Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DOOM Eternal märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2020 13:59:20 vasta tsitaadiga

OMG icon_eek.gif icon_lol.gif

Doom Eternal Debacle May Have Dismantled Denuvo DRM on Debut Day
https://torrentfreak.com/doom-eternal-debacle-may-have-dismantled-denuvo-drm-on-debut-day-1200320/
tsitaat:
In what appears to be a monumental screw-up somewhere in the game's supply chain, the Denuvo anti-tamper technology deployed on Doom Eternal may have already been compromised. Early purchasers of the game discovered a folder in the game's directory containing an .exe file that can be used to replace the original one protected by Denuvo.


Keegi jääb ilmselt oma tööst ilma selle "apsaka" tõttu. Megafail ikka kellegi poolt.
Pmst Bethesda kräkkis iseenda mängu esimesel päeval icon_lol.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 20.03.2020 14:08:03 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 20.03.2020 17:01:48 vasta tsitaadiga

Aga kõige tähtsam küsimus, ka Vulkan support on? Just katsetasin oma masinal 2016 versiooni, 60ne pealt boostis 180FPS-ni. Ja 60FPS pole küll kuskilt otsast super smooth, nagu Steam teemasid täis on...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 20.03.2020 17:41:59 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:

Keegi jääb ilmselt oma tööst ilma selle "apsaka" tõttu. Megafail ikka kellegi poolt.
Pmst Bethesda kräkkis iseenda mängu esimesel päeval icon_lol.gif


Keegi kes pärast mitmeid crunch kuid, töölt ise lahkus.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 20.03.2020 18:36:43 vasta tsitaadiga

Muidu täitsa meeldib aga minu arust liiga palju platformimist Doom'i jaoks, seda võiks vähem või siis üldse olemata olla ja story't võiks ka veel vähem olla. Lihtsallt tuimalt ühest tasemest teise ilma selle kodubaasita. Aga noh see on minu arvamus.

Tomorrow kirjutas:

Doom Eternal Debacle May Have Dismantled Denuvo DRM on Debut Day
https://torrentfreak.com/doom-eternal-debacle-may-have-dismantled-denuvo-drm-on-debut-day-1200320/
tsitaat:
In what appears to be a monumental screw-up somewhere in the game's supply chain, the Denuvo anti-tamper technology deployed on Doom Eternal may have already been compromised. Early purchasers of the game discovered a folder in the game's directory containing an .exe file that can be used to replace the original one protected by Denuvo.


Epic fail
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aff
HV kasutaja

liitunud: 15.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2020 21:14:24 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
Aga kõige tähtsam küsimus, ka Vulkan support on? Just katsetasin oma masinal 2016 versiooni, 60ne pealt boostis 180FPS-ni. Ja 60FPS pole küll kuskilt otsast super smooth, nagu Steam teemasid täis on...


Vaatasin järgi prefomance meetri pealt. Default ongi Vulcan. Ei teagi kuidas seda opengl või directx peale keerata. Menüüs selline valik puudub.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A-Circus.
Kreisi kasutaja
A-Circus.

liitunud: 30.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2020 12:35:29 vasta tsitaadiga

aff198 kirjutas:
Vael kirjutas:
Aga kõige tähtsam küsimus, ka Vulkan support on? Just katsetasin oma masinal 2016 versiooni, 60ne pealt boostis 180FPS-ni. Ja 60FPS pole küll kuskilt otsast super smooth, nagu Steam teemasid täis on...


Vaatasin järgi prefomance meetri pealt. Default ongi Vulcan. Ei teagi kuidas seda opengl või directx peale keerata. Menüüs selline valik puudub.

Doom Eternal toetabki ainult Vulkanit. Samas ID mootori peal jooksvad mängud on viimastel aastatel ühed kõige paremini optimeeritud üldse olnud- polegi nagu muud vaja.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wirx
HV Guru
wirx

liitunud: 03.08.2002




sõnum 21.03.2020 13:20:48 vasta tsitaadiga

Liiga arcade on, õuduka tunnet ei teki üldse. Samas mängitavus on hea, glory killid annavad palju juurde. Nightmares mängin ja päris raske on kohati, meelega panin, et mäng kiirelt läbi ei saaks icon_smile.gif
Graafika mootor väga hea, Kõik ULTRA peal ning 2560 resoga mängides RTX2080-l 150fps suht stabiilselt. Samas egas graafika midagi väga erilist pole, aga eks ongi rohkem arcadele ja kiirele tegevusele rõhku pandud.
Ise oleks oodanud süngemat teost ja võiks kasvõi settingutest olla võimalik need neoonvärvid maha keerata. Küsimärgid muuta mingiks reaalseks asjaks jne.

