Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
03.08.2019 05:13:11
|
|
|
yoyoo, Kes monitori tootja on? Tasub proovida otse nende poole pöörduda. Osadel on volitatud esindused Eestis või Baltikumis. Halvemal juhul peab kuhugi Euroopasse pöörduma.
Mul oli ühe teise firma kõrvaklappidega sarnane lugu. 350€ toode ja mingi Leedukas kuskil otsustas, et garantii alla ei kuulu kuigi tegemist oli teada-tuntud toote defektiga. Saatsin oma kuludega Taani koos põhjaliku selgitusega ja tootja andis mulle sama summa ulatuses krediiti, et saaksin nende enda veebipoest selle või mõne muu toote osta. Ei mingit gestaapo küsitlust ega kahtlustusi.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
sergi
HV kasutaja
liitunud: 26.03.2004
|
03.08.2019 10:02:32
|
|
|
yoyoo kirjutas: |
1a.ee'st ostetud monitoril kustus üks nurk ära (backlight) pärast 2päeva kasutamist. Oli garantiis 5nädalat |
kas monitoril on kehtiv tehasegarantii?
(monitori taga peab olema kirjas tootmisaeg, tootja kodukal peab olema kirjas, mitu aastat kehtib garantii)
kas monitori taga olevad andmed, mudel, seerianumber, on sama, mis monitori pakendil?
1a käest küsida, mis firma ja kus riigis teostas garantiijuhtumi.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
03.08.2019 11:13:37
|
|
|
Ütle, et lähme tarbijakaitsesse. Nii on jah, et mingid leedukad kuskil otsustavad.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
yoyoo
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.06.2005
|
03.08.2019 20:01:37
|
|
|
MSI OPTIX MAG27CQ
Karpi pole alles kahjuks.
Monitoril peaks kindlasti tehasegarantii olema kuna alles uuena ostetud.
1a.ee lehel kirjas, et MSI asjad lähevad Servisa ICT OÜ'sse mis asub mustamäel.
Ilmselt nad sinna saatsidki siis ju. See ongi nö. tehasegarantii v?
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
04.08.2019 05:33:39
|
|
|
yoyoo, Kas 1a sulle paberi andis garantii kohta?
Pean silmas seda, et kuhu saadeti, kuupäevad, otsused jne.
Kui mitte, siis see on neist väga ebaprofessionaalne. Minu keiss oli ühe 1a konkurendiga ja sealt anti selline paber kaasa. Nägin ära, et toode polnud isegi tootjale tagasi saadetud hinnanguks vaid oli Leedus saanud negatiivse otsuse ja siis Eestisse tagasi saadetud.
MSI enda lehe andmetel on monitoride remont hoopis Poolas enamus EU riikide jaoks:
tsitaat: |
Estonia
Service Center
MSI Polska Sp. z o.o.
Address: ProLogis Park Wrocław ul. Magazynowa 1, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce
E-mail: monitors.emeaccc@msi.com |
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
yoyoo
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.06.2005
|
06.08.2019 01:48:55
|
|
|
Tomorrow,
Garantii teostas Servisa ICT OÜ
garantiilehed olemas, sealt võib välja lugeda, et monitor saadeti Kaunasesse ning seal tuvastati mingisugune "füüsiline vigastus". Saadeti ilma midagi küsimata tagasi ja kõik...
Mida edasi teha?
garantiileht:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
maty
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2009
|
06.08.2019 02:05:23
|
|
|
Võta ühendust Poola MSI esindusega. Tomorrow postituses on meiliaadress kirjas.
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
yoyoo
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.06.2005
|
06.08.2019 18:08:49
|
|
|
MSI kodulehelt küsisin kas saan selle monitori Poola esindusse saata nagu seal neil kirjas oli. Vastus tuli, et peaksin Kaunasesse saatma.
Pilt vastusest:
Spoiler
Kirjutasin sinna poolakate emailile otse ka aga vastust pole veel.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
07.08.2019 08:56:04
|
|
|
yoyoo, Leetu teistkordselt saata pole mõtet, sest sealt tuleb sama otsus mis eelmine kord.
Soovitan pöörduda Tarbijakaitsesse. Kui nähtavat füüsilist vigastust pole, siis ma loen su võimalusi heaks. Ma tahaks näha kuidas nad tõestavad, et sa suutsid monitori sees füüsilise vigastuse tekitada ilma välist jälge jätmata
Isiklikult 400€ osas nii kergelt alla ei annaks.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
sergi
HV kasutaja
liitunud: 26.03.2004
|
07.08.2019 10:43:15
|
|
|
yoyoo kirjutas: |
monitoril kustus üks nurk ära (backlight) pärast 2päeva kasutamist |
Miks Servisa ICT OÜ kirjutab, et monitor oli tolmune?
