Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
13.09.2018 23:42:26
|
|
|
Vitaraga tegin ka tiiru. Normaalne, võib kasutada. Pigem ostaksin vitara.
Mulle meeldib 4wd aga auto võiks ikka mingi sedaan olla. Ma maastureid väga ei fänna, kuigi ei põlga kah.
Kõik sõltub kõigest. Hinnast ja mugavusest jne.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
ullivilli
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.06.2004
|
14.09.2018 00:17:33
|
|
|
Lotharius kirjutas: |
SSD kirjutas: |
Lotharius kirjutas: |
Käisid uue või vana kerega sõitmas? |
Uuega. |
Mnjah, samas ülevaadetes räägitakse, et võrreldes vanaga asjad paranenud materjalide osas, aga vb siis vana oli ulmeliselt halb. Ise muidu võiks ka kaaluda seda, aga samuti tahaks 4x4 + automaati. Mis veel olen vaadanud, on Suzuki Vitara S Boosterjet, seda peaks 4x4 automaati saama ja hind pole samuti üle mõistuse. |
Vitara 19tuh€ AT4WD; manuaal on 18 tuh.
Tõesti ei ole väga viga.
Jeep Renegade 19 tuh alles 2WD
Huvitav kuidas Suzuki nelivedu toimib.
Panen todo listi ja teeme sellest ülevaate.
_________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
14.09.2018 00:19:35
|
|
|
Suzuki 4WD toimib üli hästi.
Kui tahad head ja odavat 4wd masinat, siis suzuki jimny on parim valik!
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
ullivilli
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.06.2004
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
Lotharius
rallisibul
liitunud: 06.11.2005
|
17.09.2018 21:46:07
|
|
|
ullivilli kirjutas: |
Huvitav kuidas Suzuki nelivedu toimib.
|
Nii palju, kui olen sel teemal natuke välismaiseid ülevaateid lugenud/vaadanud, siis pidi see nelivedu üle prahi olema. Vitara pidi nii mõnestki kohast läbi tulema, kus teised samalaadsed hätta jäävad. Kurjad keeled räägivad, et isegi Quattro süsteemist mõneti parem
_________________ Geek it til it MHz |
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
113 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
19.09.2018 16:19:18
|
|
|
Varasemalt küsiti auto töökindluse kohta ja toodi TÜV andmeid teemasse, järgnev uuring, http://forte.delfi.ee/news/auto/whatcar-edetabel-millised-on-koige-tookindlamad-autod?id=83706311 , ütleb, et hea ja suht probléemivaba autoga on siiski tegemist
tsitaat: |
Töökindlaim väikeauto: Toyota Yaris, 100%
...
11.-12. Volkswagen up! (2012-…) 94,6%
11.-12. Dacia Sandero/Stepway (2013-…) 94,6% |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
19.09.2018 17:03:34
|
|
|
See ei näita kohe mitte töökindlust.
Vaid näitab heaolu / või ka rahulolu.
Töökindluse saamiseks pead ikka kõik panema ideaalselt samadesse tingimustesse sõitma ning siis vaatad milline esimesena, milline viimasena üles ütleb.
Meil on kah odav rahvaauto - heaolu on olemas, läheb käima esimesel käivitamisel. Mitte ei jäta tee äärde kuna ei sõida edasi.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
19.09.2018 17:15:57
|
|
|
Lotharius kirjutas: |
Nii palju, kui olen sel teemal natuke välismaiseid ülevaateid lugenud/vaadanud, siis pidi see nelivedu üle prahi olema. Vitara pidi nii mõnestki kohast läbi tulema, kus teised samalaadsed hätta jäävad. Kurjad keeled räägivad, et isegi Quattro süsteemist mõneti parem |
Vaatasin mõnda videot. Maastikule pole mõtet minna, ikkagi liiga madal on. Aga muidu normaalne.
|
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
ullivilli
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.06.2004
|
19.09.2018 21:56:28
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Lotharius kirjutas: |
Nii palju, kui olen sel teemal natuke välismaiseid ülevaateid lugenud/vaadanud, siis pidi see nelivedu üle prahi olema. Vitara pidi nii mõnestki kohast läbi tulema, kus teised samalaadsed hätta jäävad. Kurjad keeled räägivad, et isegi Quattro süsteemist mõneti parem |
Vaatasin mõnda videot. Maastikule pole mõtet minna, ikkagi liiga madal on. Aga muidu normaalne. |
Uus Jimny peaks olema 21cm.
