kui su oigamist kuulata siis oleks nagu elu parimat mängu mänginud...
ja kui teha mängu ülevaadet miks miks mitte seda jama välja lõigata, pole just eriti põnev kuulata AH MY GOOOD iga kahe sekundi jooksul tund aega järjest
... eks nii juhtubki, kui mängu kvaliteedi paneb paika kommertslik tootmisprotsess, mitte tulemusele orienteeritus. Teatud momendid mängust lubavad aimata, et see projekt polnud kindlasti algusest peale selline käkk. Pigem nagu siin eelpool toodud viidetestki lugeda võib, on projekt lihtsalt mingil hetkel lootusetult käest lastud. Tähtaegade kukkudes võeti produkt ette, kohitseti julmalt kõik poolik välja, plätserdati alles jäänud osast mingi hädapärast toimiv käkk kokku ja siin see nüüd siis on. Loomulikult äärmiselt kahju, järjekordne mäng, mis on mängurite ootusi üsna süüdimatult petnud. Vaikselt hakkab tekkima juba küsimus, kas me üldse kunagi enam selles vallas korralikku ja kvaliteetset üksmängija kampaaniaga mängu näeme ? Arendajatel on kogu aeg sponsorite kand kuklas, tähtajad tiksuvad kellapommina ja tules reeglina mitu rauda. Sellistes tingimustes on üsna keeruline saavutada head tulemust lõpptarbija ehk mänguri jaoks ... _________________
... eks nii juhtubki, kui mängu kvaliteedi paneb paika kommertslik tootmisprotsess, mitte tulemusele orienteeritus. Teatud momendid mängust lubavad aimata, et see projekt polnud kindlasti algusest peale selline käkk. Pigem nagu siin eelpool toodud viidetestki lugeda võib, on projekt lihtsalt mingil hetkel lootusetult käest lastud. Tähtaegade kukkudes võeti produkt ette, kohitseti julmalt kõik poolik välja, plätserdati alles jäänud osast mingi hädapärast toimiv käkk kokku ja siin see nüüd siis on. Loomulikult äärmiselt kahju, järjekordne mäng, mis on mängurite ootusi üsna süüdimatult petnud. Vaikselt hakkab tekkima juba küsimus, kas me üldse kunagi enam selles vallas korralikku ja kvaliteetset üksmängija kampaaniaga mängu näeme ? Arendajatel on kogu aeg sponsorite kand kuklas, tähtajad tiksuvad kellapommina ja tules reeglina mitu rauda. Sellistes tingimustes on üsna keeruline saavutada head tulemust lõpptarbija ehk mänguri jaoks ...
Kindla plaaniga stuudio ostab õigused + Kickstarter = Win
Kindla plaaniga stuudio ostab õigused + Kickstarter = Win
... paraku viimase aastakümne järgi otsustades üsna pretsedenditu teooria üksiküritajatel pole ressurssi nii mahuka projekti mõistliku aja jooksul kvaliteetseks tootmiseks ja suuremad stuudiod on juba nii kommertsistunud, et sealt tuleb ainult üks COD teise järel ... _________________
Uskumatu kui palju ulle arvas, et see mäng tuleb hea.
Miks ei oleks pidanud hea tulema? Gearboxi käest tulnuna oleks tegu ilmselt ühe parima litsentseeritud mänguga läbi moodsa ajastu.
Enamus mängu aega tuleb teiste sõdurite vastu sõdida. Isegi kui see mäng oleks korralikult tehtud, seda ma küll alieni mängust ei oota _________________ zero
Kindla plaaniga stuudio ostab õigused + Kickstarter = Win
... paraku viimase aastakümne järgi otsustades üsna pretsedenditu teooria üksiküritajatel pole ressurssi nii mahuka projekti mõistliku aja jooksul kvaliteetseks tootmiseks ja suuremad stuudiod on juba nii kommertsistunud, et sealt tuleb ainult üks COD teise järel ...
Hetkel on jah veidi vara veel Kickstarteri edu üle täpselt kommenteerida aga eeldades, et nii mõnigi stuudio on kokku saanud miljoneid dollareid, mis on nende poolt nõutud summat ületanud mitmekordselt... siis ma arvan küll, et Kickstarter on tuleviku suund kvaliteet mängude tegemisel väga spetsiifilisele publikule. A'la ideaalne mängudele, mis teevad järgi filme, raamatuid või baseeruvad juba muidu eksisteerivatel mängudel/universumitel ja seega on eriti tähtis fännbaasi rahulolu.
Uskumatu kui palju ulle arvas, et see mäng tuleb hea.
Miks ei oleks pidanud hea tulema? Gearboxi käest tulnuna oleks tegu ilmselt ühe parima litsentseeritud mänguga läbi moodsa ajastu.
