Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  TELE2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 154, 155, 156  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
number
külaline






sõnum 15.11.2015 12:13:46 vasta tsitaadiga

...

viimati muutis number 31.03.2019 23:41:33, muudetud 1 kord
tagasi üles
pois11
HV Guru

liitunud: 11.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2015 12:48:29 vasta tsitaadiga

number kirjutas:
Võibolla on vahepeal asjad muutunud aga mõned aastad tagasi tele2 esindusest väideti, et ainult lepinguline klient saab mobiil-id teenust kasutada.

Täpselt! Tele2 on siiani nii. Aga EMT on alguses peale lood olnud teisiti. Minul on firma number siis tele2 ei saa ma mobiili ID võtta ilma firma kirjaliku nõusolekuga. EMT sai asja nii vormistada, et mobiili arve läheb firmale ja mobiiliID arve tuleb eraisikule.
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 15.11.2015 13:03:11 vasta tsitaadiga

pois11 kirjutas:
number kirjutas:
Võibolla on vahepeal asjad muutunud aga mõned aastad tagasi tele2 esindusest väideti, et ainult lepinguline klient saab mobiil-id teenust kasutada.

Täpselt! Tele2 on siiani nii. Aga EMT on alguses peale lood olnud teisiti. Minul on firma number siis tele2 ei saa ma mobiili ID võtta ilma firma kirjaliku nõusolekuga. EMT sai asja nii vormistada, et mobiili arve läheb firmale ja mobiiliID arve tuleb eraisikule.

Saab jah thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
l33th4xOr
HV kasutaja

liitunud: 17.10.2013




sõnum 20.11.2015 14:47:39 vasta tsitaadiga

keegi suudab id kaardiga sisse logida ?

lööb ainult ette "autentimine ei õnnestunud" proovin chrome ja operaga ikka sama jama , kuigi teistel lehtedel töötab ilusti.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killzone88
Kreisi kasutaja
Killzone88

liitunud: 15.05.2006




sõnum 03.12.2015 14:27:01 vasta tsitaadiga

Jama et Tele 2 ei paku mahupiiranguta paketti,sest isegi mobiiliga on siin metsas kiirus 30Mbps aga Elisal ja Emtel on suundantenn katusel ja kiirused vastavalt Elisa 20Mbps ja Emt 10Mbps. Proovin see kuu ka Tele 2 suundantenniga ja vaatab palju saab.
Elisa http://www.speedtest.net/my-result/4880934608 RSSI: -81
Emt http://www.speedtest.net/my-result/4862612442 RSSI: -75
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Elxx
Kreisi kasutaja
Elxx

liitunud: 18.01.2009




sõnum 04.12.2015 07:02:13 vasta tsitaadiga

l33th4xOr kirjutas:
keegi suudab id kaardiga sisse logida ?

lööb ainult ette "autentimine ei õnnestunud" proovin chrome ja operaga ikka sama jama , kuigi teistel lehtedel töötab ilusti.



Ei saanud minagi hakkama icon_smile.gif Uus iseteenindus koos selle "uhke" äpiga on ikka allapoole arvestust,päris vihaseks ajab see asi, isegi jooksvat saldot ei saa vaadata icon_smile.gif Tuleb oodata kuni nad 6.kuupäevani arvet koostavad icon_lol.gif
Kommentaarid: 93 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 08.01.2016 20:09:12 Uue SIM-kaardi tellimine iseteenindusest, sh nano-SIM vasta tsitaadiga

TELE2 iseteenindusest uue SIM-i tellimisel esimesel vajutusel "Esita SIM-kaardi tellimus" avaneb täpsustav dialoogiaken ja selle all on järgmine sama tekstiga nupp. Kui sinna teisele klõpsata, kas siis lähebki tellimus kohe laksti kirja või tuleb veel mingi täpsustav dialoog enne seda? Küsin sellepärast, et seal iseteeninduses nüüd ju igasugune abiinfo on olematu ja mitte miski pole enam kindel, TELE2 süsteemide tarkvara kvaliteet on vist ka legendaarne juba, nii et seal ei julge väga umbes klõpsida enam midagi icon_biggrin.gif

