Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  FLEX Sülearvutikeskus märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
vortex
HV veteran
vortex

liitunud: 02.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2008 19:38:24 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
vortex: HP-l pole olemas sellist asja nagu Ühe Firmapoolne garantiiremont. HP-l on ülemaailmne garantiiteenindus ja seda peavad osutama kõik nende garantiitegijad.

Mine Pavilioni läpakaga Abobase või Kungla Dialoogi ja vaata mis sulle öeldakse...
Edit:
Kui HP Eesti kodulehel hoolduspartneri otsingus valida sülearvuti kategooria ja tooteks HP Pavilion sülearvutid antakse hoolduspartnerina samuti ainult Servicenet: Link
Kui aga valida tooteks näiteks HP Compaq sülearvutid antakse lausa 5 erinevat hooldust: Link
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
VR53
HV Guru
VR53

liitunud: 19.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.02.2008 01:21:15 vasta tsitaadiga

Kõik HP esindused ei võta vastu odavklassi Pavilione, vaid tegelevad ainult äriklassi sülearvutitega
_________________
Uued Lenovo sülearvutid: www.lenovoarvutid.ee
Sülearvuti ekraan katki? www.displayseek.com


viimati muutis VR53 04.09.2008 19:46:10, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 842 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 636
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 26.03.2008 15:48:20 vasta tsitaadiga

Sai üle pika aja kohapeal käidud ja üks lappar.gif muretsetud,valik neil tublisti suurenenud mis on igati positiivne(Y)
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeanman
Kreisi kasutaja
jeanman

liitunud: 30.06.2004




sõnum 16.04.2008 17:11:04 vasta tsitaadiga

Eile tellisin ja täna läppar käes.Kiiresti tegutsevad poisid, mis iseenesest on hea ju thumbs_up.gif
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.05.2008 17:41:01 vasta tsitaadiga

Pidin Flexi klienditeeninduses pettuma. Ei ole neil poes enam seda positiivset ja meeldivat klienditeenindust nagu aasta-poolteist tagasi.
Läksime sinna kindla ostusooviga. Lapakas oli eelnevalt netis välja vaadatud ja sai ka kontrollitud, et asi oleks kohapeal olemas. Mustamäe tee poodi sisse astudes vaatasid meile laudade tagant tuimade nägudega 3 müüjat vastu. Peale "Tere" nende poolt rohkem midagi ei kostunud. Kõik kolm istusid tuimade nägudega arvutite ees edasi ja tegid tont teab mida. Ok, elame üle. Vaatasime seal ringi 10 minutit - uurisime lapakat, mis oli plaanis osta ja seejärel ka teisi. Selle aja jooksul ei tundnud ükski müüja meie vastu huvi - kõik olid ninapidi oma arvutis. Noh, samas ehk mõistetav - ega me eriti pealetükkivad ka just polnud ja ei tormanud leti juurde teenindamist nõudma icon_rolleyes.gif
Lõpuks astusime leti juurde ja avaldasime soovi antud lapakas ära osta. Kogu müügiprotsess kulges peaaegu, et piinlikus vaikuses.
Ahjaa, põhjus, miks antud lapaka valisime, oli see, et seal sai installeerida XP Pro või Vista Businessi. Õnneks küsisin enne poest lahkumist, kas seal on XP pro plaat ka kaasas. Esimene umbkaudne vastus oli, et on küll. Otsustasin siis plaadid üle kontrollida ja tuli välja, et XP plaati siiski pole kaasas. Seepeale meenus kellelegi seal, et seda partiid, millel XP plaat kaasas, rohkem pole. Tore. Koju jõudes oleksin ennast lolliks otsinud. Nüüd tuleb aga käituda müüja juhiste järgi - leida kusagilt XP Pro plaat, XP installida, Microsofti helistada ja see aktiveerida lasta. Vaimustav, arvestades, et kui plaat oleks kaasas olnud, ei peaks Microsofti aktiveerimisega jamama.
Saan aru, et see pole müüjate süü, aga oleks võinud seda enne mainida - pmst ainus lapakamudel, millel kahe OS-i variant on.
Kunagine lapakakottidele tehtav allahindlus, kui lapakas osta, on samuti kadunud.