Keskmine SUV on umbes 17-18
Subaru XV on 22 ja LC150 on 22
_________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
20.09.2018 00:40:20
|
|
|
Teljevahe loeb ka. Jimny on lühike, kitsas, kerge.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
pistyk
HV veteran
liitunud: 11.08.2007
|
20.09.2018 06:11:55
|
|
|
SSD kirjutas: |
Teljevahe loeb ka. Jimny on lühike, kitsas, kerge. |
See just ongi tema suur pluss, lühike teljevahe, ronib väga hästi.
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
20.09.2018 10:14:08
|
|
|
Jimmy pole suv ka ju pigem..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Priit79
HV vaatleja
liitunud: 26.10.2007
|
27.09.2018 00:15:42
|
|
|
SSD kirjutas: |
Ma olen Dasteriga proovisõidul käinud. Manuaal oli, linnas kindel ei. No ei jõua neid käike ära vahetada. Taga istujatele oli ka vähe ruumi. Ja odavus paistis ka välja igas detailis. Samas muidugi, ongi ju odav ka. Seega siis, võib öelda, et kõik kenasti paigas.
ATM 4x4 ei saa.
Muidu ikka ulmeliselt odavad autod. |
von Wu kirjutas: |
Vaatasin kodulehelt järele. Ainult manuaal ongi.
Ja mitte ainult Dusteril, vaid kõigil mudelitel. |
Sõltub, mis lehte te vaatate. abcmotorsil tõesti pole automaate, samas dacia.ee siiski on mõlemal automaatversioonid ka olemas. Vähemalt teoreetiliselt. Vabrik toodab vähemalt - iseküsimus, miks eestis neid tellida ei saa. Sandero Stepway 11990.- ja Duster 15990.-
viimati muutis Priit79 29.09.2018 13:54:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
27.09.2018 00:45:33
|
|
|
Töökaaslasel on Dustler, see eelmine mudel, bensakas ja manual. Ütles et mootor nõrk. Tallinnast tuli, tühi käru järgi, tuul vastu ja üle soti kuidagi ei tahtnud minna. Minnes, allatuult ja täiskäruga oli sama. Ehk siis käru vedamiseks on natuke nõrk mootor.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
tont23
HV veteran
liitunud: 13.06.2006
|
27.09.2018 01:27:20
|
|
|
SSD kirjutas: |
Töökaaslasel on Dustler, see eelmine mudel, bensakas ja manual. Ütles et mootor nõrk. Tallinnast tuli, tühi käru järgi, tuul vastu ja üle soti kuidagi ei tahtnud minna. Minnes, allatuult ja täiskäruga oli sama. Ehk siis käru vedamiseks on natuke nõrk mootor. |
oleneb mis mootor oli...isal oli esimese põlvkonna duster 4wd bensukas ja ikka päris mitu autot ja kaubiku sikutas selle 4aasta jooksul välja mis nad seda autot omasid,tõsi jah...öko auto see küll polnud ja istmesoojendusi kah ei saanud lisada
ja üle soti ta vist väga ei litsunud kah...samas möödasõite ei kurtnud nagu
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
27.09.2018 02:49:12
|
|
|
olge nüüd ikka. mul oli kunagi polo. 1.4 benu, aga 8v moto ja 40kw ainult. käru (koos ~200kg tsikliga) vedas see sotiga ikka täiesti vabalt. üle 90 ei saanud rauda enam siis kui mootoril ühel hetkel üks silinder järelt ära kukkus ehk siis mootoril jäi järgi vast max kuskil 20-25 kasutatavat kiluvutti. pärnust tuli aga tsikkel käru peal koju tagasi tulla.
kui auto ei saa tühja käruga üle soti rauda siis isegi nõrga mootoriga masina puhul peab midagi ikka päris nihu olema!
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
27.09.2018 07:52:47
|
|
|
1,6l 77kW auto peaks korras olema.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
27.09.2018 10:50:59
|
|
|
SSD kirjutas: |
Töökaaslasel on Dustler, see eelmine mudel, bensakas ja manual. Ütles et mootor nõrk. Tallinnast tuli, tühi käru järgi, tuul vastu ja üle soti kuidagi ei tahtnud minna. Minnes, allatuult ja täiskäruga oli sama. Ehk siis käru vedamiseks on natuke nõrk mootor. |
Käruga üle 90 ei tohigi sõita
Aga endal Vitaraga (1.6L 60kw) sarnane kogemus: kanuutreiler oli taga ja tuul vastu. Gaasipedaal põhjas, aga Tartu maanteel üle 80 ei läinud.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
27.09.2018 16:00:09
|
|
|
No ma ei tea, kanuu ei tohiks nii suure tuuletakistusega nüüd ka ikka olla aga võibolla siis on need dustlerid ja vitarad ise nii suure takistusega ning 4veo süsteemid nii suure dragiga, et tõesti ei ole jõudu enam maanteekiirustki arendada. Päris kehvad autod sel juhul, tuleb tõdeda.
