Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kui vana on sinu igapäevaselt enimkasutatav teler? |
Alla 1 aasta |
|
11% |
[ 42 ] |
1-3 aastat |
|
35% |
[ 131 ] |
4-6 aastat |
|
24% |
[ 92 ] |
7-10 aastat |
|
16% |
[ 60 ] |
11-13 aastat |
|
6% |
[ 26 ] |
14-16 aastat |
|
3% |
[ 14 ] |
17-20 aastat |
|
1% |
[ 4 ] |
Üle 20 aasta |
|
1% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 374 |
|
autor |
sõnum |
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
13.10.2018 13:59:55
|
|
|
Kui hinda tähele panite siis see oli ilmselt vastav.
Kõik esinduste demo sülerid ja telerid müüakse lõpu soodushinnaga maha või oli kellelgi arvamus, et need lähevad lihtsalt prügimäele?
Viimati tellisin amazonist kaks telefoni kesta, pakendid räsitud ja rebitud, tõsi sisu oli ilmselt kellelgi käte vahel vaatamiseks käinud aga viisakas.
Minuteada ei müüda ainult telefoniletil olevaid demoseadmeid kuna need on DEMO kirjadega kriitseltatud ja need käivad konkreetselt igapäev inimeste näppude vahel.
Kaup mis on väliselt ja sisult uueväärne on müügikaup, tõsi OLED tuleks selleks puhuks üle vaadata ning minu enda arvamuse kohaselt võiks olla e-poes kiri juures, et tegu on odava kaubaga seetõttu, et tegemist on DEMOseadmega.
On kauplusi kus on "leiunurk" selle tõttu lausa eraldi loodud. Teine asi on see, et selline kaup võiks olla müügil esinduses otse, siis saab klient ise oma silmaga kauba üle vaadata enne kui kuller koju toob.
Siiski e-poest ostes ka see 14 päevane tagastusõigus just selle tõttu loodud, juhuks kui kaup ei sobi..mida mina antud juhul kaubale nimetuseks paneks...sõltumata soodsast hinnast.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
lauri23
HV veteran
liitunud: 17.01.2005
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
13.10.2018 14:03:58
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
Six kirjutas: |
No siis pole üldse mingit juttu - las organiseerivad vana ära ning saadavad uue teleka. |
Helistasin ja ise ei organiseeri keegi midagi, ikka ise suur telekas kaenlasse ja esindusse. |
tsitaat: |
VÕS § 222 lg 4 kohaselt kannab müüja asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud,
eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud. Võlaõigusseaduse kommenteeritud väljaanne II
lk 62 p 3.4. selgitab nimetatud seadusesäte kasutamist, et muu hulgas kuulub nimetatud kulude
hulka ka asendatava või parandatava asja müüjani või parandamise läbiviimise kohta ning ostjani
tagasitoimetamise kulusid. |
Täiesti haige suhtumine Telia poolt.
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
xxlmaster
HV Guru
liitunud: 26.08.2008
|
13.10.2018 14:04:08
|
|
|
lauri23 kirjutas: |
Uskumatu mölakus ikka. Nõua kahjutasu/paremat telekat ja ähvarda meediasse minna selle näitega, kui seal heietama hakkavad. "öömüük" |
See plaan kusjuures ongi.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
13.10.2018 14:05:38
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
lauri23 kirjutas: |
Uskumatu mölakus ikka. Nõua kahjutasu/paremat telekat ja ähvarda meediasse minna selle näitega, kui seal heietama hakkavad. "öömüük" |
See plaan kusjuures ongi. |
Kõige lihtsam lahendus on lõpuks ikka, et saad raha tagasi. Laos neid ju rohkem pole ja ei tule.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
13.10.2018 14:10:15
|
|
|
tsitaat: |
minu enda arvamuse kohaselt võiks olla e-poes kiri juures, et tegu on odava kaubaga seetõttu, et tegemist on DEMOseadmega
|
No siin ongi probleem ju.
Keegi ei keela seda seadet maha müüa kui info on juures.
