praegune kellaaeg 28.03.2024 18:25:00
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
30.10.2018 10:38:40
|
|
|
Teen hetkel sellest Aasta kestnud uuringust üht järgmist Kokkuvõtet - on tabeleid, on graafikuid - jms. ning mis siis veelgi rohkem kinnitavad minu eelmise aasta oletust, konflikt on olemas ning konflikt on tegelikult palju suurem kui seda keegi tegelikult oletada oskab.
Hetkel pean peamiseks probleemiks:
- mitte seda kui tavakasutaja auto "trikke teeb"
- vaid seda, et kõikvõimalikud Riigiasutused: a la Riigikantselei, Riigikogu, Kaitseministeerium, PPA jne, jne, ei tule selle peale, et selline varjatud viga võib ka häirida Riigiasutuste autoparkide tööd.
- PS. Tegelikult tean kaudselt ka seika - millest avalikult pole räägitud, kus ühe Üsna Olulise Riigiasutuse autosid suudeti käivitada ainult olukorras kus ka lambid olid välja lülitatud. Kui olid sees, siis mootorid enam käima ei läinud.
PS: Niipalju kergelt positiivset:
Mulle Oõon öeldud, et võime autod tagasi kutsuda ning ringi ehitada - kuid tingimusel, et raha selleks tuleb Tootjafirma käest kuna antud probleem on tootjapoolne "möödalask".
|
|
tagasi üles |
|
|
lauri
HV veteran
liitunud: 05.11.2001
|
30.10.2018 11:12:31
|
|
|
Kas sa selle kohta mingit doktoritööd ei taha vormistada?
_________________ Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan. |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
Aeg maha 30
liitunud: 24.03.2004
|
30.10.2018 11:13:52
|
|
|
..ja seda kõike ÜHE õnnetu aku / auto pealt..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 26.07.2003
|
30.10.2018 23:25:45
|
|
|
lauri kirjutas: |
Kas sa selle kohta mingit doktoritööd ei taha vormistada? |
Pigem võiks ta tulla reaalsesse maailma, kus ei ole sadu ühel ajal ostetud autosid järsku käivitusprobleemidega. Ja veidi vähem luuletada ning vastata küsimustele. Tanel on juba 10 aastat küsinud, et mis õnnetu probleemne auto see on, millega ta sõidab, aga seepeale tuleb teadjamehelt jälle sellist kelbast, et paha hakkab.
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
Aeg maha 30
liitunud: 24.03.2004
|
30.10.2018 23:32:27
|
|
|
ma olen ka küsinud.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
30.10.2018 23:36:26
|
|
|
Tahanteada, mul seisab juba aastake esikus üks vana aku e39 pealt. Ma annetaks sulle selle uuringuteks. Soovid?
|
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 04.04.2002
|
31.10.2018 09:54:19
|
|
|
Olge rahulikud varsti saate AK uudistest vaadata kuidas Ratas tahanteada-le 10 miljonilise tšeki üle annab miljardeid päästva uurimistöö eest, sest ainult tema avastas ja tuli selle peale, mida mitte keegi teine seni ei olnud suutnud näha, ega teada ega tunda Parafraseerides Peeter Oja: "Laon segumasina sitta täis ja lasen täie vinega mööda tuba laiali. Ja siis tulen mina üleni valges.."
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
31.10.2018 17:32:58
|
|
|
Niipalju võin soovitada - selles ülimalt totras, EK "Akumaailmas", et kui see praegune EK jama "lained üle pea kokku lääb", siis:
- tasub endale hankida sõber-tuttav kes on Sina peal nii testriga.
- ning kes oskab teha vajalikud testid. Ning kes on valmis selleks, et see testimine kestab päevi.
- ja siis selle järgi oskab ka õige aku välja valida - ning kes teab, et kõigepealt tuleb see akule teha täislaadimne. Kestusega a 20-40 tundi.
