Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Samsung Eesti tootefoorum märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 54, 55, 56  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Indrekus
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2005




sõnum 28.03.2014 23:04:58 vasta tsitaadiga

Mul Samsung Galaxy Express (GT-I8730) telefon ja sellel on selline probleem, et kui keegi mulle helistab, siis helistajale loetakse päris tihti soravalt ette teade, et telefon on levist väljas. Sai saadetud garantiisse, tehti tarkvara uuendus, aga see ei lahendanud probleemi. On äkki sellele probleemile mõnd lahendust?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 01:35:05 vasta tsitaadiga

vanemate (või miks mitte ka enda, kogemata) seadistatud block mode?
_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrekus
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2005




sõnum 29.03.2014 03:03:09 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
vanemate (või miks mitte ka enda, kogemata) seadistatud block mode?


Ei ole ja isegi kui oleks olnud, siis peale tehase seadete taastamist oleks ta ju maha läinud. No neljapäeval sain garantiist kätte ja reedel sain "sõimata", miks telefon väljas. Vastasin, et ära osta Samsungi telefoni icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 09:16:59 vasta tsitaadiga

Tehase seadete taastamine pole päriselt usaldusväärne. Ma "pärandasin" oma üle-eelmise telefoni (Samsung INNOV8) õemehele (tahtis nuppudega telefoni). enne üle andmist loomulikult tegin reset-i. aga eelmise aasta 8. mail kukkus see tal karjuma, et "Leonidi sünnipäev" icon_razz.gif ehk siis minu meenutused olid resetist hoolimata kalendris alles!

Aga hoolduse "tarkvara uuendusest" on mul selline ettekujutus, et ei tehta seal wipe-i ega midagi, lihtsalt litsutakse uusim ROM peale, mis omandab vanad vead...

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrekus
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2005




sõnum 29.03.2014 09:56:10 vasta tsitaadiga

Olen aru saanud jah, et midagi ei muutunud selle hoolduses käimisega. No nüüd täna hommikul järgmine inimene juba küsis, miks sul telefon välja lülitaud kogu aeg on. Ta mulle 2 päeva proovinud helistada, nüüd täna hommikul sai kätte. Peab hakkama samme seadma jälle hoolduse poole ja ütlema, et sama jama endiselt alles. Tehke midagi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 11:03:24 vasta tsitaadiga

ega enne vist miskit paremuse poole liigu kui asja suure kella külge ei pane.
loodetavasti siinne Samsungi esindaja saab aru ja suunab info ka "!ülesse", et alltöövõtjat tuleb survestada tegema oma tööd korrektselt!

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrekus
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2005




sõnum 29.03.2014 11:56:20 vasta tsitaadiga

Võeti uuesti hooldusesse ja teenindaja mainis, et see vist mingi Samsungite kiiks. Ta teadvat ühte naist, kellel sama probleem, aga telefon on teine. Ja mina ise tean ka üht naist kellel Samsungi telefoniga sama probleem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 12:37:48 vasta tsitaadiga

see teenindaja on sellisel juhul meeldiv valetaja/teenindaja või meeldiv loll icon_biggrin.gif igatahes kõigile Samsungi telefonidele seda probleemi laiendada ei anna kohe kuidagi! säästukate kohta puudub lugemus ja kogemus, aga S-id ja N-id on küll sellisest veast priid.
_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrekus
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2005




sõnum 29.03.2014 13:53:16 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
aga S-id ja N-id on küll sellisest veast priid.

Millest selline kindel väide? Kas oled kõik maailma S-d ja N-id järele proovinud või? Ma arvan, et ka nende seas on defektidega isendeid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 17:09:31 vasta tsitaadiga

guugelda, vaata mitu vastet saad.
selles pole mõtet kahelda, et S-id ja N-id saavad nii arenduses, kui käibes kõrgendatud tähelepanu osaliseks.

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 20:09:03 vasta tsitaadiga

SIM-kaardis asi pole?
Kommentaarid: 688 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrekus
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2005




sõnum 29.03.2014 20:47:46 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
SIM-kaardis asi pole?

Tundub, et mitte, sest sel ajal kui hoolduses oli, siis SIM oli teise telefoni sees ja keegi ei kurtnud, et mind pole võimalik kätte saada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2014 21:38:44 vasta tsitaadiga

Pigem see, et konkreetne SIM-kaart ei saa konkreetse telefoniga läbi.
Kommentaarid: 688 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 01.04.2014 16:10:09 vasta tsitaadiga

Antud juhul peab lahenduse saama hoolduse kaudu, kahjuks muud me ei saagi siinkohal soovitada. Kui hooldus esimesel korral ei suuda probleemi lahendada, siis tasub uuesti abi saamiseks hoolduse poole pöörduda.
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 01.04.2014 16:10:31 vasta tsitaadiga

Antud juhul peab lahenduse saama hoolduse kaudu, kahjuks muud me ei saagi siinkohal soovitada. Kui hooldus esimesel korral ei suuda probleemi lahendada, siis tasub uuesti abi saamiseks hoolduse poole pöörduda.
_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kopsik
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2002




sõnum 12.04.2014 13:41:27 vasta tsitaadiga

Ostsin Samsungi UE46F6650 seeria LCD teleri. Heleda tausta puhul on nurgad tumedamad ja samuti on servades tumedamad triibud. Kas sellise defekti puhul vahetatakse teler ümber?