Aga kui seda pole, siis see on täielik sigadus
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
xxlmaster
HV Guru
liitunud: 26.08.2008
|
13.10.2018 14:13:24
|
|
|
indrpo kirjutas: |
xxlmaster kirjutas: |
lauri23 kirjutas: |
Uskumatu mölakus ikka. Nõua kahjutasu/paremat telekat ja ähvarda meediasse minna selle näitega, kui seal heietama hakkavad. "öömüük" |
See plaan kusjuures ongi. |
Kõige lihtsam lahendus on lõpuks ikka, et saad raha tagasi. Laos neid ju rohkem pole ja ei tule. |
Ja aga see pole just nüüd selline lahendus et "lähme sōpradena laiali". Tulgu korjaku oma piix kaasa ja raha tagasi siis vb saaks rääkida lahendusest.
Vaba aega niigi vähe ja raiska seda Telia blacki peale
Mis moodi service menüü lahti saaks, et siis töötunde ka näha?
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
13.10.2018 14:19:24
|
|
|
xxlmaster, helista neile. Ütle, et tahad, et nad tuleks ja võtaks vana teleka ning asendaks selle uue samaväärsega, muidu pöördud Tarbijakaitsesse ja maini ka avalikustamist.
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
xxlmaster
HV Guru
liitunud: 26.08.2008
|
13.10.2018 14:22:18
|
|
|
rmc kirjutas: |
xxlmaster, helista neile. Ütle, et tahad, et nad tuleks ja võtaks vana teleka ning asendaks selle uue samaväärsega, muidu pöördud Tarbijakaitsesse ja maini ka avalikustamist. |
Katsun täna hetke leida ja käin kohal ära ja vaatan kui mōistvad nad on. Telekat ma loomulikult kohe kaasa ei võta
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
volado
HV kasutaja
liitunud: 13.12.2010
|
13.10.2018 14:47:00
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
rmc kirjutas: |
xxlmaster, helista neile. Ütle, et tahad, et nad tuleks ja võtaks vana teleka ning asendaks selle uue samaväärsega, muidu pöördud Tarbijakaitsesse ja maini ka avalikustamist. |
Katsun täna hetke leida ja käin kohal ära ja vaatan kui mōistvad nad on. Telekat ma loomulikult kohe kaasa ei võta |
Imetlen su pikka närvi ja et hüüdlausetega ei suhtle Teliaga. Kui tõesti aus eksitus, siis oleks korrektne tõesti tagasi võtta oma kulu ja kirjadega ning midagi meeleheaks vastu.
Saatsime samamoodi tagasi pisipõnnile soetatud laua ja toolid, OT kaup, aga sama teema et kvaliteet ei rahuldanud. Müüja korraldas ise äraveo ja kandis raha tagasi. Me muidugi suhtlesime pikalt ja nõudliku tooniga.
_________________ aeglaselt gurustuv tammjuuser |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
13.10.2018 15:25:39
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
indrpo kirjutas: |
xxlmaster kirjutas: |
lauri23 kirjutas: |
Uskumatu mölakus ikka. Nõua kahjutasu/paremat telekat ja ähvarda meediasse minna selle näitega, kui seal heietama hakkavad. "öömüük" |
See plaan kusjuures ongi. |
Kõige lihtsam lahendus on lõpuks ikka, et saad raha tagasi. Laos neid ju rohkem pole ja ei tule. |
Ja aga see pole just nüüd selline lahendus et "lähme sōpradena laiali". Tulgu korjaku oma piix kaasa ja raha tagasi siis vb saaks rääkida lahendusest.
Vaba aega niigi vähe ja raiska seda Telia blacki peale
Mis moodi service menüü lahti saaks, et siis töötunde ka näha? |
Ma eelmise nädala Telia poolt korraldatud blackile pole siiani miskit muud tagasi kuulnud kui, et: "väga vabandame" ja pidin ikka oma aega raiskama ja spetsiaalselt minema ja ise asjad korda ajama. Mingit sümboolset kompi isegi ei pakutud selle eest, et ma nende tegevuse tõttu pidin oma aega ja kütust kulutama. See variant, et nad oleksid võinud ise oma bläki ära parandada oli täiesti võimatu väidetavalt (nii klienditeenindaja mulle ütles).
