Tere,
Vastavalt Lepingus viidatud üldtingimustele on Lepingu lõppedes Kliendi kohustus rendiseadmed tagastada.
Kui Te olete soovinud seadmeid tagastada varasemalt, aga edutult, palume taasesitada tugi@levikom.ee aadressile Teiepoolne soov (saadetud e-mail, või pakiautomaadi tšekk)
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri 16.12.2021.a. määruse nr 79 „Nõuded internetiühenduse teenuse osutaja vahetamisele“ § 2 lõike 1 kohaselt annab uus teenuseosutaja kliendile asjakohast teavet internetiühenduse teenuse osutaja vahetamise tingimuste kohta. Sama määruse § 2 lõike 2 kohaselt korraldab internetiühenduse teenuse osutaja vahetamise uus teenuseosutaja.
Eelnevast tulenevalt on Levikom seisukohal, et kliendile asjakohase informatsiooni edastamise kohustus lasus kliendi poolt valitud uuel internetiühenduse teenuse osutajal, kes ainsana sai anda asjakohaseid suuniseid ka enda võrgus toimivate kliendiseadmete, sh lõppseadmete kasutamise ja tingimuste kohta.
Vastavalt Sideseadusele oli uue tenusepakkuja kohustus teavitada Teid teenuseks vajalike seadmete ja tingimuste muudatuse kohta.
Kuniks Levikomi seadmed ei ole tagastatud või välja ostetud, on Levikomil õigus esitada seadme rendi arveid.
Kui uus teenusepakkuja kasutas Leviomi kliendiseadmeid oma teenuse osutamiseks ja esitas Teile selle eest teenuse arve, on Teil õigus see teenusepakkujalt tagasi küsida.
Lugupidamisega
Levikom Eesti
Naglalt rednetile tuld proovivad suunata, kuikeegi viitsib aidata mis teha peale tarbijakaitse, ja ülikalli 200+ EUR pluss tunnis advokaadi komsultatsioon
Njaa, tundub et kedagi proovitakse lihtsalt tanki panna. _________________ HV valuutakalkulaator
noh, suured petitsioneerijad, miks juba kuskil molliraamatus pole näha selle threadi lühikokkuvõtet, et see nn meediakajastus tekiks?
b on, et aetakse teile ükshaaval seni kelbast kuni väsite ja arved ära maksate. see aga on teise poole eesmärk.
saatke samad küsimused ja vaadake kas vastused tulevad samad. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. 25.05 ilmselt Tallinnas
Tere,
Vastavalt Lepingus viidatud üldtingimustele on Lepingu lõppedes Kliendi kohustus rendiseadmed tagastada.
Kui Te olete soovinud seadmeid tagastada varasemalt, aga edutult, palume taasesitada tugi@levikom.ee aadressile Teiepoolne soov (saadetud e-mail, või pakiautomaadi tšekk)
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri 16.12.2021.a. määruse nr 79 „Nõuded internetiühenduse teenuse osutaja vahetamisele“ § 2 lõike 1 kohaselt annab uus teenuseosutaja kliendile asjakohast teavet internetiühenduse teenuse osutaja vahetamise tingimuste kohta. Sama määruse § 2 lõike 2 kohaselt korraldab internetiühenduse teenuse osutaja vahetamise uus teenuseosutaja.
Eelnevast tulenevalt on Levikom seisukohal, et kliendile asjakohase informatsiooni edastamise kohustus lasus kliendi poolt valitud uuel internetiühenduse teenuse osutajal, kes ainsana sai anda asjakohaseid suuniseid ka enda võrgus toimivate kliendiseadmete, sh lõppseadmete kasutamise ja tingimuste kohta.
Vastavalt Sideseadusele oli uue tenusepakkuja kohustus teavitada Teid teenuseks vajalike seadmete ja tingimuste muudatuse kohta.
Kuniks Levikomi seadmed ei ole tagastatud või välja ostetud, on Levikomil õigus esitada seadme rendi arveid.
