praegune kellaaeg 27.04.2024 06:03:38
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
28.09.2018 17:05:11
|
|
|
Draqula, ikka võivad ja natuke muidug on ka, kuid mitte nii suurelt, et see auto võimekuse asja vedada sedavõrd konkreetselt ära tapaks. Ka lahtist, tühja kõrgete äärtega käru vedades on keerised teema. Ja kui seal peal on poolviltu asendis mingi suur krossimootorratas (nagu näiteks minul oli) siis ka see tekitab omakorda suure tuuletakistuse ja igasuguseid keeriseid.
Aga nojah, kui neid kanuusid on nüüd juba palju jne siis eks see kõik muidugi muudab mingil määral pilti. Sellisel juhul juba ka vastutuul ilmselt päris määrav. Samuti nagu ma ütlesin siis käigu valik. Kui juttu oli sellest, et üle 80 EI LÄHE siis mina saan sellest ikkagi aru nii, et tee mis tahad, autol lihtsalt ei ole jõudu üle 80 tõmmata. Tegelikult ilmselt oleks jõudu olnud küll, lihtsalt teatud pööretel ehk nö. "mootorit retsides". Kuigi täiesti võimalik, et 90-100 oleks tulnud lihtsalt madalama käiguga sisse pressida ja siis oleks juba saanud lülitada ka 5nda peale.
Reaper, mina imestasin algselt ikkagi selle eelpool mainitud 77kw, 1.6 dacia käru vedamise võimekuse üle, sellest see ümardatud 80kw võrdlus. Kui sinu case'i kõik asjaolud nüüd kokku liita siis jah, hakkab tunduma juba reaalne. Mootorit piinates oleksid siiski ilmselt mõnevõrra suuremaid kiiruseid saanud arendada Mitte, et see väga praktiline oleks, aga siin polnudki küss algselt selles, mis on praktiline
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Priit79
HV vaatleja
liitunud: 26.10.2007
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
01.10.2018 22:08:08
|
|
|
Ma nägin isegi 16k alghind ja käisin proovisõidul. Ja pakkumine minimaalsete lisadega tuli 17k. Aga auto ei meeldind, ja rohkem ma sinna aega ei pühendanud.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
ullivilli
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.06.2004
|
02.10.2018 13:51:47
|
|
|
SSD kirjutas: |
Ma nägin isegi 16k alghind ja käisin proovisõidul. Ja pakkumine minimaalsete lisadega tuli 17k. Aga auto ei meeldind, ja rohkem ma sinna aega ei pühendanud. |
Vitara või Jimny? Uus või vana?
Kusjuures Jeep Renegade tundub ka ligi 5000€ soodukaga esmapilgul hea pakkumine. Kuni selgub et 17k eest saad muruniiduki mootori ja üherattaveo.
Sh G4S piirkonna juhi kommentaar Dusterile oli ülipositiivne.
Duster sai 2x kiiremini oma kasutusrendi lõppu (vahetati läbisõidu, mitte aja tõttu)
Kuna Dusterid töötasid 24/7 ning Compassid olid iga paari nädala tagant remondis + varuosi pole jne jne.
Ainukene, mis Daciatel ära lõhuti, olid istmed, sest käeraudu ei viitsitud ära võtta ning uksetihendid, mis kirsadega ära lõhuti.
Müstika.
Huvitav, kas uued sama hästi kestavad.
_________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
02.10.2018 13:56:55
|
|
|
g4s on tegelikult hea lakmuspaber. sealset läbisõitu ei saa ka tõena võtta, sest tegelikult töötab rohkem kuna patrull istub talvel autos ja mootor töötab.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
02.10.2018 14:20:59
|
|
|
laurx, millisel autol hodomeeteril näit muutub, kui autol mootor töötab aga rattad seisavad maa peal kindlalt paigas?
Tead mõnda veidrat mudelit või?
