Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
raul141
HV veteran
liitunud: 17.05.2003
|
10.07.2022 10:01:35
|
|
|
hobihall, mulle ka sinu variant rohkem meeldib, sest vähemalt mingeid tasakaalulihaseidki kasvõi aktiveerib ja noortele tervislikum. Mugav ka jah kasvõi neljandale korrusele tassida. Alumisel lingil oleva pörgulisega jah looduses pigem hea kukkuda. Linnas äkkpidurdust vist sellega teha vist pea võimatu? Avarii korral hea, see vist suurt ise vopse ei saa , tõuksil lenks , raam pärast kõver... Ainuke jah omanik saab rohkem lööke. Loogiliselt peaks ta tänu ehitusele (ratta läbimõõdule) ökonoomsemalt ka sõitma?
_________________ dell somm ding mi poi |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
10.07.2022 11:12:08
|
|
|
Üksratta puudus see, et kui aku tühi oled jalamees + lisakolakas käeotsas. Tõuksiga saad vähemalt ilma akuta edasi sõita.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
10.07.2022 11:46:10
|
|
|
raul141 kirjutas: |
Linnas äkkpidurdust vist sellega teha vist pea võimatu? |
See sõltub rattast ja sõitja vormist, aga põhimõtteliselt võiksid üksrattad pareminigi pidurdada kui tõuksid, sest rehvi kokkupuutepind maaga on suurem.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
10.07.2022 12:39:58
|
|
|
Lühemaid otsi tehes ei saa midagi aru, aga pikemalt sõites on tunda küll et mingid lihased saavad koormust. Pidurdusmaa on umbes sama, mis sarnase massiga tõuksidel. Mõlemiga tuleb kiiremini pidama saamiseks kehaga kaasa kallutada.
Õppeperioodil sai minu ratas piisavalt vopse, mõned värvitäkked on sellest tekkinud, aga pragusid ega midagi muud viga ei ole. Kui aparaati rikkuda ei taha, siis on esimesed õppesõidud mõistlikum teha kusagil pehmema pinnasega alal. Ideaalne on näiteks kusagil staadioni jooksurajal. Müüakse ka spetsiaalseid kaitseümbriseid, siis pole midagi karta. Mõned korrad olen kuhugi järsema mäe otsa rühkides mätta taha kinni jäänud ja kui pole jõudnud kinni haarata, siis veereb üksratas mäest alla nagu kakuke . Pehme pinnase puhul lähed võtad üles ja sõidad edasi, no problems.
Kui oskused omandatud, on üksratas legaalse kiirusega liikudes ohutu ja minu jaoks kiivrist täiesti piisab. Seepärast mulle sellest väikesest rattast küll, kiiremini liikuda ei tahakski, samas mäest saab üles ka minu 85 kg kui pinnas vähegi seda raskust kannatab.
Suuremal kiirusel kokkupõrke puhul käige tähtsam et akud viga ei saaks, nagu iga elektriliikuri puhul. Aga akud on rohkem kaitstud nii kokkupõrke kui niiskuse eest. Enamus kerepaneelid on vajadusel vahetatavad.
Ökonoomsus on jah võrreldava suurusega akudega tõuksi puhul üksratta kasuks, ilmselt suurema ratta ja väiksema massi tõttu.
