Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
10.08.2018 17:56:32
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Saada mail, las teevad arve korda. |
Tegin seda. Saatsin kirja, info@telia.ee 'le.
Aitäh kirja eest! Vastame Teile esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 5. tööpäeva lõpuks.
3 päeva võttis aega, et vastata ja nüüd tuli selline vastus.
Edastasin Teie pöördumise seoses arve vaidlustusega meie kliendisuhete osakonda. Teile vastatakse esimesel võimalusel, hiljemalt kümne tööpäeva jooksul.
Ehk see aasta saab lahendatud.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
lurr
HV veteran
liitunud: 28.12.2002
|
10.08.2018 18:00:18
|
|
|
helista ja räägi asi ära, saad kiiremini.
|
|
Kommentaarid: 123 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
10.08.2018 18:03:28
|
|
|
Ega mul kiiret pole. Mul asi põhimõttes ja ajan oma jonni.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
olafsand
HV Guru
liitunud: 07.09.2007
|
10.08.2018 18:06:38
|
|
|
Mirc, sellega sa tänapäeval küll kaugele ei jõua
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
10.08.2018 18:09:36
|
|
|
Mirc kirjutas: |
Ega mul kiiret pole. Mul asi põhimõttes ja ajan oma jonni. |
Nagunii saad vastuse, et Telia poolt on kõik korrektne.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
10.08.2018 18:17:29
|
|
|
Mul enne muutmist on parasjagu tulnud ka email, et "proovige kiiremat internetti sama kuutasu eest"
Vajadusel saadan sellest screenshoti ka. Mul endal ka nati varem tehtud pilt, kus pakutakse sooduspakkumist 31 päeva.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
10.08.2018 18:24:36
|
|
|
seeru kirjutas: |
Mirc kirjutas: |
Ega mul kiiret pole. Mul asi põhimõttes ja ajan oma jonni. |
Nagunii saad vastuse, et Telia poolt on kõik korrektne. |
Milles see korrektsus sinu silmis välja paistab?
isegi kui kampaania on lõppenud, isegi kui kasutaja kasutab soodustust teist korda. Kui teleri ekraanil kuvati sooduspakkumine siis Telia ka tagasiarvestuse teeb. See mõni eur pole väärt jamamist.
ps. meil on õige viis lahendamiseks, info suunati õigesse kohta. kõne käigus ei tee konsultant midagi.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
olafsand
HV Guru
liitunud: 07.09.2007
|
10.08.2018 19:01:24
|
|
|
Kas MinuTv keskonnas saaksite ka palun sarjade juurde hooaja ja episoodi numbri panna?
Hetkel sedasi on maru tüütu õiget osa leida (näiteks Wallander, hooaeg 3 ja episood 3?
Tänan!
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
10.08.2018 19:08:54
|
|
|
olafsand kirjutas: |
Kas MinuTv keskonnas saaksite ka palun sarjade juurde hooaja ja episoodi numbri panna?
Hetkel sedasi on maru tüütu õiget osa leida (näiteks Wallander, hooaeg 3 ja episood 3?
Tänan!
|
Õigustatud ja asjakohane küsimus, mobiiliäpis samamoodi puudu, aja või näpuga järge.
armjan, shoot the sherlock.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
10.08.2018 19:16:36
|
|
|
Proovisin opera ja chromega, ja kaovad osad tähed peitu... g ja p näiteks.
Kontrollige see ka siis juba uue nädalal üle, kui taas tööpäevad.
Päikest!
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
10.08.2018 19:37:19
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Milles see korrektsus sinu silmis välja paistab?
...
See mõni eur pole väärt jamamist.
ps. meil on õige viis lahendamiseks, info suunati õigesse kohta. kõne käigus ei tee konsultant midagi. |
Paistab välja selles, et mulle lubatud soodustus arvel ei kajastunud ja öeldi peale 10 päeva mõtlemist, et kõik oli Telia poolt korrektne.
