Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
27.12.2010 23:29:09
|
|
|
Aitäh Forgotten
Praegu oli reaalne pauk, tegin niisama skirmishit, 500 käiku täis... BOOM, game over, you lost... mis juhtus ?
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Forgotten
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2004
|
28.12.2010 00:51:46
|
|
|
Standard mängu puhul on pikkuseks 500 käiku(aasta 2050) ja selle täitumisel võidab mängu kõrgema score omaja. Ju sa polnud esimene ja seepärast tuli ka kaotus.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
jeanman
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2004
|
28.12.2010 01:23:37
|
|
|
Forgotten kirjutas: |
Standard mängu puhul on pikkuseks 500 käiku(aasta 2050) ja selle täitumisel võidab mängu kõrgema score omaja. Ju sa polnud esimene ja seepärast tuli ka kaotus. |
Saan ma seda kuskilt muuta ka?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
|
Forgotten
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2004
|
28.12.2010 10:14:58
|
|
|
Mängu pikkus on vastavalt sellele kas valid Quick (330 käiku ), standard (500 käiku), epic (750 käiku) või marathon (1500 käiku)
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Markxy10
HV kasutaja
liitunud: 27.09.2009
|
08.02.2011 17:52:57
|
|
|
Heh--Ma olen Inglismaa, umb. aastal 700 AD sain produce-ida mechanized infantry ja tanke (tugevus 50)...
püssirohtu polnud veel leiutatud, steeli ei saand kasutada (longsword mehi ei saand teha) haha <- absurd
Vallutasin ühe unitiga terve ameerika ja ostes ühe juurde vallutasin ka aasia mwhahah
Mängu pikkus on marathon ja mapi suurus on huge ( 12 teist mängijat; suurim), annexisin kõik linnad ja nüüd on happyness -160 umb.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Flasky
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2010
|
01.07.2011 10:41:30
|
|
|
Küsimus: GamersGate's saab täna Civ V 10€ kätte. Mõtlesin, et ostaks, aga siis tekkis kahtlus: Steamist ei ole võimalik seda mängu osta, kuna see on "currently unavailable in your region". Aga kui ma selle GamersGates ostan, kas ma selle siis Steamis aktiveerida ja mängida ikka saan (kuna see Steamworks mäng ikkagi)?
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Kristoferr
HV Guru
liitunud: 26.11.2006
|
|
Kommentaarid: 251 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
|
Flasky
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2010
|
01.07.2011 10:45:48
|
|
|
Kristoferr kirjutas: |
Ikka saad. Ma mitu mängu nii ostnud. |
Olgu. Suured tänud kiire vastuse eest
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
karuke
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.01.2003
|
01.07.2011 11:37:01
|
|
|
Ostetud ja täitsa edukalt toimis Tänud Flasky sain omale soodsalt CIV'i nüüd saan sõpradega netis madistada
Flasky kirjutas: |
Kristoferr kirjutas: |
Ikka saad. Ma mitu mängu nii ostnud. |
Olgu. Suured tänud kiire vastuse eest |
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
connor
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2003
|
01.07.2011 11:43:43
|
|
|
Kuidas viimane patch SP mängitavust mõjutanud on? On rohkem balansis kui varem?
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
17.07.2011 21:30:43
|
|
|
Olen nüüd ka viimastel päevadel natukene uurinud seda ja paar küsimust on tekkinud, ehk mõni oskab vastata.
1. Kas kõikide linnas olevate majade mõjud kehtivad ainult sellele linnale? Ehk kui land units saavad +15 xp vms, siis ainult need unitid, mis selles linnas toodetakse? Sama asi pangaga, aktsiatega jms (toovad rohkem kulda ainult selles linnas)?
2. Kuidas see toit täpselt toimib? Mida rohkem toitu seda kiiremini elanikke juurde tuleb? Kui on rohkem elanikke, siis vajatakse rohkem toitu? Vahel on sedasi, et pikka aega on kõik korras, aga siis järsku näljas kõik.
3. Mis teema nende haruldaste ressursidega on? Saan teatud arvu igast maatükist ja improvement'i peale ehitades saan rohkem? Aga nagu ma aru saan, siis neid ei tule pidevalt juurde (nagu RTS'ides) vaid mul ongi neid ainult nii palju kokku? Ja kui ehitan mingi maja selle eest vms, siis on jäädavalt läinud? Sama asi unitiga? Aga kui ma uniti ära tapan vms, kas siis saan tagasi?
4. Mida need töölised täpselt teevad, kui panen automaatselt tegutsema? Kas nad võivad mõne olemasoleva asja ära ka asendada, kui tahavad? Kuskilt ei saa nagu vaadata ka, et mida nad praegu teevad.