+preview demo nägi ju korralik välja
Ma lootsin et tuleb normaalne, isegi ootasin seda, aga videode pohjal on no comment. Dafug nagu, sellist shooterit perse keerata peab oskama - nimi oli olemas, asjad olemas, tegevus olemas, stoorit ka kirjutada eriti pold vaja nagu... _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Osad artiklid püüavad näidata, nagu Gearbox poleks millesgi süüdi ja teised arendajad ala Timegate jms keerasid mängu piixu. Tegelikult aga minu arvates on Gearbox see kõige suurem süüdlane. Ma usun, kui Sega selle projekti Gearboxile andis, siis ta eeldas sellelt teatavat (Gearboxi) kvaliteeti. See oli täielik Gearboxi vastutustundetus kasutada alltöövõtjaid ja jätta projekt soiku, tegeledes mingite teiste asjadega selle asemel. Lõpude-lõpuks on nende ülesanne tagada kvaliteet, isegi kui kasutada alltöövõtjaid, siis tuleks neid juhendada pideva kontrollimise ja tagasiside käigus, mida ilmselgelt ei tehtud. Kui uskuda redditi juttu, siis Gearbox saades mängu kätte, ei olnud ka ise selle lahendusega sugugi rahul. Kui ma ostan Mercedese, siis ma ei eelda sellelt mingit Hiina kvaliteeti. Mercedes tagab mulle, et auto mille ma saan on vastav Mercedese standarditele, isegi kui kasutatakse alltöövõtjaid (mida ilmselt ka tehakse) . TB ütles õieti, Gearbox oli vatustustundetu võttes omale selle projekti, teades et neil omal on teised projektid ees ning sellelt oodatakse palju nii fännide kui ka Sega poolt. Segast võib arusaada, miks teda see pidev edasilükkamine vihale ajas. Samas üks asi, mis on segne, et kas tõesti Segal oli rahadega nii kitsas käes, et sellises konditsioonis roheline tuli selle väljastamisele anti, teades et asi kõrbeb ning teenitakse rohkem kahju kui kasu...
Aga Gearbox on ennemgi tech demode pähe produkte müünud, kui keegi ei mäleta siis Brothers in Arms Hell's Highway GC06 demo, ei olnud üldse mitte selline nagu lõpp produkt seda oli
Nüüd ootan huviga Geaboxilt pressikonverentsi. Ma arvan, et nad võlgnevad fännidele ikka ühe korraliku vabanduse! _________________ Battlelog: Aivar1988
Kindla plaaniga stuudio ostab õigused + Kickstarter = Win
... paraku viimase aastakümne järgi otsustades üsna pretsedenditu teooria üksiküritajatel pole ressurssi nii mahuka projekti mõistliku aja jooksul kvaliteetseks tootmiseks ja suuremad stuudiod on juba nii kommertsistunud, et sealt tuleb ainult üks COD teise järel ...
Hetkel on jah veidi vara veel Kickstarteri edu üle täpselt kommenteerida aga eeldades, et nii mõnigi stuudio on kokku saanud miljoneid dollareid, mis on nende poolt nõutud summat ületanud mitmekordselt... siis ma arvan küll, et Kickstarter on tuleviku suund kvaliteet mängude tegemisel väga spetsiifilisele publikule. A'la ideaalne mängudele, mis teevad järgi filme, raamatuid või baseeruvad juba muidu eksisteerivatel mängudel/universumitel ja seega on eriti tähtis fännbaasi rahulolu.
... ma tahaks siiralt loota, et sul on õigus ja vähemalt esimesed entusiastlikud üritajad suudavad teha õiget asja ja ei lase ennast kullasärast kohe pimestada. Paraku ajalugu seda lootust väga ei toeta, rahal on äärmiselt korrumpeeruv mõju. Kindlasti ei maga ka suured kommertsfirmad, kes jälgivad iga projekti ja on valmis esimesel nõrkushetkel paremad palad rohelistelt ja kogenematutelt üritajatelt üles ostma ning edasi läheb kõik juba nii nagu alati ...
Mafia, kui keegi siin üldse süüdi on, siis kogu see lepingute ja alltööde tegemise protsess üldises plaanis. Mängude loomist ei saa võtta kui otseses mõttes tootmist. Teatud komponente tuleb küll toota sest mahud on suured, kuid üldises plaanis on siiski tegemist kunstilise loomeprotsessiga ja seda ei saa nii kitsalt tähtaegadega raamistada nagu sirge kraavi kaevamist kobedasse mulda. Ma ei usu, et Gearbox oleks iialgi sellist käkki välja andnud, kui poleks lihtsalt sundseisu sattunud ja seetõttu üle pea kasvanud surve tõttu valesid otsuseid teinud. Siinkohal tuleb ilmselt esile ka asjaolu, et loomeinimesed ehk arendajad, pole paraku head projektijuhid. Tegemist on ikka nii kõva tiitliga, et ma keeldun uskumast, et sedavõrd silmapaistev loomefirma selle omast vabast tahtest rentslisse lasi. Kogu teema sarnaneb äravahetamiseni DN:F fiaskoga, ilmselget toodi see projekt sama moodi muude projektide nimel lihtsalt ohvriks, raha võimu vastu lihtsalt ei saa ... _________________
Niih. Läbi. Ja good riddance. Olen hullemaidki mänginud, aga ikkagi väga kehv mäng.
