Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
sõnum |
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
12.06.2018 18:09:12
|
|
|
Tegelikult ei ole see absoluutselt oluline mis tootja düno või mis iganes seal ekraanil veel kirjas on.
Tuleb peaga mõelda. Kui on tehasest 444HP mootorist. Tehakse mõõtmine ja saadakse 460HP ennustatav mootorist. Mainitakse et väidetavalt 16HP rohkem kui tehasest.
Siis peaks päris loll olema kui arvata, et nüüd järsku tõmmati rattast 16HP rohkem kui tehases mootorist. Võttes üsna realistliku tambovi quattro puhul siis tähendab see 460HP rattast x 1.15 = 529HP
85HP rohkem kui tehasest, mis on 20% rohkem
Yeah right
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
omg
HV kasutaja
liitunud: 14.04.2006
|
12.06.2018 18:14:25
|
|
|
See pole tambovi konstant vaid anubise muutuja (muutub suvalises suunas ja suuruses vastavalt vajadusele)
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
12.06.2018 19:16:59
|
|
|
laurx kirjutas: |
sest tüv mõõdab euro3 e. |
mul mõõdeti küll euro4 sest sellele peab vastama
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
12.06.2018 19:31:09
|
|
|
Vaidlus jooksis metsa juba hetkest, kui alustati HP ehk hobujõu naeruvääristamist, edasine on juba ajalugu.
HP on vägagi konkreetne mõõtühik, sõtlub, kas möödad elektrit, soojusenergiat, mehhaanilist, hõdraulilist, pneumaatilist jne. jõudu, siis on kõikidele neile eelnevaile mingi X nimi välja mõeldud, millest ainult igapäevaselt sees olijad aru saavad.
Kõigile teistele on hobujõud võrdluseks just hea ja konkreetne mõõtühik.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
12.06.2018 19:57:45
|
|
|
anubis, ära seleta, öeldi sulle korduvalt et tegu on arvutusliku mootorijõuga. Asi on väga lihtne, videos räägiti 16HP suuremast mootorijõust kui tehases. Sina sellest kahjuks aru ei saanud, ja hakkasid jaurama tootjadest, kuvapaukudest, rattajõududest, mõtlesid välja mingi "parandusfaktori" väärtusega 100 jne.
jägaja, tõin väga lihtsa näite miks hobujõud ei kõlba kuhugi, sest inimesed kasutavad kõike läbisegi.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
12.06.2018 20:11:14
|
|
|
KillFrenzy, eks nad kasutavad neid termineid, milledest eeldatavasti aru saavad. Las nad kasutavad siis.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
12.06.2018 20:27:35
|
|
|
jägaja, eks seal psühholoogiline värk ka juures 500 hobust on ilusam ja suurem number kui kolmsada lõpp komadega kilovatte.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
12.06.2018 21:33:50
|
|
|
KillFrenzy, otseloomulikult. Autode koha pealt.
Toidupoes aga vaatad pigem väiksemaid numbreid, et kilokalorid on suuremad numbrid horsepoweri kõrval
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
12.06.2018 21:45:31
|
|
|
Funktsionaalne lugemisoskus vedas alt? Mina pole väitnud absoluute, ma rääkisin videost ja viidetest tootjaspekile ning kättesaadavale infole. Sina tuletasid puusalt ilma mingit sisulist informatsiooni oma väidete tõestuseks pakkumata. Üritasid kuidagi väita, et ma ei erista wHP hja cHP, kuigi ma vastava postituse ka täpsustuseks siia panin.
Arvutuslik mootorijõud oli arvamus, täpselt selle hetkeni kui riaak leidis selle ühe puuduoleva detaili (S_HP) - sinnamaani räägiti faktiliselt auto võimsusest, ilma mingi täpsustuseta. Ära häma.
Mina panin viited tootjalehele ja foorumile kus seda teemat käsitletud, kus oli äratoodud, et kasutatud dünostendi seades [Shootout] ei ole operaatoril mingit võimalust tulemust timmida, mingeid tamboveid lisada ega näppida - masin toodab [Shootout modes] tehasekalibreeringus rattast mõõdetud kõvera mis vastavalt ühele kahest võimalikust sättest annab kas a) wHP (HP) või b) cHP (S_HP). Kusjuures varasemast teadsin sedasama, mis riaak ka välja tõi - et Dyno Dynamicsi Shootout mode annab VAID wHP. Sellepärast ei osanud ka sellele vastupidist viidet leida. Nüüd tean.
