Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
07.11.2015 21:36:33
|
|
|
No neil on sitt progeja olnud, mis muud.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 135 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 135 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
UnknowFunk
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.09.2009
|
07.12.2015 20:14:02
|
|
|
Tovacomis saab ise ka vastuse otse kirjutada, ei pea ootama klienditeenindaja kõnet
_________________ Mida hiljem saabub kiirabi, seda täpsem on diagnoos. |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
ivokas
HV veteran
liitunud: 14.10.2006
|
16.01.2016 17:58:52
|
|
|
ivokas kirjutas: |
Mul on ühele odavama otsa nutitelefoni ekraanile tekkinud umbes 4cm x 0,5cm kollane plärakas. Loen siinset teemat ja kujutan juba ette, kuidas mind Klickist selle jutuga kaugele eemale saadetakse |
Viisin 9-l Klicki esindusse. Võeti ilusti vastu ja saadeti remonti. Logi põhjal läks tootjagarantii alla ja kuhugi "kõrgema taseme hooldusesse". Hetkel korda tehtud, järgmine nädal peaks siis tagasi saama eeldatavasti
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Durin
HV kasutaja
liitunud: 20.12.2005
|
20.02.2016 13:06:07
|
|
|
Kuu aega tagasi sai poolteist kuud vana juhtmevaba xbox pult viidud garantiisse, kuna vastuvõtja ei töötanud enam ükspäev.
Öeldi, et on kõige rohkem 2 nädalat remondis/garantiis, siis saab teada kas tehakse korda või asendatakse.
Klienditeenindajate suhtumine oli kõrk ja ülbe. Siiamaani ootan oma pulti, möödas juba kuu aega, igatahes oli viimane ost sellest poest
Kas mul on õigus kauba eest raha tagasi küsida ? Või asendada uuega ?
viimati muutis Durin 20.02.2016 14:49:23, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
UnknowFunk
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.09.2009
|
20.02.2016 13:28:12
|
|
|
Originaal pult?
_________________ Mida hiljem saabub kiirabi, seda täpsem on diagnoos. |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
Durin
HV kasutaja
liitunud: 20.12.2005
|
20.02.2016 15:05:51
|
|
|
Originaal microsoft xbox juhtmevaba pult.
Vaevalt Klick müüb "fuffel" asja.
Tegu on selle tootega https://www.klick.ee/microsoft-xbox-360-pc-wireless
Kuu aja jooksul pole ei ühtegi telefonikõne ega e-maili tulnud, et läheb kauem või ei suudeta parandada. Mitte mingisugust tagasisidet.
Kahe nädala möödudes võtsin ise ühendust, et kuidas puldiga lood on. Öeldi , et on transpordis. Nädal aega hiljem sama vastus. Praegu, kuu aega hiljem on ikka sama vastus.
Samuti sai lapsele sealt telefon ostetud, kestis samuti kuu aega ja garantiis öeldi, et meie viga. Kurat laps kasutas telefoni ainult kodus põhiliselt mängimiseks ja teame , et maha pole kukkunud vms Jälle JOKK ja oleme katkise telefoni otsas.
Tekib küsimus, et mida on nii kaua teha selle puldiga seal garantiis ? Kas inimesed teevad tööd ka või asi seisab kuskil riiulis ?
Oli plaan ka uus TV soetada, aga Klickist hoian SUURE kaarega mööda, soovitan seda ka teistele.
Klick kaotas reaalselt kaks klienti , kes enam sinna poodi oma raha ei vii !
viimati muutis Durin 20.02.2016 15:14:45, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
ready
HV kasutaja
liitunud: 25.11.2005
|
20.02.2016 15:14:14
|
|
|
Aga kui kuu möödas oleks ma juba ammu huvi tundnud, et kus mu asjad on. Meil siin raske midagi mõistlikku öelda.
Durin kirjutas: |
Kuu aega tagasi sai poolteist kuud vana juhtmevaba xbox pult viidud garantiisse, kuna vastuvõtja ei töötanud enam ükspäev.
