praegune kellaaeg 19.04.2024 05:11:09
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
mdgfa
HV vaatleja
liitunud: 02.04.2016
|
21.10.2018 12:13:51
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
48v akust mingite x elementidega 1C võttes sa saad kätte oluliselt vähem pidevat võimsust kui 72v akust nende samade elementidega 1C võttes. Jah, aku läheb alguses tsipa kallimaks ehitada, kuid kokkuvõttes saad vajadusel sõita kiiremini, ilma, et akut väga tapaksid. ja kuna sul on ka rohkem mahtuvust siis saad sõita kiiremini, umbes sama pikka aega ja jõuda seeläbi mõnevõrra kaugemale. |
Paar selgitust elektrisüsteemide osas. Võimsus=pinge x voolutugevus. Pole väga vahet, kas mingi võimsus saavutatakse madala pinge ja suure vooluga või vastupidi, suure vooluga kaasneb muidugi ka suurem soojuskadu, vastavalt Joule-Lenzi seadusele. Mingi x arv elemente 48v akuga 1c annab sama suure võimsuse, kui sama arv elemente 72v akus koormusel 1c, ainult soojuskaod võivad suuremad olla, kui juhtmed on liiga suure takistusega. Sama arvu elementidega aku on 48v puhul suurema mahutavusega (ampertunnid) , kui 72v puhul, energiamahtuvus (kilovatttunnid, kwh) on sama. Mahtuvus ja energiamahtuvus on erinevad mõisted ning aku puhul on mõistlik jälgida viimast, annab adekvaatsena info, kui kaugele selle akuga edasi saab. 1c koormus tapab samu elemente sama kiirelt, olenemata akupaki pingest. Sama elektrimootorit kasutades saab muidugi 72v-ga suurema võimsuse kätte, kuid mähiste keerdude arvu vähendades, sama vasekogusega on võimalik saada samade parameetritega 48v mootor. Suurema pöörlemiskiiruse juures on südamiku rauaskaod suuremad. Lõppkokkuvõttes kõrgem tööpinge võimaldab pisut paremat kasutegurit, sest vaseskaod on väiksemad, 72v süsteemi komponendid on pisut kallimad.Rummumootori puhul võimaldab kõrgem pinge kompenseerida liigsuure mähise keerdude arvust tulenevat madalat lõppkiirust. Minu isiklik kogemus näitab, et bafangi 250w mootor kuumeneb 72v juures oluliselt rohkem, kui samal voolutugevusel 48v juures. Suured otseveomootorid on muidugi teine teema.
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
21.10.2018 21:18:44
|
|
|
mdgfa, tänan (järjekordse) selgituse eest, kuid mulle ei ole vaja selgitada ei C tähendust ega võimsuse valemit. väsitav on see värk juba ausalt öeldes. elukaga ma ei viitsinud enam jaurata, 2 posti hiljem tuleb järgmine spetsialist mulle võimsuse valemit selgitama selle asemel võiks ju proovida süvenenult lugeda, mida ma kirjutasin.
kirjutasin täiesti selges eesti keeles, et 72v aku läheks alguses natuke kallimaks kui samade elementidega ehitatud 48v aku. huvitav miks? kas ma kirjutasin kuskil, et elementide arv on sama? ei kirjutanud. kas ma kirjutasin, et 72v aku reaalne energiamahtuvus oleks suurem? JAH, kirjutasin! no mida see kõik küll võiks tähendada? eks ikka seda, et sinna läheks natuke rohkem neid samu elemente sisse, eskole?! tore küll kui igasugused tarkpead jube järjepidevalt üritavad selgitada, mis on võimsuse valem, aga no katsuge ometi natuke mõttega lugeda. pole vaja neid selgitusi siia...kui ma millestki aru ei saa, küll ma siis küsin otse ja selgesõnaliselt.
