Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  1a.ee OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 49, 50, 51  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 03.08.2019 05:13:11 vasta tsitaadiga

yoyoo, Kes monitori tootja on? Tasub proovida otse nende poole pöörduda. Osadel on volitatud esindused Eestis või Baltikumis. Halvemal juhul peab kuhugi Euroopasse pöörduma.
Mul oli ühe teise firma kõrvaklappidega sarnane lugu. 350€ toode ja mingi Leedukas kuskil otsustas, et garantii alla ei kuulu kuigi tegemist oli teada-tuntud toote defektiga. Saatsin oma kuludega Taani koos põhjaliku selgitusega ja tootja andis mulle sama summa ulatuses krediiti, et saaksin nende enda veebipoest selle või mõne muu toote osta. Ei mingit gestaapo küsitlust ega kahtlustusi.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sergi
HV kasutaja

liitunud: 26.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.08.2019 10:02:32 vasta tsitaadiga

yoyoo kirjutas:
1a.ee'st ostetud monitoril kustus üks nurk ära (backlight) pärast 2päeva kasutamist. Oli garantiis 5nädalat

kas monitoril on kehtiv tehasegarantii?
(monitori taga peab olema kirjas tootmisaeg, tootja kodukal peab olema kirjas, mitu aastat kehtib garantii)
kas monitori taga olevad andmed, mudel, seerianumber, on sama, mis monitori pakendil?

1a käest küsida, mis firma ja kus riigis teostas garantiijuhtumi.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 03.08.2019 11:13:37 vasta tsitaadiga

Ütle, et lähme tarbijakaitsesse. Nii on jah, et mingid leedukad kuskil otsustavad.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yoyoo
Kreisi kasutaja
yoyoo

liitunud: 12.06.2005




sõnum 03.08.2019 20:01:37 vasta tsitaadiga

MSI OPTIX MAG27CQ

Karpi pole alles kahjuks.

Monitoril peaks kindlasti tehasegarantii olema kuna alles uuena ostetud.
1a.ee lehel kirjas, et MSI asjad lähevad Servisa ICT OÜ'sse mis asub mustamäel.
Ilmselt nad sinna saatsidki siis ju. See ongi nö. tehasegarantii v?
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 04.08.2019 05:33:39 vasta tsitaadiga

yoyoo, Kas 1a sulle paberi andis garantii kohta?

Pean silmas seda, et kuhu saadeti, kuupäevad, otsused jne.
Kui mitte, siis see on neist väga ebaprofessionaalne. Minu keiss oli ühe 1a konkurendiga ja sealt anti selline paber kaasa. Nägin ära, et toode polnud isegi tootjale tagasi saadetud hinnanguks vaid oli Leedus saanud negatiivse otsuse ja siis Eestisse tagasi saadetud.

MSI enda lehe andmetel on monitoride remont hoopis Poolas enamus EU riikide jaoks:
tsitaat:
Estonia
Service Center
MSI Polska Sp. z o.o.
Address: ProLogis Park Wrocław ul. Magazynowa 1, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce
E-mail: monitors.emeaccc@msi.com
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yoyoo
Kreisi kasutaja
yoyoo

liitunud: 12.06.2005




sõnum 06.08.2019 01:48:55 vasta tsitaadiga

Tomorrow,

Garantii teostas Servisa ICT OÜ
garantiilehed olemas, sealt võib välja lugeda, et monitor saadeti Kaunasesse ning seal tuvastati mingisugune "füüsiline vigastus". Saadeti ilma midagi küsimata tagasi ja kõik...
Mida edasi teha?

garantiileht:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maty
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2019 02:05:23 vasta tsitaadiga

Võta ühendust Poola MSI esindusega. Tomorrow postituses on meiliaadress kirjas.
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yoyoo
Kreisi kasutaja
yoyoo

liitunud: 12.06.2005




sõnum 06.08.2019 18:08:49 vasta tsitaadiga

MSI kodulehelt küsisin kas saan selle monitori Poola esindusse saata nagu seal neil kirjas oli. Vastus tuli, et peaksin Kaunasesse saatma. icon_neutral.gif

Pilt vastusest:
Spoiler Spoiler Spoiler

Kirjutasin sinna poolakate emailile otse ka aga vastust pole veel.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 07.08.2019 08:56:04 vasta tsitaadiga

yoyoo, Leetu teistkordselt saata pole mõtet, sest sealt tuleb sama otsus mis eelmine kord.
Soovitan pöörduda Tarbijakaitsesse. Kui nähtavat füüsilist vigastust pole, siis ma loen su võimalusi heaks. Ma tahaks näha kuidas nad tõestavad, et sa suutsid monitori sees füüsilise vigastuse tekitada ilma välist jälge jätmata icon_lol.gif

Isiklikult 400€ osas nii kergelt alla ei annaks.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sergi
HV kasutaja

liitunud: 26.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2019 10:43:15 vasta tsitaadiga

yoyoo kirjutas:
monitoril kustus üks nurk ära (backlight) pärast 2päeva kasutamist

Miks Servisa ICT OÜ kirjutab, et monitor oli tolmune?
Kui sul on olemas ostetud monitori seerianumber? Klapib see tagasi saadud monitori omaga?

yoyoo kirjutas:
Saadeti ilma midagi küsimata tagasi ja kõik...

garantiilehel on kirjas, et küsiti kas soovite tasulist monitori vahetamist
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yoyoo
Kreisi kasutaja
yoyoo

liitunud: 12.06.2005




sõnum 07.08.2019 17:45:23 vasta tsitaadiga

Huvitav jah, et mis tolmu nad seal nägid 😀 seerianumbrit peab kontrollima. Ja mingit pakkumist ei tulnud, et kas monitori vahetada vms

