Täiesti maitse asi need modid. Isiklikult ma ei kannata üldse mode. Tihti võivad nad anda mängule hoopis buge ja glitche juurde. Pigem ootan mingi aasta kauem väljatuleku ajast ning siis tavaliselt on enamus vead ja probleemid lahendatud. _________________ PS4 PSN: markomoisa
Täiesti maitse asi need modid. Isiklikult ma ei kannata üldse mode. Tihti võivad nad anda mängule hoopis buge ja glitche juurde. Pigem ootan mingi aasta kauem väljatuleku ajast ning siis tavaliselt on enamus vead ja probleemid lahendatud.
Sa peaksid siis Bethesda tootangust küll eemale hoidma. Ma ostsin viimaselt salelt kogu fallout 4 ja kui võrrelda esimase pira variandiga, siis on kõik samad bugid mängus alles. Buge parandavad nad ainult, siis kui need on väga kriitilised. See kui sul mõni quest 5 aastat peale mängu välja laskmist bugi pärast tegemata jääb ei koti neid aboluutselt. Samuti ei koti neid aboluutselt , et teatud bugid on igas nende mängus.
Ütleks , et ainuke asi mis nende mängud mängitavaks teeb on mod-id.
Bethesda launcheriga on endal üsna ebameeldiv kogemus. See risustab siiani mu arvutit, sest ma pole viitsinud parooli üles otsida ja ilma sisse logimata ta ennast maha installida ei lasknud.
panen märgi maha. paistab, et tuleb üks ütlemata tore mäng. Tore, et devid on päris mitme asja peale hästi mõelnud.
no-steam väga ei kõiguta. eks see tiba risustab, aga võibolla ongi parem eraldada. mul oma pojaga jagatud steami konto ja siis ongi hea, tema saab rahulikult minu asju taguda, ilma, et piniseks kõrval.
Tore, et devid on päris mitme asja peale hästi mõelnud.
Right. Eriti hästi on välja kukkunud neil MP balancing, mille kohta Todd ütles juulis and I quote: "me pole veel midagi selles suunas ette võtnud". Kas kaaskasutajatel on tõesti sellised silmaklapid ees, et ei nähta mis on tulemas?
ma ei mõtle MP balancingut (Seda niikuinii on raske kohe day0 saavutada, eriti arvestades bethesda alati OP sneak buildidega), vaid just PK/griefingu teemat. ka quakecon list oli ikka päris detailne, mitte lihtsalt, et nii ja naa, aga päris peensusteni välja.
tl;dw (mitte küll eriti lühike aga punktidena):
- "systemic"
- kõik kohatavad tegelased on päris inimesed
- tons of quests and systemic activities
- pinge teiste tegelastega
- fookuses on survival-crafting-workshop
- is this the right game for fallout fans? nad ei tea
- perks-mutations(?)
- photo mode
- can change what character looks at any time
- leveldades saad valida ühe speciali ja siis perk kaardi sealt specialist
- igal perk kaardil on "mana cost" (tegelikult siis special stat cost, 1-5)
- sama kaarti saab valida mitu korda, ehk siis kaardi level up
- special cap 15 senise 10 asemel, kaartide valiku mitmekesistamiseks
- charisma eelkõige tiimile kaartide jagamise jaoks sest speechi tüüpi skillist/charismast ju kasu ei ole
- kaardipakid iga 2-5 leveli tagant
- alustad mängu 1 punktiga igas specialis
- special punktid lõpevad level 50
- find ammo/find food/carry jms. perkid survival mängus olulisemad kui muidu
- perk menus võib aega veeta aga live game, nii et ole turvalises kohas
- pvp: reduced damage, kui engaged, siis full damage. reward drop on junk ja caps. kui siis üks surma saab, siis saad valida revenge ja double caps reward.
- pvp: kui ei engage, siis lõpuks saab ka reduced damagega maha tappa. sel juhul on tapja wanted murderer: no reward (no caps/xp) (esimene aplaus publikust) ja bounty, mis tuleb tegelase enda capsist. suur punane täht kaardil ja nad ei näe kaardil enam teisi mängijaid.
- no savegame
- surres dropid junki maha. junk on ehitusmaterjalid ja seda saab muidu stashidesse kindlasse kohta panna
- respawn (ja fast travel): lähim koht ja vault 76 sissepääs on tasuta, muul juhul caps cost vastavalt kaugusele
- pvp algab level5
- ignore/block players - can't see you on the map and cannot mess with you (unless they can find them)
- pacifist flag, su lasud ei tee seda algset väikest pvp damaget (engage). muidu oli võimalus pvp initiatemiseks näiteks teise kuulide ette hüpata
- pve ja pvp power curve on erinevad, pvp on normaliseeritud
- blueprint süsteem (nuke korral või campi liigutamise jaoks) kord ehitatud asja uuesti ehitamiseks
- suhtlemiseks emoted (emote wheel), area based voice chat ka võõraste tegelastega lisaks tiimile
- vats on mängus aga realtime, mitte ei pausi ega aeglusta
- target bodyparts on perk
- modid ja seonduvalt privaatserverid on tegelemises aga ei osatud täpsustada _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Poleks nad nii sita töö teinud ESOga poleks nii palju negatiivsed vastukaja sellele mängule. Ise arvan, et Fallout 4 MMO v6ib väga äge olla. Ehitad baasi ja kaitsed end teiste eest. Üksikmängus oli suur pettumus, et ehitad ägeda baasi igasugu kaitsevärkidega aga keegi ei ründa seda kunagi. _________________ zero
mis mängu sa mängisid? mul käisid fallout4 pea kõigis settlementides pidevalt vastaste karjad kallal.
lõpuks ma küll jäin enamasti mäsu jaoks hiljaks, sest optimaalselt asetatud laser- ja raketiturretid tegid kiirelt puhta töö aga sellegipoolest _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Poleks nad nii sita töö teinud ESOga poleks nii palju negatiivsed vastukaja sellele mängule. Ise arvan, et Fallout 4 MMO v6ib väga äge olla. Ehitad baasi ja kaitsed end teiste eest. Üksikmängus oli suur pettumus, et ehitad ägeda baasi igasugu kaitsevärkidega aga keegi ei ründa seda kunagi.
Seal saad ju settlement attacks adoni kasutada ja lihtsalt konsoolikoodidega rünnakuid enda baasi peale kutsuda _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
ah ei usu mina, et sellest mängust midagi ägedat tuleb. nagu ikka pushitakse huvi üles ja siis tuleb nagu far cry 5 - lõputu grind. kõiki neid osasid müüakse uuele põlvkonnale maha, midagi super ägedat kindlasti ei tule.
mängisin ise ka 4 osa ära ja virisedes võiks öelda, paras tuim mäng oli. algus oli muidugi täitsa põnev. 238 tundi, 80 level, missioonide bugisi oli, osadele sain netist abi, mõned jäid tegemata. ühel hetkel ei leidnud enam ühtegi uut missiooni v.a. siis kordused, tõmbasin vennaskonna lampi maha ja tegin mängule uninstall. kindlasti seal midagi veel oli teha, aga see borderland + stalkeri kombinatsioon jäi kuivaks. rohkem enam ei viitsinud.
viimati muutis karumaru 05.09.2018 22:00:00, muudetud 1 kord
Tundub suht sisutu fallout 4 stiilis tulistamine. Täidad mingeid mine ja too ja tapa queste teiste online liikmetega. Paistab,et peamisi queste ei saa vist üksi teha ka vaid vaja oodata teisi liituma _________________ PS4 PSN: markomoisa
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.