_________________
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 21.03.2020 15:28:26 vasta tsitaadiga

glory killid on õudne leiutis. nagu eelmises doomis, aga hullemal kujul, on gameplay glory killist glory killini, kõik muu on filler. nüüd on lisatud mõrvimispõhine ammo ja armor management ehk üle mõne vastase tuleb glory killi asemel mootorsaega kill teha ja vahepeal tuleb vastaseid jooksvalt põlema panna.
kerge raskusastmega on mäng muidugi okei.

graafika osas - jube kitsad on kõik levelid siiani olnud. ma peaks olema vist 3 missiooni lõpus.

aga üldiselt kordan seda, sest see kõik on ka mängus täpselt nii:
londiste kirjutas:
pean vist lõpetama doom eternali (video)kajastuse jälgimise, senisest jäänud mulje on üsna masendav. ma olen vaid paari videot näinud, aga...
- platforming, mis on vahelduse jaoks lisatud, on doomis väga väga ebaoluline, kes seda tahab teha, mängib seumi. isegi quake jumping modid ja sellest välja kasvanud speedrun scene ei õigusta doomi, mis on eraldi ip ja setting, platformingut. lisaks on videodest läbi käinu põhjal seda omajagu. ei, lihtsuse nimel auku kukkudes jumping puzzle algusesse viskamine ei tee seda okeiks. prince of persia oli ka minu esimene paralleel.
- relvade ja vastaste kirjeldus räägib kivi-käärid-paberist ja ammo managemendist. ma südamest loodan, et kivi-käärid-paber hoitakse minimaalse mõjuga ja ammo managementi sissetoomist tõsiselt ei võeta. kumbki ei käi doomi (ei vana ega 2016) juurde. doomi olemus on puhas ajuvaba shooter.
- videodest kumab läbi ka teatav kaamera ära kiskumine vastaste tutvustamiseks. doomis? taas, ma südamest loodan, et videodest on kõik vastavad kohad läbi käinud, sest doomis kui mängud on selline asi vastuvõetamatu. mäletate doom 2016 teist tuba, kus story peale ekraan puruks löödi?
- setting on nagu diable 3-st laenatud. saame aru, põrgu (ja eternalis ka taevas). aga id trademark kergelt gooti hõnguga gritty põrgust on alles jäänud kuidagi kergem ja värvilisem variant ja ka doomile tavalised orgaanilised lisad ei suuda seda esmamuljet peletada. siia juurde ingel-tüüp, kes on praktiliselt imperius, need helendavad odad ja mõõgad, mis võiksid olla diablo 3-st välja kopeeritud. lisaks jälle, story ei ole mõeldud doomi tugevaks küljeks.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2020 17:10:27 vasta tsitaadiga

londiste, täitsa nõus, et gory killid on õudne asi. Oleks nad lihtsalt midagi mis juhtub vahest harva aga raskema peal on kogu see tobe "vastastest kukub nänni" management vajalik, et kas teed gory killi ja saad elusi, leegiheitjaga armorit, saega ammot jne. Ja siis vastast saagides lendab tast välja vikerkaare värvides nänni.

Sisse on toodud tänapäevane totakas customization, sada menüüd, weekly challenge and whatnot ehk mängige mingi tobeduse nimel hommikust õhtuni.

Kui double jump oli veel okei siis nüüd ningi double jump, double dadh, dash refill õhust, uuesti double dash on täielik debiilsus. Air dashi ei peaks mingis rüüs ja hambuni relvastatud tüübil üldse olema. Lisaks meeldiks mulle pigem see kui ei oleks mitte double jump vaid praetor suit upgrade annaks nö. higher jump. Nonsense platvormid, super mario keerlevad tuled? Like what.

