Release date: Ukraine - 2 October, Germany, Austria, Switzerland - November 2009
USA - 02/02/2010
UK, France, Nordic, Italy - 05/02/2010
Australia, Taiwan, Japan, South Africa - February 2010
Benelux, Spain - March 2010
System requirements - Recommended: Intel Core 2 Duo E7400/AMD Athlon 64 X2 5600+, 2GB RAM, nVidia GeForce 9800 GTX/ATI Radeon HD 4850/512 MB DirectX 9c compatible video card
Minimum: Intel Pentium IV 2 GHz/AMD Athlon XP 2200+, 512 MB RAM, nVidia GeForce 5700/ATI Radeon 9600/128MB DirectX 9c compatible video card
tsitaat:
Description
The events of S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat unfold shortly after the end of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Having discovered about the open path to the Zone center, the government decides to hold a large-scale military "Fairway" operation aimed to take the CNPP under control.
♠
According to the operation's plan, the first military group is to conduct an air scouting of the territory to map out the detailed layouts of anomalous fields location. Thereafter, making use of the maps, the main military forces are to be dispatched.
Despite thorough preparations, the operation fails. Most of the avant-garde helicopters crash. In order to collect information on reasons behind the operation failure, Ukraine's Security Service send their agent into the Zone center.
From now on everything depends on the player.
Key game features
* Photorealistic exclusion Zone Pripyat town, Yanov railway station, Jupiter factory, Kopachi village and more, recreated by their true-to-life prototypes.
* New story, a number of unique characters.
* Extended system of side quests.
* New monsters: Chimera and Burer. New behaviour and abilities for all monsters.
* New A-Life system, created using the players' best-liked elements of the first two games in series.
* Emissions considerably influence the world of the Zone.
* Sleep function added into the game.
* New player's interface.
* Possibility to continue the game after completion in a freeplay mode.
* The game is developed on X-Ray engine v.1.6
võik rohkem soc moodi olla, clear sky jättis küll suht külmaks, ja noh kui sügisel reliisitaks siis vast paras aeg 2010 kevadel muretseda, kui patchidega suuremad vead parandatud
Miks eelmine teema lukku pandi ?
Enivei , sellest tõotab hea mäng tulla , iseasi kui hästi nad oma poolt sätestatud kriteeriume suudavad järgida .
ei tea tõesti milleks oli vaja vana teema lukku panna, see ongi põhjus miks uue teema tegin kuna on juba rohkem uut infot kogunenud selle mängu kohta mida tuleks jägada _________________ "Mõtle kriitiliselt"
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=408078 siin on ju üks teema veel tundub et see pole lukus ... et väga segane värk.... kas siis veel üks STALKER või mitu osa on tulekul või mis ? mäng on nii kõva et kohe mitu teemat
no see S.T.A.L.K.E.R. 2 on küll täielik utoopia, S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat on "Confirmed" stand-alone sequel for S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl _________________ "Mõtle kriitiliselt"
Võiks ükskord uumates osades kuskile tuumajaama sisse saada ja vaadata kahjustusi _________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Ma ei näinud kontrollruumi _________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Ilmselt nüüd leitigi ,et on aeg Pripyati inimestele tutvustada.
kogu see teema selle linna ümber tiirblebki ju. väga salapärane koht ning tahaks ise ka seda lähemalt näha
Kui mälu ei peta saab sellega ka vastavate ekskursioonidega päriselus tutvuda .
Linn ja selle ümbrus ... loodetavasti väike kaart ei tule .
Mis sea kontroll ruumis ikka on ? Minuteada see eriti kahjustada ei saanudki .
Siin kuidagi vaikseks jäänud aga jah mingeid uudiseid on jälle välja lastud keda huvitab vaadake kindlasti ,tundub huvitav 8) loodan et postitasin ikka õigesse teemasse....
Maaaluseid leveleid kuni 5% vähem, mõned vapramad NPC otsivad/koguvad samuti artifakte - seega kes ees see mees , mõned mutandid muutuvad agresiivseks alles enne öö saabumist
KuriVaiM1, kas 5% vähem maa-alust vähem kui soc või clear skyst? kui viimasest siis praktiliselt polegi maa alla asja? see ju parim osa mängust oligi imho
See teine video on äss, Stalkeri atmosfäär on alati mulle väga hästi peale läinud, kõik see radioaktiivne ala ja üpriski ilus loodus annab väga mõnusa tunde kuigi miski on probleemiks miks ma pole kunagi viitsinud kaua mängida. Olen proovinud nii ja naa aga kurat tüdinen lihtsalt ära, kahju küll.
KuriVaiM1, kas 5% vähem maa-alust vähem kui soc või clear skyst? kui viimasest siis praktiliselt polegi maa alla asja? see ju parim osa mängust oligi imho
deja vu? see teine video näitab ka neid kohti mis originaal stalkerist välja jäid. visuaalselt uuendatud muidugi, aga põhimõtteliselt sama. kes alpha builde mänginud on, see teab.
Paljulubavad treilerid . Näevad peaaegu liiga head välja et olla tõsi .
See koht kus mingi kraav läks läbi künka meenutas mulle üht kohta Roadside Picnic raamatust .
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.