Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
number
külaline
|
15.11.2015 12:13:46
|
|
|
...
viimati muutis number 31.03.2019 23:41:33, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
15.11.2015 12:48:29
|
|
|
number kirjutas: |
Võibolla on vahepeal asjad muutunud aga mõned aastad tagasi tele2 esindusest väideti, et ainult lepinguline klient saab mobiil-id teenust kasutada. |
Täpselt! Tele2 on siiani nii. Aga EMT on alguses peale lood olnud teisiti. Minul on firma number siis tele2 ei saa ma mobiili ID võtta ilma firma kirjaliku nõusolekuga. EMT sai asja nii vormistada, et mobiili arve läheb firmale ja mobiiliID arve tuleb eraisikule.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
15.11.2015 13:03:11
|
|
|
pois11 kirjutas: |
number kirjutas: |
Võibolla on vahepeal asjad muutunud aga mõned aastad tagasi tele2 esindusest väideti, et ainult lepinguline klient saab mobiil-id teenust kasutada. |
Täpselt! Tele2 on siiani nii. Aga EMT on alguses peale lood olnud teisiti. Minul on firma number siis tele2 ei saa ma mobiili ID võtta ilma firma kirjaliku nõusolekuga. EMT sai asja nii vormistada, et mobiili arve läheb firmale ja mobiiliID arve tuleb eraisikule. |
Saab jah
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
l33th4xOr
HV kasutaja
liitunud: 17.10.2013
|
20.11.2015 14:47:39
|
|
|
keegi suudab id kaardiga sisse logida ?
lööb ainult ette "autentimine ei õnnestunud" proovin chrome ja operaga ikka sama jama , kuigi teistel lehtedel töötab ilusti.
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Killzone88
Kreisi kasutaja
![Killzone88 Killzone88](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/01207477be0a6817fa5076129e8b97b5.png)
liitunud: 15.05.2006
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Elxx
Kreisi kasutaja
![Elxx Elxx](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/d3548fd62d71a6ced78d96d16e451ce4.jpg)
liitunud: 18.01.2009
|
04.12.2015 07:02:13
|
|
|
l33th4xOr kirjutas: |
keegi suudab id kaardiga sisse logida ?
lööb ainult ette "autentimine ei õnnestunud" proovin chrome ja operaga ikka sama jama , kuigi teistel lehtedel töötab ilusti. |
Ei saanud minagi hakkama Uus iseteenindus koos selle "uhke" äpiga on ikka allapoole arvestust,päris vihaseks ajab see asi, isegi jooksvat saldot ei saa vaadata Tuleb oodata kuni nad 6.kuupäevani arvet koostavad
|
|
Kommentaarid: 93 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dogbert
HV Guru
![Dogbert Dogbert](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/f23f4268d1775d129d28f328065aba1c.png)
liitunud: 03.05.2004
|
08.01.2016 20:09:12
Uue SIM-kaardi tellimine iseteenindusest, sh nano-SIM |
|
|
TELE2 iseteenindusest uue SIM-i tellimisel esimesel vajutusel "Esita SIM-kaardi tellimus" avaneb täpsustav dialoogiaken ja selle all on järgmine sama tekstiga nupp. Kui sinna teisele klõpsata, kas siis lähebki tellimus kohe laksti kirja või tuleb veel mingi täpsustav dialoog enne seda? Küsin sellepärast, et seal iseteeninduses nüüd ju igasugune abiinfo on olematu ja mitte miski pole enam kindel, TELE2 süsteemide tarkvara kvaliteet on vist ka legendaarne juba, nii et seal ei julge väga umbes klõpsida enam midagi
Juhul kui mingit täpsustust pärast esimest dialoogi ei ole, siis kas saadetakse TELE2-st nüüd selliseid SIM kaarte, millel on ka nano-mõõtudes lõige juba ette tehtud või peab nano-kaarti kuidagi hoopis teisiti tellima?
Ma tean, et kunagi sai nano-kaarte sealt täitsa tasuta, aga see kampaania on otsas vist nüüd? Igatahes iseteeninduses ma eraldi nano tellimise kohta ei näe ja järeldan sellest, et see on sama hinnaga nüüd.
Et iseteenindusest tellimine on odavam kui esindusest ja ma ei satu esinduse lähedusse ka tõenäoliselt lähematel tööpäevadel, siis kolme päeva jooksul kaardi kojusaatmine tundub mõistlikum, kui sealt ikka nano-kaarti on võimalik saada.
