Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 330, 331, 332  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 10.08.2018 17:56:32 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Saada mail, las teevad arve korda.

Tegin seda. Saatsin kirja, info@telia.ee 'le.
Aitäh kirja eest! Vastame Teile esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 5. tööpäeva lõpuks.
3 päeva võttis aega, et vastata ja nüüd tuli selline vastus.
Edastasin Teie pöördumise seoses arve vaidlustusega meie kliendisuhete osakonda. Teile vastatakse esimesel võimalusel, hiljemalt kümne tööpäeva jooksul.

Ehk see aasta saab lahendatud. icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif

_________________
▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lurr
HV veteran
lurr

liitunud: 28.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 10.08.2018 18:00:18 vasta tsitaadiga

helista ja räägi asi ära, saad kiiremini.
Kommentaarid: 123 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 10.08.2018 18:03:28 vasta tsitaadiga

Ega mul kiiret pole. Mul asi põhimõttes ja ajan oma jonni. icon_smile.gif
_________________
▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 10.08.2018 18:06:38 vasta tsitaadiga

Mirc, sellega sa tänapäeval küll kaugele ei jõua icon_smile.gif
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 10.08.2018 18:09:36 vasta tsitaadiga

Mirc kirjutas:
Ega mul kiiret pole. Mul asi põhimõttes ja ajan oma jonni. icon_smile.gif

Nagunii saad vastuse, et Telia poolt on kõik korrektne.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 10.08.2018 18:17:29 vasta tsitaadiga

Mul enne muutmist on parasjagu tulnud ka email, et "proovige kiiremat internetti sama kuutasu eest"
Vajadusel saadan sellest screenshoti ka. Mul endal ka nati varem tehtud pilt, kus pakutakse sooduspakkumist 31 päeva.

_________________
▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 10.08.2018 18:24:36 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
Mirc kirjutas:
Ega mul kiiret pole. Mul asi põhimõttes ja ajan oma jonni. icon_smile.gif

Nagunii saad vastuse, et Telia poolt on kõik korrektne.


Milles see korrektsus sinu silmis välja paistab?
isegi kui kampaania on lõppenud, isegi kui kasutaja kasutab soodustust teist korda. Kui teleri ekraanil kuvati sooduspakkumine siis Telia ka tagasiarvestuse teeb. See mõni eur pole väärt jamamist.

ps. meil on õige viis lahendamiseks, info suunati õigesse kohta. kõne käigus ei tee konsultant midagi.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 10.08.2018 19:01:24 vasta tsitaadiga

Kas MinuTv keskonnas saaksite ka palun sarjade juurde hooaja ja episoodi numbri panna? icon_smile.gif
Hetkel sedasi on maru tüütu õiget osa leida (näiteks Wallander, hooaeg 3 ja episood 3?
Tänan! icon_smile.gif

Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 10.08.2018 19:08:54 vasta tsitaadiga

olafsand kirjutas:
Kas MinuTv keskonnas saaksite ka palun sarjade juurde hooaja ja episoodi numbri panna? icon_smile.gif
Hetkel sedasi on maru tüütu õiget osa leida (näiteks Wallander, hooaeg 3 ja episood 3?
Tänan! icon_smile.gif


Õigustatud ja asjakohane küsimus, mobiiliäpis samamoodi puudu, aja või näpuga järge.
armjan, shoot the sherlock.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 10.08.2018 19:16:36 vasta tsitaadiga

Proovisin opera ja chromega, ja kaovad osad tähed peitu... g ja p näiteks.


Kontrollige see ka siis juba uue nädalal üle, kui taas tööpäevad.

Päikest!

_________________
▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 10.08.2018 19:37:19 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:

Milles see korrektsus sinu silmis välja paistab?
...
See mõni eur pole väärt jamamist.

ps. meil on õige viis lahendamiseks, info suunati õigesse kohta. kõne käigus ei tee konsultant midagi.

