Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Kukkumiskindla telefoni ekraan lendas kukkudes sodiks. Elisa eemaldas kodulehelt reklaami ja keeldus algul arvet hüvitamast märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 11:46:18 vasta tsitaadiga

Lord Ami kirjutas:
Mina näen jällegi seda selle mätta otsast, et miks on vaja nii paganama kliendivaenulik (alati) olla? Kasum kasumiks, aga kas kuvand ei ole tähtsam? Elisal (kelle klient ma parasjagu olen) on sellest vist küll täiesti poh**. Vähemasti viimase aja uudiseid lugedes.

Hea küll, telefon ei ole kunagi millegi "kindel". Aga kui reklaamitakse seda üliasjana, mis peab kõigele vastu, siis neelake korra see mõrudus alla ja korvake kahju + muutke telefoni kirjeldust. Aga ei, enne on vaja tarbijakaitsega ja jumal teab kellega (kliendiga) vaielda ja ettevõttele see 50EUR säästa.
Mõistagi ei käi see klausel mingisuguste 500+ EUR maksvate telefonide kohta, kus igaüks tuleb oma iPhone või Samsungi telefoniga ja ütleb, et näe, kukkus maha ja klaas ämblikus - tehke tasuta korda.

Lihtsalt naeruväärne kuidas alati (rõhk on sõnal alati) üritatakse probleemi rumala ja saamatu kliendi kaela määrida... Ja kui hiljem tuleb välja, et kliendil oligi õigus, siis lihtsalt kehitatakse õlgu ja tehakse oma praak korda. kopp.gif
Liiga tihti juhtub seda. Võin üsna kindlalt väita, et suur osa taolistest juhtudest meediasse/meieni ei jõuagi. Kurb.


Aga miks peab alati musta pesu avalikult pesema? Arvestades klientide arvu, on paratamatus, et selliseid asju juhtub. Samuti võib üsna kindel olla, et päris paljud TKA juhtumid on täiesti ajuvabad ja selgelt on müüjal õigus, seega on ka parem, et sellised jurad meediasse ei jõua, sest tahes tahtmata loetakse artikleid diagonaalis ning tõlgendatakse vastavalt oma soovile ehk tulemuseks oleks räige kius.

Antud juhul tuli Elisa ju üsna kiirelt vastu? Artiklist loen välja, et justkui juba teise suhtlusega oldi nõus telefoni ostuhind hüvitama. Esimesel korral ilmselt helistas kliendile keegi teenindaja, et edastada hoolduskeskusest saabunud infot (Elisa, ega ükski teine edasimüüja, EI remondi ise seadmeid).

Minu hoiaku põhjuseks on lihtsalt see, et olen olnud ise klienditeenindaja IT kaupade poes ning pole see eluke midagi nii must-valge kui see tavalise kliendi poolt võib tunduda. Ei ole päris nii, et kõik kauplejad istuvad kontoris ja mõtlevad välja viise kuidas klientidel nahka üle kõrvade tõmmata. Rääkimata klienditeenindajast, kes jääb alati firma poliitika, seaduste, garantiitingimuste ning kliendi pahameele vahele.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
woox2k
Kreisi kasutaja
woox2k

liitunud: 25.03.2009




sõnum 16.10.2018 12:49:01 vasta tsitaadiga

Märt. kirjutas:
Ostad kallima ja hoiad hästi.

Pole küll 700€ telefoni omanud ja ei ole ka suvaline telefonipillaja aga vähesed omatud telefonid on üle 2 aasta vastu pidanud. Telefon pole sulepadjal hoidmiseks ja ringi liikudes/tööd tehes juhtub ikka asju. Viimane surev telefon oli xcover3. Eluea jooksul kukkus ikka mitmeid kordi betoonile ilma purunemata ja meres sai veekindlust proovitud selle eluea lõpupoole. Ilusti pidas vastu aga saatuslikuks sai hoopis auto remondi ajal kui telefon jäi kogemata minu ja tõstetava käigukasti vahele. Seda poleks ilmselt tuhande eurine telefon ka vastu pidanud ja kaotus oleks sellel puhul palju suurem olnud. Garantiisse ei hakkaks ükski mõistlik klient sellist viima ju.

_________________
Mess with the best, die like the rest!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 12:55:45 vasta tsitaadiga

Mihkel. kirjutas:
Aga miks peab alati musta pesu avalikult pesema? Arvestades klientide arvu, on paratamatus, et selliseid asju juhtub.