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
12.06.2018 22:01:04
|
|
|
anubis, kle aitab juba. Kui sina terve foorumi peale üksi ei suuda asjast aru saada on see sinu isiklik traagika.
Arvutuslik mootorijõud oli FAKT!!! Videos ütles väga selgelt tehasest 450PS ja 444HP
Ainuke kes siin hämab oled sina. Minu esimene postitus oli mootorijõu kohta, sina said sellest ilmselt valesti aru ja hakkasid oma jura ajama.
KillFrenzy kirjutas: |
Järjekordne sama mõttetu düno video nagu keegi hiljuti siia uuest m5st linkis.
Tehas väidab et vända otsast on 331kW. Siis mingid vennad ajavad rullidele, mõõdavad rattast mingi numbri, korrutavad selle laest võetud tambovi konstandiga ja ütlevad et jõudu on rohkem kui tehasest.
|
KillFrenzy kirjutas: |
londiste, anubis, just on tehtud lambitehe videos, kasutades suvalist tambovi konstanti soovitud tulemuse saamiseks.
Videos ei näidata kordagi rattast mõõdetud võimust. Ekraanil kuvatakse juba lambi tulemust, rattast mõõdetud jõud x tambov. |
Ise väidad et vastavad korrutustehted/jagamistehted ei ole mingi kõrgem matemaatika, aga samas endal võtab üks lihtne tehe kinni. 460-16=444
Minu poolt lõpp. Võid teha uue teema ja seal dynode andmelehtesi, shooteoute ja kuvapauke analüüsida.
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
XR
HV Guru
liitunud: 04.11.2001
|
12.06.2018 23:40:50
|
|
|
KillFrenzy, anubis arvab, et elus on kõige tähtsam oskus viitamisoskus. Kui viiteid oskad loopida, siis mõtlema ei pea. Tema erinevus meiega on see, et ta ei mõtle vaid viitab. Meie mõtleme.
Reaalse wheel horse power vs engine horse power konstandi konkreetse auto kohta teeks kindlaks ainult konkreetne test. Mõõdad rattast mingi 5-10x ja võtad keskmise ja siis võtad mootori maha ja mõõdad seda vastavas pingis mingi 5-10x ja võtad keskmise. Sellisel juhul oleks juba enam-vähem mingi teaduslik alus ja saaks mingi veaprotsendiga teada, et mitu hj on vahet rattast ja mootorist ja mitu protsenti läheb kaduma. Aga veel kord ütlen, et see ei ole konstant, see on igal autol erinev, igal mootoril erinev ja selle numbri saamine ei tohiks käia "parima tulemuse" põhjal vaid tuleb võtta keskmine. Lisaks loomulikult tuleb arvestada igasuguste mõõtevigadega.
_________________ www.estonia1918.com
viimati muutis XR 13.06.2018 00:04:06, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
13.06.2018 00:40:46
|
|
|
XR kirjutas: |
Kui viiteid oskad loopida, siis mõtlema ei pea. Tema erinevus meiega on see, et ta ei mõtle vaid viitab. Meie mõtleme. |
Selge.
MEIE vs tema.
(vaatamata sellele, et teie lihtsalt rantima ja sildistama hakkasite. KillFrenzy hakkas absoluutse tõde juttu ajama, ilma, et oleks vastava düno spekkidest halligi selgitanud - spetsialist võiks siis esimese asjana öelda, et "daaaaaaaa, graafikul on ju kirjas, et simuleeritud crank HP, mitte wheel HP." Ei, selleasemel toimus täiesti tavaline trollimine ilma mingi sisulise ja teemassepuutuva faktilise materjalita. Kuni riaaki'ni. Selle hetkeni oli see spetsialisti jutt 50-50 tõenäosusega [spetsialist võiks oma teadmistepõhise seisukoha kinnituseks midagi kangemat esitada, kui lihtsalt rusika lauale löömine], justnimelt selletõttu, et ta ei teadnud halligi tolle düno spetsiifiliseset konfist vastava tõmbe ajal. Video oli laiale ringile tehtud, räägiti tehasenumbritest ja midagi täpsemat ei öeldud. Spetsiifikasse, whp/chp ei mindud. Kui ei usu siis vaadake uuesti.)