Igatahes minu arvamus selle koha in real life teenindusest langes kolinal. Tundub, et on liialt spetsialiseeritud netimüügile, kus kliendiga ei pea näost-näkku kohtuma. Firma omanikud võiksid siiski arvestada, et salongimüügil käib seal ka ostjaid ja võiks panustada sealsele teenindusele.
Järgmisel korral tuleb vist kaks korda enne mõelda kui sealt ostma minna.
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
webromps
HV kasutaja

liitunud: 13.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.05.2008 18:17:01 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Mustamäe tee poodi sisse astudes vaatasid meile laudade tagant tuimade nägudega 3 müüjat vastu. Peale "Tere" nende poolt rohkem midagi ei kostunud. Kõik kolm istusid tuimade nägudega arvutite ees edasi ja tegid tont teab mida. Ok, elame üle. Vaatasime seal ringi 10 minutit - uurisime lapakat, mis oli plaanis osta ja seejärel ka teisi. Selle aja jooksul ei tundnud ükski müüja meie vastu huvi - kõik olid ninapidi oma arvutis

Kus juures see minule meeldib, et kui kuskile poodi lähen, siis saan rahulikult asju vaadata ja võrrelda. Mitte, et kui kuskile sisse astun, siis kohe esimese 30 sekundi jooksul tormab keegi minu juurde küsima, kas saab teid aidata jne. Minul endal ka suu peas kui tahan teatud toote kohta infot küsida. Kui mind nüüd siis mälu ei peta, siis "kunagi kuskil" klienditeenindamis koolitusel räägiti, et nii kui klient sisse poodi astub, ei tohiks minna kohe küsima.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 02.05.2008 18:38:06 vasta tsitaadiga

webromps, päris kohe on jah jama aga pigem tuleb jälgida klienti et kas ehk oleks mõttekas pakkuda abi
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.05.2008 20:23:47 vasta tsitaadiga

webromps, me seisime sealt 10 minutit ja kedagi ei kottinud. Nad ei viitsinud end isegi oma arvutite tagant püsti ajada.
Lisaks on viisakas, et poodi sisenemisel teretab klienditeenindaja esimesena. See teretamine on küll väike asi, aga seekordne käik sinna jättis tõsiselt halva maitse suhu, kui kõik eelpool mainitu kokku panna.
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
waux
HV Guru
waux

liitunud: 01.07.2006




sõnum 03.05.2008 23:09:33 vasta tsitaadiga

ma ootan ka poodi minnes kah väiksest teret ja kysimust"kas ma saan teid aidata..."
Kommentaarid: 597 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 494
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
masterx
HV veteran
masterx

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.05.2008 23:29:01 vasta tsitaadiga

ndk kirjutas:
Vaatasime seal ringi 10 minutit - uurisime lapakat, mis oli plaanis osta ja seejärel ka teisi.

ndk kirjutas:
webromps, me seisime sealt 10 minutit ja kedagi ei kottinud.
Siin on vist midagi sassi läin.Algul vaatasime ja siis juba seisime 10 minutit 8)


wfiles kirjutas:
ma ootan ka poodi minnes kah väiksest teret ja kysimust"kas ma saan teid aidata..."

Ei tea see on üks suuremaid õudusi minu jaoks.Lähen kohe närvi kui tahan rahulikult vaadata ja keegi tuleb küsima;´´kas ma saan teid aidata´´ Krt ma tulen siis küsima kui mul mingit infot/abi vaja icon_mad.gif
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 163
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
waux
HV Guru
waux

liitunud: 01.07.2006




sõnum 03.05.2008 23:51:26 vasta tsitaadiga

müüja peab tegema ikka oma tööd,ehk kaupa pakkuda.
pole ju raske vajadusel veenvalt öelda,et:"Tänan,hetkel mitte,kui küsimusi tekib-annan teada"
Aitab OT-sT.
Kommentaarid: 597 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 494
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.05.2008 11:05:37 vasta tsitaadiga

masterx kirjutas:
ndk kirjutas:
Vaatasime seal ringi 10 minutit - uurisime lapakat, mis oli plaanis osta ja seejärel ka teisi.

ndk kirjutas:
webromps, me seisime sealt 10 minutit ja kedagi ei kottinud.
Siin on vist midagi sassi läin.Algul vaatasime ja siis juba seisime 10 minutit 8)