PS. Eelmistele postitustele infoks, et ID-kaardiga TELE2 iseteenindusse saab logida täiesti normaalselt. Firefoxiga. Windows 7-st. Ei ole ka varem sellega tõrkeid esinenud.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
09.01.2016 01:18:44
Re: Uue SIM-kaardi tellimine iseteenindusest, sh nano-SIM |
|
|
Dogbert kirjutas: |
TELE2 iseteenindusest uue SIM-i tellimisel esimesel vajutusel "Esita SIM-kaardi tellimus" avaneb täpsustav dialoogiaken ja selle all on järgmine sama tekstiga nupp. Kui sinna teisele klõpsata, kas siis lähebki tellimus kohe laksti kirja või tuleb veel mingi täpsustav dialoog enne seda? Küsin sellepärast, et seal iseteeninduses nüüd ju igasugune abiinfo on olematu ja mitte miski pole enam kindel, TELE2 süsteemide tarkvara kvaliteet on vist ka legendaarne juba, nii et seal ei julge väga umbes klõpsida enam midagi
Juhul kui mingit täpsustust pärast esimest dialoogi ei ole, siis kas saadetakse TELE2-st nüüd selliseid SIM kaarte, millel on ka nano-mõõtudes lõige juba ette tehtud või peab nano-kaarti kuidagi hoopis teisiti tellima?
Ma tean, et kunagi sai nano-kaarte sealt täitsa tasuta, aga see kampaania on otsas vist nüüd? Igatahes iseteeninduses ma eraldi nano tellimise kohta ei näe ja järeldan sellest, et see on sama hinnaga nüüd.
Et iseteenindusest tellimine on odavam kui esindusest ja ma ei satu esinduse lähedusse ka tõenäoliselt lähematel tööpäevadel, siis kolme päeva jooksul kaardi kojusaatmine tundub mõistlikum, kui sealt ikka nano-kaarti on võimalik saada.
PS. Eelmistele postitustele infoks, et ID-kaardiga TELE2 iseteenindusse saab logida täiesti normaalselt. Firefoxiga. Windows 7-st. Ei ole ka varem sellega tõrkeid esinenud. |
Arvele lisab 3.20. Tuleb kenasti kolme mõõtu murtavas kaardis, isegi nano-SIM. Ma liiga laisk, et esindusse minna. Kuller tõi 1tp.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dogbert
HV Guru
![Dogbert Dogbert](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/f23f4268d1775d129d28f328065aba1c.png)
liitunud: 03.05.2004
|
09.01.2016 02:01:02
|
|
|
Pailaps, täpselt seda ma teada tahtsin, aitäh!
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Puhv2
HV kasutaja
![Puhv2 Puhv2](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/8f7d2ccb04a6f055a20179aa95c5e173.jpg)
liitunud: 27.10.2011
|
11.01.2016 21:52:53
|
|
|
tõenäoliselt on kõik jokk, aga kas keegi on pädev analüüsima Tele2 interneti päevapiletite asja nt võlaõigusseaduse § 9 taustal? sain täna vahva üllatuse osaliseks, kui emal 31 päevapiletit eelmisest kuust ehk 31 eurot lisaks. samas iga kord esinduses käies öeldud viisakalt ei igasugustele internetipakettidele ja viimati sai 3-4 a tagasi lausa ekstra küsitud, et kas internetti on võimalik vältida. siis oli esinduses, et pole probleemi, et kui ei telli, siis ei tule. nüüd 10 a staažiga kliendil teenus, mida tellitud pole (!?!) ja interneti otsene blokeerimine 6,99 €, st teenuse, mida tellinud pole, lõpetamine on tasuline. usun, et kui suudaks üles leida ca 10 aastat tagasi sõlmitud lepingu (võib-olla isegi 12-13 a), siis pole seal sõnagi internetist. millistel alustel suudab Tele2 genereerida sellisel juhul teenust ja arveid?
