Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1896, 1897, 1898 ... 2286, 2287, 2288  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 48 ]
Ei
42%
 42%  [ 208 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 188 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 47 ]
hääli kokku : 491

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 11.11.2018 00:01:06 vasta tsitaadiga

Alguses oli uue boksiga nii, et pilt seiskus, aga hääl käis edasi ja nii ca 1 sekund. Nüüd olen näinud kui pilt ja hääl seisavad ca 10 sekundit. Kui pilt liikuma hakkab, siis see 10 sekundit saatest on loomulikult vahelt puudu. Sama teeb ka salvestustega icon_neutral.gif thumbs_down.gif
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
agox57
HV vaatleja

liitunud: 08.01.2010




sõnum 11.11.2018 11:47:46 vasta tsitaadiga

See postitus vōiks olla ka ja Netflix laienes Eestisse all. Kuulasin saateid Resrart ja Huvitaja,kus Telia töötajad rääkisid HBO st.Ma Ei mäleta kummas saates ütles kas Taavi Kotka vōi Karl Anton ,et Netflixil on eestis umbes 5000 kasutajat.Pōhiline pōhjus on see ,et teenus on kallis ja puuduvad eestikeelsed subtiitrid.Kunagi lubas Telia ,et lisab Netfliksi enda kanali valikusse.Samades saadedes tuli välja,et asi on kinni digiboksis.kuna nüüd on uus digiboks siis nüüd peaks see vōimalik olema.Väitele ,et inimestel on televisoritel smarttv ja seal on äpp olemas on jura.Vanematel televisoritel see puudub. Mul endal on olemas Netflix nii äppina televisoris ja oman ka appletvd.Teglikult Netlixi poolitika on üldse imelik ma mōtlen subtiirite ja audio osas.Toon paar näited.Seerial The Crown esimene hooaeg 1-8 on venekeelne audio 9-10 puudub.Stanger Things teine hooaeg esimesel osal venekeelne audio puudub teisest kuni kaheksandine olemas viimastel osadel jälle puudu.Vōi on Netflixil audio ja subtiitrite failid vigased.Kui Telia lisab Netlixsi oma valikusse ja teeks sama mis HBOga,et oleks eestikeelsed subtiitrid suureneks kindlasti Netfliksi tellijate arv.Samuti saaks Telia endale kliente juurte.Kuna Telia on ka lätis ja leedus siis kui teha sama mis HBOga ,et on kohaliku maa subtiitrid siis oleks tellijaid kindlasti palju.Ma ei kui kallis on subtiitrite lisamine ,aga arvan,et tänapäeval mitte eriti.Alguses vōiks olla ned Netfliksi omatoodangul.Siis ei oleks ka vist autoriōigustega problemen.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2018 11:56:55 vasta tsitaadiga

Telia ei tooda ise neid subtiitreid.

Jäägem realistiseks, telia ei suuda isegi sellise asjaga hakkama saada, et kava oleks korrektne või foxil subtiitrite lõpud olemas.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 11.11.2018 12:05:47 vasta tsitaadiga

Telia ei tegele üldse ei kavaga, ei subtiitrite ja heliridade vms asjadega.
Kogu sisu mis TeliaTVs on, vahendatakse tootjatelt. Va. üks kanal, Telia erikanal mida aegajalt ise käima tõmmatakse.
Tõsi, filmiriiul, videolaenutus, järelvaatamise funktsioonid jms asuvad Telia serverites kuid sisu on ikkagi valmis nii nagu ta on, oma kava, tiitrite ja helidega.

HBO on ka tervikpauk, tootja ise manageerib sisuga, Telia pani nupu menüüsse.

Nii nagu teenustki vahendab Telia, vahendab ta ka klientide probleemide tagasisidet tootjale.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2018 12:08:50 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Telia pole kunagi milleski süüdi


Saa juba ükskord aru, et absoluutselt ühtegi klienti ei huvita kes seda kava toodab, klient ostab teenust telia käest.
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 11.11.2018 12:21:06 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
indrpo kirjutas:
Telia pole kunagi milleski süüdi

Saa juba ükskord aru, et absoluutselt ühtegi klienti ei huvita kes seda kava toodab, klient ostab teenust telia käest.

Keegi polegi vastupidist väitnud! Isegi armjan on teemas kirjutanud, et klient peab ja pöördubki küsimuste korral Telia poole.
Jutt oli tehniline, et sisu vahendatakse, mitte ei koostata ise.

(PS. tsitaat pole minu sõnad)
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Inspiro
HV kasutaja

liitunud: 28.05.2012




sõnum 11.11.2018 12:57:47 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
telia ei suuda isegi sellise asjaga hakkama saada, et kava oleks korrektne või foxil subtiitrite lõpud olemas.


KillFrenzy kirjutas:


Saa juba ükskord aru, et absoluutselt ühtegi klienti ei huvita kes seda kava toodab, klient ostab teenust telia käest.


