Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Euroliit sunnib autotootjaid elektriautodele üle minema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2018 20:16:36 vasta tsitaadiga

Ma sõidan iga(töö)päevaselt elektri tõstukiga ja mingist gaasist-diislist ei taha enam midagi kuulda. Vahest on remondiajaks gaasikas toodud. Jube. Vastik lausa. Elektriga sahistad vaikselt. Ei ole mingit sellist jama, et kui mootor pole soe, siis ei jõua sõita ega tõsta. Elektrikas on lakust valmis kõigeks, ja see vaikus! Nii mõnus. Ei taha enam mingit lärinat kõrvaäärde.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Laifstaile
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2018 21:02:48 vasta tsitaadiga

Nõustun SSD-ga, ma ise ka laomees. Vajadusel sõidan el või diisliga kuna mõlemad masinad olemas. Tunnistan, et elektri kohene kiirendus ja erksus on diislist kordades üle. Suur pluss on vaiksus.
Aga samas jäävad küsimused. Kõrge hind, vähese mahutusega aku, laadimisvõrk jne
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2018 21:10:14 vasta tsitaadiga

Laomeestel on teine teema, ega ma ka ei tahaks suletud või osaliselt suletud ruumis sisepõlemismootorit kasutada(kui see just vesinikuga ei tööta icon_wink.gif ) Ja noh, tõstuk on ikka väga niššitoode, sõitku see kasvõi kogu aeg tahmatont taga, suures plaanis on selle ökoloogiline jalajälg marginaalne. Samas akutoitel muruniitjat vist ei tahaks endale, las ta siis müriseb natuke, aga vähemalt ei pea niitmist pooleli jätma kui paak tühjaks saab
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lauri
HV veteran
lauri

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2018 21:15:45 vasta tsitaadiga

Akutoitel muruniiduk on ideaalne asi. Viskad kevadel välja ja sügisel otsid ära. Muru on niiidetud kogu aeg.
_________________
Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2018 21:29:56 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Laomeestel on teine teema, ega ma ka ei tahaks suletud või osaliselt suletud ruumis sisepõlemismootorit kasutada

Maa õhuruum on ka piiratud. Kui lao täis tossutan, siis saan õue joosta, kui õu on tossu täis, siis kuhu jooksen?
Ja akuga muruniiduk on mõnus. Töökaaslasel on, ei mingit läristamist enam ja vähemalt 10 suvist töötundi, on nüüd puhkeaeg. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reaper
Kreisi kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005




sõnum 15.10.2018 22:10:57 vasta tsitaadiga

Akuga muruniiduk ei tähenda veel isesõitvat robotniidukit.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2018 22:12:52 vasta tsitaadiga

Reaper kirjutas:
Akuga muruniiduk ei tähenda veel isesõitvat robotniidukit.

Jah aga kui midagi sellist osta, siis pigem ikka täisautomaatne. Eriti kui valik ja võimalused olemas.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reaper
Kreisi kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005




sõnum 16.10.2018 10:54:14 vasta tsitaadiga

Noja, kui võimalus on, siis miks mitte. Lihtsalt tean, et enda sugulased-tuttavad on akuga elektriniidukeid ostnud vanade bensupõrride asemele. Selliseid lükatavaid... Robotniidukit pole veel kellelgi näinud. Vist vaesed oleme kõik!

Lisaks veel teema, et robotniiduk ei ühildu väikeste laste ja koduloomadega.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 16.10.2018 12:19:48 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Maa õhuruum on ka piiratud. Kui lao täis tossutan, siis saan õue joosta, kui õu on tossu täis, siis kuhu jooksen?
Selles see mõte ongi. Rangete nõuetega surevad väikesed ebaefektiivsed fossiilmootorid välja, kuna sõiduautodesse pole võimalik enam nii keerukat heitgaasipüüduri süsteemi paigalda. Nii ruumi kui hinna suhtes. Ellu jäävad ainulte efektiivsed fossiilmootorid, mida leiab veoautodelt, rongidelt, traktoritelt, laevadelt ja elektrijaamades.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 16.10.2018 13:00:48 vasta tsitaadiga

sogar kirjutas:
Aga teemasse kui EL hakkab elektriautosid doteerima siis oleks asjal jumet.
Muidugi see, et akud lahjad on tõmbab kergelt pidurit.
Põhjalakliima on karmim juba oma soola poolest, et teha asi kergelt skeptiliseks.

