Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
10.10.2018 11:01:21
|
|
|
vähemalt on olemas. ma ei tea, mida sa tahad.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
10.10.2018 11:17:11
|
|
|
tsitaat: |
Ja veel - kui rikas oled, siis paigalda ka lisaks Superkondensaator. beer_yum.gif Järgi proovitud suvel - vahe on mäekõrgune.
|
kuhu selle sinu meelest paigaldama peaks? seda võiKS vaja olla vaid elektriliste eelsoojendite puhul, kus aku enda pealt soojendamine võib voolujanusema lisavarustusega auto kehvaks keerava aku enne käivitust ära lutsutada. mu roikal on kondi tõttu 110w genekas, sellest maa ja ilm, laeb üsna kiirelt korkode otsas oleva ja täiesti tühja q7 ka käivituskõlblikuks, tested, proven. peal rahuldavas konditsioonis exide, mis toodetud 2012..
okie, see sisepõlemismootor, ei kuulu antud teemassse aga kas sa oled lähedalt näinud ka leafi " peakaitset" ? sinna ise mingit asja toppides võib kogu üritus lõppeda üsna korraliku pauguga..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
10.10.2018 11:21:13
|
|
|
Elektriautod on a) koledad b) mingid disaini imed
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
10.10.2018 11:22:40
|
|
|
kui "poolkohustuslikus korras" linnas sõitvad kuudid elektrikate vastu vahetada, pole vahet näha. suu bmwe pole ka suurem asi disainiime.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
10.10.2018 11:26:41
|
|
|
laurx kirjutas: |
kui "poolkohustuslikus korras" linnas sõitvad kuudid elektrikate vastu vahetada, pole vahet näha. suu bmwe pole ka suurem asi disainiime. |
Et sa aru saaksid, siis nii a ja b variant on mõlemad halvad. Normaalse välimusega elektrikat pole
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
10.10.2018 11:27:48
|
|
|
No kui 10% linnas sõitvatest masinatest oleks elektrikad, oleks vahe juba täitsa olemas.
Sold OUT: on ka elektriautosi ja plug-in hübriide, mis näevad täpselt väljast samasugused välja, nagu tavalised sõiduatuod. Sa ei teagi lihtsalt, et see on elektrikas.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Bilderberg
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2009
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
10.10.2018 13:00:23
|
|
|
See hoiakute-teema on suurelt jaolt bluff kuna inimeste käest ei küsita - kas nad oleksid nõus sellega, et nende hoovi peale tuleb üli-saastav liitiumi või vasekaevandus ning inimene peab käsu korras sadu kilomeetreid eemale ära kolima.
Või siis kuidas meeldib kui peab oma elektriautot kusagil Soomes või Rootsis hooldamas käima.
---------------
PS: Mul pole elektriauto vastu midagi. See on vastukarva, et ei räägita avalikult seda kui suure saastamise toovad kaasa liitiumi ning vasekaevandused. Ilma nendeta ei ehita mitte ühtegi elektriautot.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
10.10.2018 13:09:44
|
|
|
tahanteada: Mina elan Tallinnas, mul savi, et kaevandamise saastus on kuskil Norilskis ja elektritootmise saastus on Narvas. Kui Tallinnas õhk puhtam, siis on minu jaoks kõik okeika.
Rohkem enesekeskset mõtlemist palun...