Öeldi, et on kõige rohkem 2 nädalat remondis/garantiis, siis saab teada kas tehakse korda või asendatakse.
Klienditeenindajate suhtumine oli kõrk ja ülbe. Siiamaani ootan oma pulti, möödas juba kuu aega, igatahes oli viimane ost sellest poest
Kas mul on õigus kauba eest raha tagasi küsida ? Või asendada uuega ? |
|
|
tagasi üles |
|
|
Durin
HV kasutaja
liitunud: 20.12.2005
|
20.02.2016 15:19:26
|
|
|
ready kirjutas: |
Aga kui kuu möödas oleks ma juba ammu huvi tundnud, et kus mu asjad on. Meil siin raske midagi mõistlikku öelda.
Durin kirjutas: |
Kuu aega tagasi sai poolteist kuud vana juhtmevaba xbox pult viidud garantiisse, kuna vastuvõtja ei töötanud enam ükspäev.
Öeldi, et on kõige rohkem 2 nädalat remondis/garantiis, siis saab teada kas tehakse korda või asendatakse.
Klienditeenindajate suhtumine oli kõrk ja ülbe. Siiamaani ootan oma pulti, möödas juba kuu aega, igatahes oli viimane ost sellest poest
Kas mul on õigus kauba eest raha tagasi küsida ? Või asendada uuega ? |
|
Tänaseks on möödas 30 päeva. Nädal tagasi võtsin ühendust, samuti 2 nädalat tagasi. Seega huvi on minu poolne , et asi saaks lahenduse. Oleks siis pult aasta vana vms, aga see oli sellel hetkel natuke üle kuu aega vana ja suhteliselt vähe kasutatud. (loe: uuevääriline)
Selleks see teema ongi , et kellel on head või halvad kogemused. Minul kahjuks mitu halba kogemust selle poega...
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
UnknowFunk
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.09.2009
|
20.02.2016 16:45:17
|
|
|
Originaal pult käib minu teada kuskil poolas või leedus remondis, ilmselt sellest ka venib.
_________________ Mida hiljem saabub kiirabi, seda täpsem on diagnoos. |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
20.02.2016 17:05:35
|
|
|
Ütleme, et kogu logistika organiseerimise peale kulub mõlemalt poolt 1+1 nädal max.
Nädal aega on ka remondis kohapeal, järjekord jms. 1.kuu on halvima stsenaariumi kohaselt ikka enam kui küll.
Kui teemaalgataja saab toote tagasi, siis pidagu meeles, et garantiis oldud aja võrra garantii ka pikeneb. Ma täpsustaks tarbijakaitse infotelefonil selle mõistliku aja termini üle ja saadaks klikki seejärel vastavasisulise e-maili.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 135 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
21.02.2016 10:24:17
|
|
|
Mõistlik aeg on kuni 30p
|
|
Kommentaarid: 1008 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
22.08.2016 21:29:22
|
|
|
Tihtipeale eelistatakse kohalikust kaubandusvõrgust kauba ostmist põhjendada väitega, et siis on kaubaga tekkivate probleemide puhul lihtsam garantii asjaajamine.
Alati see nii pole, ennetavalt mainin ära, et vahel ikka tegijal juhtub, kuid kõnealune poodide kett on garantii juhtumitel klienti paraku tihtipeale üsna üleolevalt suhtunud.