Aga miks mitte kui see tõele vastab?
tsitaat:
järgmisel päeval muutsid info, võtsid kukkumise tutvustusest ära ja väidavad et seda pole olnud
See küll mingi paratamatus pole.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 13:22:47 vasta tsitaadiga

Mis tõestab mu pointi - diagonaalis lugemine ja sisu tõlgendamine vastavalt vajadusele.

tsitaat:
Elisa pressiesindaja Taavi Teder ütles, et Elisa ja telefoni maaletooja kokkuleppel tuldi selle juhtumi puhul kliendile vastu ning telefon osteti kliendilt tagasi.

"Elisa e-poes oli tootja poolt saadud info põhjal lisatud telefonile juurde kirjeldav lause, et seade ei karda kukkumist," ütles ta. "Kuna täiendavaid täpsustusi seal juures ei olnud, eemaldati reklaamlause võimalike edaspidiste arusaamatuste vältimiseks."
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 13:44:59 vasta tsitaadiga

Kes siis diagonaalis luges? Suht täpne ja konkreetne süüdistus valetamises.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 13:47:00 vasta tsitaadiga

Klient süüdistas jah, aga ma ei näe, et Elisa pressiesindaja kuidagi üritaks (vähemalt artikli jaoks võetud intervjuus) varjata selle lause eemaldamist. icon_rolleyes.gif

Kliendid on suutelised igasuguseid asju välja mõtlema ja kui kaupleja tunnistab avalikult enda eksimust, siis pigem suhtuks kliendi väidetesse teatava kahtlusega.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 13:53:26 vasta tsitaadiga

Kui asi juba kella küljes ja aru saadud et internetist ei saa asju kustutada siis ilmselge et pressiesindaja tasemel pole enam mõtet musta valgeks rääkida. Ja kui varasemat varjamist ei tunnistata siis jääbki sõna sõna vastu.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 13:58:19 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
Mihkel. kirjutas:
Aga miks peab alati musta pesu avalikult pesema? Arvestades klientide arvu, on paratamatus, et selliseid asju juhtub.

Aga miks mitte kui see tõele vastab?


Ma millegipärast arvan, et selliseid juhtumeid on palju rohkem, kus klient tegelikult ongi teinud tehnikavidinaga midagi, mis garantii välistab ja olgu siis kas teadmatusest või täiesti teadlikult lootuses, et ehk tema viga ei tuvastata üritab asja garantiisse viia. Kui selliste juhtumite peale tuleks artikkel pealkirjaga kodanik nimega xxx yyy üritas huiata, siis ei jõuaks seda hala pärast ära kuulata. Samas vägagi tihti on need vaidlused tegelikult hallis alas, kus olenemata sellest kellele tarbijakaitse või kellegi teise arvates lõpuks õigus jääb, pole reaalsuses sugugi päris selge, mis siis tegelikult oli või ei olnud. Aga kuna loetakse diagonaalis, siis paratamatult sellised artiklid kahjustavad poe mainet samamoodi nagu kahjustaks kliendi mainet, kui tema kohta tuleks artikkel kus huiamises süüdistatakse.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 14:04:34 vasta tsitaadiga

Kella külge jõudis see asi ju alles peale juhtumi lahenemist. Probleemiks (minu jaoks) ongi siin see mentaliteet, et müüja üritab iga hinna eest klienti tüssata ja sellise eelhäälestatud suhtumisega inimesed ka asju ajavad. Antud juhul lahenes ju asi üsna kiirelt (ilma pikemate vaidlusteta ja ilma TKA või meediata) ning klient sai enda jaoks positiivse lahenduse. Või mitte? Ometi paistab, et ikka jäi kripeldama, et kuidagi nii lihtsalt anti järgi, seega võiks ikka veidi edasi norida. Taaskord, ma olen enam kui kindel, et esimene kõne/teavitus kliendile tuli tavaliselt teenindajalt kes edastas hoolduskeskuse vastuse. See pole mingi ühe poega mobiiliärikas kus kõik töötajad omavad kõigist juhtumitest ülevaadet ning teavad kõiki kirjeldusi peast, et suvaline lüli seal ahelas saaks kohe mingeid otsuseid vastu võtta või teada mis täpselt tehtud on.

Ehk et mida ma öelda tahan on see, et jah, enda õiguste eest tuleb kahtlemata seista, aga kuna "klient on kuningas" suhtumine on hakanud inimestele pähe ja mõjub justkui "mul on alati õigus", siis tulemuseks on see, et ka peale positiivset lahendit noritakse ikka tüli. Te ei kujuta ette ka kui paljud kliendid üritavad teenindajaga(!!!) tüli norida peale asja lahenemist.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 14:14:30 vasta tsitaadiga

Jah, huiareid on terve ilm täis aga 90+% on korralikud inimesed ja selline lihtlabane näkku valetamine ei peaks vaiba alla jääma. See kui asi kinni maksti ei tee kogu lugu positiivseks. Ma oleks ilmselt samas olukorras mingil maal ka nõus olnud kahju kandma aga ma ei talu valetamist.