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
13.10.2018 15:27:34
|
|
|
nüüd siis vähemalt teab kuskohast midagi osta ei tasu, hinnad on neil ka tavaliselt mõttetult kõrged.
|
|
Kommentaarid: 486 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
|
xxlmaster
HV Guru
liitunud: 26.08.2008
|
13.10.2018 18:53:26
|
|
|
ja no nagu võis arvata...palun kirjutage avaldus ja teiega võetakse ühendust.
Pixel refresh tegi muidugi asja heaks jälle. Pildi valikud on kõik kuidagi tumedad välja arvatud elav kus on tõesti ilus pilt. Palju räägitud game mode on ka häirivalt tume.
Muidu, kõik muu jama kõrvale jätta siis on elava sättega täitsa hea filmi vaadata ja suht ootustepärane aga ma ei ole kindel et ma selle asja eest ka nõus oleks rohkem välja käima (isegi see tume pilt kõrvale jättes)
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
Fate
HV kasutaja
liitunud: 12.06.2004
|
14.10.2018 00:29:12
|
|
|
https://www.lg.com/sa_en/tvs/lg-55SK7900PVB Kas kellelgi kogemusi sellise teleriga või selle seeriaga? Googles mingeid häid reviewsid pole või ma otsin valesti (st peaks mingit üldseeriat otsima?) Või oskab keegi soovitada alternatiivseid 55" telereid? Hinnalipik võiks olla ca 650 eurot +-50 eurot. Telekast filme ei vaadata, pigem sport + PS4. HDMIsid peaks olema 4.
https://www.hinnavaatlus.ee/1176345/lg-55-55uk7550/ või midagi sellist. Mis neil kahel SK/UK seerial vahe on?
viimati muutis Fate 14.10.2018 02:10:24, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Scott
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.08.2016
|
14.10.2018 01:56:44
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Kui hinda tähele panite siis see oli ilmselt vastav.
Kõik esinduste demo sülerid ja telerid müüakse lõpu soodushinnaga maha või oli kellelgi arvamus, et need lähevad lihtsalt prügimäele?... võiks olla e-poes kiri juures, et tegu on odava kaubaga seetõttu, et tegemist on DEMOseadmega. |
Ma teeks konkreetselt vahet lõpumüügi kaubal (vanem mudeliversioon partiist/tootest on kohe-kohe otsas ja rohkem ei tule), mis on siiski praktiliselt kasutamata ja demos olnud kaubal (olnud sisse lülitatud pikka aega, isegi kui kliendi poolt näppimata). Kolmanda kategooriana veel defektne kaup, millel on mingit sorti rike või korpuse viga. Ja hinnad vastavalt neile kategooriatele kallimast odavamani.
Antud juhtumil saan aru, et lõpumüügi klausliga (ja hinnaga) müüdi demoeksemplar.
Põhjendus kah.
I - lepitakse moraalselt vanema seadmega kas hinna pärast või polegi kasutajal paremate-uuemate omadustega seadet vaja. Aga ikkagi UUS ja kasutamata.
II - demos olnud kaup võib järgmises kasutuskohas olla samuti demoks või reklaami näitamiseks. Kulumise kompenseerimisena ongi odavam hind.
III - kõige odavam kategooria, sest seadmel on omadusi muutev või lausa kasutamist takistav rike. Siiski võib tulla müüjale kasulikum pakkuda seadet kõigepealt müügiks kui saata jäätmeks. Lisavaevaks on rikke kirjeldamine müügilehel. Võib juhtuda, et ostjat ei leidugi.
Telial seda viimast varianti vist ei ole. Ise olen mitu korda ostnud defektset kaupa ühest Eesti elektroonikapoest. Pood saab kaubast lahti ja mina asja odavamalt. Risk, kas saab tööle või mitte, on täielikult ostjal.