Kuna modid on suht hästi toetatud, siis ehk oskab keegi midagi head soovitada ka. Ise tunnen puudust kahest asjast:
1. Võiks olla võimalus neid City-State enda sisse imada. Pm viin armee ukselävele või siis ümbritsen tervet riiki oma suure impeeirumiga ja ütlen, et kas liitub või sureb. Pm midagi sarnast ehk nagu NSVL ja Eesti 40'nendatel? Oleks veits kergem, ei peaks ennast sõjaga üldse vaevama.
2. See teiste civvidega suhtlemine on liiga algeline kuidagi. Võiks saada rohkem asju rääkida. Näiteks kui ma olen pikalt kellegagi sõber olnud ja teinud igast research agreement'e ja open borders diile jne ja siis küsin, et kas tahab teha mingit sõbralikku lepingut vms ja kui ta siis keeldub, siis oleks hea, kui ma saaksin teada miks ja kuidas ma ta nõusse saaks.
Üks hetk oli ka sedasi, et vaenlanne kuulutas mulle sõja ja siis pm peksin ta armee pilbasteks. Seejärel ta üritab rahu sõlmida, aga ma tahan temalt asju veel juurde - tema ütleb et pole nõus. Jätkan siis sõda ja kaks korda veel palub rahu. Kui mina aga ütlen, et nõuan veel asju juurde, siis tema ütleb, et pole nõus. Võiks olla võimalus öelda talle, et anna need asjad või oled kaotanud.
Lahe võimalus oleks ka see, kui saaks näiteks maksta suuremale civvile raha, et see sind kaitseks jne.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Forgotten
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2004
|
17.07.2011 22:30:02
|
|
|
Dude . kirjutas: |
1. Kas kõikide linnas olevate majade mõjud kehtivad ainult sellele linnale? Ehk kui land units saavad +15 xp vms, siis ainult need unitid, mis selles linnas toodetakse? Sama asi pangaga, aktsiatega jms (toovad rohkem kulda ainult selles linnas)? |
Majad mõjuvad ainult sellele linnale, kus sa ta ehitad. Et tõesti kui sul 1 linnas on barracks ehitatud, siis ainult sellest ühest linnast tulevad united koos +15exp-iga. Erandiks on wonderid.
Dude . kirjutas: |
2. Kuidas see toit täpselt toimib? Mida rohkem toitu seda kiiremini elanikke juurde tuleb? Kui on rohkem elanikke, siis vajatakse rohkem toitu? Vahel on sedasi, et pikka aega on kõik korras, aga siis järsku näljas kõik. |
Mida rohkem toitu, seda kiiremini tõesti elanikud tulevad. Kui sul on juba palju elanikke, siis lihtsalt linn kasvab aeglasemalt või kasv on lihtsalt 0 (stagnant). See kui järsku nälg majas on tavaliselt sellest, et linn kasvas just aga tegelt ta ei suuda hoida seda lisaelanikku. Teine võimalus on, et oled oma elanikke ümber asetanud, ehk oled pannud neid productioni/goldi tegema.
Dude . kirjutas: |
3. Mis teema nende haruldaste ressursidega on? Saan teatud arvu igast maatükist ja improvement'i peale ehitades saan rohkem? Aga nagu ma aru saan, siis neid ei tule pidevalt juurde (nagu RTS'ides) vaid mul ongi neid ainult nii palju kokku? Ja kui ehitan mingi maja selle eest vms, siis on jäädavalt läinud? Sama asi unitiga? Aga kui ma uniti ära tapan vms, kas siis saan tagasi? |
Enamus uniteid vajavad kindlat ressurssi ja vastavalt sellele saad ka ehitda palju sul seda ressurssi on. Hoonet, mis ressurssi võtab võid maha müüa vajadusel. Ressursse on sul täpselt nii palju kui kirjas ja käikudega neid juurde ei kogune. Kui tahad rohkem ressursse siis pead neid vallutama või tradema.
Dude . kirjutas: |
4. Mida need töölised täpselt teevad, kui panen automaatselt tegutsema? Kas nad võivad mõne olemasoleva asja ära ka asendada, kui tahavad? Kuskilt ei saa nagu vaadata ka, et mida nad praegu teevad. |
Töölised ehitavad sul teid ja nad arendavad sinu maad (ehitavad kaevandusi, kindlus jms) Kui sul on töölised automatiseeritud, siis asendavad nad tõesti asju vastavalt enda soovile. Seda on võimalik vältida sedasi, et paned sätetest paika sellise asja nagu "automated workers leave old improvements"
Dude . kirjutas: |
1. Võiks olla võimalus neid City-State enda sisse imada. Pm viin armee ukselävele või siis ümbritsen tervet riiki oma suure impeeirumiga ja ütlen, et kas liitub või sureb. Pm midagi sarnast ehk nagu NSVL ja Eesti 40'nendatel? Oleks veits kergem, ei peaks ennast sõjaga üldse vaevama. |
Civ4 oli see variant, et vaenlane võis hakata sinu vassall riigiks. See muutis ainult mängu suhteliselt lihtsaks, mida rohkem sul neid vassalle oli seda kiiremini teised alistusid. Mõni riik, kellega olid väga head suheted tuli vahest isegi vabatahtlikult sulle vassalliks. Teine variant oli ise tekitada endale vassallriik sedasi, et ülemere asuvatele oma linnadele andsid "iseseisvuse".