Aga täpselt, ma ei viitsinud selle mõni eur pärast jamada. Nagunii teevad lolliks.
|
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
10.08.2018 19:49:18
|
|
|
seeru, kui ikka arve vildakas siis ei ole patt õigust nõuda ja sellele ka vastu tullakse kui asi põhjendatud.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
10.08.2018 20:21:26
|
|
|
Telia võib ju uhke välismaa firma olla, aga nagu ülejäänud Eesti kaubanduses, kehtib siin ikkagi tüüpiline post-sovietlik käitumismaneer - klient on alati süüdi, ALATI! ainult peale kurja vaeva nägemist, tõestamist, veelkord tõestamist ja siis ehk ka meedia sekkumist, ollakse valmis oma viga tunnistama.
paar nädalat tagasi sain jälle kogeda normaalset lääne suhtumist. tornvent saksast. karp terve, väliskorpus terve, sisemine venditorn pilbasteks (ehk tootjapraak). saatsin sisemusest pildi. järgmine päev küsiti kas tahan uut või raha tagasi. tahtsin uut. järgmisel päeval (ehk siis 3. päeval peale kätte saamist) anti teada, et pole asemele anda (teada ju, et selle kuumalainega on terves EU-s vendiikaldus) ja raha oli selleks hetkeks juba tagasi. muidugi vabandati ette ja taha mõlemas kirjas.
oleks ma Eesti müüjalt ostnud ja saatnud pildi lahti võetud vendist, oleks mind kohe kukele saadetud - garantii läinud ja "ime ennast"...
või kui poleks lahti võtnud, siis oleks pidanud oma kulu ja kirjadega müüjale tagasi saatma, ning esimese asjana oleks raudselt üritatud mind süüdlaseks teha. haige noh!
sellepärast üritangi enamus asju välismaalt hankida - väiksema raha eest saab kauba ja oluliselt normaalsema kontakti. paraku kõike välismaalt ei saa, s.h mobiilioperaator...
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
10.08.2018 21:04:04
|
|
|
arm2004, ma tõesti ei mõista mis maailmas sa elad, Telia ENDA asjade ja arvetega ning probleemide lahendamistega pole küll probleemi olnud, kõik saab kliendi kasuks lahendatud. Seda vahel isegi siis kui tegelikult on näha kliendi petuskeem või ka lihtsalt teadmatus. Telia tehnilise errori tõttu pole üldse küsimust, mitmed arved tasaarveldatakse isegi automaatselt üldsust teavitades.
Kui sa viitad siin mingile ala nexus 5x tuumaprobleemile, ja et LG hoolduspartner tunnistab kriimuklaasiga telefoni füüsilise vigastusega seadmeks, siis see ei puuduta otseselt telefoni müüjat. alati võib vaielda aga Telia ei saa siin sõna sekka öelda. Lihtsalt näide.
ma ei pea seda lõdva püksikummi taltikat ka välismaiste müüjate poolt heaks tavaks, mujal võivad inimesed ausad olla aga siin see paraku alati ei kehti.
amazon.de'st tellid ükspäev kauba ja kui tahad hiljem juurde tellida, selgub, et estoniasse enam ei müüda. olgu siis selleks üks või teine põhjus aga mitmed netipoed on piiranguid rakendanud.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
10.08.2018 21:58:44
|
|
|
tsitaat: |
amazon.de'st tellid ükspäev kauba ja kui tahad hiljem juurde tellida, selgub, et estoniasse enam ei müüda. olgu siis selleks üks või teine põhjus aga mitmed netipoed on piiranguid rakendanud.
|
need on valdavalt seotud postikuluga. ma olen ka UK-st ostnud astmeredeli 3£ postikuluga ja siis on selgunud, et nii odavalt ikka ei saa (loe: müüja eksimus välistamaks neid kohti kuhu ta selle raha eest ei saada)
ja no rly, sa pole tõesti kohal kus hinnata kas ja kuidas kellegi probleeme lahendatakse
_________________ nooope! |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
10.08.2018 22:54:07
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Telia ENDA asjade ja arvetega ning probleemide lahendamistega pole küll probleemi olnud, kõik saab kliendi kasuks lahendatud. Seda vahel isegi siis kui tegelikult on näha kliendi petuskeem või ka lihtsalt teadmatus. |
Vot see on huvitav.
Kuidas saab klient korraldada petuskeemi?
Äike lööb ruuteri läbi ja klient tuleb tasuta uut nõudma, või kuidas?
Aga kui Telia korraldab petuskeemi, siis on kõik OK?
|
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
11.08.2018 07:29:09
|
|
|
seeru, näiteid kuidas Telia korraldab? See läheks juba paragrahvi alla.
Hetkel räägime vist süsteemi vigadest ja selle kompenseerimisest.