(Müügis oli defektne valvekaamera, ostsin. Enne saatmist pood oli veel üle kontrollinud ja avastasid, et ei tööta üldsegi, taheti jäätmesse suunata. Palusin siiski saata ja sain seega tasuta kaamerakorpuse, läätsesüsteemi ja IR-osa. Kaamera prose oli küpse ja seda ei tasunud asendama hakata.)
|
|
tagasi üles |
|
|
xxlmaster
HV Guru
liitunud: 26.08.2008
|
15.10.2018 12:13:21
|
|
|
Rääkisin täna Teliaga ja siis omakorda suheldi e poega. Pakkusin omalt poolt lahenduseks, et tehke mingi hinna korrektuur ja oleme mõlemad rahul aga ei, neil pole võimalik seda teha ja nemad kedagi järgi ka telerile ei saada. Tarbiakaitse ütleb aga, et kui kaup ei vasta kokkuleppele siis on poe oma vastutus selle asja äravedu korraldada. Nüüd olengi hädas nagu lits lapsega, et mis teen siis. Homme pean põhja rootsi lendama kuuks ajaks ja pole üldse aegagi selle ära veoks ja Telia ei kavatse ka kuskilt otsast vastu tulla.
Ja kui selle isegi tagasi viiks oleks ainus asi ka rahaline komp mis nad suudaks välja pakkuda kuna sama mudelit neil enam pole ja see lastakse uuesti müüki ja kohe kindlasti uue pähe. piksli värskendus eemaldas burn in,i ka ära ja ei tohiks mingeid kahtluseid olla, et tegu kasutuses olnud teleriga.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
dex
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
15.10.2018 13:47:15
|
|
|
Kui burn-in on läinud ja muidu pilliga rahul oled, siis on tõesti huvitav dilemma . Iseendast garantii ju ikka kehtib nagu oleksid uue ostnud. Ise vist prooviks mingi 50 - 100 € õlleraha juurde nuiata ja naudiks uuelt ekraanilt kossu/jalkat.
_________________ Süümi, juumi, makkami ja kui tüüle nakkami...
viimati muutis dex 15.10.2018 13:49:48, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
15.10.2018 13:49:44
|
|
|
Tee TKA'le avaldus ära.
Telia peaks vähemalt hinnas paranduse tegema - müüsid sulle ju kasutatud asja uue pähe.
Ära hakka tassimisega tegelema.
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
15.10.2018 13:54:01
|
|
|
Pane juhendi vahele ja mujale note: kasutatud kaup.
Wifi menüüs võid ka teleri nimeks panna kasutatud toode
viimati muutis pots4t4j4 15.10.2018 13:57:05, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 486 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
15.10.2018 13:55:09
|
|
|
Ma mõtlesin just selles osas, et kui hetkeseisuga telekas nagu sobib siis tassimisega pole mõtet vaeva näha - pigem Telialt kasutatud asja ostmise eest hinnaalandust saada.
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.10.2018 14:00:24
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
Rääkisin täna Teliaga ja siis omakorda suheldi e poega. Pakkusin omalt poolt lahenduseks, et tehke mingi hinna korrektuur ja oleme mõlemad rahul aga ei, neil pole võimalik seda teha ja nemad kedagi järgi ka telerile ei saada. Tarbiakaitse ütleb aga, et kui kaup ei vasta kokkuleppele siis on poe oma vastutus selle asja äravedu korraldada. Nüüd olengi hädas nagu lits lapsega, et mis teen siis. Homme pean põhja rootsi lendama kuuks ajaks ja pole üldse aegagi selle ära veoks ja Telia ei kavatse ka kuskilt otsast vastu tulla.