*AI - loll nagu lauajalg. Ei vabandust - lauajalg on kah targem . Kahtlemata selle mängu kõige negatiivsem aspekt minu jaoks. Nagu ka platooni videost oli näha, siis jooksevad sihitult ringi,spawnivad jumal teab kuhu (eriti hea kui sinu selja taha),tulistavad kas täiesti mööda või absurdselt täpselt. Kuna mängisin hardened raskusastme peal, siis vb nii lollid polnud kui platooni videos, aga mitte ka palju paremad. Xeno ai sama, sest vahel ma lihtsalt ei viitsinud jälle mitukümment xenot killima hakata ja jooksin neist läbi/üle( ) - Järgmine checkpoint käes ja kahekümneliikmeline armee oli kahanenud kahe peale . Lisaks see loll rushimine otse mu relva otsa kahel jalal. Ikka väga loll.
*Gameplay - igav ja veelkord igav. Esimesed 5-10 minutit saab läbi, siis on kõik same shit all over again - mine sinna ja tee seda ja tapa 50 vaenlast vahepeal. Uni tuli peale lausa. Mis mind eriti häiris oli see, et xeno acid ei teinud suurt midagi. Tapsid terve hulga ära ja siis kõndisid molekulaarse happe sees ringi nagu boss - another day in the corps . Ainuke helgem hetk oli mängu keskel, kui spoiler alert:
Spoiler
pidid ilma relvadeta vaikselt hiilima xenode eest kes jahtisid sind heli järgi. Vot see oli lahe segment mis paraku kaua ei kestnud.
Üldse ei tundunud xenod midagi hirmutavat. Teadsid ju alati, et ründavad sind kahel jalal kõvasti kisendades. Ei mingit hirmu. Tapa nagu prussakaid ajalehega . Lisaks pärast iga surmasaamist või uue taseme algust oli flashlight jälle kustunud. Müstika - äkki xenod? ei pigem timegate .
Osasid sektsioone pidin korduvalt ja korduvalt üle mängima, sest sain mingi lolli granaadi või bugi pärast surma. Rekord oli vist ligi 10x ühte sektsiooni - öäkk . Savegame süsteem kah eriti tore. Ja inimvastased? Aliens mängus? Unustage ära. See on jama. Ma tahan tõsiselt hirmutavate Xenode vastu mängida mitte mingite granaate loopivate tüütute inimvastaste vastu.
*Graafika - olnuks mäng ise hea, siis ma poleks nii väga hoolinudki graafikast. Kaua ma ikka neid 2D kujutisi seinal kirun vms. Paraku koos teiste puudustega ei saa ka seda mainimata jätta. Vähemalt oli näha, et animatsioonidega oli üritatud vaeva näha, et tegelased päris elutud ei tunduks, aga üldmulje võib kokku võtta kolme sõnaga: dark,blurry & lowres. Lisaks jooksis üllatavalt kehvalt nii kehva graafika kohta, aga vb see lihtsalt mina oma vana videokaardiga...
*Muu - bugid,bugid ja veelkord bugid. Kohe alguses kui keyes läks tunnelisse, siis ma ei jõudnud õigel ajal talle järgi ja uks sulgus jätte mängu õhku hõljuma. Pidin viimasest checkpointist alustama uuesti. Ja see polnud ainuke kord kui pidin mängu bugi tõttu uuesti alustama, sest vahepeal oli midagi katki läinud. Õhus hõljuvatest vaenlastest,companionitest ja itemitest isegi ei räägi. Igasugu buge oli veel. Näiteks kummaline füüsika kui ma kuhugi kinni jäin või killcam kui mu elutu keha kuskil lendles või breiktantsu tegi.
Kogu selle jama kõrval oli ka positiivseid aspekte mis paraku kunagi esile ei pääsenud. Näiteks helid olid tõesti head ja stooril oli potentsiaali selles mõttes, et seletada mis juhtus kahe filmi vahepeal. Paraku plotholed (Hadleys Hope terve?) ja ebausutav vaenukiskumine (Corps vs Weyland) jällegi rikkusid asja ära. Hea oli ka osalt vanakooli medpack süsteem kus ise pidi healthi korjma mitte ei kükitanud nurjas ja ei taastanud elusid. Vähekene taastus ise, aga õnneks mitte nii palju, et oleks võinud bossi mängida ja medpackid korjamata jätta. See omakorda sundis avastama ja uurima mitte speedrunnima mis on hea. Relvadest kasutasin alati kas Pulse rifle või tactical shotgun koos attachmentidega. Muid relvi ei viitsinud proovidagi. PR inimvastaste vastu ja TS xenode vastu. Relvad otseselt halvad polnud, aga ei midagi säravat kah. Pulse rifle oli küll mõnud kasutada. Kahjuks sai seda teha ainult paaris kohas mängu jooksul.
Kokkuvõtteks ütleks, et 10 punkti skaalal ehk 4 venitab kuidagi ära kui Alieni fänn oled. Kui mitte, siis 2.
2010 Aliens vs Predator kordades parem ja pikem+ parem graafika (k.a DX11) ja 3 SP kampaaniat. Kui tahate head kogemust, siis soovitan just toda uusimatest. Selle võib vahele jätta suurt midagi kaotamata.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.