Ja üleüldse tundub, et lihtsalt shitti on ülemõistuse palju, gory kill, siis granaat, siis blood gauntlet, ruunid, mingid lambichallenged, kapid challengeid millejaoks vaja leida võti JA siis kogu idee, et fast run'n'gun BUT WAIT- igasugu secret jama on nüüd kamaluga rohkem ehk kiirest actionist saab kiiresti veniv nurgatagustes tuhnimine - kas siin on seinas mõra, kas seal saab kuskil tegelt laeluugist sisse hüpata, kuhugi ronida, äärest alla salakohta kukkuda jne. Suures plaanis saja eri asja unlock fest.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 21.03.2020 20:24:35 vasta tsitaadiga

3-4 glory killi elude jaoks, siis üks chainsaw kill ammo jaoks, vahepeal kindlasti tuleb nad põlema ka panna armori tarbeks. kui arena vastaseid täis on ja nightmarega sisuliselt 2-shotitakse sind, siis on see pita. mitte lahe raske aga tüütu raske ja fightid lähevad tihti lihtsalt õnne peale.
exploremise vastu aitab kiirelt suit upgradest see võtta, mis kogu kraami kätte näitab. defeats the point aga vähemalt ei tekita frustratsiooni.

platvormindus seebiks. mingi tühimiku kohal kirstu pealt kirstu peale hüppamine või climbable walls nonsense. vahel raske leida ka, kuhu on ette nähtud hüppamine. õnneks tühimikku kukkumine viskab sind kuskile enne platvormingut tagasi aga see ei aita frustratsiooni vastu ja teeb kogu platvormingu mõtte üldse olematuks. reaalselt seda lubatud ja karjutud verticalityt ka ei ole. leveldisainis tõesti on, aga gameplay jaoks mitte ning veel vähem combati jaoks. augud maas on, aga verticalityt, nope. eelmises doomis oli võib-olla isegi rohkem.

ma üritan seda unlockindust kõigest hingest vältida aga juba ingame asjad sakivad + ui ka sakib.
misasjad on ekraani üleval paremal nurgas? ui-s on vaid vihjed ja trial-error. jah, lihtne kontrollida aga miks mingid lisaliigutused?
ui osas, nad ei ole suutnud esimese mängu ikaldust vältida, kus asjade kirjeldused ei ole keritavad...

combat on paljuski id combat, üsna satisfying.
kivi-käärid-paber lahendused häirivad küll päris kõvasti. grenud cacodemoni jaoks, plasma shieldide jaoks jne. easyga võib veel üritada suvalisi lahendusi kasutada aga raskemate raskusastmetega kiire suremise ja vähese ammoga ei ole sul valikut. teed nii nagu ette nähtud.
hüppamised (mis on hädavajalikud) ja üht-teist veel toob paralleele rage2-ga, mille kohta peaksin täna ütlema, et tolle combat oli pigem parem.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2020 22:29:40 vasta tsitaadiga

Hetkel paar missiooni teinud. Jõudsin sinna frozen occult baasi. Panin hurt me plenty raskusastme, et ei peaks tohutult rabelema. Ammot on kohati vähe. Platvorming pole seni veel häirima hakanud. Igasugu upgrade võimalusi on küll mustmiljon ja UI just kõige parem pole. Vaatab edasi kas läheb paremaks või halvemaks.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dj-E
HV veteran
Dj-E

liitunud: 19.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2020 00:47:37 vasta tsitaadiga

Ma olin kahe vahel, et kas osta uus Doom või mitte. Eile sikutasin Steamist pooleli jäänud Doom-i (2016). Suutsin umbes 30min mängida ja uninstall. Silmad ei pidanud enam sellele kiirele, kirjule ja ajuvabale madinale vastu. Nii eemaletõukav ja gameplay tundus jube harjumatu. Vähemalt sain kinnitust kahtlusele, et ei peaks ikkagi uut Doomi ostma, sest arvatavasti see palju ei erine eelmisest. icon_razz.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rastaman
Kreisi kasutaja
rastaman

liitunud: 27.02.2011




sõnum 22.03.2020 00:58:33 vasta tsitaadiga

võib ju demo enne ära proovida ja siis osta
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2020 03:00:26 vasta tsitaadiga