Nagu enne mainisin, kui midagi katki ei lähe, on üksrattaga akut täiesti nulli sõita suht võimatu. Tavaliselt mingi 20% juures tehakse pedaalide kalde tõstmisega sõitmine nii ebamugavaks et aeglaselt saab veel mõnda aega liikuda, aga mugavam on maha tulla ja käe kõrval edasi lükata. Tõuksi stiilis jalaga hoogu anda tõesti ei saa, aga käe otsas tassima ei pea midagi. Kuna akusse jääb veel piisavalt voolu, siis tasakaalu hoiab endiselt, tõstad lihtsalt käepideme üles ja jalutad rahulikult edasi, sest mootor veereb takistuseta. Samuti on teda niiviisi mäkke lükata kergem kui näiteks tõuksi. Kui ei taha poe ukse ette jätta, saab kaasa võtta ja mõni ei saa arugi et tegemist pole reisikohvriga No nüüd juba üsna levinud, aga 3a tagasi enamasti ei teatud mis asi see selline on. Veel eelmisel suvel Saksamaal matkarada mööda Hitleri kotkapessa sõites pidin umbes pooltele teel kohatud inimestele seletama, mis masinaga tegu ja mõnedki väsimusest kurnatud ütlesid et võta peale
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Chime
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.02.2005
|
10.07.2022 16:00:09
|
|
|
Ehk leidub siin mõni asjatundja, kes oskaks öelda, mis kalaga tegemist... Isendiks M365, neljas hooaeg käimas, läbisõitu 1200km millegagi. Viimase kuumalaine ajal hakkas veiderdama - esiratas/mootor konkreetselt koliseb, sõites jõnksutab (vedu kaob, mõnikord rakendub mootoripidur), püsikiirushoidja ei tööta, mõnikord kaotab üldse huvi sõidu vastu ja läheb vabaveeremisse. Kiiruserutskat loksutades hakkab enamasti jälle vedama/pidurdama. Ise ta mingit veakoodi ette ei kanna. Kas võib kontroller omadega õhtul olla? Üleelmisel aastal oli probleem kiiruserutskaga, see sai tookord vahetatud.
Kas oskab keegi lõunaosariikides remonditöökoda soovitada? Viljandis saab hädaga rehve vahetada lasta, aga midagi muud ei tehta.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
m365
HV vaatleja
liitunud: 15.07.2021
|
10.07.2022 16:32:00
|
|
|
Chime kirjutas: |
Ehk leidub siin mõni asjatundja, kes oskaks öelda, mis kalaga tegemist... Isendiks M365, neljas hooaeg käimas, läbisõitu 1200km millegagi. Viimase kuumalaine ajal hakkas veiderdama - esiratas/mootor konkreetselt koliseb, sõites jõnksutab (vedu kaob, mõnikord rakendub mootoripidur), püsikiirushoidja ei tööta, mõnikord kaotab üldse huvi sõidu vastu ja läheb vabaveeremisse. Kiiruserutskat loksutades hakkab enamasti jälle vedama/pidurdama. Ise ta mingit veakoodi ette ei kanna. Kas võib kontroller omadega õhtul olla? Üleelmisel aastal oli probleem kiiruserutskaga, see sai tookord vahetatud.
Kas oskab keegi lõunaosariikides remonditöökoda soovitada? Viljandis saab hädaga rehve vahetada lasta, aga midagi muud ei tehta. |
kõlab selle moodi et mõni faas on läbi põlemas, aga võib muid põhjuseid ka olla. kas välja lülitatuna mootor pidurdab?
kui ikka veel sõidab siis mosfetid vast terved aga kui mähised täitsa lühisesse lähevad siis mingi mosfet põleb ka läbi, lisakulu. et viga täpsemalt diagnoosida peab multimeetriga kaane alla juhtmete kallale minema. viljandi töökodade kohta ei tea, kui endal multimeeter käes püsib siis põhi alt ära ja faaside takistusi kontrollima, samuti mootor lahti ja faasi-staatori vaheline takistus mõõta. ühtlasi näeb staatori seisukorda. kui mootor väljalülitatuna pidurdab aga faaside juhtmed lahti ühendades mitte, siis on mosfet(id) läbi põlenud.
kui need asjad kõik korras siis edasi diagnoosima, äkki gaasiandur hakib või veel miskit.
viimati muutis m365 11.07.2022 15:48:06, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
Chime
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.02.2005
|
10.07.2022 16:50:48
|
|
|
Välja lülitatuna veereb vabalt. Multimeetrit ma selles elus käes hoidnud pole, nii et asi tõlgendub minu jaoks pekkisolevaks...
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
m365
HV vaatleja
liitunud: 15.07.2021
|
10.07.2022 17:03:21
|
|
|
Chime kirjutas: |
Välja lülitatuna veereb vabalt. Multimeetrit ma selles elus käes hoidnud pole, nii et asi tõlgendub minu jaoks pekkisolevaks... |
ei tasu minu netidiagnostika põhjal liiga ära ehmatada, võibolla tegi kuumus hoopis mujal liiga, mainisid et gaasirutskat loksutades hakkab jälle tööle. originaalsoftiga vast ei põle mähised esimese asjana läbi. vabalt veeremine enamvähem välistab selle probleemi.
aga täpse vea leidmiseks multimeetrist vist pääsu pole. muidugi võib pimesi juppe ka vahetada...
|
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
10.07.2022 17:37:35
|
|
|
m365 kirjutas: |
...äkki gaasiandur hakib või veel miskit. |
Sisse- või väljalaske poolel?