Juhul kui mingit täpsustust pärast esimest dialoogi ei ole, siis kas saadetakse TELE2-st nüüd selliseid SIM kaarte, millel on ka nano-mõõtudes lõige juba ette tehtud või peab nano-kaarti kuidagi hoopis teisiti tellima?
Ma tean, et kunagi sai nano-kaarte sealt täitsa tasuta, aga see kampaania on otsas vist nüüd? Igatahes iseteeninduses ma eraldi nano tellimise kohta ei näe ja järeldan sellest, et see on sama hinnaga nüüd.
Et iseteenindusest tellimine on odavam kui esindusest ja ma ei satu esinduse lähedusse ka tõenäoliselt lähematel tööpäevadel, siis kolme päeva jooksul kaardi kojusaatmine tundub mõistlikum, kui sealt ikka nano-kaarti on võimalik saada.

PS. Eelmistele postitustele infoks, et ID-kaardiga TELE2 iseteenindusse saab logida täiesti normaalselt. Firefoxiga. Windows 7-st. Ei ole ka varem sellega tõrkeid esinenud.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 09.01.2016 01:18:44 Re: Uue SIM-kaardi tellimine iseteenindusest, sh nano-SIM vasta tsitaadiga

Dogbert kirjutas:
TELE2 iseteenindusest uue SIM-i tellimisel esimesel vajutusel "Esita SIM-kaardi tellimus" avaneb täpsustav dialoogiaken ja selle all on järgmine sama tekstiga nupp. Kui sinna teisele klõpsata, kas siis lähebki tellimus kohe laksti kirja või tuleb veel mingi täpsustav dialoog enne seda? Küsin sellepärast, et seal iseteeninduses nüüd ju igasugune abiinfo on olematu ja mitte miski pole enam kindel, TELE2 süsteemide tarkvara kvaliteet on vist ka legendaarne juba, nii et seal ei julge väga umbes klõpsida enam midagi icon_biggrin.gif

Juhul kui mingit täpsustust pärast esimest dialoogi ei ole, siis kas saadetakse TELE2-st nüüd selliseid SIM kaarte, millel on ka nano-mõõtudes lõige juba ette tehtud või peab nano-kaarti kuidagi hoopis teisiti tellima?
Ma tean, et kunagi sai nano-kaarte sealt täitsa tasuta, aga see kampaania on otsas vist nüüd? Igatahes iseteeninduses ma eraldi nano tellimise kohta ei näe ja järeldan sellest, et see on sama hinnaga nüüd.
Et iseteenindusest tellimine on odavam kui esindusest ja ma ei satu esinduse lähedusse ka tõenäoliselt lähematel tööpäevadel, siis kolme päeva jooksul kaardi kojusaatmine tundub mõistlikum, kui sealt ikka nano-kaarti on võimalik saada.

PS. Eelmistele postitustele infoks, et ID-kaardiga TELE2 iseteenindusse saab logida täiesti normaalselt. Firefoxiga. Windows 7-st. Ei ole ka varem sellega tõrkeid esinenud.


Arvele lisab 3.20. Tuleb kenasti kolme mõõtu murtavas kaardis, isegi nano-SIM. Ma liiga laisk, et esindusse minna. Kuller tõi 1tp. icon_biggrin.gif

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 09.01.2016 02:01:02 vasta tsitaadiga

Pailaps, thumbs_up.gif täpselt seda ma teada tahtsin, aitäh!
_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Puhv2
HV kasutaja
Puhv2

liitunud: 27.10.2011




sõnum 11.01.2016 21:52:53 vasta tsitaadiga

tõenäoliselt on kõik jokk, aga kas keegi on pädev analüüsima Tele2 interneti päevapiletite asja nt võlaõigusseaduse § 9 taustal? sain täna vahva üllatuse osaliseks, kui emal 31 päevapiletit eelmisest kuust ehk 31 eurot lisaks. samas iga kord esinduses käies öeldud viisakalt ei igasugustele internetipakettidele ja viimati sai 3-4 a tagasi lausa ekstra küsitud, et kas internetti on võimalik vältida. siis oli esinduses, et pole probleemi, et kui ei telli, siis ei tule. nüüd 10 a staažiga kliendil teenus, mida tellitud pole (!?!) ja interneti otsene blokeerimine 6,99 €, st teenuse, mida tellinud pole, lõpetamine on tasuline. usun, et kui suudaks üles leida ca 10 aastat tagasi sõlmitud lepingu (võib-olla isegi 12-13 a), siis pole seal sõnagi internetist. millistel alustel suudab Tele2 genereerida sellisel juhul teenust ja arveid?
_________________
mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 11.01.2016 22:00:03 vasta tsitaadiga