Dj-E kirjutas:
Ma olin kahe vahel, et kas osta uus Doom või mitte. Eile sikutasin Steamist pooleli jäänud Doom-i (2016). Suutsin umbes 30min mängida ja uninstall. Silmad ei pidanud enam sellele kiirele, kirjule ja ajuvabale madinale vastu. Nii eemaletõukav ja gameplay tundus jube harjumatu. Vähemalt sain kinnitust kahtlusele, et ei peaks ikkagi uut Doomi ostma, sest arvatavasti see palju ei erine eelmisest. icon_razz.gif

kui sulle 2016 ei meeldinud, siis see sulle vaevalt meeldib, ise kahtlen kas osta või mitte kuna uus on veel intensiivsem
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dj-E
HV veteran
Dj-E

liitunud: 19.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2020 04:08:13 vasta tsitaadiga

nolifer kirjutas:
Dj-E kirjutas:
Ma olin kahe vahel, et kas osta uus Doom või mitte. Eile sikutasin Steamist pooleli jäänud Doom-i (2016). Suutsin umbes 30min mängida ja uninstall. Silmad ei pidanud enam sellele kiirele, kirjule ja ajuvabale madinale vastu. Nii eemaletõukav ja gameplay tundus jube harjumatu. Vähemalt sain kinnitust kahtlusele, et ei peaks ikkagi uut Doomi ostma, sest arvatavasti see palju ei erine eelmisest. icon_razz.gif

kui sulle 2016 ei meeldinud, siis see sulle vaevalt meeldib, ise kahtlen kas osta või mitte kuna uus on veel intensiivsem

Alguses meeldis aga mind tüütas suht kiiresti ära.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2020 04:18:33 vasta tsitaadiga

Dj-E kirjutas:
Ma olin kahe vahel, et kas osta uus Doom või mitte. Eile sikutasin Steamist pooleli jäänud Doom-i (2016). Suutsin umbes 30min mängida ja uninstall. Silmad ei pidanud enam sellele kiirele, kirjule ja ajuvabale madinale vastu. Nii eemaletõukav ja gameplay tundus jube harjumatu. Vähemalt sain kinnitust kahtlusele, et ei peaks ikkagi uut Doomi ostma, sest arvatavasti see palju ei erine eelmisest. icon_razz.gif

Kiirus on vähemalt alguses veidi väiksem imo aga samas on "kirjum" kuna ekraanile saab korraga manada palju rohkem asju. Samas võibolla on vähem ajuvaba mõnede jaoks, kuna stoorit on rohkem sisse toodud. Samas kirjelduse põhjal kahtlen kas sulle sobib. Vaata kuskilt esimesed paari tundi gameplay videot. Siis näed ära kas sobib või mitte.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devilman
HV kasutaja

liitunud: 25.01.2003




sõnum 22.03.2020 12:00:34 vasta tsitaadiga

Teatud mõttes ongi ju tegu nn. niššimänguga, mitte kamaluga kõigile midagi. Kui ei meeldi, siis ei meeldi, kõik asjad ei saagi kõigile meeldida. Keep calm and moving on.
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Evil
Hull
Evil

liitunud: 23.12.2004




sõnum 22.03.2020 16:08:23 vasta tsitaadiga

Sai ka veidi proovitud algust. Väga hea on aga võibolla liiga palju platvormimist minu jaoks. Tempo on kiirem kui eelmises osas. Mingi aeg mängib läbi rahulikult. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 231 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 193
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 23.03.2020 10:10:07 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Dj-E kirjutas:
Ma olin kahe vahel, et kas osta uus Doom või mitte. Eile sikutasin Steamist pooleli jäänud Doom-i (2016). Suutsin umbes 30min mängida ja uninstall. Silmad ei pidanud enam sellele kiirele, kirjule ja ajuvabale madinale vastu. Nii eemaletõukav ja gameplay tundus jube harjumatu. Vähemalt sain kinnitust kahtlusele, et ei peaks ikkagi uut Doomi ostma, sest arvatavasti see palju ei erine eelmisest. icon_razz.gif

Samas võibolla on vähem ajuvaba mõnede jaoks, kuna stoorit on rohkem sisse toodud.


