Vihmauss, Aitäh meeldiva lugemise eest. Ah, et siis ainult väljavalitutele anti võimalus maitse suhu saada .. oi kuidas lööb eestlasele omane kadedus välja Mina enam Kaido liivakastis pissil ei käi. ..
Vihmauss olen sinuga nõus, loodetavasti suudetakse mingi piir panna nn "jobude snaiperitele" ja tullakse mingi X lahendusega välja. Ei oskagi kohe öelda, mis see võiks olla. Ei tea kas see teema on ka DICE laual?
Võib-olla peaks taastama vaikimisi "friendly fire", et siis saaks juba ise "põõsas istujaid" karistada. Eks tulevik näitab kas tullakse välja mingi lahendusega või mitte. Tundub, et vastase tapmine on ikka sama kerge kui vanasti ja see nn uus relvade dünaamika jne on kergesti hallatav - miks muidu su skoor nii ilus on. Või hoopis istusid põõsas ja käpasid spawn punkti läheduses . Ime, et sa bänni ei saanud.
Vihmauss, Aitäh meeldiva lugemise eest. Ah, et siis ainult väljavalitutele anti võimalus maitse suhu saada .. oi kuidas lööb eestlasele omane kadedus välja Mina enam Kaido liivakastis pissil ei käi. ..
Vihmauss olen sinuga nõus, loodetavasti suudetakse mingi piir panna nn "jobude snaiperitele" ja tullakse mingi X lahendusega välja. Ei oskagi kohe öelda, mis see võiks olla. Ei tea kas see teema on ka DICE laual?
Võib-olla peaks taastama vaikimisi "friendly fire", et siis saaks juba ise "põõsas istujaid" karistada. Eks tulevik näitab kas tullakse välja mingi lahendusega või mitte. Tundub, et vastase tapmine on ikka sama kerge kui vanasti ja see nn uus relvade dünaamika jne on kergesti hallatav - miks muidu su skoor nii ilus on. Või hoopis istusid põõsas ja käpasid spawn punkti läheduses . Ime, et sa bänni ei saanud.
Vihmauss, Aitäh meeldiva lugemise eest. Ah, et siis ainult väljavalitutele anti võimalus maitse suhu saada .. oi kuidas lööb eestlasele omane kadedus välja Mina enam Kaido liivakastis pissil ei käi. ..
Vihmauss olen sinuga nõus, loodetavasti suudetakse mingi piir panna nn "jobude snaiperitele" ja tullakse mingi X lahendusega välja. Ei oskagi kohe öelda, mis see võiks olla. Ei tea kas see teema on ka DICE laual?
Võib-olla peaks taastama vaikimisi "friendly fire", et siis saaks juba ise "põõsas istujaid" karistada. Eks tulevik näitab kas tullakse välja mingi lahendusega või mitte. Tundub, et vastase tapmine on ikka sama kerge kui vanasti ja see nn uus relvade dünaamika jne on kergesti hallatav - miks muidu su skoor nii ilus on. Või hoopis istusid põõsas ja käpasid spawn punkti läheduses . Ime, et sa bänni ei saanud.
Siin ei ole muud varianti, kui sniperlimit, nagu on tanki limiit eksole ?
Kuniks seda BF seeriasse sisse ei lülitada, pole paljudel närvi ringi joosta. Rush mode should be a "MUST"
Esmalt pean ütlema, et ikka hea kui on mõnusaid semusid ja saavad hädas aidata. Aitäh Sir Kaic sain ma maitse suhu ja luban , et edaspidi pissin sinu liivakasti edasi . Parimaks skooriks jäi 36:3 assaultina +2 tanki võtsin maha rpg'ga väga suureks abiks oli korralik meeskonna töö. Mõningased tähelepanekud.
Positiivne:
3D spot on osaliselt kadunud, mis on väga hea.
Uus Squad spawn lahendus. - Meeldis, et nüüd on parem ülevaade ümbrusest ja saad kindlustada , et spawn toimub turvaliselt.
Uus revive - Meedik muutub väga kriitiliseks ja vajalikuks. Rev on tehtud aeglasemaks. Mis on igati positiivne. Tõsi, oma meeskond saab sind ülesse upitada, kuid siiski üks laks ja oled jälle surnud. Loodetavasti, see suurendab meeskonna tööd ja vähendab peata kana jooksimisi.