Puhv2 kirjutas:
tõenäoliselt on kõik jokk, aga kas keegi on pädev analüüsima Tele2 interneti päevapiletite asja nt võlaõigusseaduse § 9 taustal? sain täna vahva üllatuse osaliseks, kui emal 31 päevapiletit eelmisest kuust ehk 31 eurot lisaks. samas iga kord esinduses käies öeldud viisakalt ei igasugustele internetipakettidele ja viimati sai 3-4 a tagasi lausa ekstra küsitud, et kas internetti on võimalik vältida. siis oli esinduses, et pole probleemi, et kui ei telli, siis ei tule. nüüd 10 a staažiga kliendil teenus, mida tellitud pole (!?!) ja interneti otsene blokeerimine 6,99 €, st teenuse, mida tellinud pole, lõpetamine on tasuline. usun, et kui suudaks üles leida ca 10 aastat tagasi sõlmitud lepingu (võib-olla isegi 12-13 a), siis pole seal sõnagi internetist. millistel alustel suudab Tele2 genereerida sellisel juhul teenust ja arveid?


Nad väidavad et kaitsevad klienti ja päevapilet tuleb peale et mitte röövellikku eur per mb hinda küsida.

Elisas nt saad ära piirata netikasutuse iseteenindusest nii et tel üldse netti ei pääse enam.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 11.01.2016 23:10:14 vasta tsitaadiga

Puhv2 kirjutas:
tõenäoliselt on kõik jokk, aga kas keegi on pädev analüüsima Tele2 interneti päevapiletite asja nt võlaõigusseaduse § 9 taustal? sain täna vahva üllatuse osaliseks, kui emal 31 päevapiletit eelmisest kuust ehk 31 eurot lisaks. samas iga kord esinduses käies öeldud viisakalt ei igasugustele internetipakettidele ja viimati sai 3-4 a tagasi lausa ekstra küsitud, et kas internetti on võimalik vältida. siis oli esinduses, et pole probleemi, et kui ei telli, siis ei tule. nüüd 10 a staažiga kliendil teenus, mida tellitud pole (!?!) ja interneti otsene blokeerimine 6,99 €, st teenuse, mida tellinud pole, lõpetamine on tasuline. usun, et kui suudaks üles leida ca 10 aastat tagasi sõlmitud lepingu (võib-olla isegi 12-13 a), siis pole seal sõnagi internetist. millistel alustel suudab Tele2 genereerida sellisel juhul teenust ja arveid?


Viimast lepingut näed iseteeninduses. Suure tõenäosusega oled järgmised revisjonid automaagiliselt vastu võtnud. Siin võid loota Tele2 vastutulelikkusele kliendisuhete osakonnaga suheldes. Muul juhul pead kahjuks kooliraha maksma.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rewer
HV Guru
rewer

liitunud: 31.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2016 23:31:45 vasta tsitaadiga

Eks seal vanas lepingus ole ka tõenäoliselt sarnased punktid. Ehk Tele2(kindlasti ka teistel firmadel lepingutes taolised punktid sees) võib kõike muuta ja ei pea personaalselt teada andma.

http://tele2.ee/tugiinfo/tingimused/yldtingimused/
5. Tele2 õigused ja kohustused
5.1. Tele2-l on õigus:
5.1.2. ühepoolselt muuta ja/või täiendada tingimusi või kehtestada uued tingimused ja/või kehtestada uus hinnakiri punktis 10.10.1 sätestatud alustel ja korras;
5.1.3. ühepoolselt muuta ja/või täiendada teenusekirjeldusi, kasutusjuhendeid ning kvaliteedinõudeid teatades sellest kliendile mõistlikul viisil enne nende jõustumist;