Kui uus teenusepakkuja kasutas Leviomi kliendiseadmeid oma teenuse osutamiseks ja esitas Teile selle eest teenuse arve, on Teil õigus see teenusepakkujalt tagasi küsida.
Lugupidamisega
Levikom Eesti
Naglalt rednetile tuld proovivad suunata, kuikeegi viitsib aidata mis teha peale tarbijakaitse, ja ülikalli 200+ EUR pluss tunnis advokaadi komsultatsioon
Levikom Eesti selgitus on ebaadekvaatne. Levikomi viidatud määrus on kehtestatud elektroonilise side seaduse § 89 alusel, mille lg 9 kohaselt on igal kliendil õigus (kui see on tehniliselt teostatav) vahetada internetiühenduse teenuse osutajat selliselt, et on tagatud internetiühenduse teenuse katkematus. Sama paragrahvi lg 10 kohaselt pidi vastavad internetiühenduse teenuse osutaja vahetamise nõuded kehtestama valdkonna eest vastutav minister määrusega (vt https://www.riigiteataja.ee/akt/120122022010#para89lg10). Levikomi viidatud määrus (vt https://www.riigiteataja.ee/akt/118122021005) näeb ette puhtpraktilised juhised, et tagada internetiühenduse katkematus, kui klient soovib ja saab teenuse osutajat vahetada (st et uus teenus aktiveeritaks samal päeval, mil eelmine teenus katkeb). Pole vaidlust, et antud määruse kohaselt toimetades õnnestuski klientidel teenuse osutaja vahetada ilma tõrgeteta. Uued teenuseosutajad (sh Rednet) suutsid ja suudavad mõistagi konsulteerida kliente oma teenuse kasutamise tingimuste osas, sh pakkuda tehnilist tuge, et internetiteenus ei katkeks - selles osas pole meile teadaolevalt kunagi vaidlust olnud.
Levikom on oma selgituses aga üritanud moonutada enda poolt viidatud regulatsiooni sisu, andes justkui mõista, et uued teenuse osutajad oleksid pidanud konsulteerima kliente ka suhetes nende kui endise teenuse osutajaga. Seda vastav regulatsioon ette ei näe ega saagi näha, sest Levikomi ja tema endiste klientide vaheliste lepingute tingimusi uued teenuseosutajad ei tea ega saagi teada. Vastupidi, Levikomi viidatud määruse § 3 lg 5 kohaselt kliendilepingud teenuse osutajaga lõppevad § 3 lõikes 2 kokku lepitud tähtpäeval automaatselt. Seega iga uus teenuseosutaja sai klientidele üksnes kinnitada sama, mida Levikom ka ise tegi - et kliendi lepingud Levikomiga on lõppenud.
Huvitav mis nad saneerimisest loodavad. Selle jama peale ei taha ilmselt keegi enam nende kliendiks hakata. Pole neil enam seda eelist ka, et maapiirkonnas lihtsalt pole teist pakkujat. Kui 4G/5G hästi ei levi, siis starlink näol on ikka alternatiiv olemas.
Mis sa seal niiväga ikka loodad. Mingi jobu maksab seal endale 6k kuus palka selle speegitamise eest. _________________ Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea.
Levi-Con _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Tuli ka minu vaidlustusele mingi "vastus", kus manuses liitumisleping ja seadmete paigaldamise väljakutse akt (mis on lisa samale liitumislepingule). Ühelegi sisulisele küsimusele vastust see kiri ei sisalda, ainult sama joru mingi teenuse esitamise kohta, mille eest nad arveid kavatsevad esitada. Millise kehtiva lepingu alusel nad teenust osutavad jääb selgusetuks, sest liitumislepingu lõpetasid nad ühepoolselt 1.06.2022.