Kui sul on olemas ostetud monitori seerianumber? Klapib see tagasi saadud monitori omaga?
yoyoo kirjutas: |
Saadeti ilma midagi küsimata tagasi ja kõik... |
garantiilehel on kirjas, et küsiti kas soovite tasulist monitori vahetamist
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
yoyoo
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.06.2005
|
07.08.2019 17:45:23
|
|
|
Huvitav jah, et mis tolmu nad seal nägid 😀 seerianumbrit peab kontrollima. Ja mingit pakkumist ei tulnud, et kas monitori vahetada vms
Poola MSI vastas mu küsimusele, et kas eestist on mõtet teile mu monitor garantiise saata:
"Please provide us invoice and your address, we will prepare pickup label."
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
07.08.2019 18:09:56
|
|
|
no 1a ju... Ilmselt nad oleks pidanud sult uurima, et kas vahetusega nõus vms. Aga noh, milleks vaeva näha...
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
sergi
HV kasutaja
liitunud: 26.03.2004
|
07.08.2019 18:28:36
|
|
|
Kes selle garantiilehe täitnud on? Servisa?
Kas sellel lehel on kuskil ka pealkiri, et subjekt monitor selle tootja oma ja see mudel ja sellise seerianumbriga?
Kas viisid ise monitori Servisasse või viisid 1a-sse ja nemad toimetasid monitori Servisasse?
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
yoyoo
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.06.2005
|
07.08.2019 20:16:13
|
|
|
Servisa täitis, monitori nimi ja seerianumber kirjas.
Monitor sai ise 1a'sse viidud ja nemad saatsid/tegelesid edasi.
Sai öeldud 1a.ee'le, et pole otsusega nõus. Nemad vastasid ainult, et servisa vaatas monitori üle ja edasi võite uurida garantii teostajalt.
Kas peaks siis monitori ikka Poolasse MSI'sse saatma või otse tarbijakaitsesse?
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
07.08.2019 20:45:39
|
|
|
yoyoo, Kui Poola MSI vastas, siis vast on mõtet saata sinna küll. Anna andmed ja vaata mis sulle vastu saadetakse. Kui aadressiks on Poola, siis tasub proovida. Kui aadressiks on see sama Leedu Servisa ICT, siis mõistlikum Tarbijakaitsesse pöörduda.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Sahasrahla
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2011
|
07.08.2019 20:58:10
|
|
|
sergi kirjutas: |
yoyoo kirjutas: |
Saadeti ilma midagi küsimata tagasi ja kõik... |
garantiilehel on kirjas, et küsiti kas soovite tasulist monitori vahetamist |
Et siis nagu garantiilise asja "kolmandal" päeval küsitakse lisatasu?
yoyoo kirjutas: |
"Please provide us invoice and your address, we will prepare pickup label." |
Ma nagu näen, et lahendus on ju juba olemas?!
|
|
tagasi üles |
|
|
yoyoo
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.06.2005
|
07.08.2019 22:42:42
|
|
|
Mis lahendus? Puudub kogemus garantiidega
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
07.08.2019 22:54:14
|
|
|
yoyoo kirjutas: |
Mis lahendus? Puudub kogemus garantiidega |
Saada neile arve ja oma aadress, saadavad monitorile kulleri järgi..poolakatele
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
05.09.2019 16:51:58
|
|
|
Garantiiga on neil huvitav ja pikk lugu. Ostsin 13€. klaviatuuri, läks paari nädala pärast katki ja siis saatsin tagasi ja 24. juulil tuli vastus et asjaga tegeletakse. Täna sain teada et võib minna 30-70 päeva garantiiremondis ja siis nad veel otsustavad peale seda. Nii et läheb 2-3 kuud. Kogu selline asi paneb mõtlema kas on sealt ostmisel mõtet?
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
05.09.2019 16:54:53
|
|
|
No pigem tuleks järeldused teha tellitud toote tootja kohta mitte edasimüüja suhtes. Edasimüüja seda ekspertiisi enivei ei teosta.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
05.09.2019 17:30:13
|
|
|
Janis kirjutas: |
No pigem tuleks järeldused teha tellitud toote tootja kohta mitte edasimüüja suhtes. Edasimüüja seda ekspertiisi enivei ei teosta. |
Mida Sa selle all mõtled ja kas oled kindel et saab siis kiiremini?
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
05.09.2019 17:32:26
|
|
|
Eks kindlasti mõni kvaliteetsem ja seetõttu ka ilmselt kallim tootja pakub paremat järelteenindust. Edasimüüja ei ole selles süüdi, et mingi odavtootja jukerdab garantiiprotsessidega... ehk siis saad täpselt seda, mille eest maksad.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
05.09.2019 17:50:33
|
|
|
Jama jutt. Loe eespool olevat monitori saagat. Kas tahad öelda et MSI on ka mingi odav ja jama tootja?
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
05.09.2019 17:52:37
|
|
|
mihkel7 kirjutas: |
Jama jutt. Loe eespool olevat monitori saagat. Kas tahad öelda et MSI on ka mingi odav ja jama tootja? |
Seal eespool ju kirjas, et tööde teostaja oli servica, ehk siis selle tootja ametlik järelteeninduse pakkuja. Pole seotud kuidagi 1A'ga. Ehk siis võib järeldada küll, et jama tootja kui nii sitt järelteeninduse partner tal on.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Dijital
HV Guru
liitunud: 09.06.2003
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
|