Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
19.10.2010 10:11:52
|
|
|
suht kiirelt ammendab ennast igatahes mäng, ei teagi kas on minus viga või mängus...
|
|
Kommentaarid: 205 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
190 |
|
tagasi üles |
|
|
Rebel_
HV kasutaja
liitunud: 29.01.2010
|
19.10.2010 16:15:55
|
|
|
Mäng on lihtsamaks tehtud võrreldes eelmistega:
linnad kaitsevad ennast ise, laevu pms pole vaja, makse määrata ei saa. teid ressursideni ehitama ei pea.
paras taandareng on see V osa.
10a lastele vist on see seeria edaspidi mõeldud.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
gretchin
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
19.10.2010 16:47:41
|
|
|
mulle just meeldib see, et ma ei pea nagu mingi segane jälgima, et mind vastane alla ei neelaks. viiendas osas paigutad 6-7 venda laiali mööda territooriumit ja on täitsa arvestatav sõjavägi juba. kuna mulle meeldib teadusele ja wonderitele keskenduda, siis varasemates osades käis see mõnikord ülimalt pinda, et sõjaväe poolest jäid liiga palju maha.
epic ajaga on tõesti natuke veider mängida (maratonist rääkimata), aga normaliga on küll väga hea minu meelest. samuti panustan mina laienemisele väga palju ja kahe linnaga mängida ei viitsi. praegu aasta 1300 ja Bismarckiga on vist mingi 9 linna, kõik toimib väga ilusti.
nüüd tuleb muidu mingi DLC ka juba välja, babüloonia oli vist 4 dollarit ja mongoolia päris tasuta
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
|
vipu
HV veteran
liitunud: 15.09.2004
|
19.10.2010 17:02:42
|
|
|
See on jah uue põlvkonna mäng kus kõik kergem. Loeb esialgne mulje, V osa esmapilgul tundubki äge. Peaasi et ostad mängu ja 12 aastasel ongi põnev. Tule issi vaata mul ratsu ja vibumees ja näe võtsin linna ära.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
20.10.2010 00:09:55
|
|
|
Civ V Gets Free, Paid Add-Ons
GameTrailers News
tsitaat: |
Prepare to loose even MORE hours of your life, 2K Games today sent word that new downloadable add-on content for Sid Meier’s Civilization V will be available on October 25, 2010 via the usual digital distribution suspects. The best part? Players will be able to download the new Mongols Civilization and Scenario Pack for free – yep, FREE, but just in case you LIKE spending money, you can also purchase the Babylonian Civilization Pack for $4.99 – which was previously available exclusively as part of the game’s Digital Deluxe Edition.
Here’s a description of both:
The Mongols Civilization and Scenario Pack calls for the strongest leaders to ride with Genghis Khan and his Mongol horsemen to establish the largest continuous land empire ever seen. Rulers lead their civilization from humble beginnings on the steppes of Asia, until all under heaven tremble at the might of the nation.
Players can continue expanding their conquests with the Babylonian Civilization Pack as the Babylonian ruler, Nebuchadnezzar II (c. 630 – c. 561 B.C.). As King of Babylon, gamers will be able to expand their empire with advanced Babylonian Bowmen to rightfully earn the title of Nebuchadnezzar the Great.
Interested? Find out more about the DLC and the game in general over on the Civ V website. |
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
nemu
HV vaatleja
liitunud: 22.01.2002
|
20.10.2010 12:12:35
|
|
|
Sõdimine on päris hea juba. Väekoondis 3*melee + 1*range + 1*siege (+general) teeb päris palju ära.
Kestavad ka ilusti algusest lõpuni (upgrade spearmen => mechanized infantry jne).
Samas on mõttetu neid ehitada, lihtsam pumbata kulda ja osta.
(-) Diplomaatia tundub kõige nõrgem pool olevat.