Kui sul on 72v aku, kus on 20 elementi järjest, mahtuvusega näiteks 3ah. Sa võtad sealt 72v pinge juures 1C ehk 3A voolu ja saad 72x3 ehk võimsust 216w. Sul on 48v aku, kus on SAMU elemente 14tk ja sa saad sealt 48x3 ehk 144w. 216w võimsust kasutades tund aega sõidad kaugemale kui 144w võimsust kasutades. Mitte küll poole kaugemale, aga ILMSELGELT kaugemale. Mõlemast akust aga tarbid voolu 1C'ga. Samas võid 72v akust tarbida voolu väiksema C'ga ja sõita sama kiirusega mis 48v akuga. Mis vähemalt teoorias säästab akut ja pikendab selle eluiga. Ongi kogu lugu ja keerukus ja selles osas ei ole millegi üle vaielda. Aga ma palun, ärge mulle rohkem võimsuse valemeid ja C'd selgitage Ma tean neid valemeid vähemalt sama hästi kui teie.
Mõni kindlasti küsib nüüd, et miks siis mitte lihtsalt see suurem hulk elemente panna paralleeli ja tekitada lihtsalt suurema mahtuvusega aku? See on nüüd see koht, kus ma võibolla kõike päris 100% õigesti ei tea, kuid minumeelest on vähemalt 2 asja, mis räägivad selgelt suurema pinge kasuks. Esiteks see kasutegur. Teiseks, nagu räägitud siis teatud pinged piiravad mootori reaalse maksimaalse kiiruse ära. Võin eksida aga 48v motol, õigemini siis 48v pingega see kiirus vist on kuskil 50kmh. Mis minu meelest on üsna piirav parameeter kui juba vähe korralikum elektrikas ehitada
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
21.10.2018 21:28:07
|
|
|
Harimise mõttes võid ju ikka öelda kuidas ma lugejaid eksiteele suunan? Muidu jäävad veel mu pseudoteadust uskuma.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
22.10.2018 05:15:04
|
|
|
Suurem pingega akuga saab kiiremini sõita ja kasutada peenemaid juhtmeid, muud ei midagi.
Mida rohkem elemente akus seda parem akule. Olgu see 12V aku või 90V aku, vahet pole. Aku suurust piirab aga hind, kaal ja ruumala.
2C = ~200 tsüklit
0,5C = ~2000 tsüklit
|
|
tagasi üles |
|
|
Andres_O
HV vaatleja
liitunud: 17.11.2015
|
22.10.2018 10:02:25
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
see ikka oleneb ju elemendi mahtuvusest ja akupaki parameetritest, samuti sellest, mis kiirusega sa sõidad ilmselgelt. pool tundi näiteks 70ga kimades jõuab sama kaugele kui tund aega 35ga kruisides. vahel on tarvis läbida mitte väga pikk distants väga kiiresti, mitte võimalikult pikk distants ükskõik millise kiirusega. vähemalt minul on nii... |
Sama energiahulga juures see nii ei ole.
2x kiiremini sõites on max läbitud teekond umbes 2x väiksem.
Õhutakistuse valemis oli kiiruse ruut sees. Kui 35-ga sõites jätkub energiat tunniga 35 km läbimiseks, siis 70ga sõites on see energia 4x kiiremini otsas. Ehk siis veerand tunniga läbid mingi 15...20 km ainult.
Seega: tasa sõuad, kaugemale jõuad.
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
23.10.2018 15:03:45
|
|
|
Wiltz on õhutakistuse unustanud täiesti minu mõõtmised tavalise püstise sõiduasendiga näitasid et sweet spot on seal 28-30 kmph juures, sealt alla ei ole olulist kokkuhoidu ja üles on oluline ülekulu.