Ning kes teab, et autod seda täislaadimist teha ei oska ning ka ei peagi seda tegema.
Ning kes siis vastutab, et aku valik on õige, Smartlaadija valik on õige ja kes tagab, et see Smartlaadija ei aja autoelektroonikat "lolliks".
---------------
Seda võin kinnitada, et kui on laadimis-jamad, siis on autoomanik see kes kõik selle autofirmas kenasti ise kinni maksab. Ning see ei ole sugugi odav nali - võib maksma minna ka sadu eurosid.
PS: Meediast on hetkel näha kuidas keegi Toyota tehnik jagab näpunäiteid mis võib lõppeda üsna mitme erineva jamaga ning mis siis usinasti remonti vajavad mõnes Toyota esinduses...
|
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 31.03.2002
|
31.10.2018 18:05:59
|
|
|
tahanteada, võiks omale leida sõbra kes on sinapeal küsimustele vastamisega
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
Aeg maha 30
liitunud: 24.03.2004
|
31.10.2018 22:16:15
|
|
|
ja mida see testimine mulle andma peaks? kui aku on malts, tuleb see vahetada. kui ~100€ korra viie aasta tagant üle jõu käib, käib ka auto pidamine üle jõu.. vanematele/lihtsamatele autodele on ka aku odavam. ja kui odava auto soetamine tuleb kõne alla, vaatad lisaks üleüldisele tehnoseisnudile, alla käivale rehvimõõdule ka aku aspektist, kas pead ostma liiga kalli või odavama aku. simpel. mul on neli aastat käes olnd rokial peal 6 aastat vana aku. vahetada pole vaja.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
31.10.2018 22:21:00
|
|
|
See annab sulle hea enesetunde et oled üks miljonist kes on tark.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
Aeg maha 30
liitunud: 24.03.2004
|
01.11.2018 08:35:11
|
|
|
Mul autid töötavad ka ilma superkondekate ja pideva multimeeterdamiseta. Kui aku läbi, panen uue.. autodele olen ühe tutika aku ostnud kunagi poest.. siklitele kolm.. akud pole lihtsalt katki läinud..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
02.11.2018 08:29:37
|
|
|
Kui nüüd väga hästi läheb - siis loodetavasti isegi on üks Autofirma kus ehk aru saadakse millise totra "piruka" on Euroopa Komisjon "kokku küpsetanud" ning milles siis siplevad nii Autofirmad, Tehnofirmad kui ka Autoomanikud...
Omaette teema jällegi - kas tehnikud tahavad ringi õppida ning kas firmajjuhid üleüldse julgevad sõna võtta, et hakake nüüd usinasti ümber õppima.
Ja eks siis ole näha kas ollakse ka nii julged, et viiakse see teema Autotootjani, nõudes kümneid miljoneid eurosid selleks, et kõik autod - elektrisüsteemi ümberehitamiseks - tagasi kutsuda.
----------------
Natuke positiivsemast küljest midagi kah.
Minu käsutuses on üsna uus ametlik materjal mis kirjutab seda, et:
- kaltsium-lisandite kasutamine visatakse "üle parda".
- ning asemele tulevad süsinik-lisandid.
Märkusena: Praegu on ka olemas üksikuid süsinik-lisanditega akusid kuid nende arvukus on üsna väike. Põhjuseks kõrgem hind kui on kaltsiumakude korral.
Olen ise katsetanud mõlemat - minu enda eelis selle tulemusena on:
10:0 süsinik-lisanditega aku kasuks.
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
Aeg maha 30
liitunud: 24.03.2004
|
02.11.2018 09:06:36
|
|
|
tahanteada, keegi ei hakka elektrisüsteeme ringi ehitama. Ja kui keegi tuleks sellisega, saadaks prse, sest wow is jooniseid pole. Garantiilistele sõidukitele teeb tehas vajadusel recalli ja volitatud esindused paigaldavad. Juhendi järgi.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
02.11.2018 13:05:41
|
|
|
tahanteada, Kui kaua need pliiakud reaalselt autode peal kestavad ja kui kaua need peaksid kestma kui õige pingega laadida?
