Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
Taavi_R
HV Guru
![Taavi_R Taavi_R](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/afc07748a8505c4f74ee6cbd3611388e.gif)
liitunud: 30.09.2002
|
13.04.2016 00:28:53
|
|
|
Selle probleemiga olen ma ise ka kokku puutunud. Netist tellides alati uurin, kas mängukarp on kiles või mitte.
Tellisin Nintendo DS mängud, millel ei olnud kilet ümber ja koodikaardid puudu. Aga muidu olen väga rahul!
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
3 :: |
161 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Karel14
HV kasutaja
![Karel14 Karel14](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/f3715252587b7dc6bd22cade3cf65d5d.jpg)
liitunud: 30.03.2005
|
13.04.2016 10:58:25
|
|
|
Minul täpselt sama teema. Tellisin mängu euronicsi netipoest, sain kätte ja voilaa: kiles pole, karp lahti, juhend paber sees katki rebitud ühest otsast, plaadil kerged kriimud. 5+ teenindus indeed. Õnneks tellisin mängu endale, mitte kingituseks. Kodus vaatan, kui töötab siis ei hakka jaurama, maksis mingi 16 euri ja arve kohta,et see saadeti ilusti e-mailile.
Lisan siia, et peale kirja ja piltide saatmist euronicsi klienditeenindusse, lubati mulle saata uus mäng.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Siim159
HV Guru
![Siim159 Siim159](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/ab35a3060772b9fbcf0f01f3ea604e3d.jpg)
liitunud: 16.08.2010
|
03.06.2016 10:26:47
|
|
|
Ma siiani ei mõista seda värki, miks on Euronicsi epood ja kauplused nagu 2 erinevat ettevõtet? Tellisin e-poest ühe toote, mille kättesaamiseks valisin enda lähedal asuva Euronicsi kaupluse ning e-poes näitas, et toode on olemas ka antud kaupluses. Ja ikka see sama süsteem... Antud toode saadetakse eraldi sinna kauplusesse. Miks ei võiks siis füüsilises poes olemasolevat toodet anda? Veidike ebaefektiivne süsteem ju?
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
globostrat
Kreisi kasutaja
![globostrat globostrat](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/b12c9930870bb8b3797b5aea0ef09845.jpg)
liitunud: 14.10.2002
|
03.06.2016 12:20:41
|
|
|
Siim159 kirjutas: |
Ma siiani ei mõista seda värki, miks on Euronicsi epood ja kauplused nagu 2 erinevat ettevõtet? |
Mida keerulisem skeem, seda kergem tarbijat vajadusel keppida.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Siim159
HV Guru
![Siim159 Siim159](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/ab35a3060772b9fbcf0f01f3ea604e3d.jpg)
liitunud: 16.08.2010
|
03.06.2016 13:34:23
|
|
|
Ma loodan, et neil siis päris nii ajuvaba süsteem pole, et nad saadavad selle toote kuskilt teisest poest, vaid ikka eraldi laost kuskilt?
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
jeesus188
kodustatud
![jeesus188 jeesus188](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/julujeesus_125.jpg)
liitunud: 14.04.2003
|
03.06.2016 13:41:05
|
|
|
Kui laoes pole, siis võib vabalt ka teisest poest tulla.
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Siim159
HV Guru
![Siim159 Siim159](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/ab35a3060772b9fbcf0f01f3ea604e3d.jpg)
liitunud: 16.08.2010
|
07.06.2016 14:19:27
|
|
|
Ega lisaks neil see oma transport tundub ka olevat suhteliselt aeglane. Eile oli viimane lubatud saabumisaeg, kuid siiani ei ole see kohale jõudnud. Krt, SmartPostiga oleks ka vist kiiremini saanud.
/E: Jõudis siiski täna kohale.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
13.06.2016 17:23:44
|
|
|
Kuidas euronicsi lisagarantii toimib? On sellel üldse mõtet. Oletame, et ostab 3000€ teleka. Kolme aasta pärast on seade katki ja remontida ei anna. Mida siis tehakse. Ega ju ei anta asenduseks samaväärne vaid antakse turuväärtusele vastav mudel.
Mul ühel tuttaval on praegu sarnane olukord aga lahendust veel ei tea. Hakkasime vaidlema mis väärtusesse antud seade nüüd liigitatakse.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Sahasrahla
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2011
|
13.06.2016 17:55:26
|
|
|
Hinnaklassile vastavalt samade spetsifikatsioonidega ja/või generatsiooni võrra parem.
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
13.06.2016 17:56:15
|
|
|
pois11 kirjutas: |
Kuidas euronicsi lisagarantii toimib? On sellel üldse mõtet. Oletame, et ostab 3000€ teleka. Kolme aasta pärast on seade katki ja remontida ei anna. Mida siis tehakse. Ega ju ei anta asenduseks samaväärne vaid antakse turuväärtusele vastav mudel.