Aga tegelikult, te ehitate siin mingisugustele maxima ratastele 70+ kmph pille, rim piduritega ja ilma vedrustuseta....imelikud olete pisut?
ise olen nüüd elektrikat sõitnud nüüd juba päris mitu aastat ja tuhhe kilomeetreid ja olen siiani veendunud et 50-55kmph on jalgratta jaoks küll ja küll, kuigi kasutan DH raame ja suuri pidureid ja tõsiselt vastupidavaid juppe.
Ja et ei tunduks niisama ajamisena siis on kogemustepagasis olemas motokross, enduro kui ka väga mitu 1000cc superbaiki.
|
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
23.10.2018 15:09:25
|
|
|
Aga palju sellel mootoril võimsust üleüldse olla võiks?
Vaatan, et siin räägitud nii 250W kui ka 1kW masinatest.
Mingit hirmsat kiirust taga ei aja, 45km/h oleks vast küll ja veel.
Samas mingi lahja mootoriga arvatavasti väga mäest üles ei lähe? Kogu kupatuse kaal jääb vast sinna 100kg tuuri.
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
23.10.2018 15:41:00
|
|
|
1kw nominaaliga võiks igapäevased sõidud küll ära ajada ju. Kui metsas käia jne., siis on rohkem powerit vaja.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
23.10.2018 16:54:08
|
|
|
Kõik oleneb oludest. Lõputu sirge neljarealine peegelsile Peterburi mnt. Tüdineb sellest 50 km/h-st suht ruttu ära. Ei näe ma siin mingit ohtu ka kiiremini sõita. Kileviinerid sõidavad 60 km/h treeningutel.
Kuskil auklikul kruusateel loomulikult tuleb valida kiirus ratta ehitusele vastav (ilma amortideta ~15km/h).
Autodega pole ka kohustuslik pidevalt gaas põhjas sõita.
Ideaalis võiks elektriratta kiirus olla lõputu. (võimsus ja tuul oleks ainult piirajaks)
Ma oma rattaga ühe laadimisega 25km/h sõidaks ~300km, 70km/h aga ~100km. Tuul teeb oma töö.
1kW on võimsust küll, eriti kui ratas kerge (geared hub motor?).
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
23.10.2018 20:48:08
|
|
|
PAUKA, ei ole ma õhu (ega ühtegi muud) takistust kuhugi unustanud. Ma lihtsalt ei teinud täpseid arvutusi. Kuigi olgem ausaid, ega neid ei saaks nagunii teha sest kasvõi seesama õhutakistus on absoluutselt iga REAALSE sõidutiiru korral täiesti meeletult varieeruv suurus. Seda teab iga inimene, kes oma elu jooksul on natukenegi tõsisemalt ja rohkem jalgrattaga sõitnud, arendades seejuures keskmist kiirust kasvõi siis 25-30kmh.
ma ütlesin ju selges eesti keeles, et suuremat võimsust kasutades jõuab SAMA ehk VÕRDSE ajaga kaugemale. Ei, ma pole kuskil öelnud, et 2x kaugemale. Ma ütlesin, et läbitud vahemaa on suurem. Raske mõista tõesti, mille üle siin vaielda on aga ma ei viitsi enam selle üle vaielda. kes tahab otsest ja numbrilist tõestust, mingu näiteks sellele lingile http://bikecalculator.com/ ja sisestagu sinna vastavalt võimsus 150w (tegelikult polegi vaja sisestada, see on default) ning vaadaku mis näitab distantsiks ja mis ajaks. Jätku meelde, mis distants ja aeg oli ning siis sisestagu võimsuseks 225w ja sisestagu SAMA aeg ning vaadaku, kas tuleb erinev (suurem!) läbitud distants või mitte. Ongi TEADUSLIK vastus käes ja pole rohkem tarvis siin spekuleerida.
võimsused 150w ja 225w vastavad siis umbes minu eelneva näite aku energiamahtuvustele. Ma pole kunagi öelnud, et "võimalikult suure kiirusega sõita" oleks optimaalne aku energiamahtuvuse ära kasutamise mõttes, nii et palun ärge toppigu mulle sõnu suhu.