Lisasin ka pildid.
Manus
Defekt
Defekt
Ekraan
Ekraan

Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrekus
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2005




sõnum 12.04.2014 23:52:38 vasta tsitaadiga

Galaxy Express tuli nüüd siis teistkordselt tarkvara uuenduselt hooldusest tagasi. Ehk oli sellel korral ka mingit kasu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raiku
HV Guru
Raiku

liitunud: 13.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2014 13:10:06 vasta tsitaadiga

kopsik, ilmselt ei vahetata... see ei ole mitte niivõrd defekt, kui pigem tehnoloogiline iseära... mis muidugi ei vähenda selle häirivust icon_confused.gif
_________________
Честных психов можно не лечить...
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kopsik
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2002




sõnum 15.04.2014 12:13:10 vasta tsitaadiga

Raiku kirjutas:
kopsik, ilmselt ei vahetata... see ei ole mitte niivõrd defekt, kui pigem tehnoloogiline iseära... mis muidugi ei vähenda selle häirivust icon_confused.gif


Huvitaval kombel samas hinnaklassis Philipsi 46" 3d teleril sellist jama pole.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bumer
HV veteran

liitunud: 16.10.2004




sõnum 15.04.2014 19:00:47 vasta tsitaadiga

kopsik kirjutas:
Raiku kirjutas:
kopsik, ilmselt ei vahetata... see ei ole mitte niivõrd defekt, kui pigem tehnoloogiline iseära... mis muidugi ei vähenda selle häirivust icon_confused.gif


Huvitaval kombel samas hinnaklassis Philipsi 46" 3d teleril sellist jama pole.


Sel konkreetsel ei pruukinud olla, aga see ei tähenda, et mõnel teisel ei või olla. See ikkagi tehnoloogia viga. Ta võib ka mõnda teist sama mudelinumbriga Samsungit vaadata ja sellel ei pruugi ka midagi olla või võib vähem olla, ükski pole arvatavasti täiesti identne teisega.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MummikAl
Kreisi kasutaja
MummikAl

liitunud: 04.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.05.2014 21:22:33 vasta tsitaadiga

kas samsungi toodetel on ka nn tehasegarantii, mis kehtib isegi ostutšeki puudumisel ja kui siis mis tingimustel see toimib. toode on samsung galaxy s5
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jtamm
HV kasutaja
jtamm

liitunud: 24.07.2007




sõnum 02.05.2014 22:08:28 vasta tsitaadiga

Viisin oma Samsung Ativ Book 8 süleri Tondile garantiisse, kuna ekraanil on nn "persistance issue/ghosting". Välismaa foorumis oli mõnel foorumis sama probleem ning vahetati paneel välja. Ootasin ka sama asja, kirjeldasin ilusti probleemi lahti tütarlapsele, kes arvuti vastu võttis ning probleemi kirja pani. Saatsin veel eraldi teeninduskeskusesse kirja ka seletamaks probleemi, kuna too tütarlaps ei tundnud probleemile pihta saavat. Algselt lubati, et läheb 3-4 päeva. 2 nädala pärast sain arvuti tagasi ja selgus, et vahetati välja emaplaat. Pole vast mõtet mainidagi, et probleem jäi ikka icon_evil.gif
Kui tuleb aeg, millal suudan paar nädalat ilma arvutita olla (põhiarvuti), siis peab vist uuele katsele minna. Kuidas aga tagada see kord, et üritatakse lahendada õiget probleemi?
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.05.2014 22:28:21 vasta tsitaadiga

ma olen jätkuvalt seisukohal, et korralikku teenindust saab vaid siis, kui siinne Samsungi esindaja avaldab teenusepakkujale konkreetse juhtumi puhul survet. muul juhul lastakse üle põlve icon_rolleyes.gif
_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 21.05.2014 19:42:08 vasta tsitaadiga

MummikAl kirjutas:
kas samsungi toodetel on ka nn tehasegarantii, mis kehtib isegi ostutšeki puudumisel ja kui siis mis tingimustel see toimib. toode on samsung galaxy s5


Ostutšeki puudumisel kehtib garantii IMEI koodijärgi valmistamise kuupäevast kaks aasta.

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 21.05.2014 19:44:05 vasta tsitaadiga

jtamm kirjutas:
Viisin oma Samsung Ativ Book 8 süleri Tondile garantiisse, kuna ekraanil on nn "persistance issue/ghosting". Välismaa foorumis oli mõnel foorumis sama probleem ning vahetati paneel välja. Ootasin ka sama asja, kirjeldasin ilusti probleemi lahti tütarlapsele, kes arvuti vastu võttis ning probleemi kirja pani. Saatsin veel eraldi teeninduskeskusesse kirja ka seletamaks probleemi, kuna too tütarlaps ei tundnud probleemile pihta saavat. Algselt lubati, et läheb 3-4 päeva. 2 nädala pärast sain arvuti tagasi ja selgus, et vahetati välja emaplaat. Pole vast mõtet mainidagi, et probleem jäi ikka icon_evil.gif
Kui tuleb aeg, millal suudan paar nädalat ilma arvutita olla (põhiarvuti), siis peab vist uuele katsele minna. Kuidas aga tagada see kord, et üritatakse lahendada õiget probleemi?


Üks võimalus on Sul viia oma arvuti meie hoolduskeskusesse Akadeemia tee 21/6 – +372 651 9900 (Fujitsu Services AS).

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Samsung Eesti tootefoorum mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 54, 55, 56  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.