Kliendi näiteks võib tuua nende samade süsteemiaukude ära kasutamist. Kasutab korduvalt uue liituja soodustust, ehk lõpetab kuu jooksul teenuse ja järgmisel kuul alustab jälle nullst.
Need pole küll pikaajalised augud aga juhtub. Kampaaniaid on erinevalt mida saab enda kasuks korduvalt tarbida kuigi ei tohiks saada.
Sellisel juhul on tegemist sisuliselt teadliku tegevusega mis pole kergelt öeldes õige.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
11.08.2018 08:35:07
|
|
|
indrpo kirjutas: |
seeru, näiteid kuidas Telia korraldab? See läheks juba paragrahvi alla.
Hetkel räägime vist süsteemi vigadest ja selle kompenseerimisest.
Kliendi näiteks võib tuua nende samade süsteemiaukude ära kasutamist. Kasutab korduvalt uue liituja soodustust, ehk lõpetab kuu jooksul teenuse ja järgmisel kuul alustab jälle nullst.
Need pole küll pikaajalised augud aga juhtub. Kampaaniaid on erinevalt mida saab enda kasuks korduvalt tarbida kuigi ei tohiks saada.
Sellisel juhul on tegemist sisuliselt teadliku tegevusega mis pole kergelt öeldes õige. |
Lihtsalt väikseks täpsustuseks - ka vähemalt EMT-i ajal - nüüd ei tea - jagas EMT küll soovitusi, et millal, mis ajal tasub paketti vahetada, et paketivahetusega kaasnevad kulud oleks võimalikult väiksed.
Oma perest on samuti olemas kogemus kui EMT-i ajal sai tehtud muudatus ning siis EMT-ist samuti soovitati oodata uue kalendrikuu saabumine ning siis kohe esimesel kuupäeval see muudatus ära teha.
Ja nii sai ka tehtud ning selliselt kroone säästetud. Tõsi, see vahe oli tegelikult üsna väike aga oli olemas.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
11.08.2018 09:58:48
|
|
|
indrpo kirjutas: |
seeru, näiteid kuidas Telia korraldab? See läheks juba paragrahvi alla.
Hetkel räägime vist süsteemi vigadest ja selle kompenseerimisest.
Kliendi näiteks võib tuua nende samade süsteemiaukude ära kasutamist. Kasutab korduvalt uue liituja soodustust, ehk lõpetab kuu jooksul teenuse ja järgmisel kuul alustab jälle nullst.
Need pole küll pikaajalised augud aga juhtub. Kampaaniaid on erinevalt mida saab enda kasuks korduvalt tarbida kuigi ei tohiks saada.
Sellisel juhul on tegemist sisuliselt teadliku tegevusega mis pole kergelt öeldes õige. |
ma seda küll kliendi poolseks petuskeemiks ei nimetaks
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
11.08.2018 10:08:05
|
|
|
indrpo kirjutas: |
seeru, näiteid kuidas Telia korraldab? See läheks juba paragrahvi alla.
Hetkel räägime vist süsteemi vigadest ja selle kompenseerimisest.
Kliendi näiteks võib tuua nende samade süsteemiaukude ära kasutamist. Kasutab korduvalt uue liituja soodustust, ehk lõpetab kuu jooksul teenuse ja järgmisel kuul alustab jälle nullst. |
Sinuarust mis skeeme Telia firma Kesk-Aasias korraldas? Vbl ongi selline stiil, igalpool pole välja tulnud.
Ja loomulikult läheb paragrahvi alla, ega ilmaasjta nüüd miljard kahjutasu ei pea maksma.
Ja sinu poolt viidatud Telia teenuse soodustus. Kuskil ei olnud öeldud, et see on ainult uue liituja soodustus, vaid neid sooduseid pakuti nii telku ekraanil kui iseteeninduses vanale kliendile pidevalt ilma mingist 0-ist alustamata.
Nüüd tulla selles klienti süüdistama on sinu poolt haige.
|
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
11.08.2018 10:28:38
|
|
|
Parem kui keegi kedagi ei süüdista.
Mul pole lihtsalt sõnu sellise tegevuse kirjeldamiseks kui klient teadlikult alustab ja lõpetab mitu korda teenust, et saada uue liituja esimese kuu soodustust. See pole lihtsalt muudmoodi mõistetav, kui pettusena.