Sa pidevalt võtad siin sõna, et telekava on vale. Kas sa oma teenusepakkujat sellest teavitad või ilgud ainult siin? Ainult HV foorumis ilkumine ei lahenda Sinu probleeme, usu mind. Kui teavitad siis tehakse korrektuurid, seda on siin korduvalt öeldud, nagu ka seda, et telekava ostetakse kava.ee käest sisse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2018 13:07:13 vasta tsitaadiga

Inspiro, sa ka telia töötaja?
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Inspiro
HV kasutaja

liitunud: 28.05.2012




sõnum 11.11.2018 13:19:02 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Inspiro, sa ka telia töötaja?


Ma olen klient kellel on kõik teenused Telias. Ratsionaalne ja loogiline mõtlemine ei tee mind töötajaks icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2018 13:32:46 vasta tsitaadiga

Okei, su robotlik vastus teenuse sisseostmise ja teises teemas igavese rendi kiitmine, ei tundunud ühestki otsast loogiline ega ratsionaalne.

Inspiro kirjutas:

Sa pidevalt võtad siin sõna, et telekava on vale. Kas sa oma teenusepakkujat sellest teavitad või ilgud ainult siin?


Kuna tundub, et pead arvestust, siis mitu korda ma olen siin sõna võtnud teemal, et kava on vale?
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
51004
HV kasutaja
51004

liitunud: 14.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 13:56:32 vasta tsitaadiga

Kas keegi oskab öelda kas Telia S6 puldiga on võimalik juhtida kodukino helitugevust (IR)
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:02:55 vasta tsitaadiga

Kui kodukino on boksi ja teleri vahel, et boks HDMI vahendusel kodukinoga suhtleb, siis ehk õnnestub. Puldi õpetamine käib TV ekraanilt kuvatava menüü vahendusel.

viimati muutis A.S. 12.11.2018 14:06:25, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sass24
HV kasutaja

liitunud: 01.09.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:05:35 vasta tsitaadiga

Pekkiiläinud Sony telekas sai korda, remondist vastav töökäsk-arve:


Suusõnaliselt oli kommentaar, et 50:50 võid HDMI kaudu midagi lubamatut tulla. Jälgi välja traceda lihtviisiliselt on võimatu. Hetkel on Arrise "suitsuanduri" järel.

Igaljuhul eksisid need rämedalt, kes jutustasid p..eläinud kondedest ja ka need, kes vigasest rauast.


viimati muutis sass24 12.11.2018 14:08:53, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:08:32 vasta tsitaadiga

TV kasutajaliides on endiselt 6.38.1, seega nüüd uuesti katsetama. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sass24
HV kasutaja

liitunud: 01.09.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:15:38 vasta tsitaadiga

Eelmine kord tuli viga välja järgmisel päeval, hetkel panin tööle. Keerasin kohe pildi 1080p50 peale (enne oli 720p50). Välistada ei saa ka seda, et telekale "pumbati" uuem opsüsteem, millega enam kala ei teki. Näis.
Aga Sony pilt on ikka viisakas Sony oma, midagi pole öelda. Lisaks vana hea matt ekraan ja valgusandur- nii, et tasus remontida.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:16:25 vasta tsitaadiga

sass24 kirjutas:


Igaljuhul eksisid need rämedalt, kes jutustasid p..eläinud kondedest ja ka need, kes vigasest rauast.


Igaljuhul on see reaalsem ja igapäevasem teema, kui sinu versioon et telia üle hdmi su teleka pekki keeras.

Ma ei saa siiani aru, kust sa sellise järelduse peale üldse tulid. On kellelgi veel juhtunud või on kuskil dokumenteeritud selline asi?
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sass24
HV kasutaja

liitunud: 01.09.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:31:18 vasta tsitaadiga

Reaalsem või mitte, kuid analoogia korras asju ei remondita. Selles mõttes praktiline ninanips. Ja võimaliku HDMI kaudu asja pekkikeeramise versiooni käis 50:50 välja ka sama töökoda. Me ei saa mööda vaadata faktist, et tarkvara oli krässinud, vaid tarkvara vahetusega sai asja korda ja ajaliselt langes kokku uue Arrise järgi pistmisega.. Mõelge. Iga kord võib viga olla unikaalne, ei pea olema kuskil internetis dokumenteeritud. Loe, et see on 1. dokumenteerimine siis. Ja ärme rohkem tuvastatud faktide üle vaidle, kel on vastavas firmas sõbrasuhe, helistage, uurige, mis tegelikult oli. Ma annan loa. Mulle kui kliendile kõike saladusi loomulikult ei räägita.

viimati muutis sass24 12.11.2018 14:33:08, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:32:52 vasta tsitaadiga

Nii need vandenõuteooriad tekivadki.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sass24
HV kasutaja

liitunud: 01.09.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:35:34 vasta tsitaadiga

Pöörake tuvastatud faktide valguses vandenõu ümber siis. Sest mina olen oma tõendid esitanud.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alan
HV veteran
Alan

liitunud: 12.02.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 12.11.2018 14:39:21 vasta tsitaadiga

sass24 kirjutas:
Pöörake tuvastatud faktide valguses vandenõu ümber siis.


