3d on uuesti nõus vastupidist tõestama
Ära saa nüüd valesti aru, ma ei taha üldse öelda, et arty mängimine ei nõua skilli. Mina näiteks liikuvale tankile ikka nii lihtsalt pihta ei oska lasta.
Minu mõte on natuke ajendatud sellest, et hetkel mulle ei tundu, et arty oleks eriliselt seotud kogu meeskonnaga kui sellisega.
Arty mäng on suurest selline (ei räägi mingist peenemast meta-gamingust):
1. otsid omale koha ja pre-aimid enda sihiku mingisse kohta kus arvad tanke olevat.
2. ootad, et keegi teeks tankid kaardil nähtavaks.
3. kogu sellest sipelgamerest otsid omale sobiva targeti ja vajutad nuppu.
4. otsid omale uue koha ja läheb sama tegevus edasi.
Mis puudutab lihtsalt screenshoti järgi laskmisesse, siis kui see tank on trackitud või on mootor ära lastud - on seal siis vahet kas on screenshot olukorrast või live pilt. Nagunii seisab see tank seal kohapeal niikaua kui toimub remont.
Minu mõte on ikkagi pigem see, et arty ei istu ju mingi live kaart ees ja ei otsi omale sihtmärke. Arty tuld tellitakse konkreetse sihtmärgi pihta. Sihtmärgi nimetab see, kes seda tuld tellib. Arty muus osas funktsioneerib samamoodi nagu praegu, seda ei ole minu meelest tarvis muuta.
Kui tellid tuld põõsas passiva tanki pihta siis pole mingit vahet. Kui tahad liikuva masina pihta tuld tellida võid ka seda teha, aga sel juhul pihta saamise tõenäosus on juba omaette teema. Selleks ongi meeskonna teiste liikmete poolt tarvis vaenlase tank enne seisma panna.
Samas keegi ei keela niisama paugutada mingit piirkonda kus lahing käib (area denial). Oma tankide asukohtasid võib ikka näha, kes raadioga on kättesaadavad.
Igaks juhuks mainin veel, et minu mõte ei ole siin tekitada järjekordset vaidlust kas on vaja skilli või ei ole vaja skilli - ükskõik mis tankitüübiga mängimise puhul.
Pakkusin lihtsalt välja mismoodi ma näeks, et arty mäng võiks välja näha
ma ei mõelnudki tegelikult, seda skilli osa sinu pihta vaid üldiselt. Kahjuks polegi SPG balansseerimiseks lihtsalt lahendust, muidu oleks WG seda juba teinud. Pakuks välja SPG vs SPG muuta mehhaanikat. Nt. iga lasu järel kuvatakse vastase SPG minimapil umbkaudne asukoht, juhul kui ei liigu piisavalt, pingitakse iga järgneva lasuga asukoht täpsemalt. _________________ minu lugupeetus
Kahjuks polegi SPG balansseerimiseks lihtsalt lahendust, muidu oleks WG seda juba teinud.
Ma ise selle mõelnud, et arty osa mängu üldisest populatsioonist on 2 artat per mäng vast umbes keskmiselt ühe teami kohta, ehk 4 artyt mõlema team'i kohta. Mis tähendab, et 13.3% mängib kogu aeg artyt. Suht suur vähemus ikkagi. Pole kahtlust kui artyt nerfida tublisti (võtta 30-40% potensiaalsest arty dämmist vähemaks) siis see võtaks arty mängijaid vähemaks. Ei taha öelda, et arty täiesti ära kaotamine mängu väga heaks teeks, aga kui arty impact mängus tublisti vähendada, siis kindlasti mõjuks see mängule positiivselt. Vähemalt sellele enamusele tanki populatsioonile 100%-13.3% = 86.7%
Nii, et kohati mulle vähemalt jääb hetkel arusaamatus WG poolt mitte vaiskelt astuda neid samme sinna..
pisut liigselt mõeldakse arvutimängu põhiselt... suurtüki mõte on toetada rinnet.. kui ajate taga nn reaalsust.. nõudke et pildilt kaoks siluett.. et vastase tanki näha pead sa ise seda nägema.. skaudid ei anna ka omameeskonnale siluetti ju.. vaid aimatava koha.. mina naudin artyga mängimist.. ja skillid ikka. väga olulised.. arvutamist oluliselt rohkem.. ja loomulikult sihiti sõjaolukorras kalli laskemoonaga roomikut, luuki jne... see on mäng ja mänguks jääb. reaalsust ei ole mõtet taga ajada _________________ HV teeb ka ahvist inimese.
pisut liigselt mõeldakse arvutimängu põhiselt... suurtüki mõte on toetada rinnet.. kui ajate taga nn reaalsust.. nõudke et pildilt kaoks siluett.. et vastase tanki näha pead sa ise seda nägema.. skaudid ei anna ka omameeskonnale siluetti ju.. vaid aimatava koha.. mina naudin artyga mängimist.. ja skillid ikka. väga olulised.. arvutamist oluliselt rohkem.. ja loomulikult sihiti sõjaolukorras kalli laskemoonaga roomikut, luuki jne... see on mäng ja mänguks jääb. reaalsust ei ole mõtet taga ajada
Osa mängijatest kaitseb artyt eelkõige sellega, et päris maailmas jne. artyt veel jõhkram jne. Samas see ikkagi mäng mitte simulaator, kui WoT oleks simulaator, siis kaoks see mängulisus ja ka rahvas kes seda massilsielt mängiks päris kiirelt tagant ära.
pisut liigselt mõeldakse arvutimängu põhiselt... suurtüki mõte on toetada rinnet.. kui ajate taga nn reaalsust.. nõudke et pildilt kaoks siluett.. et vastase tanki näha pead sa ise seda nägema.. skaudid ei anna ka omameeskonnale siluetti ju.. vaid aimatava koha.. mina naudin artyga mängimist.. ja skillid ikka. väga olulised.. arvutamist oluliselt rohkem.. ja loomulikult sihiti sõjaolukorras kalli laskemoonaga roomikut, luuki jne... see on mäng ja mänguks jääb. reaalsust ei ole mõtet taga ajada
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.