Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
sõnum |
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
25.03.2017 14:36:19
|
|
|
Nankang on samas okei. Eks hiinakad ka arenevad ja see mis meil on plastik, ilmselt soojemas suves on täitsa hea rehv
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
25.03.2017 14:39:02
|
|
|
Hankook on samasugune aasia odavtoode ju. Samas talverehvina kiidan seda.
Ning hea rehv ei tee sind paremaks liiklejaks. Kui oskad liigelda, saad ka selle odava hiinakaga hakkama.
viimati muutis Janis 25.03.2017 14:42:52, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
25.03.2017 14:41:45
|
|
|
Ma räägin siin ikka hiinakatest, mis on mingid supermaxx vms tundmatud nimed, võetud mõne tuntud tootja rehvimuster, see kopeeritud ning siis suvaline kummisegu valitud. Ja vot need toimivadki märjaga 2x halvemini, kui kasvõi Hankook. Nende häda on see, et sa ei tea enne kui head nad on, kui alla paned ja tegelikuses ei saa enamus inimesi isegi siis aru, sest auto ju sõidab teel ja jääb seisma ka, kui pidurdada. Hiljem hea foorumis kirjutada, et toimib ja ainult talvine rehv loeb, olgugi et suvel kiirused kõigil suuremad.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
madoc
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2003
|
25.03.2017 14:44:14
|
|
|
wirx kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Kui sõita ei oska, pikivahet ei hoia, oludega ei arvesta ja ümbritsevat ei jälgi, pole ka heast rehvist kasu. Muidu kärab suvel korralik noname rehv küll. |
Ikka päris mööda suhtumine selline. Küll ja küll neid teste olnud, kus noname rehvi pidurdusmaa on poole pikem, kui päris rehvil. Kuna noname on palju, siis põhjalike teste nendega väga tehtud pole, Saksa ajakirjad on võtnud mingi 40 rehvi ja teinudki pidurdustesti, kuna nonamed jääavad alati lõppu, siis päris testi nad edasi ei jõua. Kahjuks pole sa ainus, kes nii arvab. Aga mina küll vahet ei näe, kas sõita 90 alas 140km/h ja seisma jääda korraliku rehviga koos reaktsiooniga 100m-ga või siis sõita nonamega 90 alas 90-ga ja seisma jääda ikka 100m-ga, ohtlikud on mõlemad, kuid kahjuks politsei karistab ainult neid, kes kiirust ületavad. Ja see seisma jäämine ainult, kui lauges kurvis käest läheb, sest rehv polnud mõeldud vihmaga sõitmiseks on ka jama, eks sama lugu nendega, kes 2mm rehvidega ringi lasevad. |
Väga mööda suhtumine on see, et hea rehv lubab 140ga sõita vs kehv 90ga.
Pidurdusmaa mõttes loeb 10kmh suurem kiirus enam kui see, kas kehv/odav või hea/kallis suverehv. Juhitavuse kaotamise korral võib jutt olla muidugi teine. Märja asfalti korral on rehvi vanusel, mustri paksusel/kujul rohkem rolli kui lihtsalt odav vs kallis.
Isegi tutika P Zero-ga(5.9mm mustrit) ilmselt naudid vesiliugu täie mõnuga...
viimati muutis madoc 25.03.2017 14:53:44, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
25.03.2017 14:47:42
|
|
|
wirx kirjutas: |
Ma räägin siin ikka hiinakatest, mis on mingid supermaxx vms tundmatud nimed, võetud mõne tuntud tootja rehvimuster, see kopeeritud ning siis suvaline kummisegu valitud. Ja vot need toimivadki märjaga 2x halvemini, kui kasvõi Hankook. Nende häda on see, et sa ei tea enne kui head nad on, kui alla paned ja tegelikuses ei saa enamus inimesi isegi siis aru, sest auto ju sõidab teel ja jääb seisma ka, kui pidurdada. Hiljem hea foorumis kirjutada, et toimib ja ainult talvine rehv loeb, olgugi et suvel kiirused kõigil suuremad. |
No vot, panedki alla ja saad teada kuidas pidamine on ning arvestad sellega. Või on tõesti kõige kallima rehviga nii, et füüsikaseadused võin ära unustada?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
25.03.2017 14:58:38
|
|
|
Ma pole öelnud, et 140-ga sõitmine mõistlik oleks 90 alas, ütlesin, et see on sama mis sõita hiinakaga 90ga. Kiirus tapab, aga selleks, et see tapma hakkaks peab auto juhitamatuks muutuma ning hiinakas muutub juhitamatuks märjal 90-ga, korralik rehv 50km/h kiiremal kiirusel, näitlikult öeldes.