50:50 ei ole tuvastatud fakt.
Remonditöökojas ei tööta ka alati jumalad. Kui nad said asja mõne lihtsa rutiinse töövõttega korda siis kliendi päringule "mis viga oli? millest põhjustatud?" võibki tihti selline umbmäärane vastus tulla, et me ka tegelikult täpselt ei tea - flashisime tarkvara ja töötas, eks. Sellest ei saa välja lugeda, et HDMI kaudu nüüd sul seal mingi tarkvara kallal käidi.
Fakte ei ole ju. Sama palju on fakt see teooria, et ehk oli teleka enda tarkvaras bugi ja see bugi lõi välja mingis X olekus HDMI järgi ühendamisel ja see võinuks juhtuda tol momendil näiteks ka ükskõik mis teise HDMI seadmega, mitte Telia digiboksiga.
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:41:16 vasta tsitaadiga

sass24 kirjutas:
Ja võimaliku HDMI kaudu asja pekkikeeramise versiooni käis 50:50 välja ka sama töökoda.

sass24 kirjutas:
Iga kord võib viga olla unikaalne, ei pea olema kuskil internetis dokumenteeritud. Loe, et see on 1. dokumenteerimine siis.


Kui juba remondikoht väidab, et 50:50 siis vaevalt selline asi saab olla unikaalne.

Fakt on see, et telekas on kui vana, 8-9 aastat? Samuti ka see, et sama veakirjeldusega leiab teisigi juhtmeid, kes pole isegi midagi teliast kuulnud.
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sass24
HV kasutaja

liitunud: 01.09.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:47:06 vasta tsitaadiga

Väidad, et tarkvara vananeb, icon_smile.gif? Anna kannatust. Ok, ma rohkem vaielda ei viitsi, kel ligipääs tõsiseltvõetavale infole, pange see versioon, mis temaga tegelikult oli. Kui pandi uuem tarkvara, loomulikult saa ka tehasepoolset bugi välistada, kuid küsimus jääb siis, miks see uue Arrisega välja lõi ja kas selle tarkvara treialid pidid seda ette nägema või mitte? 50:50 on tõsise tõenäosusega kahtlus, sest selle puhul tekib küsimus, kas klaas oli pool täis või pool tühi, icon_smile.gif?

viimati muutis sass24 12.11.2018 14:48:03, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 12.11.2018 14:48:56 vasta tsitaadiga

Soft ütles üles, mis iganes see põhjus ka polnud (vana soft vigane vms). Selle tulemusel katkes suhtlus kas TV tuneri või kaardipesa mooduliga. Selle peale andis TV veateate, mis viitas mainitud moodulite jamale.

Softi uuendus või üle kirjutamine on esimene, mida peakski tegema. Antud juhul parandas ka vea ning moodul sai uuesti TVga ühenduse ning veateadet enam ei anna.

Läks pigem hästi.

Boksi kasuta rahus. Selle HDMI ei saada Tv'le softi muutmiseks midagi.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sass24
HV kasutaja

liitunud: 01.09.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2018 14:53:19 vasta tsitaadiga

Läks hästi jah. Mida ma veel arvan, et kui mõni sellise vana teleka omanik sama jama otsa komistab, siis enamus juhtudel ta ei hakka enam selle telkuga mässama, Telia kallal jaurama ja muretseb teise (uue, uuema).
Nii, et Telia võiks ikkagi viitsida selle sündmuse HDMI SEC protokolli tasemel läbi kammida ja vaadata, mida sealt kaudu telekasse aetakse ja kas võib selle opsüsteemi sassi keerata. Alus kontrolliks on igal juhul olemas. Tehnikaga ongi ju nii, et püstitatakse hüpotees, mida kontrollitakse. Mitte ei vaielda: see pole võimalik jne.
Loodame siis, et saab rahus poksitada. seda kolakat rohkem tassida küll ei viitsi.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 12.11.2018 14:55:55 vasta tsitaadiga

sass24 kirjutas:
Läks hästi jah. Mida ma veel arvan, et kui mõni sellise vana teleka omanik sama jama otsa komistab, siis enamus juhtudel ta ei hakka enam selle telkuga mässama, Telia kallal jaurama ja muretseb teise (uue, uuema).
Nii, et Telia võiks ikkagi viitsida selle sündmuse HDMI SEC protokolli tasemel läbi kammida ja vaadata, mida sealt kaudu telekasse aetakse ja kas võib selle opsüsteemi sassi keerata. Alus kontrolliks on igal juhul olemas. Tehnikaga ongi ju nii, et püstitatakse hüpotees, mida kontrollitakse. Mitte ei vaielda: see pole võimalik jne.


Su TV viga pole seotud Teliaga. Keegi siin ei hakka otsima müüti heinakuhjast. See ei anna tulemust, mida arvad, et annab.
Võimalus sul pöörduda tehnilise järelvalve ametisse ja või tarbijakaitsesse, kui leiad, et Sinu vastu on tehtud ülekohut.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1896, 1897, 1898 ... 2286, 2287, 2288  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.