Hämmastav, kui vaimukas sa oled.
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
europol
HV vaatleja
europol

liitunud: 12.06.2007




sõnum 27.06.2008 22:49:47 vasta tsitaadiga

Sai nende Tartu poodi külastatud, Decora juures. Suht väike ruum, 1-toaline büroo, umbes 4x6m ruum, äkki rohkem. Kohal oli u.10 arvutit, mõned Dellid, Toshibad, Lenovod. Sel ajal kui mina seal viibisin, osteti mingi Dell, ehk äri neil juba õitseb. Väga loodan, et nad kunagi vähemalt sama suure kontori saavad kui Tallinnas.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sandra
HV Guru
Sandra

liitunud: 30.08.2006




sõnum 08.07.2008 13:46:00 vasta tsitaadiga

Nii, ostsin eile Tartu Flexist Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200, maksis 13 000. Enda arvates ostsin UUE. Käima ei hakanud panema seda seal poes, sest ma arvasin, et seadistused on tegemata ja tegemist on tõepoolest uue asjaga. Tuli välja, et läpaka total uptime on 78 päeva ja et esmakasutuse kuupäev on 11.08.2007. Saatsin Flexi meili, aga nad ei vastanud sellele. Siis helistasin, nad ajasid suht häma, et nemad ostsid selle selle aasta märtsis jne. Pakkusid kompensatsiooni, et ehk annavad poest midagi. Ma polnud sellega nõus, ütlesin, et kompensatsioon oleks see, kui ma saaks UUE masina, mitte kasutatud. Lubasid järgi uurida, et mis selle arvutiga siis on ja et helistavad tagasi. Tuli välja, et arvuti on olnud klientidele vaatamiseks (kas tõesti vaadatakse seda kokku 78 päeva? Kaua vaadati krt) ja et seda on tõepoolest kasutatud. Pakkusid siis, et tellivad Soomest uue, aga sel on teine protsessor sees või annavad raha tagasi. Uuem ja kiirem pidavat olema nende sõnul see protsessor. Ok... nende sõnul on Core 2 Duo T7250 - 2.00 GHz (2 MB L2, 800 MHz FSB) kiirem kui Core 2 Duo T7300 - 2.00 GHz (4 MB L2, 800 MHz FSB). Leppisin selle Soomest tellitava läpuga ja eks näis, mis edasi saab ja kas see tõesti on uus.
Loodetavasti midagi sellist rohkem ei juhtu, aga mina arvan, et see on äärmiselt nõme, kui müüakse kasutatud asja uue pähe. Austus klientide vastu on neil kehv. Minu ees igatahes vabandati väga viisakalt ja pakuti mulle sobiv variant, seega see juhtum on ehk lahenenud.
Huvitav, kui ma selle FS'i tagasi viin sinna, kellele nad selle järgmisena müüvad? icon_rolleyes.gif icon_neutral.gif
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 10.07.2008 16:19:36 vasta tsitaadiga

damnit kirjutas:
Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 ... total uptime on 78 päeva ja et esmakasutuse kuupäev on 11.08.2007


2007. aasta suvel seda mudelit veel polnud olemas üldse?
See sinueelne kasutaja oli küll veider vend icon_razz1.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MorRAW
Ei ole Guru
MorRAW

liitunud: 30.05.2002




sõnum 10.07.2008 19:59:13 vasta tsitaadiga

globostrat, masina Factory delivery date oli 26.09.2007
_________________
https://www.instagram.com/morrowshoots/
http://www.morrowshoots.com
Kommentaarid: 368 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sandra
HV Guru
Sandra

liitunud: 30.08.2006




sõnum 10.07.2008 20:01:20 vasta tsitaadiga

Täna sain U9200 kätte ja see on tõepoolest uus thumbs_up.gif Seega probleem lahendatud.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iDemon
HV Guru
iDemon

liitunud: 03.11.2006




sõnum 27.07.2008 20:31:27 vasta tsitaadiga

Et jah, sai siis eile (laupäeval) käidud Flexis ning tõin sealt omale Dell XPS M1530'e.
Kõik käis kiirelt ja meeldivalt, nüüdseks teine thumbs_up.gif kogemus sealt sülearvutit ostes.
Kommentaarid: 122 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 27.07.2008 20:32:01 vasta tsitaadiga

kas neil rootsikeelse klaviatuuriga pole võimalik sama läppi pakkuda ?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iDemon
HV Guru
iDemon

liitunud: 03.11.2006




sõnum 27.07.2008 20:36:04 vasta tsitaadiga

Ma arvan et mitte, sest neil on justkui sissetoodud need, et konfigureerimisvõimalusi ei ole.
Kuid võite ju neile mailida ning küsida? Nad vastavad tööpäevil mailidele koheselt. icon_smile.gif
Kommentaarid: 122 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Uk
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2005




sõnum 28.07.2008 10:56:35 vasta tsitaadiga

Kas võib siis öelda, et Flexist ostes peaks läpaka ise põhjalikult üle vaatama ja müüjate juttu ei tasu 100% usaldada?