(+)"Cultural policyd' annavad aga päris head boonust.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Rebel_
HV kasutaja
liitunud: 29.01.2010
|
20.10.2010 15:47:49
|
|
|
tahad om sõdured upgrateida - jäta ta veanlase viimae linna juurde iga käik pommitab linn teda 2hp samas paraneb ta 2hp(medicu perkiga) iga käik saab 2xp
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
kusti85
Tavaline kasutaja
liitunud: 11.11.2007
|
20.10.2010 16:34:56
|
|
|
See ei ole muidu upgrademine minu meelest, upgrademine on see kui sa viid ta oma territooriumile ja saad ta $ makstes kaasaegsemaks muuta. Aga jah, niimoodi leveldamist saab barbarite laagrite juures ja barbarite laevade abiga ka teha. Ise loodan, et mindi update teeb asja paremaks ja kui meenutan, siis civ IV st on ka kõikse südamelähedasem BtS nii et vast V osal ka expansionite tulekuga muutub asi vähe mitmekülgsemaks.
_________________ Rockmuusikateemaline viktoriin Tallinnas Mökus - https://www.facebook.com/groups/rocktoriintallinn/
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER |
|
Kommentaarid: 214 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
Shinigami
HV vaatleja
liitunud: 09.10.2008
|
20.10.2010 17:42:04
|
|
|
Selle nädala jooksul on ka esimest väiksemat patchi oodata.
Suurim muutus minu jaoks see, et tänu worker AI fixile peaks käikude vahetumine oluliselt kiirem olema.
'Glowing red orbs' fix on ka teretulnud
Ülejäänud on enamasti pigem sellised bugfixid, mida ise väga tihti tähele ei pane, ent teretulnud ikkagi.
Vihjeid combat AI paranemisele on ka (Military – Corrected an issue hampering movement of AI armies, especially when in close proximity to enemy forces), aga nagu ma ülejäänud threadis olevast jutust aru saan siis AI täielik korralik ümbertegemine pole praegu prioriteet (mõistlik, stabiilsus enne) niiet, kui keegi väljakutset tahab siis tuleb veel mõnda aega multiplayerit harrastada.
http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=94438
Spoiler
UI
* Fix for production prompt that sometimes appears with newly created puppet states that could stop the player from being able to end the turn.
* Aircraft banner corrections – now when you rebase an aircraft, the number will move with it.
* Resource icons now come up with Ctrl-R again, instead of sharing the same button with Build Roads.
* Selecting a great general will no longer cause yield icons to appear.
* Added option to disable auto-unit cycling.
* Fix for full-screen game when running dual monitors. Previously, the curser could scroll off the “open” side, and not be able to scroll the map in that direction.
* Misc additional fixes to mouse controls, and other interface issues.
* Rounded out financial information in the Economic Overview screen. Details now provided on the amount of gold provided by each city, the cost of buildings in each city, etc.
* Auto-populate save menu with save file name
* Allow selection of other cities by hex from within the city screen
* Added detailed trade route info to Economic Overview screen
* Added new tab to the Economic Overview Screen: "Resources & Happiness." (new 10/14)
* Added option to activate the mp score list in single player (for “always up” score similar to Civ IV.) (new 10/14)
* The Annex/Puppet/Raze popup now indicates how much extra Unhappiness will be assumed with each action. (new 10/14)
MODDING
* Category list now displays correctly
* “Installed” panel now displays ALL versions of a mod but prevents the user from enabling multiple versions. (new 10/14)
GAMEPLAY
* Workers - Added option to force workers to ignore manually made improvements (so they don’t change what you decide was best for a plot).
* Workers - Fixed bug where number of turns to complete were incorrect in build action button tool-tip.
* Economy - Fixed bug where players could disband a single unit, and not see the economic return until disbanding 1 more.
* Economy – Increased city wealth setting to 25%
* Economy – Multiple fixes to the way trade-routes are tabulated and recognized.
* Economy - Can now sell Buildings in a city (to help lower maintenance for obsolete buildings later in the game).
* Trade – Found and corrected a Trade problem that could cause your Resource inventory to multiply.
* City States - Fixed a bug where you could not gift aircraft to city states.
* Military - Medic promotion now only provides healing bonus for adjacent units.
* Military – Fix for Minuteman movement.
* Military – Correct promotions for “archer-like” units (horse archers, chariots).