iseenesest selleks ei ole just väga palju jõudu vaja, kui on pikalt aega "kiirendada" siis peaks ikka saama 90 kätte igasuguse asjaga. Hiljuti sai oma sõiduautole pandud suur käru taga (kuudiga) ja puid "puupüsti" täis. Kuna oli poolkuiv saarepuu siis kogu see koorem kooskäruga kaalus peaaegu 2 tonni. Ei olnud probleem mööda tartu maanteed ka 110ga sõita, kuigi ega see polnud eriti mõistlik sellise koormaga. Auto ise on 80kw diisel, 1.6 kõigest. Vaatasin ka küttekulu ja kuigi see oli natuke üle 6 (tavapärane on maanteel kuskil 4) siis ruumi juurde vajutada oleks olnud ikka veel kõvasti. Pedaal põhjas juhul võtaks ta ikka üle 10 kindlasti.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
27.09.2018 17:21:59
|
|
|
Wiltz, Ee, mis auto? Ja nii Vitara kui ka Dustler on suure õhutakistusega. Sõiduautoga on tuuletakistus poole väiksem. Ja diiselmootor ongi igasugu raskuste sikutamiseks hea.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
27.09.2018 18:03:53
|
|
|
Ja kanuud ongi suure õhutakistusega. Võrdluseks: 2-tonnise metallikoormaga kärus liikus auto paremini (peale seda, kui oli hoo üles saanud).
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
27.09.2018 19:58:06
|
|
|
ford c-max. ametlik Cd on 0.3. Dacia duster, ametlik Cd on 0.3 Niipalju sellest kaks korda suuremast tuuletakistusest...
ükski mootor ei ole mingite takistuste vedamiseks. mootoril on teatav väändemomendi graafik ja sellest tulenevad erinevad hobujõud erinevatel pööretel. jah, diislil on madalal rohkem momenti, bensukal on kõrgemal rohkem momenti, kokkuvõttes ei ole mingit vahet sest aga selle jaoks ongi autodel käigukastid. kui 5nda (või ma ei tea, äkki lausa 6ndaga?) ei suutnud auto käru vedada eks siis tuleb järelikult panna madalam käik ja kasutada kõrgemaid pöördeid. kõik ju väga lihtne ja loogiline. Ka mina oma diisliga vedasin seda käru suure osa ajast hoopis 4ndaga ja kuskil 80ga sest nii oli kõige ökonoomsem.
kui kanuud oleks suure õhutakistusega, oleksid nad ka suure takistusega vees. kes tahaks sõita sellise kanuuga, mis edasi kuidagi ei lähe, aeruta palju aerutad? aga jah, metallikoorem kärus võib olla küll mõnevõrra väiksema takistusega. peamiselt selle põhjusega, et see on kärus, mitte hiigelsuure hunnikuna käru peal. igaljuhul, seda juttu ma ei usu ega hakka kunagi uskuma, et ~80kw mootor ei suuda liigutada autot ja käru maanteel üle 80kmh, kui minu poole persega töötav 40kw mootor seda suutis. kasutage auto käigukasti sihtotstarbeliselt, 1500rpm juures ei pruugi ühel väiksel bensumootoril tõesti eriti jõudu olla, et autot ja haagist kiirendada.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
27.09.2018 20:11:48
|
|
|
No jah, kõrval ma ei istund. Võimalik et pressiski kuuenda käiguga (kuuene kast). Et jah, ei tea kõiki asjaolusi. Samas ei usu et päris niisama sellist juttu rääkis, või et selle loo välja oleks mõelnud. Pole seda tüüpi tegelane.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
28.09.2018 10:18:13
|
|
|
Wiltz,
Kas kanuu puhul ei või tuuletakistuse korral olla probleemiks tekkivad keerised?
Vees loeb ainult väliskuju, mis vee sees on, tuuletakistuse puhul on veidi keerulisem dünaamika.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
28.09.2018 12:46:47
|
|
|
Wiltz: 60kw, mitte 80kw. 5 käiku, 5-ndaga sõitsin. 4-ndaga ikka üle 80 ei sõida, see üürgamine on paras mootori retsimine.
Vees sõidad ainult ühe kanuuga ja tunduvalt aeglasemalt.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
|