10.10. Hinnakirja muutmine
10.10.1. Tele2-l on õigus ühepoolselt muuta ja/või täiendada hinnakirja või kehtestada uus hinnakiri, kui hinnakirjas olevad tasumäärad ja muud hinnakirjas fikseeritud tingimused on tasumäära või tingimuse kehtestamise ajaga võrreldes muutunud seoses tarbijahinnaindeksi, tööjõu- või muude sisendkulude, teenuse ulatuse, -parameetrite või muu sarnase muutumisega. Hinnakirja muudatustest ja/või täiendustest või uuest hinnakirjast teatab Tele2 kliendile massiteabekanalite vahendusel, Tele2 interneti koduleheküljel või muul mõistlikul viisil vähemalt üks (1) kuu enne muudatuste ja/või täienduste või uue hinnakirja kehtima hakkamist.
Kommentaarid: 1296 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 917
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2016 23:45:02 vasta tsitaadiga

Olen ise varasemalt siin nii mõnedki korrad selle üle pahandanud:

https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=7793210&highlight=#7793210
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=8066075&highlight=#8066075
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=7820304&highlight=#7820304
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2016 17:13:21 vasta tsitaadiga

eks juhtus see, et automaatselt viidi klient üle "uude paketti", kuna vana kaotati/muudeti või mida iganes. Sellest teatakse ette paar kuud kuskil kodulehel, võibolla ka arvel ning mainitakse, et juhul kui kasutaja ise midagi ette ei võta/ei muuda/teist paketti ei vali, viiakse ta automaagiliselt üle Tele2 poolt valitud paketti, mis peaks kõige paremini "sobima"... Tihti hääletab tundlikum klient peale seda jalgadega.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
number
külaline






sõnum 06.02.2016 01:22:21 vasta tsitaadiga

...

viimati muutis number 01.04.2019 00:05:02, muudetud 1 kord
tagasi üles
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.02.2016 23:37:13 vasta tsitaadiga

Uued tulevad kooselupaketid?
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
VeixES
HV veteran

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2016 11:49:12 vasta tsitaadiga

number, tra v*tt ja tuulelohe... Et siis pushitakse multipakett peale? Minul hakkab 4 numbriga siis 2x suurem arve olema...
_________________
Tule ja arutle mobiilsidest, võrkude kaardistamisest, tehnoloogiast, telefonidest ja operaatoritest http://t.me/cellmappereesti
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
diizel
HV veteran
diizel

liitunud: 10.06.2005




sõnum 11.04.2016 18:54:53 vasta tsitaadiga

Mida arvate uuest pealesurutud lisateenusest ? On kellelgi õnnestunud sellest loobuda ? Arvestades, et uued EL regulatsioonid hakkavad kehtima juunis 2017, siis praegune käik tundub olevat täpselt nii, et võtame lollidelt lisatasu kuni veel võtta saab.
Endal on Tele2-s kuus numbrit, millest EL-is reisib heal juhul üks ning seegi kasutab ainult mobiilset interneti ja sõnumeid suhtlemiseks (mida uus "lisateenus" ei sisalda), seega puhtlabane 6eurone kuutasu tõus icon_evil.gif
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 11.04.2016 19:55:48 vasta tsitaadiga

diizel, Tele2 on aastaid ühepoolselt lepinguid muutnud (loe_hinda tõstnud), see on neil üldtingimustes kirjas, seega saad ainult jalgadega hääletada.
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 12.04.2016 17:07:31 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
diizel, Tele2 on aastaid ühepoolselt lepinguid muutnud (loe_hinda tõstnud), see on neil üldtingimustes kirjas, seega saad ainult jalgadega hääletada.

Mitte, et teised firmad seda ei teeks: internet\tv\telefon jms kõigil on kirjas lepingus- maksa või lõpeta 30p jooksul;)

Ma olen sellest kuust oma kuutasuga rahul icon_wink.gif 4G näen pool ajast "Tartu linna piires", siis on pool kuutasust ka paras... Ei ole neil klientidest ükskõik, nagu kippusin vahepeal arvama.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hippokrates
HV kasutaja

liitunud: 13.12.2012




sõnum 12.04.2016 17:22:07 vasta tsitaadiga

Minu empiirilised katsetused on küll näidanud, et Tele2-ga saab konstruktiivset dialoogi alustada ainult numbriliikuvuse käivitamisega.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 12.04.2016 20:29:36 vasta tsitaadiga

hippokrates, nõus.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2016 19:42:25 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
jägaja kirjutas:
diizel, Tele2 on aastaid ühepoolselt lepinguid muutnud (loe_hinda tõstnud), see on neil üldtingimustes kirjas, seega saad ainult jalgadega hääletada.