Mul ühel tuttaval on praegu sarnane olukord aga lahendust veel ei tea. Hakkasime vaidlema mis väärtusesse antud seade nüüd liigitatakse. |
Kui ostsid 3000€ teleka, saad sama raha eest teleri asemele.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
anubis
HV Guru
![anubis anubis](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/0da2e7fa0ba90f4ae031b0d232b8a57a.gif)
liitunud: 08.06.2002
|
13.06.2016 18:07:03
|
|
|
Küsisin ise oma telekat ostes, vastati, et saan sama hinnaklassi uue mudeli.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
RustyZ
HV Guru
![RustyZ RustyZ](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/8dc1a64df284dcf83686fbb6029fc895.jpg)
liitunud: 20.06.2004
|
14.06.2016 21:14:07
|
|
|
järelikult tegin õigesti et selle lisagarantii võtsin...
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
15.06.2016 18:48:59
|
|
|
Siim159 kirjutas: |
Ega lisaks neil see oma transport tundub ka olevat suhteliselt aeglane. Eile oli viimane lubatud saabumisaeg, kuid siiani ei ole see kohale jõudnud. Krt, SmartPostiga oleks ka vist kiiremini saanud.
/E: Jõudis siiski täna kohale. |
Kas nad saadavad mingi teavitusse, kui kohal peaks olema? Tellisin eelmisel nädalal ühed klapid, tarneks oli 1-3 tp, peale arve ma pole midagi saanud neilt. Tellisin poodi.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Siim159
HV Guru
![Siim159 Siim159](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/ab35a3060772b9fbcf0f01f3ea604e3d.jpg)
liitunud: 16.08.2010
|
15.06.2016 18:57:59
|
|
|
Nad ainult helistasid mulle. Kui ma vaatan nüüd Euronicsi lehel enda ostude ajalugu, siis seal staatus siiani algusest peale "Vormistatud". Nii et see jälgimissüsteem seal nende lehel eriti informatiivne ei ole.
Võid helistada neile 651 2222 (kuni kella 21-ni on klienditugi avatud) ja küsida, kaugel pakk on.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
beastbeats
HV Guru
![beastbeats beastbeats](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/dde03efbf2caa0565c74a8f870a67226.jpg)
liitunud: 26.12.2006
![Online Online](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/online.gif)
|
15.06.2016 20:14:37
|
|
|
somnambuul, kui poodi tellisid, siis helistavad või saadavad SMS'i kui kohal.
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
17.06.2016 20:38:08
|
|
|
oliver. kirjutas: |
pois11 kirjutas: |
Kuidas euronicsi lisagarantii toimib? On sellel üldse mõtet. Oletame, et ostab 3000€ teleka. Kolme aasta pärast on seade katki ja remontida ei anna. Mida siis tehakse. Ega ju ei anta asenduseks samaväärne vaid antakse turuväärtusele vastav mudel.
Mul ühel tuttaval on praegu sarnane olukord aga lahendust veel ei tea. Hakkasime vaidlema mis väärtusesse antud seade nüüd liigitatakse. |
Kui ostsid 3000€ teleka, saad sama raha eest teleri asemele. |
Aga ütleme, et seadet ei anna remontida kas siis saab nii ka, et paneb raha juurde ja võtab vingema mudeli.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
anubis
HV Guru
![anubis anubis](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/0da2e7fa0ba90f4ae031b0d232b8a57a.gif)
liitunud: 08.06.2002
|
17.06.2016 20:41:44
|
|
|
Ma arvan, et sa võiks seda poest küsida. Nad heameelega räägivad.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
17.06.2016 21:01:12
|
|
|
pois11 kirjutas: |
oliver. kirjutas: |
pois11 kirjutas: |
Kuidas euronicsi lisagarantii toimib? On sellel üldse mõtet. Oletame, et ostab 3000€ teleka. Kolme aasta pärast on seade katki ja remontida ei anna. Mida siis tehakse. Ega ju ei anta asenduseks samaväärne vaid antakse turuväärtusele vastav mudel.
Mul ühel tuttaval on praegu sarnane olukord aga lahendust veel ei tea. Hakkasime vaidlema mis väärtusesse antud seade nüüd liigitatakse. |
Kui ostsid 3000€ teleka, saad sama raha eest teleri asemele. |
Aga ütleme, et seadet ei anna remontida kas siis saab nii ka, et paneb raha juurde ja võtab vingema mudeli. |
Juurde saab ikka maksta kui parema järele soov.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
teretalv
HV veteran
liitunud: 15.01.2006
|
13.07.2016 19:02:27
|
|
|
tsitaat: |
Ma siiani ei mõista seda värki, miks on Euronicsi epood ja kauplused nagu 2 erinevat ettevõtet? Tellisin e-poest ühe toote, mille kättesaamiseks valisin enda lähedal asuva Euronicsi kaupluse ning e-poes näitas, et toode on olemas ka antud kaupluses. Ja ikka see sama süsteem... Antud toode saadetakse eraldi sinna kauplusesse. Miks ei võiks siis füüsilises poes olemasolevat toodet anda? Veidike ebaefektiivne süsteem ju?