PS. Tegelt on Tallinnas õhk täitsa enam-vähem. Välja arvatud vast väga tuulevaiksete ilmadega, siis ei lähe saast minema. Aga täitsa arusaadav, et nii lääne kui ka juba näiteks India ja Hiina suurlinnades hakatakse elektrisõidukeid peale suruma. Kui juba mingi osa, näiteks 10-25% saastavamaid sõidukeid puhtamatega asendada, läheks asi tunduvalt paremaks. Vedelgaas on ka veidi puhtam alternatiiv linnasõidukite jaoks.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Bilderberg
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2009
|
10.10.2018 13:16:24
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
PS: Mul pole elektriauto vastu midagi. See on vastukarva, et ei räägita avalikult seda kui suure saastamise toovad kaasa liitiumi ning vasekaevandused. Ilma nendeta ei ehita mitte ühtegi elektriautot. |
Siin maailmas on võimalik on kõik ja lähiaastate perspektiiv on elektriautode laadimiseadmete koha pealt näiteks selline: There’s a Plug-Free Way to Fill the World With Electric Vehicles
viimati muutis Bilderberg 10.10.2018 13:27:51, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
10.10.2018 13:19:14
|
|
|
No ma võiks selle uue kia elektrika psta mis järgmine aasta tuleb. Suht ok rangega. Võtku vaid hinnast nii 10k maha
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
maty
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2009
|
10.10.2018 13:33:50
|
|
|
Sold OUT, Audi e-tron? Minu arust ilusam kui Tesla jms
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Bilderberg
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2009
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
10.10.2018 18:24:25
|
|
|
no siis kui mingit sitad saanid liikusid jagati ju 2 käega neid toetusi ja nüüd kui asised enamvähem hakkavad ilmuma siis raha njetu
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
10.10.2018 18:42:33
|
|
|
tsitaat: |
nüüd kui asised enamvähem hakkavad ilmuma siis raha njetu
|
see on meie endi maksumaksja raha ju
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
11.10.2018 12:15:18
|
|
|
Elektrikärude disaini saab parandada, see pole probleem. Mõned pisitegijad ju ostavadki tavaauto, bensukas välja, elektrimootor asemele ja akud pagassi.
Ma ei usu elektrikärude masslevikusse. Esiteks hind - üle poole elektrikäru hinnast on aku hind. Peab vastu keskmiselt 5 aastat. Mitte kuskilt otsast pole näha hinna alanemist. Ja siis see näiline keskkonnasõbralikkus - elekter toodetakse ikkagi mitte keskkonnasõbralikult - see tossav korsten on mujal.
Kokkuvõttes liida kuidas tahad, keskkonnasõbralikkust pole, vaat et suurem kahjulikkus ja mingit ühiskonnale saadaolevat kasu ka mitte.
|
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
11.10.2018 12:30:37
|
|
|
kalvis kirjutas: |
Elektrikärude disaini saab parandada, see pole probleem. Mõned pisitegijad ju ostavadki tavaauto, bensukas välja, elektrimootor asemele ja akud pagassi.
Ma ei usu elektrikärude masslevikusse. Esiteks hind - üle poole elektrikäru hinnast on aku hind. Peab vastu keskmiselt 5 aastat. Mitte kuskilt otsast pole näha hinna alanemist. Ja siis see näiline keskkonnasõbralikkus - elekter toodetakse ikkagi mitte keskkonnasõbralikult - see tossav korsten on mujal.
Kokkuvõttes liida kuidas tahad, keskkonnasõbralikkust pole, vaat et suurem kahjulikkus ja mingit ühiskonnale saadaolevat kasu ka mitte. |
On ikka väga suur vahe, kas sul on mootorsõidukis sisepõlemismootor või suur elektri tootmise üksus.
Viimases on kasutusel vägagi optimeeritud lahendused, kus kadu on võimalikult minimeeritud, võrreldes sõiduki sisepõlemismootoriga.
Hetkel jääb ikkagist soodsa energiatalletamise meetodi taha kinni. Ehk nii öelda otse torusse toota on soodsam.
_________________ itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
11.10.2018 16:05:03
|
|
|
LKits kirjutas: |
kalvis kirjutas: |
Elektrikärude disaini saab parandada, see pole probleem. Mõned pisitegijad ju ostavadki tavaauto, bensukas välja, elektrimootor asemele ja akud pagassi.
Ma ei usu elektrikärude masslevikusse. Esiteks hind - üle poole elektrikäru hinnast on aku hind. Peab vastu keskmiselt 5 aastat. Mitte kuskilt otsast pole näha hinna alanemist. Ja siis see näiline keskkonnasõbralikkus - elekter toodetakse ikkagi mitte keskkonnasõbralikult - see tossav korsten on mujal.
Kokkuvõttes liida kuidas tahad, keskkonnasõbralikkust pole, vaat et suurem kahjulikkus ja mingit ühiskonnale saadaolevat kasu ka mitte. |
On ikka väga suur vahe, kas sul on mootorsõidukis sisepõlemismootor või suur elektri tootmise üksus.