Plaan sealt täna XPS 1530 soetada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 28.07.2008 14:47:08 vasta tsitaadiga

kontrolli siis üle et ka klaver jne detaild sobilikud oleks (lehel pole neil ühegi läpi kohta kirjas et mis klaviatuur peal on)
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 28.07.2008 15:54:53 vasta tsitaadiga

ndk kirjutas:
Pidin Flexi klienditeeninduses pettuma. Ei ole neil poes enam seda positiivset ja meeldivat klienditeenindust nagu aasta-poolteist tagasi.
Läksime sinna kindla ostusooviga. Lapakas oli eelnevalt netis välja vaadatud ja sai ka kontrollitud, et asi oleks kohapeal olemas. Mustamäe tee poodi sisse astudes vaatasid meile laudade tagant tuimade nägudega 3 müüjat vastu. Peale "Tere" nende poolt rohkem midagi ei kostunud. Kõik kolm istusid tuimade nägudega arvutite ees edasi ja tegid tont teab mida. Ok, elame üle. Vaatasime seal ringi 10 minutit - uurisime lapakat, mis oli plaanis osta ja seejärel ka teisi. Selle aja jooksul ei tundnud ükski müüja meie vastu huvi - kõik olid ninapidi oma arvutis. Noh, samas ehk mõistetav - ega me eriti pealetükkivad ka just polnud ja ei tormanud leti juurde teenindamist nõudma icon_rolleyes.gif
Lõpuks astusime leti juurde ja avaldasime soovi antud lapakas ära osta. Kogu müügiprotsess kulges peaaegu, et piinlikus vaikuses.
Ahjaa, põhjus, miks antud lapaka valisime, oli see, et seal sai installeerida XP Pro või Vista Businessi. Õnneks küsisin enne poest lahkumist, kas seal on XP pro plaat ka kaasas. Esimene umbkaudne vastus oli, et on küll. Otsustasin siis plaadid üle kontrollida ja tuli välja, et XP plaati siiski pole kaasas. Seepeale meenus kellelegi seal, et seda partiid, millel XP plaat kaasas, rohkem pole. Tore. Koju jõudes oleksin ennast lolliks otsinud. Nüüd tuleb aga käituda müüja juhiste järgi - leida kusagilt XP Pro plaat, XP installida, Microsofti helistada ja see aktiveerida lasta. Vaimustav, arvestades, et kui plaat oleks kaasas olnud, ei peaks Microsofti aktiveerimisega jamama.
Saan aru, et see pole müüjate süü, aga oleks võinud seda enne mainida - pmst ainus lapakamudel, millel kahe OS-i variant on.
Kunagine lapakakottidele tehtav allahindlus, kui lapakas osta, on samuti kadunud.

Igatahes minu arvamus selle koha in real life teenindusest langes kolinal. Tundub, et on liialt spetsialiseeritud netimüügile, kus kliendiga ei pea näost-näkku kohtuma. Firma omanikud võiksid siiski arvestada, et salongimüügil käib seal ka ostjaid ja võiks panustada sealsele teenindusele.
Järgmisel korral tuleb vist kaks korda enne mõelda kui sealt ostma minna.


Tavaliselt selline taseme muutus viitab sellele, et firma on kokkuhoiu peal väljas ja näiteks loobunud müügiboonuste maksmisest ja seetõttu on teenindajatel ka savi, kas sa kauba ostad või mitte.

_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri17
HV kasutaja
henri17

liitunud: 01.10.2006




sõnum 29.07.2008 02:45:35 vasta tsitaadiga

Sai sealt läpaks muretsetud, probleeme ei esinenud. Üllatavalt kiirelt tuli pakk kohale, kolmapäeva õhtu sai tellimus esitatud ja reede hommiku oli kohal (elan lääne-virumaal pisikeses külas).
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MorRAW
Ei ole Guru
MorRAW

liitunud: 30.05.2002




sõnum 29.07.2008 06:43:49 vasta tsitaadiga

Uk kirjutas:
Kas võib siis öelda, et Flexist ostes peaks läpaka ise põhjalikult üle vaatama ja müüjate juttu ei tasu 100% usaldada?

Plaan sealt täna XPS 1530 soetada.


Kuidas läks?

_________________
https://www.instagram.com/morrowshoots/
http://www.morrowshoots.com
Kommentaarid: 368 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  FLEX Sülearvutikeskus mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.