_________________ mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
RustyZ
HV Guru
![RustyZ RustyZ](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/8dc1a64df284dcf83686fbb6029fc895.jpg)
liitunud: 20.06.2004
|
11.01.2016 22:00:03
|
|
|
Puhv2 kirjutas: |
tõenäoliselt on kõik jokk, aga kas keegi on pädev analüüsima Tele2 interneti päevapiletite asja nt võlaõigusseaduse § 9 taustal? sain täna vahva üllatuse osaliseks, kui emal 31 päevapiletit eelmisest kuust ehk 31 eurot lisaks. samas iga kord esinduses käies öeldud viisakalt ei igasugustele internetipakettidele ja viimati sai 3-4 a tagasi lausa ekstra küsitud, et kas internetti on võimalik vältida. siis oli esinduses, et pole probleemi, et kui ei telli, siis ei tule. nüüd 10 a staažiga kliendil teenus, mida tellitud pole (!?!) ja interneti otsene blokeerimine 6,99 €, st teenuse, mida tellinud pole, lõpetamine on tasuline. usun, et kui suudaks üles leida ca 10 aastat tagasi sõlmitud lepingu (võib-olla isegi 12-13 a), siis pole seal sõnagi internetist. millistel alustel suudab Tele2 genereerida sellisel juhul teenust ja arveid? |
Nad väidavad et kaitsevad klienti ja päevapilet tuleb peale et mitte röövellikku eur per mb hinda küsida.
Elisas nt saad ära piirata netikasutuse iseteenindusest nii et tel üldse netti ei pääse enam.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
11.01.2016 23:10:14
|
|
|
Puhv2 kirjutas: |
tõenäoliselt on kõik jokk, aga kas keegi on pädev analüüsima Tele2 interneti päevapiletite asja nt võlaõigusseaduse § 9 taustal? sain täna vahva üllatuse osaliseks, kui emal 31 päevapiletit eelmisest kuust ehk 31 eurot lisaks. samas iga kord esinduses käies öeldud viisakalt ei igasugustele internetipakettidele ja viimati sai 3-4 a tagasi lausa ekstra küsitud, et kas internetti on võimalik vältida. siis oli esinduses, et pole probleemi, et kui ei telli, siis ei tule. nüüd 10 a staažiga kliendil teenus, mida tellitud pole (!?!) ja interneti otsene blokeerimine 6,99 €, st teenuse, mida tellinud pole, lõpetamine on tasuline. usun, et kui suudaks üles leida ca 10 aastat tagasi sõlmitud lepingu (võib-olla isegi 12-13 a), siis pole seal sõnagi internetist. millistel alustel suudab Tele2 genereerida sellisel juhul teenust ja arveid? |
Viimast lepingut näed iseteeninduses. Suure tõenäosusega oled järgmised revisjonid automaagiliselt vastu võtnud. Siin võid loota Tele2 vastutulelikkusele kliendisuhete osakonnaga suheldes. Muul juhul pead kahjuks kooliraha maksma.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
rewer
HV Guru
![rewer rewer](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/8827acf8a2c9ee9ff138d8ae114ee424.jpeg)
liitunud: 31.08.2004
|
11.01.2016 23:31:45
|
|
|
Eks seal vanas lepingus ole ka tõenäoliselt sarnased punktid. Ehk Tele2(kindlasti ka teistel firmadel lepingutes taolised punktid sees) võib kõike muuta ja ei pea personaalselt teada andma.
http://tele2.ee/tugiinfo/tingimused/yldtingimused/
5. Tele2 õigused ja kohustused
5.1. Tele2-l on õigus:
5.1.2. ühepoolselt muuta ja/või täiendada tingimusi või kehtestada uued tingimused ja/või kehtestada uus hinnakiri punktis 10.10.1 sätestatud alustel ja korras;
5.1.3. ühepoolselt muuta ja/või täiendada teenusekirjeldusi, kasutusjuhendeid ning kvaliteedinõudeid teatades sellest kliendile mõistlikul viisil enne nende jõustumist;
10.10. Hinnakirja muutmine
10.10.1. Tele2-l on õigus ühepoolselt muuta ja/või täiendada hinnakirja või kehtestada uus hinnakiri, kui hinnakirjas olevad tasumäärad ja muud hinnakirjas fikseeritud tingimused on tasumäära või tingimuse kehtestamise ajaga võrreldes muutunud seoses tarbijahinnaindeksi, tööjõu- või muude sisendkulude, teenuse ulatuse, -parameetrite või muu sarnase muutumisega. Hinnakirja muudatustest ja/või täiendustest või uuest hinnakirjast teatab Tele2 kliendile massiteabekanalite vahendusel, Tele2 interneti koduleheküljel või muul mõistlikul viisil vähemalt üks (1) kuu enne muudatuste ja/või täienduste või uue hinnakirja kehtima hakkamist.