Uus varustuse hankimise lahendus. - Positiivne, et kui varustus on otsas , siis on võimalus minna neid hankima. Meeldis väga, et mitmed korral said padrunid keset lahingut otsa. Päris huvitav oli olukord, kui nii minul kui vastasel sai varustus otsa ja olime sunnitud koos jooksma kontroll punkti. Muidugi ennem pidasime maha korraliku noa madina. See kord jäin võitjaks mina. Aga selliseid olukord pole ennem kohanud.
Tankid ja lennukid tundusid on nõrgemad ja probleeme ei valmistanud.
Squad liider mängib suur rolli ja mida rohkem koos oma üksusega koostööd teed seda rohkem punkte saad. Ühel korral õnnestus kutsuda appi õhutõrje ja õnneks saimegi vastastest jagu ning rõõmuga jooksime varustust täiendama - loe padrunid olid meil kõigil otsas.
Positsioonide kindlustamine .e. minecraft. Proovisin järgi ja võib öelda , et iga ehituse parandamine, kivi toksimine võtab palju aega, kuid osutub vägagi oluliseks kui vaja positsioone vastase vastu kindlustada.
Maastik on kirju ja vastast on väga raske märgata. Mis on muidugi samas nii positiivne kui negatiivne. Eks ongi hea kui saad ohutult vastase eest peituda, kuid samas nn seene korjajad sniperitele annab see väga suure eelise.
Negatiivne:
Pole kindel, kuid mulle tundus, et karakteristiku liikumise mehaanikat on kõvasti muudetud ja vahest jäi mulje nagu jookseks kohapeal ringi.
Ehitised, majad on väga problemaatilised. Kiideti kõvasti, et maju on võimalik lõhkuda nii kuidas soovid, kuid hetkel nii see ikka päris pole. Väga palju on nn surnud alasi ja lagunemine on vägagi kaootiline.
Liialt palju on igasugu animatsione mängu lisatud, mis teeb mängimise raskemaks. Puudub arusaama mis ümber ringi toimub, eriti siis kui juhtud olema lagunevas majas.
Graafiline UI oli väga algeline - Võin ausalt öelda, et hetkel mängu menüüd, disain meenutas kohati bf1, bf4 hübriidi. Loodetavasti tehakse see paremaks.
E: Finding quickplay game võtab vahepeal kuidagi palju aega, tuttav teema BF1st kus mängijaid vähe.. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
viimati muutis Killhoven 01.07.2018 12:11:47, muudetud 2 korda
Igatahes videost siis, et sai suvalise squadiga korralikult tiimitood tehtud kes imekombel jooksid minuga punktidest punkti ja allusid mu käsklustele ja selle tulemusena saime tellitud lausa 2 sellist nuke mis puhastab lihtsalt terve punkti ara nagu videos näeb . Kahjuks oli seal vaid 3vastast, tavaliselt on nii, et kui keegi tellib selle rocketi siis absull koik vaatavad seda, keegi ei mangi sel hetkel vaid seisavad koha peal ja vaatavad taevasse .
Kaic sai sp, et ta EBV liider ja teised eipea saama _________________
viimati muutis Vihmausss 30.06.2018 09:55:32, muudetud 1 kord
Paar tunnikest olen camper sniperina mänginud - ainult ühes kohas kus keegi sind ei märka ja harva käin kuulide järel. K/D10++/0 mängust tuleb vabalt ning samas meeskonale kasu väike. Tundub et headshotte on üsna lihtne teha.
Probleem ka selles, et seinad kukuvad kokku iga väiksema granaadi peale objective juures ja siis ei ole neil enam suurt kuskile varjuda ja nii ma neid tõsist tööd tegevaid sqaude/liikmeid wipen kaugelt (ega nad ei teagi kust tina täpsemalt tuleb)..
E: ja snaipriga saab päris palju skoori assist killidega - lased kuskil kaugel venda ja 55+% hp hit garanteeritud alati esimese weaponiga isegi. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Tundub, et see mäng tahab visuaalselt olla nagu BF1 aga gameplay asemel aina rohkem COD-i moodi. n00b friendly.
Snipimise kohta ei oska kommenteerida aga üldiselt on just vastupidi. Battlefield 1 oli n00b friendly. Battlefield V gunplay on hoopis teistsugune.
