Kogu see Skippy quest on pigem "easter egg" kui mingi tõsisem teema. Kui nii tühised asjad elamust rikuvad, siis äkki on FPS rohkem sobilik valik?
Kui see on erand siis on kõik hästi - kui pigem reegel siis tasub tõesti FPS-i mängida,
kus pole vahet mida otsustad - koridori lõpus ootab ikka koll,
kellele pead killima ja sedagi saad vaid ettenähtud viisil teostada. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Proovi proovi, ega ta midagi lootusetult katkist/kohutavat pole. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
RT näeb välja nagu korteris oleks öö. RT'ta näeb tegelikult realistlik välja - päike paistab tuppa ja väga valge kõik. Ehk valgusolud on erinevad. Huvitav, milline RTga oleks kui päike tuppa paistab? _________________
raytracingu luksus ongi see, et see päike ei paista alati selgelt sisse - muu arvutuslik peegeldus on ilmselt nõrgena teostusga, kuid ma arvan, et see on mingi anomaalia _________________ ☠
RTga on lihtne ööpäeva lõikes valgustada. ROTR RTGI ON ei muuda näiteks midagi, korralikult vaeva nähtud. Aga mäletamist mööda Tom Rideris ilmastil ei muuti ka palju...
Eks Rtx 4090 peal saab näha kas 400%ga saab juna Monte Carlo path tracimgut jooksutada;)
Aga kui siimsetest piltidest rääkida siis ma ka aru ei saa kumb see õigem nüüd on:p
Heledate seinte ja laega madala päikesega tunduks see heledam kodusem..
rotris pole raytracingut, sotris on aga mitte gi vaid varjundus.
postprocessing kraam on niikuinii vahelduva eduga, selle pealt ei ole väga mõtet otsustada. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Teisel on RT peal? Miks valgus nii paigast on? _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
parempoolsel pildil on just raytracing peal minu arust näeb sel hetkel just ilma parem välja, nii drastiline erinevus oli üllatav
Hmm, just olin samas kohas ja RT-ga on minul selline pilt (screenshot on palju tumedam kui tegelikult paistab, kuna HDR on sees ja normaalseid screenshotte ei saa teha ):
Ikka on veider. Vasaku akna tagh oleks nagu lisa valgusallikas pandud. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
parempoolsel pildil on just raytracing peal minu arust näeb sel hetkel just ilma parem välja, nii drastiline erinevus oli üllatav
Hmm, just olin samas kohas ja RT-ga on minul selline pilt (screenshot on palju tumedam kui tegelikult paistab, kuna HDR on sees ja normaalseid screenshotte ei saa teha ):
võtsin kõik modid maha ja nüüd on pmst samasugune , kahe akna keskel oleva riide peal on varjud ikka vigased miskipärast
Tundub siis, et RT'ga põrkub valgust liiga vähe. Ambient peaks palju heledam olema. Üpris tobe, et valgus paistab tuppa, millel on pmst beezid seinad, sees põleb ka lamp ning ikkagi on paljud varjud süsimustad. Reaalsusest ikka väga kaugel. (Aga vast reaalsus polnudki siht.) _________________
Hetkel on RT lahendus reaalsusest kaugel:
1) ei ole reaalset valguse hajumist jõudluse puudumisel- kiired "lõigatakse poole peal ära" ning kiiri on väga vähe, isegi ultra rt peal.
2) materjalide omadused, nende kasutamisel peab mingi pinaaegsem praktika tekkima
3) baked lightning puhul teeb kunstnik pildi nii nagu monitori läbi silm peaks tajuma vs RT mis teeb reaalse pildi monitori ruumis aga näiteks jätab silma tajumise eripärad ära( selle kohta loetakse loenguid ka aga paywalli taga kinni)
My 2 cents
aga igal inimesel on silmade valgustundlikkus erinev ja kui seda võrrelda monitori pildiga, siis tulevadki erinevad arvamused.
tehnilised piirangud jõudluse seadmisel on üks asi, kuid ebaloogilisust RT puhul ei saa olla, pigem on seda loogilisust liikuva pildi puhul parem näha, va see glitch, mis rastamanil oli _________________ ☠
See probleem on kõigi RT lahenduste puhul kus RT on hiljem külge poogitud. Arvestades seda, et RT võimekus tekkis alles 4 aastat tagasi ja AAA mängude arendus võtab aega minimaalselt 2 aastat, siis läheb veel aega enne kui me näeme mänge mis on algusest peale loodud RT silmas pidades.
Sest ega keegi ei hakanud 2018 kohe arendama RT integratsiooniga mängu mis tuleks välja 2022. Vahepeal tuli küll uus seeria kaarte millel parem RT võimekus (ka odavamas otsas) aga siis oli jälle probleem, et kaarte polnud saada või olid need kolmekordse hinnalisaga (arendajatel sama probleem).
Nüüd tuleb kolmas RT põlvkond aga odavamasse otsa ei jõua see enne järgmise aasta keskpaika. Ja kui odav see üldse saab olema on küsimärk arvestades seda, et "fake" 4070 maksab juba 1100€. 4050 siis 500€+ või?
Nii ei lähe RT massidesse.
Lisaks on minu meelest suur vahe selles milliseid RT efekte kasutatakse. Näiteks varjude osas on see suht mõttetu, kuna raster varjud on nii heaks saadud, et RT ei anna seal eriti midagi juurde (Shadow of the Tomb Raider näiteks).
Peegeldused on asjalikumad kuna seal suudab RT teha asju mida rasteriga kas teha ei saa või on see väga aeganõudev.
Kõige suurema efekti annab minu meelest siiski Global Illumination (Metro Exodus EE). See kaotab ära vajaduse arendatel paigutada fake spot valgusteid igale poole ja annab tohutult ka mängu atmosfäärile juurde.
Muidugi on veel effektide kombineerimine aga seda on raske jooksutada 4K 60fps+
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.