Mitte, et teised firmad seda ei teeks: internet\tv\telefon jms kõigil on kirjas lepingus- maksa või lõpeta 30p jooksul;)

see võib teistel kirjas olla, aga praktiseerib seda valdavalt ainult Tele2. Kogemused nii endal kui ka lähedastel. Millegipärast teiste opekatega seda kogemust tunduvalt vähem või on see tunduvalt pehmeme või pole üldse.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2016 14:38:42 vasta tsitaadiga

Suhtlesin Tarbiakaitsega just selle ühese lahmimisega. Ma saan aru, kui sul on roaming teenus tellitud, et maksad siis juurde, aga kui seda sul ei ole, siis sa ei saa ka kõnesid teha ning mille eest siis maksta. Peale selle on paljud numbrid laste omad, kes käivad lihtsalt iga päev koolis ja ei kavatsegi kuhugi välismaale helistama minna. Tarbiakaiste ei ole seisukohta võtnud kas tegemist on ebaõiglase käitumisega, sest kõik on seaduslik, aga probleem on sellest, et kui kõik operaatorid nii teevad, siis pole võimalik ka kellegi juurde jalgadega hääletada.

Tarbiakaitseameti seisukoht (26.04.2016)

Saatsite 14.04.2016 Tarbijakaitseametile pöördumise seoses Tele2 Eesti AS-i (Tele2) poolt läbi viidavateühepoolsetelepingutingimustemuudatustega,millekohaseltTele2lisabalates01.05.2016 olemasolevatele pakettidele igakuiselt 50 minutit kõneaega Euroopa Liidus. Seoses eeltooduga lisandub Tele2 kõnepakettidele 1 euro. Tarbijakaitseamet vastab Teie pöördumisele järgmiselt. Tele2 poolt läbi viidavad muudatused on seotud uue Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrusega nr 2015/2120(kättesaadav:http://www.tja.ee/public/documents/Elektrooniline_side/Sideturu_osakond/Randluse_maaruse_muutmise_maarus_25.11.2015.pdf). Eelnimetatud määrusest lähtuvalt tekib sideoperaatoritel kohustus võimaldada rändlusteenuse kasutamist siseturu hindadega (artikkel 7 punkt 5). Sideoperaatorid võivad rakendada rändlusteenuse kasutamisel mõistliku kasutamise poliitikat, mis tähendab, et tarbijal on võimalik teatavat mahtu jaemüügitasandil osutatavaid reguleeritud rändlusteenuseid kasutada kohaldatava riigisisese jaehinna eest (artikkel 7 punkt 5). Seega võivad sideoperaatorid lisada teatava mahu rändlusteenuseid siseriikliku paketi osaks. Tarbijakaitseamet selgitab, et eelnimetatud määrus ei kohusta Eesti sideettevõtjaid kõnepakettide hindu tõstma, kuid uue määruse jõustumisega võivad sideettevõtjatel tekkida täiendavad kulud, mis tingib vajaduse siseriikliku hinna tõstmiseks. Sideettevõtja õigus muuta ühepoolselt sideteenuse lepingu tingimusi tuleneb elektroonilise side seaduse § 99 lõigetest 1 ja 2. Tarbijakaitseametmöönab,etsideettevõtjatepooltelluviidavmuudatuslisadaEuroopaLiidukõned kõikidele pakettidele ei pruugi olla kõikide tarbijate jaoks hea lahendus, kuid lähtuvalt vaba turumajanduse ja ettevõtlusvabaduse printsiibist on kehtiva õiguskorra raames sideettevõtjal õigus kehtestada oma müügitingimused ning Tarbijakaitseamet nendesse paraku sekkuda ei saa. Seega, milliseid pakette, milliste mahtude ja hindadega sideettevõtja pakub on sideettevõtja otsustada. Tarbijakaitseamet loodab, et eeltoodud selgitustest on abi ja lõpetab Teie selgitustaotluse menetluse.
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  TELE2 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 154, 155, 156  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.