Ja see dotatsioon korjatakse kokku kõigilt maksumaksjatelt. Sama teema nagu tasuta bussisõit - tasuta pole midagi maksame ikka täishinna selle elektrikäru eest
tsitaat:

Selles see mõte ongi. Rangete nõuetega surevad väikesed ebaefektiivsed fossiilmootorid välja, kuna sõiduautodesse pole võimalik enam nii keerukat heitgaasipüüduri süsteemi paigalda. Nii ruumi kui hinna suhtes. Ellu jäävad ainulte efektiivsed fossiilmootorid, mida leiab veoautodelt, rongidelt, traktoritelt, laevadelt ja elektrijaamades.

Tegu on poliitikute poolt mitmeski väljamõeldud probleemiga. Kui probleemiks on CO2 siis see tekib elektrikärudel endiselt elektrijaamas. Summa summaarum on ainult kaotused.
Kui mõtlesid muid heitgaase siis tänapäevased autod küll midagi tekitavad aga need on talutavuse piires. Sõiduaautodel on üsna korralikud heitgaasipüüdjad tänapäevastel autodel peal. Kuntslikult saame siin kergesti vindi üle keeratud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.10.2018 09:56:08 vasta tsitaadiga

Suvaline 10aastat vana saxa qwälitet on egr/dpf off..
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p3000
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.09.2008




sõnum 18.10.2018 20:11:47 vasta tsitaadiga

Toyota hübriididel on NiMH akud.
Laetavatel aga Li ion.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.10.2018 23:02:34 vasta tsitaadiga

Krt ma mõtlen ikka, et elektriautot pole odav omada ju.
1. Hind on mingi 35-40k€ enamvähem elektrikal - pmst maksad 2x rohkem. 20k € eest saab benaga ikka suht pikalt sõita.
2. Akud ju kuluvad ja mingi aeg vajavad vahetust - see maksab ju taas oma 15k€ - selle 15k€ eest saab benaga oi kui palju taas sõita icon_rolleyes.gif

Jääb mul midagi kahe silma vahele?

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 20.10.2018 00:06:47 vasta tsitaadiga

1. Arvesta hooldusi ka. Sisepõlemismootori hooldusele kulub päris palju raha, elektrimootorile peaaegu mitte midagi. Pidurid ka elektrikal eriti ei kulu.
2. Alles oli siin foorumis juttu, et pärast 250000 km läbimist on akud oma mahutavusest kaotanud ainult ~15-20% (halvimal juhul) ja õige laadimisega saab akude eluea päris pika hoida.


viimati muutis von Wu 20.10.2018 00:41:24, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 865 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 653
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2018 00:25:27 vasta tsitaadiga

von Wu, Ja "kütus" on ka väga odav. Sel põhjusel on palju elektri taksosi. Vähe sõitval inimesel elektrikas ei sobi. Taksoks aga ideaalne. Boonuseks tasuta parkimine, ja bussiradasi võib vist ka vabalt kasutada. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 20.10.2018 00:40:28 vasta tsitaadiga

salatoimik seda mõtleski, et kütus on küll odav, aga auto ise 2x kallim. Keskmine sõitja saab 20000€ eest 10 aastat bensiini osta. Aga kui madalamad hoolduskulud ja tasuta parkimne (kardan, et seda pole enam kauaks) juurde panna, siis see tasuvusaeg lüheneb.
Vähe sõitev inimene ostab elektriauto muudel põhjustel (hea kiirendus, vaikne mootor jms).
Kommentaarid: 865 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 653
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 20.10.2018 09:16:33 vasta tsitaadiga

von Wu kirjutas:
1. Arvesta hooldusi ka. Sisepõlemismootori hooldusele kulub päris palju raha, elektrimootorile peaaegu mitte midagi. Pidurid ka elektrikal eriti ei kulu.
2. Alles oli siin foorumis juttu, et pärast 250000 km läbimist on akud oma mahutavusest kaotanud ainult ~15-20% (halvimal juhul) ja õige laadimisega saab akude eluea päris pika hoida.