Klienditeenindajana on ilmselt mingi stereotüüp tekkinud aga see saabki olla nende põhjal kes tulevad õigust nõudma. Kes ei tule neid sa ei näe.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 16.10.2018 14:54:48 vasta tsitaadiga

Siin ei ole midagi keerulist.

Reklaamiti välja tingimus X
Klient sai läbi katsetuse teada, et tingimus X ei vasta tõele.

Makske kinni, neelake kahjum alla ja liikugem edasi. Mainekahju hetkel palju suurem, kui selle seadme väärtus.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 15:02:06 vasta tsitaadiga

Mihkel., vaata see "müüja üritab huiata" seisukoht tekibki kui lugeda kasvõi käputäit juhtumeid kus müüja elu eest vingerdab vastutusest ära minnes absurdsete väideteni kus kokkuvõttes üritab selgeks teha, et kõik ostetud asjad on mõeldud ainult mullikilesse keeratult kapis seisma ja igasugune nende kasutamine pole enam sihipärane ehk siis kingad pole käimiseks, telefon pole rääkimiseks jne. Äri Eesti virutaguse ärikate moodi - annan asja ja võtan raha, peale seda pole minu mure ja klient mingu ptsi.

Antud juhul ei lahendatud ju midagi asja toredasti ja kiirelt vaid kõigepealt klient ise loll ja süüdi. Kui klient ütleb, et aga kodulehel kirjelduses oli siis hetk vaikust, eemaldatakse vastav lause ja öeldakse, et klient ikka loll ja süüdi - mingit sellist lauset ei ole. Kui siis klient ütleb, et ärge huiake - mul on kuvatõmmis olemas ja saan tõestada, et üritate huiata siis om vesi ahjus ja saadakse aru, et asi läheb liiga suureks ning "tullakse vastu".
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 15:03:59 vasta tsitaadiga

LKits, esiteks telefon juba maksti kinni, see artikkel on rusikatega vehkimine peale kaklust.
Teiseks on arusaadav, millest see esimene negatiivne vastus. Elisa ei tee ju ise garantiiremonti vaid viib telefoni tootja volitatud partneri juurde. See partner jälle ei pea teadma midagi sellest, mida Elisa oma kodulehel reklaamis vaid lähtub sellest, kas toodet on kasutatud vastavalt kasutusjuhendile. Kui Elisa sekkus, siis sai asi lahendatud. Mina siin Elisa poolset hämamist ega huiamist ei näe. Kui siis võibolla see et eitati selle reklaamteskti olemasolu kodulehel, samas see on kliendi väide ja kuna inimesed armastavad ikka jutule natuke vürtsi lisada, siis seda ma võtaks asi is.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 15:17:28 vasta tsitaadiga

napoleon, see artikkel on teistele hoiatuseks, et kui ise pole hoolas siis ka kohe huiatakse. Samuti pole reklaamtekst mitte kliendi väide vaid kliendipoolt ka kuvatõmmisega ära tõestatud. Mina seda ei usu, et kõik esindusepoolt on vaesekesed ja rumalad kus üks käsi ei tea mis teine teeb - ometigist itimees kes kodulehte haldab teadis küll kuramuse kiiresti just antud toote juurest vastava lause eemaldada.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 15:17:49 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Kui siis võibolla see et eitati selle reklaamteskti olemasolu kodulehel, samas see on kliendi väide ja kuna inimesed armastavad ikka jutule natuke vürtsi lisada, siis seda ma võtaks asi is.


No siis olekski kohane see elisa poolt ümber lükata ja asi korras thumbs_up.gif

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2018 15:30:47 vasta tsitaadiga

Auron, screenshot on selle kohta, et see tekst seal oli. Mina seadsin kahtluse alla lihtsalt kliendi väite, et peale teksti kokkukorjamist Elisa eitas, et see seal üldse kunagi olnud on. Teksti kiire kokkukorjamine oli ju ainuõige tegu kui nad avastasid, et tekst on tarbijat eksitav.
elukaz, huvitav kuidas seda ümber lükata. Kui kõne just salvestatud pole, siis on sõna sõna vastu.

Aga üldiselt on loo moraal pigem see, et enne telefoni ostmist tasub natuke eeltööd teha. Eesti poodide lehtedel on info tihti puudulik, nagu antud näite puhul näha, siis kohati isegi eksitav. Muidugi ei saa seda kliendile kohustuseks panna enne ostu kuskilt mujal lisainfot otsida, samas alati on lihtsam võimalikke probleeme ennetada kui pärast vaidlema hakata.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Kukkumiskindla telefoni ekraan lendas kukkudes sodiks. Elisa eemaldas kodulehelt reklaami ja keeldus algul arvet hüvitamast mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.