Paistab välja selles, et mulle lubatud soodustus arvel ei kajastunud ja öeldi peale 10 päeva mõtlemist, et kõik oli Telia poolt korrektne.
Aga täpselt, ma ei viitsinud selle mõni eur pärast jamada. Nagunii teevad lolliks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 10.08.2018 19:49:18 vasta tsitaadiga

seeru, kui ikka arve vildakas siis ei ole patt õigust nõuda ja sellele ka vastu tullakse kui asi põhjendatud.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2018 20:21:26 vasta tsitaadiga

Telia võib ju uhke välismaa firma olla, aga nagu ülejäänud Eesti kaubanduses, kehtib siin ikkagi tüüpiline post-sovietlik käitumismaneer - klient on alati süüdi, ALATI! ainult peale kurja vaeva nägemist, tõestamist, veelkord tõestamist ja siis ehk ka meedia sekkumist, ollakse valmis oma viga tunnistama.

paar nädalat tagasi sain jälle kogeda normaalset lääne suhtumist. tornvent saksast. karp terve, väliskorpus terve, sisemine venditorn pilbasteks (ehk tootjapraak). saatsin sisemusest pildi. järgmine päev küsiti kas tahan uut või raha tagasi. tahtsin uut. järgmisel päeval (ehk siis 3. päeval peale kätte saamist) anti teada, et pole asemele anda (teada ju, et selle kuumalainega on terves EU-s vendiikaldus) ja raha oli selleks hetkeks juba tagasi. muidugi vabandati ette ja taha mõlemas kirjas.
oleks ma Eesti müüjalt ostnud ja saatnud pildi lahti võetud vendist, oleks mind kohe kukele saadetud - garantii läinud ja "ime ennast"...
või kui poleks lahti võtnud, siis oleks pidanud oma kulu ja kirjadega müüjale tagasi saatma, ning esimese asjana oleks raudselt üritatud mind süüdlaseks teha. haige noh!
sellepärast üritangi enamus asju välismaalt hankida - väiksema raha eest saab kauba ja oluliselt normaalsema kontakti. paraku kõike välismaalt ei saa, s.h mobiilioperaator...
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 10.08.2018 21:04:04 vasta tsitaadiga

arm2004, ma tõesti ei mõista mis maailmas sa elad, Telia ENDA asjade ja arvetega ning probleemide lahendamistega pole küll probleemi olnud, kõik saab kliendi kasuks lahendatud. Seda vahel isegi siis kui tegelikult on näha kliendi petuskeem või ka lihtsalt teadmatus. Telia tehnilise errori tõttu pole üldse küsimust, mitmed arved tasaarveldatakse isegi automaatselt üldsust teavitades.

Kui sa viitad siin mingile ala nexus 5x tuumaprobleemile, ja et LG hoolduspartner tunnistab kriimuklaasiga telefoni füüsilise vigastusega seadmeks, siis see ei puuduta otseselt telefoni müüjat. alati võib vaielda aga Telia ei saa siin sõna sekka öelda. Lihtsalt näide.

ma ei pea seda lõdva püksikummi taltikat ka välismaiste müüjate poolt heaks tavaks, mujal võivad inimesed ausad olla aga siin see paraku alati ei kehti.
amazon.de'st tellid ükspäev kauba ja kui tahad hiljem juurde tellida, selgub, et estoniasse enam ei müüda. olgu siis selleks üks või teine põhjus aga mitmed netipoed on piiranguid rakendanud.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2018 21:58:44 vasta tsitaadiga

tsitaat:

amazon.de'st tellid ükspäev kauba ja kui tahad hiljem juurde tellida, selgub, et estoniasse enam ei müüda. olgu siis selleks üks või teine põhjus aga mitmed netipoed on piiranguid rakendanud.

need on valdavalt seotud postikuluga. ma olen ka UK-st ostnud astmeredeli 3£ postikuluga ja siis on selgunud, et nii odavalt ikka ei saa (loe: müüja eksimus välistamaks neid kohti kuhu ta selle raha eest ei saada) icon_lol.gif
ja no rly, sa pole tõesti kohal kus hinnata kas ja kuidas kellegi probleeme lahendatakse icon_rolleyes.gif

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 10.08.2018 22:54:07 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Telia ENDA asjade ja arvetega ning probleemide lahendamistega pole küll probleemi olnud, kõik saab kliendi kasuks lahendatud. Seda vahel isegi siis kui tegelikult on näha kliendi petuskeem või ka lihtsalt teadmatus.

Vot see on huvitav.
Kuidas saab klient korraldada petuskeemi?
Äike lööb ruuteri läbi ja klient tuleb tasuta uut nõudma, või kuidas?

Aga kui Telia korraldab petuskeemi, siis on kõik OK?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 11.08.2018 07:29:09 vasta tsitaadiga

seeru, näiteid kuidas Telia korraldab? See läheks juba paragrahvi alla.
Hetkel räägime vist süsteemi vigadest ja selle kompenseerimisest.