Ainult mootorit võrreldes on sul õigus aga elektrikäru aku tuleb iga 5 aasta tagant uus osta ja see maksab pool auto hinda (elektrikäru on 2x kallim kui tavaauto). Seni on kogukulud liiga kallid.
Hübriidi pluss ongi selles, et aku osakaal on väike ja vajadusel võib aku vahetamata jätta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 20.10.2018 09:22:56 vasta tsitaadiga

Miks sa uue aku ostad iga 5a tagant?
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 20.10.2018 10:24:45 vasta tsitaadiga

Aku kaputt
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Laifstaile
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2018 10:31:48 vasta tsitaadiga

Tasuvust ja muud on Elektriautode teema sektsioonis põhjalikult lahatud.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 20.10.2018 10:48:04 vasta tsitaadiga

kalvis kirjutas:
Aku kaputt


5 aastaga kindlasti mitte

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bilderberg
HV kasutaja
Bilderberg

liitunud: 26.08.2009




sõnum 20.10.2018 14:02:15 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
kalvis kirjutas:
Aku kaputt

5 aastaga kindlasti mitte

Olen ka 4aasta pärast akut vahetanud- akus oli lühis.

Elektriauto aku tööiga arvestatakse laadimistüklite järgi, 2011-2014 aasta akudel oli see 600-2000 tsüklit ja uuematel on nüüd kordades rohkem. Kuidas see on saavutatud ei oska öelda.
Sattusin ühele artiklile kus sellest juttu(elektriauto aku tööeast/laadimistsüklitest jne...): THE SECRET LIFE OF EV BATTERIES

Peamine elektriauto miinus on läbisõidu vähenemine madalatel temperatuuridel. Näit-9° kuni -20° on elektriauto teekond juba kindlad 20-30% lubatust lühem.Eeliseks on muidugi elektriautode raskuskese, mis on elektriautol hästi madalal ja kindlustab libedaga parema juhitavuse ja teelpüsimise.
Millegipärast kusagil ei ole kirjas, et elektriauto aku vahetusega kaasneb veel muu elektroonika/aku juhtplokkide vahetus ja seadistamine!!!
ja kui keskkonna sõbralik see elektriauto on jääb igaühe enda otsustada: Vanaksjäänud elektriautode akudest võidakse sulle varsti koju akupank ehitada

Samas odava Nissan Leaf-i aku vahetuse hind on kindlal tõusuteel, nii et mingit seost Lithiumi odavnemisega maailamaturul ei ole. Lõpptarbija plekib meil ikka kõik omanike ootused kinni: Re: Warning: Battery Replacement Cost Increase (now $8500)
Nissan Quietly Increased The Price of Its LEAF Battery Replacement. What now?
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 20.10.2018 14:09:27 vasta tsitaadiga

No aga kui sa täna ostad, siis ostad ju ikka 2018a elektriauto, mitte mingit vana romu vanade akudega
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bilderberg
HV kasutaja
Bilderberg

liitunud: 26.08.2009




sõnum 20.10.2018 14:16:43 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
No aga kui sa täna ostad, siis ostad ju ikka 2018a elektriauto, mitte mingit vana romu vanade akudega

Ju siis nõudlus on:
Kasutatud elektriautod
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p3000
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.09.2008




sõnum 20.10.2018 15:31:23 vasta tsitaadiga

kalvis kirjutas:
Aku kaputt

kui 5a on aku kaputt, siis oled võidus (nn. "või sees") kuna vahetatakse garantiikorras uue vastu.. kui just üle 200 000km pole uhanud autoga..
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Euroliit sunnib autotootjaid elektriautodele üle minema mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.