"Ma oma rattaga ühe laadimisega 25km/h sõidaks ~300km, 70km/h aga ~100km" See on suht hea näide kui panna konteksti, Näiteks kui mul on umbes paari kolme päeva sõidud kokku ~100km siis ma pigem sõidaksin need sõidud 70kmh kui veniks 25kmh. Ajavõit on üsna märkimisväärne. Kui mul aga on vaja sõita ühel päeval järjest ära üks ots 150kmh või siis lihtsalt ühe, kahe päevaga maha kõik see 300kmh siis ma suht ilmselgelt seda 70kmh ei teeks. Siin tuleb juba mängu see, et lihtsalt ei viitsi või pole aega vahepeal koguaeg laadida. Kui sellele lisaks arvestada ka aku elueaga siis siit saabki tuletada umbes optimaalse akumahu, elementide arvu ja paigutuse, paki pinge jne. Ideaalis võiks ju aku olla selline, et ka suurt võimsust tarbides sa ei ületa näiteks 1c discharge'i
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
grandmastera
HV vaatleja
liitunud: 11.03.2003
|
24.10.2018 21:41:41
|
|
|
Kui tohib, siis ma lingiks siia oma DIY elektriratta kogemusest alguse saanud projekti, mida proovin ka turule tuua. Tuleb välja, et praegu ei ole võimalik Euroopas mõistliku raha eest osta võimast elektriratast millega oleks raskel maastikul tegelikult ka mõnus sõita.
Mulle oli inspiratsiooniks selline härrasmees nagu Karl Gesslein, kes on https://electricbike-blog.com taga. Ta on proovinud mitmeid mootoreid ja jõudnud järeldusele, et sweetpot paistab olevat Bafangi 1.5kW BBSHD mootor koos vähemalt 52V akuga. Seda siis raskel maastikul ja lumes fatbikega sõites.
Niiet sisuliselt proovisin kopeerida tema poolt ära katsetatud valemit ja sain valmis sellise ratta: Elektriline fatbike Megamo Fat Tank 18" - 1999 EUR.
Kes soovib võtku ühendust ja saab Tallinnas Harku metsas proovida.
viimati muutis grandmastera 24.10.2018 22:06:54, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
24.10.2018 21:44:27
|
|
|
kas seda mootorit (koos vändasüsteemiga vist?) saab põhimõtteliselt paigaldada ühtmoodi iga suvalise nö. maastikuratta raamile või on seal mingi spets raam ja konkreetselt selle jaoks loodud valmidus?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
grandmastera
HV vaatleja
liitunud: 11.03.2003
|
24.10.2018 21:51:30
|
|
|
Seda mootorit saab üldiselt paigaldada suvalise ratta raami külge. Mootorit on 3 eri varianti 68/73, 100 ja 120 mm bottom bracketi jaoks. Niiet seda peab vaatama, mis sul parajasti on. 68/73 on tüüpiline ratas ja need 100 ja 120 on mõeldud fatbike jaoks.
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
24.10.2018 22:42:42
|
|
|
grandmastera kirjutas: |
Kui tohib, siis ma lingiks siia oma DIY elektriratta kogemusest alguse saanud projekti, mida proovin ka turule tuua.
|
|
|
tagasi üles |
|
|
devean
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.02.2003
|
24.10.2018 23:58:36
|
|
|
grandmastera kirjutas: |
Kui tohib, siis ma lingiks siia oma DIY elektriratta kogemusest alguse saanud projekti, mida proovin ka turule tuua. Tuleb välja, et praegu ei ole võimalik Euroopas mõistliku raha eest osta võimast elektriratast millega oleks raskel maastikul tegelikult ka mõnus sõita.