Janis mitu korda sa oled peale uute hiinakate alla panemist proovinud 90-ga sõites kontrollitud külglibisemisse minna?
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
25.03.2017 15:03:02
|
|
|
see, et sul tekivad mingidnaljakad nulli pidurdamised liikluses näitab, et sinu sõidustiilil on juba eos midagi viga ja oled saamatu juht. Vajet pole kas sul hiinakas või pirelli seto
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
25.03.2017 15:07:03
|
|
|
Aga miks on vaja minna liikluses nendega sellise kiirusega kontrollitud külglibisemisse? Kui ma seda harrastaksin, siis ei ostaks ma jah ilmselt hiinakaid. Normaalseks piirkiirusega liiklemiseks on neil pidamist piisavalt.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
25.03.2017 15:08:49
|
|
|
Siin üks test -
http://www.autobild.de/bilder/sommerreifen-und-ganzjahresreifen-im-test-3872100.html#bild6
Pidurdati 80 pealt 0-i, märjal asfaldil parimad oli 27m, hiinakatel oli 40m see maa. Ja siis loemegi uudist, kuidas ees sõitev auto tegi äkkpidurduse ning taga sõitev libises otsa, kuna ei hoidnud pikivahet. 13m on ikka ilmatuma pikk vahe ja maanteel kiirused 100 kanti, siis võib need numbrid julgelt kahega korrutada.
Janis miks kaldus üks auto möödasõidul teelt välja, kuna läks külglibisemisesse, miks teine auto sõitis kolmandale ette maanteel, kuna läks külglibisemisesse? Kui on korralik firma ja testitud rehv, siis ei pea arvama, kas ta 90-ga sõites lauges kurvis läheb libisema või mitte, hiinakaga liigeldes peaks seda alati eeldama, et võib libisema minna, aga nagu näha siis nii ei arvata.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
viimati muutis wirx 25.03.2017 15:11:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
25.03.2017 15:09:49
|
|
|
Ja milles rehv süüdi on?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
25.03.2017 15:11:38
|
|
|
No aga hiinakatega saaks kontrollitud külglibisemisse minna palju madalamatel kiirustel, võimalik, et isegi legaalsetest madalamatel kiirustel - sel juhul saaks neid kontrollituid rallitehnikaid harrastada kiirustel, mis on endale ja kaaskodanikele ohutumad
Ka palju kehvem auto võib sama adrenaliini tuua kätte palju-palku odavamalt ja palju-palju ohutumatel kiirustel, mõne vanema nõukogude aja autoga on juba suvisel legaalsel 110 km/h teel hoidmine väljakutseid-elevust pakkuv tegevus
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
25.03.2017 15:13:06
|
|
|
Üldiselt peab rehv vastama mingitele kindlatele miinimumnõuetele, muidu neid müüa ei tohiks. Kui need nõuded on täidetud, siis on kõik ka ok liiklusohutuse seisukohast. Mittekorras pidurid on pigem suurem probleem, kui noname rehvidega sõitmine. Mul läks üks auto mahakandmisele, sest loksvaagenil kadusid väidetavalt pidurid ära ja sõitis täie p'saga tagant sisse. Kontrollitud külglibisemine ei ole üldse liikluse teema, paugutage ringrajal, kui tahate.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
25.03.2017 15:15:14
|
|
|
Et siis maanteel liigeldes hoiad alati ~120m pikivahet hiinlastel veeredes? (see suht miinimum, 40m reaktsiooniks ning 80m seisma jäämiseks) ja kui keegi sõidab sust mööda vajutad kiirelt ise pidurit, et pikivahe vähemalt 120m oleks?
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
25.03.2017 15:16:24
|
|
|
wirx kirjutas: |
Et siis maanteel liigeldes hoiad alati ~120m pikivahet hiinlastel veeredes? (see suht miinimum, 40m reaktsiooniks ning 80m seisma jäämiseks) ja kui keegi sõidab sust mööda vajutad kiirelt ise pidurit, et pikivahe vähemalt 120m oleks? |
skodadel on vähemalt selleks tarbeks lisana olemas adaptiivne püsikas, mis vaheletrügija puhul sinu eest pidurit vajutab. Küll jõuab see tehnika varsti teisteni ka.
