Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
15.10.2018 20:16:36
|
|
|
Ma sõidan iga(töö)päevaselt elektri tõstukiga ja mingist gaasist-diislist ei taha enam midagi kuulda. Vahest on remondiajaks gaasikas toodud. Jube. Vastik lausa. Elektriga sahistad vaikselt. Ei ole mingit sellist jama, et kui mootor pole soe, siis ei jõua sõita ega tõsta. Elektrikas on lakust valmis kõigeks, ja see vaikus! Nii mõnus. Ei taha enam mingit lärinat kõrvaäärde.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Laifstaile
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.05.2005
|
15.10.2018 21:02:48
|
|
|
Nõustun SSD-ga, ma ise ka laomees. Vajadusel sõidan el või diisliga kuna mõlemad masinad olemas. Tunnistan, et elektri kohene kiirendus ja erksus on diislist kordades üle. Suur pluss on vaiksus.
Aga samas jäävad küsimused. Kõrge hind, vähese mahutusega aku, laadimisvõrk jne
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
15.10.2018 21:10:14
|
|
|
Laomeestel on teine teema, ega ma ka ei tahaks suletud või osaliselt suletud ruumis sisepõlemismootorit kasutada(kui see just vesinikuga ei tööta ) Ja noh, tõstuk on ikka väga niššitoode, sõitku see kasvõi kogu aeg tahmatont taga, suures plaanis on selle ökoloogiline jalajälg marginaalne. Samas akutoitel muruniitjat vist ei tahaks endale, las ta siis müriseb natuke, aga vähemalt ei pea niitmist pooleli jätma kui paak tühjaks saab
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
lauri
HV veteran
liitunud: 05.11.2001
|
15.10.2018 21:15:45
|
|
|
Akutoitel muruniiduk on ideaalne asi. Viskad kevadel välja ja sügisel otsid ära. Muru on niiidetud kogu aeg.
_________________ Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan. |
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
15.10.2018 21:29:56
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Laomeestel on teine teema, ega ma ka ei tahaks suletud või osaliselt suletud ruumis sisepõlemismootorit kasutada |
Maa õhuruum on ka piiratud. Kui lao täis tossutan, siis saan õue joosta, kui õu on tossu täis, siis kuhu jooksen?
Ja akuga muruniiduk on mõnus. Töökaaslasel on, ei mingit läristamist enam ja vähemalt 10 suvist töötundi, on nüüd puhkeaeg.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
15.10.2018 22:10:57
|
|
|
Akuga muruniiduk ei tähenda veel isesõitvat robotniidukit.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
15.10.2018 22:12:52
|
|
|
Reaper kirjutas: |
Akuga muruniiduk ei tähenda veel isesõitvat robotniidukit. |
Jah aga kui midagi sellist osta, siis pigem ikka täisautomaatne. Eriti kui valik ja võimalused olemas.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
16.10.2018 10:54:14
|
|
|
Noja, kui võimalus on, siis miks mitte. Lihtsalt tean, et enda sugulased-tuttavad on akuga elektriniidukeid ostnud vanade bensupõrride asemele. Selliseid lükatavaid... Robotniidukit pole veel kellelgi näinud. Vist vaesed oleme kõik!
Lisaks veel teema, et robotniiduk ei ühildu väikeste laste ja koduloomadega.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
16.10.2018 12:19:48
|
|
|
SSD kirjutas: |
Maa õhuruum on ka piiratud. Kui lao täis tossutan, siis saan õue joosta, kui õu on tossu täis, siis kuhu jooksen? |
Selles see mõte ongi. Rangete nõuetega surevad väikesed ebaefektiivsed fossiilmootorid välja, kuna sõiduautodesse pole võimalik enam nii keerukat heitgaasipüüduri süsteemi paigalda. Nii ruumi kui hinna suhtes. Ellu jäävad ainulte efektiivsed fossiilmootorid, mida leiab veoautodelt, rongidelt, traktoritelt, laevadelt ja elektrijaamades.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
16.10.2018 13:00:48
|
|
|
sogar kirjutas: |
Aga teemasse kui EL hakkab elektriautosid doteerima siis oleks asjal jumet.
Muidugi see, et akud lahjad on tõmbab kergelt pidurit.
Põhjalakliima on karmim juba oma soola poolest, et teha asi kergelt skeptiliseks. |
Ja see dotatsioon korjatakse kokku kõigilt maksumaksjatelt. Sama teema nagu tasuta bussisõit - tasuta pole midagi maksame ikka täishinna selle elektrikäru eest
tsitaat: |
Selles see mõte ongi. Rangete nõuetega surevad väikesed ebaefektiivsed fossiilmootorid välja, kuna sõiduautodesse pole võimalik enam nii keerukat heitgaasipüüduri süsteemi paigalda. Nii ruumi kui hinna suhtes. Ellu jäävad ainulte efektiivsed fossiilmootorid, mida leiab veoautodelt, rongidelt, traktoritelt, laevadelt ja elektrijaamades. |
Tegu on poliitikute poolt mitmeski väljamõeldud probleemiga. Kui probleemiks on CO2 siis see tekib elektrikärudel endiselt elektrijaamas. Summa summaarum on ainult kaotused.
Kui mõtlesid muid heitgaase siis tänapäevased autod küll midagi tekitavad aga need on talutavuse piires. Sõiduaautodel on üsna korralikud heitgaasipüüdjad tänapäevastel autodel peal. Kuntslikult saame siin kergesti vindi üle keeratud.
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
17.10.2018 09:56:08
|
|
|
Suvaline 10aastat vana saxa qwälitet on egr/dpf off..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
18.10.2018 20:11:47
|
|
|
Toyota hübriididel on NiMH akud.