Mulle oli inspiratsiooniks selline härrasmees nagu Karl Gesslein, kes on https://electricbike-blog.com taga. Ta on proovinud mitmeid mootoreid ja jõudnud järeldusele, et sweetpot paistab olevat Bafangi 1.5kW BBSHD mootor koos vähemalt 52V akuga. Seda siis raskel maastikul ja lumes fatbikega sõites.
Niiet sisuliselt proovisin kopeerida tema poolt ära katsetatud valemit ja sain valmis sellise ratta: Elektriline fatbike Megamo Fat Tank 18" - 1999 EUR.
Kes soovib võtku ühendust ja saab Tallinnas Harku metsas proovida.
|
Ise ehitasin ka fatbike BBSHD peale, toorikuks võtsin küll veidi kvaliteetsema ratta. Imho see 42 hambane esihammasratas on tiba suur maastikul/mägedes kasutamiseks. Ise panin ette 36 hambase Lekkie Bling Ringi. Aga Fatbike ja elektrimootor on super kombinataioon!
grandmastera kirjutas: |
Seda mootorit saab üldiselt paigaldada suvalise ratta raami külge. Mootorit on 3 eri varianti 68/73, 100 ja 120 mm bottom bracketi jaoks. Niiet seda peab vaatama, mis sul parajasti on. 68/73 on tüüpiline ratas ja need 100 ja 120 on mõeldud fatbike jaoks. |
Ära ei tasu unustada ka keskjooksu diameetrit! BBS01/02/HD on mõeldud BSA/JIS standardi keskjooksude jaoks. Ehk siis võlli, mis käib läbi keskjooksu, läbimõõt on 33.5 mm. Osade teiste levinumate keskjooksu tüüpide (BB30, PF30) jaoks on olemas adapterid, aga kaugeltki mitte kõikide jaoks.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
25.10.2018 08:05:37
|
|
|
See on hea emotsioonipill. Säästust rääkida ei saa.
Kaua need FAT kummid kestavad võrreldes tava 10€ kummidega? Need kallimad kui autokummid
Iga 500km järel uus kett?
Kui ma tahan elektriratta ümber ehitada elektriautoks aga nii, et auto jääks elektriratta kategooriasse. Siis mis piirangud seaduses mul ette tulevad?
Artiklitest loen välja et väntadega, laius kuni 1,25m ja haagis kuni 50kg, võimsus 250w, rohkem ei midagi. Ehita kasvõi 4m kõrgune ja 10m pikkune ja 1 tonn kaaluv?
|
|
tagasi üles |
|
|
grandmastera
HV vaatleja
liitunud: 11.03.2003
|
25.10.2018 09:28:30
|
|
|
Ma olen sõitnud sellega umbes 2500 km ja veel ei ole ketti vahetama pidanud ning ka kummidel mustrit jagub. Aga tõepoolest fati kummid on täiesti jabura hinnaga.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
25.10.2018 09:45:46
|
|
|
Mingi "megasoodus" hetkel, tea kas ajutine või lõpuks hakkavd hinnad normaalseks minema.
Muidu 100€ 1 kumm, selle eest saab juba terve korraliku MTB ratta järelturult
Üldse see fatbike teema ülimoodne aga poodides valik olematu.
10€ C1218 kummiga (esimootor 2,7kW) sain ~6000km kätte.
Spoiler
1 kett läbinud ~70 000km ja veel kestab.
|
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
25.10.2018 12:49:40
|
|
|
grandmastera kirjutas: |
Aga tõepoolest fati kummid on täiesti jabura hinnaga. |
Vahepealne variant oleks PLUS suurusega rattad, mis on fati ja tavalise vahepeal.
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
grandmastera
HV vaatleja
liitunud: 11.03.2003
|
25.10.2018 13:07:42
|
|
|
Ma uurisin 3.0 - 3.5" rattaid ja praegu paistab, et need on Eestis veel vähem levinud kui fatbiked.
|
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
25.10.2018 14:05:40
|
|
|
Endal 2.8", ent kondiaurul. Plus pole väga levinud muidu, jah.