Et stoory on ajuvaba ja jura, on nagu suva?

tsitaat:
Ma olin kahe vahel, et kas osta uus Doom või mitte. Eile sikutasin Steamist pooleli jäänud Doom-i (2016). Suutsin umbes 30min mängida ja uninstall. Silmad ei pidanud enam sellele kiirele, kirjule ja ajuvabale madinale vastu. Nii eemaletõukav ja gameplay tundus jube harjumatu. Vähemalt sain kinnitust kahtlusele, et ei peaks ikkagi uut Doomi ostma, sest arvatavasti see palju ei erine eelmisest.


Kui eelmine doom ei suutnud oma süngema atmosfääri ja huvitavamate levelitega edasi mängima kutsuma, siis seda ei tasu isegi proovida.

_________________
zero


viimati muutis 486 23.03.2020 10:20:17, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 23.03.2020 10:21:49 vasta tsitaadiga

eternali story on ajuvaba ja jura. kui seda niimoodi doomi kohta agressiivselt näkku surutakse, eeldanuks, et seda tehakse siis vähemalt hästi. kahjuks mitte.
edit: parandan ennast natukene. mõne teise mängu jaoks ei ole story agressiivne, doomi jaoks on. ja loomulikult kujuneb codexeid lugedes täitsa age ja koherentne pilt storyst, aga seda mäng ise küll mõistlikul kombel edasi ei anna.

mängu suurim puudujääk minu jaoks on, et selles ei ole enam seda laamendamisvabadust, mis eelmises doomis. seal võisid laamendada suvalise relvaga, ammo pärast muretsemata ja said enamasti hakkama. nightmarega pidid antukene vaatama, et upgrade ja perkid mängustiiliga kokku käiks. kõik täiesti normaalne lähenemine. eternal aga surus sind mängima seda nii, nagu on ette nähtud. kergemate raskusastmetega on eternali combat ka üsna fun aga raskemad suruvad väga etteantud rajale.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!


viimati muutis londiste 23.03.2020 12:43:16, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 23.03.2020 11:30:32 vasta tsitaadiga

Meenutab väga esimest Doomi '93, kus roheline tuumarelv oli ainuke vahend cocodeemonite vastu, pumpa/rocket skeletonide vastu, "põrsastele" sobis topeltpumpa näkku. Ning uksekaarte pidi mööda kaarti taga otsima, ammo ja eludega läks ka vahepeal majandamiseks. Ehk siis tagasi juurte juures, va platvormimine, mida oli ka Jedi mängus oksendamiseni millegipärast(sest Tomb Raider tegi seda väga hästi?).
Ise pole veel jõudnud puutuda Eternali...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 23.03.2020 12:53:02 vasta tsitaadiga

cacodeemonite vastu on eternalis lihtne lahendus - grenu suhu ja glory kill. selle management on vahel pita ja mul oli reeglina kõige mugavam seda shotguni sticky grenuga teha. aga üldpildis ei ole cacodemonid eternalis probleem.
pinkydel on jätkuvalt saba weakpoint, seda infot forcefeeditakse sulle.
kaartide taga otsimist ei ole, eternal on täiesti lineaarne.

platvormimise kõige paremini kirjeldav vaste on prince of persia. horisontaalsed postid, ette nähtud ronitavad seinad ja alla kukkudes respawn (ilma elu kaotamata, nähtavasti) checkpointi.
sinna juurde double jump ja double dash. kui platvorming välja arvata ja combatit vaadata, siis kõige sarnasem asi, mis esimese hooga pähe tuleb on rage 2. aitab kaasa, et valikuline perk on õhus slowdown teha, mis rage2-s ka on.

juurtest rääkides, esimeses (kahes) doomis cacodemonitel oli iirc lihtsalt üsna palju elu. kui paaris kohas toatäis cacodemoneid välja arvata, kus tõesti ainult bfg aitas, siis nad olid kerge saak kõigile rasketele relvadele. raketid ja plasma eelkõige.

edit:
kes tahab completionisti mängida, siis playthrough võib teha rahulikult. ainukene collectible asi, mida normaalselt teha on slayer gated.
ülejäänu osas, otsida üles idkfa ja iddqd cheat coded ja nendega mission replay. asjad saab ära tuua, challenged (igasugused, sealhulgas missionite ja relvade omad) ära teha, ja on üsna lihtne ettevõtmine.
enamikku collectible ressursse on rohkem kui vaja (kristalle mitte) nii et armori või relvade upgrade peaks kätte saama ka mõne asja tegemata jättes. relvade challengeid saab osalt vahele jätta mastery coinidega, mida hilisemates levelites leida saab.
relvade mastery ära teha nii kiirelt kui võimalik, sellest on palju abi. kergemate raskusastmetega mitte, nightmares kindlasti.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2020 15:51:55 vasta tsitaadiga