Kliendi näiteks võib tuua nende samade süsteemiaukude ära kasutamist. Kasutab korduvalt uue liituja soodustust, ehk lõpetab kuu jooksul teenuse ja järgmisel kuul alustab jälle nullst.
Need pole küll pikaajalised augud aga juhtub. Kampaaniaid on erinevalt mida saab enda kasuks korduvalt tarbida kuigi ei tohiks saada.
Sellisel juhul on tegemist sisuliselt teadliku tegevusega mis pole kergelt öeldes õige.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 11.08.2018 08:35:07 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
seeru, näiteid kuidas Telia korraldab? See läheks juba paragrahvi alla.
Hetkel räägime vist süsteemi vigadest ja selle kompenseerimisest.

Kliendi näiteks võib tuua nende samade süsteemiaukude ära kasutamist. Kasutab korduvalt uue liituja soodustust, ehk lõpetab kuu jooksul teenuse ja järgmisel kuul alustab jälle nullst.
Need pole küll pikaajalised augud aga juhtub. Kampaaniaid on erinevalt mida saab enda kasuks korduvalt tarbida kuigi ei tohiks saada.
Sellisel juhul on tegemist sisuliselt teadliku tegevusega mis pole kergelt öeldes õige.

Lihtsalt väikseks täpsustuseks - ka vähemalt EMT-i ajal - nüüd ei tea - jagas EMT küll soovitusi, et millal, mis ajal tasub paketti vahetada, et paketivahetusega kaasnevad kulud oleks võimalikult väiksed.

Oma perest on samuti olemas kogemus kui EMT-i ajal sai tehtud muudatus ning siis EMT-ist samuti soovitati oodata uue kalendrikuu saabumine ning siis kohe esimesel kuupäeval see muudatus ära teha.
Ja nii sai ka tehtud ning selliselt kroone säästetud. Tõsi, see vahe oli tegelikult üsna väike aga oli olemas.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 11.08.2018 09:58:48 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
seeru, näiteid kuidas Telia korraldab? See läheks juba paragrahvi alla.
Hetkel räägime vist süsteemi vigadest ja selle kompenseerimisest.

Kliendi näiteks võib tuua nende samade süsteemiaukude ära kasutamist. Kasutab korduvalt uue liituja soodustust, ehk lõpetab kuu jooksul teenuse ja järgmisel kuul alustab jälle nullst.
Need pole küll pikaajalised augud aga juhtub. Kampaaniaid on erinevalt mida saab enda kasuks korduvalt tarbida kuigi ei tohiks saada.
Sellisel juhul on tegemist sisuliselt teadliku tegevusega mis pole kergelt öeldes õige.
ma seda küll kliendi poolseks petuskeemiks ei nimetaks
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 11.08.2018 10:08:05 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
seeru, näiteid kuidas Telia korraldab? See läheks juba paragrahvi alla.
Hetkel räägime vist süsteemi vigadest ja selle kompenseerimisest.

Kliendi näiteks võib tuua nende samade süsteemiaukude ära kasutamist. Kasutab korduvalt uue liituja soodustust, ehk lõpetab kuu jooksul teenuse ja järgmisel kuul alustab jälle nullst.

Sinuarust mis skeeme Telia firma Kesk-Aasias korraldas? Vbl ongi selline stiil, igalpool pole välja tulnud.
Ja loomulikult läheb paragrahvi alla, ega ilmaasjta nüüd miljard kahjutasu ei pea maksma.

Ja sinu poolt viidatud Telia teenuse soodustus. Kuskil ei olnud öeldud, et see on ainult uue liituja soodustus, vaid neid sooduseid pakuti nii telku ekraanil kui iseteeninduses vanale kliendile pidevalt ilma mingist 0-ist alustamata.
Nüüd tulla selles klienti süüdistama on sinu poolt haige.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 11.08.2018 10:28:38 vasta tsitaadiga

Parem kui keegi kedagi ei süüdista.
Mul pole lihtsalt sõnu sellise tegevuse kirjeldamiseks kui klient teadlikult alustab ja lõpetab mitu korda teenust, et saada uue liituja esimese kuu soodustust. See pole lihtsalt muudmoodi mõistetav, kui pettusena.
Tingimustes on vähemalt kirjas olnud, et tegeimist on uue liituja soodustusena ning samale aadressile ei peaks saama seda teist korda uuesti kasutada sama kliendi poolt. Seega süsteemi viga mida saab ära kasutada. Ma oletan, et Telia parandab selle vea.
Minu poolt case closed, kindlasti on erinevaid arvamusi.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 11.08.2018 11:18:10 vasta tsitaadiga

Üle mitme mitme aasta (üle 6-7 kindlasti) liigutan enda numbrit. Ma ei hakka Telia kodulehe keerulisusest rääkimagi, see on omaette teema. Mis mind hämmastab on, et mitte keegi ei anna infot veebi teel liitujale selle kohta, kuidas numbriliikuvuse protsess käib.