Liitumisleping ja seadmete paigaldamise väljakutse akt on eranditult kõigil sest see oli formaalsus, isegi juhul kui keegi tahtis oma isikliku seadmega ühenduse luua. Tehnikul oli minimaalselt vajalik sisestada kuhugi võrguparameetrid, selle tegevuse katmiseks oligi pagalduse akt. Kuna see akt on teenuse liitumislepingu lahutamatu osa, siis kaotab see jõu sel hetkel kui liitumiseping ise lõpeb, mitte ei jää iseseisvat elu edasi hängima. Neil oli aega kaks kuud klattida ära ülesjäänud kliendisuhted, kui seda ei tehtud, pole enam midagi nõuda. Lennata peale RedNet'ile oma juriidilise keha tegematajätmiste pärast, on kod. paltsi poolt ikka lihtsalt alatu. Tegelikult mulle tundub, et siin aplaavas ongi süüdi ainult palts, isegi mitte eelmine juhatus. Eelmine juhatus oli pragmaatiline, nähes et ärist midagi välja enam ei tule, leiti et odavam on jätta see juba kasutatud rendikola endistele klientidele kui et ise seda kokku korjata (tehnikute palk) ja utiliseerida. Kui praegu üks jorss plekib endale 6k palka, ajab taga kehtetuid nõudeid et seda palgafondi pikendada, siis miks ta juhul kui oleks tegu ausa ettevõtmisega, ei maksa tehnikutele võlgu jäädud palka ära...?
ma kasutasin oma seadet ja asju sättisin ise, seega igast aktid jäid ära. _________________ piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Ei jäänud. Ise toimetades maksid sa liitumisel tehniku visiidi eest miinimum poole tunni tasu, mis läks raamatupidamises kirja tehniku töökäsu alusel paigaldusena, mille kohta tehnik vormistas akti ja mille maksumus pandi esimesele kuuarvele lisaks (v.a. tasuta liitumiskampaania korral). Lihtsalt selles aktis ei märgitud seadmeid rendisolevaks, vaid väljaostetuks, oma sobivate seadmete puhul null hinnaga, kes ostsid välja ja said seadme tehnikult, vastavalt kehtinud hinnakirja alusel. Mida tehnik tegelikult tegi, polnud seejuures oluline, see oli raamatupidamise rutiin. Tehnik pidi andma miinimumis IP ja veenduma et ühendus hakkas tööle, fikseeris seadme MAC adre, ühtlasi pidi ta panema seadmele sellise salasõna millega oli kaughaldusel võimalik probleemide korral seadmesse logida.
Jah, muidugi oli võimalik ise oma seadet hallata, selleks tuli seadme ISP poolne konf õhku lasta ja ise oma konf teha, nii tegin ka mina ning konfisin sillast ruuteriks, et edasist võrgutopoloogiat lihtsustada. Ja seadme vahetuse korral esimese seadme RF MAC panna.
jäta juba see fantaseerimine järgi. kui omalajal radionet algas, siis sai pandud üles koksiga linksysi karp mingisuguse eelajaloolise antenniga. hiljem sai neid vahetatud nii et maa must. mida see tehnik seal teinud oleks? mul on konffi endale vaja ,mitte isp-le. _________________ piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
radionet>unitcom>levikom, ilmselt oli veel midagi need olid nagu kameeleonid _________________ piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Tarbijavaidluste komisjoni Levikomi põhjendused ei veennud, sest praeguseks on nad teinud otsuse 17 juhtumi kohta, andes kõigi puhul õiguse kliendile.
tsitaat:
Komisjoni hinnangul käitus Levikom tarbija osas eksitavalt.
Esimesed tarbija kasuks tehtud otsused tegi TTJA tarbijavaidluste komisjon selle aasta 2. jaanuaril ning edasi on neid lisandunud 25. ja 26. jaanuaril, kuid Levikom jätkab sellest hoolimata endistelt klientidelt raha nõudmist.
Näiteks veel möödunud reedel, 26. jaanuaril laekus ühe kunagise kliendi telefoni Levikomilt sõnum viisakalt sõnastatud inkassoähvardusega: "Hea seadmete renditeenuse klient. Vältimaks teie võlgnevuse edastamist inkassofirmale, palume arved tasuda või kontakteeruda tugi@levikom.ee".
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.