Järgmine näide: http://m.postimees.ee/section/582/3809039
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 135 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
_marek
HV Guru
liitunud: 31.12.2002
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
|
Chewbacca
HV vaatleja
liitunud: 15.02.2013
|
24.08.2016 19:45:14
|
|
|
Tere kaasmaalased,
Pole siia ammu miskit kribanud, aga tekkis suur mure, nimelt 1 aasta tagasi klickist ostetud telefonil (lg flex2) tekkisid leviprobleemid, sai fujitsus emaplaat ära vahetud ja vinks-vonks. Nüüd ca aasta hiljem pani telefon lihtsalt pildi kotti. Ei hakanud Klicki kaudu garantiid ajama, vaid andsin kohe TSC Eestile. Vastuvõttes administor vaatas üle ning väliselt väga heas korras. Aga ainult üks nurk on plastik kulunud, aga see ei pidavat mõjutama garantiid. Täna anti aga teada, et telefonil kasutaja poolt tekitatud mehaanilised vigastused kukkumise/põrutamise tõttu ning 290 oirot oleks emaplaadi, flexkaabli ja aku vahetus. No mida paganat?! Käsi südamel, ei ole telefon kukkunud ega sellega ebanormaalseid tegevusi tehtud ja kuna ekraan on täiesti kriimuvaba ning korpus on pisemate kriimudega tean, et kuidagi peab seda ka tõestada saama, et tegu tarkvaralise veaga. Tean et te olete targemad ning äkki saaksite nõu anda mis, mida, kuhu edasi?
Suurimad tänud!
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
mina2t
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.04.2005
|
24.08.2016 19:57:11
|
|
|
Durin kirjutas: |
Originaal microsoft xbox juhtmevaba pult.
Vaevalt Klick müüb "fuffel" asja.
Tegu on selle tootega https://www.klick.ee/microsoft-xbox-360-pc-wireless
Kuu aja jooksul pole ei ühtegi telefonikõne ega e-maili tulnud, et läheb kauem või ei suudeta parandada. Mitte mingisugust tagasisidet.
Kahe nädala möödudes võtsin ise ühendust, et kuidas puldiga lood on. Öeldi , et on transpordis. Nädal aega hiljem sama vastus. Praegu, kuu aega hiljem on ikka sama vastus.
Samuti sai lapsele sealt telefon ostetud, kestis samuti kuu aega ja garantiis öeldi, et meie viga. Kurat laps kasutas telefoni ainult kodus põhiliselt mängimiseks ja teame , et maha pole kukkunud vms Jälle JOKK ja oleme katkise telefoni otsas.
Tekib küsimus, et mida on nii kaua teha selle puldiga seal garantiis ? Kas inimesed teevad tööd ka või asi seisab kuskil riiulis ?
Oli plaan ka uus TV soetada, aga Klickist hoian SUURE kaarega mööda, soovitan seda ka teistele.
Klick kaotas reaalselt kaks klienti , kes enam sinna poodi oma raha ei vii ! |
Mine kohale ning kirjuta avaldus tehnigust taganemise kohta(võid saata ka emaili aga paberil on tõsiseltvõetavam). Ütle et 30p möödas mida loetakse mõistlikuks ajaks, ning sul pole enam vajadust asja järgi ning rohkem sind ei huvita, isegi kui korda teevad.
Helistavad/võtavad ühendust mõne aja jooksul, tahavad sulle uue vastu anda aga ütle et tahad raha tagasi. Raha käes, jaluta uude poodi ja osta sama pult.
Enne see garantii venimine ei muutu kui nad näevad raha kadumas.
Ma sain nii pooleaastase läppari summa sendipealt tagasi, küll mitte klickist. No ei suutnud ära parandada ja selleks ajaks oli mul juba uus muretsetud.
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
|
Driftmoon
Kreisi kasutaja
liitunud: 22.09.2002
|
25.08.2016 15:38:59
|
|
|
Chewbacca kirjutas: |
Tere kaasmaalased,
Pole siia ammu miskit kribanud, aga tekkis suur mure, nimelt 1 aasta tagasi klickist ostetud telefonil (lg flex2) tekkisid leviprobleemid, sai fujitsus emaplaat ära vahetud ja vinks-vonks. Nüüd ca aasta hiljem pani telefon lihtsalt pildi kotti. Ei hakanud Klicki kaudu garantiid ajama, vaid andsin kohe TSC Eestile. Vastuvõttes administor vaatas üle ning väliselt väga heas korras. Aga ainult üks nurk on plastik kulunud, aga see ei pidavat mõjutama garantiid. Täna anti aga teada, et telefonil kasutaja poolt tekitatud mehaanilised vigastused kukkumise/põrutamise tõttu ning 290 oirot oleks emaplaadi, flexkaabli ja aku vahetus. No mida paganat?! Käsi südamel, ei ole telefon kukkunud ega sellega ebanormaalseid tegevusi tehtud ja kuna ekraan on täiesti kriimuvaba ning korpus on pisemate kriimudega tean, et kuidagi peab seda ka tõestada saama, et tegu tarkvaralise veaga. Tean et te olete targemad ning äkki saaksite nõu anda mis, mida, kuhu edasi?