Civ5 on see ka pm olemas aga lihtsalt teisel kujul, kui linna oled ära vallutanud, siis saad valida kas vallutad, põletad või annekteerid.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Plin500
HV piljardihai
liitunud: 15.01.2002
|
17.07.2011 23:03:51
|
|
|
tsitaat: |
Dude . kirjutas:
3. Mis teema nende haruldaste ressursidega on? Saan teatud arvu igast maatükist ja improvement'i peale ehitades saan rohkem? Aga nagu ma aru saan, siis neid ei tule pidevalt juurde (nagu RTS'ides) vaid mul ongi neid ainult nii palju kokku? Ja kui ehitan mingi maja selle eest vms, siis on jäädavalt läinud? Sama asi unitiga? Aga kui ma uniti ära tapan vms, kas siis saan tagasi?
Enamus uniteid vajavad kindlat ressurssi ja vastavalt sellele saad ka ehitda palju sul seda ressurssi on. Hoonet, mis ressurssi võtab võid maha müüa vajadusel. Ressursse on sul täpselt nii palju kui kirjas ja käikudega neid juurde ei kogune. Kui tahad rohkem ressursse siis pead neid vallutama või tradema.
|
See on minu arust üks parimaid lisasid, mis ära muudetud võrreldes eelmiste civ'idega. Kuna üksusi ei saa enam üksteise "peale panna" lõpmatuseni, siis muutub iga üksus PALJU väärtuslikumaks ning et selles civ'is on jõudude vahekord paigas (sõdalane tanki maha ei koksa), saab korralikult oma strateegia lahingus läbi mõelda.
Samuti meeldib linnade omakaitse, mis tähendab, et kohustuslik pole omada linnas kaitset. Seda eriti mängu alguses, kui saad ainult ühe sõdalasega ringi tuiata, kes siis kaitses olemise asemel saab avastada.
AI on kahjuks kehv. Mängisin Prince tasemel väikse kaardi läbi ainult ühe linnaga. Sellest piisab (eriti kui tahad sotsiaalselt võitu saavutada)
Deityt pole proovinud, seal muidugi on AI'l kordades rohkem boonuseid kui sul, aga niipalju kui õpetusi ja strateegiaid lugeda, on vanemates patchides olevad hobusemehed overpowered - teadus otse hobuste poole, vorbi neid 4-5 tükki ja hakka aga vallutama.
_________________
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
|
Forgotten
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2004
|
17.07.2011 23:24:58
|
|
|
Plin500 kirjutas: |
olevad hobusemehed overpowered - teadus otse hobuste poole, vorbi neid 4-5 tükki ja hakka aga vallutama. |
Enam hobustega linna nii naljalt ei valluta.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Flasky
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2010
|
18.07.2011 00:32:14
|
|
|
Tekkis selline küsimus, et kui linnas mingi asja ära toodad, kas vahepeal tootmist pole võimalik vahele jätta? See hakkab lihtsa raskusastmega mängu lõpus närvidele käima, kui vorbid endale uniteid juurde, mida sul tegelikult vaja ei lähe.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Forgotten
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2004
|
18.07.2011 00:49:26
|
|
|
Flasky kirjutas: |
Tekkis selline küsimus, et kui linnas mingi asja ära toodad, kas vahepeal tootmist pole võimalik vahele jätta? See hakkab lihtsa raskusastmega mängu lõpus närvidele käima, kui vorbid endale uniteid juurde, mida sul tegelikult vaja ei lähe. |
Wealth või Science võimalik panna.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Flasky
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2010
|
18.07.2011 01:06:42
|
|
|
Forgotten, suured tänud, ei pannudki seda varem tähele
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
18.07.2011 01:27:58
|
|
|
Nende ressursside koha pealt jäi mulle veel veidi segaseks. Kas ühe uniti ehitamine või ülalpidamine vajab seda ressurssi? Kui ülalpidamine, siis järelikult saab peale surma ressursi tagasi? Ning kui ülalpidamine, siis mis juhtub, kui kaotan ressursi (tile vallutatakse ära vms)?