|
|
Kommentaarid: 1296 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
2 :: |
917 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
rex
HV Guru
![rex rex](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/rex.gif)
liitunud: 09.01.2002
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ewur
HV veteran
![ewur ewur](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/72070f72d96a9473d66bb49614d3c0d2.jpg)
liitunud: 17.02.2004
|
12.01.2016 17:13:21
|
|
|
eks juhtus see, et automaatselt viidi klient üle "uude paketti", kuna vana kaotati/muudeti või mida iganes. Sellest teatakse ette paar kuud kuskil kodulehel, võibolla ka arvel ning mainitakse, et juhul kui kasutaja ise midagi ette ei võta/ei muuda/teist paketti ei vali, viiakse ta automaagiliselt üle Tele2 poolt valitud paketti, mis peaks kõige paremini "sobima"... Tihti hääletab tundlikum klient peale seda jalgadega.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
number
külaline
|
06.02.2016 01:22:21
|
|
|
...
viimati muutis number 01.04.2019 00:05:02, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
rex
HV Guru
![rex rex](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/rex.gif)
liitunud: 09.01.2002
|
06.02.2016 23:37:13
|
|
|
Uued tulevad kooselupaketid?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
VeixES
HV veteran
liitunud: 06.11.2001
|
08.02.2016 11:49:12
|
|
|
number, tra v*tt ja tuulelohe... Et siis pushitakse multipakett peale? Minul hakkab 4 numbriga siis 2x suurem arve olema...
_________________ Tule ja arutle mobiilsidest, võrkude kaardistamisest, tehnoloogiast, telefonidest ja operaatoritest http://t.me/cellmappereesti |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
diizel
HV veteran
![diizel diizel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/4ec09b89dda5f016f765615a869b9b9e.jpg)
liitunud: 10.06.2005
|
11.04.2016 18:54:53
|
|
|
Mida arvate uuest pealesurutud lisateenusest ? On kellelgi õnnestunud sellest loobuda ? Arvestades, et uued EL regulatsioonid hakkavad kehtima juunis 2017, siis praegune käik tundub olevat täpselt nii, et võtame lollidelt lisatasu kuni veel võtta saab.
Endal on Tele2-s kuus numbrit, millest EL-is reisib heal juhul üks ning seegi kasutab ainult mobiilset interneti ja sõnumeid suhtlemiseks (mida uus "lisateenus" ei sisalda), seega puhtlabane 6eurone kuutasu tõus
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
2 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
jägaja
HV Guru
![jägaja jägaja](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/f09afc0cb313dceef842a0d97e0634e9.jpg)
liitunud: 06.08.2004
|
11.04.2016 19:55:48
|
|
|
diizel, Tele2 on aastaid ühepoolselt lepinguid muutnud (loe_hinda tõstnud), see on neil üldtingimustes kirjas, seega saad ainult jalgadega hääletada.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
12.04.2016 17:07:31
|
|
|
jägaja kirjutas: |
diizel, Tele2 on aastaid ühepoolselt lepinguid muutnud (loe_hinda tõstnud), see on neil üldtingimustes kirjas, seega saad ainult jalgadega hääletada. |
Mitte, et teised firmad seda ei teeks: internet\tv\telefon jms kõigil on kirjas lepingus- maksa või lõpeta 30p jooksul;)
Ma olen sellest kuust oma kuutasuga rahul 4G näen pool ajast "Tartu linna piires", siis on pool kuutasust ka paras... Ei ole neil klientidest ükskõik, nagu kippusin vahepeal arvama.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
hippokrates
HV kasutaja
liitunud: 13.12.2012
|
12.04.2016 17:22:07
|
|
|
Minu empiirilised katsetused on küll näidanud, et Tele2-ga saab konstruktiivset dialoogi alustada ainult numbriliikuvuse käivitamisega.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
olafsand
HV Guru
![olafsand olafsand](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a512983f8b1207720f4eddf2e6e5811a.jpg)