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
03.11.2018 01:19:32
|
|
|
Pliiaku kestab sõltuvalt selle kvaliteedist (nii nagu suurem osa muidki asju siin ilmas, puhtjuhuslikult) ja sellest kuidas seda kasutatakse...jällegi samamoodi nagu suure osa muudegi asjadega. olen isiklikult omanud teatud vanemaid saksa kvaliteetautosid, millel on veel peal tehase originaal aku. autod ise tugevalt üle 10a tagasi toodetud ja akud on olnud veel täiesti töökorras. Väga erineva sisu kvaliteediga on neid, kuid vähemalt nii 3 aastat peavad minu teada ka kõige suvalisemad vastu.
Mingit "peaksid kestma" perioodi ei ole olemas. Aga korralikum pliiaku kestab õige kasutuse juures ikka 10a kenasti ära. Tõsi, ma ei teagi, kas sedavõrd korralikke tänasel päeval üldse enam toodetaksegi. Ja kindlasti annab seda maksimaalset eluiga kõikvõimaliku väärkasutuse või ka lihtsalt teadmatuse ja pohhuismiga kõvasti lühendada.
Mis aga seda teemat puudutab siis ütlen kohe ära, et mul pole aimugi, mis nõiakunstidest austatud standup kameeleon tahanteadja siin pajatab, kuid põnev oleks kuulda küll kui kaua siis doktori arvates üks pliiaku kestab. Isiklikult loobusin juba pikki aastaid tagasi selle kasutaja üheainsagi sõna tõsiselt võtmisest sest random imik suudab ka keskeltläbi mõistlikumat juttu ajada. Samas on tore näha, et teadja ei väsi ning pudrutab ikka aastakümneid väsimatult ja häirimatult edasi Ma pole mitte kunagi oma elu jooksul näinud mitte kedagi, kellel oleks nii ükskõik kõigest, mida ükskõik kes talle räägib või seletada püüab...ega ka kedagi, kelle jutust või arvamusest kõigil teistel oleks veel rohkem pohh Selles mõttes täiesti harukordne ja imetlusväärne inimene siia sattunud
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
Aeg maha 30
liitunud: 24.03.2004
|
03.11.2018 08:41:22
|
|
|
Q7 võtab pelgalt süüte sisse pannes akust 83a. Tuttavad kiletavad ja kiruvad bemmi, et vahet pole kui uus, ca tund süüdet ja aku tühi. Laadijaklemmid lähevad peale kohe kui töö algab. Akende ja asjade liigutamiseks on süüde sees. Kui aku tühjenemine on nii intensiivne, ongi aku oga lühike..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
03.11.2018 17:51:00
|
|
|
Eks suure koormuse jaoks on vaja vastavalt suurt akut, see on ju loogiline. 83a tundub muidugi, et autoga on mõni asi ikka väga korrast ära, see on KILOWATT voolu! muidugi 83a võtab auto vabalt niikaua kuni ta kuumutab eelsüüteküünlaid näiteks. muude asjade jaoks ei kujuta ette sellist voolutarvet. mõtle kasvõi sellele, et kuskil peab see kõik minema soojuseks. kui see ei olegi mingi sisseehitatud elektrisoojendi siis tekitab päris suure küsimärgi, et misasi peaks ühel autol lihtsalt seistes võtma 1000w voolu.
Aga kui võtab 83a ja ii peabki olema, siis peab sellel autol ka olema suur aku ning peab ka aru saama, et süüde sees tuimalt istuda selle autoga pole ilmselt tootja poolt ette nähtud.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
Ainivana
HV veteran
liitunud: 29.05.2008
|
04.11.2018 01:45:36
|
|
|
Kessy ukselingid äratavad auto ülesse, enne varahommikut aku tühi.