Suurimad tänud! |
Ega tööde vastuvõtja ka telefoni sisse ei näe, võib juhtuda jah et seest midagi katki põrunud.
Saad teha sõltumatu ekspertiisi LG poolt aksepteeritud kohas, kui selgub, et tootja viga siis tehakse ilmselt tasuta korda.
Kodulehel https://www.klick.ee/klienditugi/ kirjas :Garantii või hooldusega seotud küsimused saatke palun aadressil: rma@klick.ee
Uuri sealt täpsemalt.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
Chewbacca
HV vaatleja
liitunud: 15.02.2013
|
25.08.2016 16:23:57
|
|
|
Konks,
Tänud vastamast!
Ma oleks võinud natuke enne siin foorumis surfata, aga hakkasin siin kohe rapsima, sarnaseid teemasid on siin küll ja veel, leidsin nüüd ühe Flex2ga garantiiremondis käinud kasutaja, et küsin ka tema käest. aga LG Eestile, Klickile ning tarbijakaitsesse on kõik kirjad teele läinud. Põhiline, et nüüd TSCs miskeid vigastusi juurde ei tehta- no ei usalda neid seal...
_________________ ebaaktivist |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
05.10.2016 15:33:32
|
|
|
Sattusin Klicki reklaami nägema. Kas selline asi eksitava reklaami alla ei kuulu?
https://www.klick.ee/lenovo-b50-10-celeron-4gb-128gb-ssd-4
tsitaat: |
Äriklassi kvaliteet
Lenovo B-seeria puhul on tegemist soodsa äriklassi sülearvutiga, millel on ka vastavad kvaliteeditunnused - matt ekraan, vastupidav aku ja tugevast plastikust sõrmejäljekindel korpus. |
|
|
Kommentaarid: 700 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
539 |
|
tagasi üles |
|
|
SirVorkars
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
05.10.2016 16:20:26
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Sattusin Klicki reklaami nägema. Kas selline asi eksitava reklaami alla ei kuulu?
https://www.klick.ee/lenovo-b50-10-celeron-4gb-128gb-ssd-4
tsitaat: |
Äriklassi kvaliteet
Lenovo B-seeria puhul on tegemist soodsa äriklassi sülearvutiga, millel on ka vastavad kvaliteeditunnused - matt ekraan, vastupidav aku ja tugevast plastikust sõrmejäljekindel korpus. |
|
Peaks peast puhta loll olema, et seda s...junni äriklassipähe osta......
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
UnknowFunk
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.09.2009
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
nexus4
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.03.2012
|
05.10.2016 17:12:37
|
|
|
täna on vist kõik läpakad millel pole eraldi videot äriklassid
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
SirVorkars
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
05.10.2016 17:53:45
|
|
|
no kui seda äriklassiks pidada, siis on kõik müügil olevad samas hinnaklassis läpakad äriklassis ju...
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
05.10.2016 19:01:18
|
|
|
Ma hakkasin sama asja vaatama. Tänapäeval piisab äriklassi kuulumisest pmst kõvast plastikust, millele ei jää sõrmejälgi. Latt ei ole alla lastud, vaid üldse kadunud.
|
|
Kommentaarid: 700 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
539 |
|
tagasi üles |
|
|
|