liitunud: 07.09.2007
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ewur
HV veteran
![ewur ewur](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/72070f72d96a9473d66bb49614d3c0d2.jpg)
liitunud: 17.02.2004
|
13.04.2016 19:42:25
|
|
|
Vael kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
diizel, Tele2 on aastaid ühepoolselt lepinguid muutnud (loe_hinda tõstnud), see on neil üldtingimustes kirjas, seega saad ainult jalgadega hääletada. |
Mitte, et teised firmad seda ei teeks: internet\tv\telefon jms kõigil on kirjas lepingus- maksa või lõpeta 30p jooksul;) |
see võib teistel kirjas olla, aga praktiseerib seda valdavalt ainult Tele2. Kogemused nii endal kui ka lähedastel. Millegipärast teiste opekatega seda kogemust tunduvalt vähem või on see tunduvalt pehmeme või pole üldse.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
UB
HV Guru
![UB UB](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/9d02262ac7b9cb33f0c3a8c2f9cf6edc.gif)
liitunud: 26.12.2002
|
26.04.2016 14:38:42
|
|
|
Suhtlesin Tarbiakaitsega just selle ühese lahmimisega. Ma saan aru, kui sul on roaming teenus tellitud, et maksad siis juurde, aga kui seda sul ei ole, siis sa ei saa ka kõnesid teha ning mille eest siis maksta. Peale selle on paljud numbrid laste omad, kes käivad lihtsalt iga päev koolis ja ei kavatsegi kuhugi välismaale helistama minna. Tarbiakaiste ei ole seisukohta võtnud kas tegemist on ebaõiglase käitumisega, sest kõik on seaduslik, aga probleem on sellest, et kui kõik operaatorid nii teevad, siis pole võimalik ka kellegi juurde jalgadega hääletada.
Tarbiakaitseameti seisukoht (26.04.2016)
Saatsite 14.04.2016 Tarbijakaitseametile pöördumise seoses Tele2 Eesti AS-i (Tele2) poolt läbi viidavateühepoolsetelepingutingimustemuudatustega,millekohaseltTele2lisabalates01.05.2016 olemasolevatele pakettidele igakuiselt 50 minutit kõneaega Euroopa Liidus. Seoses eeltooduga lisandub Tele2 kõnepakettidele 1 euro. Tarbijakaitseamet vastab Teie pöördumisele järgmiselt. Tele2 poolt läbi viidavad muudatused on seotud uue Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrusega nr 2015/2120(kättesaadav:http://www.tja.ee/public/documents/Elektrooniline_side/Sideturu_osakond/Randluse_maaruse_muutmise_maarus_25.11.2015.pdf). Eelnimetatud määrusest lähtuvalt tekib sideoperaatoritel kohustus võimaldada rändlusteenuse kasutamist siseturu hindadega (artikkel 7 punkt 5). Sideoperaatorid võivad rakendada rändlusteenuse kasutamisel mõistliku kasutamise poliitikat, mis tähendab, et tarbijal on võimalik teatavat mahtu jaemüügitasandil osutatavaid reguleeritud rändlusteenuseid kasutada kohaldatava riigisisese jaehinna eest (artikkel 7 punkt 5). Seega võivad sideoperaatorid lisada teatava mahu rändlusteenuseid siseriikliku paketi osaks. Tarbijakaitseamet selgitab, et eelnimetatud määrus ei kohusta Eesti sideettevõtjaid kõnepakettide hindu tõstma, kuid uue määruse jõustumisega võivad sideettevõtjatel tekkida täiendavad kulud, mis tingib vajaduse siseriikliku hinna tõstmiseks. Sideettevõtja õigus muuta ühepoolselt sideteenuse lepingu tingimusi tuleneb elektroonilise side seaduse § 99 lõigetest 1 ja 2. Tarbijakaitseametmöönab,etsideettevõtjatepooltelluviidavmuudatuslisadaEuroopaLiidukõned kõikidele pakettidele ei pruugi olla kõikide tarbijate jaoks hea lahendus, kuid lähtuvalt vaba turumajanduse ja ettevõtlusvabaduse printsiibist on kehtiva õiguskorra raames sideettevõtjal õigus kehtestada oma müügitingimused ning Tarbijakaitseamet nendesse paraku sekkuda ei saa. Seega, milliseid pakette, milliste mahtude ja hindadega sideettevõtja pakub on sideettevõtja otsustada. Tarbijakaitseamet loodab, et eeltoodud selgitustest on abi ja lõpetab Teie selgitustaotluse menetluse.
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|