Sry, ei saanud nokkimata jätta. Inglisekeelsetel on palju paremini perspektiivile mõeldud ja palju universaalsem "accelerator (pedal)" ammu kasutusel. Gaasisegu pealeandmist ei juhita tänapäeval tegelikult ammu enam ka sisepõlemismootoritel, kuna nii bensukatel kui diislitel tuleb õhk ja kütus eri teid mööda.
DVDRW kirjutas: |
Üksratta puudus see, et kui aku tühi oled jalamees + lisakolakas käeotsas. Tõuksiga saad vähemalt ilma akuta edasi sõita. |
Reaalsuses ei sõida, takistus on liiga suur isegi väljalülitatuna ja kõrgus ebamugav isegi M365 puhul, suurtest amortidega kolakatest rääkimata. ES2/ES4 ehk on kõige madalamad, nii et ei pea hoo lükkamiseks toetuva jala põlvest nii palju alla laskma, et teine maapinnani ulatuks.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
11.07.2022 10:27:04
|
|
|
Xiaomi tõuksi 8 tolli rehv on ikka hunnik õnnetust. Laps sai sõita paarkümmend kilti ja vähem kui kuu peale pumpamist ja juba tagarehv puruks. Katkisest rehvist sai aru alles siis kui aku ootamatult tühjenes ja ka jalaga lükates ei jõudnud edasi liikuda. Võtsin eile rehvi maha ja loomulikult sisekarkass katki nii et tuleb ka välisrehv välja vahetada. Vaatasin et täisrehvi ei soovitata, muidu pidavat xiaomidel aku klemmid suurest vibrast lahti põruma Aga kui esimene rehv peaks minema, siis tollele panen küll honeycombi, ei viitsi mootoriga jamada ja pumpamine peidetud valve tõttu anyway raskendatud.
Oma 10 tollisega sõitnud 3 hooaja peale nüüdseks ligi 3000 km ja 0 probleemi. Kuigi rehvid pumpan täis kord aastas enne hooaja algust kevadel ja saab pidevalt äärekividel ja raudtee ületustel vatti
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
11.07.2022 10:34:49
|
|
|
Olles elektrirattaga sõitnud 100 000+ km oli mul E tõuksi kohe esimene kriteerium: TÄISKUMMID!
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
11.07.2022 15:23:13
|
|
|
Elektrilistega kogemust pole, aga täiesti tavalise jalgrattaga tasub isegi kord nädalas rõhku kontrollida ja vajadusel natuke juurde pumbata.
Aga tühjavõitu rehv on ju sõites tunda, mitte nii, et alles siis aru saad kui juba päris ribadeks on ja selle tõttu võib-olla isegi pisut velje servasid rikkunud.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
12.07.2022 20:21:33
|
|
|
Lasin uuele tõuksile immo-signa panna. Aga ei tööta enam.
Ja ma ei saagi oma uue tõuksiga sõita.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
madis888
HV kasutaja
liitunud: 21.07.2009
|
13.07.2022 19:45:59
|
|
|
Tekkis probleem telefonis oleva Smart Commuting äpi ühendusega Lenovo M2 elektritõukerattaga läbi bluetoothi.
Alguses ma sain selle äpi kaudu näha tõuksi andmeid - läbisõit, laetuse tase jne. Nüüd peale äpi uuenduse installimist ei ühendu enam äpp tõuksiga.
Login sisse küll oma kasutajanimega ja parooliga, aga tõuksi ekraanile ei teki bluetoothi märki ja äpi keskele tekib kiri " This vehicle has been bound ", mis
on väga imelik. See tähendab, et see tõuks on seotud äpiga, aga tegelikult ei ole.