Sain ise asja just nightmare peal läbi - korjasin ka kõik tavaari tasemetest ära. Sessuhtes on nö. paremaks tehtud kui eelmine doom, et jõudes taseme pmst lõppu antakse võimalus tasemes sees vabalt ringi teleportida, et nänn ära tuua kuna mõned tasemed on sellised kus teatud maalt niisama tagasi ei saa. Lisaks on tasemed ka huvitavamad kuna vahepeal tillerdad planeedil maa linnavaremetes, siis mingil teisel planeedil - eelmine doom oli pmst marsil aint mingi tehases või korra väljas ühe kastiotsast teise kargamine. Ehk siis minujqaoks oli see DE huvitavam kui D2016. Samas see kuradima läbi õhu lendamine mis hilisemates tasmetest võtab ikka ajuvaba pöörde kus aint mingite ühus hõljuvate postide vahel lendadki.

Asjad mis veel närvi ajavad - nähtamatud seinad - tahad kuskilt lõigata üle reelingu või double jumpiga aga ei saa, sest nähtamatu sein on ees kuna pole nii mõeldud. Samamoodi out of bounds teemaga kus õhus vähe otsemalt üritada dashida siis pilt mustaks ja telepordib tagasi kuna ei ole nii mõeldud.

Leegiheitja õlal on mõttetu lisa - pmst aint selle poindiga, et vastastelt armorit lüpsta ja kogu moos. Ei arene ta kuhugi ega midagi - üks perk pani kapimad kollid kauem põlema - kõik. Milleks üldse siuke tobe vidin? Ja see pole veel kõik - lisaks on veel granaat ja lisaks veel on jääpomm.
See kuradi nuga käel on samamoodi tobe ja mõttetu, või noh oleks võind siis olla nii, et kas rusikas või nuga - praegu noaga glory kill ja muidu toksimine on tobe.
Ahjaa blut gauntlet on ka, ehk siis vahepqal saab niikõvasti äsada, et kohe 9x9 meetert ümmerringi kõik saavad molli - milleks?
Siis veel lisaks LASERMÕÕK mille disain on 2 aastase väljamõeldud - milleks?
Unmaykr nagu suht imeb - tugev küll aga kuidagi jura - BFG FTW.

Ahjaa, mille krdi pärast Doomguy niikuradi paks on tehtud?

Ühesõnaga nagu ilgelt on tahetud stuffi sisse toppida ja kokkuvõttes on niipalju kilakola mida tegelt ei viitsi isegi kasutada.

Relvad suht okeid - samas osade relvade masterdamine nagu ka osades tasemetes challenge on totakalt ülesehitatud, sest vaja on teha konkreetset asja konkreetse kolli vastu ehk siis soodustab seda, et vastava kohapeal lööd kolli mättasse ja siis reload checkpoint - ja sedasi niikaua kuni vajalik käes - samas kui teisi asju annab teha nö. käigupealt normaalselt.

Erm Doomguy kosmoselaev/lendab keskaegne loss sisaldab igast nänni mida on vaja eraldi unlockida - nagu miks? Lisaks ma ei tea milles asi aga mängu lõpuks on mul sentinel kristalle üle ja suit tokeneid vist miski 14 kuigi kõik asjad unlockitud? Tekib küss, et kas kuskil on mingi nii salakoht kus neid kasutada mida ei tea või mis?

Vanade doomidega pole miskit sarnast - vanad doomid olid siuksed, et kontoris kuskil puhkehetkel tegid närvide rahustuseks - uus on ise väsitav.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 23.03.2020 16:03:24 vasta tsitaadiga

suit tokeneid jäigi üle. weapon tokeneid ka.
weapon mastery tokeneid leidsin vist 7, kuna grindisin challenged ära, siis ei kasutanud.
kristalle peaks olema täpselt õige hulk, et kõik upgraded ja perkid lahti saada.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DOOM Eternal mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.