Paljud juhid ootavad näiteks midagi/kedagi kuumal suveilmal, konditsioneer huugamas või külmas talves, ahi õhkamas, ilma mootorit vahepeal seiskamata, kas siis nende autode läbisõit on ka vähem tõene.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
02.10.2018 17:55:37
|
|
|
kas ta rääkis läbisõidu muutumisest? kirjas oli, et seda ei saa päris tõena võtta sest võrreldes autodega, mis sõidavad 99% ajast niipalju kui nad töötavad siis need g4s ja igasugused takso masinad võibolla sõidavad 30% sellest ajast, mis nad töötavad (suvaline number, päris täpset statistikat mul loomulikult ei ole). point peaks ju olema siililegi selge. Ega auto ei kulu ainult sõites, kõik see liikuv ja tiksuv kraam, mis on kuni käigukastini, kulub ka siis kui auto lihtalt tiksub. jah, võibolla natuke aeglasemalt kui sõites, but still. muidugi võib argumenteerida ka teistpidi, et kui mingi masinaga tehakse täiskülmasid käivitusi palju vähem sest see lihtsalt koguaeg tiksub siis see on mootorile nö. hea. Samas sel juhul peab sel autol olema ka tehtud väga korralikult õlivahetusi, ja mitte läbisõidu 20k järel, vaid a'la iga 5k tagant näiteks
"kas siis nende autode läbisõit on ka vähem tõene" jah, on küll vähem tõene! loogiline ju. muidugi nii nagu a'la 5-10% läbisõidu erinevust ei näita üldjuhul mitte midagi, ei näita ka see reaalselt veel mitte midagi kui keegi on autoga natuke rohkem kuskil oodanud kui keegi teine. aga kui iga päev, hommikust õhtuni auto kuskil tiksub ja siis teeb ehk mõnikümmend km sõitu ka. kas tahad väita, et selline masin näiteks 50k läbisõiduga on sama tõene kui auto millegi ongi 50k sõidetud, mitte hommikust õhtuni tiksutud?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
02.10.2018 18:21:22
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
kas ta rääkis läbisõidu muutumisest? kirjas oli, et seda ei saa päris tõena võtta sest võrreldes autodega, mis sõidavad 99% ajast niipalju kui nad töötavad siis need g4s ja igasugused takso masinad võibolla sõidavad 30% sellest ajast, mis nad töötavad (suvaline number, päris täpset statistikat mul loomulikult ei ole). point peaks ju olema siililegi selge. Ega auto ei kulu ainult sõites, kõik see liikuv ja tiksuv kraam, mis on kuni käigukastini, kulub ka siis kui auto lihtalt tiksub. jah, võibolla natuke aeglasemalt kui sõites, but still. muidugi võib argumenteerida ka teistpidi, et kui mingi masinaga tehakse täiskülmasid käivitusi palju vähem sest see lihtsalt koguaeg tiksub siis see on mootorile nö. hea. Samas sel juhul peab sel autol olema ka tehtud väga korralikult õlivahetusi, ja mitte läbisõidu 20k järel, vaid a'la iga 5k tagant näiteks
"kas siis nende autode läbisõit on ka vähem tõene" jah, on küll vähem tõene! loogiline ju. muidugi nii nagu a'la 5-10% läbisõidu erinevust ei näita üldjuhul mitte midagi, ei näita ka see reaalselt veel mitte midagi kui keegi on autoga natuke rohkem kuskil oodanud kui keegi teine. aga kui iga päev, hommikust õhtuni auto kuskil tiksub ja siis teeb ehk mõnikümmend km sõitu ka. kas tahad väita, et selline masin näiteks 50k läbisõiduga on sama tõene kui auto millegi ongi 50k sõidetud, mitte hommikust õhtuni tiksutud? |
Igasugu taksod ning turvaautod hoitakse tihti ka seetõttu pidevalt töös, et toimuks pidevalt aku laadimine.
Sellised autod on täis kõikvõimalikku, akude pealt töötavaid lisaseadmeid ning need võvad selle aku vastasel korral ka mõnede tundidega tühjaks tirida. Eriti külmade ilmadega.
Ning samas pole autos ka mitte ühtegi voltmeetrit olemas mille pealt oleks siis akupinge pidevalt näha.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
02.10.2018 18:35:10
|
|
|
põhjused miks hoitakse pole antud juhul oluline. olgu selleks külmal ajal mitte külmetamine (autos) või mis iganes muud põhjused. kuigi, tehniliselt täpne olla siis neid ei hoita töös mitte selleks, et toimuks aku laadimine, vaid selleks, et tarbitav elektrivõimsus ei tuleks puhtalt aku pealt, vaid selle saaks kätte genekast. vooluring on kõik üks, aku on lihtsalt "suur kondensaator" selles ahelas, mis annab vajadusel voolu sel ajal kui genekas seda parajasti ei tooda ja mis annab välja vajalikud amprid käivitamiseks.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Lotharius
rallisibul
liitunud: 06.11.2005
|
02.10.2018 22:46:22
|
|
|
No nii. Sai just Islandilt tuldud autoreisilt ja rendikateks olid kaks eelmise põlve 4x4 diisel Dusterit, mõlemid veidi üle 80k läbisõiduga. Ok, seest on tõesti asi väga plastik, aga auto oli tegelikult sõita minu jaoks täitsa mõnus (ise omanud esimese põlve Volvo S60, BMW E91 ja MB W124 ehk nendega võrdlusmaterjali kõige rohkem). Tõusudelt väänas kenasti üles, jõgedest läks läbi, kuskile kinni ei jäänud. Lisaks minu meelest väga öko - maanteed, kruusateed, mägedes maastikusõit, suured tõusud ning peal neli inimest ja pagass asju täis ning keskmine kulu tuli 6.5L 2866km peale mõlemil autol. Arvestades, et uuena võinuks omal ajal taolises seades masina 16-17k kanti saada, siis ma ütleks, et seal paistis autot selle raha eest olevat küllaga.
_________________ Geek it til it MHz
viimati muutis Lotharius 02.10.2018 22:49:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
113 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
02.10.2018 22:49:27
|
|
|
jägaja, sinu loogika järgi ei oleks vaja tühikäigul töötavat mootorit hooldada.
mina olen oma autol talvel lasknud 8 tundi järjest käia, et oleks koht kus ennast soojendamas käia " välitöödel".
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
02.10.2018 22:56:01
|
|
|
siis sobiks Dusteri asemel Renault K-ZE.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
03.10.2018 00:15:52
|
|
|
laurx, kas läbisõit või kord aastas õli ja filtrite vahetus, sõltub, kumb ennem saabub.
Jajah, need autotootja poolt etteantud ülipikad hooldusvälbad, 30 000 jne. eks iga autoomanik ise hindab.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|