Isakesed tulid ja ütlesid kuidas asi käib, teised olgu vait. Ja kui julgeb veel mingit informatsiooni oma seisukoha kinnitamiseks esitada - rsk, mingi krdi lingispämmer. Ei tea asjast midagi. Õiged mehed lihtsalt ütlevad ja kõik.
/t
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
13.06.2018 08:00:36
|
|
|
anubis kirjutas: |
XR kirjutas: |
Kui viiteid oskad loopida, siis mõtlema ei pea. Tema erinevus meiega on see, et ta ei mõtle vaid viitab. Meie mõtleme. |
Selge.
MEIE vs tema.
Isakesed tulid ja ütlesid kuidas asi käib, teised olgu vait. Ja kui julgeb veel mingit informatsiooni oma seisukoha kinnitamiseks esitada - rsk, mingi krdi lingispämmer. Ei tea asjast midagi. Õiged mehed lihtsalt ütlevad ja kõik.
|
No aga sina ei eksi ju kunagi ! Kõik sinu postitused lähtuvad eeldusest, et sul on alati õigus. Sest sul on alati õigus.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
13.06.2018 12:43:46
|
|
|
Aamen.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Ainivana
HV veteran
liitunud: 30.05.2008
|
13.06.2018 13:22:24
|
|
|
Niipalju kui ma asjaga kursis olen, siis kõik dünod valetavad, kasutatakse seda ju et enne ja pärast tuuningut vahet saada, mitte et lähed oma
panniga laivi ja siis saad mingi x väärtuse teenuse osutajalt ja arvad et nii ongi, kui ma eksin siis palun paranda mind?
Niipalju kui ma pingi kõrval seisnud olen ja uurinud olen, siis konkreetse configa kongreetsel autol saadakse rattast x väärtus näiteks 100bhp ja peale tuuningut
119 bhp, (19bhp) siis reaalne juurde tulnud jõud.g
_________________ Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
13.06.2018 13:28:05
|
|
|
Ainivana, nii on.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
13.06.2018 13:31:56
|
|
|
üldiselt on ka sel juhul kasulik jooksutada dünot mingis reziimis, mis ei korruta tamboviga läbi
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
rocky-b
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.06.2010
|
13.06.2018 15:34:46
|
|
|
Keda huvitab mingi düno tulemus, auto juures on oluline ikka madal küttekulu ja et saaks sellega statist kohvi ostmas käia.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
13.06.2018 15:36:28
|
|
|
rocky-b kirjutas: |
Keda huvitab mingi düno tulemus, auto juures on oluline ikka madal küttekulu ja et saaks sellega statist kohvi ostmas käia. |
Pigem ikka suur kulu, muidu ei sa apiisavalt tihti kabanossipause pidada...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Ainivana
HV veteran
liitunud: 30.05.2008
|
13.06.2018 15:49:00
|
|
|
Aga niivisi ju tehaksegi.
Eela sai ühele edc15p+ MkIV 1.9 74kw pd-le launch control ja
softiga umbes 140hp (~~30kw), laksas edasi päris hästi.
Naersime tütarlapsele, et nüüd kiirendades vaatad peeglisse ja
näed kuidas kortsud sirgu tõmbab... Oldi rahul.
Hiljem mingi ürituse raames popcorn ka vaja külge pookida.
_________________ Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
13.06.2018 16:14:50
|
|
|
misasi see edc15p+ on?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti112
HV Guru
liitunud: 14.02.2003
|
13.06.2018 16:16:10
|
|
|
Etz kirjutas: |
rocky-b kirjutas: |
Keda huvitab mingi düno tulemus, auto juures on oluline ikka madal küttekulu ja et saaks sellega statist kohvi ostmas käia. |
Pigem ikka suur kulu, muidu ei sa apiisavalt tihti kabanossipause pidada... |
Tuleb kütust 5€ kaupa osta, siis saab tihemini käia.
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
107 |
|
tagasi üles |
|
|
Ainivana
HV veteran
liitunud: 30.05.2008
|
13.06.2018 16:52:58
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
misasi see edc15p+ on? |
http://lmgtfy.com/?q=edc15p%2B
_________________ Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
|
|