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
25.03.2017 15:17:17
|
|
|
120m ei saa sa sellel püsikal küll panna, kui sa just kiirteel 130+ ei liikle.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
25.03.2017 15:18:45
|
|
|
Aga parima rehvi pidurdusmaa ei olnud kordades parem hiinakast. 27m vs 40m. Seega peaksid Sina ka siiski märkimisväärset pikivahet hoidma oma parima rehviga, et kõik ohutu oleks.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
25.03.2017 15:20:32
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ja milles rehv süüdi on? |
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
25.03.2017 15:26:07
|
|
|
Ma hoiangi, kahjuks seljatagust ei ole võimalik vaba hoida ja kunagi ei tea kes seal kulgeda võib ning milliste rehvidega. Äkkpidurdusi on aastate jooksul mitmeid ette tulnud, õnneks on alati pilk tahavaate peeglisse ära hoidnud nii mõnegi tagant sissesõidu.
Siin veel üks test http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-Autobild-50-Tyre-Braking-Test.htm
Hea rehv 43m vs hiinakas 71m
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
25.03.2017 15:27:42
|
|
|
wirx, viimased kolm äkkpidurduse põhjust on olnud mis ?
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
25.03.2017 15:36:02
|
|
|
Viimane kusjuures oli see, kui paar kuud tagasi suur-sõjamäel kulgedes järsku vilkurid tööle läksid, ei saanud isegi aru kus ning järgmisel hetkel vajus kõrval olev VW buss minu ritta täiega ette. Algul arvasin, et selja tagant tuleb politsei ja siis VW üritas teed vabastada minu arvelt, aga ilmnes hoopis, et VW buss oli luure-politsei auto, mis otsustas minu ees liikleva auto kinni peatada(ju ma olin pimedas nurgas oma pisikese autoga ja nad ei märganud mind). Enne seda oli case, kus paremast reast hakkas üks auto ära keerama ning tema taga ootav auto ei jõudnud ära oodata keeramist ning otsustas vasakpoolsesse ritta reastuda ilma suunata muidugi. Minu õnnetuseks liikusin mina seal, aga sain õnneks pidama. Maanteel olnud samuti igasugu träna maas, mis eessõitva auto tõttu enne välja ei paista, siis aitab hea ABS ning kiired manöövrid, asjad mida hiinakaga teha ei julgeks.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
25.03.2017 15:37:37
|
|
|
wirx kirjutas: |
Eks ikka mõlemat tuleb valida, alles täna oli litter, kus üks auto teisele nii õnnetult tagant sisse sõitis, et esimeses autos olnud laps surma sai. Ei tahaks selle tagumise auto juht olla mingite noname hiinakatega vihmas, kui ees pidurdab korralike rehvidega auto. Isegi kuival asfaldil on tuntav vahe sees. Rehvid on üks odavamaid elukindlustusi, mida teha saab nii suvel, kui talvel. |
Kust pärinevad sellised andmed, et tagumisel autol olid noname hiinakad ?
Et über super testivõijaga teist surnuks sõites võid rahul olla, et rehvides asi ei olnud ?
Kui keegi enast keset sõidurada pargib ja tagumine talle täiega sisse sõidab, siis pole küll mingit vahet mis rehvid all olid.
--Pealtnägija sõnul ei pidurdanud tüdrukute ema järsult, vaid jättis auto keset maanteed seisma, kirjutas Õhtuleht.--
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/krimi/avariis-hukkunud-tudruku-oe-ahastav-karje-ema-mida-sa-tegid?id=77667800
Milliseid rehve politseile soovitad, et teinekord niimoodi ei juhtuks ?
http://www.postimees.ee/4052447/pardakaamera-salvestis-politsei-operatiivsoiduk-soitis-otsa-traktorile
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
25.03.2017 15:39:43
|
|
|
Oleks nende kahe viimase raske tagant otsasõidu avarii kannatajatel olnud hiina rehvid all, oleks matsud palju leebemad olnud.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Olaf
liitunud: 14.11.2003
|
25.03.2017 15:42:19
|
|
|
Mõistin just, et tegelikult peaks kõik hiinakad alla panema. Siis kiirused väiksemad ja tagant otsasõidu oht ka väheneb, sest ees pidurdaja kulgeb lihtsalt kaugemale ja kokkupõrget ei toimu.
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
25.03.2017 15:45:34
|
|
|
Päris paljudel, kellel on miskine saksa preemium kärakas perse all on autol miskised noname rehvid all. Auto jõuad osta, rehvi mitte.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
25.03.2017 15:46:59
|
|
|
Kusjuures seda sama strateegiat kasutab Maanteamet, teed tehakse kitsamad ning ka kraavid äärtesse, eks nad muidugi soodsamad ole ehitada niipidi ja kraavid aitavad tee lagunemist ära hoida, aga on ka hea väita sealjuures, et kuna oht pidevalt tee ääres, siis kihutamisi nii palju ette ei tule.
Kurb, et paljud ei saa siin siiski aru, et hea rehv vähendab õnnetuse tõenäosust, mitte ei hoia seda ära.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
|