Tingimustes on vähemalt kirjas olnud, et tegeimist on uue liituja soodustusena ning samale aadressile ei peaks saama seda teist korda uuesti kasutada sama kliendi poolt. Seega süsteemi viga mida saab ära kasutada. Ma oletan, et Telia parandab selle vea.
Minu poolt case closed, kindlasti on erinevaid arvamusi.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
11.08.2018 11:18:10
|
|
|
Üle mitme mitme aasta (üle 6-7 kindlasti) liigutan enda numbrit. Ma ei hakka Telia kodulehe keerulisusest rääkimagi, see on omaette teema. Mis mind hämmastab on, et mitte keegi ei anna infot veebi teel liitujale selle kohta, kuidas numbriliikuvuse protsess käib.
1. Liitumine läbi veebi (kui alguses hinnaprongoosis sai valida 2 seadet siis liitumisprotsessis 1, no tore. Teise pean ikka eraldi tegema siis või?)
2. Mingit infot peale liitumist selle kohta kuiidas ja kaua protsess käib ei ole. Lihtne on isegi üle hüpata kulleri tellimise nupust ja siis istudki ilma SIMita.
3. Kuller toob SIMi kiirelt, järgmisel päeval, ja isegi samal vist kui vaja. AGA, kullerpakis on SIM ja 3 lehte tabeleid millest arusaamiseks peab olema kas see kes selle välja mõtles või mingi exceligeenius. Tavainimesele lihtsasti arusaadavat teksti, et mis leping siis sõlmiti, ei ole.
4. Ei ole ka infot selle kohta, et kui kaua numbriliikuvus kestab, millal tohin panna sisse oma uue SIMi jne mis ma veel teadma peaksin. Isegi TERE TULEMAST TELIASSE oleks olnud ilus.
Võrdluseks - kui mõned aastat tagasi pereliikme number Elisasse sai liigutatud oli kogu see info olemas. Pold vist värviline brozüür aga A4 print kindlasti selle kohta, mida teadma peab.
Ma paraku tean seda protsessi kuna olen (olnud) asjaga seotud. Siiski enamus inimesi ei tea. Jah, okei, loodame et nad liituvad esinduses või telefoni teel kui neile pakkumine tehakse, aga kui juba netti on liitumisvõimalus tehtud siis kamoon, palun tehke see kliendile arusaadavaks.
Tavainimesena oleks ma oma SIMi juba täna sisse lükanud ja pärast infoliinil istunud et miks ei tööta?
Kliendivaenulik suhtumine veebi teel, ilmselt esinduses on asi teisiti. Oleks mul valikut hetkel siis jätaks selle liigutamise tegemata, tänu sellele, et neil ainsana e-Sim võimekus on, siis pean siiski liikuma.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
11.08.2018 14:25:48
|
|
|
Helistasin teliasse, et sooviks numbrit liigutada (firma) .....lepingu pidid mailile saatma
4p hiljem toodi sim kaart, tuli ka sms, et aktiveerub 09.08 kell 3 öösel. Kusjuures tele2 sim kaart sees sai välja helistada, aga sisse ei saanud (proovisin korra)
Panin telia sim sisse, töötas
Lepingut ma näinud pole siiani
TERE TULEMAST TELIASSE sain peale sim kaardi sisestamist
aga üldiselt 1 kõne on 1000 korda parem kui mingi online värk
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
11.08.2018 14:36:16
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Helistasin teliasse, et sooviks numbrit liigutada (firma) .....lepingu pidid mailile saatma
4p hiljem toodi sim kaart, tuli ka sms, et aktiveerub 09.08 kell 3 öösel. Kusjuures tele2 sim kaart sees sai välja helistada, aga sisse ei saanud (proovisin korra)
Panin telia sim sisse, töötas
Lepingut ma näinud pole siiani
TERE TULEMAST TELIASSE sain peale sim kaardi sisestamist
aga üldiselt 1 kõne on 1000 korda parem kui mingi online värk |
miks 1 kõne parem on?
SMSi pole siiani saanud teatega et millal number üle tuleb kuigi NBA päringu järgi on number teisaldamisel.
a noh kellel mida vaja on. Ma mõtlen pigem et kui ma tahaks oma klienti hoida siis suhtuks ka tiba arusaavamalt.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
11.08.2018 14:47:07
|
|
|
RustyZ, loe oma postitust, vot sellepärast ongi kõne parem
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
|