Arvestades mitmeid muudatusi spottimise ja relvade TTK kohalt, siis on mäng ikka vastupidi mõnevõrra raskem kui oli Battlefield 1. Pigem meenutab BF4.
Kustkandist ta CODi meenutab ma küll aru ei saa. _________________ EBV
@Kaido, ootame mängu launchi ära, alfa ja beta hinnangud on nagu nad on ... Millal enne on alfa v beeta ootustele vastanud ?
Tglt tuleb meelde, BF1 beeta ajal oli FPS 2 x parem, kui launchi ajal. Ma usun, et mul vidiogi kuskil alles YT-s veel
Tiimi tööst saab rääkida vaid kontekstis, KUi seda tahetakse koos teha, BF1 ja nüüd ka 5 gameplayd vaadates, tundub, et snipe/campfest elab oma elu sirgelt edasi sarnases stiilis.
Mis on muutunud graafiliselt ? Paar rocket launcery ja maja collaps effecti ?
Olen jätkuvalt ootereziimil ja mängu mutta ei tao, aga hetke seisuga ei näe suurt vahet BF1-e alfa mode-ga ... Oi ja siis oli haip 4 x suurem
JA sry, ma olen seda koguaeg rääkinud, sõjamäng ON v*ttus, kui sniperlimiiti pole, trastand sõda see siuke on, ajaloost ei mäleta keegi sellist
@Kaido, ootame mängu launchi ära, alfa ja beta hinnangud on nagu nad on ... Millal enne on alfa v beeta ootustele vastanud ?
Tglt tuleb meelde, BF1 beeta ajal oli FPS 2 x parem, kui launchi ajal. Ma usun, et mul vidiogi kuskil alles YT-s veel
Tiimi tööst saab rääkida vaid kontekstis, KUi seda tahetakse koos teha, BF1 ja nüüd ka 5 gameplayd vaadates, tundub, et snipe/campfest elab oma elu sirgelt edasi sarnases stiilis.
Mis on muutunud graafiliselt ? Paar rocket launcery ja maja collaps effecti ?
Olen jätkuvalt ootereziimil ja mängu mutta ei tao, aga hetke seisuga ei näe suurt vahet BF1-e alfa mode-ga ... Oi ja siis oli haip 4 x suurem
JA sry, ma olen seda koguaeg rääkinud, sõjamäng ON v*ttus, kui sniperlimiiti pole, trastand sõda see siuke on, ajaloost ei mäleta keegi sellist
Sniper limit olemasolu oleks väga hea. Selle asjaga olen nõus. Muus osas põhineb meie arvamus ikkagi Alpha mängimisel. Ja seal on gunplay teistsugune ja meenutab rohkem BF4-ja. Seega meeldib see paljudele rohkem kui BF1 gunplay.
Lisaks on palju palju asju, mis liiguvad positiivses suunas.
Kindlasti kõiki puuduseid likvideerida ei suudeta aga kui leidub mängijaid, kes tahavad teha tiimitööd, siis selles mängus seda kindlasti teha saab ja see toob ka võidu koju. Las siis need sniprid kämbivad mäe otsas. Kaotavad nad nagunii. _________________ EBV
Kui nii utled siis voib BF'i Ma ei tea alates Bad Company 2'hest hakata CoD'iks nimetama?
Mulle meeldib see graafika mis sellel mängul on.et kuidagi ikka teistsugusem kui BF1 ja pilt ja tekstuurid on kuidagi hästi teravad ja sellised kuidas öelda kirkad ja erksad värvid ..... muidugi meeldis see ka kuidas tankiga majast läbi sõita
Mulle meeldib see graafika mis sellel mängul on.et kuidagi ikka teistsugusem kui BF1 ja pilt ja tekstuurid on kuidagi hästi teravad ja sellised kuidas öelda kirkad ja erksad värvid ..... muidugi meeldis see ka kuidas tankiga majast läbi sõita
BF1 on mo arust jube tuhm. BF V värvi tonaalsus on natuke parem jah.
Battlefield V Closed Alpha Sunset
As of Tuesday, July 3rd at 7:00 am PST / 16:00 CEST / 14:00 UTC, the Battlefield V Closed Alpha will come to an end. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.