* Military - Embarked units will no longer slow enemy land units
* Military - Improved unit cycling logic. Camera will jump around much less.
* Balance - Engineers +1 hammer
AI
* Military – Better handling of unit need (navy vs land, etc.) .
* Military - AI will tend to build ships to deal with blockaded cities more often
* Military – Corrected an issue hampering movement of AI armies, especially when in close proximity to enemy forces
* Diplomacy – AI will be more reluctant to offer or accept open border agreements with more powerful opponents.
* Diplomacy – Fix for never ending deals (peace, research agreements, etc).
* City – City specialization and city focus improvements.
* City - Cities that are Avoiding Growth will not grow while that option is selected
* Workers – Priority of trading posts reduced, and rebalanced priorities on other improvements
* Workers – Improved the path-finding mechanic when building route-to roads improved, including a large performance increase when evaluating road-pathing.
* City - Make sure Puppets don't construct buildings that require Resources. (new 10/14)
* City - Add a Puppet city strategy that turns off training buildings and emphasizes gold. (new 10/14)
MULTIPLAYER
* Exploit – Fix for gifting unit exploit
* Chat – Color-coding, sound alerts, etc., added for in-game chat system, including a larger window.
* Deals – Additional deal validation put in place to verify deals before they are committed
MISC
* Research treaties that end because you declare war will no longer grant the free tech
* Save/Load – Fix for corrupted saves being experienced by some players in late-game.
* Map - Huge map crash-during-load fix that were reported on some specific systems.
* Map – Terrain caching fix that could cause problems for certain video cards (the “glowing red orbs” seen on the map are an indicator of this).
* Map – Fix for the low res terrain that appears the first time the game is run (terrain tiles would not load in anything but low-res the first time you play on some computer configurations)
* Strategic View – Crash fix for units rendering in background.
* Strategic View – Fix for selecting units either standing on a city plot, or garrisoned in the city plot.
* Eyefinity – Better handling of leader scenes when using Eyefinity displays.
* Tutorials – Many tutorial tweaks and adjustments.
* Multiple crash fixes.
* Taller than wide map crash fix. (new 10/14)
Ma nüüd ei mäleta, kas seda on siin teemas juba mainitud, aga game review'de tegijatele saadetud mänguversioonis olevat Enemy AI igas elemendis päris raske olnud. Seega minu lootus on, et kuna mingi bug oli tolles review AI versioonis sees, millele kiiret lahendust enne launchi ei leitud, tehti korralik rollback mingi vana ning stabiilse lahenduse peale ning nüüd muditakse seda uuemat ja paremat AI'd.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
tige kala
HV veteran
liitunud: 16.11.2004
|
20.10.2010 19:46:41
|
|
|
Mulle meeldis see, et Ottoman vallutas paar linnriiki ja ühe AI ära ja kõik oli korras, ise vallutasin ühe AI ja 2 linnriiki ära ja kõik ülejäänud kuulutasid mulle sõja aga samas keegi mingit vastupanu ei suutnud pakkuda. Suht feil
_________________
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
lupi
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2005
|
12.11.2010 22:01:15
|
|
|
ma ei saa esimest linnagi ehitatud , kuidas se veel käib, st setleril ei ava linna ehitus käsku kusagilt!!
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
d-scorpion
HV kasutaja
liitunud: 09.06.2008
|
13.11.2010 12:33:39
|
|
|
Vasakul all kus commandid on kohe esimene ikoon.
Krt mul mäng millegipärast ei salli kui msn lahti on, crashib mustale ekraanile kui mõni juht tahab midagi öelda.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
lupi
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2005
|
14.11.2010 02:26:06
|
|
|
reso oli paigast ära ja nurgad kadusid ekraanist välaj plät kuis ma otsisin !
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Jhael
HV kasutaja
liitunud: 13.12.2008
|
15.11.2010 05:36:29
|
|
|
Ka lõpuks ära proovitud. Labaselt lihtne.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
17.11.2010 18:08:35
|
|
|
Oskab keegi öelda, kuidas enableda see, et resursse näiidataks kaardil ikoonidega?