Gateway äratab võimud, jutud hopst ülesse, ja siis jääb magama.
Niivisi tsirkuleerides saabki aku tühjaks. A6 ja teised Samuti et 80amprit. Rohi:päästa ukselinkidel kessy pistikud lahti.
_________________ Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub! |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
05.11.2018 08:51:25
|
|
|
Kuna läheb talveks ning on üsna kindel, et talvel läheb suuremaks Modernsete akude ostmiseks, siis väike trikk millest võib kasu olla.
- kui olla poes kus on ridamisi samalaadseid akusid,
- siis tasub võtta kaal ning välja kaaluda see aku mis on samalaadsetest kõige raskem.
Kaaluvahed on täiesti olemas ning võivad olla ka üsna mitu kilogrammi.
Huvi pärast kaalusin, numbriliselt kahte samalaadset akut:
Vahe oli täiesti olemas, üks kaalus 14 kilo, teine 15 kilo.
----------------
Niipalju veel, et taas "olin õel" ning soovitasin ka ühele järgmisele Autofirmale kahte toredat tegevust:
1. panna tehnikud kohustuslikule ümberõppele.
2. ning siis samamoodi - kutsuda tagasi kõik autod, et nende elektrisüsteemid ümber ehitada.
Elu lihtsalt on karm, kui Autofirmad oma tehnikuid ringi ei koolita, siis tekib massiliselt Valediagnoose kui ka seda kus tehnikud raiskavad nii enda aega kui Autofirma aega, samas tulemus on tegelikult "ümmargune 0" - kuna tegelik probleem jääb autos alles.
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
Aeg maha 30
liitunud: 24.03.2004
|
05.11.2018 09:54:54
|
|
|
Mitte keegi ei hakka süsteeme ringi ehitama. Klient ei maksa seda kinni.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
tagasi üles |
|
|
libu
Aeg Maha 1k
liitunud: 15.09.2018
|
05.11.2018 10:24:52
|
|
|
Idee teile, mis on olemas. Sügavkülmutatud termoakud (termokondensaatorid)
Alla -200 kraadised termoakud, mis soojenedes annavad kondensaatorite kaudu dünamole energiat. Et siis on vaja pärast teatuid tunde jälle alla külmutada seda teatud vedelikku.
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
08.11.2018 16:37:39
|
|
|
Vahepeal - kõrvalpõikena siis selline tähelepanek - ja mitte üleüldse meeldiv tähelepanek - ei oska öelda kui paljude autodega seda ette võib tulla.
Nimelt siis see, et osade / mõningate LED-lampide töösagedus suudab häirida - segada Signalisatsiooni tööd.
Konkreetsel juhul seisnes see siis selles, et:
- kui LED-lamp põles, siis "signalisatsiooni-tuluke" ainult põles.
Mitte ei vilkunud. Näidates sellega selgelt, et mingi töörežiim on vale.
- kui LED-lamp oli välja lülitatud, siis töötas ka see "tuluke" õigesti - vilkudes.
Eks edaspidi kui on aega, siis saab katsetada erinevate firmade LED-lampidega.
Ning "kahtlased lambid" viin Autoesindusse - taas autoelektrikute elu huvitavam - on taas probleem millega "võtlusesse asuda".
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
Aeg maha 30
liitunud: 24.03.2004
|
08.11.2018 16:41:13
|
|
|
kas tegu oli järelturu seadmete või tehaseseadmetega.. järelturusaasta võid kohe jäätmejaama viia.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
tagasi üles |
|
|
lauri
HV veteran
liitunud: 05.11.2001
|
09.11.2018 10:11:06
|
|
|
Kui see leed lamp töötab hea aku pealt ning 4G ühendus on stabiilne, kas siis ka signalisatsiooni tulukue vilgub?
_________________ Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan. |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa ei või manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|