1. Liitumine läbi veebi (kui alguses hinnaprongoosis sai valida 2 seadet siis liitumisprotsessis 1, no tore. Teise pean ikka eraldi tegema siis või?)
2. Mingit infot peale liitumist selle kohta kuiidas ja kaua protsess käib ei ole. Lihtne on isegi üle hüpata kulleri tellimise nupust ja siis istudki ilma SIMita.
3. Kuller toob SIMi kiirelt, järgmisel päeval, ja isegi samal vist kui vaja. AGA, kullerpakis on SIM ja 3 lehte tabeleid millest arusaamiseks peab olema kas see kes selle välja mõtles või mingi exceligeenius. Tavainimesele lihtsasti arusaadavat teksti, et mis leping siis sõlmiti, ei ole.
4. Ei ole ka infot selle kohta, et kui kaua numbriliikuvus kestab, millal tohin panna sisse oma uue SIMi jne mis ma veel teadma peaksin. Isegi TERE TULEMAST TELIASSE oleks olnud ilus.

Võrdluseks - kui mõned aastat tagasi pereliikme number Elisasse sai liigutatud oli kogu see info olemas. Pold vist värviline brozüür aga A4 print kindlasti selle kohta, mida teadma peab.

Ma paraku tean seda protsessi kuna olen (olnud) asjaga seotud. Siiski enamus inimesi ei tea. Jah, okei, loodame et nad liituvad esinduses või telefoni teel kui neile pakkumine tehakse, aga kui juba netti on liitumisvõimalus tehtud siis kamoon, palun tehke see kliendile arusaadavaks.

Tavainimesena oleks ma oma SIMi juba täna sisse lükanud ja pärast infoliinil istunud et miks ei tööta? thumbs_down.gif thumbs_down.gif

Kliendivaenulik suhtumine veebi teel, ilmselt esinduses on asi teisiti. Oleks mul valikut hetkel siis jätaks selle liigutamise tegemata, tänu sellele, et neil ainsana e-Sim võimekus on, siis pean siiski liikuma.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2018 14:25:48 vasta tsitaadiga

Helistasin teliasse, et sooviks numbrit liigutada (firma) .....lepingu pidid mailile saatma
4p hiljem toodi sim kaart, tuli ka sms, et aktiveerub 09.08 kell 3 öösel. Kusjuures tele2 sim kaart sees sai välja helistada, aga sisse ei saanud (proovisin korra)

Panin telia sim sisse, töötas
Lepingut ma näinud pole siiani icon_rolleyes.gif
TERE TULEMAST TELIASSE sain peale sim kaardi sisestamist


aga üldiselt 1 kõne on 1000 korda parem kui mingi online värk thumbs_up.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 11.08.2018 14:36:16 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Helistasin teliasse, et sooviks numbrit liigutada (firma) .....lepingu pidid mailile saatma
4p hiljem toodi sim kaart, tuli ka sms, et aktiveerub 09.08 kell 3 öösel. Kusjuures tele2 sim kaart sees sai välja helistada, aga sisse ei saanud (proovisin korra)

Panin telia sim sisse, töötas
Lepingut ma näinud pole siiani icon_rolleyes.gif
TERE TULEMAST TELIASSE sain peale sim kaardi sisestamist


aga üldiselt 1 kõne on 1000 korda parem kui mingi online värk thumbs_up.gif


miks 1 kõne parem on?

SMSi pole siiani saanud teatega et millal number üle tuleb kuigi NBA päringu järgi on number teisaldamisel.

a noh kellel mida vaja on. Ma mõtlen pigem et kui ma tahaks oma klienti hoida siis suhtuks ka tiba arusaavamalt.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2018 14:47:07 vasta tsitaadiga

RustyZ, loe oma postitust, vot sellepärast ongi kõne parem doh.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 330, 331, 332  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.