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
kusti85
Tavaline kasutaja
liitunud: 11.11.2007
|
17.11.2010 21:41:58
|
|
|
ctrl+Y / ctrl+R ma ei saanud täpselt aru, kumba sa soovisid. Minimapist all paremal saab ka neid vaateid peale panna/maha võtta.Vist
_________________ Rockmuusikateemaline viktoriin Tallinnas Mökus - https://www.facebook.com/groups/rocktoriintallinn/
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER |
|
Kommentaarid: 214 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
Reimo005
HV kasutaja
liitunud: 04.02.2003
|
01.12.2010 23:54:57
|
|
|
Jhael kirjutas: |
Ka lõpuks ära proovitud. Labaselt lihtne. |
Ei tea ma ilmselt pole eriline mängumees ka aga 4nda astmega on minujaoks kerge aga kui panen 5nda peale siis ei suuda kunagi võita Jään sõjaväe arendamisega hätta.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Jhael
HV kasutaja
liitunud: 13.12.2008
|
17.12.2010 05:19:23
|
|
|
Viimasel ajal lähevad kõik mängud ühte moodi. Istud ühe linnaga, mis praktiliselt 0 eluga mingi 100-pealise sõjaväe vastu, mis 2k aastat ei suuda sinu linna vallutada. Kogu selle aja vältel on värdjal loomulikult -300 GPT ning teda see absoluutselt ei kõiguta. Ainus viis kaotada on tahtlikult igavusest alla anda.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
26.12.2010 18:56:25
|
|
|
Kuidas siin mängus sedasi saaks et linn hetkeliselt enam ei ehitaks midagi, paneks nagu sleep mode?
Jaa kas single player on lihtsalt random map generator või midagi huvitavamat ka selles on?
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
madfury
HV veteran
liitunud: 05.09.2004
|
27.12.2010 12:55:26
|
|
|
Olen nüüd ka ikka päris mitu pela teinud ja olen ka sunnitud tõdema, et lõplik mulje on Jah, on nagu Civil, aga samas nagu ei ole ka. Mulle isiklikult meeldib väga armeede muudatus ja social policyd on kah okeid, kuid muu "streamline" pask on ikka masendavalt ühehülbaline. Religioon Civ IVs on jah tiba overpowered, kuid muidu on eelmine osa minu arust ägedam, saad lasta automaatmodes aga saad ka ise spetsiifilisi linnu tuunida oma äranägemise järgi. Eks sel pelal ole kindlasti oma koht selles seerias ning omad toetajaskond, kuid kui nädalas igapäev natuke taod, siis viskab lõpuks täiesti siibrisse, Civ IV-ga seda probleemi ei olnud. Täishinnas ma seda ostu küll kellelegi ei soovita...
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
27.12.2010 18:02:29
|
|
|
Oskab keegi aidata, mul linn full upgraded kuid käsib mul kogu aeg midagi ehitada muidu uut käiku ei saa
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
madfury
HV veteran
liitunud: 05.09.2004
|
27.12.2010 18:27:30
|
|
|
Araablane, listis viimane science või wealth??
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
27.12.2010 20:16:07
|
|
|
Ei saanud päris aru mis sa mõtled, suhteliselt noob veel aga panen pildi
(paremat SS ei lasknud teha)
Muud võimalust ei ole kui ainult pumpa sõjamehi aga neid on piisavalt.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Forgotten
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2004
|
27.12.2010 20:33:43
|
|
|
Sul vaja Currency või Education researchida siis probleem kaob.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
madfury
HV veteran
liitunud: 05.09.2004
|
27.12.2010 21:05:46
|
|
|
Araablane, Ahjaa, muidugi. Ma ausalt ei tulnud selle peale, et sa pole researchiga jõudnud sinna maale. Minu viga. Forgotten pani asja detailselt paika - peale Valuutat ja Haridust saad tootmise suunata (vist 25% tootlikusest) kas rikastumisele või teadusele. Sorry Kui aga muud teha pole seniks, siis pumpa sõdalasi välja ja kingi neid rõõmsalt mingile linnriigile...?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
|