Laetavatel aga Li ion.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
19.10.2018 23:02:34
|
|
|
Krt ma mõtlen ikka, et elektriautot pole odav omada ju.
1. Hind on mingi 35-40k€ enamvähem elektrikal - pmst maksad 2x rohkem. 20k € eest saab benaga ikka suht pikalt sõita.
2. Akud ju kuluvad ja mingi aeg vajavad vahetust - see maksab ju taas oma 15k€ - selle 15k€ eest saab benaga oi kui palju taas sõita
Jääb mul midagi kahe silma vahele?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
20.10.2018 00:06:47
|
|
|
1. Arvesta hooldusi ka. Sisepõlemismootori hooldusele kulub päris palju raha, elektrimootorile peaaegu mitte midagi. Pidurid ka elektrikal eriti ei kulu.
2. Alles oli siin foorumis juttu, et pärast 250000 km läbimist on akud oma mahutavusest kaotanud ainult ~15-20% (halvimal juhul) ja õige laadimisega saab akude eluea päris pika hoida.
viimati muutis von Wu 20.10.2018 00:41:24, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
20.10.2018 00:25:27
|
|
|
von Wu, Ja "kütus" on ka väga odav. Sel põhjusel on palju elektri taksosi. Vähe sõitval inimesel elektrikas ei sobi. Taksoks aga ideaalne. Boonuseks tasuta parkimine, ja bussiradasi võib vist ka vabalt kasutada.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
20.10.2018 00:40:28
|
|
|
salatoimik seda mõtleski, et kütus on küll odav, aga auto ise 2x kallim. Keskmine sõitja saab 20000€ eest 10 aastat bensiini osta. Aga kui madalamad hoolduskulud ja tasuta parkimne (kardan, et seda pole enam kauaks) juurde panna, siis see tasuvusaeg lüheneb.
Vähe sõitev inimene ostab elektriauto muudel põhjustel (hea kiirendus, vaikne mootor jms).
|
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
20.10.2018 09:16:33
|
|
|
von Wu kirjutas: |
1. Arvesta hooldusi ka. Sisepõlemismootori hooldusele kulub päris palju raha, elektrimootorile peaaegu mitte midagi. Pidurid ka elektrikal eriti ei kulu.
2. Alles oli siin foorumis juttu, et pärast 250000 km läbimist on akud oma mahutavusest kaotanud ainult ~15-20% (halvimal juhul) ja õige laadimisega saab akude eluea päris pika hoida. |
Ainult mootorit võrreldes on sul õigus aga elektrikäru aku tuleb iga 5 aasta tagant uus osta ja see maksab pool auto hinda (elektrikäru on 2x kallim kui tavaauto). Seni on kogukulud liiga kallid.
Hübriidi pluss ongi selles, et aku osakaal on väike ja vajadusel võib aku vahetamata jätta.
|
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
20.10.2018 09:22:56
|
|
|
Miks sa uue aku ostad iga 5a tagant?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
20.10.2018 10:24:45
|
|
|
Aku kaputt
|
|
tagasi üles |
|
|
Laifstaile
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.05.2005
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
20.10.2018 10:48:04
|
|
|
kalvis kirjutas: |
Aku kaputt |
5 aastaga kindlasti mitte
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Bilderberg
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2009
|
20.10.2018 14:02:15
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
kalvis kirjutas: |
Aku kaputt |
5 aastaga kindlasti mitte |
Olen ka 4aasta pärast akut vahetanud- akus oli lühis.
Elektriauto aku tööiga arvestatakse laadimistüklite järgi, 2011-2014 aasta akudel oli see 600-2000 tsüklit ja uuematel on nüüd kordades rohkem. Kuidas see on saavutatud ei oska öelda.
Sattusin ühele artiklile kus sellest juttu(elektriauto aku tööeast/laadimistsüklitest jne...): THE SECRET LIFE OF EV BATTERIES
Peamine elektriauto miinus on läbisõidu vähenemine madalatel temperatuuridel. Näit-9° kuni -20° on elektriauto teekond juba kindlad 20-30% lubatust lühem.Eeliseks on muidugi elektriautode raskuskese, mis on elektriautol hästi madalal ja kindlustab libedaga parema juhitavuse ja teelpüsimise.
Millegipärast kusagil ei ole kirjas, et elektriauto aku vahetusega kaasneb veel muu elektroonika/aku juhtplokkide vahetus ja seadistamine!!!
ja kui keskkonna sõbralik see elektriauto on jääb igaühe enda otsustada: Vanaksjäänud elektriautode akudest võidakse sulle varsti koju akupank ehitada
Samas odava Nissan Leaf-i aku vahetuse hind on kindlal tõusuteel, nii et mingit seost Lithiumi odavnemisega maailamaturul ei ole. Lõpptarbija plekib meil ikka kõik omanike ootused kinni: Re: Warning: Battery Replacement Cost Increase (now $8500)
Nissan Quietly Increased The Price of Its LEAF Battery Replacement. What now?
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
20.10.2018 14:09:27
|
|
|
No aga kui sa täna ostad, siis ostad ju ikka 2018a elektriauto, mitte mingit vana romu vanade akudega
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Bilderberg
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2009
|
20.10.2018 14:16:43
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
No aga kui sa täna ostad, siis ostad ju ikka 2018a elektriauto, mitte mingit vana romu vanade akudega |
Ju siis nõudlus on:
Kasutatud elektriautod
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
20.10.2018 15:31:23
|
|
|
kalvis kirjutas: |
Aku kaputt |
kui 5a on aku kaputt, siis oled võidus (nn. "või sees") kuna vahetatakse garantiikorras uue vastu.. kui just üle 200 000km pole uhanud autoga..
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
|