Ja kui selle isegi tagasi viiks oleks ainus asi ka rahaline komp mis nad suudaks välja pakkuda kuna sama mudelit neil enam pole ja see lastakse uuesti müüki ja kohe kindlasti uue pähe. piksli värskendus eemaldas burn in,i ka ära ja ei tohiks mingeid kahtluseid olla, et tegu kasutuses olnud teleriga. |
Minuteada ei e-poest kauba ostnule kehtib mittesobivuse korral 14 päevane tagastusperiood ja punkt.
See kehtib igal juhul, olgu siis kaup rikkis kõi mittesobiv, samas tagastada tuleb ikka ise, kullerit keegi järgi ei saada.
Tegemist oli letiseadmega mitte kasutatud seadmega kellegi kliendi kodus. Kasutamata seade tähendab põmst ju seda, et kaup on uueväärse välimusega ning tehniliselt korras. On ju ka neid kasutajaid kes tellivad e-poest kauba koju, proovivad, saadavad uueväärses komplektsuses esindusse tagasi ning see läheb peale kontrolli uuesti müüki.
Muide mul on sama mudel ja juba teist korda tekkis tume laik alumisse vasakusse serva, mõlemal korral on see piksliparandaja teinud pildi uueväärseks.
Mulle tundub, et see polegi "burn in" vaid ekraan on vaja süsteemis uuesti kalibreerida kuna mingil ajahetkel on kuvatud liiga palju ühte tooni mingis ekraaniosas või on nö sisemiselt midagi sassis, et pilti ei kuvata õigesti.
Nagu sa hinda tead, siis sulle tehtigi ostuööga erihind ja ostuöö ongi iseenesest lõpumüük mille käigus osa kaupasid odavamalt maha müüakse.
https://www.hinnavaatlus.ee/1059929/lg-55-oled55b7v/
sinu hind oli siin madalamast, kõvasti madalam, ise ostsin teleri aasta tagasi ning siis oli soodushind 1990,-
Valikud:
1. tagasta kaup 14 päeva jooksul esindusse kuid kaup ei rahulda nii nagu seadus võimalust ette näeb.
2. kuna ekraan on korras siis mina ei näe probleemi kasutada telerit edasi kehtivate garantiitingimuste alusel.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
15.10.2018 14:18:02
|
|
|
Kõvasti madalam my ass, odavaim uus on 1291 telia myys 1199 meil miskipärast kampaaniad tähendavad kasutatud sodi 100€ odavamalt, seda muidugi kliendile ei mainita, mujal maailmas tähendab kampaania reaalselt mingit 500 soodsamat hinda (uuele tootele, mitre kasutatud sepikule)
|
|
Kommentaarid: 486 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.10.2018 14:20:39
|
|
|
Tanel, seda ma ka ise enne kirjutasin, paraku pole ilmselt e-pood ennast asjaga kurssi viinud, kuidas demoseadmeid käidelda.
Siiski kliendil on seaduse järgi õigus tehing tagasi keerata, hiljem pole hinnaga mõtet kaubelda kui müüja on nõus täitma seadsest tulenevaid kohustusi.
pots4t4j4, kampaaniad ja lõpumüügid ei tähenda alati seda, et müüja kaubale ise peale maksab, asjad on ju nagu nad on.
viimati muutis indrpo 15.10.2018 14:21:22, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
15.10.2018 14:20:54
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Tegemist oli letiseadmega mitte kasutatud seadmega kellegi kliendi kodus. |
Vahet pole, kus on kasutatud. Pigem võib esinduses olla isegi rohkem näpuga katsumas käidud kui keskmises kodus.
tsitaat: |
Kasutamata seade tähendab põmst ju seda, et kaup on uueväärse välimusega ning tehniliselt korras.
|
Kasutamata seade tähendab, et tegu on kasutamata seadmega. Punkt. Ilmselt mõne sisselülitamise või paarkümmend töötundi (hea küll, max seesama 14-päeva kasutamist) annaks ehk andeks. Aga antud juhul on ju ikka väga selgelt ja sirgelt arusaadav, et Telia müüs kasutatud seadme uue pähe. See pole argument, et tegu oli soodusmüügiga.
|
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
|
|