Viimases on kasutusel vägagi optimeeritud lahendused, kus kadu on võimalikult minimeeritud, võrreldes sõiduki sisepõlemismootoriga.
Hetkel jääb ikkagist soodsa energiatalletamise meetodi taha kinni. Ehk nii öelda otse torusse toota on soodsam. |
Ainult kui midagi laguneb, siis sa seda enam kodus haamri ning freespingiga paranda ei saa.
Võtame või Tesla, lähimad paranduskojad asuvad Soomes ning Rootsis. Head reisi kui midagi juhtub.
-------------
Elektriautode tootmine jöökseb kinni nii sellesse, et maailmas pole olemas piisavalt liitiumit, et toota sadu miljonied liitiumakusid kui ka sellesse, et maailmas ei suuda keegi kaevandada nii palju vaske, et vajalikes kogustes toota elektrimootoreid.
Lisaks see, et elektriauto tootmiseks on vaja ka naftasaaduseid - kasvõi plastikuid. Pole veel kohanud puidust kerega elektriautosid...
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
11.10.2018 17:33:17
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Ainult kui midagi laguneb, siis sa seda enam kodus haamri ning freespingiga paranda ei saa.
|
Ei oska minagi autot parandada ja ei peagi oskama. Parandamise jaoks on remondimees, ega me enam nõuka ajal ei ela, et kõike peab ise tegema...
kalvis kirjutas: |
see tossav korsten on mujal. |
Jah, aga ma ei hinga seda tossu enam otse sisse. Vast alles siis, kui see 3x ümber maakera on käinud ja lahjemaks läinud.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
11.10.2018 17:34:17
|
|
|
siin olid leafid vahepeal kolme kilo tuuris. talvel osteti kaks tükki välk taksost ca 8k eest, millest ühega sõidab ostja naine ning teine realiseeriti... gefi hoofipeal olnud tagaosa laksuga leaf jäi ka niiöelda alles. tagasild läks mingis osas vahetusse ja sõidab. akud on neil suht hea jäägiga.
seda ühte tossavat korstent on oluliselt lihtsam menetleda kui neid miljoneid, millel peaks DPF ees olema aga ei ole enam..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
MaxMan
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2004
|
11.10.2018 22:33:50
|
|
|
Huvitav, et remontima sõidetakse tossava diisliga
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
12.10.2018 10:59:30
|
|
|
MaxMan kirjutas: |
Huvitav, et remontima sõidetakse tossava diisliga |
Nu kui Model X'i rehvipink ära ei mahu ja Tesla truck liiga suureks jääb
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
12.10.2018 15:29:15
|
|
|
Draqula kirjutas: |
MaxMan kirjutas: |
Huvitav, et remontima sõidetakse tossava diisliga |
Nu kui Model X'i rehvipink ära ei mahu ja Tesla truck liiga suureks jääb |
Eks sinnamaani mähitakse Teslale uus elektrimootori mähis kusagil Lasnamäel, mingi korrusmaja köögis või keldris.
PS: Minult endalt sooviti paar päeva tagasi, et ma "auto solenoidi mahapõlenud mähise" uuesti keriks.
Jäi kahjuks tegemata kuna parajasti polnud sobivat "kerimispinki" käepärast ning polnud aega ka seda ehitada.
- Nagu ENSV ajal - kus me, elektroonikud, kogu aeg mingeid autode mähiseid kerisime ja autode elektroonikaplokke küll parandasime ning uusi ehitasime.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
sama123
HV veteran
liitunud: 20.03.2009
|
13.10.2018 01:22:28
|
|
|
Oleks akude energiamahukus bensust ~2 korda suurem (kaalu ja mahukubatuuri juures) läheks ka üle. Ainuke viga oleks siis, et elekter läheks kole kalliks. Ja ikkagi tuleks bensu peale tagasi minna kuna tuleks odavam. Sest ka elekter suures osas toodetakse kivisöest, naftast, ja muudest fossiilsetest allikatest. See jääb unistuseks veel pikaks ajaks ja EU mingu oma direktiividega P....sssse auku....
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
|