Kui aga ehitamine, siis võibki sedasi olla, et kulutan kõik ressursid ära? Eriti kui osad vajavad alumiinumi ja mina leidsin terve mapi pealt ainult ühe... pm võibki kõik sellega ära rikkuda siis kui ostad selle eest uniti ja kui too saab surma?
Kas nii on üldse võimalik, et kui ressurss on kasutatud, siis hävitad improvement'i ja ehitad uue?
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Forgotten
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2004
|
18.07.2011 01:43:03
|
|
|
Ehitamiseks ja ülalpidamiseks on vaja seda ressurssi. Jah, kui unit sureb, siis vastav ressurss vabaneb. Kui kaotad selle ressursi, mis on vajalik uniti ülalpidamiseks, siis see unit kaotab põhimõtteliselt kogu oma jõu ja sõdides sureb ta suure tõenäosusega ruttu.
Ehitamisega on tõesti võimalik oma ressursid ära raista (plutonium/coal/aluminium), eriti kui mapil neid piiratud koguses. Sellisel juhul aitab jällegi fascism social policy.
Ikka on võimalik improvemente hävitada ja uuesti ehitada. Aga lisa uniteid ei ole sedasi võimalik kuidagi tekitada, kui ressurss 0 ja hävitad improvemendi ära siis mõtteliselt läheb ressurss miinusesse.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
18.07.2011 11:42:51
|
|
|
Hmm, selge. Aga mis teema veel sellega oli, et elanikud töötavad linna ümber olevate tiledega? Kas elanike arv mõjutab seda, kui palju midagi linna ümbert võetakse?
Ma kuulsin kuskilt, et lihtsalt 2 tile'i ulatuses võetakse linna ümbert alati asju (ehk siis kui ehitad improvementi kaugemale, siis ei saa midagi?).
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Plin500
HV piljardihai
liitunud: 15.01.2002
|
18.07.2011 11:58:56
|
|
|
Linna suurus (mõjuala) oleneb kultuurist, mis ise automaatselt suureneb, olenevalt, palju sul see linn kultuuri toodab. Mõjualas (lilla ala) on sul võimalik elanikke tööle panna. Iga elanik annab sulle võimaluse ühte lisatile töödelda. Teoreetiliselt on kaks varianti: Kas arvuti is orgunnib, kuidas töö käbi või määrad ise. On ka lisavõimalused (growth, production, culture, science etc.).
_________________
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
|
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
18.07.2011 12:41:30
|
|
|
Ehk siis ikkagi kõik maa, mis on linna all loeb? Olgu siis see, mis automaatselt kasvab või mida ise juurde ostan. Ja elanikke all on siis mõeldud töölisi, kes improvemente ehitavad.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Flasky
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2010
|
18.07.2011 13:20:26
|
|
|
Dude . kirjutas: |
Ja elanikke all on siis mõeldud töölisi, kes improvemente ehitavad. |
Mkm, mina olen nii aru saanud, et elanikke mängija ise üldse ei näe. Elanike arv võrdub linna "leveli" arvuga või ühesõnaga linna "level" ongi elanike arv. 1 elanik saab töötada ühel tile'l. Seega mida rohkem elanikke, seda rohkematel tile'del su linn töötab ja saab nõnda rohkem ressursse.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
18.07.2011 13:28:07
|
|
|
Hmm, kas kuskil on näha ka siis, et millistel tile'idel mu elanikud on hetkel? Siis võiks juba üldse ise valida, et kuhu elanikud saadad (eriti kui ostad juurde palju ruumi).
Tegelt selline süsteem tuntub kahtlane - alguses on ju elanikke ainult 1 aga linn omab kõiki tile kahe kaugusel...
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Fukiku
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.11.2003
|
18.07.2011 13:31:23
|
|
|
Dude . kirjutas: |
Hmm, kas kuskil on näha ka siis, et millistel tile'idel mu elanikud on hetkel? Siis võiks juba üldse ise valida, et kuhu elanikud saadad (eriti kui ostad juurde palju ruumi).
Tegelt selline süsteem tuntub kahtlane - alguses on ju elanikke ainult 1 aga linn omab kõiki tile kahe kaugusel... |
Elanikke sai ringi tõsta küll linna vaates, ise valida, mis tile peal ta on. See süsteem on olnud Civ'i ja nii mõnegi muu mängu alustala algusest peale. Su linnal on küll palju territooriumi olla, aga kui elanikke pole, siis saadki tõesti ainult ühe tile'i reaalselt kasutusse võtta. Linna kasvades saad järjest uusi ruute kasutama hakata. Soovi korral saab ka võtta mehed ruudu pealt töötamast ära ja panna nö. linnas tööle makse koguma või teadust tegema, kui soovi on.
_________________ Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist. |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
|