Kuidas ma saaks korda selle äpi ühenduse tõuksiga?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
13.07.2022 20:20:30
|
|
|
Mida proovinud oled? Reboot, äpi reinstall, BT off-on?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
madis888
HV kasutaja
liitunud: 21.07.2009
|
13.07.2022 21:04:17
|
|
|
rex kirjutas: |
Mida proovinud oled? Reboot, äpi reinstall, BT off-on? |
Palju erinevaid asju olen proovinud, aga ei ole abi olnud.
Praegu just proovin telefonile tehaseseadete taastamist.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
elcarmen
Aeg Maha 2a
liitunud: 13.07.2022
|
|
tagasi üles |
|
|
madis888
HV kasutaja
liitunud: 21.07.2009
|
14.07.2022 07:56:36
|
|
|
Tegin iPhone'ile tehaseseadete taastamise, aga ikka ei ühenda tõuksiga ära.
Ma arvan, et viga on kas telefoni bluetoothis või tõuksi enda bluetoothis, kuna
telefoni saab teiste seadmetega ühendada läbi bluetoothi, aga tõuksi ei saa.
Väga imelik probleem, kuna androidiga telefoni saab ühendada tõuksiga.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
maxfox04
HV veteran
liitunud: 08.02.2010
|
14.07.2022 08:15:20
|
|
|
Aga kas oled proovinud androidiga tõuks mobiilist lahti siduda ja siis iphonega uuesti siduda?
_________________ Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3. |
|
Kommentaarid: 288 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
madis888
HV kasutaja
liitunud: 21.07.2009
|
15.07.2022 09:50:05
|
|
|
maxfox04 kirjutas: |
Aga kas oled proovinud androidiga tõuks mobiilist lahti siduda ja siis iphonega uuesti siduda? |
Olen seda proovinud küll, aga see ei aita.
Tundub, et iPhone'il on tekkinud konflikt selle tõuksiga, sest androidiga ühendub ilma probleemideta. Võib-olla on ratta enda softis viga või elektroonikas tekkinud rike, mille tõttu on iPhone'iga konflikt?
On selline asi võimalik? Teiste seadmetega ühendab iPhone bluetoothi abil korralikult ära, näiteks autoraadioga ja ka bluetoothiga kõrvaklappidega.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
15.07.2022 12:00:57
|
|
|
ot: |
madis888, mul oli analoogne kamm, auto bluetoothiga.
Asi lõppes auto bluetooth mooduli vahetusega, garantii korras.
Ühel hakkas lihtsalt, lambist, kõikide iPhonedega nöökima, IOS'i versioonist sõltumata. |
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
madis888
HV kasutaja
liitunud: 21.07.2009
|
15.07.2022 12:35:16
|
|
|
Etz kirjutas: |
ot: |
madis888, mul oli analoogne kamm, auto bluetoothiga.
Asi lõppes auto bluetooth mooduli vahetusega, garantii korras.
Ühel hakkas lihtsalt, lambist, kõikide iPhonedega nöökima, IOS'i versioonist sõltumata. |
|
Nii, et võiks tegelikult poest abi küsida vist siis?
Võib-olla mul siis tõuksil bluetoothiga sama probleem, nagu sul oli autoga.
Uuel rattal peaks vist vähemalt aasta kehtima garantii? Mul eelmise aasta lõpus ostetud.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
15.07.2022 12:38:55
|
|
|
madis888, mul pole tõukerattast, seega ei oska kommenteerida.
Vaatan ja mõtlen siin juba pikka aega aga näe, ostmiseni kuidagi ei jõua...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
15.07.2022 19:04:53
|
|
|
Võid mõnda teist iPhone'i ka enne veel proovida, kui käepärast. Muidu naeravad poes.
Androidi all ühendades äpis mingit tõuksi tehase seadete taastamist pole?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
madis888
HV kasutaja
liitunud: 21.07.2009
|
15.07.2022 21:50:35
|
|
|
rex kirjutas: |
Võid mõnda teist iPhone'i ka enne veel proovida, kui käepärast. Muidu naeravad poes.
Androidi all ühendades äpis mingit tõuksi tehase seadete taastamist pole? |
Ühe vanema iPhone'iga töötab, aga seal on kasutusel ka vanem tõuksi äpi versioon.
Tõuksi tehase seadete taastamist olen ka proovinud, aga pole aidanud.
Probleem võib olla ka iPhone'is. Ma ei oska midagi mõelda enam. Segane asi.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
|