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
devean
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.02.2003
|
25.10.2018 17:23:34
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
See on hea emotsioonipill. Säästust rääkida ei saa.
Kaua need FAT kummid kestavad võrreldes tava 10€ kummidega? Need kallimad kui autokummid
Iga 500km järel uus kett?
Kui ma tahan elektriratta ümber ehitada elektriautoks aga nii, et auto jääks elektriratta kategooriasse. Siis mis piirangud seaduses mul ette tulevad?
Artiklitest loen välja et väntadega, laius kuni 1,25m ja haagis kuni 50kg, võimsus 250w, rohkem ei midagi. Ehita kasvõi 4m kõrgune ja 10m pikkune ja 1 tonn kaaluv? |
Elektrilise fatbike kohta, on tegu soodsama otsa hinnaga. Eestis on veel kahjuks valik väike. Soomes müüakse neid natukene rohkem, nii, et sealne kohalik suurim elektroonika(võrgu)pood on turule toonud oma nn. white label rattad. 1999 euro eest saab sellise.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/11541/jthbm/GZR-Black-Raw-26-sahkofatbike-19, nende suurim pood on otse Länsisatamas, kus peatuvad ka Talllinki laevad, nii, et täiesti võimalik minna 16 eurose päevakruiisi ajal ratast ostma
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
25.10.2018 19:08:23
|
|
|
Siin kuskil poes liikus uus fatbike <300€. Iseehitades elektriks mingi säästuka saaks isegi.
|
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
30.10.2018 21:28:28
|
|
|
Kui mulle kunagi see 1000W 48V tagajooks peaks kohale jõudma, siis sellega seoses tekkinud mõtteid ka aku osas. Mingit suurt Ah taga ei aja, aga võimsust võiks olla, kasvõi lühikeseks ajaks. Kuidas oleks teha 14S3P akupakk sellistest 18650 akudest? https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/sony-us18650vtc5-flat-top.html Tahaks aku sellise kompaktse teha ja olemasolevat joogupudelihoidjat selleks ära kasutada. Seal jääb aku suht madalale ja mugav kiiresti eemaldatav teha see, kui koridori jätta ratas. Mõte tekkis korpusena kasutada tavalist 75mm kanalka toru:D(hiljem viisakad otsad tekitada ja üle värvida). Algselt mõõtsin niisama ilma toruta põlve otsas ja vaatasin et äkki mahub nibin nabin 12 pulka sinna toru sisse kõrvuti(4P) ja siis 5 sellist torni üksteise otsas, ent täna sain torujupi ja paraku ei mahu, tuleks kolm elementi paralleelis teha kui sinna tahta mahutada. Seega 14S3P võiks lõplik kombo jääda kui tahaks sinna torusse suruda akud. Kuidas sellised elemendid niisugusele valule vastu peaksid muidu? Andmeleht lubab 30A voolutugevuseks, ilmselt täis aku korral võtaks kogu kompott 48V 1000W mootori korral oma 30A ikka, kui täis akude pinge oleks 58,8V? See teeks siis 10A aku kohta. Sisetakistus on neil nendest tavalistest 10A akudest pea kolm korda väiksem küll, ent kuidas ennustada akude kestvust sellises lahenduses? aku kaaluks tuleks mingi alla 2,5kg,vist tekiks ka oht, et murdub see sealt joogipudelihoidjast ära või lendab lihtsalt välja ja seega võiks mingi krõpsuga julgestusrihma ka aretada, mis omakorda ümber raami ülaosast tõmmata?
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
31.10.2018 15:26:12
|
|
|
Jutud räägivad, et see VTC5 andmelehel lubatud 30A on kergelt öeldes üle pingutatud. Reaalses elus kannatab samapalju kui 20A cell 25R/HE2
Seega pole mõtet üle maksta
|
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|