|
Tegemist on raha ahnusega mille tulemsuena kannatab klient. Kui kaupluses näiteks on viimased ja keegi tellib e-poest siis see kes on juba ära maksnud on juba niiöelda seljataha võidetud klient ja enam ei pea tema nimel pingutama. Siis kaup tuuakse sealt poest kus on neid kõige rohkem laos või otse laost. Sel ajal aga poes on kaup alles ja saab järgmist klienti püüda, seega teenimis potentsiaal kohal oleva kauba näol on endiselt alles võrreldes olukorraga kus epoest ostnud klient ostab poest ära ja poest saab otsa ja selle kauba pealt enam teenimis võimalust pole sel ajal kui laost poodi uus kaup saabub. Iga kauplus võistleb oma tulemuste nimel eraldi, teise kaupluse kliendid ei lähe korda, nagu ka epoe omad.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
beastbeats
HV Guru
![beastbeats beastbeats](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/dde03efbf2caa0565c74a8f870a67226.jpg)
liitunud: 26.12.2006
![Online Online](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/online.gif)
|
13.07.2016 20:05:14
|
|
|
Ostsin Kristiine esindusest kingiks mängu - küsimise peale anti kapist kiles karp
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
14.07.2016 00:42:10
|
|
|
Veider on ka erinevad hinnad nii e-poes kui päris poes. Võiks siis hinnad ühildada vähemalt.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
vortex
HV veteran
![vortex vortex](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/5c19e1e0521f7b789a37a21c5cd5737b.jpg)
liitunud: 02.02.2003
![Online Online](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/online.gif)
|
14.07.2016 01:58:21
|
|
|
alliance kirjutas: |
Veider on ka erinevad hinnad nii e-poes kui päris poes. Võiks siis hinnad ühildada vähemalt. |
E-poe ja füüsiliste kaupluste hinnad on samad
_________________ twitter: @meelisv |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
meeri29
HV vaatleja
liitunud: 15.07.2016
|
15.07.2016 17:43:33
|
|
|
kas euronics on õigus keelduda garanti remontist ja välja vahetamisest,kui mu 3 päeva vanal ipad pro hakkas imeliku lõhna tulema ja parast enam ei łàinud enam tõõle.akut ei ole kordagi laadinud ja see karbi sees kile sees.on olemas ka lisa garanti ja osteud lõunakeskusest.seal hakati mind süüdistama veas ja hakati raha nõudma.kas see on normaalne??uut keelduvad andmast,kuna mona olen süüdi selles
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Siim159
HV Guru
![Siim159 Siim159](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/ab35a3060772b9fbcf0f01f3ea604e3d.jpg)
liitunud: 16.08.2010
|
15.07.2016 17:48:15
|
|
|
Kas Euronics keeldus seda garantiiremonti võtmast? Nemad ei ole ju pädevad ütlema, kas see nüüd on kliendipoolne viga või mitte...
Või käis garantiis ära ja said sellise vastuse, et sinu süü? Mis nad siis põhjuseks ütlesid?
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
630
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
18.07.2016 10:11:03
|
|
|
Kapitan kirjutas: |
Võtke siis teadmiseks, et Euronics müüb uute pähe kasutatud mänge. Ostsin kingituseks sõbrale Dark Souls 2. Käisin just järgi. Autos hakkasin karpi uurima. Esiteks ei olnud see kiles. Teiseks on karp ära hooratud.(kriimud, liimijäljed, tuhmunud kile). Kolmandaks, ei antud mulle mingit arvet selle kohta(Ise kerjama ei hakka). Neljandaks, on kogu info karbil saksa keeles. (Võibolla ongi kõik konsooli mängud eesti poodides saksa keeles ma ei tea.) Ühesõnaga jääb kingitus tegemata sellel kujul ja Euronics on ühe kliendi võrra vaesem. Mingit kammajaad ei hakka ma 19 euri pärast korraldama. Ise olin loll, et selle poega tegemist tegin.
Euronics - tegelikult viie tärni elektroonikapood!*****
Pildid: http://imgur.com/a/Tt6JP |
Ostuarve PEAB andma vist alates 20€. Alla selle võib, aga kui ei anta - pead ise küsima. See oli küll toidupoe ühest keisist meelde jäänud, aga eks kehtib vast mujal ka.
Kas arve küsimine on KERJAMINE? Tõsine mõtlemine ikka.
Mitte ei õigusta kuidagi kasutatud kauba uue pähe müümist. Lihtsalt, see mõtteviis, et arve küsimine on kuidagimoodi kerjamine - no ei mahu pähe.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|