Poola MSI vastas mu küsimusele, et kas eestist on mõtet teile mu monitor garantiise saata:

"Please provide us invoice and your address, we will prepare pickup label."
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2019 18:09:56 vasta tsitaadiga

no 1a ju... Ilmselt nad oleks pidanud sult uurima, et kas vahetusega nõus vms. Aga noh, milleks vaeva näha...
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sergi
HV kasutaja

liitunud: 26.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2019 18:28:36 vasta tsitaadiga

Kes selle garantiilehe täitnud on? Servisa?
Kas sellel lehel on kuskil ka pealkiri, et subjekt monitor selle tootja oma ja see mudel ja sellise seerianumbriga?
Kas viisid ise monitori Servisasse või viisid 1a-sse ja nemad toimetasid monitori Servisasse?
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yoyoo
Kreisi kasutaja
yoyoo

liitunud: 12.06.2005




sõnum 07.08.2019 20:16:13 vasta tsitaadiga

Servisa täitis, monitori nimi ja seerianumber kirjas.
Monitor sai ise 1a'sse viidud ja nemad saatsid/tegelesid edasi.

Sai öeldud 1a.ee'le, et pole otsusega nõus. Nemad vastasid ainult, et servisa vaatas monitori üle ja edasi võite uurida garantii teostajalt.

Kas peaks siis monitori ikka Poolasse MSI'sse saatma või otse tarbijakaitsesse?
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 07.08.2019 20:45:39 vasta tsitaadiga

yoyoo, Kui Poola MSI vastas, siis vast on mõtet saata sinna küll. Anna andmed ja vaata mis sulle vastu saadetakse. Kui aadressiks on Poola, siis tasub proovida. Kui aadressiks on see sama Leedu Servisa ICT, siis mõistlikum Tarbijakaitsesse pöörduda.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sahasrahla
HV kasutaja

liitunud: 19.06.2011




sõnum 07.08.2019 20:58:10 vasta tsitaadiga

sergi kirjutas:
yoyoo kirjutas:
Saadeti ilma midagi küsimata tagasi ja kõik...
garantiilehel on kirjas, et küsiti kas soovite tasulist monitori vahetamist
Et siis nagu garantiilise asja "kolmandal" päeval küsitakse lisatasu?

yoyoo kirjutas:
"Please provide us invoice and your address, we will prepare pickup label."
Ma nagu näen, et lahendus on ju juba olemas?!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yoyoo
Kreisi kasutaja
yoyoo

liitunud: 12.06.2005




sõnum 07.08.2019 22:42:42 vasta tsitaadiga

Mis lahendus? Puudub kogemus garantiidega
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2019 22:54:14 vasta tsitaadiga

yoyoo kirjutas:
Mis lahendus? Puudub kogemus garantiidega

Saada neile arve ja oma aadress, saadavad monitorile kulleri järgi..poolakatele

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mihkel7
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2019 16:51:58 vasta tsitaadiga

Garantiiga on neil huvitav ja pikk lugu. Ostsin 13€. klaviatuuri, läks paari nädala pärast katki ja siis saatsin tagasi ja 24. juulil tuli vastus et asjaga tegeletakse. Täna sain teada et võib minna 30-70 päeva garantiiremondis ja siis nad veel otsustavad peale seda. Nii et läheb 2-3 kuud. Kogu selline asi paneb mõtlema kas on sealt ostmisel mõtet? icon_sad.gif
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 05.09.2019 16:54:53 vasta tsitaadiga

No pigem tuleks järeldused teha tellitud toote tootja kohta mitte edasimüüja suhtes. Edasimüüja seda ekspertiisi enivei ei teosta.
_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mihkel7
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2019 17:30:13 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
No pigem tuleks järeldused teha tellitud toote tootja kohta mitte edasimüüja suhtes. Edasimüüja seda ekspertiisi enivei ei teosta.
Mida Sa selle all mõtled ja kas oled kindel et saab siis kiiremini?
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 05.09.2019 17:32:26 vasta tsitaadiga

Eks kindlasti mõni kvaliteetsem ja seetõttu ka ilmselt kallim tootja pakub paremat järelteenindust. Edasimüüja ei ole selles süüdi, et mingi odavtootja jukerdab garantiiprotsessidega... ehk siis saad täpselt seda, mille eest maksad.
_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mihkel7
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2019 17:50:33 vasta tsitaadiga

Jama jutt. Loe eespool olevat monitori saagat. Kas tahad öelda et MSI on ka mingi odav ja jama tootja?
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 05.09.2019 17:52:37 vasta tsitaadiga

mihkel7 kirjutas:
Jama jutt. Loe eespool olevat monitori saagat. Kas tahad öelda et MSI on ka mingi odav ja jama tootja?

Seal eespool ju kirjas, et tööde teostaja oli servica, ehk siis selle tootja ametlik järelteeninduse pakkuja. Pole seotud kuidagi 1A'ga. Ehk siis võib järeldada küll, et jama tootja kui nii sitt järelteeninduse partner tal on.

_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2019 12:45:30 vasta tsitaadiga

Kui kaua või tihti 1a meilile saadetud ettemaksuarveid menetleb, et tellimus töösse läheks? Korra nädalas?
_________________
Mobrog tasustatud küsitluste paneeli affiliate link: KUTSE
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  1a.ee OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 49, 50, 51  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.